Stelios3
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Στην β' λυκειου κατευθυνση δε θυμαμαι τι πειραμα καναμε, αλλα σιγουρα καναμε πειραμα με κυκλωματα στη γενικη παιδεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
John Kort
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geeko
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
konstadinus
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τώρα πειραμα εχουμε να κανουμε 2 χρονια.(απο τοτε που ήρθα στο λύκειο δηλαδή)
Ο φυσικός μας είχε πει οτι δεν έχουμε ώρες για κάτι τέτοιο , ασε που δεν γνωρίζει καλά πως δουλεύουν αυτα.
Τι να σας πω ρε παιδιά.Λυπάμαι πραγματικά τα όργανα εκει που είναι (το εργαστηριο μας είναι απο τα καλά) και μένουν να τα φάεει η σκόνη.
Κάποια στιγμη σκέφτηκα και να βουτήξω τίποτα, καθώς ουτε καποιος θα έπαιρνε χαμπαρι , και θα μου ήταν σε μεγαλυτερη χρησιμότητα..Τι να πεις..........
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
konstadinus
Εκκολαπτόμενο μέλος
Γνώμη μου είναι ότι η Φυσική θα αγαπηθεί πολύ περισσότερο από τα παιδιά αν γίνονται περισσότερα πειράματα:iagree:
Αυτο είναι το μόνο σιγουρο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
totiloz
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
konstadinus
Εκκολαπτόμενο μέλος
εχουν και δικαιολογια οι καθηγητες
Ακριβως! Δικαιολογία..Κοιτα Συνηθως οι πιο πολλοι βαριουνται.Θελουν απλα να βγαλουν τα μαθημα τους και να πανε σπιτακι τους.Ουτε τσαμπα κουραση και τιποτα ττετοιο.Παλι καλα υπαρχουν και εξαιρεσεις που δυστυχως δεν μου τυχαν εμενα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
virginia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michael92
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
virginia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stelios3
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
go2jimmys
Νεοφερμένος
το πείραμα ηταν:
σε ένα κεκλημένο επίπεδο(\) να αφήσουμε ένα κύλινδρο να ολισθήσει...είχε μερικα δεδομένα και ζητούσε γωνιακες ταχυτητες,επιτανχύνσεις κλπ.
τα περισσοτερα βγαίναν με την ΑΔΜΕ....δηλ όχι και πολλα πράγματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
razorbladeDream
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
billkolok
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος
Το υπουργείο μας ενέκρινε δαπάνη πριν έξι χρόνια και έχουμε ένα πλήρως εξοπλισμένο και σύγχρονο εργαστήριο.
Κάθε μαθητής έχει τα δικά του όργανα και μετρητές καθώς και μηχανήματα. Επίσης ο καθένας έχει το δικό του ηλεκτρονικό μικροσκόπιο παρακαλώ και έχουμε παρακολουθήσει κύτταρα, καρκινικά κύτταρα, μορφές οργανισμών, μορφές ιών.
Στη Φυσική πειράματα με ηλεκτρισμό, ταλάντωση κλπ και στη Χημεία με ασβέστη, άλλες φορές με θειικό οξύ (έπρεπε να βλέπατε πως έλιωσε ένα σφουγγάρι), άλλες φορές με νιτρικό οξύ, με υδράργυρο κλπ.
Είμαι περήφανος που το σχολείο μου έχει ένα σύγχρονο εργαστήριο και είδα πράγματα σε πρακτική εφαρμογή.
Όλα αυτά δεν τα ανέφερα για να κάνω μόστρα, αλλά για να δείτε πως άμα θέλετε όλα γίνονται. Και πως το υπουργείο πολλές φορές δίνει χρήματα αλλά δεν υπάρχει η φαντασία και η θέληση για το που να αξιοποιηθούν σωστά.
Βέβαια τα χρήματα που δόθηκαν για το εργαστήριο μας , μας ανάκγασε να κόψουμε από το εργαστήριο Πληροφορικής που θέλει ανανέωση, αλλά σε γενικές γραμμές όλα λειτουργούν καλά.
Σκοπός όλου αυτού είναι πως αν κάνετε καταλήψεις βάλτε και έναν σπουδαίο λόγο όπως τη δημιουργία εργαστηρίου και τη σστή διαχείρηση των χρηματων του υπουργείου και αφείστε το ζαμπόν της πίτσας. Επίσης απαιτείστε κι εσείς ένα εργαστήριο άμα το θέλετε και οργανωθείτε για τη δημιουργία του.
Τα 15μελή ή τα 5 μελή μπορου΄ν να έχουν ρόλο σε αυτό.
Τελικό συμοπέρασμα: Δεν κατηγορούμε πάντα το υπουργείο ότι δε μας δίνει λεφτά, αλλά φροντ΄ζιουμε να οργανωθούμε και να κάνουμε μια σωστή διαχείρηση. ΚΑι όλα μπορούν να γίνουν!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panos1994
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.