KotCoC100
Εκκολαπτόμενο μέλος
Βεβαίως και δεν αντιλέγω. Για εμένα οι θετικές επιστήμες είναι τρόπος σκέψης και φιλοσοφία ζωής. Έχουν αντίκτυπο παντού...Οι θετικές επιστήμες ..δεν έχουν σχέση μόνο με τον υλιστικό τρόπο ζωής αλλά και με τον ανθρώπινο πολιτισμό. Παραθέτω ενδεικτικά το συνημμένο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Συμφωνω.Οι θετικές επιστήμες ..δεν έχουν σχέση μόνο με τον υλιστικό τρόπο ζωής αλλά και με τον ανθρώπινο πολιτισμό. Παραθέτω ενδεικτικά το συνημμένο.
Βεβαίως και δεν αντιλέγω. Για εμένα οι θετικές επιστήμες είναι τρόπος σκέψης και φιλοσοφία ζωής. Έχουν αντίκτυπο παντού...
Και μαζι σου συμφωνω αν δεν υπηρχαν οι θετικες επιστημες θα ημασταν σε ολους τους τομεις πολυ πιο πισω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Απλώς για να μην βάζετε πάνω από όλα μόνο τις θετικές επιστήμες και αφήνετε τις θεωρητικές (κυρίως τις ξένες γλώσσες) πιο πίσω ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει καθώς και τα δύο βοήθησαν σε διαφορετικούς τομείς να σου πω το εξής.Και μαζι σου συμφωνω αν δεν υπηρχαν οι θετικες επιστημες θα ημασταν σε ολους τους τομεις πολυ πιο πισω
Όταν ο Arrhenius διατύπωνε τι ήταν οξέα οι Έλληνες να σου υπενθυμίσω βρισκόμασταν υπόδουλοι στους Οθωμανούς.
Να λοιπόν,η πρακτική χρήση των ξένων γλωσσών.
Επιμένω ότι και οι δύο (θεωρητικές και θετικές επιστήμες)βοήθησαν,σε διαφορετικό τομέα η κάθε μία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Go_for_it!
Δραστήριο μέλος
Ας μην ξεχναμε φυσικα και την συμβολη της ιστοριας (που, αν και θεωρητικος, τη μισω οπως διδασκεται) στον ανθρωπινο πληθυσμο:
καταγραφονται γεγονοτα, καταστασεις (το "ζουμι")και ημερομηνιες (ως σημειο αναφορας των παραπανω). Καποιος που μαθαινει ιστορια, μπορει ισως να αποφυγει λαθη του παρελθοντος. Αρκει να σκεφτουμε οτι τα συμβαντα (αντιδρωντα), οπως και οι χημικες αντιδρασεις, κατω απο ορισμενες συνθηκες σταθερα δινουν συγκεκριμενες συνεπειες (προϊοντα). Γιατι π.χ. να υποστουμε αλλον εναν παγκοσμιο πολεμο, τη στιγμη που τυχον γνωριζουμε πως να τον αποτρεψουμε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τρελή φιλόσοφος
Πολύ δραστήριο μέλος
χρησυ αβγη και καγκαιλλο τω μαλυΔεν ξέρω, αλλά νομίζω ότι πίσω από αυτήν την αδιαφορία, κρύβεται ο ΣΥΡΙΖΑ.
Επίσης να σας πω ότι:
Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι.
όπου ακούς πολλά καρπούζια........βάλε κράνος μη σου έρθουν στο κεφάλι
καμία τέτοια πιθανότητα δεν υπάρχει.....στο δικό μου σχολείο τουλάχιστον.και μαλιστα όσοι δηλώνουν ότι θα πάνε θετικοτεχνολογική παίρνουν πιο εύκολα ένα 16αρι,από ότι ένας που θέλει τη θεωρητική (και διαβάζει) να παρει ενα 18αριΦυσικά γιατί τα Μαθηματικά και η Φυσική δεν είναι για το μυαλό του καθενός. Ενώ την ιστορία ο οποιοσδήποτε αν κάτσει να τη διαβάσει θα τη μάθει...
Ας μην γελιόμαστε... και μόνο που παραδέχεστε ότι στη θεωρητική υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πάρεις καλό βαθμό αυτό τα λέει όλα!
οκ.......δηλαδη να καταργήσουμε τη θεωρητική;αφου ο καθένας μαθαίνει τα θεωρητικά εύκολα..........ας γίνει ένας κόσμος μόνο με μαθηματικά και όλα τα θεωρητικά ας πάνε στο διαολο ...............
σωστά.Καμία κατεύθυνση δεν θα έπρεπε να υποτιμάται κατά τη γνώμη μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Συμφωνω οτι εδωσαν διαφορετικα πραγματα σε διαφορετικους τομεις απλα ανεφερα δεν θυμαμαι γιατι αυτα που εδωσε η θετικη... Αφου ξερεις οτι ειμαι φαν των ξενων γλωσσων και δεν τις υποτιμω καθοοολουυυ!Απλώς για να μην βάζετε πάνω από όλα μόνο τις θετικές επιστήμες και αφήνετε τις θεωρητικές (κυρίως τις ξένες γλώσσες) πιο πίσω ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει καθώς και τα δύο βοήθησαν σε διαφορετικούς τομείς να σου πω το εξής.
Όταν ο Arrhenius διατύπωνε τι ήταν οξέα οι Έλληνες να σου υπενθυμίσω βρισκόμασταν υπόδουλοι στους Οθωμανούς.
Να λοιπόν,η πρακτική χρήση των ξένων γλωσσών.
Επιμένω ότι και οι δύο (θεωρητικές και θετικές επιστήμες)βοήθησαν,σε διαφορετικό τομέα η κάθε μία.
Σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να καταργηθεικαμία τέτοια πιθανότητα δεν υπάρχει.....στο δικό μου σχολείο τουλάχιστον.και μαλιστα όσοι δηλώνουν ότι θα πάνε θετικοτεχνολογική παίρνουν πιο εύκολα ένα 16αρι,από ότι ένας που θέλει τη θεωρητική (και διαβάζει) να παρει ενα 18αρι
οκ.......δηλαδη να καταργήσουμε τη θεωρητική;αφου ο καθένας μαθαίνει τα θεωρητικά εύκολα..........ας γίνει ένας κόσμος μόνο με μαθηματικά και όλα τα θεωρητικά ας πάνε στο διαολο ...............
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Solmyr
Δραστήριο μέλος
Τώρα όσον αφορά τη χρησιμότητα τους,θα πρέπει να ξέρετε πως όλα είναι αλληλένδετα.Ο πολιτισμός είναι πολύ σύνθετος και διακρίνεται στον υλικοτεχνικό και στον ηθικοπνευματικό.Επομένως γίνεται αντιληπτό ότι για την ανάπτυξη του απαιτείται ανάπτυξη τόσο στις θεωρητικές όσο και στις θετικές επιστήμες.Η επικράτηση μόνο τις μίας από τις 2 έχει σοβαρότατες συνέπειες στις οποίες μάλιστα εμείς γινόμαστε μάρτυρες(Προσκόλληση στις θετικές επιστήμες-περιθωριοποιηση θεωτητικών επιστημών).Η ενασχόληση με τις θεωρητικές επιστήμες όπως κάποιος επισήμανε σωστά δίνει τις απαραίτητες αξίες και αρχές με τις οποίες πορεύεται ο επιστήμονας.Ωστόσο δεν είναι μόνο αυτό...Οι θετικές επιστήμες γεννήθηκαν από τις συζητήσεις τις παρατηρήσεις,τη φιλοσοφία και άλλα πολλά.Από αυτό και μόνο καταλαβαίνουμε γιατί υπάρχει άμεση εξάρτηση μεταξύ των 2.
Οπότε καλό θα ήταν να κατεβείτε από το καλάμι μερικοί και να δείτε τα πράγματα καθαρά.
Υ.Γ. Όσον αφορά τη δυσκολία των κατευθύνσεων(η οποία αποτελεί λανθασμένα μέτρο σύγκρισης),καμία δεν είναι εύκολη.Για να πετύχει κάποιος σε οποιαδήποτε κατεύθυνση πρέπει να διαβάσει πολύ και να κάνει συνεχείς επαναλήψεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VeeM
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BloodSparrow
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν μπορω να κρινω ποια κατευθυνση ειναι η πιο ευκολη ή η πιο δυσκολη αφου δεν μπορω να παω σε ολες. Ειμαι θετικη και του χρονου θα αλλαξω για τεχνολογικη απλως θελω να αναφερω οτι μου εκανε μεγαλη εντυπωση στην γ λυκειου στη θεωρητικη στα κειμενα εχουν υλη 10 κειμενων. Και εμεις σε αντιστοιχα μαθηματα της κατευθυνσης μας η υλη ειναι ''απειρη''. Καμια κατευθυνση δεν ειναι ευκολη ολες διαβασμα θελουν απλως πιστευω οτι ειναι πιο ευκολο να βγαλεις ενα καλυτερο βαθμο απο την θεωρητικη παρα απο τις υπολοιπες .
και νομίζεις αυτά τα 10 κείμενα είναι παίξε γέλασε;
Δεν ειναι οπως τη λογοτεχνια γενικης παιδειας που ειναι ανθολογιο.2 ολόκληρα διηγήματα είχε η ύλη.
Αρκετα κοπιαστικό μάθημα αν θέλεις να εισαι συνεπής και να κάνεις τις ασκήσεις σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Go_for_it!
Δραστήριο μέλος
Δεν μπορω να κρινω ποια κατευθυνση ειναι η πιο ευκολη ή η πιο δυσκολη αφου δεν μπορω να παω σε ολες. Ειμαι θετικη και του χρονου θα αλλαξω για τεχνολογικη απλως θελω να αναφερω οτι μου εκανε μεγαλη εντυπωση στην γ λυκειου στη θεωρητικη στα κειμενα εχουν υλη 10 κειμενων. Και εμεις σε αντιστοιχα μαθηματα της κατευθυνσης μας η υλη ειναι ''απειρη''. Καμια κατευθυνση δεν ειναι ευκολη ολες διαβασμα θελουν απλως πιστευω οτι ειναι πιο ευκολο να βγαλεις ενα καλυτερο βαθμο απο την θεωρητικη παρα απο τις υπολοιπες .
Οι ερωτησεις ομως που πεφτουν απο αυτα τα 10 κειμενα κατα κανονα δεν αντλουνται απο το βιβλιο, αλλα απο 1500 σελιδο βοηθημα
Επιπλεον, η θεωρητικη ειναι κατευθυνση που δυσκολα χαντακωνεσαι αλλα και που επισης δυσκολα σαρωνεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τρελή φιλόσοφος
Πολύ δραστήριο μέλος
Η ερωτησεις ομως που πεφτουν απο αυτα τα 10 κειμενα κατα κανονα δεν αντλουνται απο το βιβλιο, αλλα απο 1500 σελιδο βοηθημα
Επιπλεον, η θεωρητικη ειναι κατευθυνση που δυσκολα χαντακωνεσαι αλλα και που επισης δυσκολα σαρωνεις.
ενώ οι ασκήσεις στις θετικοτεχνολογικές είναι απτο βιβλίο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Go_for_it!
Δραστήριο μέλος
ενώ οι ασκήσεις στις θετικοτεχνολογικές είναι απτο βιβλίο;
Οκ, αν θελουν να εξετασουν προσθεση, αντι για 31+2, μπορουν να βαλουν και 45+32, αλλα στη λογοτεχνια (των πανελληνιων) σε κατευθυνουν. Τη γνωμη σου δεν τη μετρουν παντα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kwstasIdealism
Πολύ δραστήριο μέλος
πω παιδια ελεος δηλαδη δεν γινεται να συγκρινετε ανομοια πραγματα δεν το καταλαβαινετε;ενώ οι ασκήσεις στις θετικοτεχνολογικές είναι απτο βιβλίο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
αυτό το θέμα πάντα θα γράφει ιστορία στο φόρουμ...είναι η μοιρα του!!!Οκ, αν θελουν να εξετασουν προσθεση, αντι για 31+2, μπορουν να βαλουν και 45+32, αλλα στη λογοτεχνια (των πανελληνιων) σε κατευθυνουν. Τη γνωμη σου δεν τη μετρουν παντα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Go_for_it!
Δραστήριο μέλος
αυτό το θέμα πάντα θα γράφει ιστορία στο φόρουμ...είναι η μοιρα του!!!
Ενα απλοϊκο παραδειγμα δημοτικου εβαλα. Καλο θα ηταν να κοιτας και πισω απο τις λεξεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τρελή φιλόσοφος
Πολύ δραστήριο μέλος
να σου θυμίσ ότι δεν άρχισα να συγκρίνω εγώ αλλά άλλοςπω παιδια ελεος δηλαδη δεν γινεται να συγκρινετε ανομοια πραγματα δεν το καταλαβαινετε;
ενω στα μαθηματικά τη μετρουν...................τεσπα ούτε στην πρόσθεση τη μετρούν.............Οκ, αν θελουν να εξετασουν προσθεση, αντι για 31+2, μπορουν να βαλουν και 45+32, αλλα στη λογοτεχνια (των πανελληνιων) σε κατευθυνουν. Τη γνωμη σου δεν τη μετρουν παντα.
έτσι όπως στη λογοτεχνία το " παγκάκι της καρδιάς μου" (ξερω γω) είναι μεταφορα,έτσι και στα μαθηματικά το 1+1 κάνουν 2............δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.οι άνθρωποι ορίσαμε κάποια πράγματα και σύμφωνα με αυτά πορευόμαστε
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=YewYya6TzQMΕνα απλοϊκο παραδειγμα δημοτικου εβαλα. Καλο θα ηταν να κοιτας και πισω απο τις λεξεις.
io sono italianna veraσισισιισισισισισι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BloodSparrow
Εκκολαπτόμενο μέλος
ενω στα μαθηματικά τη μετρουν...................τεσπα ούτε στην πρόσθεση τη μετρούν.............
έτσι όπως στη λογοτεχνία το " παγκάκι της καρδιάς μου" (ξερω γω) είναι μεταφορα,έτσι και στα μαθηματικά το 1+1 κάνουν 2............δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.οι άνθρωποι ορίσαμε κάποια πράγματα και σύμφωνα με αυτά πορευόμαστε
οπως σωστα λενε ειναι ανομοια πραγματα και πραγματι τη γνωμη σου δεν τη υπολογιζουν με τη εξης εννοια:
Στη λογοτεχνια π.χ τη φραση του πατερα ''ΤΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΕΤΣΙ ΒΡΕ ΒΟΔΙ'' προς τη μητερα που πλακωσε το παιδι(βιζυηνος,το αμαρτημα της μητρος ) , αν ζητησουν σχολιασμο
αλλος θα ελεγε λογικη η αντιδραση δεδομενης της συναισθηματικης φορτισης και θελει επισης να τη προστατευσει απο τη κοινωνικη κατακραυγη , τις αντιδρασεις της μικρης κοινωνιας της βιζυης και οτι δεν ειναι κακος ως προς το χαρακτηρα και μπλα μπλα μπλα
^^Αυτος διαβασε απο το βοηθημα αποψεις μελετητων και των συγγραφεων του βοηθηματος .Το θεμα ειναι οτι καθε βοηθημα μπορει να λεει και κατι διαφορετικο , υπαρχουν παρα πολλες αποψεις για το ιδιο πραγμα.
Καποιος που πηγαινε να γραψει με τη λογικη δεν θα ηξερε τα σχετικα με το κοινωνικο ελεγχο και το οτι ηθελε να την προστατευσει ο πατερας. θα εχανε ετσι καποιες μοναδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Οκ, αν θελουν να εξετασουν προσθεση, αντι για 31+2, μπορουν να βαλουν και 45+32, αλλα στη λογοτεχνια (των πανελληνιων) σε κατευθυνουν. Τη γνωμη σου δεν τη μετρουν παντα.
Στο παραλληλο την μετρουν.Στις αλλες ερωτησεις,σορρυ κιολας,αλλα γιατι να μετρησουν την γνωμη του 17χρονου πανω στην λογοτεχνια,που στην καλυτερη περιπτωση δεν καταλαβαινει καν το νοημα του κειμενου?Πρεπει,και στην λογοτεχνια,να υπαρχουν καποιες σταθερες,και υπαρχουν,ωστε να αποφευχθει το φαινομενο να πεταει ο καθενας την δικια του ''αναλυση'' και να την θεωρει και ορθη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 73 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ioanna2007
- Vasilis125
- Hased Babis
- Aggel0sss
- Deadly_sorrowX
- Than003
- BoredPanda
- Mariahj
- Schlimazel
- anastasis06
- Fanimaid123
- mariadat
- Alexecon1991
- _Aggelos123
- J.Cameron
- Darkking
- Daydreamer
- Georgia110
- vivus
- Λαμπρινηη
- dimlevi
- pinkheart
- lnesb
- Rene2004
- Anonym0s
- luisnazariodelima
- SlimShady
- Κλημεντίνη
- tsiobieman
- nicole1982
- Viedo
- Revekka
- Dimitris9
- fockos
- Kostakis45
- Memetchi
- eukleidhs1821
- Barka
- Christina947
- CELTICS FAN
- Bak563
- Johnman97
- eri548
- Αριάνα123
- Μάρκος Βασίλης
- Belle26
- MarcoReus
- T C
- PanosBat
- hirasawayui
- stefan
- Αλκης Κ.
- roud
- Slytherin
- ΘανάσοςG4
- Monster Hunter
- charmander
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.