Parapan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Περισσότερα για τα αθλήματα και τις ιατρικές απαιτήσεις εδώ https://www.geetha.mil.gr/media/DEKP/EDYETHA2009.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
βιλλαρασ
Εκκολαπτόμενο μέλος
κατι θα ξερουν....εδω με τις γυναικες οδηγους εχουμε προβληματαμπορούν να μπούν γυναίκες στην σχολή, αλλα με τίποτα δεν τις βάζουν πιλότους στα αεροπλάνα.
ποσο μαλλον με πιλοτους...ΘΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣει Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Parapan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νίκος95
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gaspar
Περιβόητο μέλος
η ικάρων είναι δύσκολη. ενα παιδί απο την γειτονιά μου πέρασε, και απο την σκληρή εκπαίδευση και το ζόρι που τράβηξε έχασε 30 κιλά, με αποτέλεσμα να τον διώξουν.ευτηχώς πήγε κατευθείαν στην επόμενη σχολή που είχε δηλώσει.
για να τα καταφέρει μια γυναίκα επιτυχώς στην ικάρων, θα πρέπει να θυσιάσει πολλή απο την θυληκότητα της με ότι αυτό συνεπάγεται..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gaspar
Περιβόητο μέλος
παντως ρε παιδια,χωρις να εχω επαφη με το αντικειμενο...μου φαινεται παρα πολυ δυσκολο να αποφοιτησεις (εχω παρακολουθησει κατι ασκησεις με προσομοιωτες 4,5,6+ G οπου λιποθυμουν κατα τη διαρκεια)καθως και πολυ επικινδυνο κατα τη πτηση...γνωριζω οτι καποιο ποσοστο αεροσκαφων συντριβεται με την επιφανεια της θαλασσας διοτι οι πιλοτοι λογω υψους και αρκετων G μπερδευουν τον ουρανο με τη θαλασσα και αντι να πανε προς τον ουρανο κατευθυνονται προς τη θαλασσα!αν δεν κανω λαθος vertigo λεγεται αυτο!ειλικρινα θελω τις αποψεις σας σχετικα με αυτο!τι σας οδηγει σε αυτη την επιλογη γνωριζοντας ολες αυτες τις υπαρκτες πιθανοτητες λαθους που οδηγουν σε ατυχηματα!?παρακαλω λαβετε την ερωτηση μου ως καθαρη περιεργεια και οχι ως αρνητικη κριση!
είναι το κύρος που νιώθεις όταν φοράς την στολή και το κράνος,
η αδρεναλίνη όταν ξέρεις οτι ανα πάσα στιγμή μπορεί κάτι να πάει στραβά,
η αίσθηση του να πετάς με απίστευτές ταχύτητες πάνω απο το αιγαίο,
το αίσθημα όταν αναχαιτήζεις επιτυχώς έναν τουρκομόγκολο,
το να κάνεις κάτι για το οποίο άλλοι θα πλήρωναν ενώ πληρώνεσαι,
τα χρήματα που παίρνεις (πάνω απο 1800)
η σύνταξη πρίν τα 45.
και μόνο το οτι είναι τόσο δύσκολο να γίνεις ικαρος αποτελεί για κάποιους κίνητρο για να μπούνε στην σχολή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Parapan
Εκκολαπτόμενο μέλος
υπόψην οτι στα ελικόπτερα πας απο Σ.Μ.Υ. όχι απο ικάρων.
Λοιπόν. Ελικόπτερα χρησιμοποιούνται από τον Στρατο Ξηράς, το Ναυτικό και την Αεροπορία. Οι χειριστές των ελικοπτέρων της αεροπορίας προέρχονται ΜΟΝΟ από την Σχολή Ικάρων. Οι χειριστές του Στρατού από την Σχολή Ευελπίδων και οι χειριστές του ναυτικού δεν ξέρω από ποια σχολή
το τι θα καταλήξεις να πετάς όταν βγεις από την ικάρων εξαρτάται από τη βαθμολογία που έχεις συγκεντρώσει μέσα η οποία είναι συνάρτηση της πτητικής επίδοσης, των μαθημάτων και, σε κάποιο μικρό ποσοστό, των επιδόσεων στα αθλήματα.
-----------------------------------------
παντως ρε παιδια,χωρις να εχω επαφη με το αντικειμενο...μου φαινεται παρα πολυ δυσκολο να αποφοιτησεις (εχω παρακολουθησει κατι ασκησεις με προσομοιωτες 4,5,6+ G οπου λιποθυμουν κατα τη διαρκεια)καθως και πολυ επικινδυνο κατα τη πτηση...γνωριζω οτι καποιο ποσοστο αεροσκαφων συντριβεται με την επιφανεια της θαλασσας διοτι οι πιλοτοι λογω υψους και αρκετων G μπερδευουν τον ουρανο με τη θαλασσα και αντι να πανε προς τον ουρανο κατευθυνονται προς τη θαλασσα!αν δεν κανω λαθος vertigo λεγεται αυτο!ειλικρινα θελω τις αποψεις σας σχετικα με αυτο!τι σας οδηγει σε αυτη την επιλογη γνωριζοντας ολες αυτες τις υπαρκτες πιθανοτητες λαθους που οδηγουν σε ατυχηματα!?παρακαλω λαβετε την ερωτηση μου ως καθαρη περιεργεια και οχι ως αρνητικη κριση!
το vertigo αποφεύγεται με την σωστή εκπαίδευση και με τη σωστή εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του αεροσκάφους σου. Όταν τηρείς τους κανόνες ασφαλείας δεν παθαίνεις τίποτα και το μαχητικό είναι απόλυτα ασφαλές. Οι λόγοι για τους οποίους διαλέγει κάποιος να πάει είναι αρκετοί αλλά δεν θα πρέπει να είναι τα χρήματα ή το πότε παίρνεις σύνταξη ούτε το να πουλάς μούρη στις κοπέλες ότι είσαι πιλότος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
epsilon
Δραστήριο μέλος
Φίλε μου και από ΣΜΥ πάνε χειριστές ελικοπτέρων αλλά αποκλειστικά για την αεροπορία στρατού.Από ΣΣΕ δεν ξέρω.Πιθανώς ναι.Προφανώς οι χειριστές της Π.Α. προέρχονται από την ικάρων.Του ναυτικού πρέπει να είναι πάλι από την ικάρων αν δεν κάνω λάθος.Πάντως είχα δει ένα αφιέρωμα για τις γυναίκες πιλότους στην εκπομπή "Με αρετή και Τόλμη" στην ΕΤ1 και ήταν μία γυναίκα που πετούσε ελικόπτερο και είχε τελειώσει ΣΜΥ.Ό,τι να ναι.
Λοιπόν. Ελικόπτερα χρησιμοποιούνται από τον Στρατο Ξηράς, το Ναυτικό και την Αεροπορία. Οι χειριστές των ελικοπτέρων της αεροπορίας προέρχονται ΜΟΝΟ από την Σχολή Ικάρων. Οι χειριστές του Στρατού από την Σχολή Ευελπίδων και οι χειριστές του ναυτικού δεν ξέρω από ποια σχολή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Parapan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
epsilon
Δραστήριο μέλος
Ναι φυσικά,το ανέφερα,μόνο για την αεροπορία στρατού από σμυ.Πάντως μπορεί τώρα οι περισσότεροι να λέμε ότι πας ικάρων για τα μαχητικά αλλά όταν μπεις μέσα και δεις την επικiνδυνότητα σύντομα αρκετοί αλλάζουν γνώμη και προτιμούν πιο ήρεμα πράγματα.Το ζήτημα είναι πως ότι και αν πετάς ως ίκαρος πληρώνεσαι το ίδιο.Δλδ δεν παίρνει περισσότερα αυτός που πετάει f16 από αυτόν που πετάει C130.Άδικο μεν αλλά το πτητικό επίδομα είναι ίδιο για όλους.Οκ λάθος. Και από σμυ. Αλλά όχι για όλα τα ελικόπτερα. Μόνο του στρατού ξηράς. Υπάρχουν και ελικόπτερα στην ΠΑ που τα πετάνε μόνο απόφοιτοι της Ικάρων, αλλά στην Ικάρων πρέπει να πηγαίνεις για τα μαχητικά όχι για τα chopperια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostparadis3
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gaspar
Περιβόητο μέλος
ελικόπτερα στρατού ξηρας πάς μόνο απο ΣΜΥ. όχι απο ευελπίδων.
τα ελικόποτερα της αεροπορείας είναι ελάχιστα μπροστά σε αυτά που έχει ο στρατός ξηράς.
στο στρατό ξηράς ανήκουν και τα απάτσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
βιλλαρασ
Εκκολαπτόμενο μέλος
και πως καταφέρνεις να μπεις εκεί? εννοώ στην αεροπορία στρατούδέν είμαι ικάρων, και με το ύψος που έχω αποκλείεται και να με πάρουν.
ελικόπτερα στρατού ξηρας πάς μόνο απο ΣΜΥ. όχι απο ευελπίδων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gaspar
Περιβόητο μέλος
και πως καταφέρνεις να μπεις εκεί? εννοώ στην αεροπορία στρατού
πρώτα πρέπει να περάσεις ΣΜΥ και μετά άν είσαι αρκετά καλός σε πάνε για μετεκπέδευση στα ελικόπτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
βιλλαρασ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gaspar
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
epsilon
Δραστήριο μέλος
Η αεροπορία στρατού είναι ένα όπλο του στρατού όπως είναι το πυροβολικό,τα τεθωρακισμένα κλπ.Το θέμα είναι πως η επιλογή όπλου γίνεται βαθμολογικά και με κλήρωση.Πχ στην ευελπίδων όταν επιλέγουν όπλο χωρίζεται το έτος σε ισάριθμα γκρουπάκια πχ των 6 ατόμων,ο πρώτος βαθμολογικά του έτους έχει τη δυνατότητα να διαλέξει το όπλο που θέλει εφόσον βέβαια υπάρχει διαθέσιμη θέση.Το θέμα είναι ότι όντως στην αεροπορία στρατού οι θέσεις είναι πολύ λίγες.Επίσης πολλοί μπαίνουνε αεροπορία στρατού έχοντας πρώτα υπηρετήσει σε άλλο όπλο πρώτα όπως τα τεθωρακισμένα και γενικά κάπου αρκετά μάχημα.Εγώ δεν θα πήγαινα σε αυτή τη σχολή γιατί δεν θα ήμουν σίγουρος ότι θα με παίρνανε στην αεροπορία στρατού και κανένα άλλο όπλο δεν μου αρέσει.Οπότε αυτό που θέλω να πω είναι ότι όσοι πάτε ΣΣΕ και ΣΜΥ για να μπείτε στην αεροπορία στρατού καλό θα ήταν να σας αρέσει γενικά ο στρατός και όχι μόνο η αεροπορία στρατού γιατί μπορεί να καταλήξετε σε άλλο όπλο που να μην σας αρέσει.εννοώ αυτό...δηλαδή αν εσύ θες σε παίρνουν ή πηγαίνει ένας στους 1000?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
βιλλαρασ
Εκκολαπτόμενο μέλος
πρέπει να εισαι χαζός για να πηγαίνεις μόνο για έναν κλαδο ή να έχεις αυτοπεποίθηση....δεν είσαι σίγουρος ότι θα γίνουν όλα όπως θες πρέπει να έχεις εναλλακτικές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 14 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.