Θετικά μαθήματα, ικανότητες και δυσκολίες

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,294 μηνύματα.
Σαν μαθήτρια πάντα οι βαθμοί μου στα θετικά μαθήματα ήταν πιο χαμηλοί σε σχέση με τα υπόλοιπα. Παρόλο που ήμουν επιμελής και προσπαθούσα η διαφορά ήταν ελάχιστη. Είχα πάει και φροντιστήριο αλλά πάλι το ίδιο.
Πιστεύετε ότι σε αυτά τα μαθήματα πρέπει "να το χεις"; Δηλαδή αν κάποιος έχει άλλη κλίση δε θα καταφέρει ποτέ να πετύχει έναν αξιοπρεπή βαθμό σε αυτά τα μαθήματα ; Μήπως πρόκειται για μαθησιακή δυσκολία; Μήπως δεν είχα βρει κατάλληλο καθηγητή;


Κάθε άποψη δεκτή.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,380 μηνύματα.
δεν προκειτε για μαθησιακη δυσκολια
υπαρχουν μυαλα δομημενα για τα θετικα
υπαρχουν μυαλα δομημενα για τα κλασσικα.
Υπαρχουν αλλα ,αλλα λιγα και για τα δυο.
και υπαρχουν αλλα για τιποτα απο τα δυο , για κατι ειναι αλλα δεν ξερω τι.
Αυτο το καταλαβαινει ςαπο την δυσφορια που νιωθεις οταν ασχολεισαι με κατι που πρεπει αλλα δεν σου ταιριαζει.
Αμα ζορισεις πολυ τον εαυτο σου με το πρεπει, θα γραψεις ενα 15 θετικα και θα μπεις πχ φυσικο ..και μετα τι? δυστηχια προσαρμογης και θα το παρατησεις.
Ναι ο καθηγητης παιζει τεραστιο ρολο
Εγω το βλεπω με τον ευατο μου οταν πρεπει να διαβασω σεντονι... 3 γραμμες στην αρχη και 3 στο τελος και το νοημα φυσικα χαθηκε αλλα δεν μπορω παραπανω.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,591 μηνύματα.
Σαν μαθήτρια πάντα οι βαθμοί μου στα θετικά μαθήματα ήταν πιο χαμηλοί σε σχέση με τα υπόλοιπα. Παρόλο που ήμουν επιμελής και προσπαθούσα η διαφορά ήταν ελάχιστη. Είχα πάει και φροντιστήριο αλλά πάλι το ίδιο.
Πιστεύετε ότι σε αυτά τα μαθήματα πρέπει "να το χεις"; Δηλαδή αν κάποιος έχει άλλη κλίση δε θα καταφέρει ποτέ να πετύχει έναν αξιοπρεπή βαθμό σε αυτά τα μαθήματα ; Μήπως πρόκειται για μαθησιακή δυσκολία; Μήπως δεν είχα βρει κατάλληλο καθηγητή;


Κάθε άποψη δεκτή.
Έχεις κενά από προηγούμενες τάξεις που ποτέ δεν τα κάλυψες και μετά από κάποιο σημείο έχασες τη μπάλα. Τα φροντιστήρια είναι άχρηστα. Χρειάζονται ιδιαίτερα γιατί το κάθε παιδί είναι ξεχωριστό.

Αυτά που θέλουν ταλέντο είναι τα θεωρητικά. Παιδιά που έχουν κλίση χωρίς καθόλου διάβασμα γράφουν φοβερές εκθέσεις και τσιμπάνε βαθμούς με σχεδόν μηδενικό διάβασμα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,380 μηνύματα.
Και αν αναφερεσαι σχετικα με πανελληνιες ..ναι εχουν στρεβλωσεις , ε ναι ειναι παραλογες.
αντε εγω που θελω μηχανικος να εξεταστω μαθηματικα φυσικη χημεια
εσυ που πιθανων θελεις λογοθεραπια γιατι να εξεταστεις φυσικη χημεια βιολογια

Οι μονοι που βολευονται σε αυτο ειναι οι πολιτικοι στο αφηγημα τους για της πανελληνιες
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,294 μηνύματα.
Έχεις κενά από προηγούμενες τάξεις που ποτέ δεν τα κάλυψες και μετά από κάποιο σημείο έχασες τη μπάλα. Τα φροντιστήρια είναι άχρηστα. Χρειάζονται ιδιαίτερα γιατί το κάθε παιδί είναι ξεχωριστό.

Αυτά που θέλουν ταλέντο είναι τα θεωρητικά. Παιδιά που έχουν κλίση χωρίς καθόλου διάβασμα γράφουν φοβερές εκθέσεις και τσιμπάνε βαθμούς με σχεδόν μηδενικό διάβασμα.
Δηλαδή ουσιαστικά λες ότι όποιος θέλει μπορεί να βγάλει καλούς βαθμούς σε αυτά τα μαθήματα? Απλώς με το να μελετά? Δεν απαιτείται κάποια δεξιότητα ? Αυτό που λέμε "ταλέντο στα μαθηματικά" ή αφορά μόνο ας πούμε ακραίες περιπτώσεις πχ εφαρμοσμένα μαθηματικά ?
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 7,529 μηνύματα.
Είναι και θέμα mindset, υπάρχουν βέβαια άνθρωποι που κλείνουν προς τα θετικά, τους τραβάνε το ενδιαφέρον, άλλοι που τους τρομάζει. Το θέμα νομίζω ξεκινά από το σχολείο, μερικοί καθηγητές τα κάνουν να φαίνονται απλά, άλλοι βουνό. Και όταν δεν καταλαβαίνεις κάτι, νιώθεις ότι φταις εσύ και ότι «δεν σκαμπάζεις».
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,294 μηνύματα.
Νομίζω έχει ξεπεραστεί η φράση που έλεγαν οι γιαγιάδες μας "δεν τα παίρνει τα γράμματα". Όμως κατά κάποιο τρόπο δεν ισχύει ? Δηλαδή κάποιοι να έχουν κλίση σε πιο τεχνικά επαγγέλματα, να μην αποδίδουν στο διάβασμα ? Ή έστω αν διαβάζουν να μη μπορούν να ανταπεξέλθουν σε ορισμένα μαθήματα ? Αρκεί μόνο η προσπάθεια?
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,036 μηνύματα.
1653822308376.png
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,036 μηνύματα.

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,294 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,036 μηνύματα.
Τόσο δύσκολα που δικαιολογεις το 8 από άτομα που έχουν επιλέξει αυτή τη κατεύθυνση κ η πλειοψηφία έχει προετοιμαστεί για αυτήν την εξέταση?
Δεν σημαίνει απαραίτητα οτι αυτά τα άτομα είναι χαζά.
Εαν και η ύλη παραμένει σχεδόν η ίδια, τα μαθηματικά έχουν την ιδιομορφία οτι την ίδια ερώτηση να σου κάνουν με διαφορετικό τρόπο, δεν σημαίνει απαραίτητα οτι θα μπορείς να την απαντήσεις καθώς ο τρόπος μπορεί να αλλάζει δραστικά. Η κύρια ιδέα μένει ίδια, αλλά το μονοπάτι προς την λύση όχι.

Τα παιδιά αυτά πιθανότατα δεν απέδιδαν εξαρχής. Λογικά θα πήγαιναν και φροντιστήριο. Ωστόσο τα φροντιστήρια δεν νοιάζονται πραγματικά να καλύψουν τα κενά των παιδιών. Θα σου πουν ναι έλα παιδί μου, θα σου πάρουν τα λεφτά και πιθανότατα ο καθηγητής απλά θα προσπαθεί με έναν διακριτικό τρόπο να περιορίζει τον αδύναμο της τάξης και να εστιάζει σε όσους για τον α ή β λόγο τραβάνε απο μόνοι τους. Διότι ξέρουν οτι αυτοί θα γράψουν στο τέλος και οτι αυτούς θα βάλουν στα φυλλάδια τους για διαφήμιση. Σου λέει γιατί να κάτσω να ασχοληθώ με ένα παιδί που μου ήρθε στις Γ λυκείου με ένα σωρό κενά ; Πιθανότατα θα αποτύχει ούτως η άλλως, ο κόπος μου θα πάει χαμένος και το φροντιστήριο δεν θα έχει όφελος. Οπότε απλά δέξου το, πάρε του τα λεφτά και εστίασε στους άλλους.

Γενικότερα για να κρίνει κάποιος γιατί ένας άνθρωπος δεν αποδίδει στα θετικά χρειάζεται να αξιολογηθει η αντίληψη απο κάποιον που έχει τα προσόντα και ξέρει το αντικείμενο, όπως έναν καθηγητής. Για τον ίδιο λόγο που για να διαγνωστεί μια ασθένεια, πρέπει ο γιατρός να εξετάσει τον ασθενή και δεν αρκεί απλά να περιγραφτούν τα συμπτώματα.

Εκτός εαν κάποιος στοχεύει στην έρευνα, δεν θεωρώ οτι χρειάζεται και ταλέντο. Σίγουρα ότι παραπάνω του χάρισε η φύση νοητικά θα βοηθήσει, αλλά με προσπάθεια όλα γίνονται. Τα μαθηματικά έχουν το καλό οτι είναι φτηνή επιστήμη. Σε αντίθεση π.χ. με την φυσική που πλέον για να απαντήσεις ερωτήματα χρειάζεσαι οικόπεδα και μηχανήματα δισεκατομμυρίων ευρώ.

Το μεγαλύτερο κακό όπως έχω ξαναπεί το έχει δεχθεί κυρίως η φυσική σαν επιστήμη διότι στο λύκειο έχει ταυτιστεί εντελώς με τα μαθηματικά. Που ναι, η φυσική περιέχει μαθηματικά...μπόλικα. Αλλά η ουσία της επιστήμης αυτής είναι το πείραμα,όχι τα μαθηματικά, αυτά περιγράφουν νόμους που ανακαλύπτουμε, δεν τους ορίζουν. Κάποια πράγματα στην φυσική θα έπρεπε να ξεκαθαριστούν πριν πάει κανείς να αγγίξει τα μαθηματικά, διότι μετά χάνεται μέσα στις εξισώσεις και ξεχνάει βασικά πράγματα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,591 μηνύματα.
Δηλαδή ουσιαστικά λες ότι όποιος θέλει μπορεί να βγάλει καλούς βαθμούς σε αυτά τα μαθήματα? Απλώς με το να μελετά? Δεν απαιτείται κάποια δεξιότητα ? Αυτό που λέμε "ταλέντο στα μαθηματικά" ή αφορά μόνο ας πούμε ακραίες περιπτώσεις πχ εφαρμοσμένα μαθηματικά ?
Δεν το πιστεύω. Είμαι σίγουρος. Η ύλη είναι πολύ περιορισμένη στο Λύκειο και μπορείς να τα συνδυάσεις εύκολα αν εξασκηθείς και "μάθεις" να διαβάζεις τις εκφωνήσεις.

Top δυσκολίας στα θετικά μαθήματα είναι η Γεωμετρία. Εκεί θέλει αντίληψη αλλά με την εξάσκηση γίνεται εύκολο και αυτό.

Τόσο δύσκολα που δικαιολογεις το 8 από άτομα που έχουν επιλέξει αυτή τη κατεύθυνση κ η πλειοψηφία έχει προετοιμαστεί για αυτήν την εξέταση?
Το να πας φροντιστήριο Γ Λυκείου ενώ έχεις κενά στις προηγούμενες τάξεις δεν λέγεται προετοιμασία. Η προετοιμασία για τις πανελλαδικές πρέπει να αρχίζει από Α Γυμνασίου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Νομίζω έχει ξεπεραστεί η φράση που έλεγαν οι γιαγιάδες μας "δεν τα παίρνει τα γράμματα".
Οι >70 ετών Έλληνες ακόμα και τριτοβάθμια να έχουν βγάλει, αν τους συγκρίνεις με τους σημερινούς είναι αμόρφωτοι. Ας τους να λένε ότι θέλουν.
 

AfroChem

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η AfroChem αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 139 μηνύματα.
Σαν μαθήτρια πάντα οι βαθμοί μου στα θετικά μαθήματα ήταν πιο χαμηλοί σε σχέση με τα υπόλοιπα. Παρόλο που ήμουν επιμελής και προσπαθούσα η διαφορά ήταν ελάχιστη. Είχα πάει και φροντιστήριο αλλά πάλι το ίδιο.
Πιστεύετε ότι σε αυτά τα μαθήματα πρέπει "να το χεις"; Δηλαδή αν κάποιος έχει άλλη κλίση δε θα καταφέρει ποτέ να πετύχει έναν αξιοπρεπή βαθμό σε αυτά τα μαθήματα ; Μήπως πρόκειται για μαθησιακή δυσκολία; Μήπως δεν είχα βρει κατάλληλο καθηγητή;


Κάθε άποψη δεκτή.
Δεν είναι μαθησιακή δυσκολία. Έχει να κάνει με τις κλίσεις. Υποθέτω με το ποιο μέρος του εγκεφάλου είναι πιο active στον καθένα.. σαν να λεμε υπάρχουν διάφορα είδη "εξυπνάδας" όπως στα μαθηματικά, στις τέχνες, στη μουσική, στα φιλολογικα κλ. και μπορούμε να έχουμε περισσότερα του ενός και να τα εξελιξουμε.
Αφού ήσουν επιμελής και διάβαζες για τα θεωρητικά και για θετικά αλλά έβλεπες στο ένα από τα δύο να υπερισχυεις τότε απλά έχεις υψηλότερη νοημοσύνη σε αυτό οπότε σου βγαίνει πιο φυσικα κ εύκολα, ενώ στα θετικά θες περισσότερη προσπάθεια και προσωπική μελέτη. Οι βαθμοί στο λύκειο βελτιώνονται.
Γι'αυτο αλλωστε υπάρχουν άνθρωποι που διακρίνονται σε συγκεκριμένο τομέα και βραβεύονται, βλέπε συγγραφείς, ποιητές. Ε αυτοί έχουν ταλέντο. Κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι τουλάχιστον
Βέβαια έχει να κάνει και με το αν σου αρέσει και ασχολείσαι. Δηλαδή αν αφήσεις κενά θέλει δουλειά μετά για να το βρεις
Ο καθηγητής είναι εκεί για να σου εμφυσήσει το ενδιαφέρον, να στα δείξει με τον πιο απλό τρόπο όχι τον δύσκολο ώστε να σε παροτρύνει
 

margik

Νεοφερμένος

Η margik αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ψυχολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Έχεις κενά από προηγούμενες τάξεις που ποτέ δεν τα κάλυψες και μετά από κάποιο σημείο έχασες τη μπάλα. Τα φροντιστήρια είναι άχρηστα. Χρειάζονται ιδιαίτερα γιατί το κάθε παιδί είναι ξεχωριστό.

Αυτά που θέλουν ταλέντο είναι τα θεωρητικά. Παιδιά που έχουν κλίση χωρίς καθόλου διάβασμα γράφουν φοβερές εκθέσεις και τσιμπάνε βαθμούς με σχεδόν μηδενικό διάβασμα.
Ως αριστούχος κάποτε στη Θετική κατεύθυνση εκτός από το μάθημα της φυσικής κ/θνσης (φροντιστήριο Ώθηση) αλλά και πέρυσι στη Θεωρητική,θεωρώ ότι η Έκθεση & Νεοελληνική Γλώσσα (όπως και το Άγνωστο των Αρχαίων) είναι μάθημα με <<μαθηματική>> δόμηση.Απλά πράγματα,αιτίες,συνέπειες,τρόποι αντιμετώπισης κτλπ. που είναι όλα ορθά αναλυμένα και συνδεδεμένα χωρίς φανφάρες και φιοριτούρες.Τότε το 2010 μας έλεγαν στο φροντ. ότι η θετική είχε τα πιο ψηλά ποσοστά επιτυχίας στο μάθημα αυτό.] [Πάντως,πέρα από το διάβασμα θεωρώ ότι είναι και θέμα κλίσης του κάθε παιδιού τα θετικά ή τα θεωρητικά ή και τα δύο.Στην τελική,όπου είναι ευτυχισμένος και πετυχημένος ο καθείς!!
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,294 μηνύματα.
Δεν το πιστεύω. Είμαι σίγουρος. Η ύλη είναι πολύ περιορισμένη στο Λύκειο και μπορείς να τα συνδυάσεις εύκολα αν εξασκηθείς και "μάθεις" να διαβάζεις τις εκφωνήσεις.

Top δυσκολίας στα θετικά μαθήματα είναι η Γεωμετρία. Εκεί θέλει αντίληψη αλλά με την εξάσκηση γίνεται εύκολο και αυτό.


Το να πας φροντιστήριο Γ Λυκείου ενώ έχεις κενά στις προηγούμενες τάξεις δεν λέγεται προετοιμασία. Η προετοιμασία για τις πανελλαδικές πρέπει να αρχίζει από Α Γυμνασίου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Οι >70 ετών Έλληνες ακόμα και τριτοβάθμια να έχουν βγάλει, αν τους συγκρίνεις με τους σημερινούς είναι αμόρφωτοι. Ας τους να λένε ότι θέλουν.
Δεν έχει δηλαδή να κάνει κ με την κλίση του ανθρώπου?
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,591 μηνύματα.
Δεν έχει δηλαδή να κάνει κ με την κλίση του ανθρώπου?
Δεν είναι πρωταθλητισμός οι πανελλήνιες. Με τη σωστή εξάσκηση ο καθένας μπορεί να γράψει καλά είτε με λιγότερη είτε με περισσότερη προσπάθεια.
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,294 μηνύματα.
Δεν είναι πρωταθλητισμός οι πανελλήνιες. Με τη σωστή εξάσκηση ο καθένας μπορεί να γράψει καλά είτε με λιγότερη είτε με περισσότερη προσπάθεια.
Κάποιος που έχει κενα πόσο καιρό χρειάζεται για να τα καλύψει ?
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Κάποιος που έχει κενα πόσο καιρό χρειάζεται για να τα καλύψει ?
Μην αγχώνεσαι και εγώ τα προηγούμενα χρόνια δεν έκανα τίποτα στο σχολείο λόγω καραντίνας, για τις πανελλήνιες τα μαθηματικά είναι κυρίως της γ λυκείου αλλά από προηγούμενες τάξεις πρέπει να ξέρεις τα βασικά, κάτι που μπορείς να το καλύψεις στη διάρκεια της χρονιάς μιας και μιλάμε για πολύ απλά πράγματα όπως διακρινουσα η μερικές ταυτότητες και κάποιες τριγωνομετριες. Είναι και ανάλογα τη κατεύθυνση που είσαι, εγώ πχ είμαι που είμαι πληροφορική και οικονομικά μπορώ να σου πω ότι και ένας μέτριος μπορεί να γράψει καλά, μόνο μαθηματικα είναι αυτά που θέλουν πάρα πολύ δουλειά, και η έκθεση το ίδιο.
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,294 μηνύματα.
Μίλουσα χτες με έναν καθηγητή πληροφορικής ,τον ρώτησα το ίδιο (αυτό που αναφέρω στο αρχικό μου ποστ ) και μου είπε ότι για τα θετικά μαθηματα ένα παιδί πρέπει να έχει έφεση , νομίζω πως θα συμφωνήσω. Ο καθένας έχει διαφορετική κλίση. Όσο και αν προσπαθήσει κάποιος πρέπει να έχει την ανάλογη δυνατότητα και σκέψη . Αλλιώς και να φτάσει σε ένα μέτριο επίπεδο, θα το αντιμετωπίζει ως αγγαρεία .
 
Top