DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Δλδ το κομπλεξ του εκπαιδευτικου πρεπει να σεβαστει εναντι του χρονου και της προσωπικης ελευθεριας του μαθητη;
Ποιον χρόνο και ποια προσωπική ελευθερία του μαθητή ρε fast? Είμαστε σοβαροί?
Όσο άχρηστο και αδιάφορο και αν σου φαίνεται το μάθημα που διδάσκεται, ο καθηγητής δαπανά χρόνο και ενέργεια για να το διδάξει, με τον τρόπο που θεωρεί αυτός καλύτερο. Μπορεί να σε ενοχλεί που "πρέπει" να παρακολουθήσεις Θρησκευτικά, ας πούμε, αλλά είναι προσβλητικό την ώρα που ο Θρησκευτικός εξηγεί τις διαφορές του Χριστιανισμού και του Ισλαμισμού, εσύ να τον γράφεις στα @@ σου και να λύνεις ασκήσεις στα Μαθηματικά.
Να τα λέμε όλα, και εγώ Γ' Λυκείου ασκήσεις για το φροντιστήριο έλυνα στα μαθήματα γενικής, όταν το επέτρεπαν οι καθηγητές. Αν όμως μου ζητούσαν να τα μαζέψω, έκανα απλά αυτό. Δεν είπε ποτέ κανένας ότι ο χρόνος ο δικός μου/σου/οποιούδηποτε μαθητή είναι πιο σημαντικός από του καθηγητή. Από τη δεκαετία του '60, όπου ο καθηγητής ήταν αγάς στην αίθουσα, έχουμε φτάσει στο άλλο άκρο, όπου ο καθηγητής οφείλει να ρωτήσει τους μαθητές αν του επιτρέπουν να κάνει το μάθημά του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
στα μαθήματα της κατεύθυνσης έδινα το παρόν (συμμετείχα) εκτός εάν το ΑΕΠΠ γινόταν λίγο βαρετό (και διάβαζα ΑΕΠΠ για το φροντιστήριο)
σε κάτι μαθήματα τύπου θρησκευτικά ιστορία και τα λοιπά εννοείται ότι διάβαζα (εκτός από τις ημέρες που είχα διαγώνισμα σε αυτά τα μαθήματα οπότε έγραφα) τώρα αν θα μου έκαναν παρατήρηση έχουμε μάθημα και τα λοιπά δεν με πείραζε. Δεν με επηρέαζε σε κάτι προσωπικά στο μέλλον όπως τώρα οπότε it's ok.
τώρα για να μαι πιο δίκαιος μια φορά δεν είχα προλάβει στο αοθ να απαντήσω σε κάτι Σ/Λ για το ιδιαίτερο οπότε τι έκανα τα απαντούσα στο σχολείο όταν είχαμε μάθημα αοθ και απαντούσαμε ταυτόχρονα τα δικά μας Σ/Λ.
Δηλαδή εγώ είμαι καλύτερος που τα έκανα αυτά :p??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Ο κάθε μαθητής προκειμένου να κάνει αυτό που θέλει, μπορεί να βλέπει παντού κόμπλεξ, αυτό δε λέει κάτι. Να τα συζητήσουν μεταξύ τους και με τη Διεύθυνση και σαν τμήμα και ας τα λύσουν. Δεν είναι δα και το Κυπριακό. Σιγά τα 40 λεπτά δηλαδή που θα απωλέσει ο μαθητής από την προσωπική του ελευθερία . Όπως και σιγά τα 40 "καταστροφικά" λεπτά που θα έχει ένας εκπαιδευτικός αν κάποιος του ζητήσει να διαβάσει κάτι άλλο χωρίς να ενοχλεί. Χαλαρώστε και ξεκαβαλήστε λίγο.
Ποιον χρόνο και ποια προσωπική ελευθερία του μαθητή ρε fast? Είμαστε σοβαροί?
Όσο άχρηστο και αδιάφορο και αν σου φαίνεται το μάθημα που διδάσκεται, ο καθηγητής δαπανά χρόνο και ενέργεια για να το διδάξει, με τον τρόπο που θεωρεί αυτός καλύτερο. Μπορεί να σε ενοχλεί που "πρέπει" να παρακολουθήσεις Θρησκευτικά, ας πούμε, αλλά είναι προσβλητικό την ώρα που ο Θρησκευτικός εξηγεί τις διαφορές του Χριστιανισμού και του Ισλαμισμού, εσύ να τον γράφεις στα @@ σου και να λύνεις ασκήσεις στα Μαθηματικά.
Να τα λέμε όλα, και εγώ Γ' Λυκείου ασκήσεις για το φροντιστήριο έλυνα στα μαθήματα γενικής, όταν το επέτρεπαν οι καθηγητές. Αν όμως μου ζητούσαν να τα μαζέψω, έκανα απλά αυτό. Δεν είπε ποτέ κανένας ότι ο χρόνος ο δικός μου/σου/οποιούδηποτε μαθητή είναι πιο σημαντικός από του καθηγητή. Από τη δεκαετία του '60, όπου ο καθηγητής ήταν αγάς στην αίθουσα, έχουμε φτάσει στο άλλο άκρο, όπου ο καθηγητής οφείλει να ρωτήσει τους μαθητές αν του επιτρέπουν να κάνει το μάθημά του.
Το πρόβλημα με το επιχείρημα "προσβάλλει το καθηγητή" είναι πως αυτό είναι κάτι το υποκειμενικό. Έναν καθηγητή μπορεί να τον προσβάλλει το ροζ μαλλί, ή το tatoo. Ή για να μιλήσουμε για καθαρά εκπαιδευτικά ζητήματα κάποιος μπορεί να προσβάλλεται με το γεγονός ότι οι μαθητές δεν κάνουν τις ασκήσεις που τους βάζει για το σπίτι ή/και δεν ανταποκρίνοναι στο επίπεδο του μαθήματος. Θα έπρεπε με αυτή την αφορμή να αρχίσει να πετά κόσμο έξω απ' τη τάξη ( πραγματικά είχα καθηγητή που το έκανε αυτό); Είναι άπειρα αυτά τα παραδείγματα, πού τελειώνει αυτή η προσωπική ελευθερία του μαθητή και σε ποιο σημείο λέμε πως εμποδίζει την ομαλή λειτουργία του μαθήματος;
Είναι τεράστια ειρωνία να λες σε έναν 16χρονο σε δυσσάρεστες καταστάσεις "αποδέξου το και προχώρα" και στην περίπτωση ενός ενήλικα καθηγητή να λες πως προσβάλλεται και να επικαλείσαι το θεσμικό του ρόλο. Εκείνος δηλαδή δε θα έπρεπε να εφοδιάζεται με έναν Χ βαθμό κατανόησης; δε θα έπρεπε να είναι σε θέση να καταλαβαίνει πως δεν υπάρχει μόνο το δικό του μάθημα και πως αν κάποιο μαθητή δεν τον ενδιαφέρει ΔΕΝ θα παρακολουθήσει και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει όσο και να τον απειλήσεις από τη στιγμή που το πρόβλημα το έχεις εσύ κι όχι εκείνος; λυπάμαι γιατί αυτά υποτίθεται πως αποτελούσαν πλέον προφανείς κοινωνικούς κανόνες αλλα κατά τα άλλα απ' ό,τι φαίνεται δε διστάζουμε να τα παραβλέπουμε σε περιπτώσεις νέων παιδιών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Ποιον χρόνο και ποια προσωπική ελευθερία του μαθητή ρε fast? Είμαστε σοβαροί?
Όσο άχρηστο και αδιάφορο και αν σου φαίνεται το μάθημα που διδάσκεται, ο καθηγητής δαπανά χρόνο και ενέργεια για να το διδάξει, με τον τρόπο που θεωρεί αυτός καλύτερο. Μπορεί να σε ενοχλεί που "πρέπει" να παρακολουθήσεις Θρησκευτικά, ας πούμε, αλλά είναι προσβλητικό την ώρα που ο Θρησκευτικός εξηγεί τις διαφορές του Χριστιανισμού και του Ισλαμισμού, εσύ να τον γράφεις στα @@ σου και να λύνεις ασκήσεις στα Μαθηματικά
Η αδιαφορία του μαθητή για το μάθημα σε ένα οποιοδήποτε υγιές εκπαιδευτικό σύστημα αυτομάτως θα αποτελούσε feedback τόσο για την ποιότητα διδασκαλίας του καθηγητή όσο και για το ίδιο το σύστημα. Αντίθετα αυτό που λες εσύ είναι πως ο μαθητής δεν πρέπει να γράφει τον καθηγητή και να διαβάζει κάτι άλλο γιατί έτσι προσβάλλετε η αξιοπρέπεια και η προσπάθεια του εν λόγω καθηγητή. Δηλαδή ο καθηγητής δεν πρέπει να λαμβάνει το feedback από τον χώρο της εργασίας του γιατί υπάρχει περίπτωση να προσβληθεί. Γενικεύοντας λοιπόν αυτήν την αντίληψη όταν πας να φας σουβλάκι και το έχει κάψει ο ψήστης δεν πρέπει να αρνηθείς να πληρώσεις και να σηκωθείς να φύγεις αλλά να σεβαστείς την ενέργεια του ψήστη και να το φας. Όταν σου φέρει η sony καμμένη τηλεόραση δεν πρέπει να την πας πίσω γιατί πρέπει να σεβαστείς τον κόπο όλων των εργατών που την κάψανε κ.ο.κ. Και δεν βάζω καν τον παράγοντα του εξ αναγκασμού, ότι ο μαθητής πρέπει να είναι εκεί θέλει δε θέλει δια νόμου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Ποιον χρόνο και ποια προσωπική ελευθερία του μαθητή ρε fast? Είμαστε σοβαροί?
Όσο άχρηστο και αδιάφορο και αν σου φαίνεται το μάθημα που διδάσκεται, ο καθηγητής δαπανά χρόνο και ενέργεια για να το διδάξει, με τον τρόπο που θεωρεί αυτός καλύτερο. Μπορεί να σε ενοχλεί που "πρέπει" να παρακολουθήσεις Θρησκευτικά, ας πούμε, αλλά είναι προσβλητικό την ώρα που ο Θρησκευτικός εξηγεί τις διαφορές του Χριστιανισμού και του Ισλαμισμού, εσύ να τον γράφεις στα @@ σου και να λύνεις ασκήσεις στα Μαθηματικά.
Να τα λέμε όλα, και εγώ Γ' Λυκείου ασκήσεις για το φροντιστήριο έλυνα στα μαθήματα γενικής, όταν το επέτρεπαν οι καθηγητές. Αν όμως μου ζητούσαν να τα μαζέψω, έκανα απλά αυτό. Δεν είπε ποτέ κανένας ότι ο χρόνος ο δικός μου/σου/οποιούδηποτε μαθητή είναι πιο σημαντικός από του καθηγητή. Από τη δεκαετία του '60, όπου ο καθηγητής ήταν αγάς στην αίθουσα, έχουμε φτάσει στο άλλο άκρο, όπου ο καθηγητής οφείλει να ρωτήσει τους μαθητές αν του επιτρέπουν να κάνει το μάθημά του.
Τα μπερδευεις ολα μαζι. Ο καθηγητης δε δαπανα χρονο και ενεργεια για να σου μαθει εσενα το μαθημα, αλλα για να πληρωθει. Το σχολειο θελουμε δε θελουμε ειναι περισσοτερο part-time φυλακη, παρα "εκπαιδευτηριο". Οπως ο μαθητης δεν εχει δικαιωμα να εμποδισει το καθηγητη να κανει μαθημα πετωντας σαιτες, ετσι και ο καθηγητης δεν εχει δικαιωμα να τον υποχρεωσει να χασει τα "40 λεπτα" απο τη ζωη του. Αν σου φαινονται λιγα τοτε κανε αριθμητικη και θα δεις πως μιλαμε για χιλλιαδες ωρες σε βαθως μηνων και χρονων. Όντας μαθητης ο χρονος σου, δηλαδη η ζωη σου δεν εχει λιγοτερη αξια. Το γεγονος πως υποχρεωνεις ενα παιδι να βρισκεται στο σχολειο πρεπει να σημαινει πως ο καθηγητης θα επιλεξει και τι ακριβως θα κανει;
Δεν εχουμε κοντρα καθηγητες vs μαθητες. Ο καθηγητης κανει μαθημα και οποιος θελει τον προσεχει, οποιος θελει μπορει να κανει οτιδηποτε αλλο αρκει να μην εμποδιζει την παραδοση. Δεν υπαρχει επιχειρημα σ' αυτα που πες νομιζω το πηρες λιγο συναισθηματικα το θεμα.
Ειναι παρα πολυ λυπηρο καταρχας να ακουω καποιον να το λεει αυτο. Υπαρχει λογος και ουτε θα στο πω ουτε θα το βρεις ευκολα το γιατι δεν σκεφτηκες καν για τι φοβερο opportunity cost μιλαμε.Ο κάθε μαθητής προκειμένου να κάνει αυτό που θέλει, μπορεί να βλέπει παντού κόμπλεξ, αυτό δε λέει κάτι. Να τα συζητήσουν μεταξύ τους και με τη Διεύθυνση και σαν τμήμα και ας τα λύσουν. Δεν είναι δα και το Κυπριακό. Σιγά τα 40 λεπτά δηλαδή που θα απωλέσει ο μαθητής από την προσωπική του ελευθερία . Όπως και σιγά τα 40 "καταστροφικά" λεπτά που θα έχει ένας εκπαιδευτικός αν κάποιος του ζητήσει να διαβάσει κάτι άλλο χωρίς να ενοχλεί. Χαλαρώστε και ξεκαβαλήστε λίγο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
"Η αδιαφορία του μαθητή για το μάθημα σε ένα οποιοδήποτε υγιές εκπαιδευτικό σύστημα αυτομάτως θα αποτελούσε feedback τόσο για την ποιότητα διδασκαλίας του καθηγητή όσο και για το ίδιο το σύστημα." Ας σκεφτούμε λοιπόν με ποια από τις προτάσεις που ειπώθηκαν εδώ εξυπηρετείται καλύτερα αυτός ο στόχος.
Fast, μη μου το κάνεις αυτό, λυπήσου με, θα με φάει το άγχος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
"Θα έπρεπε με αυτή την αφορμή να αρχίσει να πετά κόσμο έξω απ' τη τάξη;" Όχι. Μα αυτό δεν είπαμε; --> Προηγούμενο μήνυμα. Όλα τα υπόλοιπα περί ομαλής λειτουργίας του μαθήματος είναι θέμα διαλόγου με τον καθηγητή και μέσα στη μαθητική κοινότητα. Αν αυτή τη διαδικασία τη θεωρείς Βασίλη "αποδέξου το και προχώρα" και δεν βλέπεις το χρήσιμο αυτής, εντάξει πάσο. Γενικά νομίζω πως απαντάω σε όσα λες, αλλά δεν κατάλαβα για ποιους κοινωνικούς κανόνες μιλάς.
Αναφέρομαι στο γενικότερο πνεύμα των μηνυμάτων από την αρχή του νήματος από το "αχ η σημερινή νεολαία" μέχρι το "είσαι υποχρεωμένος να ακολουθείς τους άγραφους κανόνες της τάξης ( άρα του καθηγητή)". Κι από τη στιγμή που μαθαίνεις στον άλλο να δέχεται καταστάσεις ως έχουν επιβάλλεις μια εξουσία και ο χαρακτήρας εδώ δεν αλλάζει είτε αυτό γίνει με αποβολές είτε με κουβεντούλα.
όσον αφορά το
Δεν καταλαβαίνω πού ακριβώς είναι η διαφορά. Δηλαδή τον καθηγητή τον κολακεύει το να ζωγραφίζει ο άλλος κάτι στο τετράδιό του αλλά τον προσβάλλει αν λύνει εκεί ασκήσεις άλλου μαθήματος; επίσης δε καταλαβαίνω σε τι αποσκοπεί. Πιστεύει κάποιος πως υπάρχει περιπτωση να καλλιεργήσει το ενδιαφέρον του άλλου με το να τον υποχρεώσει ( έστω και δια της κουβέντας ) να κοιτά μόνο τον πίνακα; μπορεί να προσπαθήσει, αλλά θα μου επιτρέψεις εμένα να το θεωρώ αυτό εκπαιδευτική διαδικασία από τα lidl.Εκεί λέω πως καλό είναι, για λόγους λειτουργίας της τάξης, να γίνεται σεβαστή η γνώμη του εκπαιδευτικού. Ας μη προσέχει το παιδί δηλαδή, αλλά για 40 λεπτά ας μην βγάλει άλλο μάθημα. Και ας είναι και λάθος του καθηγητή, με τον διάλογο στην πορεία αυτά λύνονται. Τίποτα άλλο. Ο νόμος δεν εμπλέκεται πουθενά σε αυτή τη διαδικασία. Αν τώρα ο καθηγητής απειλήσει με ωριαία πχ, τότε (και μόνο) ναι, πάμε σε αυτά που ανέφερες σχετικά με τον νόμο κλπ.
Δε γίνεται από τη μία να δέχεσαι πως το να μην προσέξει κάποιος στο μάθημα είναι κάτι που δεν γίνεται συνειδητά αλλά από την άλλη να λες πως με το "να μην σέβεται" μαθαίνει και στους υπόλοιπους να κάνει το ίδιο. Οι υπόλοιποι μαθητές δεν ξέρουν τι θέλουν; δε βρίσκονται κι εκείνοι στην ίδια τάξη να παρακολουθούν το ίδο μάθημα; διαφέρουν σε κάτι;
Δε λέω πως οι μαθητές δεν πρέπει να σέβονται. Υπάρχει σεβασμός. Και το παιδί που άνοιξε το θέμα ρώτησε για κάτι συγκεκριμένο δεν του φάνηκε περίεργο πχ που ο καθηγητής θα σου πει να κάνεις ησυχία αν διακόπτεις το μάθημα γιατί αυτό είναι κάτι που και ένα 15χρονο παιδί μπορεί να καταλάβει. Αυτά καλλιεργούνται όμως. Δεν επιβάλλονται άκριτα. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που κλασικά οι σαϊτες φεύγουν σε μαθήματα όπως θρησκευτικά ή καλλιτεχνικά όπως και σε μαθήματα όπου ο καθηγητής φαίνεται ρουτινιασμένος και βαριεστημένος. Τότε είναι που και τα παιδιά με τη σειρά τους νιώθουν πως φυλακίζονται και χάνουν το χρόνο τους άρα και αυτή η δυσφορία εξωτερικεύεται και με φασαρία και με διάφορα άλλα. Τι ακριβώς θα συζητήσεις εκεί;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Επίσης ο δάσκαλος στην πρωτοβάθμια καλο είναι να είναι φίλος με τς παιδιά παιρνοντας φυσικά με διαφορά τρικ τομ σεβασμό τους, στην δευτεροβάθμια με τους εφήβους πρέπει να είναι απολύτος να βάζει κανόνες , να τους τηρεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο καθηγητής είναι ο άρχοντας της τάξης μπορεί να κάνει οτιδήποτε εκτός απο το να ασκεί σωματική βία και να βρίζει. Αν ήμουν δάσκαλος ή καθηγητής και ο μαθητής μου έκανε κάτι άλλο ή έπαιζε με το κινητό θα του έβαζα απουσία χωρίς να τον διώξω σε λιγο καιρό ο μπούλης θα σταματούσε απο μόνος του.
Επίσης ο δάσκαλος στην πρωτοβάθμια καλο είναι να είναι φίλος με τς παιδιά παιρνοντας φυσικά με διαφορά τρικ τομ σεβασμό τους, στην δευτεροβάθμια με τους εφήβους πρέπει να είναι απολύτος να βάζει κανόνες , να τους τηρεί.
Ο νόμος διαφωνεί κάθετα μαζί σου. Απουσία ενώ ο μαθητής βρίσκεται μέσα στην τάξη δεν νοείται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δε θα με πείραζε αν ο καθηγητής έβριζε μέσα στην τάξη, ίσα ίσα θα το θεωρούσα πιο ειλικρινές.Ο καθηγητής είναι ο άρχοντας της τάξης μπορεί να κάνει οτιδήποτε εκτός απο το να ασκεί σωματική βία και να βρίζει. Αν ήμουν δάσκαλος ή καθηγητής και ο μαθητής μου έκανε κάτι άλλο ή έπαιζε με το κινητό θα του έβαζα απουσία χωρίς να τον διώξω σε λιγο καιρό ο μπούλης θα σταματούσε απο μόνος του.
Επίσης ο δάσκαλος στην πρωτοβάθμια καλο είναι να είναι φίλος με τς παιδιά παιρνοντας φυσικά με διαφορά τρικ τομ σεβασμό τους, στην δευτεροβάθμια με τους εφήβους πρέπει να είναι απολύτος να βάζει κανόνες , να τους τηρεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Πάντως αν βγω ποτέ μαζί σας για καφέ, θα φέρω μαζί μου να διαβάσω για το μάθημα που δίνω τον Ιούνιο
αν ξέρουμε θα σε βοηθήσουμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tonyler
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristaras9
Διάσημο μέλος
Με δυσαρεστεί πάρα πολύ το γεγονός ότι ορισμένοι/ες καθηγητές/τριές μας έχουν την τάση να σχολιάζουν -την ώρα του μαθήματος- ό,τι λέμε στο φόρουμ της σχολής μας. Αν είναι δυνατόν! Ειμαστε ενήλικες και δικαιούμαστε να εκφέρουμε γνώμη για το πώς θα γίνεται το μάθημα (εφόσον το κάνουμε με ευγένεια και τακτ).
Οτι γράφεται εντός δημόσιου φόρουμ μπορεί να χρησιμοποιηθεί απο τον οποιοδήποτε ειδικά όταν μιλάμε για το επίσημο φόρουμ του πανεπιστήμιου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
Κάθε φορα που μπαίνει μας λεει οτι είμαστε το χειρότερο τμήμα που είχε ποτε
Οσκαρ πρωτοτυπιας!
Σκέψου όμως Έρις τι είδους βρισιές θα έλεγε και τι κλίμα θα επικρατούσε μετά στην τάξη. Σκοπός δεν είναι να δημιουργείται ένταση αλλά κλίμα ενεργητικής συμμετοχής των μαθητών μέσα από διάλογο. Σε πρώτη φάση ίσως θα έπρεπε να γίνει δομικός μετασχηματισμός της τάξης;
Σε μια ταξη 15χρονων που λενε τη λεξη αρχιδι και γελανε λες και ειπαν το μεγαλυτερο αστειο, ειναι εντελως λαθος προσεγγιση να "βριζει" ενας καθηγητης. Απλα θα δημιουργηθει χαος. Στην τριτοβαθμια παλι, ειδικα σε μικρα τμηματα, ειναι θεμιτο θα ελεγα γιατι πολυ απλα τον βοηθαει να επικοινωνει ακομα καλυτερα με τους φοιτητες του. Και τοτε ειναι ενηλικας απεναντι σε ενηλικες οποτε μπορει να πει ο,τι θελει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Χαχαχαχαχα πολύ καλόΣε μια ταξη 15χρονων που λενε τη λεξη αρχιδι και γελανε λες και ειπαν το μεγαλυτερο αστειο, ειναι εντελως λαθος προσεγγιση να "βριζει" ενας καθηγητης. Απλα θα δημιουργηθει χαος. Στην τριτοβαθμια παλι, ειδικα σε μικρα τμηματα, ειναι θεμιτο θα ελεγα γιατι πολυ απλα τον βοηθαει να επικοινωνει ακομα καλυτερα με τους φοιτητες του. Και τοτε ειναι ενηλικας απεναντι σε ενηλικες οποτε μπορει να πει ο,τι θελει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.