PROTEAS1992
Νεοφερμένος
Θέλουν 120% όραση και όχι ιστορικό καταγμάτων. Μέγιστο ύψος 190 cm. έλεος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AnaCroN
Νεοφερμένος
Ύψος μεχρι 1.90μ και ύψος κορμού μέχρι 97cm
Να μην έχεις πλατυποδία
Την περισσότερη έμφαση την δίνουν στην όραση πάντως, τα έχω περάσει γι αυτό σου λέω.. Μην αγχώνεσαι από τώρα πάντως
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Βεβαια, οσοι θελετε για ΣΙ Ιπταμενους, μην αγχωνεστε για το πριν...Αγχωθειτε για το μετα, διοτι απο κατι στατιστικες κι απο κατι γνωστους εχω μαθει οτι τη σχολη των ιπταμενων δεν την τελειωνει ουτε το 70% των εισαχθεντων...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AnaCroN
Νεοφερμένος
Για τις γυναίκες 1.60 και μπορεί να πάει 1.65
miv ειναι φυσιολογικό αφού τους μισούς αν τους ρωτήσεις γιατί δήλωσαν ΣΙ θα σου πουν για το πτητικό επίδωμα και τις γκόμενες..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Καλα ναι, ενταξει. Και γενικα σαν σχολη δεν εχει κι εκ των πραγματων μεγαλη βαση...Εγω ηθελα να παω ΣΜΑ (ΣΙ δε μπορω λογω 5,5 βαθμων προβληματα ορασης και δεν θελω και τοσο επικινδυνα επαγγελματα...) αλλα εχει απιαστη βαση...γυρω στα 19000.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AnaCroN
Νεοφερμένος
Κοίταξε, αν στρωθείς και κόψεις και τα πολλά posts κάτι γίνεται και για ΣΜΑ ακόμα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PROTEAS1992
Νεοφερμένος
Δόξα τω θεω και έχω ματια 120% π. όρασης. Άλλα είναι τα προβλήματα...!!!
Πω,πω! αυτό με το ύψος κορμού μου ακούγεται κάπως κουφό. Και θέλω πάρα πολύ να περάσω...
ικάρων όμως 2005=18.980 ,2006=16.113 μόρια, 2007=17.028. Το έχουνε κάψει το μοτέρ!!!Αλλα αν περάσεις, όλα στρωμένα.Στρατός...
Έτσι και το πάρουν χαμπάρι, όταν σπουδάζεις, σε πάνε στα radar ή σε πύργο ελέγχου. Αφασία...
ναι ρε! τα 100 μέτρα είναι σε 16.00 seconds. το 1km σε 4.5 min.
Ακριβώς!!!
Εσύ anacron έδωσες για ικάρων?????????????????
Αν γουστάρεις τρελά θα τελειώσεις μια χαράΓια τους στουμπους, εχει και κατωτατο οριο ανδρων στο 175 αν δεν κανω λαθος!
Βεβαια, οσοι θελετε για ΣΙ Ιπταμενους, μην αγχωνεστε για το πριν...Αγχωθειτε για το μετα, διοτι απο κατι στατιστικες κι απο κατι γνωστους εχω μαθει οτι τη σχολη των ιπταμενων δεν την τελειωνει ουτε το 70% των εισαχθεντων...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PROTEAS1992
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Για πιλότος πας όμως όχι για μοντέλο..
Κοίταξε, αν στρωθείς και κόψεις και τα πολλά posts κάτι γίνεται και για ΣΜΑ ακόμα..
Δεν υπαρχει περιπτωση να πιασω 19000 στο 4ο πεδιο οσο κι αν στρωθω! Ακου με που σου λεω...
Απο την αλλη, η ΣΜΑ θα μου αρεσε μονο λογω επαγγελματος. Κατα τ'αλλα, οι στρατιωτικες δε με ενθουσιαζαν ποτε. Δεν ειχα ποτε το ονειρο να γινω ενστολος!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PROTEAS1992
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PROTEAS1992
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Φανταστειτε σε καμια εικοσαρια χρονια να πεταξω το πρωτο ελληνικο Α380 με τα χρωματα της Ολυμπιακης!!! Aviator GR-miv!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PROTEAS1992
Νεοφερμένος
[FONT=Arial, sans-serif]μετα απο καποια χρονια εισαι περιζητητοσ σε αεροπορικεσ και σε αλλεσ χωρεσ(αμερικη) λογω τησ εκπαιδευσησ στην σχολη ικαρων. αλλιωσ η πηγαινεισ αμερικη για απευθειασ(δεν αξιζει) ή δηλωνεισ μεσω αερολεσχησ νομιζω [/FONT]Παιδια ασχετο. Ξερει κανενας πως μπορεις να πας απευθειας στην πολιτικη αεροπορια? Ο πιλοτος σε πολιτικα παντα με ενδιεφερε.
Φανταστειτε σε καμια εικοσαρια χρονια να πεταξω το πρωτο ελληνικο Α380 με τα χρωματα της Ολυμπιακης!!! Aviator GR-miv!!!
(https://www.aeroclub-tsl.gr/)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PROTEAS1992
Νεοφερμένος
Έτσι είναι αλλα φυσικά ο στρατιωτικός πιλότος είναι σε σχετικά υψηλότερη ζήτηση, λόγω της εκπαίδευσης του(ανώτερη)!.Τα τελευταια χρονια, ειδικα στην Ευρωπη παντως, οι πολιτικοι πιλοτοι τεινουν να απαγκιστρωθουν εντελως απο τους στρατιωτικους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgosvr
Νεοφερμένος
ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
(ΠΔ 133/02, ΠΔ 53/03)
1.Ανάστημα
Κρίνονται ακατάλληλοι για είσοδο σε Στρατιωτική Σχολη, όσοι άνδρες
έχουν ανάστημα μικρότερο από 1,65 εκατοστά και όσες γυναίκες έχουν
ανάστημα μικρότερο από 1,55 εκατοστά.Για τους διανύοντες το 17ο έτος
της ηλικίας τους, το μικρότερο επιτρεπόμενο ανάστημα είναι 1,60 εκατοστά.
Ειδικά οι υποψήφιοι του τμήματος Ιπταμένων της Σχολής Ικάρων(ΣΙ),κρίνονται ακατάλληλοι εφόσον έχουν ανάστημα κάτω του 1 μέτρου και 65 εκατοστών ή ανάστημα μεγαλύτερο από ένα μέτρο και ενενήντα εκατοστά (1,90) και ύψος κορμού άνω των 97 εκατοστών για
άνδρες και γυναίκες.
2.Σωματικό Βάρος
Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν σωματικό βάρος μέχρι 2/10 από το
φυσιολογικό.Τ φυσιολογικό βάρος για τους υποψηφίους-ες του τμήματος
Ιπταμένων της ΣΙ κυμαίνεται μεταξύ 63,5 κιλών το ελάχιστο και 93 το μέγιστο.Τα ως άνω όρια συνδιάζονται με την αναλογία ύψους και βάρους ενός εκάστου, όπως αυτή φαίνεται στον πίνακα Α' με τις παρατηρήσεις του περί σωματικού βάρους.
3. Οπτική Οξύτητα-Αντίληψη Χρωμάτων
α. Οι υποψήφιοι της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων (ΣΣΕ) (Όπλων),της Σχολής Ικάρων(ΣΙ) (Τμήματα Μηχανικών), της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών Στρατού Ξηράς (ΣΜΥ) και Αεροπορίας (ΣΤΥΑ,ΣΥΔ) πρέπει να έχουν οπτική οξύτητα χωρίς ή με διόρθωση, 10/10 σε κάθε οφθαλμό και η διαθλαστική ανωμαλία να μην υπερβαίνει τις τέσσερις και μιή σφαιρικές διοπτρίες (4 1/2) (σφαιρικό ισοδύναμο).
ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ: Να μην πάσχουν από δυσχρωματοψία που εξακριβώνεται από τους ψευδο'ι'σοχρωματικούς πίνακες (ISHIHARA), εφόσον δεν διακρίνονται τα βασικά χρώματα (ερυθρό-πράσινο-κίτρινο).
β. Οι υποψήφιοι της ΣΣΕ (Σωμάτων), της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωματων(ΣΣΑΣ) και της Σχολής Αξιωματικών Νοσηλευτικής (ΣΑΝ) πρέπει να έχουν οπτική οξύτητα χωρίς ή με διόρθωση 10/10σε κάθε οφθαλμό και η διαθλαστική ανωμαλία να μην υπερβαίνει τις 6 σφαιρικές διοπτρίες (σφαιρικό ισοδύνμο).
ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ: Να μην πάσχουν από δυσχρωματοψία που εξακριβώνεται από τους ψευδο'ι'σοχρωματικούς πίνακες (ISHIHARA), εφόσον δεν διακρίνονται τα βασικά χρώματα (ερυθρό-πράσινο-κίτρινο).
γ. Οι υποψήφιοι της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων (ΣΝΔ) (Μάχιμοι) πρέπει να έχουν οπτική οξύτητα χωρίς διόρθωση 10/10 σε κάθε οφθαλμό. Οι υποψήφιοι-ες της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων (ΣΝΔ) (Μηχανικοί) και της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (ΣΜΥΝ) πρέπει να έχουν οπτική οξύτητα 1,10 σε κάθε οφθαλμό,χωρίς γυαλία, διορθούμενη με γυαλία σε 10/10 σε κάθε οφθαλμό και η μυωπία να μην υπερβαίνει τις δύο και μισή (2 1/2) σφαιρικές διοπτρίες η δε υπερμετρωπία τις τρεις (3) διοπτρίες και ο αστιγματισμός τις δύο (2) διοπτρίες (σφαιρικό ισοδύναμο). Οι υποψήφιοι-ες των Σχολών του Ναυτικού δεν πρέπει να έχουν υποστεί εγχείριση για διόρθωση της διαθλαστικής ανωμαλίας με ακτινωτή κερατομή(LASER).
δ. Οι υποψήφιοι του τμήματος Ιπταμένων της ΣΙ πρέπει να έχουν οπτική οξύτητα για μακριά και κοντά όχι μικρότερη απο (20/20) σε κάθε οφθαλμό χωρίς διόρθωση και δεν πρέπει να έχουν υποστεί εγχείριση για διόρθωση της διαθλαστικής ανωμαλίας με οποιαδήποτε επέμβαση. Δεν πρέπει να έχουν μυωπία μεγαλύτερη απο 0,25 διοπτρίες, υπερμετρωπία 1,75 διοπτρίες και αστιγματισμό 0,75 διοπτρίες σε κάθε μεσημβρινό. Επίσης, εσωφορία μέχρι 10 διοπτρίες, εξωφορία μέχρι 5 διοπτρίες, υπερφορία μέχρι μία διοπτρία και εγγύς σημείο σύγγλισης όχι μεγαλύτερο από 70 mm.
ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ: Όχι περισσότερες από τέσσερις (4) λανθασμένες απαντήσεις κατά την ανάγνωση της πρότυπης σειράς των 14 ή 17 ψευδο'ι'σοχρωματικών πινάκων ISHIHARA, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων στους οποίους δεν έδωσε απάντηση ο εξεταζόμενος.
4. Η ομιλία να μην παρουσιάζει διαταραχές του λόγου (βατταρισμό,βραδυγλωσσία κ.α.).
5. Ακουστική Οξύτητα
α. Η μεγαλύτερη επιτρεπόμενη ακουστική απώλεια στις συνότητες 500-1000-2000 Hz δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 25 dB για το καλύτερο αυτί και τα 40 dB για το χειρότερο αυτί. Στις συχνότητες 3000-4000-6000 Hz η συνολική απώλεια να μην υπερβαίνει τα 270 dB και στα δύο αυτιά.
β. Οι υποψήφιοι-ες των Σχολών του Ναυτικού (ΣΝΔ, ΜΥΝ) πρέπει να έχουν τελείως φυσιολογική ακουστική οξύτητα, δηλαδή ικανότητα αντίληψης και κατανόησης ψυθιριστικής φωνής απο απόσταση 5 μέτρων και στα δύο αυτιά, κάθε ένα χωριστά εξεταζόμενο, ακοομετρική δε πτώση όχι μεγαλύτερη από 20 dB σε όλες τις συχνότητες.
ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΕΝΑ
1. Πίνακας ¨Α¨ του ΠΔ 133/02 (Σωματικό Βάρος)
ιζ. Έντονη υπερτρίχωση οφειλόμενη σε ενδοκρινολογικά αίτια.
ιη. Γιγαντομαστία, ανάλογη με το βαθμό που εμποδίζει την εκτέλεση της υπηρεσίας.
..Ελπίζω να σας έλυσα κάποιες απορίες πάνω σε αυτά που αναζητούσατε..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 14 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.