Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Εδω φιλε μου τεννιστα εισαι φαουλ.Η καλύτερη επένδυση που έχουν να κάνουν οι γονείς για τα παιδιά τους δεν είναι ούτε να τους δώσουν σπίτια, ούτε λεφτά αλλά η εκπαίδευση (καλό ιδιωτικό σχολείο) και οι σπουδές (Φροντιστήρια, ξένες γλώσσες).
Είναι απλό. Ο κακός μαθητής με τα φροντιστήρια γίνεται καλύτερος. Αν όχι υπάρχει κακή επιλογή καθηγητή. Ο μαθητής που θέλει σε ιατρικές, νομικές όσο πιο νωρίς αρχίσει τα φροντιστήρια τόσο καλύτερα.
@Agnwsth τα 500 ευρώ/μήνα για 3 χρόνια για καποιους μπορεί να είναι μεγαλο ποσό αλλά για τους περισσότερους δεν είναι. Αν η οικογένεια κόψει τις εξοδους και τις διακοπές για 3 χρόνια βρέθηκαν τα λεφτά.
Η εκπαίδευση πλέον ειναι αμφίβολη επένδυση. Κανεις δεν εγγυάται σ ένα γιατρό, δικηγόρο ή μηχανικό ότι θα βρει δουλειά, ποσω μάλλον ότι θα βγάζει πολλά λεφτά.
Εγω μαθηματα έκανα μόνο στην γ λυκειου, σ ένα πολυ φθηνό φροντιστηριο με αλλα 5 παιδια στο τμήμα. Πιο πολυ κουτσομπολιό καναμε, παρά προετοιμασία για πανελελε. Πάνω από 250 ευρώ το μηνα δε δίναμε. Πανελληνιες έγραψα κοντά 19300, με προσωπικό διάβασμα. Και υπάρχουν παιδια που χωρίς φροντιστηρια/ιδιαιτερα έγραψαν καλύτερα. Όπως και παιδια που πάτωσαν, ενώ έδιναν 500 ευρώ το μηνα.
Πανελληνιες ειναι, όχι εξετάσεις για να σε πάρουν στο cern
Τα γράφω αυτα, γιατί μας διαβάζουν και παιδια που θα δώσουν σε μερικά χρόνια και θα νομίζουν ότι θα πρέπει να τρώνε απ τα σκουπίδια ξερω γω, μόνο και μόνο για να εξοικονομήσουν λεφτά για πανακριβα ιδιαιτερα . Μην τρελαθούμε κιολας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Εδω φιλε μου τεννιστα εισαι φαουλ.
Η εκπαίδευση πλέον ειναι αμφίβολη επένδυση. Κανεις δεν εγγυάται σ ένα γιατρό, δικηγόρο ή μηχανικό ότι θα βρει δουλειά, ποσω μάλλον ότι θα βγάζει πολλά λεφτά.
Εγω μαθηματα έκανα μόνο στην γ λυκειου, σ ένα πολυ φθηνό φροντιστηριο με αλλα 5 παιδια στο τμήμα. Πιο πολυ κουτσομπολιό καναμε, παρά προετοιμασία για πανελελε. Πάνω από 250 ευρώ το μηνα δε δίναμε. Πανελληνιες έγραψα κοντά 19300, με προσωπικό διάβασμα. Και υπάρχουν παιδια που χωρίς φροντιστηρια/ιδιαιτερα έγραψαν καλύτερα. Όπως και παιδια που πάτωσαν, ενώ έδιναν 500 ευρώ το μηνα.
Πανελληνιες ειναι, όχι εξετάσεις για να σε πάρουν στο cern
Τα γράφω αυτα, γιατί μας διαβάζουν και παιδια που θα δώσουν σε μερικά χρόνια και θα νομίζουν ότι θα πρέπει να τρώνε απ τα σκουπίδια ξερω γω, μόνο και μόνο για να εξοικονομήσουν λεφτά για πανακριβα ιδιαιτερα . Μην τρελαθούμε κιολας.
Τα λεγόμενα σου δε με βρίσκουν σύμφωνο. Η διαφωνία μου αυτή στηρίζεται στο γεγονός ότι δεν έχουν όλα τα παιδιά τις ίδιες δυνατότητες (εννοώ πνευματικές). Για να καταστώ πιο σαφής θα αναφέρω το εξής: εσύ μπόρεσες να γράψεις 19.300 πηγαίνοντας σ' ένα φροντιστήριο χαμηλών διδάκτρων, ενώ εγώ 18.600 δίνοντας τρεις φορές και την τρίτη μάλιστα πηγαίνοντας σε κάποιο ακριβό φροντιστήριο. Κατ' επέκταση μπορούμε να το γενικεύσουμε και να διαπιστώσουμε ότι υπάρχουν παιδιά ευφυή (όπως εσύ) που σε όποιο φροντιστήριο προετοιμαστούν θα πετύχουν υψηλές επιδόσεις, παιδιά που δεν είναι τόσο-όσο τα προηγούμενα- ευφυή αλλά μπορούν να τα καταφέρουν με μια πιο σωστή καθοδήγηση (σε αυτή την κατηγορία εντάσσομαι εγώ), που συνήθως παρέχουν τα ακριβά και οργανωμένα φροντιστήρια των Αθηνών, και τέλος υπάρχουν τα παιδιά που ό, τι και να κάνουν δε θα μπορέσουν να πετύχουν υψηλές επιδόσεις (σε καμία περίπτωση δε τα κοροϊδεύω γιατί αυτά είναι εγγενή χαρακτηριστικά για τα οποία δεν ευθύνονται, εφόσον δεν τα επιλέγουν).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Η μεθοδικότητα, η συστηματοποίηση των γνώσεων, ο τρόπος με τον οποίο θα οργανώσεις το διάβασμα σου (π.χ. σε πόσα κομμάτια θα σπάσεις την ύλη ώστε να βγει σωστά η επανάληψη) σχετίζονται με την ποιότητα του φροντιστηρίου. Ο λόγος που επιμένω σε αυτό είναι γιατί έχω προσωπική εμπειρία. Την τρίτη φορά που πήγα σε ένα καλύτερο και πιο ακριβό φροντιστήριο της Αθήνας, μου είπαν πράγματα, ειδικά στην ανάλυση των πηγών, που δεν τα είχα ακούσει. Το ότι εσύ μπόρεσες να αντιληφθείς κάποια πράγματα από μόνος σου δε σημαίνει ότι μπορούν να τα αντιληφθούν και οι υπόλοιποι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnsk
Νεοφερμένος
Βασικά το φροντιστήριο από οποιαδήποτε χρονιά πριν το καλοκαίρι της Γ Λυκείου είναι όχι μόνο χάσιμο λεφτών, αλλά και πολύτιμης κριτικής σκέψης από την πλευρά του μαθητή, καθώς και χρόνου. Τα φροντιστήρια λειτουργούν με ένα τρόπο βαθμοθηρικό: Μάθε τα γρήγορα, πάρε έναν καλό βαθμό, και άντε γρήγορα για τις πανελλήνιες. Προσφέρουν μεν αποτέλεσμα, αλλά επίσης και κονσερβοποιημένη γνώση χωρίς επιστημονική κατανόηση. Το σχολείο και τα βιβλία είναι υπεράρκετα για τις τάξεις μέχρι την Γ, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.Αν επιλέξετε φροντιστήριο κάντε το από την Α Λυκείου. Αν κάνετε ιδιαίτερα από τη Β Λυκείου. Η συντριπτική πλειοψηφία ανεξάρτητα απο την βαθμολογια έχει αρκετά κενά.
Τα κενά είναι ακριβώς λόγω αυτής της φιλοσοφίας, δεν αφήνουν τον μαθητή να πειραματιστεί
Συμφωνώ(για λόγους που ήδη έχουν ειπωθεί), ώς ένα σημείο όμως: Εντός του φροντιστηρίου, δουλεύουν εξαιρετικοί καθηγητές που σε ιδιαίτερα μπορεί να ζητάνε πάνω από 50€/ω(πρός βόρεια προάστια μάλιστα, ιδιαιτεράδες χτυπάνε και 100€/ω). Με μερικούς υπολογισμούς, εντός ενός φροντιστηρίου, από τα μηνιαία έξοδα, κατα μέσο όρο φεύγουν 10€ την ώρα. Κέρδος 40€. Το φροντιστήριο έχει την δυνατότητα να μεταφέρει τα παιδιά σε διαφορετικό τμήμα, αναλόγα των προσπαθειών τους.Η καλύτερη επιλογή ειναι ιδιαίτερα αλλά αυτό το στοιχίζει.
Μιλώντας αυστηρά από προσωπική μου εμπειρία, ισχυεί το αντίθετο. Δεν υπάρχει "μαθαίνω έκθεση". Υπάρχει "επαναλαμβάνω εκφράσεις που έχω διδαχτεί". Και εκεί στοχεύουν φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Θα σου δώσουν έναν τόμο με επιχειρήματα, θα σου ζητήσουν να τα απομνημονεύσεις, μια συλλογή λέξεων με τις συνώνυμές τους, και την θεωρία. Το μόνο που αξίζει μελέτη είναι η θεωρία, και είναι εξαιρετικά μικρή.Το μόνο μάθημα που αξίζει να κάνεις ιδιαίτερα Γυμνάσιο είναι η έκθεση. Μάθημα που θέλει βάσεις και δεν μαθαίνεται μπακαλιστικα όπως τα υπόλοιπα.
Η συμβουλή μου για να γράψετε στην έκθεση είναι τα βιβλία. Δείτε άρθρα δημοσιογράφων. Διαβάστε βιβλία, όχι ξένα best seller σε μέτριες μεταφράσεις, ελληνική λογοτεχνία. Ανοίξτε ακόμα και το βιβλίο της λογοτεχνίας. Να δείτε πως κυλάει η γλώσσα. Φροντιστήριο στην έκθεση έκανα στην Γ μόνο, και δεν νομίζω ότι τα πήγα και άσχημα(1ος 80, 2ος 90: 17)
Με συγχωρείτε και για το κατεβατό αλλά ένα τελευταίο προς όλους τους μελλοντικούς υποψηφίους:
Πρωτού επιβαρύνετε τις οικογένειες και τους εαυτούς σας με το βάρος των πανελληνίων, αναρωτηθείτε: "Μπορώ να αντεπεξέλθω?". Είναι σημαντική ερώτηση που δεν την κάνουν πολλοί, και το κατανοούν αργά. Έχω φίλους που ξόδεψαν σε ιδιαίτερα πάνω από 10 χιλιάρικα συνολικά και έπεσαν στα 12500. Άλλους που απλά δεν άντεξαν το άγχος. Καλό κουράγιο παρόλαυτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Για την έκθεση θα συμφωνήσω απόλυτα· η απομνημόνευση των σχεδιαγραμμάτων ειναι περιττή, για μην πω προσβλητική για την οποια κριτική ικανότητα διαθέτουμε. Μια ανάγνωση ειναι αρκετή. Ο Παναγιώτοπουλος, ο Παπανουτσος, ο Τσάτσος, ο ξυροτηρης και ο Τερζάκης γράφουν τα καλύτερα ελληνικά. Διαβάστε μερικά τους δοκίμια και μετα θα δείτε ποσο εύκολα θα ξετυλίγεται η σκέψη σας σε αψογα ελληνικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Αρχικά λοιπόν θεωρώ ότι και τα 2 έχουν τα προτερήματα αλλά και τα μειονεκτήματά τους. Λόγου χάρη στα ιδιαίτερα όταν έχεις κάποια δυσκολία, απορία, κενό μπορείς από την μία να τα καλύψεις με την έννοια ότι ο καθηγητής σου, θα αφιερώσει όσο χρόνο χρειάζεται προκειμένου να είσαι οκ με αυτό το ζήτημα, σε αντίθεση με το φροντιστήριο που εννοείται σε μία τάξη δεν μπορεί πχ να μείνει για πολύ χρονικό διάστημα ο καθηγητής σε μία απορία ή κενό ενός μαθητή αφήνοντας όλη την άλλη τάξη πίσω. Σίγουρα όμως μπορεί να τον συμβουλέψει να του εξηγήσει εκτός μαθήματος περαιτέρω , εκτός από αυτά που κάνει/παραδίδει στο μάθημα.
Ένα μειονέκτημα των ιδιαίτερων είναι ότι δεν δίνει κίνητρο στον μαθητή με την έννοια ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός με άλλους παρά μόνο με τον ίδιο του τον εαυτό. Στο φροντιστήριο μόνο που είσαι με άλλα παιδιά έχεις μέσα σου όλο και κάποιο συναγωνισμό μάλλον να το πω καλύτερα προς τα άλλα παιδιά ακόμα και με τον ίδιο σου τον εαυτό που σου δίνει πολλές φορές την ώθηση να προχωρήσεις και παραπέρα και να προσπαθείς περισσότερο. Πολλές φορές στα ιδιαίτερα επαναπαύεσαι όταν βλέπεις ότι προχωράς και δεν κάνεις κάτι το παραπάνω.
Φυσικά χωρίς να ισχύει απόλυτα τίποτα από αυτά που έγραψα, και φυσικά και υπάρχουν και εξαιρέσεις και σενάρια που δεν τα έθεσα, απλά έγραψα αυτό που πιστεύω εγώ και το πως θα αντιδρούσα εγώ στην καθεμία περίπτωση. Τώρα είναι στο χέρι του μαθητή και ανάλογα με τι τον βολεύει εκείνον καλύτερα και πως νομίζει ότι ο ίδιος θα βοηθηθεί και θα αποδώσει περισσότερο, λαμβάνοντας υπόψη φυσικά και το οικονομικό κομμάτι, εννοείται. Πάντως σαν Σοφία θα προτιμούσα το φροντιστήριο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
louminis
Νεοφερμένος
Ποσα άτομα είστε στο τμήμα?
στο τμήμα που κάνω έκθεση ήμαστε 6 και ειναι οκ αλλά
στο τμήμα που κάνω τα υπόλοιπα μαθήματα 11
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ougka pougka
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δε θες να βγεις εξω να περπατησεις λιγο, να ξεσκασεις βρε αδερφε; Να δεις τους συμμαθητες σου, να αστειευτειτε λιγο και μοιραστειτε τις ανησυχιες σας; Αν αναγκαζομουν να ειμαι ολη μερα κλεισμενη στο σπιτι μου μετα το σχολειο, με μαθηματικη ακριβεια στο τελος του πρωτου μηνα θα ειχα σκασει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StargazerLily
Νεοφερμένος
Θα μιλήσω από την οπτική κοπέλας που ήταν στην ανθρωπιστική κατεύθυνση.(στις αρχές τα έκανα όλα φροντιστήριο και άλλαξα γιατί κατάλαβα ότι δεν βόλευε)
Λατινικά και ιστορία είχα καλούς καθηγητές και τα έκανα στο φροντιστήριο. Είχα επικοινωνήσει με τη γραμματεία και τους είχα πει πως επιθυμώ να γράφω εκτός από Λατινικά και ιστορία (διαγωνίσματα εννοώ), αρχαία και έκθεση. Και έτσι και έγινε. Για να έχω την εμπειρία του πως είναι να γράφω σε αυστηρό περιβάλλον και όχι σε σπίτι, τα έγραφα όλα στο φροντιστήριο (έγραφα και στο σπίτι δεν τη γλίτωσα, αλλά βοήθησε πολύ αυτό γιατί έκανα τριβή)
Τώρα, στο σπίτι έκανα αρχαία και έκθεση που ήταν πολύ πιο βοηθητικά από το να τα κάνω σε φροντιστήριο με άλλα 6 άτομα. Αρχαία έκανα πολλά άγνωστα, η καθηγήτρια έβλεπε τις αδυναμίες τις δικές μου και έδινε βαρύτητα σε αυτές. Έκθεση συνέβαινε ακριβώς το ίδιο, επικεντρωνόταν στα λάθη της έκθεσης και της περίληψης της δικής μου και δεν πήγαινε σε άλλους 6.
Αν ζητήσετε να κάνετε ιδιαίτερα στο φροντιστήριο θα σας έρθει φθηνότερα, δυστυχώς άργησα να το μάθω αυτό Καλή σας επιτυχία παιδιά, το έχετε!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 37 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Τρελας123
- tan07
- Lolipop7
- Helen06
- Angie15
- Hased Babis
- Billprs
- phoni
- redarrow
- Applepie
- Magigi
- Eirinakiii8
- MIT_fan
- ucl student
- Cat lady
- Soleil
- Lia 2006
- StargazerLily
- louminis
- Schlimazel
- SlimShady
- Αριάνα123
- Nikos05
- StudyFreak04
- Dimitris9
- katiasalonica
- mariana.kpt
- eri548
- marianna04
- barkos
- EiriniS20
- Real Life Rapunzel
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.