Θετική ή οικονομικά;

Guest 96644

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είμαι μαθητής της β λυκειου. Είμαι πολύ καλά στα μαθηματικά και στην φυσική. Μέχρις στιγμής ήμουν σίγουρος ότι θα ακολουθήσω θετική κατεύθυνση με μαθηματικά καθως και εγώ ο ίδιος πίστευα ότι μάλλον σε αυτό θα είμαι καλός άλλα και οι γύρω μου γονείς και καθηγητές με είχαν για αυτό και με κατεύθυνση προς τα εκεί. Όμως έχω λίγο καιρό τώρα που σκέφτομαι ότι τα οικονομικά θα άξιζαν και θεωρώ πως θα ταν μια παρά πολύ καλή επιλογή για εμένα καθώς πιστεύω πως τα πάω πολύ καλά με τους αριθμούς και θα είχε πραγματικά μεγάλο ενδιαφέρον να μάθω για τις οικονομίες και τις μετοχές. Μια σχολή που θα είχε χρηματοοικονομικά και τραπεζικά. Όμως γονείς και καθηγητές θεωρούν την κατεύθυνση των οικονομικών υποδεέστερη σε βαθμό δυσκολίας και σε εργασιακές προοπτικές. Μάλιστα ένας καθηγητής του φροντιστηρίου μου μου έχει πει ότι ένας από θετική κατεύθυνση που κάνει μεταπτυχιακό στα οικονομικά ειναι σε πολύ καλύτερη θέση από έναν οικονομικό που έχει μεταπτυχιακό στα οικονομικά και σε θέση εργασία με και μισθό άλλα και χρόνο μεταπτυχιακού και όσοι πανε οικονομικά ειναι συνήθως τεμπέληδες που απλά πάνε Γιατί είναι πιο εύκολα τα πράγματα από ότι στην θετική . Πείτε μου παρακαλώ πολύ την γνώμη σας και Γιατί είναι γενικά τόσο προκατηλημμενοι απέναντι στα οικονομικά και υλοποιούν όλοι το Πολυτεχνείο. Κάποιος που έχει εμπειρία πάνω σε αυτά τα θέματα και τα χει ζήσει και ο ίδιος θα θελα πολύ να πει την δική του αντίληψη άλλα και πορεία
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.