Ιδιαίτερα ή Φροντιστήριο;

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οπως τον βολευει τον καθενα

Φροντιστηριο
+Υπαρχει ανταγωνισμος,γνωριζεις και αλλα παιδια,συνεργασια με αλλα παιδια
-Μερικες φορες αρχιζει η κουβεντα και ξεχνατε να λυσετε την ασκηση στην σελιδα 56,
στα περισσοτερα το μαθημα δεν αρχιζει ακριβως.
Εαν το φροντιστηριο δεν εχει φροντισει να ειναι οι καλοι με τους καλους τοτε καποιο παιδι που δεν διαβαζει τοσο μπορει να σας κουρασει υπερβολικα(μου εχει τυχει και δεν το λεω υποτιμητικα)

Ιδιαιτερα
+Η προσοχη του καθηγητη ειναι στραμενη πανω σου και ασχολειται μονο με εσενα
Δεν πιανετε την κουβεντα(εκτος κι αν ειστε πολυλογας και δεν το κλεινετε)
Μπορει να γυρισει σε μαθηματα που δεν καταλαβες

-Κοστος λιγο τσιμπημενο (ειδικα σε μεγαλες ταξεις)

Αυτα μου ηρθαν τωρα στο μυαλο
Βεβαια οπως ειπε και ενας αλλος ο μαθητης που θελει να πετυχει θα πετυχει ειτε κανει μαθημα σε φροντιστηριο ειτε ιδιαιτερο.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Νομίζω πως πρέπει, ει δυνατόν, να αποφύγουμε τους θεσμούς αυτούς που στηρίζουν την παραπαιδεία και καταπατούν το δικαίωμά μας στη δωρεάν "δημόσια" παιδεία. Προτείνω, αν έχεις την κατάλληλη κρίση, να οργανώσεις μόνη σου ένα πρόγραμμα επιπλέον διαβάσματος και αν θες να κάνεις, ας πούμε, παραπάνω ασκήσεις, κάνε αυτές που έχουν περισσέψει από το βιβλίο ή που θα βρεις σε ένα βοήθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΛΑΓΟΔΗΜΟΣ ΜΑΡΙΟΣ

Νεοφερμένος

Ο ΛΑΓΟΔΗΜΟΣ ΜΑΡΙΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Πιστεύετε ότι είναι απολύτως απαραίτητα τα ιδιαίτερα ή το φροντιστήριο?



θα μιλήσω για θετική κατευθυνση!!!στη β λυκείου το φροντηστήριο δεν είναι και τόσο αναγκαίο σε όλα τα μαθήματα δεν σου προσφέρει κατά την γνώμη μου κ πολλά πχ αν κάποιος είναι άσχετος στην φυσική κατευθυνσης στη β λυκείου μπορεί να γράψει άνετα 20 στις πανελλαδικές!!!! στα μαθηματικά κατευθυνσης χρειάζονται κάποια στοιχεία και λίγο μεθοδολογία που ένας καλός μαθηματικός στο σχολείο κ ένα βοήθημα σε καλύπτουν !!!!τώρα για την χημεία μάλλον η ύλη της γενικής της β είναι πιο σημαντική για την γ λυκείου!!! για την έκθεση τώρα δεν μπορώ να πω γιατί πίστευω ότι δεν διαβάζεται!!!!θεωρώ ότι όσο περισσότερα γνωρίζεις τόσο καλύτερα προετοιμασμένοσ είσαι!!!!απλά στα φροντηστήρια σου δίνουν κάποιες μεθοδολογίες και τρόπους ανάπτυξης θεμάτων και μερικές σημειώσεις για παπαγαλία που κοστίζουν σε πολλούς που πάνε να παπαγαλήσουν και την πατάνε αφού τα θέματα είναι διατυπωμένα με τρόπο "διαφορετικό "με αποτέλεσμα να βγαίνουν εκτός θέματος!!!!πάντως (και αυτό ισχύει για όλα τα μαθήματα)όσο περισσότερο εξασκήσε τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες επιτυχίας στις εξετάσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Nelly

Νεοφερμένος

Η Nelly αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Οκ ευχαριστώ. Βασικά θεωρητική θα πάω και αναρωτιόμουν για το φροντιστήριο ή τα ιδιαίτερα και το πόσο απαραίτητα είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΛΑΓΟΔΗΜΟΣ ΜΑΡΙΟΣ

Νεοφερμένος

Ο ΛΑΓΟΔΗΜΟΣ ΜΑΡΙΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
εγώ πάντως γνώρίζω παιδιά θεωρήτικής που ακόμη και στην γ λυκείου δεν έκαναν φροντηστήριο ή ιδιαίτερο σε όλα τα μαθήματα και τα κατάφεραν μια χαρά(με πολύ καλούς καθηγητές στο λύκειο βέβαια)!!!!συζητούσα μάζι τους κ μου έλεγαν ότι δεν παίζει ρόλο τόσο πολύ να κλείσεις τον χρόνο σου με μαθήματα και πολλές ώρες όσο το να τα διαβάσεις μόνος σου !!!κ χωρίς να είμαι γνώστής δεν μπορώ να κααταλάβω πώς μπορεί να σε βοηθήσει το φροντηστήριο στην ιστορία;άντε τίποτα σημειώσεις και καμιά πηγή παραπάνω!!!!!αν δεν κάτσεις μόνο σου ειδικά σε αυτή την κατευθυνση αλλά και γενικά δεν νομίζω ότι έχεις μέλλον !!!καλή δύναμη!!!1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HappyHippo

Νεοφερμένος

Ο HappyHippo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 48 μηνύματα.
H προσωπική μου άποψη είναι ότι το φροντιστήριο είναι καλύτερο αν είσαι σε ένα τμήμα υψηλού συναγωνισμού(πρόσεξε συναγωνισμού όχι ανταγωνισμού!!) διότι τότε θα προσπαθείς περισσότερο και θα έχεις μεγαλύτερες απαιτήσεις από τον εαυτό σου πετυχαίνοντας έτσι καλύτερα αποτελέσματα.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Το φροντιστηριο η τα ιδιαιτερα βοηθουν (τουλαχιστον εμενα προσωπικα) πιο πολυ στην ψυχολογια. Εγω στην πρωτη δυσκολια που αντιμετωπιζα κατα την επιλυση μιας ασκησης (κυριως στα μαθηματικα), πελαγωνα και ετρεχα να κλαφτω στον καθηγητη μου λεγοντας του οτι ειμαι ενα τουβλο που δεν μπορει να φτασει μια ασκηση ως το τελος. Τελικα μου ελεγε κατευθειαν τη λυση. Δεν εκατσα ποτε μονος μου να ξεπερασω τις δυσκολιες, παρατουσα την ασκηση στην πρωτη δυσκολια σκεπτομενος οτι οσο και να κατσω μονος μου θα μεινω κολλημενος στο ιδιο σημειο και συνεχιζα με αλλα μαθηματα. Αυτο ειναι ΜΕΓΑ σφαλμα! Την πιο σημαντικη δουλεια θα την κανετε με τον εαυτο σας. Θα πρεπει να αντιμετωπιζετε μονοι σας τις δυσκολιες και τα κενα σας χωρις ηττοπαθειες. Σε αυτο δεν μπορει να σας βοηθησει κανενας καθηγητης.
Για μενα ο καθηγητης ειναι χρησιμος περισσοτερο στο να οργανωσει το διαβασμα και να προτεινει τις πιο "καλες" ασκησεις ετσι ωστε να μην χανεται χρονος σε πολυ ευκολες η πολυ δυσκολες για λυκειακο επιπεδο ασκησεις.
Τελος προτεινω ιδιαιτερα, για τον λογο οτι ο καθηγητης ασχολειται αποκλειστικα με σενα και τις αδυναμιες σου τις οποιες θα προσπαθησει να βελτιωσει. Αυτο που λενε πολλοι για τον ανταγωνισμο το θεωρω αβασιμο. Προσωπικα θεωρω οτι οι πανελληνιες ειναι το μεσο για να πετυχει καποιος τους στοχους που εχει βαλει και οχι για να πει: "θα γραψω καλυτερα απο τον Α για να του μπω στο ματι".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Προσωπικα θεωρω οτι οι πανελληνιες ειναι το μεσο για να πετυχει καποιος τους στοχους που εχει βαλει και οχι για να πει: "θα γραψω καλυτερα απο τον Α για να του μπω στο ματι".

Τα λέει όλα :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το φροντιστηριο η τα ιδιαιτερα βοηθουν (τουλαχιστον εμενα προσωπικα) πιο πολυ στην ψυχολογια. Εγω στην πρωτη δυσκολια που αντιμετωπιζα κατα την επιλυση μιας ασκησης (κυριως στα μαθηματικα), πελαγωνα και ετρεχα να κλαφτω στον καθηγητη μου λεγοντας του οτι ειμαι ενα τουβλο που δεν μπορει να φτασει μια ασκηση ως το τελος. Τελικα μου ελεγε κατευθειαν τη λυση. Δεν εκατσα ποτε μονος μου να ξεπερασω τις δυσκολιες, παρατουσα την ασκηση στην πρωτη δυσκολια σκεπτομενος οτι οσο και να κατσω μονος μου θα μεινω κολλημενος στο ιδιο σημειο και συνεχιζα με αλλα μαθηματα. Αυτο ειναι ΜΕΓΑ σφαλμα! Την πιο σημαντικη δουλεια θα την κανετε με τον εαυτο σας. Θα πρεπει να αντιμετωπιζετε μονοι σας τις δυσκολιες και τα κενα σας χωρις ηττοπαθειες. Σε αυτο δεν μπορει να σας βοηθησει κανενας καθηγητης.
Για μενα ο καθηγητης ειναι χρησιμος περισσοτερο στο να οργανωσει το διαβασμα και να προτεινει τις πιο "καλες" ασκησεις ετσι ωστε να μην χανεται χρονος σε πολυ ευκολες η πολυ δυσκολες για λυκειακο επιπεδο ασκησεις.
Τελος προτεινω ιδιαιτερα, για τον λογο οτι ο καθηγητης ασχολειται αποκλειστικα με σενα και τις αδυναμιες σου τις οποιες θα προσπαθησει να βελτιωσει. Αυτο που λενε πολλοι για τον ανταγωνισμο το θεωρω αβασιμο. Προσωπικα θεωρω οτι οι πανελληνιες ειναι το μεσο για να πετυχει καποιος τους στοχους που εχει βαλει και οχι για να πει: "θα γραψω καλυτερα απο τον Α για να του μπω στο ματι".


Το ιδιο πραγμα αντιμετωπιζω κι εγω αλλσιγα το ξεπερνω..
Δηλαδη καθε φορα που δυσκολευομουν σε μια ασκηση την αφηνα...και δεν την παλευα,ομως τωρα καθομαι να την προσπαθησω κι ας μη τα καταφερω

Οσον αφορα τωρα τις πανελληνιες ναι ειναι ενας ανταγωνισμος
Βεβαια ειναι και το μεσο για να πετυχουμε τους στοχους μας φυσικα
αλλα για να πετυχεις το στοχο σου αναταγωνιζεσαι 1000+ παιδια που θελουν την ιδια σχολη με εσενα..ανταγωνιζεσαι με αγνωστους αλλα ανταγωνιζεσαι και με παιδια του σχολειου σου που θελουν την ιδια σχολη
αυτος ειναι ο ανταγωνισμος που υπαρχει

τωρα το ''να μπω στο ματι του αλλου'' αυτο συγνωμη ειναι κομπλεξ !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΛΑΓΟΔΗΜΟΣ ΜΑΡΙΟΣ

Νεοφερμένος

Ο ΛΑΓΟΔΗΜΟΣ ΜΑΡΙΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
μεγάλο σφάλμα αυτό εγώ ποτέ δεν το έκανα! ποτέ δεν παρατάς άσκηση χωρίς να την παλέψεις, έστω και να μην την λύσεις, μόνο τότε διευρύνεις το μυαλό σου και αυτό ένα μεγάλο σφάλμα στα φροντηστήρια, η μεθοδολογία ή ότι αν σκεφτείς κάτι δεν σε αφήνουν να δοκιμάσεις σου λένε τέλος αυτή ή αυτές είναι οι λύσεις!όποτε κ εσύ δεν προσπαθείς άρα δεν ξέρεις να λύσεις παρά μόνο αυτή και όσες βρίσκονται στο ίδιο μοτίβο! τίποτα πιο περίεργο
και μυστήριο!πάντως να παλέυεται όλες τις ασκήσεις ότι και να γίνει ακόμη και μίση ώρα να φάτε για ένα ολοκλήρωμα κ να μην το βρείτε κερδισμένοι είστε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

candygirl96

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η candygirl96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 335 μηνύματα.
ιδιαιτερα,γιατι καταλαβαινεις καλυτερα και ποι πολλα πραγματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
τι πιστευετε οτι ειναι πιο αποτελεσματικο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Φροντιστηριο εχεις την παρεα σου και ενα συγκεκριμενο προγραμμα που ακολουθεις.

Ιδιαιτερα υπαρχει η ελευθερια επιλογων στην υλη και στις ωρες διδασκαλιας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
ειναι αναλογα με το πως νιωθει ο καθενας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntonebts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ntonebts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 178 μηνύματα.
Κατα τη γνωμη μου εγω θα προτιμουσα το φροντιστηριο αντι για το ιδιαιτερο γιατι ειναι διαφορετικο το κλιμα εκει (π.χ μπορεισ να καταλαβεισ αν βελτιωνεσαι απο το μαθημα εχοντασ ωσ σημειο αναφορασ τα υπολοιπα ατομα του φροντιστηριου σου που ειναι στο ιδιο επιπεδο με εσενα και τελοσ υπαρχει ενασ ανταγωνισμοσ μεταξυ των συμμαθητων σου ο οποιοσ θα σε κανει να προσπαθεισ περισσοτερο )Αυτα κατα τη γνωμη μου παντα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τολμηρος

Νεοφερμένος

Ο Τολμηρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Φροντηστήριο με 2-3 άτομα, στο ίδιο επίπεδο με εσένα!
Υπάρχει και ανταγωνισμός, και μαθαίνεις ίσως και καλύτερα απο το ιδιαίτερο.
Στην τελική γνωρίζεις και κόσμο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gkonstantinaki

Νεοφερμένος

Η gkonstantinaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Ιδιαίτερο κατά τη γνώμη μου είναι πιο αποτελεσματικό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Εγω κανω ιδιαιτερα,και θεωρω πως ειναι καλυτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
Ιδιαίτερο κατά τη γνώμη μου είναι πιο αποτελεσματικό...

Δεν θεωρώ πως αυτό είναι κριτήριο της ''αποτελεσματικότητας''. Ο μαθητής είναι αυτός που μέσα από επιλογές που θα κάνει θα επιλέξει το αποτέλεσμα του.Ιδιαίτερο ή φροντιστήριο..ό,τι βολεύει τον καθένα.Αν θέλει κάποιος να είναι πιο 'ιδιαίτερο' το μάθημα, να είναι ο μοναδικός που κάνει και να μην αποσπάται από άλλους τότε ιδιαίτερο.Αν όμως αρέσει και το κλίμα που δημιουργεί η τάξη τότε φυσικά φροντιστήριο.
Η δουλειά που γίνεται είναι επιλογή του μαθητή από ένα σημείο και μετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Στη δικη μου περιπτωση το ιδιαιτερο με βοηθησε περισσοτερο και μου καλυψε περισσοτερα κενα. Βεβαια ειναι πιο "τσιμπημενο" οσον αφορα τις τιμες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top