luluty
Νεοφερμένος
Η luluty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 16 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Καταρχάς, καλή χρονιά
Είμαι μαθήτρια της Β λυκείου και έχω ξεκινήσει ιστορία της Γ λυκείου από την αρχή του Οκτωβρίου. Κάνω μαθήματα σε φροντιστήριο και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σελίδα 29, δεν το έχουμε κάνει όλο το μάθημα αυτό καν αφού μας είχε βάλει το προηγούμενο μάθημα όλο και μέχρι να το πούμε όλοι δεν έμεινε χρόνος. Η τάξη μας περιλαμβάνεται από 4 άτομα, κάνουμε 1 ώρα την εβδομάδα και κάθε φορά λέμε ένας ένας το μάθημα ή όσες παραγράφους μας έχει βάλει εκείνη τη μέρα με αποτέλεσμα να μας μένουν μόνο 20-10 λεπτά για να κάνουμε το επόμενο μάθημα.
Το ξέρω ότι δεν πρέπει να συγκρίνω με άλλους αλλά άκουσα ένα άτομο να έχει ξεκινήσει πολύ πιο μετά από εμάς και να έχει τελειώσει το πορτοκαλί, εγώ από πάντα νόμιζα ότι πηγαίναμε αργά αλλά αυτό το επιβεβαίωσε.
Επίσης δεν έχουμε κάνει ποτέ πηγή, δεν ξέρω αν είναι κανονικό αυτό.
Τι προτείνετε να κάνουμε; Είχε πει να βάλουμε άλλη μια ώρα η δασκάλα που θα λέμε το μάθημα και στις δυο αλλά εγώ πιστεύω καλύτερα να κάνουμε καμία πηγή στην άλλη ώρα ή κάτι τέτοιο, ή να δίνει λιγότερους παραγράφους τη μια φορά ώστε να μένει χρόνος για πηγή αλλά να μην είμαστε πίσω.
Θα ήθελα να προσθέσω επίσης ότι ήδη μου φαίνεται κάπως φορτωμένο το πρόγραμμα (12 ώρες την εβδομάδα φροντιστήρια μόνο) δεν ξέρω αν είναι αλλά έτσι νιώθω, και όταν είπε για προσθήκη ώρας λίγο μου κακοφάνηκε αλλά ίσως απλά να είμαι τεμπέλα.. γιατί χρειάζεται ώστε να προχωρήσουμε, ίσως και 4 άτομα να είναι πολλά για ιστορία. Δεν ξέρω, πόσες ώρες κάνατε εσείς β λυκείου;
Οποίος μπορεί να απαντήσει, ευχαριστώ!
Είμαι μαθήτρια της Β λυκείου και έχω ξεκινήσει ιστορία της Γ λυκείου από την αρχή του Οκτωβρίου. Κάνω μαθήματα σε φροντιστήριο και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σελίδα 29, δεν το έχουμε κάνει όλο το μάθημα αυτό καν αφού μας είχε βάλει το προηγούμενο μάθημα όλο και μέχρι να το πούμε όλοι δεν έμεινε χρόνος. Η τάξη μας περιλαμβάνεται από 4 άτομα, κάνουμε 1 ώρα την εβδομάδα και κάθε φορά λέμε ένας ένας το μάθημα ή όσες παραγράφους μας έχει βάλει εκείνη τη μέρα με αποτέλεσμα να μας μένουν μόνο 20-10 λεπτά για να κάνουμε το επόμενο μάθημα.
Το ξέρω ότι δεν πρέπει να συγκρίνω με άλλους αλλά άκουσα ένα άτομο να έχει ξεκινήσει πολύ πιο μετά από εμάς και να έχει τελειώσει το πορτοκαλί, εγώ από πάντα νόμιζα ότι πηγαίναμε αργά αλλά αυτό το επιβεβαίωσε.
Επίσης δεν έχουμε κάνει ποτέ πηγή, δεν ξέρω αν είναι κανονικό αυτό.
Τι προτείνετε να κάνουμε; Είχε πει να βάλουμε άλλη μια ώρα η δασκάλα που θα λέμε το μάθημα και στις δυο αλλά εγώ πιστεύω καλύτερα να κάνουμε καμία πηγή στην άλλη ώρα ή κάτι τέτοιο, ή να δίνει λιγότερους παραγράφους τη μια φορά ώστε να μένει χρόνος για πηγή αλλά να μην είμαστε πίσω.
Θα ήθελα να προσθέσω επίσης ότι ήδη μου φαίνεται κάπως φορτωμένο το πρόγραμμα (12 ώρες την εβδομάδα φροντιστήρια μόνο) δεν ξέρω αν είναι αλλά έτσι νιώθω, και όταν είπε για προσθήκη ώρας λίγο μου κακοφάνηκε αλλά ίσως απλά να είμαι τεμπέλα.. γιατί χρειάζεται ώστε να προχωρήσουμε, ίσως και 4 άτομα να είναι πολλά για ιστορία. Δεν ξέρω, πόσες ώρες κάνατε εσείς β λυκείου;
Οποίος μπορεί να απαντήσει, ευχαριστώ!
smarw
Δραστήριο μέλος
Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Είναι ακόμα νωρίς οπότε μην αγχώνεσαι. Η αλήθεια είναι ότι το πάτε πολύ αργά... Ωστόσο , μην συγκρίνεσαι με τους συμμαθητές σου. Εγω ιστορία ξεκίνησα να διαβάζω από τη β λυκείου χωρίς να κάνω μαθήματα και την είχα τελειώσει μέχρι το καλοκαίρι και στη γ απλά έκανα επανάληψη και δεν πιέστηκα τόσο (αυτό δούλεψε για εμένα).Καταρχάς, καλή χρονιά
Είμαι μαθήτρια της Β λυκείου και έχω ξεκινήσει ιστορία της Γ λυκείου από την αρχή του Οκτωβρίου. Κάνω μαθήματα σε φροντιστήριο και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σελίδα 29, δεν το έχουμε κάνει όλο το μάθημα αυτό καν αφού μας είχε βάλει το προηγούμενο μάθημα όλο και μέχρι να το πούμε όλοι δεν έμεινε χρόνος. Η τάξη μας περιλαμβάνεται από 4 άτομα, κάνουμε 1 ώρα την εβδομάδα και κάθε φορά λέμε ένας ένας το μάθημα ή όσες παραγράφους μας έχει βάλει εκείνη τη μέρα με αποτέλεσμα να μας μένουν μόνο 20-10 λεπτά για να κάνουμε το επόμενο μάθημα.
Το ξέρω ότι δεν πρέπει να συγκρίνω με άλλους αλλά άκουσα ένα άτομο να έχει ξεκινήσει πολύ πιο μετά από εμάς και να έχει τελειώσει το πορτοκαλί, εγώ από πάντα νόμιζα ότι πηγαίναμε αργά αλλά αυτό το επιβεβαίωσε.
Επίσης δεν έχουμε κάνει ποτέ πηγή, δεν ξέρω αν είναι κανονικό αυτό.
Τι προτείνετε να κάνουμε; Είχε πει να βάλουμε άλλη μια ώρα η δασκάλα που θα λέμε το μάθημα και στις δυο αλλά εγώ πιστεύω καλύτερα να κάνουμε καμία πηγή στην άλλη ώρα ή κάτι τέτοιο, ή να δίνει λιγότερους παραγράφους τη μια φορά ώστε να μένει χρόνος για πηγή αλλά να μην είμαστε πίσω.
Θα ήθελα να προσθέσω επίσης ότι ήδη μου φαίνεται κάπως φορτωμένο το πρόγραμμα (12 ώρες την εβδομάδα φροντιστήρια μόνο) δεν ξέρω αν είναι αλλά έτσι νιώθω, και όταν είπε για προσθήκη ώρας λίγο μου κακοφάνηκε αλλά ίσως απλά να είμαι τεμπέλα.. γιατί χρειάζεται ώστε να προχωρήσουμε, ίσως και 4 άτομα να είναι πολλά για ιστορία. Δεν ξέρω, πόσες ώρες κάνατε εσείς β λυκείου;
Οποίος μπορεί να απαντήσει, ευχαριστώ!
Schlimazel
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Schlimazel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 238 μηνύματα.
Συγνώμη τι εννοείς λέτε όλο το μάθημα;
Γιατί δεν σας το σπάει;
Δηλαδή δεν σας δίνει ερωτήσεις, δεν εξετάζετε σημαντικούς ορισμούς;
Δε δουλεύετε πηγές; Άντε για τις πηγές δεν είναι νωρίς ούτε αργά, μπορούνε να τις ξεκινήσουνε και αργότερα οπότε μη σε ανησυχεί που δεν έχετε κάνει ακόμη.
Απλά γενικότερα θέλω να πω ότι δεν μου φαίνεται ότι λειτουργεί σωστά το μάθημα της ιστορίας 4 άτομα να λένε ο καθένας το μάθημα όλο χωρίς να καταλαβαίνουνε που πάει τι.
Εθίζει με αυτό τον τρόπο το μυαλό σας μόνο στην αποστήθιση και όταν θα πάτε να γράψετε ακόμα και διαγώνισμα του χρόνου μπορεί να κολλήσετε γιατί δεν θα καταλαβαίνετε και δεν θα έχετε εμπειρία των θεμάτων που μπορείτε να συναντήσετε.
Όλα αυτά τα λέω επειδή αυτό καταλαβαίνω ότι κάνει η δασκάλα σου μάθημα αν κάνω λάθος διορθωσέ με.
Αν το μάθημα της είναι πιο αναλυτικό και προσαρμοσμένο στις πανελλήνιες και αυτό που θα συναντήσετε, τότε είστε okay, μην συγκρίνεσαι με άλλους
Γιατί δεν σας το σπάει;
Δηλαδή δεν σας δίνει ερωτήσεις, δεν εξετάζετε σημαντικούς ορισμούς;
Δε δουλεύετε πηγές; Άντε για τις πηγές δεν είναι νωρίς ούτε αργά, μπορούνε να τις ξεκινήσουνε και αργότερα οπότε μη σε ανησυχεί που δεν έχετε κάνει ακόμη.
Απλά γενικότερα θέλω να πω ότι δεν μου φαίνεται ότι λειτουργεί σωστά το μάθημα της ιστορίας 4 άτομα να λένε ο καθένας το μάθημα όλο χωρίς να καταλαβαίνουνε που πάει τι.
Εθίζει με αυτό τον τρόπο το μυαλό σας μόνο στην αποστήθιση και όταν θα πάτε να γράψετε ακόμα και διαγώνισμα του χρόνου μπορεί να κολλήσετε γιατί δεν θα καταλαβαίνετε και δεν θα έχετε εμπειρία των θεμάτων που μπορείτε να συναντήσετε.
Όλα αυτά τα λέω επειδή αυτό καταλαβαίνω ότι κάνει η δασκάλα σου μάθημα αν κάνω λάθος διορθωσέ με.
Αν το μάθημα της είναι πιο αναλυτικό και προσαρμοσμένο στις πανελλήνιες και αυτό που θα συναντήσετε, τότε είστε okay, μην συγκρίνεσαι με άλλους
smarw
Δραστήριο μέλος
Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
αυτό , στις εξετάσεις μπορεί να πέσει ένα θέμα συνδυαστικόΣυγνώμη τι εννοείς λέτε όλο το μάθημα;
Γιατί δεν σας το σπάει;
Δηλαδή δεν σας δίνει ερωτήσεις, δεν εξετάζετε σημαντικούς ορισμούς;
Δε δουλεύετε πηγές; Άντε για τις πηγές δεν είναι νωρίς ούτε αργά, μπορούνε να τις ξεκινήσουνε και αργότερα οπότε μη σε ανησυχεί που δεν έχετε κάνει ακόμη.
Απλά γενικότερα θέλω να πω ότι δεν μου φαίνεται ότι λειτουργεί σωστά το μάθημα της ιστορίας 4 άτομα να λένε ο καθένας το μάθημα όλο χωρίς να καταλαβαίνουνε που πάει τι.
Εθίζει με αυτό τον τρόπο το μυαλό σας μόνο στην αποστήθιση και όταν θα πάτε να γράψετε ακόμα και διαγώνισμα του χρόνου μπορεί να κολλήσετε γιατί δεν θα καταλαβαίνετε και δεν θα έχετε εμπειρία των θεμάτων που μπορείτε να συναντήσετε.
Όλα αυτά τα λέω επειδή αυτό καταλαβαίνω ότι κάνει η δασκάλα σου μάθημα αν κάνω λάθος διορθωσέ με.
Αν το μάθημα της είναι πιο αναλυτικό και προσαρμοσμένο στις πανελλήνιες και αυτό που θα συναντήσετε, τότε είστε okay, μην συγκρίνεσαι με άλλους
luluty
Νεοφερμένος
Η luluty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 16 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Ευχαριστώ για την απάντηση!Είναι ακόμα νωρίς οπότε μην αγχώνεσαι. Η αλήθεια είναι ότι το πάτε πολύ αργά... Ωστόσο , μην συγκρίνεσαι με τους συμμαθητές σου. Εγω ιστορία ξεκίνησα να διαβάζω από τη β λυκείου χωρίς να κάνω μαθήματα και την είχα τελειώσει μέχρι το καλοκαίρι και στη γ απλά έκανα επανάληψη και δεν πιέστηκα τόσο (αυτό δούλεψε για εμένα).
και εγώ είχα σκεφτεί να μην κάνω μαθήματα και να τα μαθαίνω μόνη αλλά το ξέρω ότι μόνη μου δεν θα αρχίσω ποτέ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ευχαριστώ για την απάντησηΣυγνώμη τι εννοείς λέτε όλο το μάθημα;
Γιατί δεν σας το σπάει;
Δηλαδή δεν σας δίνει ερωτήσεις, δεν εξετάζετε σημαντικούς ορισμούς;
Δε δουλεύετε πηγές; Άντε για τις πηγές δεν είναι νωρίς ούτε αργά, μπορούνε να τις ξεκινήσουνε και αργότερα οπότε μη σε ανησυχεί που δεν έχετε κάνει ακόμη.
Απλά γενικότερα θέλω να πω ότι δεν μου φαίνεται ότι λειτουργεί σωστά το μάθημα της ιστορίας 4 άτομα να λένε ο καθένας το μάθημα όλο χωρίς να καταλαβαίνουνε που πάει τι.
Εθίζει με αυτό τον τρόπο το μυαλό σας μόνο στην αποστήθιση και όταν θα πάτε να γράψετε ακόμα και διαγώνισμα του χρόνου μπορεί να κολλήσετε γιατί δεν θα καταλαβαίνετε και δεν θα έχετε εμπειρία των θεμάτων που μπορείτε να συναντήσετε.
Όλα αυτά τα λέω επειδή αυτό καταλαβαίνω ότι κάνει η δασκάλα σου μάθημα αν κάνω λάθος διορθωσέ με.
Αν το μάθημα της είναι πιο αναλυτικό και προσαρμοσμένο στις πανελλήνιες και αυτό που θα συναντήσετε, τότε είστε okay, μην συγκρίνεσαι με άλλους
Το μάθημα κάποιες φορές μας το σπάει αν έχει πολλές παραγράφους 6 ξέρω γώ, αλλά όταν είναι 4 μας το βάζει όλο αναλόγως ποσό εύκολο ειναι. Και όχι δεν αναλύουμε όρους ούτε μας κανει ερωτήσεις, δεν μένει και χρόνος για αυτά μέχρι να τα πούμε όλοι, απλά την στιγμή που διαβάζουμε το επόμενο μάθημα μας βάζει πλάγιο τίτλους και να αριθμήσουμε κάποια πράγματα.
Της το είχα αναφέρει στην αρχή οτι ειναι σημαντικό να γνωρίζουμε και το νόημα και είπε οτι το ξέρει αλλά ετσι το θέλουν στις πανελλήνιες να το αποστηθίζουμε και να τα γράφουμε ακριβώς όπως το βιβλίο. Όποτε όταν μαθαίνω το μάθημα και δεν καταλαβαίνω τι διαβαζω ψάχνω όρους που δεν κατάλαβα για να το κατανοήσω καλύτερα και το μαθαινω όπως ειναι στο βιβλίο να το λέω.
Schlimazel
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Schlimazel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 238 μηνύματα.
Δεν θέλω να σε αγχωσωΕυχαριστώ για την απάντηση!
και εγώ είχα σκεφτεί να μην κάνω μαθήματα και να τα μαθαίνω μόνη αλλά το ξέρω ότι μόνη μου δεν θα αρχίσω ποτέ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ευχαριστώ για την απάντηση
Το μάθημα κάποιες φορές μας το σπάει αν έχει πολλές παραγράφους 6 ξέρω γώ, αλλά όταν είναι 4 μας το βάζει όλο αναλόγως ποσό εύκολο ειναι. Και όχι δεν αναλύουμε όρους ούτε μας κανει ερωτήσεις, δεν μένει και χρόνος για αυτά μέχρι να τα πούμε όλοι, απλά την στιγμή που διαβάζουμε το επόμενο μάθημα μας βάζει πλάγιο τίτλους και να αριθμήσουμε κάποια πράγματα.
Της το είχα αναφέρει στην αρχή οτι ειναι σημαντικό να γνωρίζουμε και το νόημα και είπε οτι το ξέρει αλλά ετσι το θέλουν στις πανελλήνιες να το αποστηθίζουμε και να τα γράφουμε ακριβώς όπως το βιβλίο. Όποτε όταν μαθαίνω το μάθημα και δεν καταλαβαίνω τι διαβαζω ψάχνω όρους που δεν κατάλαβα για να το κατανοήσω καλύτερα και το μαθαινω όπως ειναι στο βιβλίο να το λέω.
Κι ειλικρινά στο λέω για να προλαβεις το κακό.
Δεν έχω δει κανέναν να διδάσκει πιο λάθος την ιστορία
Κι ως φιλόλογος στο λέω, καλύτερα να αλλάξεις ή καθηγητή ή μέρος.
Πηδάει στάδια. Τι πάει να πει το θέλουν έτσι στις πανελλήνιες; Όλοι οι υπόλοιποι που ξέρουν να σπάνε το μάθημα τι είναι;
Στείλε μου και μήνυμα αν θες, γιατί ειλικρινά θεωρώ ότι θα σε κάψει
smarw
Δραστήριο μέλος
Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Το ιδιο πιστεύω κι εγώ , άλλαξε καθηγητή όσο είναι καιρόςΔεν θέλω να σε αγχωσω
Κι ειλικρινά στο λέω για να προλαβεις το κακό.
Δεν έχω δει κανέναν να διδάσκει πιο λάθος την ιστορία
Κι ως φιλόλογος στο λέω, καλύτερα να αλλάξεις ή καθηγητή ή μέρος.
Πηδάει στάδια. Τι πάει να πει το θέλουν έτσι στις πανελλήνιες; Όλοι οι υπόλοιποι που ξέρουν να σπάνε το μάθημα τι είναι;
Στείλε μου και μήνυμα αν θες, γιατί ειλικρινά θεωρώ ότι θα σε κάψει
luluty
Νεοφερμένος
Η luluty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 16 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Πραγματικά, από τη στιγμή που άρχισα έλεγα στους γονείς μου να αλλάξω, αλλά δεν με άκουγαν.Δεν θέλω να σε αγχωσω
Κι ειλικρινά στο λέω για να προλαβεις το κακό.
Δεν έχω δει κανέναν να διδάσκει πιο λάθος την ιστορία
Κι ως φιλόλογος στο λέω, καλύτερα να αλλάξεις ή καθηγητή ή μέρος.
Πηδάει στάδια. Τι πάει να πει το θέλουν έτσι στις πανελλήνιες; Όλοι οι υπόλοιποι που ξέρουν να σπάνε το μάθημα τι είναι;
Στείλε μου και μήνυμα αν θες, γιατί ειλικρινά θεωρώ ότι θα σε κάψει
Το σπάμε το μάθημα απλά και πάλι πιστεύω δεν είναι αποτελεσματικό ίσως επειδή 4 άτομα είναι πολλά και δεν μένει χρόνος
λέω να πάω ιδιαίτερα και λέω του χρόνου ειδικά να τα κάνω όλα ιδιαίτερα ή τουλάχιστον αυτά που έχω πολλές αδυναμίες
Ευχαριστώ πολύ!
Schlimazel
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Schlimazel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 238 μηνύματα.
Να το κάνεις, ναι!Πραγματικά, από τη στιγμή που άρχισα έλεγα στους γονείς μου να αλλάξω, αλλά δεν με άκουγαν.
Το σπάμε το μάθημα απλά και πάλι πιστεύω δεν είναι αποτελεσματικό ίσως επειδή 4 άτομα είναι πολλά και δεν μένει χρόνος
λέω να πάω ιδιαίτερα και λέω του χρόνου ειδικά να τα κάνω όλα ιδιαίτερα ή τουλάχιστον αυτά που έχω πολλές αδυναμίες
Ευχαριστώ πολύ!
Θα δυναμώσεις στα ιδιαίτερα, κοίτα να τους πείσεις
Παρακαλώ 🩶
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 38 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.