garch
Πολύ δραστήριο μέλος
δεν ειναι μονο αυτο που λεει η βαλια,οτι οι ωρες δηλαδη ειναι λιγες...απλα σε μερικα λυκεια (πχ στο δικο μας,της πολης εννοω) δεν διδασκεται καθολου γιατι δεν υπαρχουν αρκετα παιδια για να δημιουργηθει τμημα?σορρυ κι αμα μετα δεν περασεις αρχιτεκτονικη?τσαμπα τα λεφτα?
Πράγματι. Σε πολλά σχολεία συμβαίνει αυτό που λες. Δικαιολογείται μόνο υπό την έννοια ότι δεν είναι δυνατό να πληρώνεται καθηγητής για 2 άτομα. Αλλά ακόμη κι αυτό όμως δεν μου φαίνεται επαρκής δικαιολογία.
Κι αν δεν περάσεις αρχιτεκτονική... Δεν είναι ακριβώς τσάμπα. Αν δεν περάσεις αρχιτεκτονική, ή σε όποια σχολή θέλεις που απαιτεί σχέδιο, υπάρχει η πιθανότητα να περάσει σε μια άλλη με λιγότερα μόρια που θα σου αρέσει κι αυτή. Κι έπειτα, το σχέδιο είναι κάτι που θέλει πολύ χρόνο και δουλειά. Δεν είναι απλά άλλο ένα ολιγόωρο φροντιστήριο που θα μπει μέσα στο πρόγραμμα του μαθητή... Όποιος το παρακολουθεί, σημαίνει ότι το θέλει πολύ. Και άρα υπάρχει πάντα και η πιθανότητα να ξαναδώσει, έχοντας μάλιστα και ένα υπόβαθρο ενός χρόνου στο σχέδιο.
να σας ρωτησω κατι... στις εξετασεις απο ΜΙΑ κατοψη σχεδιαζεται το θεμα ή πρεπει να σχεδιαστει με διαφορες κατοψεις?
Δεν αντιλαμβάνομαι τί σημαίνει 'με διαφορετικές κατόψεις'. Αν θες να το εξηγήσεις...
Η εξέταση πάντως περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο τύπους σχεδίων, κάτοψη και τομή. Μπορεί να ζητείται και όψη. Ανάλογα με το θέμα, μπορεί να ζητούνται και παραπάνω από μία κάτοψη.
Τα σχέδια δίνονται όλα, συνήθως σε κλίμακα 1:100 που χωράει στο χαρτί Α4 της εκφώνησης, με διαστάσεις, και ζητείται ουσιαστικά η αντιγραφή τους σε μεγαλύτερη κλίμακα.
Γι αυτό και θεωρώ πως δεν πρόκειται για σοβαρή εξέταση.
Μπορείς να δεις εδώ:https://www.ypepth.gr/efarmoges/themata.php κάποια θέματα για να πάρεις μια ιδέα (για την εξέταση, όχι την αρχιτεκτονική).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
δεν το ειχα θεσει και πολυ...τεσπα καταλαβες...αυτο που μου ειπες εννοουσαΔεν αντιλαμβάνομαι τί σημαίνει 'με διαφορετικές κατόψεις'. Αν θες να το εξηγήσεις...
Η εξέταση πάντως περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο τύπους σχεδίων, κάτοψη και τομή. Μπορεί να ζητείται και όψη. Ανάλογα με το θέμα, μπορεί να ζητούνται και παραπάνω από μία κάτοψη.
ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ? στη διευθυνση που μου 'δωσες τουλαχιστον σχεδια δεν βλεπω...μονο τις διαστασεις που θα πρεπει να εχουν(οι οποιες αλλαζουν γιατι δινονται σε διαφορετικη κλιμακα)Τα σχέδια δίνονται όλα, συνήθως σε κλίμακα 1:100 που χωράει στο χαρτί Α4 της εκφώνησης, με διαστάσεις, και ζητείται ουσιαστικά η αντιγραφή τους σε μεγαλύτερη κλίμακα.
και τωρα να υποβαλλω και τις αλλες ερωτησεις μου!...
α) σε τι κλιμακα σχεδιαζει ο εξεταζομενος?καπου πηρε το ματι μου ενα 1:50 αλλα υποθετω δεν ηταν αυτο γιατι ειναι λιγο δυσκολακι...
2)σε τι μεγεθος χαρτιου σχεδιαζει ο εξεταζομενος στο γραμμικο σχεδιο και σε τι στο ελευθερο?
1)εννοειται οτι δεν ειναι επιπεδο αρχιτεκτονικης και φυσικα δεν πρεπει να ειναι γιατι δεν εχεις διδαχτει κατι τετοιοΓιατί δεν είναι σοβαρό το επίπεδο που ζητείται? Γιατί δεν είναι επιπέδου αρχιτεκτονικής?
Ε, δεν είναι, όταν ζητούμενο είναι μια απλή αντιγραφή κακού επιπέδου σχεδίων όπου ο καθένας χωρίς να ξέρει τα βασικά μπορεί να περάσει.
2)πως να περασει καποιος χωρις να ξερει τα βασικα?αμα ειναι ετσι γιατι πανε φροντιστηρια?(εκτος και αν εννοεις τα βασικα για επιπεδο αρχιτεκτονικης και του συγκεκριμενου της εξετασης γραμικου σχεδιου)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος
δεν το ειχα θεσει και πολυ...τεσπα καταλαβες...αυτο που μου ειπες εννοουσα
ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ? στη διευθυνση που μου 'δωσες τουλαχιστον σχεδια δεν βλεπω...μονο τις διαστασεις που θα πρεπει να εχουν(οι οποιες αλλαζουν γιατι δινονται σε διαφορετικη κλιμακα)
και τωρα να υποβαλλω και τις αλλες ερωτησεις μου!...
α) σε τι κλιμακα σχεδιαζει ο εξεταζομενος?καπου πηρε το ματι μου ενα 1:50 αλλα υποθετω δεν ηταν αυτο γιατι ειναι λιγο δυσκολακι...
2)σε τι μεγεθος χαρτιου σχεδιαζει ο εξεταζομενος στο γραμμικο σχεδιο και σε τι στο ελευθερο?
1)εννοειται οτι δεν ειναι επιπεδο αρχιτεκτονικης και φυσικα δεν πρεπει να ειναι γιατι δεν εχεις διδαχτει κατι τετοιο
2)πως να περασει καποιος χωρις να ξερει τα βασικα?αμα ειναι ετσι γιατι πανε φροντιστηρια?(εκτος και αν εννοεις τα βασικα για επιπεδο αρχιτεκτονικης και του συγκεκριμενου της εξετασης γραμικου σχεδιου)
Στη διεύθυνση που έδωσα μπορείς να κατεβάσεις αρχεία .zip με τις εκφωνήσεις σε .pdf και τα σχέδια σε .jpg.
Οι διαστάσεις που δίνονται είναι οι πραγματικές. Ο εξεταζόμενος τις μεταφέρει στην κλίμακα που πρέπει
Σε 1:50 σχεδιάζει ο εξεταζόμενος. Γιατί είναι δύσκολο?
Το ελεύθερο σε χαρτί 50x50 εκατοστών. Το γραμμικό σε 50x70 αν θυμάμαι καλά.
1. Δεν έχει διδαχτεί ο μαθητής σύνθεση. Στο μάθημα 'αρχιτεκτονικό σχέδιο' διδάσκονται οι αρχές του αρχιτεκτονικού σχεδίου που θα έπρεπε και να εξετάζονται.
2. Τα βασικά του αρχιτεκτονικού σχεδίου εννοώ. Το να ξέρεις να κρατάς το πενάκι θεωρείται δεδομένο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
αυτο το καταλαβα.αυτο που σου ειπα ειναι οτι δεν ειδα στα θεματα να υπαρχει σχεδιον και εσυ να το αντιγραφεις σε αλλη κλιμακα,ειδα να υπαρχουν διαστασεις και εσυ να τις μεταφερεις σε αλλη κλιμακα.Οι διαστάσεις που δίνονται είναι οι πραγματικές. Ο εξεταζόμενος τις μεταφέρει στην κλίμακα που πρέπει
οχι δεν ειναι τελικα.δεν το ειχα σκεφτει και πολυ καλα.Σε 1:50 σχεδιάζει ο εξεταζόμενος. Γιατί είναι δύσκολο?
ποιο πενακι?τι πενακι?με τι γραφεις?????????!!!!!!σορρυ αλλα το πενακι δεν σβηνει!!2. Τα βασικά του αρχιτεκτονικού σχεδίου εννοώ. Το να ξέρεις να κρατάς το πενάκι θεωρείται δεδομένο.
και κατι ακομα...
τι γεωμετρικα οργανα επιτρεπονται στο γραμμικο σχεδιο (φανταζομαι στο ελευθερο δεν επιτρεπονται καθολου,ε?)?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος
αυτο το καταλαβα.αυτο που σου ειπα ειναι οτι δεν ειδα στα θεματα να υπαρχει σχεδιον και εσυ να το αντιγραφεις σε αλλη κλιμακα,ειδα να υπαρχουν διαστασεις και εσυ να τις μεταφερεις σε αλλη κλιμακα.
οχι δεν ειναι τελικα.δεν το ειχα σκεφτει και πολυ καλα.
ποιο πενακι?τι πενακι?με τι γραφεις?????????!!!!!!σορρυ αλλα το πενακι δεν σβηνει!!
και κατι ακομα...
τι γεωμετρικα οργανα επιτρεπονται στο γραμμικο σχεδιο (φανταζομαι στο ελευθερο δεν επιτρεπονται καθολου,ε?)?
Τα σχέδια υπάρχουν, ελπίζω να τα βρήκες.
Πενάκι, για την ακρίβεια rapidograph. Για παράδειγμα αυτά:
Το πενάκι σβήνει (ειδικά στο χαρτί που χρησιμοποιείται για τις εξετάσεις (schoeller γυαλιστερό) Ελπίζω να έγραψα σωστά το όνομα... με ειδική γόμα μελανιού, και με ξυραφάκι (χρησιμοποιείται περισσότερο στα διαφανή χαρτιά)
Στην εξέταση επιτρέπονται τρίγωνα (ορθογώνια με οξείες γωνίες 30-60 και 45-45), χάρακας, διαβήτης, πινακίδα με παραλληλογράφο (προτιμάται)
ή ταυ.
Αν θυμάμαι καλά επιτρέπονται και τα καμπυλόγραμμα,
σε περίπτωση που χρειαστεί να σχεδιαστούν ελλείψεις.
Απαγορεύονται τα κλιμακόμετρα
και τα stencils.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aeneas
Πολύ δραστήριο μέλος
ρε παιδια λυστε μου μια απορια...το γραμμικο σχεδιο της β' λυκειου εξεταζεται στο τελος των ιουνιο??
Εξετάζεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.