Dark_kronos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κακή Επιρροή
Επιφανές μέλος
Μιλάει το πορτοφόλι ή η γνώση?
Γιατί αν μιλάει το πορτοφόλι, θα πει φυσικά φροντιστήριο
Αν μιλήσει η γνώση, θα πει φυσικά ιδιαίτερα
Τους λόγους τους εξηγεί ο Κρόνος στο ποστ του
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tina
Νεοφερμένος
Μην με παρεξηγείτε.... Εγώ έχω φροντιστήριο. Δεν δημιουργείται ένα κοινωνικό προβλημα όταν ενισχύονται εκείνοι που δεν μπαίνουν στη διαδικασία ανάληψης ευθυνών (εφορία, τεβε κλπ κλπ) σε βάρος όσων εκ των πραγμάτων τα πληρώνουν?
Δεν επιτίθεμαι σε όσους τα προσπαθούν. Αλλά προσπαθώ να κατανοήσω το γιατί. Εχοντας κάνει και τα 2 (Ιδιαιτερα και μαθημα σε τάξη) δεν βλέπω διαφορά στην παραγωγικότητα. Κι όμως αυτό πιστεύει ο κόσμος. Γιατί?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikolas17
Πολύ δραστήριο μέλος
Για να σας δώσω παράδειγμα... την Πέμπτη γράψαμε απροειδοπήιτο τεστάκι...
Αποτέλεσμα : εγώ είχα τελειώσει σε 5 λεπτά και περίμενα 15 λεπτά χωρίς να κάνω τίποτα μέχρι να τελειώσουν τα άλλα παιδιά
αυτό δεν είναι σπατάλη χρόνου?
Στο ιδιαίτερο αυτά τα 15 λεπτά θα τα είχαμε εκμεταλευτεί
Επίσης, τα ιδιαίτερα δεν είναι πάντα παράνομα, αλλά τις περισσότερες φορές είναι δυστυχώς
Ακόμα, στα ιδιαίτερα μπορούν να εντωπιστούν και να διορθωθούν πιο εύκολα οι όποιες αδυναμίες του μαθητή, κάτι που δεν γίνεται τόσο εύκολα στο φροντηστήριο...
Φυσικά υπάρχει και η ανάλογη διαφορά τιμής ε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Από την άλλη κάνοντας ιδιαίτερα και εχοντας τη μεγαλύτερη δυνατη επικοινωνία με τους καθηγητές μου είχα και τα καλύτερα αποτελέσματα. π.χ εκανα μία ώρα μάθημα και διάβαζα άλλες τρεις μόνη μου. Δεν κουραζόμουν, είχα όλη την προσοχή του καθηγητή κατά αποκλειστικότητα, ρωτούσα ότι απορία και αν μου δημιουργόταν(πράγμα που στο φροντ δε θα εκανα λόγω ντροπής). Δεν χρειαζόμουν επιβλέποντα να με καθοδηγεί πως θα διαβασω και αν θα διαβασω. Αυτό που ηθελα ήταν κάποιον να με καθοδηγεί ως προς την ύλη, τις ασκήσεις και του τι πρέπει να διαβασω. Από κει κ πέρα μπορούσα να διαβασω αυτά που έπρεπε ΜΟΝΗ μου. Ετσι κ απέδιδα. Αυτός ήταν ο δικός μου τρόπος.
Από την άλλη ο αδερφός μου ήταν ανθρωπος των πολλών ωρών φροντιστηρίου και του καθόλου διαβάσματος μόνος του. Ε και ως πιο κοινωνικό όν λειτουργουσε καλύτερα μέσα στο πλήθος, ενιωθε τον ανταγωνισμό και προτιμούσε να τα εμπεδώνει στιγμιαία και για να αποδυνκνείει την ανωτερότητά του ως προς τους άλλους αλλά και για να επιβεβαιωνεται. Διαβαζε αναγκαστικά πάση θυσία προκειμενου να μη γινει ρεζίλι. Χρειαζόταν οσο το δυνατόν περισσότερες ώρες κάποιον πάνω του για να κανει ότι είναι να κάνει με παρέα και με πίεση.Μόνος του τίποτα. Ετσι λοιπόν απέδιδε φροντηστηρικώς. Στα ιδιαίτερα δε διαβαζε ποτέ, δε εκανε ασκήσεις, το εριχνε πάντα στο χαβαλέ, επιανε κουβέντα με τους δασκάλους και γενικά του ήταν κάτι τελείως αδιάφορο. ΜΕ λίγα λόγια κοροιδευε τους καθηγητές με δικαιολογίες του στυλ δεν προλαβα,δεν κατάλαβα αυτα που μου είπες, κοιμόμουν, το ξεχασα κλπ κλπ. Ακόμα και τις ώρες που είχε μαθημα ξεχνούσε.
Ετσι λοιπόν το συμπερασμά μου είναι: Καθενας στο είδος του!!Καθε παιδί εχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτει διαφορετικό τρόπο προσέγγισης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tina
Νεοφερμένος
Φυσικά όλα τα ιδιαίτερα δεν είναι παράνομα. Πόσοι όμως ποιούν τα νόμιμα?
Και πάλι λέω πως αυτό που κάνει τη διαφορά στο μάθημα είναι ο μαθητής και ο καθηγητής και όχι η μέθοδος (ιδιαίτερο ή γκρουπ) Αυτό μου δείχνει η εμπειρία μου έστω.
Θα ελέγχατε τα προσόντα του καθηγητή ή ιδιαίτερο κι ότι να 'ναι? Οι περισσότεροι δεν τα ελέγχουν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κακή Επιρροή
Επιφανές μέλος
Επίσης, στις περισσότερες των περιπτώσεων, η επιλογή του φροντιστηρίου γίνεται με βάση το ποιο είναι το... κοντινότερο στο σπίτι! Ενω τα κριτήρια για τα κατ οίκον μαθηματα είναι εντελώς διαφορετικά.
Αν έπρεπε να διαλέξω για τον εαυτό μου, ειδικά για μια ξένη γλώσσα, σε αυτη την ηλικία θα διάλεγα ιδιαιτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
QsLv
Πολύ δραστήριο μέλος
Στο φροντιστήριο υπάρχει μια σχετική/αναλογική εικόνα της κατάστασης του μαθητή, καθώς αυτός μπορεί να συγκρίνεται με άλλους και να κατατοπίζεται στο περίπου πού βρίσκεται, χωρίς αυτό να είναι βέβαια απόλυτο, καθώς το ποιόν του κάθε τμήματος εξαρτάται από χ παράγοντες. Το φροντιστήριο λειτουργεί περισσότερο ως δεύτερο σχολείο και όχι ως βοηθητική κατάσταση.
Για την εκμάθηση γλωσσών δε θα προτιμούσα ιδιαίτερο. (και έχω μάθει επιτυχώς αρκετές γλώσσες σε φροντιστήριο) Προσωπική άποψη βέβαια, αλλά καθώς το να μάθει κανείς μια γλώσσα δεν έχει σχέση άμεση με το σχολείο (αφού στα σχολεία στην ουσία δε διδάσκονται ξένες γλώσσες... γιατί έτσι όπως διδάσκονται είναι σα να μη συνέβη αυτό ποτέ), ο μαθητής έχει ανάγκη από ένα παρόμοιο-με-σχολικό περιβάλλον και όχι από ένα περιβάλλον υποστήριξης κυρίως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος
Στο ερωτημα για την ποιοτητα του καθηγητη που κανει ιδιαιτερα, νομιζω οτι σε λιγο χρονικο διαστημα μπορεις να το ελεγξεις. Πχ, ειχα καθηγητη για ιδιαιτερα ο οποιος ηταν αδιαφορος, δεν εφερνε ποτε καποια ασκηση η σημειωσεις, και "συνεργαστηκαμε" 1μιση μηνα. Η διαδοχος του ηταν μια κοπελα σχετικα μικρη και χωρις μεγαλη πειρα(2 χρονια ειχε που τελειωσε τη σχολη της), με απιστευτη ορεξη να βρισκει καινουρια θεματα, να κατεβαζει ασκησεις απ'το νετ, και γενικα να ψαχνεται, και με την οποια φυσικα τα πηγαμε περιφημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος
Οσο για την νομιμοτιτα των ιδιετερων οπως αναφερθικε υπαρχουν και τα μεν και τα δε. Ειναι στο χερι ολων μας αν θελουμε να πηγενουμε μονο στους νομιμους, πρωσοπικα δεν με ενδιαφερει αυτο, απλα ετυχε στα αγγλικα να ειναι νομιμη και στην κιθαρα να ειναι παρανομος.
Διαφορα στην παραγωγικοτιτα υπαρχει, μπορει εσυ ως καθηγιτρια να μην την αντιλαμβανεσε αλλα εγω ως μαθητης την αντιλαμβανομαι. Οταν ειμουν σε φροντιστιριο (αλλα και στο σχολειο) αιστανομουν οτι καθυστερουσα χαρη στους αλλους, οτι πηγενα στο μαθημα σχεδων αδικα, ενω στα ιδιετερα καθε φορα που εφευγα αιστανομουν οτι κατι εμαθα.
Ο μαθητης φυσικα παιζει τον κυριο λογο, ενας στουρνος που δεν θελει να διαβασει σε οπιο απο τα δυο και αν παει δεν προκειτε να παει μπροστα, αλλα σε εναν καλο μαθητη που θελει να μαθει θα φανει διαφορα. Για τους καθηγιτες δεν ειμαι και τοσο συγουρος, συγουρα θα παιξει και αυτος τον ρολο του αλλα ευοσων ο μαθητης θελει να διαβασει και να παει μπροστα οπιων καθηγιτη και αν εχει πιστευω το ιδιο κανει.
Οντως οι περισσοτεροι δεν τα ελενχουν, αλλα απο την στιγμη που ειναι σε θεση να διαδαξει οπως και να εχει τις απαρετιτες γνωσεις τις εχει οποτε απο εκει και περα τα χαρτια δεν ειναι τοσο αξιοπιστα... υπαρχουν ανθρωποι τιγκα στην χαρτουρα που δεν ξερουν τι τους γινετε και αλλοι που δεν εχουν ουτε ενα χαρτι και ειναι μαεστροι στο ιδος τους...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tina
Νεοφερμένος
Τα γκρουπ 2,3 ατόμων είναι πολύ συχνά, αλλά αν γίνονται πολλά τέτοια γκρούπ (ιδιως από ατομα που δεν έχουν τα προσόντα ή δεν είναι νόμιμοι) τότε και τα φροντιστήρια εκεί θα καταλήξουν και μάλιστα με τα έξοδα νε τρέχουν . Για παράδειγμα στη δική μου γειτονιά (μενω επαρχία) υπάρχουν 3 δημοτικά σχολεία. Συνολικά δηλ περίπου 1000 παιδιά. Αντίστοιχα υπάρχουν 4 κέντρα ξένων γλωσσών (μαζί με το δικό μου) Από αυτά τα 1000 έστω πως τα 600 παιδιά κάνουν αγγλικά (και βάζω λίγα). Θα έπρεπε λοιπον να μοιράζονται 600 παιδιά δια του 4 δηλ 150 σε κάθε ΚΞΓ.
Ε λοιπόν, 150 βγαίνουν τα παιδιά και στα 4 φροντιστήρια προσθετικά (Αντε κάτι παραπάνω) Τα υπόλοιπα παιδια μοιράζονται σε ιδιαιτερα της γειτονιάς μου που όλα είναι παράνομα. Κανένας δεν έκανε έναρξη επιτηδεύματος, κανένας δεν πληρώνει τεβε και καποιοι δεν έχουν καν άδεια οικοδιδασκαλίας. (Στη δική μου περιοχή έστω). Εγώ πληρώνω όλα αυτά, συν ενοίκια, συν καθηγητές, συν ένα σωρό ακόμη. Κι αυτό γίνεται σε όλη την Ελλάδα. Δεν είναι τραγικό αυτό? Η προσφορά υπηρεσίας είναι πολύ καλή στα ΚΞΓ.
Για τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας έχω να πω τα εξής. Χωρίζονται σε επίπεδα αποδεκτα για διορισμό και σε μικρότερα επίπεδα. Τα τυπικά προσόντα δεν χρειάζονται? Γι' αυτό δεν αγωνιζόμαστε όλοι? Και όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά!! Αρα δεν γίνεται να πάμε αγγλικά και να μην προσπαθήσουμε για κάποιο πιστοποιητικό. Θα το χρειαστούμε σίγουρα στην αγορά εργασίας. Τα πιο μικρά επίπεδα που αναφέρθηκαν επίσης εξυπηρετούν κάποια πράγματα. Καταρχήν μπορεί να δει και ο καθηγητής και ο μαθητης και ο γονιός το επίπεδο γνώσεων του μαθητη, αλλά βασικότερα, εξοικειώνουν τον μαθητη με τη λογική των εξετάσεων. Παιδιά που δίνουν σε μικρά επίπεδα εξετάσεις έχουν μια άποψη για το τι να περιμένουν, έχουν λιγότερο άγχος και αποδίδουν καλύτερα στα αποδεκτά (μεγαλύτερα) επίπεδα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder
Σε αυτό το σημείο, θα συμφωνήσω ότι εξαρτάται απο το μαθητή. Προσωπικά, σε γενικές γραμμές προτιμώ τα φροντηστήρια, καθότι είμαι αρκετά ανταγωνιστικό άτομο και με μικρή αυτοπειθαρχία. Όμως, σε κάποια μαθήματα παλιότερα που πήγαινα σχολείο (αρχαία και έκθεση), επειδή ήμουν πολύ αδύναμη, έκανα μερικά ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Εκεί δεν θα με βοηθούσε ο ανταγωνισμός, καθότι θα ισοπέδωνε την αυτοπεποίθηση μου μιας και θα ήμουν απο τους χειρότερους.
Εγώ τίνα θα σου πρότεινα να μην αναλώνεσαι τόσο στο "ρε γ@μώτο, γιατί??" διότι δεν έχει νόημα. Μην στεναχωριέσαι για ο,τι διορθώνεται και για ο,τι δεν διορθώνεται, και το συγκεκριμένο δύσκολα μπορείς να το διορθώσεις μόνη σου, χωρίς τουλάχιστον να γίνεις αντικείμενο μίσους απο τους συναδέλφους σου. Κοίτα λοιπόν να γίνεις εσύ καλύτερη και όταν αρχίσει να ακούγεται ότι στο τάδε φροντηστήριο γίνεται πολύ καλή δουλειά θα δείς πότε θα φύγουν απο τα ιδιαίτερα και θα έρθουν σε σένα. Έξυπνες ιδέες χρειάζεται.
ΥΓ: Δεν μπορώ να μην το σχολιάσω: Πρόσεχε λίγο και τα έντυπα σου, διότι στα περισσότερα φροντηστήρια είναι ελαφρώς σαν τον κ**ο της μαιμούς απο γραφιστικής απόψεως
ΥΓ: Επίσης άσχετο, αλλά μπράβο σου που είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και δεν έχεις διαλέξει τον "σίγουρο" δρόμο του υπαλλήλου! Διπλά μπράβο επειδή είσαι και γυναίκα και οι περισσότερες κοιτάνε το βόλεμα και όχι να κάνουν κάτι δικό τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tina
Νεοφερμένος
Για τα διαφημηστικά.....
Δεν αναλώνομαι και προσπαθώ να βελτιώνω συνεχώς την παροχή υπηρεσίας.
Θα σε στενοχωρήσω λέγοντας πως το ΚΞΓ είναι του αντρα μου? (Μπράβο που τον βοηθάω ???? ). Το δουλεύουμε μαζί. Χμ..... Εγώ διλαλεξα μάλλον τον σίγουρο δρόμο του γάμου (όσο είναι σίγουρος)
Ο γονιός σίγουρα θα το δει από τη δική του άποψη. Απλά έχει ενταθεί το φαινόμενο παρα πολύ.
Σε όλη την Ελλάδα κλείνουν ΚΞΓ και φροντιστήρια κολλωσοί έχουν πάθει ζημιά. Πόσο μάλλον τα μικρά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σε όλη την Ελλάδα κλείνουν ΚΞΓ και φροντιστήρια κολλωσοί έχουν πάθει ζημιά. Πόσο μάλλον τα μικρά
Τουλάχιστον στις κωμοπόλεις που έχω εγώ υπόψη μου, τα φροντιστήρια κολλωσοί παθαίνουν ζημιά γιατί το επίπεδο σπυδών που προσφέρουν ειναι αθλιότατο. Μόνο τα οπτικοακουστικά μέσα ξέρουν να πλασάρουν κ άλλα τετοια φρου φρου κ αρώματα και από ουσία...το απόλυτο τίποτα..
Αντίθετα πολλά μικρά που έχουν εδραιωθεί και εχουν αποκτήσει φήμη, αξιοπιστία και εμπιστοσύνη κοντεύουν να εξελιχθούν σε κολλωσοί.Και για μένα αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!!! Φαντάζομαι γνωρίζεις σε μικρές κοινωνίες πόσο σημαντικό ρόλο παίζει ο παράγοντας φήμη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tina
Νεοφερμένος
Εγώ μιλάω για επιχειρήσεις που λειτουργούν σωστά και προσφέρουν πραγματικά ουσιαστική παροχή γνώσεων.
Εμένα φέτος ας πουμε κάποια παιδάκια έφυγαν και οι γονείς μου είπαν ανοιχτά ότι θα κάνουν ιδιαιτερα επειδή κάνει και η φίλη τους η τάδε.
Και τα ΚΞΓ δεν έχουν τρόπους να αντιπαρατεθούν σε αυτό. Πρέπει να το παιξουν ή να προσλάβουν ντετεκτιβ (πολλοι το έχουν κάνει)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tina
Νεοφερμένος
Σε καμία περίπτωση δεν αισθάνομαι έχθρα για τους ιδιαιτεράδες. Εχω φίλες που κάνουν ιδιαιτερα. Αλλά το προβλημα παραμένει.
Και είμαι σε θέση να γνωρίζω πως το ίδιο πρόβλημα υπάρχει σε όλη την Ελλάδα και είναι φοβερά έντονο. Βλέπω τους συναδέλφους μου πανελλήνια εξαιρετικά προβληματισμένους και όλοι παραπονούνται για διαρροές και μικρή προσέλευση νέων μαθητών.
Προσωπικά επιβιώνουμε. Αλλά γενικά πολύς κόσμος έχει μεγάλο πρόβλημα.
Τελικά αυτό που ίσως μπορεί να γίνει είναι η θέσπιση αυστηρότερης τιμωρίας των "παρανόμων" ωστε να λειτουργήσει αποτρεπτικά και να αγωνιστούμε επι ίσων όρων
Ευχαριστω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 31 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.