Ιδιαίτερα και φροντιστήρια στη Γ' Λυκείου

Naevan

Νεοφερμένος

Ο Naevan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Χωρις φροντ. κανεις δεν παει πουθενα,και οποιος το λεει αυτο το 2013 ειναι μεγαλος ψευταρας.

Τωρα για το θεμα φροντ vs ιδιαιτερα..εκανα και τα 2..εκανα μαθ γεν κ μαθ κατ ιδιαιτερα και τα αλλα ολα φροντ.

Αν εχεις ενα καλο τμημα στο φροντιστηριο,δηλαδη ολοι οι μαθητες του τμηματος ειναι δυνατοι,και ανταγωνιστικοι,δεν εχει σημασια αν θασε ιδιαιτερα ή οχι. Ελαχιστη διαφορα. Μηδαμινη. Ωστοσο,αν στο τμημα σου δεν εχεις πολυ καλους μαθητες,τρων την ωρα σου σε ανουσιες ερωτησεις επειδη δεν διαβαζουν και γενικα δεν κυλαει το τμημα,πολυ πιθανο να μην γραψεις καλα στο τελος.


Οποτε αν στοχευετε ψηλα,και δεν μπορειτε ιδιαιτερα,βρειτε ενα καλο τμημα. Απαιτηστε το απο τον φροντιστη..θα σας βοηθησει ΠΑΡΑ πολυ.

Και μην με χωσετε 800 δισλαικ επειδη ειπα οτι δεν μπορει καποιος να γραψει πολυ χωρις φροντ. Αν μου το λεγατε καποια χρονια πριν θαλεγα οκ,τωρα ομως,με τα φετινα αγγουροθεματα,μην τρελενομαστε.. Εκτος αν εχει καποιον καθηγητη σε νησι,που εχει 5 ατομα τμημα και κανει μαθημα σαν φροντιστηριο γιατι δεν εχει τιποτα αλλο να κανει εξαλου. Με τμημα 25 ατομα,και με τοσες λιγες ωρες,δουλεια δεν γινεται..Γνωμη μου φυσικα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Δεν μπορώ να μην γράψω αυτό που σκέφτηκα:
Πολύ όμορφο κορίτσι

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ας μην το γενικεύουμε. Ένας "ιδιαιτεράς" δεν έχει την ίδια τιμή για όλους τους μαθητές του. Σε άλλους μπορεί να παίρνει 60€ την ώρα, σε άλλους 40 και σε άλλους 20. Αυτό εξαρτάται από την περιοχή, την απόσταση, τη γνωριμία και κυρίως από το πόσα έχει "κόψει" ότι μπορεί να πληρώσει ο πατέρας. Δεν νομίζω ότι η ποιότητα του μαθήματός του θα εξαρτάται από την τιμή.



:hmm::hmm:
Οι πολύ καλοί ιδιαιτεράδες συνήθως είναι σχετικά μεγάλοι σε ηλικία με εμπειρίες από μεγάλα φροντιστήρια κλπ. Αυτοί παίρνουν πολλά από όλους. Δυστυχώς τόσα χρόνια ούτε έχω ακούσει ούτε έχω δει κάποιον να γράψει καλά(δλδ να περάσει στη σχολή που θέλει) χωρίς να έχει βγάλει τα μαλλιοκέφαλα του:( στα ιδιαίτερα- αν έκανε ιδιαίτερα. Γι΄αυτό το λόγο θεωρώ την επιλογή ενός καθηγητή με ανθρώπινες τιμές ριψοκίνδυνη.

Χωρις φροντ. κανεις δεν παει πουθενα,και οποιος το λεει αυτο το 2013 ειναι μεγαλος ψευταρας.

Τωρα για το θεμα φροντ vs ιδιαιτερα..εκανα και τα 2..εκανα μαθ γεν κ μαθ κατ ιδιαιτερα και τα αλλα ολα φροντ.

Αν εχεις ενα καλο τμημα στο φροντιστηριο,δηλαδη ολοι οι μαθητες του τμηματος ειναι δυνατοι,και ανταγωνιστικοι,δεν εχει σημασια αν θασε ιδιαιτερα ή οχι. Ελαχιστη διαφορα. Μηδαμινη. Ωστοσο,αν στο τμημα σου δεν εχεις πολυ καλους μαθητες,τρων την ωρα σου σε ανουσιες ερωτησεις επειδη δεν διαβαζουν και γενικα δεν κυλαει το τμημα,πολυ πιθανο να μην γραψεις καλα στο τελος.


Οποτε αν στοχευετε ψηλα,και δεν μπορειτε ιδιαιτερα,βρειτε ενα καλο τμημα. Απαιτηστε το απο τον φροντιστη..θα σας βοηθησει ΠΑΡΑ πολυ.

Και μην με χωσετε 800 δισλαικ επειδη ειπα οτι δεν μπορει καποιος να γραψει πολυ χωρις φροντ. Αν μου το λεγατε καποια χρονια πριν θαλεγα οκ,τωρα ομως,με τα φετινα αγγουροθεματα,μην τρελενομαστε.. Εκτος αν εχει καποιον καθηγητη σε νησι,που εχει 5 ατομα τμημα και κανει μαθημα σαν φροντιστηριο γιατι δεν εχει τιποτα αλλο να κανει εξαλου. Με τμημα 25 ατομα,και με τοσες λιγες ωρες,δουλεια δεν γινεται..Γνωμη μου φυσικα..
Έχεις δίκιο δεν είναι καθόλου περίεργο που δεν έχουμε ακούσει για κάποιον τεχνολογικάριο-θετικάριο που αρίστευσε χωρίς φροντιστήριο-ιδιαίτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jonas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jonas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 360 μηνύματα.
@Dias:
Εσύ πίσω στον Όλυμπο :D ! Την είδα πρώτος ;) :D!

Χωρις φροντ. κανεις δεν παει πουθενα,και οποιος το λεει αυτο το 2013 ειναι μεγαλος ψευταρας.
Δεν έχω πάει ποτέ φροντιστήριο ή ιδιαίτερο και δεν έχω συγγενείς ή οικογενειακούς φίλους "του χώρου".
Μέχρι στιγμής πάω παντού. :)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Μην δώσεις καθόλου σημασία σε όσους λένε ότι δεν μπορείς Jonas. Εσύ θα "μιλήσεις" τον Μάιο.

Αυτά από έναν ψευταρά, κατά τον Naevan.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jonas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jonas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 360 μηνύματα.
@ Ιάσονα:

Thanks, man.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

andrespan12345

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο andrespan12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 346 μηνύματα.
θεωρω πως ενας λογος που βαζουν δυσκολα θεματα τα τελευταια χρονια ειναι για να ενισχυσουν την παραπαιδεια(χαρακτηριστικο παραδειγμα τα μαθηματικα γενικης,ενα σχετικα ευκολο μαθημα)και να καταστησουν αναγκαιο το φροντιστηριο οχι μονο στις ταξεις του λυκειου αλλα και του γυμνασιου.παντως,ενας μαθητης με ορεξη και ... φυσικα αρκετο μυαλο μπορει να γραψει 17.5-18 με φροντιστηριο μονο τον τελευταιο χρονο.αυτοι που τα καταφερνουν χωρις καθολου φροντηστηριο ειναι στην ελλαδα 3-4 και φυσικα δεν πρεπει οι μελλοντικοι υποψηφιοι να βλεπουν αυτους ως μετρο συγκρισης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
θεωρω πως ενας λογος που βαζουν δυσκολα θεματα τα τελευταια χρονια ειναι για να ενισχυσουν την παραπαιδεια(χαρακτηριστικο παραδειγμα τα μαθηματικα γενικης,ενα σχετικα ευκολο μαθημα)και να καταστησουν αναγκαιο το φροντιστηριο οχι μονο στις ταξεις του λυκειου αλλα και του γυμνασιου....
Μου είναι δύσκολο να φανταστώ ότι κάτι στο Ελλαδιστάν μπορεί να γίνεται με βάση κάποιο πρόγραμμα, ακόμα και μια τέτοια ...συνομωσία. Θεωρώ πολύ πιο πιθανό ότι ο λόγος που δυσκόλεψαν τα θέματα είναι ο αρπακολισμός και η ξεπέτα. Κάνουν μια πρόταση οι πανεπιστημιακοί (οι οποίοι δεν έχουν ιδέα για τις γνώσεις και το επίπεδο των μαθητών) και οι υπόλοιποι λένε "ναι" για να τελειώνουν.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 372 μηνύματα.
Μου είναι δύσκολο να φανταστώ ότι κάτι στο Ελλαδιστάν μπορεί να γίνεται με βάση κάποιο πρόγραμμα, ακόμα και μια τέτοια ...συνομωσία. Θεωρώ πολύ πιο πιθανό ότι ο λόγος που δυσκόλεψαν τα θέματα είναι ο αρπακολισμός και η ξεπέτα. Κάνουν μια πρόταση οι πανεπιστημιακοί (οι οποίοι δεν έχουν ιδέα για τις γνώσεις και το επίπεδο των μαθητών) και οι υπόλοιποι λένε "ναι" για να τελειώνουν.


Μπορει να εχεις δικιο αλλα περσι ενας φιλος του ιδιοκτητη του φροντιστηριου μου,προταθηκε για να ειναι στην επιτροπη που θα εβαζε τα περσινα θεματα μαθηματικων κατευθυνσης.Μας ειπε πως πρεπει να πανε με ασκησεις δικες τους με διαφορετικο περιεχομενο η καθε μια και διαφορετικη δυσκολια(ο καθενας),ευκολο-μετριο-δυσκολο(υποθετω),απο εκει και περα δεν γνωριζω ποιος τα επιλεγει ή αν βγαινουν με κληρωση...Το αναφερω για το ενδεχομενο να μην ειναι παντα οι πανεπιστημιακοι η αιτια του κακου.
Ισως υπαρχει μια εντολη εξαρχης π.χ δυσκολα στα μαθηματικα κατευθυνσης ετσι ωστε να πεσουν οι βασεις εκει και εκει για τον ταδε λογο κλπ κλπ κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BloodSparrow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BloodSparrow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Πιστεύω οτι ενας μαθητής που πηγαίνει φροντιστήριο και ειναι συνεπής σε αυτα που εχει να κανει θα γραψει στο τελος πολυ πολυ καλα.Κανεις δε του απαγορευει να κανει ερωτησεις και δεν εχει καμια σημασια που ειναι ομαδα , ο καθηγητής θα απαντησει τα παντα απο ολους.

Δυστυχώς,μιλώντας εχοντας τελειωσει τη προσπαθεια μου για τις πανελληνιες με φροντιστήριο + ιδιαίτερα , παρατηρώ οτι τα ιδιαιτερα μπορουν να κουρασουν , να εξαντλησουν επισης ,και στο τελος να μην αποδωσετε.Αυτο επαθα κι εγω.Φυσικα, το μεγαλυτερο μειονεκτημα ειναι τα χρηματα.Αν προσέξετε τι ποσό εχει φύγει συνολικά , ενω το αποτελεσμα στις πανελληνιες ειναι μετριο , τοτε απλως εχετε τσακισει τα οικονομικα της οικογενειας.

Θα προτεινα φροντιστήριο και προσωπικη δουλεια.Η προσωπικη δουλεια εννοειται ο,τι κι αν διαλεξετε ...
φιλος με ιδιαιτερο σε ολα τα μαθηματα εγραψε κοντα στα 10.000 μορια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Μπορει να εχεις δικιο αλλα περσι ενας φιλος του ιδιοκτητη του φροντιστηριου μου,προταθηκε για να ειναι στην επιτροπη που θα εβαζε τα περσινα θεματα .......... Ισως υπαρχει μια εντολη εξαρχης π.χ δυσκολα στα μαθηματικα κατευθυνσης ετσι ωστε να πεσουν οι βασεις εκει και εκει για τον ταδε λογο κλπ κλπ κλπ
1) Τυχαίνει να γνωρίζω ότι το υπουργείο ποτέ δεν έχει δώσει σε επιτροπή θεμάτων εντολή για εύκολα ή δύσκολα.
2) Είναι πραγματικά εκπληκτικό το γεγονός ότι οι περισσότεροι καθηγητές φροντιστηρίων έχουν φίλο στην επιτροπή θεμάτων.



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Όλοι σχεδόν πηγαίνουν σε φροντιστήριο ή κάνουν ιδιαίτερα ή και τα δυο.
Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει κάποιον να γράφει 19+ και κάποιον άλλο 10;
Ο πρώτος έχει γερές βάσεις από τα προηγούμενα χρόνια και κάνει σοβαρό προσωπικό διάβασμα.
Ο δεύτερος αλλού έβοσκε μέχρι τη Β' Λυκείου (δε μιλάω για βαθμούς, μιλάω για σοβαρή δουλειά) και στηρίζεται σχεδόν αποκλειστικά στην από καθ' έδρας διδασκαλία (είτε στο σχολείο είτε στο φροντιστήριο).

Προσοχή!
Φροντιστήριο + ιδιαίτερα = λίγος χρόνος για προσωπικό διάβασμα = πιθανή αποτυχία στον ορίζοντα.

Έχοντας γερές βάσεις από τις προηγούμενες τάξεις, ξεκίνησα την ετοιμασία για τις πανελλήνιες διαβάζοντας μόνος το καλοκαίρι μετά τη Β' Λυκείου τα σχολικά βιβλία μαθηματικών, φυσικής και χημείας.
Όπου έλεγα ότι το έκανα αυτό, με κοιτούσαν με απορία και ρωτούσαν. Μόνος;

Επιμένω! Όλοι σχεδόν κάνουν φροντιστήριο. Γιατί δε γράφουν όλοι το ίδιο;
Η απάντηση βρίσκεται στο σοβαρό και απαιτητικό προσωπικό διάβασμα.
Αυτό προϋποθέτει αγάπη γι' αυτό που κάνεις. Να αισθάνεσαι ότι δεν εκτελείς αγγαρεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mairou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 61 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 127 μηνύματα.
Τα ιδιαίτερα κατά την άποψη μου είναι η καλύτερη λύση..αλλά και τα γκρουπάκια ατόμων με έναν καλό καθηγητή μπορούν να είναι εξίσου αποτελεσματικά..εγώ θα πρότεινα σε τεχνολογικούς ιδιαίτερα μαθηματικά κατ και φυσική κατ άντε και αεππ και το επιλογής και έκθεση φροντ..αοδέ εγώ δεν έκανα καν και δε νομίζω οτι χρειάζεται είναι χάσιμο χρόνου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Τα ιδιαίτερα κατά την άποψη μου είναι η καλύτερη λύση..αλλά και τα γκρουπάκια ατόμων με έναν καλό καθηγητή μπορούν να είναι εξίσου αποτελεσματικά..εγώ θα πρότεινα σε τεχνολογικούς ιδιαίτερα μαθηματικά κατ και φυσική κατ άντε και αεππ και το επιλογής και έκθεση φροντ..αοδέ εγώ δεν έκανα καν και δε νομίζω οτι χρειάζεται είναι χάσιμο χρόνου..

Αοδε οντως δε χρειαζεται αλλα μονο αμα εισαι οργανωμενος και εχεις ενα σωστο προγραμμα...Δηλαδη να λες οτι θα βγαζω 2 σελιδες τη βδομαδα....Οποιος το κανει αυτο ειναι κομπλε....Εγω απο την αλλη, αμα δεν εκανα φροντιστηριο αοδε 1 ωρα τη βδομαδα το πιθανοτερο ηταν να μην το μαθαινα ποτε, αφου δεν ειχα κανενα σοβαρο προγραμμα φετος....Οποτε δεν ειναι για ολους χασιμο χρονου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mairou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 61 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 127 μηνύματα.
Αοδε οντως δε χρειαζεται αλλα μονο αμα εισαι οργανωμενος και εχεις ενα σωστο προγραμμα...Δηλαδη να λες οτι θα βγαζω 2 σελιδες τη βδομαδα....Οποιος το κανει αυτο ειναι κομπλε....Εγω απο την αλλη, αμα δεν εκανα φροντιστηριο αοδε 1 ωρα τη βδομαδα το πιθανοτερο ηταν να μην το μαθαινα ποτε, αφου δεν ειχα κανενα σοβαρο προγραμμα φετος....Οποτε δεν ειναι για ολους χασιμο χρονου

Έχεις ένα δίκιο εγώ είχα την καθηγήτρια στο σχολείο να μας βάζει απαιτητικότατα διαγωνίσματα κάθε 4 σελίδες..αλλά μπορεί να μη το έχουν όλα τα παιδιά αυτό.πχ βιολογία γενικής που η καθηγήτρια ούτε καν εξέταζε,βρέθηκα να βγάζω όλο το βιβλίο στις τελευταίες 4 ημέρες..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

καποιος_καπου

Δραστήριο μέλος

Ο καποιος_καπου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 617 μηνύματα.
Έχεις ένα δίκιο εγώ είχα την καθηγήτρια στο σχολείο να μας βάζει απαιτητικότατα διαγωνίσματα κάθε 4 σελίδες..αλλά μπορεί να μη το έχουν όλα τα παιδιά αυτό.πχ βιολογία γενικής που η καθηγήτρια ούτε καν εξέταζε,βρέθηκα να βγάζω όλο το βιβλίο στις τελευταίες 4 ημέρες..
Δυσκολο πολυ δυσκολο
Την βιολογια πρεπει να την κανεις απο τον Σεμπτεμβρη 2 ωρες το μεγιστο ωστε να καταλαβεις την υλη.Εχει πολλα σημεια τα οποια θελουν προσοχη,δεν ειναι μονο η παπαγαλια.
Με εναν καλο καθηγητη θα εβγαζες και την υλη θα προλαβαινες να κανεις και επαναληψεις στην θεωρια και στις ασκησεις και θα ησουν κομπλε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgos_pao

Νεοφερμένος

Ο giorgos_pao αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Εγω εκανα ιδιαιτερα στα περισσοτερα μαθηματα πλην εκθεσης, που πηγαινα σε μικρο γκρουπ. Νομιζω οτι ειναι καλυτερο το φροντιστηριο παντως, ακους και μια απορια που δεν ειχες σκεφθει εσυ, γραφεις και αρκετα διαγωνισματα. Νομιζω βοηθαει περισσοτερο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mairou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 61 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 127 μηνύματα.
Δυσκολο πολυ δυσκολο
Την βιολογια πρεπει να την κανεις απο τον Σεμπτεμβρη 2 ωρες το μεγιστο ωστε να καταλαβεις την υλη.Εχει πολλα σημεια τα οποια θελουν προσοχη,δεν ειναι μονο η παπαγαλια.
Με εναν καλο καθηγητη θα εβγαζες και την υλη θα προλαβαινες να κανεις και επαναληψεις στην θεωρια και στις ασκησεις και θα ησουν κομπλε.

Δεν νομίζω δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα.. γενικής βιολογία έτσι όχι κατεύθυνση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Δεν νομίζω δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα.. γενικής βιολογία έτσι όχι κατεύθυνση!

Ειναι στον ανθρωπο πανω απ 'ολα.....Αμα εχεις καποιο στοχο και αποφασισεις να διαβαζεις μονη σου χωρις βοηθεια σε ορισμενα μαθηματα εννοειται πως με το καταλληλο προγραμμα θα τα καταφερεις.....Οντως δεν ειναι αναγκαια τα φροντιστηρια σε μαθηματα οπως αοδε, βιολογια γενικης, αοθ κ.τ.λ αλλα αυτο δεν ισχυει για ολους.....Εμενα για παραδειγμα το φροντιστηριο στο αοδε με βοηθησε στο οτι με εβαλε σε ενα προγραμμα για να το διαβαζω, αφου ποτε δεν ημουν καλος στην παπαγαλια και στην αποστηθιση.... Αλλα γενικα αυτο που λενε οτι χρειαζονται φροντιστηρια σε ολα τα μαθηματα ειναι μυθος....Για μενα, αναγκαια ειναι μονο μαθηματικα και φυσικη στις θετικοτεχνολογικες κατευθυνσεις....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

andrespan12345

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο andrespan12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 346 μηνύματα.
κανοντας σε αλλα μαθηματα φροντηστηριο,σε αλλα ιδιαιτερα και σε αλλα σε τμημα 4-5 ατομων, πιστευω πως το τελευταιο ειναι η καλυτερη λυση.δεν ειναι ακριβο οπως τα ιδιαιτερα αλλα ουτε υπαρχει η απωλεια χρονου που υπαρχει στο φροντιστηριο.ομως για να μπορεσει το τμημα να παει μπροστα πρεπει οι μαθητες να ειναι του ιδιου επιπεδου.οσο αφορα τα ιδιαιτερα,υπαρχεις μονο εσυ με τον καθηγητη και το μαθημα ειναι απολυτα προσαρμοσμενο στις αναγκες σου,αλλα κοστιζει.σας προτεινω μαθηματικα κατευθ και φυσικη να ΜΗΝ πατε σε φροντιστηριο και να ακολυθησετε εναν απο τους αλλους 2 δρομους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top