Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
εν τω μεταξύ πετάει ένας κάτι τύπου "όλοι οι θεωρητικοί είναι παπαγάλοι" ή "όλοι θετικοτεχνολογικοί δεν ξέρουν ορθογραφία" και οι άλλοι καθόμαστε και σφαζόμαστε ενώ ένας στους δέκα την πετάει την "εξυπνάδα"... οι άλλοι λέμε τα ίδια

Ανακυκλωνουμε συνεχως τα ιδια!! Καλυτερα θα ειναι λοιπον να συζηταμε για αυτα που χρειαζεται καθε κατευθυνση,τους λογους που μας ωθησαν σε αυτην,νεα,πληροφοριες παρα αυτο το confusio!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wolfe4ever

Διάσημο μέλος

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Δε ξέρω τι λέτε εγώ πάντως από μαθηματικά, φυσική και λοιπά ΔΕΝ έχω ιδέα.
Θαυμάζω όσους τα καταλαβαίνουνε. :redface:(Αλήθεια!!!)
Και το λέω αυτό με αφορμή την αδερφή μου που μου λύνει τα θέματα μαθηματικών γενικής που θα μπουν αύριο ενδοσχολικά.:P
Ειδοποιήθηκα πριν λίγο γι αυτά.


Άσχετο, αλλά ήθελα να το πω.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnvas

Νεοφερμένος

Ο johnvas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Δε ξέρω τι λέτε εγώ πάντως από μαθηματικά, φυσική και λοιπά ΔΕΝ έχω ιδέα.
Θαυμάζω όσους τα καταλαβαίνουνε. :redface:(Αλήθεια!!!)
Και το λέω αυτό με αφορμή την αδερφή μου που μου λύνει τα θέματα μαθηματικών γενικής που θα μπουν αύριο ενδοσχολικά.:P
Ειδοποιήθηκα πριν λίγο γι αυτά.


Άσχετο, αλλά ήθελα να το πω.:P
Μην ανυσηχεις δεν εισαι η μονη :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΝικοςΡ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Ψαχνά (Εύβοια). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Παρακαλώ.

Προφανώς ήτο μια γενικότερη τοποθέτηση, όχι στοχευμένη στο πρόσωπό σου.

Υγ. Το συμπέρασμα προκύπτει από την εμπειρία μου.

δεν με ξερεις στο ελαχιστο και απο τα 5 μηνυματα που εχω γραψει εδω εχεις προλαβει να σχηματισεις και αποψη για το ατομο μου ? Τελος παντων δε θα κατσω να σκασω κιολασ..πιστευε οτι θελεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
τις δυνάμεις και τα πρόσημα τα είπα σαν απλό παράδειγμα..αν έπαιρνα μαθηματικά και του χρόνου,όλο και κάποια άλλη χαζή σχετική πατάτα θα έβρισκα να κάνω..χαχαχαχ:P δεν είμαι αυτό που λες 'αθεράπευτα θεωρητικάρια',αλλά κατά κύριο λόγο ανήκω περισσότερο στη θεωρητική :P απλά η αλήθεια είναι ότι έχω μεγαλύτερη κλίση στα θεωρητικά,πολύ μεγαλύτερη άνεση..ιστορία γενικής+ιστορία κατεύθυνσης ΔΕ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ,ΞΕΧΝΑ ΤΟ..θα με βλέπεις να κυκλοφορώ κάπως έτσι->!:crazy:χαχαχα!βιολογία μια χαρά βολική θα μου είναι,έχει μικρή ύλη,βατή θεωρία και πράξεις (έστω και ελάχιστες)..η ιστορία γενικής απεναντίας έχει τεράστια ύλη...:/:

Αφορμώμενος από το παράδειγμά σου, έγραψα όσα έγραψα. Πάντως μπορείς σίγουρα και άνετα να τα βγάλεις πέρα με 2 ιστορίες, μην ξεχνάς είναι 2 σχεδόν 100άρια, με συστηματικό και καλό διάβασμα.
Σε κάθε περίπτωση, καλή :clapup:επιτυχία!


εν τω μεταξύ πετάει ένας κάτι τύπου "όλοι οι θεωρητικοί είναι παπαγάλοι" ή "όλοι θετικοτεχνολογικοί δεν ξέρουν ορθογραφία" και οι άλλοι καθόμαστε και σφαζόμαστε ενώ ένας στους δέκα την πετάει την "εξυπνάδα"... οι άλλοι λέμε τα ίδια

Μακάρι να ήταν ένας στους δέκα, αλλά.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
η γνωμη των περισσοτερων ειναι: αυτοι της θετικης και της τεχνολογικης ειναι ξεφτερια εχουν μυαλο και θα γινουν μεγαλοι! ενω αυτα τα παιδια της θεωρητικης.... τα καημενα μονο αρχαια και λατινικα ξερουν !!!! αλλα εγω λεω αυτο που οι αληθεινα λογικοι ανθρωποι να συμφωνησουν : ολοι ειστε ΙΣΟΙ! μπορει αυτοι της θετικης και της τεχνολογικης να εχουν μυαλο και να τα παν καλα στα μαθηματικα φυσικη χημεια κλπ... αλλα και οι θεωρητικοι μαθαινουν ολοκληρα κειμενα απο εξω... και μια απορια ρε παιδια γιατι την θετικη την ονομασαν ετσι;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnvas

Νεοφερμένος

Ο johnvas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Καλα ρε φιλε εσυ τι κατευθηνση εισαι??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Καλα ρε φιλε εσυ τι κατευθηνση εισαι??

Θεωρητική.
Έλεος δηλαδή.
Αη-κιού ραδικιού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Καλα ρε φιλε εσυ τι κατευθηνση εισαι??

Αν αναφέρεσαι στον Άκη, νομίζω είναι προφανές από τον τρόπο που εκφράζεται ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnvas

Νεοφερμένος

Ο johnvas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Ειρωνεία είναι johnvas.
Εσυ τι κατευθηνση εισαι?

Τοτε εστω οχι μονο αυτος αλλα ολοι θα πρεπει να σεβονται τι γνωμη του αλλουνου για το ποια κατευθηνση θα ακολουθησει.Εγω ειπα την γνωμη μου αλλα πολυ δεν το σεβαστηκαν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Εσυ τι κατευθηνση εισαι?

Για αυτό το άτομο σου απάντησα πάνω! Λες να το παίζει Θεωρητικός και να είναι από τους άλλους?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnvas

Νεοφερμένος

Ο johnvas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
οχι αλλα θα πρεπει να καταλαβετε καποιοι να σεβεστε την αποψη του αλλου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Καλα ρε φιλε εσυ τι κατευθηνση εισαι??

Θετική δεν είμαι.
Ούτε Τεχνολογική Ι είμαι.
Ουδέ Τεχνολογική ΙΙ είμαι.

Τί έμεινε;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

johnvas

Νεοφερμένος

Ο johnvas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Ενταξει τοτε οσοι ειναι θεωρητικη ποιο μαθημα εχει μεγαλυτερη δυσκολια???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Ενταξει τοτε οσοι ειναι θεωρητικη ποιο μαθημα εχει μεγαλυτερη δυσκολια???

θα ξεκινήσω σε υποκειμενικό επίπεδο..[ ίσως καλύψω και την πλειοψηφία,ίσως όχι]..!
θα σου πω βάσει της μέχρι τώρα εμπειρίας μου,έστω και γενικής παιδείας που είναι -κείμενα,ιστορία εννοώ- (γιατι απο το καλοκαιρι θα ξεκινήσω τα εν λόγω μαθήματα της κατευθυνσης της γ' ..αλλά ίδια φιλοσοφία έχουν στο διάβασμα,έστω κι αν του χρονου θα εχουν περισσοτερη βαρυτητα και φορτο)

το πρώτο μάθημα με το οποίο έχω μεγαλύτερη άνεση είναι τα λατινικά..διαπιστωμένο καθαρά από φέτος!
Έπειτα,παρά το γεγονός ότι δυσανασχετώ απίστευτα με τον τρόπο γραφής των βιβλίων,η ιστορία είναι το 2ο καλύτερό μου (ανεξαρτήτως συναισθήματος γι'αυτήν,επαναλαμβάνω :P)
μετά θα επέλεγα περισσότερο τη λογοτεχνία,πάντα με διευκόλυνε,παρά την καθαρή υποκειμενικότητα βαθμολόγησης από την οποία διέπεται.
και τελευταία έρχονται τα αρχαία..Πολλές αναλύσεις,τρελό διάβασμα απ'όσο μπορώ να προβλέψω (όχι και πως φέτος δεν ήθελε ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ,ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ)!Μου αρέσουν βέβαια,αλλά είναι το μάθημα πιστεύω που απαιτεί τον περισσότερο χρόνο κι εξάσκηση..Το γνωστό αφενός ατέλειωτο διάβασμα,άριστη κατανόηση των σχολίων,μετάφραση,μέσα από τα οποία αποκτάς μια άνεση σε όποιαν ερώτηση κι αν σου βάλουν.Το άγνωστο αφετέρου,λίγο χάος..Οφειλεις να εχεις βγαλει 1000 φορές τη γραμματική,επαναλήψεις συνέχεια,ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΝΩΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ κι εξάσκηση πάνω σε αυτά..θεωρώ πως στ'αρχαία δεν αποκτιέται εύκολα ο βαθμός χωρίς πολλή προσπάθεια και γερές βάσεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnvas

Νεοφερμένος

Ο johnvas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
θα ξεκινήσω σε υποκειμενικό επίπεδο..[ ίσως καλύψω και την πλειοψηφία,ίσως όχι]..!
θα σου πω βάσει της μέχρι τώρα εμπειρίας μου,έστω και γενικής παιδείας που είναι -κείμενα,ιστορία εννοώ- (γιατι απο το καλοκαιρι θα ξεκινήσω τα εν λόγω μαθήματα της κατευθυνσης της γ' ..αλλά ίδια φιλοσοφία έχουν στο διάβασμα,έστω κι αν του χρονου θα εχουν περισσοτερη βαρυτητα και φορτο)
το πρώτο μάθημα με το οποίο έχω μεγαλύτερη άνεση είναι τα λατινικά..διαπιστωμένο καθαρά από φέτος!
Έπειτα,παρά το γεγονός ότι δυσανασχετώ απίστευτα με τον τρόπο γραφής των βιβλίων,η ιστορία είναι το 2ο καλύτερό μου (ανεξαρτήτως συναισθήματος γι'αυτήν,επαναλαμβάνω :P)
μετά θα επέλεγα περισσότερο τη λογοτεχνία,πάντα με διευκόλυνε,παρά την καθαρή υποκειμενικότητα βαθμολόγησης από την οποία διέπεται.
και τελευταία έρχονται τα αρχαία..Πολλές αναλύσεις,τρελό διάβασμα απ'όσο μπορώ να προβλέψω (όχι και πως φέτος δεν ήθελε ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ,ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ)!Μου αρέσουν βέβαια,αλλά είναι το μάθημα πιστεύω που απαιτεί τον περισσότερο χρόνο κι εξάσκηση..Το γνωστό αφενός ατέλειωτο διάβασμα,άριστη κατανόηση των σχολίων,μετάφραση,μέσα από τα οποία αποκτάς μια άνεση σε όποιαν ερώτηση κι αν σου βάλουν.Το άγνωστο αφετέρου,λίγο χάος..Οφειλεις να εχεις βγαλει 1000 φορές τη γραμματική,επαναλήψεις συνέχεια,ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΝΩΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ κι εξάσκηση πάνω σε αυτά..θεωρώ πως στ'αρχαία δεν αποκτιέται εύκολα ο βαθμός χωρίς πολλή προσπάθεια και γερές βάσεις!
Όταν λες γερες βασεις τι εννοεις???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
otan λες γερες βασεις τι εννοεις???

αν δε διάβαζες συντακτικό και γραμματική από όλες τις προηγούμενες τάξεις,συμπεριλαμβανομένου και του γυμνασίου,τότε θα έχεις απίστευτα προβλήματα με το άγνωστο στην κατεύθυνση.Μιλάμε τώρα να μην έχεις ιδέα πχ.Στην τάξη μου φετος μονο 3 άτομα ξέραμε γραμματική καλά.Οι υπόλοιποι ούτε τα βασικά.Πώς να μην αντιμετωπίζουν τρομερό πρόβλημα όταν δυσκολεύονται να κλίνουν και ουσιαστικά;για ρήματα ούτε λόγος,άστο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Ενταξει τοτε οσοι ειναι θεωρητικη ποιο μαθημα εχει μεγαλυτερη δυσκολια???

Κι εγώ με τη σειρά μου θα σου παραθέσω την προσωπική μου επί του θέματος άποψη.

Στο μάθημα με τον μεγάλο συντελεστή βαρύτητας, τα αρχαία Ελληνικά: το κομμάτι του γνωστού, αφορά τον φιλοσοφικό λόγο, περιλαμβάνει 4 έργα, τον Πρωταγόρα και την Πολιτεία του Πλάτωνος, τα Ηθικά Νικομάχεια και τα (παρα)πολιτικά του Αριστοτέλους και ασχολούμαστε κυρίως με την έννοια της αρετής. Έχει αρκετά σχόλια και αναλύσεις, κάποια κομμάτια είναι πιο ένδιαφέροντα απο άλλα. Έχει αρκετή εισαγωγή, σε ορισμένα σημεία στρυφνή (Πολιτεία κυρίως), σε άλλα σημεία μαθαίνεις για την βιογραφία του Αριστοτέλους (βαρετή). Τα κείμενα, πλην 3, δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερες μεταφραστικές δυσκολίες. Ο Επιτάφιος του Περικλέους σαφώς και είναι πιο ενδιαφέρων κείμενο, από τα αποσπάσματα που μας παραθέτουν.
Σε ό,τι αφορά το άγνωστο: Υπάρχει μεγάλη ποικιλία από κείμενα που θα κάνεις και στο σχολείο και στο φροντιστήριο. Καλό είναι να καλύψεις ό,τι τυχόν απορίες και κενά έχεις στην γραμματική, ώστε να ρίξεις το βάρος στη συντακτική ανάλυση και να μάθεις πλάγιο λόγο, ανάλυση μετοχών σε προτάσεις ή σύμπτυξη προτάσεων σε μετοχές κλπ και μετατροπές υποθετικών λόγων σε άλλα είδη. Συνήθως κάθε άγνωστο έχει 1-2 γραμμές με κάποια μεταφραστική δυσκολία ή κάτι το "περιίεργο" συντακτικά. Με εξαίρεση το άγνωστο στις πανελλήνιες β λυκείου το 2002, οἱ τῶν Κρητῶν νόμοι, όλα τα υπόλοιπα ήταν μέσα σε λογικά πλαίσια.
Καλούτσικα τα αρχαία λοιπόν, με μικρό βαθμό δυσκολίας.


Στο μάθημα με τον μικρό συντελεστή βαρυτητος: Η ιστορία κατεύθυνσης είναι αποκλειστικά θέμα παπαγαλίας. 100κάτι σελίδες είναι, συνήθως πυκνογραμμένες. Αν είσαι παπαγαλάκι, πας άνετα. Αν μισείς θανάσιμα την παπαγαλία και δυσκολεύεσαι να γίνεσαι φερέφωνο του μουγγού βιβλίου -όπως εγώ- το παπαγάλισμα θα είναι μία επώδυνη διαδικασία. Κανείς πάντως τον Μάϊο-Ιούνιο δεν θα εξετάσει την κριτική σου ικανότητα ή τις ιστορικές σου γνώσεις. Θα βαθμολογηθείς κατά 75% με βάση την παπαγαλιστική σου ικανότητα και κατά 25% από τον σχολιασμό-ανάλυση των ιστορικών παραθεμάτων στις ομάδες Γ και Δ.


Όσον αφορά τα Λατινικά: Είναι τα κείμενα 21-50, 24 κείμενα προς μετάφραση (εξαιρούνται τα 22, 26, 33, 35, 39 και 50), όλα μέσα από συντακτικό και γραμματική. Έχεις 80 γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα και ισάριθμες εξαιρέσεις. Δεν έχει κάποια άλλη δυσκολία. Πλάγιος λόγος, υποθετικοί λόγοι και σκοπός από τα αγαπημένα θέματα. Με συστηματικό διάβασμα και χωρίς κενά από την γραμματική της Β Λυκείου προσφέρονται για 90+. Ίσως το πιο εύκολο μάθημα.


Τέλος, η λογοτεχνία: Καμία απολύτως σχέση με τα κείμενα όπως τα ήξερες μέχρι στιγμής. Καμία απολύτως σχέση και με τα κείμενα γενικής της γ λυκείου. Τα πεζά είναι πολύ κοψοφλέβια. Τα ποιήματα πάνε κι έρχονται. Παίζει ρόλο ο καθηγητής ή η καθηγήτρια και στο σχολείο και στο φροντιστήριο, αν κάνεις. Το κακό είναι η υποκειμενικότητα στην βαθμολόγηση και η ποικιλία απόψεων που κυκλοφορεί.
Η Α1 ερώτηση σου ζητάει είτε να ονομάσεις 3 ή 5 χαρακτηριστικά του λογοτέχνη και να εντοπίσεις 1 παράδειγμα στο δοθέν απόσπασμα ή (όπως φέτος) σου δίνει 3 ή 5 χαρακτηριστικά του λογοτέχνη και ζητά απλώς να τα επιβεβαιώσεις με αναφορά σε συγκεκριμένα παραδείγματα. Το κακό είναι, όπως φέτος, ότι λόγω του ότι ο Καβάφης έχει ιδιαίτερη γλώσσα, ιδιάζουσα, κράμα δημοτικής, λόγιας, με τύπους από Πόλη και Αλεξάνδρεια, πολλοί βαθμολογητές το εξέλεβαν ότι θέλει 1 παράδειγμα από κάθε 1 από τα 4 στοιχεία του μείγματος Καβαφικής γλώσσας, δηλαδή ζήταγαν 4 παραδείγματα για την γλώσσα ενώ η εκφώνηση ήθελε 1!!!
Η Β1 ερώτηση σου δίνει σε 2-3 γραμμές την άποψη κάποιοιυ μελετητή (συνήθως είναι από τους μελετητές που έχουν κριτικές και απόψεις στο τέλος του βιβλίου) και σου ζητά να την επιβεβαιώσεις μέσα από το κείμενο. Συνήθως πιο σταθερή είναι αυτή η ερώτηση, αφού πάντα σου δίνει μία άποψη "σίγουρη" και δεν παίζει να σου πει ο διορθωτής ότι δεν ισχύει αυτή ηάποψη κατά την προσωπική μου γνώμη.
Η Β2 ερώτηση μπορεί να σου ζητά εκφραστικά μέσα, αφηγηματικές τεχνικές, χαρακτηριστικά τεχνοτροπίας, ύφους, οτιδήποτε από το απόσπασμα και συνήθως από 1 παράδειγμα για την κάθε μία. Είθισται στα πεζά να καίει κόσμο, ενώ στα ποιήματα -και δη τα εκφραστικά μέσα- είναι ποικίλα και εύκολα. Πάλι παίζει ρόλο η υποκειμενικότητα στη βαθιμολόγηση, καθ' ο μέρος αιτείται και ο σχολιασμός, πέραν του εντοπισμού.
Η Γ ερώτηση σου δίνει 2-3 αράδες ή στίχους και σου ζητά να τους σχολιάσεις μέσα σε ορισμένο αριθμό λέξεων. Μπορεί όπως το 2011 να σπάσει σε 2 μερικότερες ερωτήσεις. Πιάνει 25/100 μονάδες και είναι η πιο φόβια σε υποκειμενισμό.
Τέλος, η Δ ερώτηση σου δίνει ένα παράλληλο πεζό ή ποίημα και σου ζητά να βρεις ομοιότητες και διαφορές όσον αφορά το περιεχόμενο. Επίσης, παίζει μεγάλο ρόλο ο υποκειμενισμός.
Λόγω αυτών των στοιχείων, θα έλεγα ότι είναι το μακράν πιο δύσκολο και απεχθές μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
αν δε διάβαζες συντακτικό και γραμματική από όλες τις προηγούμενες τάξεις,συμπεριλαμβανομένου και του γυμνασίου,τότε θα έχεις απίστευτα προβλήματα με το άγνωστο στην κατεύθυνση.Μιλάμε τώρα να μην έχεις ιδέα πχ.Στην τάξη μου φετος μονο 3 άτομα ξέραμε γραμματική καλά.Οι υπόλοιποι ούτε τα βασικά.Πώς να μην αντιμετωπίζουν τρομερό πρόβλημα όταν δυσκολεύονται να κλίνουν και ουσιαστικά;για ρήματα ούτε λόγος,άστο.

Όχι, όχι, please, μην αποθαρρύνεις τον κόσμο.
Λοιπόν, προσωπικά, μέχρι το τέλος της Α'λυκείου ήμουν μαθητής του 13. Δε σκάμπαζα γρι από αρχαία. Τίποτα.
(π.χ. Στην Α' Λυκείου έμαθα τι είναι το κατηγορούμενο).
Παρ'όλα αυτά, με αρκετή θέληση και αγάπη προς το μάθημα, κατάφερα μέσα σε δύο χρόνια να φτάσω σε ικανοποιητικό επίπεδο (ας πούμε, να γράφω μέχρι και 6,5-7/8 σε άγνωστα κείμενα), και, φυσικά, άριστα στο γνωστό.
Όλα είναι θέμα χαρακτήρα, προσωπικής υπομονής κι επιμονής, και ενσυνείδητης επιλογής .
Σε πληροφορώ ότι δεν αντιμετώπισα προβλήματα, με την έννοια ότι, όταν οι άριστοι μαθητές έγραφαν 18,5-19, εγώ έγραφα 17,5-18.
Φυσικά και προαπαιτείται μια συγκεκριμένη τριβή, αλλά ποτέ δεν είναι αργά.
Η επιτυχία στα αρχαία είναι αποτέλεσμα:
α) διαβάσματος
β) εμπειρίας (στα πλαίσια του λυκείου)
γ) απλής χρήσης της λογικής.

Ούτε το συντακτικό δεν είναι δύσκολο, ούτε το λεξιλόγιο.
Ίσως η γραμματική να απαιτεί μια ικανότητα στην μνήμη, αλλά ως εκεί.
Ο καθένας μας μπορεί να τα καταφέρει στην θεωρητική κατεύθυνση, ακόμη κι αν -με θάρρος- ξεκινήσει το διάβασμα στην β' λυκείου.
Κι όταν λέω να τα καταφέρει, ναι, εννοώ 18.000++++.


Υγ. Για τα λατινικά, νομίζω, θα αλλάξεις άποψη, όταν γνωρίσεις το συντακτικό τους καλύτερα.
(Όχι ότι είναι κάτι δύσκολο, αλλά όπως και στ'αρχαία, έτσι κι εδώ, θέλει γερά "καρύδια")
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Κι εγώ με τη σειρά μου θα σου παραθέσω την προσωπική μου επί του θέματος άποψη.

Στο μάθημα με τον μεγάλο συντελεστή βαρύτητας, τα αρχαία Ελληνικά: το κομμάτι του γνωστού, αφορά τον φιλοσοφικό λόγο, περιλαμβάνει 4 έργα, τον Πρωταγόρα και την Πολιτεία του Πλάτωνος, τα Ηθικά Νικομάχεια και τα (παρα)πολιτικά του Αριστοτέλους και ασχολούμαστε κυρίως με την έννοια της αρετής. Έχει αρκετά σχόλια και αναλύσεις, κάποια κομμάτια είναι πιο ένδιαφέροντα απο άλλα. Έχει αρκετή εισαγωγή, σε ορισμένα σημεία στρυφνή (Πολιτεία κυρίως), σε άλλα σημεία μαθαίνεις για την βιογραφία του Αριστοτέλους (βαρετή). Τα κείμενα, πλην 3, δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερες μεταφραστικές δυσκολίες. Ο Επιτάφιος του Περικλέους σαφώς και είναι πιο ενδιαφέρων κείμενο, από τα αποσπάσματα που μας παραθέτουν.
Σε ό,τι αφορά το άγνωστο: Υπάρχει μεγάλη ποικιλία από κείμενα που θα κάνεις και στο σχολείο και στο φροντιστήριο. Καλό είναι να καλύψεις ό,τι τυχόν απορίες και κενά έχεις στην γραμματική, ώστε να ρίξεις το βάρος στη συντακτική ανάλυση και να μάθεις πλάγιο λόγο, ανάλυση μετοχών σε προτάσεις ή σύμπτυξη προτάσεων σε μετοχές κλπ και μετατροπές υποθετικών λόγων σε άλλα είδη. Συνήθως κάθε άγνωστο έχει 1-2 γραμμές με κάποια μεταφραστική δυσκολία ή κάτι το "περιίεργο" συντακτικά. Με εξαίρεση το άγνωστο στις πανελλήνιες β λυκείου το 2002, οἱ τῶν Κρητῶν νόμοι, όλα τα υπόλοιπα ήταν μέσα σε λογικά πλαίσια.
Καλούτσικα τα αρχαία λοιπόν, με μικρό βαθμό δυσκολίας.


Στο μάθημα με τον μικρό συντελεστή βαρυτητος: Η ιστορία κατεύθυνσης είναι αποκλειστικά θέμα παπαγαλίας. 100κάτι σελίδες είναι, συνήθως πυκνογραμμένες. Αν είσαι παπαγαλάκι, πας άνετα. Αν μισείς θανάσιμα την παπαγαλία και δυσκολεύεσαι να γίνεσαι φερέφωνο του μουγγού βιβλίου -όπως εγώ- το παπαγάλισμα θα είναι μία επώδυνη διαδικασία. Κανείς πάντως τον Μάϊο-Ιούνιο δεν θα εξετάσει την κριτική σου ικανότητα ή τις ιστορικές σου γνώσεις. Θα βαθμολογηθείς κατά 75% με βάση την παπαγαλιστική σου ικανότητα και κατά 25% από τον σχολιασμό-ανάλυση των ιστορικών παραθεμάτων στις ομάδες Γ και Δ.


Όσον αφορά τα Λατινικά: Είναι τα κείμενα 21-50, 24 κείμενα προς μετάφραση (εξαιρούνται τα 22, 26, 33, 35, 39 και 50), όλα μέσα από συντακτικό και γραμματική. Έχεις 80 γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα και ισάριθμες εξαιρέσεις. Δεν έχει κάποια άλλη δυσκολία. Πλάγιος λόγος, υποθετικοί λόγοι και σκοπός από τα αγαπημένα θέματα. Με συστηματικό διάβασμα και χωρίς κενά από την γραμματική της Β Λυκείου προσφέρονται για 90+. Ίσως το πιο εύκολο μάθημα.


Τέλος, η λογοτεχνία: Καμία απολύτως σχέση με τα κείμενα όπως τα ήξερες μέχρι στιγμής. Καμία απολύτως σχέση και με τα κείμενα γενικής της γ λυκείου. Τα πεζά είναι πολύ κοψοφλέβια. Τα ποιήματα πάνε κι έρχονται. Παίζει ρόλο ο καθηγητής ή η καθηγήτρια και στο σχολείο και στο φροντιστήριο, αν κάνεις. Το κακό είναι η υποκειμενικότητα στην βαθμολόγηση και η ποικιλία απόψεων που κυκλοφορεί.
Η Α1 ερώτηση σου ζητάει είτε να ονομάσεις 3 ή 5 χαρακτηριστικά του λογοτέχνη και να εντοπίσεις 1 παράδειγμα στο δοθέν απόσπασμα ή (όπως φέτος) σου δίνει 3 ή 5 χαρακτηριστικά του λογοτέχνη και ζητά απλώς να τα επιβεβαιώσεις με αναφορά σε συγκεκριμένα παραδείγματα. Το κακό είναι, όπως φέτος, ότι λόγω του ότι ο Καβάφης έχει ιδιαίτερη γλώσσα, ιδιάζουσα, κράμα δημοτικής, λόγιας, με τύπους από Πόλη και Αλεξάνδρεια, πολλοί βαθμολογητές το εξέλεβαν ότι θέλει 1 παράδειγμα από κάθε 1 από τα 4 στοιχεία του μείγματος Καβαφικής γλώσσας, δηλαδή ζήταγαν 4 παραδείγματα για την γλώσσα ενώ η εκφώνηση ήθελε 1!!!
Η Β1 ερώτηση σου δίνει σε 2-3 γραμμές την άποψη κάποιοιυ μελετητή (συνήθως είναι από τους μελετητές που έχουν κριτικές και απόψεις στο τέλος του βιβλίου) και σου ζητά να την επιβεβαιώσεις μέσα από το κείμενο. Συνήθως πιο σταθερή είναι αυτή η ερώτηση, αφού πάντα σου δίνει μία άποψη "σίγουρη" και δεν παίζει να σου πει ο διορθωτής ότι δεν ισχύει αυτή ηάποψη κατά την προσωπική μου γνώμη.
Η Β2 ερώτηση μπορεί να σου ζητά εκφραστικά μέσα, αφηγηματικές τεχνικές, χαρακτηριστικά τεχνοτροπίας, ύφους, οτιδήποτε από το απόσπασμα και συνήθως από 1 παράδειγμα για την κάθε μία. Είθισται στα πεζά να καίει κόσμο, ενώ στα ποιήματα -και δη τα εκφραστικά μέσα- είναι ποικίλα και εύκολα. Πάλι παίζει ρόλο η υποκειμενικότητα στη βαθιμολόγηση, καθ' ο μέρος αιτείται και ο σχολιασμός, πέραν του εντοπισμού.
Η Γ ερώτηση σου δίνει 2-3 αράδες ή στίχους και σου ζητά να τους σχολιάσεις μέσα σε ορισμένο αριθμό λέξεων. Μπορεί όπως το 2011 να σπάσει σε 2 μερικότερες ερωτήσεις. Πιάνει 25/100 μονάδες και είναι η πιο φόβια σε υποκειμενισμό.
Τέλος, η Δ ερώτηση σου δίνει ένα παράλληλο πεζό ή ποίημα και σου ζητά να βρεις ομοιότητες και διαφορές όσον αφορά το περιεχόμενο. Επίσης, παίζει μεγάλο ρόλο ο υποκειμενισμός.
Λόγω αυτών των στοιχείων, θα έλεγα ότι είναι το μακράν πιο δύσκολο και απεχθές μάθημα.

εντάξει,με κάλυψες σε όλα πλέον!;) αν και προσωπικά το πιστεύω,θα παιδευτώ περισσότερο με τα αρχαία,παρά με τη λογοτεχνία,όση ανωμαλία κι αν υπάρχει στο συγκεκριμένο μάθημα...το καλοκαίρι που θα έχω και μια πιο αντικειμενική άποψη θα ενημερώσω :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top