nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Oι σημερινοι 16ρηδες τι ακριβώς πίνουν;
Τι εμμονή είναι αυτή πάλι με τους 16αρηδες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
trelopaido
Νεοφερμένος
Υπαρχουν εκτος απο του γραπτους και αγραφοι κανονες.. Εισαι υποχρεωμενος να προσεχεις στο μαθημα αλλιως θα υποστεις συνεπειες είτε με τον βαθμο ειτε με το να σε στειλει και στο γραφειο με ωριαια αποβολη π.χ. Δεν γνωριζω αν υπαρχει νομοθεσια περι αυτου.. Αλλα ετσι κι αλλιως ειναι υποχρεωτικη εκπαιδευση.
Επισης οπως ειπαν παραπανω τα παιδια ειναι πολυ προσβλητικο για τον αλλον να κανεις κατι αλλο την ωρα που παραδιδει μαθημα. Τον γραφεις κανονικα..Βεβαια για παιδια της τριτης λυκειου που ειναι ιδιαιτερα πιεσμενα πιστευω πως οι καθηγητες, ιδιως μαθηματων γενικης παιδειας, θα επρεπε με καλη διαθεση να ειναι λιγο πιο ανεκτικοι..Αλλα αυτο εξαρταται παντα απο τον καθηγητη. Και φυσικα την δικη σου συμπεριφορα. Αν εισαι προκλητικος και πιστευεις οτι μπορεις να κανεις οτι θελεις μεσα στον μαθημα του , τοτε θα σε αντιμετωπιζει με τον ιδιο τροπο.
Εχω ομως και γω απορια... Γιατι στο καλο να πρεπει να διαβασεις στην πρωτη λυκειου ή και στην δευτερα μαθηματα διαφορετικα απο αυτα την ωρα της διδασκαλιας; Τοση ελλειψη χρονου πια;!!
Ναι υπάρχουν και άγραφοι κανόνες,ωστόσο δεν έχουνε κάποια βάση και πιστευω δεν υπάρχει λόγος να σε στείλει στο γραφείο απο τη στιγμή που δεν εχεις παραβιασει κάποιον κανονα που εχει βάση. Τώρα για βαθμό καλώς....
Επίσης,υπάρχουνε καθηγητές οι οποίοι λένε "κάντε ότι θελετε στο μαθημα αρκεί να μην ενοχλείτε τους άλλους,δεν θα σας ενοχλήσω ούτε εγώ". Moreover δεν είμαστε όλοι το ίδιο,π.χ. εγώ διαβάζω την ύλη της τρίτης λυκείου απο τώρα και σε κάποια μαθήματα που τα θεωρώ ασήμαντα (χωρίς βέβαια να είναι στην πραγματικότητα) πιστεύω θα είναι χάσιμο χρόνου να κοιτάω για 45 λεπτά ένα βιβλίο για ενα μαθημα που δεν με ενδιαφέρει ή το οποίο θεωρω βαρετό.
Σωστος..Αλλα κοψε αυτα που πινεις γιατι σε χαλανε πολυ. Φιλικα
Θα προσπαθήσω να μην το θεωρήσω προσβλητικό,συνέχισε αυτό που κάνεις εκτός τους thread μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
trelopaido
Νεοφερμένος
https://prntscr.com/ec6yf5
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anonyme
Δραστήριο μέλος
Επίσης, καλό είναι να μάθουμε από μικροί να "υπομένουμε" πράγματα που δεν μας αρέσουν, καθώς δεν γίνεται να τα αποφεύγουμε για πάντα. Στο πανεπιστήμιο θα υπάρχουν μαθήματα που δεν μας αρέσουν, όταν εργαστούμε θα αναγκαστούμε να κάνουμε ουκ ολίγα πράγματα που δεν μας αρέσουν, εν ολίγοις, θα τα βρούμε μπροστά μας. Και μάλιστα σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει εναλλακτική λύση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Πιο συγκεκριμένη; Τι είδους πράγματα έχουν αλλάξει;
Οι σχέσεις καθηγητών μαθητών για παράδειγμα. Πόσα χρόνια έχουν να διοριστούν δάσκαλοι; Εντείνεται το χάσμα τον γενεών, όλο και πιο δύσκολα επικοινωνούμε με τους καθηγητές μας. Έπειτα είναι τόσο αγχώδεις οι ρυθμοί ζωής.. Αλλά και ο χαρακτήρας των λυκείων, που έχουν γίνει απλά μέσο εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο. Καλώς ή κακώς υποτιμώνται τα μαθήματα και ειδικά οι κατασταλαγμενοι από την Α Λυκείου ως προς την κατεύθυνση, αδιαφορούν για άλλα μαθήματα. Άλλωστε και η εξειδίκευση έχει αυξηθεί ακόμα περισσότερο. Στα σχολεία πλέον υπάρχει μεγάλη χαλαρότητα.. δύσκολα παίρνει κάποιος ωριαία, πρέπει να χει κάνει τη ζωή του καθηγητή πατίνι. Δεν υπάρχει πολλή αντικειμενικότητα ως προς την αξιολόγηση παρά τις φιλότιμες προσπάθειες κάποιων καθηγητών. Αλλά και όλη τη βάση του εκπαιδευτικού συστήματος πλέον, τη λες και σαθρή. Δεν κατηγορώ το σύστημα. Δε φταίει για όλα το σύστημα. Όμως εφόσον υπάρχει αυτή η χαλαρότητα Γενικά, οι μαθητές ως ανωριμοι κιόλας κάποιες φορές την εκμεταλλευόμαστε.
Απλά δε θεωρώ σωστό να κατηγορείς μια ολόκληρη γενιά, ούτε να μιλάς για κάτι τόσο κατηγορηματικά ενώ δεν το ζεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Μπορεί να σου υπαγορεύσει ο καθηγητής τι θα κάνεις στη τάξη;
Ναι, μπορεί. Εγώ θα έβαζα απουσίες για κακή συμπεριφορά και δε θα με ένοιαζε αν έμενε κάποιος. Η υπερβολική χαλαρότητα που δείχνουν πολλοί καθηγητές χαλάνε τις τάξεις, οι μαθητές δε μαθαίνουν τι σημαίνει σεβασμός και υπευθυνότητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristaras9
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ενδιαφέροντα στοιχεία προς σκέψη: Προσφέρονται πολλά μαθήματα και στις 3 τάξεις του Λυκείου, σε ποσοστό 80% υποχρεωτικά, ελάχιστη εξειδίκευση κάπου στο 15% και καμία ευελιξία επιλογής από το μαθητή. Τα μαθήματα έτσι όπως είναι σχεδιασμένα, δεν παρέχουν καμία γνώση ακόμη και σε εκείνον που ακολουθεί κάποιο ΕπαΛ. Το μοντέλο εκπαίδευσης αδιαφορεί για τις ιδιαιτερότητες και προτιμήσεις των μαθητών δίνοντας μοναδική διέξοδο στην επιβίωση των φροντιστηρίων, την δημιουργία αποτυχημένων μαθητών (σε μια ευαίσθητη ηλικία) και στην παράλληλη εισαγωγή μαθητών σε Ανώτατα ιδρύματα χωρίς να εξετάζονται κάποια ειδικά κριτήρια τόσο σε επίπεδο επιστήμης όσο και σε επίπεδο προσωπικών ενδιαφερόντων του μαθητή (υποψ.φοιτητή). Τα Ανώτατα ιδρύματα δεν είναι κατάλληλα εξοπλισμένα να στοιβάζουν κόσμο διότι αρκετοί φοιτητές λόγω των μη ευέλικτων προγραμμάτων σπουδών χάνουν στην πορεία το ενδιαφέρον για σπουδές και έτσι προκύπτουν οι αιώνιοι φοιτητές (εδώ δεν άνοιξαν θέμα συζήτησης). Η Ελλάδα ίσως είναι η μόνη χώρα όπου ο φοιτητής δεν έχει καμία δυνατότητα να επιλέξει ή μαθήματα από Τμήμα της αρεσκείας του (και όχι καθ' υποχρέωση από το Τμήμα που φοιτεί) ή παράλληλο δεύτερο προπτυχιακό πρόγραμμα από άλλο Τμήμα, σε μια εποχή όπου η γνώση δεν μπαίνει σε καλούπια: η Φυσική συναντά (και αλληλεπιδρά με) τα Μαθηματικά και την Πληροφορική για την κατανόηση του κόσμου. Είναι αδιανόητο ο καθηγητής Φυσικής να διδάσκει αρμονικές ταλαντώσεις και να μην κάνει καμία σύνδεση με τις τριγωνομετρικές συναρτήσεις. Είναι αδιανόητο ο Μαθηματικός να διδάσκει ρυθμούς μεταβολής και να μην τους συνδέει με τη οικολογία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Πάντα αναρωτιόμουνα,μπορεί ένας καθηγητής να σου πει τι θα κανεις στην τάξη; Δεν λέω να σηκώνεσαι και να χορεύεις αλλα ουτε να παίζεις με το κινητό όλη την ώρα ή γενικα να κανεις κατι που να ενοχλεί τους άλλους. Εννοώ να διαβάζεις,χωρίς πάντα να ενοχλείς τους άλλους,κάποιο άλλο μάθημα. Μπορεί να σου πει ο άλλος να βάλεις μεσα τα βιβλια του αλλουνου μαθηματος και να σε αναγκάσει να προσέξεις στο μάθημα του;
Ο καθηγητής μπορεί να σου ζητήσει ό,τι θέλει και εσύ από μέρους σου να κάνεις ό,τι θέλεις αλλά όπως σε όλες τις περιπτώσεις έτσι κι εδώ αν τον παίρνει να χρησιμοποιήσει κάποια μέθοδο για να σου επιβάλλει κάτι πολύ πιθανό να το κάνει. Αυτό βέβαια δεν είναι πάντα θεμιτό.
Το να σε πετάξει έξω απ' την αίθουσα ή να σε στείλει στο γραφείο υποδηλώνει κάποιο πειθαρχικό παράπτωμα κάποια συμπεριφορά δηλαδή που να εμποδίζει τον ίδιο στη δουλειά του να κάνει μάθημα ή την ομαλή λειτουργία του σχολείο εν πάση περιπτώσει. Έχοντας αυτό ως δεδομένο το να αντιδράσει ένας καθηγητής με αυτόν τον τρόπο σε κάποιον που δεν προσέχει στο μάθημα αν όχι παράνομο σίγουρα είναι κατακριταίο και λάθος και καλό θα ήταν να αντιδράς σε τέτοιες περιπτώσεις άσχετα να πιθανότατα δε βρεις άκρη.
Ο βαθμός από την άλλη είναι ένα διαφορετικό θέμα εφόσον επαφίεται στη κρίση του καθηγητή κατά αποκλειστικό λόγο. Οπότε κι ο κάθε καθηγητής μπορεί να τον χρησιμοποιήσει για να επιβάλλει άτυπα οποιαδήποτε συμπεριφορά θέλει. Εσύ μπορείς να διαβάζεις άλλα μαθήματα στο μάθημά του κι αυτός από την άλλη με τη σειρά του μπορεί να σε τιμωρήσει στο βαθμό. Βέβαια ηθικά και κατά την άποψή μου είναι κάργα ηλίθιο και αντιπαιδαγωγικό ένας καθηγητής να τιμωρεί βαθμολογικά το μαθητή επειδή δεν τον ενδιαφέρει το δικό του μάθημα αλλά όπως και να χει δεν είναι κάτι στο οποίο ένας μαθητής έχει αξιώσεις, δε μπορείς να υποδείξεις στον άλλο πώς να κάνει τη δουλειά του οπότε είτε κάνεις τουμπεκί και πας με τα νερά του σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει ο βαθμός, είτε απλά τον γράφεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
trelopaido
Νεοφερμένος
Μάγκες για να προσέξει ο μαθητής πρέπει ο καθηγητής να προσεγγίσει νέες μεθόδους διδασκαλίας αλλίως μαθήματα όπως κοινωνικής πολιτική και θρησκευτικά θα είναι τα μαθήματα που δεν θα τα παρακολουθεί κανείς.Εϊναι αδιανόητος να ακούω οτι ο καθηγητής πρέπει να τιμωρεί τον μαθητή που δεν προσέχει όταν ο καθηγητής-δεινόσαυρος (50 φεύγα) έχει μείνει στις διδακτικές μεθόδους που του έμαθαν οι καθηγητές πανεπιστημίου το 1970.Τι εννοώ?Υπάρχει ποτέ κάποιος να παρακολουθεί τα παραπάνω μαθήματα ενώ είναι στο λύκειο?Σίγουρα οχι κι όμως εμείς στην Α λυκείου παρακολουθούσαμε γιατί ο καθηγητής που μας τα έκανε δεν χρησιμοποιούσε βιβλίο αλλά υπολογιστή και μας μίλαγε για κοινωνικά προβλήματα-μάστιγα της σημερινής εποχής όπως τα ναρκωτικά,ο αλκοολισμός,η ενδοοικογενειακή κακοποιήση, το AIDS την φτώχεια σε χώρες όπως η Βραζιλία.Εκεί ήθελες δεν ήθελες παρακολουθούσες γιατί αυτά που σου έλεγε άξιζαν!
πολύ σωστό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
harry akritas
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΥΓ: ξερεις οτι το λυκειο δεν ειναι υποχρεωτικο ε? αρα αμα δεν γουσταρεις απλα δεν πας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.