Antonisbairac1

Νεοφερμένος

Ο Antonisbairac1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Καλησπέρα στη κοινότητα!
Είμαι μαθητής της Δευτέρας Λυκείου. Έχω επιλέξει θεωρητική κατεύθυνση, καθώς θεωρώ πως τα μαθήματα αυτού του κλάδου με αντιπροσωπεύουν. Βαθμολογικά βρίσκομαι κατά μέσο όρο στο 15-18 (γραπτά). Προβληματίζομαι για το μάθημα της ιστορίας της Γ' Λυκείου, που απ' όσο ακούω χρειάζεται αποστήθιση κατα λέξη, και θα το εξεταστω πανελλαδικά. Δεν τα πάω καθόλου καλα με την παπαγαλια. Δυσκολεύομαι, ταλαιπωρουμαι, βασανίζουμαι ακομα και όταν προσπαθώ να παπαγαλισω 4 γραμμές μαθήματος. Με δικά μου λόγια μπορώ να μάθω μια σελίδα μεσα σε ένα σαρανταπεντάλεπτο. Οπότε ερωτώ : Θα μου κοπούν πολλές μονάδες, αν στις πανελλαδικες ΔΕΝ γράψω τα γεγονότα κατά λέξη, αλλα συμπεριλάβω όλα όσα χρειάζονται στις απαντήσεις μου? Αν ναι μέχρι πόσες πόσες μονάδες?
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
Καλησπέρα και καλώς μας ηρθες μιας και βλέπω μονο τρια μηνύματα.

Ομολογώ δεν έχω ιδέα, γιατι δεν ήμουν παιδί της θεωρητικής.

Απλα θα σου προτείνω να ρωτήσεις καποιον φιλόλογο στο σχολείο, ο οποίος διορθώνει γραπτά πανελλαδικών στο μάθημα της Ιστορίας. Φαντάζομαι αυτός θα ξέρει καλύτερα από τον καθένα μας εδω μέσα, μιας και παιρνουν "γραμμή" για το πως και τι πρέπει να διορθώσουν.

Παράλληλα θα μπορούσες να ρωτήσεις τον φροντιστή σου, αλλα μαλλον αφου δεν ξέρεις ηδη την απάντηση, φαντάζομαι ότι δεν πας φροντιστήριο.(Σε καμία περίπτωση δεν υπονοω οτι ειναι κακο αν δεν πας φροντιστήριο απλα το αναφέρω)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 4,218 μηνύματα.
Τυπικά αν έχεις συμπεριλάβει τα πάντα δεν μπορούν να σου κόψουν. Αν δε μαθαίνεις κατά λέξη όμως το κείμενο ελλοχεύει ο κίνδυνος αφενός να παραλείψεις κάτι που εσύ δε θεώρησες σημαντικό αλλά χρειαζόταν, και αφετέρου να εκνευριστεί κάπως ο βαθμολογητής που θέλει να βλέπει πιο τυποποιημένες απαντήσεις και να προχωρά στο επόμενο γραπτό. Ουσιαστικά θα τον κάνεις να ασχοληθεί περισσότερη ώρα με το γραπτό σου. Ίσως όμως με καθοδήγηση καθηγητή να μπορέσεις να πετύχεις έναν πιο ελεύθερο τρόπο εκμάθησης, χωρίς αυτή να είναι η ασφαλής επιλογή.
 

Antonisbairac1

Νεοφερμένος

Ο Antonisbairac1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Καλησπέρα και καλώς μας ηρθες μιας και βλέπω μονο τρια μηνύματα.

Ομολογώ δεν έχω ιδέα, γιατι δεν ήμουν παιδί της θεωρητικής.

Απλα θα σου προτείνω να ρωτήσεις καποιον φιλόλογο στο σχολείο, ο οποίος διορθώνει γραπτά πανελλαδικών στο μάθημα της Ιστορίας. Φαντάζομαι αυτός θα ξέρει καλύτερα από τον καθένα μας εδω μέσα, μιας και παιρνουν "γραμμή" για το πως και τι πρέπει να διορθώσουν.

Παράλληλα θα μπορούσες να ρωτήσεις τον φροντιστή σου, αλλα μαλλον αφου δεν ξέρεις ηδη την απάντηση, φαντάζομαι ότι δεν πας φροντιστήριο.(Σε καμία περίπτωση δεν υπονοω οτι ειναι κακο αν δεν πας φροντιστήριο απλα το αναφέρω)
Καλησπέρα! Καλώς σας βρήκα 😁😁! Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!
Τυπικά αν έχεις συμπεριλάβει τα πάντα δεν μπορούν να σου κόψουν. Αν δε μαθαίνεις κατά λέξη όμως το κείμενο ελλοχεύει ο κίνδυνος αφενός να παραλείψεις κάτι που εσύ δε θεώρησες σημαντικό αλλά χρειαζόταν, και αφετέρου να εκνευριστεί κάπως ο βαθμολογητής που θέλει να βλέπει πιο τυποποιημένες απαντήσεις και να προχωρά στο επόμενο γραπτό. Ουσιαστικά θα τον κάνεις να ασχοληθεί περισσότερη ώρα με το γραπτό σου. Ίσως όμως με καθοδήγηση καθηγητή να μπορέσεις να πετύχεις έναν πιο ελεύθερο τρόπο εκμάθησης, χωρίς αυτή να είναι η ασφαλής επιλογή.
Τέλεια! Ευχαριστώ!:thankuu:
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Στο θέμα της "παπαγαλίας" σε όλα (σχεδόν) τα μαθήματα, ο μύθος είναι πολύ πονεμένος. Όχι, οι βαθμολογητές δεν θέλουν τυποποιημένη παπαγαλία. Θα προτιμούσαν ελεύθερη απόδοση των απαντήσεων. Όμως το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι μαθητές όταν νομίζουν ότι λένε κάτι "με δικά τους λόγια" συνήθως σκοτώνουν το νόημα. Έτσι οι καθηγητές (για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο) τους λένε "μάθε το παιδί μου παπαγαλία".

1638033191887.png
 

Antonisbairac1

Νεοφερμένος

Ο Antonisbairac1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Στο θέμα της "παπαγαλίας" σε όλα (σχεδόν) τα μαθήματα, ο μύθος είναι πολύ πονεμένος. Όχι, οι βαθμολογητές δεν θέλουν τυποποιημένη παπαγαλία. Θα προτιμούσαν ελεύθερη απόδοση των απαντήσεων. Όμως το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι μαθητές όταν νομίζουν ότι λένε κάτι "με δικά τους λόγια" συνήθως σκοτώνουν το νόημα. Έτσι οι καθηγητές (για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο) τους λένε "μάθε το παιδί μου παπαγαλία".

Ευχαριστώ πολυ για την απάντηση! Άρα σημασία έχει η αναγνώριση και η ακριβής απόδοση των γεγονότων. Οχι η ακολούθηση του κανόνα - μύθου της παπαγαλίας. :thankuu: :smartass: :thumbsup::ok:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top