Θεωρητική και αποστήθιση

Ειμαρμένη

Δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 494 μηνύματα.
Μα αυτό είναι το θέμα,δεν παπαγάλισα.Αν κάτι δεν το καταλαβαίνω απλά δεν το μαθαίνω.Όλα τα άλλα προσπαθούσα να τα εξηγήσω λογικά και να τα συνδέσω μεταξύ τους.Γι αυτό και μου έμεναν.Βέβαια ξέρω παιδιά που με μια ανάγνωση μάθαιναν κατεβατά,για εμένα ήταν πολύ δύσκολο να συγκεντρωθώ πάντως.
Αν θες να σου πω την ιστορία κατεύθυνσης από την αρχή,μπορώ:P.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
jesus:papas:Δεν ξέρω εγώ τι θα έκανα (αν πάω τελικά εκει:scared:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ειμαρμένη

Δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 494 μηνύματα.
Κι έρχεται η κρίσιμη ερώτηση:τι στο καλό θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Δύσκολη ερώτηση:DΕπαγγελματικά αυτά που σκέφτομαι κολλάνε περισσότερο στο 1ο πεδίο αλλά δεν ξέρω αν θα αντέξω τα μαθήματα+αποστήθιση που δεν την έχω δοκιμάσει ποτέ και από την άλλη είμαι :inlove: με τα θετικά.Για να μη γίνομαι κουραστικός όταν θα περάσει η 15/10(τελική ημερομηνία για αλλαγή κατεύθυνσης) θα σας πω:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christy39612

Νεοφερμένος

Η christy39612 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 44 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
:bye:Καλησπέρα παιδιά!
Θα ήθελα να μου πείτε πώς ακριβώς πρέπει να μαθαίνουμε τα ερμηνευτικά σχόλια
των Αρχαίων;Παπαγαλία ή να αρκούμαστε σε πολύ καλές αναγνώσεις τους;;;Απευθύνομαι και σε αυτους που έδωσαν Πανελλήνιες...Αν μπορείτε δώστε μια γνώμη;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Εγώ με δικά μου λόγια τα έμαθα πλην ορισμένων ονομάτων,ημερομηνιών και και λέξεων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tiger

Νεοφερμένος

Η tiger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
:bye:Καλησπέρα παιδιά!
Θα ήθελα να μου πείτε πώς ακριβώς πρέπει να μαθαίνουμε τα ερμηνευτικά σχόλια
των Αρχαίων;Παπαγαλία ή να αρκούμαστε σε πολύ καλές αναγνώσεις τους;;;Απευθύνομαι και σε αυτους που έδωσαν Πανελλήνιες...Αν μπορείτε δώστε μια γνώμη;)
Πιστευω με συνδυσμο και των δυο θα εχεις το καλυτερο αποτελεσμα..εγω τουλαχιστον μεχρι τωρα τα διαβαζω πολλες φορες,προσπαθω να τα καταλαβω και μετα και με λιγη παπαγαλια τα μαθαινω!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ταξιάρχης42940

Νεοφερμένος

Ο Ταξιάρχης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ελευσίνα (Αττική). Έχει γράψει 46 μηνύματα.
παιδια πρεπει να ξερετε οτι αφου ειστε θεωρητικη θα πρεπει να αρχισετε να εξοικιώνεστε με την παπαγαλία γιατι του χρόνου θα δειτε οτι τα πραγνατα θα ειναι λιγο δυσκολα. στο κατω κατω βρε παιδια θεωριτικοι ειμαστε πως να το κανουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Ακριβώς.ΘεωρΗτικοί είστε:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mar0oZz

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 71 μηνύματα.
αν δεν τα μαθαινουμε εμεις που ειμαστε θεωρητικοι παπαγαλια τοτε ποιοι θα το κανουν ρε σεις?οι θετικοι?αφου το λεει και η λεξη...θεωρητικοι..πρεπει να ξερουμε θεωρια..ενταξει δεν ειναι μονο αποστηθιση ομως....αν τα μαθαινεις παπαγαλια και δεν καταλαβαινεις τιποτα τα θυμασαι μεχρι την επομενη μερα και μετα τα ξεχνας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GeorgeThess

Νεοφερμένος

Ο GeorgeThess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Καλησπέρα και απο εμένα.
Έχω πράγματι μπερδευτεί απίστευτα, διότι ακούω διαφορετικά πράγματα απο όλους!
Καθηγητές, συμμαθητές, απόφοιτους.
Κάποιοι λένε πως την ιστορία, την εισαγωγή και τα σχόλια του γνωστού, τα κείμενα πρέπει να τα μάθουμε ΑΠ΄ΕΞΩ!
Και όταν λεω απ΄εξω εννοω την γνωστη (αντιπαιδαγωγική αλλά παράλληλα αποτελεσματική) μέθοδο της ΠΑΠΑΓΑΛΙΑΣ.
Δηλαδή δίνεις το βιβλίο στην μανούλα, όπως τον παλιό καλό καιρό του Δημοτικού και το λες "νεράκι". Με την ίδια σειρά, ίδιες λέξεις.
Μου φαίνετε λίγο παράλογο να μάθεις τόσα πράγματα με την συγκεκριμένη μέθοδο.
Διότι σίγουρο είναι ότι θα τα ξεχάσεις.
Τελικά ρε παίδες τι ισχύει?
Άλλα μας λένε στο φροντιστηριο και άλλα στο σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Δεν ξερω τι γινεται στην θεωρητικη της Γ λυκειου, αλλα απο την εμπειρια μου, στα αρχαια, κειμενα, και την ιστορια, αν τα ξερεις οπως τα γραφει το βιβλιο παιρνεις παντα 20. Ενω αν τα γραφεις με δικο σου τροπο, δεν ειναι εξασφαλισμενο... :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annouskagia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 358 μηνύματα.
παιδια ειναι απαλευτη αυτη η κατασταση...φοβαμαι οτι θα τα ξεχασω ολα στο τελος....αν με κατι σου μενουν στο κεφαλι ειναι οι πολλες επαναληψεις θεωρω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HumaneTouch

Νεοφερμένος

Ο HumaneTouch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 102 μηνύματα.
GeorgeThess , η απάντηση είναι ΝΑΙ . Πρέπει να μάθουμε την ιστορία ΑΠ'ΕΞΩ ΚΙ ΑΝΑΚΑΤΩΤΆ , με κάθε λεπτομέρεια . Δεν αρκεί όμως αυτό αφού πρέπει να είμαστε σε θέση να συνθέτουμε διάφορα κομμάτια από το βιβλίο για να απαντήσουμε σε μία ερώτηση κι εδώ απαιτείτε σωστή προετοιμασία και φυσικά κριτική σκέψη . Μην ανησυχείς αν μάθεις κάτι με παπαγαλία (και το κατανοείς) με συνεχείς επαναλήψεις δεν θα το ξεχάσεις .. Και αν το ξεχάσεις , αν ασχοληθείς λιγάκι θα το επαναφέρεις στην μνήμη σου . Το ίδιο συμβαίνει και με την Εισαγωγη και τα Σχόλια του Γνωστού ( :sick: ) και με την Βιολογία (στην τελευταία υπάρχει κάποια ελαστικότητα) .
Gregory όλοι οι σοβαροί υποψήφιοι της Θεωρητικής γνωριζουν την ύλη απ' έξω αλλά φυσικά και δεν γράφουν όλοι 20 ... Από πού κι ως πού ; Ποιος σου το είπε ;;
Στα αρχαία συμπεριλαμβάνεται και το άγνωστο κείμενο και η τεράστια γραμματική της αρχαίας ελληνικής , καθώς και ένα απαιτητικό συντακτικό . Στην ιστορία δε , οι πηγές αποτελούν πολλές φορές το λόγο που οι υποψήφιοι χάνουν αρκετές μονάδες . ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ όμως στα Κείμενα ( Λογοτεχνία ) και να ξέρεις όλο το βιβλίο απ'έξω κανείς δεν σου εγγυαται όχι ότι θα γράψεις 20 .. αλλά και το 13 είναι αβέβαιο , αφού το βιβλίο δεν συμπεριλαμβάνει παρά ελάχιστη λογοτεχνική ανάλυση .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Ναι, δυστυχώς πρέπει να τα μάθεις απ'έξω, εντάξει όμως δε θα σου πάρουν το κεφάλι αν ξεχάσεις μια λέξη (αρκεί βέβαια να μην είναι σημαντικ. γιατί σε ορισμένα σημεία, που προφανώς θα σας τα επισημάνουν, ένα και κυριολεκτικά αλλάζει όλο το νόημα). Για να τα μάθεις όμως έτσι, πρέπει πρώτα να τα κατανοήσεις, δε γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη να τα λες τέλεια. Με την πρώτη προσέγγιση και με το καθημερινό μάθημα το κατανοείς και το μαθαίνεις όσο πιο πιστά μπορείς. Με τη δεύτερη, την τρίτη, την εκατοστή φορά, το μαθαίνεις όλο και καλύτερα, προσέχεις λεπτομέρειες που ξέχασες, και το αποδίδεις με το γράμμα του βιβλίου. Τώρα σκοπός σας να είναι να μη σας μένει ούτε μια απορία σε αυτά που κάνετε, γιατί αν δεν έχετε καταλάβει κάτι θα σας δυσκολέψει η αποστήθιση στη συνέχεια.
Από προσωπική πείρα, υπάρχει αρκετός χρόνος να τα μάθετε τέλεια και να κάνετε πολλές επαναλήψεις, οπότε δεν υπάρχει λόγος άγχους! Αν ακολουθήσετε μεθοδικό και σωστό διάβασμα χωρίς κενά και απορίες θα είστε μια χαρά :)
Όλοι έτσι αισθανόμασταν στην αρχή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Elisavet21

Δραστήριο μέλος

Η Ελίσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 504 μηνύματα.
Άιντε να δούμε Παναγία μουυυυυυυυυυυυυυυ ! Γιατί φοβάμαι πως θα ξεχάσω τα ΠΑΝΤΑ ! :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oasis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Επίσης το μυστικό είναι οι συχνές επαναλήψεις και η σωστή οργάνωση στο διάβασμα, το να βρείτε δηλαδή έναν δικό σας τρόπο να μελετάτε και ν' αποστηθίζετε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerina16

Πολύ δραστήριο μέλος

Η katerina16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 887 μηνύματα.
χμμμ... αυτο που θα θελα να προσθεσω σε αυτά που είπε ο Ακης, είναι πως εσείς οι θεωρητικόφατσες, το μόνο που κάνετε είναι να αναλύετε ανούσια πράγματα.. δε μπορω να καταλάβω ποιον ενδιαφέρει μια παπαγαλία της μετάφρασης , ή τα συναισθήματα που θέλει να περάσει ο ποιητής μέσα από το στίχο
" οι κουρτίνες είναι μπλε"..
Άμα είναι να το πάρουμε έτσι ..τι νόημα έχει τότε η γεωμετρική πρόοδος,οι εκθετικές,ο λογάριθμος και δεν ξέρω και γω τι στο άλλο κάνετε...και τι εννοείς όταν λες "παπαγαλία μετάφρασης"? :hmm:...παπαγαλία ιστορία να το καταλάβω ..αλλά μετάφραση? Αν είναι δυνατόν! Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κάποιον από Θεωρητική που μαθαίνει παπαγαλία τη μετάφραση,μόνο παιδιά στη γενική..άμα ήταν έτσι κανένας δεν θα έγραφε το άγνωστο κείμενο! Που εκεί πρέπει να ΜΑΘΕΙΣ και ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΗΣΕΙΣ γραμματική και συντακτικό...και όσο δεν ενδιαφέρουν εσάς τα αρχαία και η λογοτεχνία άλλο τόσο δεν μας ενδιαφέρουν τα μαθηματικά και η χημεία...ας σταματήσουμε πλέον να συγκρίνουμε τα θεωρητικά με τα θετικά μαθήματα! Είναι ανούσιο..μαθήματα με διαφορετικό τρόπο σκέψης και αντιμετώπισης που οδηγούν σε διαφορετικούς κύκλους επιστημών!

Το σταματάω εδώ γιατί έχουμε βγει off...στο κάτω κάτω το θέμα είναι για τις εξετάσεις και όχι για να βγάλουμε τα απωθημένα μας...

Σημείωση: Το μήνυμα προήλθε από το θέμα Εξετάσεις Β' Λυκείου

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
χμμμ... αυτο που θα θελα να προσθεσω σε αυτά που είπε ο Ακης, είναι πως εσείς οι θεωρητικόφατσες, το μόνο που κάνετε είναι να αναλύετε ανούσια πράγματα.. δε μπορω να καταλάβω ποιον ενδιαφέρει μια παπαγαλία της μετάφρασης , ή τα συναισθήματα που θέλει να περάσει ο ποιητής μέσα από το στίχο
" οι κουρτίνες είναι μπλε"..
Άμα είναι να το πάρουμε έτσι ..τι νόημα έχει τότε η γεωμετρική πρόοδος,οι εκθετικές,ο λογάριθμος και δεν ξέρω και γω τι στο άλλο κάνετε...και τι εννοείς όταν λες "παπαγαλία μετάφρασης"? ...παπαγαλία ιστορία να το καταλάβω ..αλλά μετάφραση? Αν είναι δυνατόν! Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κάποιον από Θεωρητική που μαθαίνει παπαγαλία τη μετάφραση,μόνο παιδιά στη γενική..άμα ήταν έτσι κανένας δεν θα έγραφε το άγνωστο κείμενο! Που εκεί πρέπει να ΜΑΘΕΙΣ και ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΗΣΕΙΣ γραμματική και συντακτικό...και όσο δεν ενδιαφέρουν εσάς τα αρχαία και η λογοτεχνία άλλο τόσο δεν μας ενδιαφέρουν τα μαθηματικά και η χημεία...ας σταματήσουμε πλέον να συγκρίνουμε τα θεωρητικά με τα θετικά μαθήματα! Είναι ανούσιο..μαθήματα με διαφορετικό τρόπο σκέψης και αντιμετώπισης που οδηγούν σε διαφορετικούς κύκλους επιστημών!

Το σταματάω εδώ γιατί έχουμε βγει off...στο κάτω κάτω το θέμα είναι για τις εξετάσεις και όχι για να βγάλουμε τα απωθημένα μας...

Η συμβολή και των δυο αυτών κλάδων στη ζωή του ανθρώπου είναι αναμφισβήτητα αξιόλογη. Από τη μία, έχουμε τους πρακτικούς (κατά κανόνα) επιστήμονες που ασχολούνται και εξετάζουν την υλική περισσότερο υπόσταση των υπάρξεων. Χωρίς αυτούς, φάρμακα, γνώσεις για πρόληψη ποικίλων ασθενιών έως και τα καθημερινά μηχανήματα και τεχνικές που χρησιμοποιούμε καθημερινά και τα θεωρούμε αυτονόητα, με κύριο παράδειγμα εμάς που επικοινωνούμε εδώ μεταξύ μας, θα ήταν απλή φαντασία. Από την άλλη, οι θεωρητικοί (που αρκετά συχνά "συσσωρεύονται" στις ανθρωπιστικές επιστήμες) μας έχουν δώσει τους τρόπους και τα εργαλεία του λόγου, για να επικοινωνούμε με ένα κοινό κώδικα, ακόμα και με τη γλώσσα του σώματος. Αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε επίσης και τους ηθικούς φραγμούς που έχουν τεθεί στον άνθρωπο από τον άνθρωπο. Χωρίς αυτούς, οι επιστήμονες που κάνουν ανεξέλεγκτα πειράματα με δυσάρεστες συνέπειες, όπως αυτή του να απαγάγουν μερικούς ανθρώπους και να πειραματιστούν στον εγκέφαλό τους ή του να απελευθερώσουν στο περιβάλλον ένα είδος σκόνης, ζώου, υγρού, ... , για να δουν τα αποτελέσματα αυτού, θα ήταν πανταχού παρόντες. Εμείς, όμως, σήμερα από αυτά είμαστε σχετικά προφυλαγμένοι, χάρη στην προσφορά του ανθρώπου, είτε θεωρητικού, είτε θετικού. Ένα ζήτω σε όλους μας.

Και επίσημα λοιπόν είμαστε off. :oops: :sorry:

παπαγαλία ιστορία να το καταλάβω ..αλλά μετάφραση? Αν είναι δυνατόν! Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κάποιον από Θεωρητική που μαθαίνει παπαγαλία τη μετάφραση,μόνο παιδιά στη γενική..άμα ήταν έτσι κανένας δεν θα έγραφε το άγνωστο κείμενο! Που εκεί πρέπει να ΜΑΘΕΙΣ και ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΗΣΕΙΣ γραμματική και συντακτικό...

Μη το λες, στο γνωστό προσωπικά την παπαγαλίζω. Εξάλλου βαθμολογείται ως φιλολογική και όχι κατά λέξη. Έχει κάποια, αν και μικρή, διαφορά από το άγνωστο. Πώς θα απέδιδες στα ν.ε. τη λέξη "γραφή" του Λυσία αν έκανες μετάφραση, όπως στο άγνωστο; Έγγραφη καταγγελία. Αλλά θα συμφωνήσω ότι για το άγνωστο χρειάζεται να σου κόβει και θεωρώ ότι θέλει και κοφτερό μαθηματικό (ως προς τη λογική του συντακτικού) και καλή μνήμη (γραμματική). ;)
Αν πιστεύετε κάτι διαφορετικό ή ότι κάνω κάπου λάθος, εδώ είμαι. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerina16

Πολύ δραστήριο μέλος

Η katerina16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 887 μηνύματα.
Η συμβολή και των δυο αυτών κλάδων στη ζωή του ανθρώπου είναι αναμφισβήτητα αξιόλογη. Από τη μία, έχουμε τους πρακτικούς (κατά κανόνα) επιστήμονες που ασχολούνται και εξετάζουν την υλική περισσότερο υπόσταση των υπάρξεων.
Χωρίς αυτούς, φάρμακα, γνώσεις για πρόληψη ποικίλων ασθενιών έως και τα καθημερινά μηχανήματα και τεχνικές που χρησιμοποιούμε καθημερινά και τα θεωρούμε αυτονόητα, με κύριο παράδειγμα εμάς που επικοινωνούμε εδώ μεταξύ μας, θα ήταν απλή φαντασία. Από την άλλη, οι θεωρητικοί (που αρκετά συχνά "συσσωρεύονται" στις ανθρωπιστικές επιστήμες) μας έχουν δώσει τους τρόπους και τα εργαλεία του λόγου, για να επικοινωνούμε με ένα κοινό κώδικα, ακόμα και με τη γλώσσα του σώματος. Αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε επίσης και τους ηθικούς φραγμούς που έχουν τεθεί στον άνθρωπο από τον άνθρωπο. Χωρίς αυτούς, οι επιστήμονες που κάνουν ανεξέλεγκτα πειράματα με δυσάρεστες συνέπειες, όπως αυτή του να απαγάγουν μερικούς ανθρώπους και να πειραματιστούν στον εγκέφαλό τους ή του να απελευθερώσουν στο περιβάλλον ένα είδος σκόνης, ζώου, υγρού, ... , για να δουν τα αποτελέσματα αυτού, θα ήταν πανταχού παρόντες. Εμείς, όμως, σήμερα από αυτά είμαστε σχετικά προφυλαγμένοι, χάρη στην προσφορά του ανθρώπου, είτε θεωρητικού, είτε θετικού. Ένα ζήτω σε όλους μας.

Και επίσημα λοιπόν είμαστε off. :oops: :sorry:



Μη το λες, στο γνωστό προσωπικά την παπαγαλίζω. Εξάλλου βαθμολογείται ως φιλολογική και όχι κατά λέξη. Έχει κάποια, αν και μικρή, διαφορά από το άγνωστο. Πώς θα απέδιδες στα ν.ε. τη λέξη "γραφή" του Λυσία αν έκανες μετάφραση, όπως στο άγνωστο; Έγγραφη καταγγελία. Αλλά θα συμφωνήσω ότι για το άγνωστο χρειάζεται να σου κόβει και θεωρώ ότι θέλει και κοφτερό μαθηματικό (ως προς τη λογική του συντακτικού) και καλή μνήμη (γραμματική). ;)
Αν πιστεύετε κάτι διαφορετικό ή ότι κάνω κάπου λάθος, εδώ είμαι. :)
Όπως είπες και συ πρώτα όσον αφορά τους διαφορετικούς αυτούς κλάδους συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..αλλά μου την σπάει όταν οι άλλοι δεν ξέρουν τι εστί μία κατεύθυνση οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή και πάνε και την σχολιάζουνε...αν είναι δυνατόν! Και όπως είπες και συ όλοι οι άνθρωποι είτε θεωρητικών είτε θετικών επιστημών έχουν βοηθήσει σ'αυτό που υπάρχει σήμερα γύρω μας και δεν θα πρέπει να υποτιμούμε ούτε τον ένα ούτε τον άλλο...
Παπαγαλίζεις το γνωστό? :hmm: Εντάξει δεν λέω για τέτοιες λέξεις σαφώς και θα πρέπει να τις μεταφράσεις κατά αυτόν το τρόπο...σαφώς το άγνωστο κείμενο πρέπει να ξέρεις πράγματα για να μπορέσεις να βγάλεις έστω μία πρόταση...και τώρα καταλαβαίνω αυτό που μας έλεγε η καθηγήτρια ..ότι το άγνωστο είναι μαθηματικά..μία αλυσίδα(μιας και έτσι χαρακτηρίζουν τα μαθηματικά) γνώσεων γραμματικής που ξεκινά από το γυμνάσιο και γίνεται πιο ανθεκτική στο λύκειο με το συντακτικό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top