Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Τι θα έλεγαν οι μαθητές, αν στις επόμενες πανελλήνιες, ανακοίνωνε το Υπουργείο Παιδείας, ότι σε κάθε μάθημα που αυτό θα ήταν δυνατό, θα υπήρχε ένα ερώτημα μέσα στα θέματα που θα ήταν επίτηδες λάθος ή παράλογο; Για σκεφτείτε να υπήρχε ένα ερώτημα, που θα έπιανε 4 ή 5 ή 6 μονάδες στις 100, στο οποίο η σωστή απάντηση να ήταν "δεν υπάρχει αυτό που ρωτάτε".
Πιστεύετε ότι θα ήταν θεμιτό κάτι τέτοιο, ώστε να ξεχωρίσει ο πανέξυπνος μαθητής από τους υπόλοιπους; Εννοείται φυσικά ότι όλοι οι μαθητές θα είχαν την αντίστοιχη ενημέρωση από πριν.
Ή μήπως μια τέτοια μεταβλητή θα αποτελούσε πραγματική βόμβα στις Πανελλήνιες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νικος ρεθυμνο
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Λιγάκι τραβηγμένο, don't you think? Μάλλον βλακεία της επιτροπής ήταν αυτό στη φυσική και όχι κάτι εσκεμμένο θαρρώ.
Ήδη τα θέματα (θεωρητικά θα πρέπει) να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας ώστε να ξεχωρίσουν οι άριστοι όπως λες. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να είναι κάτι κουλό απαραίτητα, αρκεί μια πληροφορία ή λεπτομέρεια που αναγράφεται στο εγχειρίδιο αλλά είναι πολύ δευτερεύουσα και διαφεύγει της πλειοψηφίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dhmh
Πολύ δραστήριο μέλος
Υπαρχουν και παιδια που επειδη δεν στοχευουν σε πολυ υψηλες σχολες υπολογιζουν πριν πανε να δωσουν μεχρι ποιο θεμα θα γραψουν και κανουν και το αναλογο διαβασμα...αυτο ''καταστρεφεται'' με τα μη κλιμακουμενης δυσκολιας θεματα...-.-
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Αυτό που πρέπει να σκεφτείτε βασικά όλοι είναι ότι, κυρίες-κύριοι, ΧΑΣΑΤΕ . το . POINT . του . θέματος . και/η . των . εξετάσεων . γενικά . (και το περίεργο εδώ είναι ότι 3 απ' τους 4 σας έχετε ήδη δώσει πανελλήνιες). Γιατί καταλαβαίνετε φαντάζομαι (read: ελπίζω) ότι η κλιμακούμενη δυσκολία ΔΕΝ αναιρεί την ιδέα που έπεσε εδώ. Το ότι ένα θέμα δεν έχει λύση --και διαφωνώ και με τον OP εδώ-- δε σημαίνει ότι είναι παράλογο. Hell, ούτε ότι δεν έχει λύση ισχύει, όχι, καθόλου. Έχει λύση, και πολύ καλή μάλιστα: δεν έχει νόημα/δεν ισχύει αυτό που ρωτάτε/προτείνετε ΓΙΑΤΙ blah blah blah. Τεκμηριώνεις επιστημονικά τη σκέψη σου και καταρρίπτεις, στην ουσία, την υπόθεση της εκφώνησης. Στο σωστό ή λάθος τι κάνετε, τα βάζετε όλα Σωστά? Μπαα, ακριβώς επειδή κάποιες απ' τις προτάσεις δεν ισχύουν (και θέλουν κι αιτιολόγηση πολλά, κενή την αφήνατε?)
Κι άρα, το θέμα μας είναι περισσότερο ηθικό/διαδικαστικό παρά βλακείες με τη δυσκολία. --διαβαθμισμένα θέματα θες, όχι προβλέψιμα (read: περιμένεις οπωσδήποτε λύση με πράξεις και νούμερα), αυτό μπερδεύουμε μου φαίνεται-- Κι άρα αυτό που πρέπει να ρωτάς στην τελική είναι αν είναι ηθικά αποδεκτό να πειραματιστείς μια χρονιά με τις εξετάσεις και να βάλεις θέματα τέτοιας φιλοσοφίας τη στιγμή που οι πανελλήνιες έχουν τόσο φουσκώσει απ' τον έναν και τον άλλο που όλοι πάνε να γράψουν περιμένοντας πράγματα σε συγκεκριμένο εύρος. Αναγκαστικά κάποιος θα 'ναι ο πρώτος, προφανώς, κάποιος θα πέσει τη χρονιά που θα προσπαθήσεις ν' αλλάξεις προσεγγίσεις, άρα ναι, απαραίτητο κακό αυτό ίσως. Αλλά κι απ' την άλλη μπορείς να το κάνεις με τέτοιο τρόπο ώστε αυτός που θα πάει να γράψει να 'χει κάνει χοντρό reset στο τι περιμένει να δει.
Παράδειγμα: αλλάζεις τις εξετάσεις. Ανακοινώνεις ξερωγώ ότι του χρόνου αλλάζει το σύστημα/αλλάζει ο τρόπος εξέτασης/αλλάζουν τα μαθήματα/αλλάζουν τα θέματα/δεν ξέρω, βρες τι θες, δε με νοιάζει, αλλά ξεκαθαρίζεις σ' αυτόν που θα πάει να γράψει ότι αυτά που θα δει θα 'ναι άλλα απ' τα περσινά. Με την ιδέα να πέσει ανακοίνωση πριν το μάθημα ότι υπάρχει κάποιο θέμα που δε λύνεται παραδοσιακά, ψάξε βρες το και λοιπα, διαφωνώ εντελώς γιατί δίνεις στην ουσία τη μισή λύση. Το θέμα είναι να σκεφτείς επιστημονικά και ν' απαντήσεις, κι απ' τη στιγμή που τονίζεις πάντα ότι "Κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση είναι αποδεκτή" δεν υπάρχει λόγος να πεις τίποτα στην αρχή.
Αλλά το θέμα που προκύπτει τώρα είναι ότι δεν κάνουμε επιστήμη στο σχολείο, άρα τι επιστημονική απάντηση? Yup, with you on that and so it all comes down to this:
Ας μας μάθουν τα παιδιά να σκέφτονται κι όχι να λύνουν μηχανικά και ας το βάλουν.
Γι' αυτό και χρειάζεσαι στην τελική κάτι καινούριο για να δοκιμάσεις κάτι τέτοιο, ένα νέο πλαίσιο όπου μαθητές, καθηγητές, τύποι-που-βάζουν-θέματα ΚΑΙ διορθωτές (για τους περσινούς/φετινούς της ΒιοΓεν λέω, ναι) ξέρουν ότι όντως, κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση είναι δεκτή. *
* εντός ύλης σχολείου προφανώς
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νικος ρεθυμνο
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dhmh
Πολύ δραστήριο μέλος
αρα το συμπερασμα?το συστημα χανει απο την αρχη! και με το που πανε να κανουν μια αλλαγη ή βγαινουν ολοι και διαμαρτυρονται ή ...αλλαζει η κυβερνηση....-.-
το ανεβασαμε ταυτοχρονα,δεν αντεγραψα!Οκ,χρηστη απο πανω,αν και επαναλαμβανω οτι ο ικανος υποτιθεται οτι ξεχωριζει μεσα απο τα κλιμακουμενης δυσκολιας θεματα,εντελει ενας τετοιος πειραματισμος θα ηταν αθεμιτος,θεωρω,γιατι προυποθετει την αποτομη αλλαγη σκεψης των μαθητών,που διαμορφωνεται απο πριν,οχι μονο κατα την Γ Λυκειου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Συμφωνώ.Με αφορμή το ερώτημα Γ4 της Φυσικής, έκανα μια σκέψη, που την θέτω προς συζήτηση στην κοινότητα του ischool.
Τι θα έλεγαν οι μαθητές, αν στις επόμενες πανελλήνιες, ανακοίνωνε το Υπουργείο Παιδείας, ότι σε κάθε μάθημα που αυτό θα ήταν δυνατό, θα υπήρχε ένα ερώτημα μέσα στα θέματα που θα ήταν επίτηδες λάθος ή παράλογο; Για σκεφτείτε να υπήρχε ένα ερώτημα, που θα έπιανε 4 ή 5 ή 6 μονάδες στις 100, στο οποίο η σωστή απάντηση να ήταν "δεν υπάρχει αυτό που ρωτάτε".
Πιστεύετε ότι θα ήταν θεμιτό κάτι τέτοιο, ώστε να ξεχωρίσει ο πανέξυπνος μαθητής από τους υπόλοιπους; Εννοείται φυσικά ότι όλοι οι μαθητές θα είχαν την αντίστοιχη ενημέρωση από πριν.
Ή μήπως μια τέτοια μεταβλητή θα αποτελούσε πραγματική βόμβα στις Πανελλήνιες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
1) Βιολογικά, οι χιμπατζήδες εξελίχθηκαν σε ανθρώπους. (Λάθος, τεκμηρίωση μπλα μπλα)
2) Insert, don't care.
3) Insert, don't care.
4) Insert, don't care.
5) Το αμινοξύ αργινίνη έχει πλευρική ομάδα με όξινες ιδιότητες. (Λάθος, τεκμηρίωση μπλα μπλα)
Ένα απλό παράδειγμα διαβαθμισμένης δυσκολίας σε ερωτήσεις που ΔΕΝ ισχύουν επιστημονικά. Κύκλους θα κάνουμε τώρα? Δες τι λέω, δες τι λες. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο, εκτός κι αν άντε να 'χουμε να λέμε για να κάνουμε (κάνεις) ότι συζητάμε.
edit: @ρέθυμνο btw, ούτε που κατάλαβα ότι το 'στειλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SiMoS43710
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν και συμφωνώ με την ιδέα, δε νομίζω πως θα φτάνει ο χρόνος...
Πάντως η ιδέα είναι εξαιρετική...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dhmh
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZeglisX
Νεοφερμένος
Με αφορμή το ερώτημα Γ4 της Φυσικής, έκανα μια σκέψη, που την θέτω προς συζήτηση στην κοινότητα του ischool.
Τι θα έλεγαν οι μαθητές, αν στις επόμενες πανελλήνιες, ανακοίνωνε το Υπουργείο Παιδείας, ότι σε κάθε μάθημα που αυτό θα ήταν δυνατό, θα υπήρχε ένα ερώτημα μέσα στα θέματα που θα ήταν επίτηδες λάθος ή παράλογο; Για σκεφτείτε να υπήρχε ένα ερώτημα, που θα έπιανε 4 ή 5 ή 6 μονάδες στις 100, στο οποίο η σωστή απάντηση να ήταν "δεν υπάρχει αυτό που ρωτάτε".
Πιστεύετε ότι θα ήταν θεμιτό κάτι τέτοιο, ώστε να ξεχωρίσει ο πανέξυπνος μαθητής από τους υπόλοιπους; Εννοείται φυσικά ότι όλοι οι μαθητές θα είχαν την αντίστοιχη ενημέρωση από πριν.
Ή μήπως μια τέτοια μεταβλητή θα αποτελούσε πραγματική βόμβα στις Πανελλήνιες;
Το Γ4 ΔΕΝ ήταν λάθος αφού μπορούσε να απαντηθεί.
Αν η σωστή απάντηση διαφέρει από αυτήν που περίμενε η επιτροπή που έβαλε τα θέματα ΤΗΝ ΩΡΑ που τα έβαλε... αυτό είναι άλλο θεμα...
Sourotiri τι καθηγητής είσαι αν επιτρέπεται ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marelpt
Νεοφερμένος
Το Γ4 ΔΕΝ ήταν λάθος αφού μπορούσε να απαντηθεί.
Ήταν λάθος! Όταν σε ρωτάει βρες τη γωνία που μεγιστοποιείται η K, παίρνει δεδομένο ότι κάπου μεγιστοποιείται.
Η απάντηση "κάνει ανακύκλωση και η Κ απειρίζεται" σίγουρα δεν απαντάει στην ερώτηση "βρες τη γωνία", οπότε η ερώτηση αυτή καθ' αυτή είναι λάθος και δεν έχει απάντηση.
Όσο για την πρόταση του Sourotiri, πιστεύω ότι θα ξεχώριζε όντως τους πραγματικά καλούς.
Όμως θα έπρεπε να είναι προηγουμένως γνωστό, γιατί όταν εμένα παίζεται η είσοδος μου σε μια σχολή, δεν θα κάτσω να το παίξω μάγκας και να πω "κάνετε λάθος κύριοι" αλλά θα συμβιβαστώ και θα απαντήσω στο λάθος ερώτημα, αφού έτσι έχω πιο πολλές πιθανότητες να πάρω τις μονάδες. Οπότε, πιστεύω πολλοί που θα έβλεπαν ότι είναι λάθος, δεν θα το έλεγαν αν δεν ήταν προηγουμένως υποψιασμένοι. Και δικαιολογημένα κατά τη γνώμη μου.
Βέβαια, τέτοιες προτάσεις μόνο σε φόρουμ μπορούν να διατυπώνονται με τη γκρίνια που μας δέρνει. Φανταστείτε τις αντιδράσεις αν γινόταν κάτι τέτοιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
helion
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cookies&chips
Εκκολαπτόμενο μέλος
1) Αντιστοιχια γεγονοτων/συνθηκων με χρονολογιες
2) Αντιστοιχια προσωπων με γεγονοτα
3) Πολλαπλης επιλογης
3) Σωστα - Λαθος και με και χωρις αιτιολογηση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Η αλήθεια είναι ότι ένα επίτηδες λάθος θέμα ΔΕΝ επηρεάζει την διαβάθμιση των θεμάτων, που πολλοί σπεύσατε να εκθειάσετε. Ή τουλάχιστον, δεν την επηρεάζει αρνητικά. Αντιθέτως, νομίζω ότι ένα επίτηδες λάθος θέμα ενισχύει την διαβάθμιση των θεμάτων, και πραγματικά απορώ με αυτούς που τέθηκαν στην απέναντι μεριά!!!
Ρωτάει ο φίλος vassilis498 από πάνω, ποιον θα έπρεπε να επιβραβεύουν οι πανελλήνιες, τον πιο εργατικό ή τον πιο έξυπνο. Εγώ αυτό που έχω καταλάβει από την όποια πείρα μου, είναι ότι οι πανελλήνιες επιβραβεύουν με πολύ μεγάλη πιθανότητα τον πιο εργατικό και πολύ σπάνια επιβραβεύουν τον πιο έξυπνο. Ποιος μας λέει ότι ένα λάθος θέμα επιβραβεύει μόνο τον πιο έξυπνο; Το πιο έξυπνο παιδί του κόσμου να είσαι, αν δεν έχεις διαβάσει, δεν πρόκειται όχι το λάθος θέμα να καταλάβεις, αλλά ούτε τα σωστά. Δεν αποκλείει το ένα το άλλο!
Γιατί να μην επιβραβεύσουμε λοιπόν την έξυπνη σκέψη, την πονηρή, την σκέψη που είναι "έξω από το τετράγωνο" λοιπόν;
Στην τελική, αυτό ελάχιστα θα επηρεάσει τις βάσεις, δεδομένου ότι μια τέτοια "ρύθμιση" θα επηρεάσει μόνο τους ψηλούς "ορόφους" των βαθμολογιών.
Και για τον φίλο που ρώτησε πιο πάνω, είμαι οικονομολόγος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.