Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
-
σάρωση0001.jpg766.2 KB · Εμφανίσεις: 176
-
σάρωση0002.jpg725.8 KB · Εμφανίσεις: 178
-
σάρωση0003.jpg756.6 KB · Εμφανίσεις: 161
-
σάρωση0004.jpg618.1 KB · Εμφανίσεις: 162
-
σάρωση0005.jpg720.5 KB · Εμφανίσεις: 156
-
σάρωση0006.jpg757.9 KB · Εμφανίσεις: 152
-
σάρωση0007.jpg783.8 KB · Εμφανίσεις: 130
-
σάρωση0008.jpg441.7 KB · Εμφανίσεις: 121
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Balthazor
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θα ηθελα να ανεβασω αν και καθυστερημενα, ενα εγχειριδιο ρυθμων μεταβολης των μεγεθων που διαπραγματευονται οι μαθητες στην φυσικη της Τριτης Λυκειου. Πολλοι μαθητες εχουν παρεξηγημενη αποψη για το τι ειναι ο Ρυθμος Μεταβολής, ακομα και αν στην υλη των μαθηματικων υπαρχει αντιστοιχο κεφαλαιο που ριχνει φως σε αυτην την υποθεση. Ας ελπισουμε οτι θα αποτελεσει χρησιμο εργαλειο στα χερια των μελλοντικων εξεταζομενων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
-
σάρωση0008.jpg501.3 KB · Εμφανίσεις: 149
-
σάρωση0007.jpg382.1 KB · Εμφανίσεις: 154
-
σάρωση0006.jpg371 KB · Εμφανίσεις: 158
-
σάρωση0005.jpg426.2 KB · Εμφανίσεις: 140
-
σάρωση0004.jpg330.8 KB · Εμφανίσεις: 136
-
σάρωση0003.jpg487.7 KB · Εμφανίσεις: 144
-
σάρωση0002.jpg374.4 KB · Εμφανίσεις: 146
-
σάρωση0001.jpg380.9 KB · Εμφανίσεις: 129
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Προσοχη: στο παραδειγμα αυτο εχει χρησιμοποιηθει το προτυπο του Bohr το οποιο ως γνωστον δεν ειναι αποδεκτο απο την συγχρονη Κβαντομηχανικη. Παρολα αυτα διδασκεται στην Φυσικη Γενικης της Τριτης Λυκειου ως "Προτυπο του Bohr για το υδρογονο " και επεκτεινεται απο οτι λεει στα υδρογονοειδη ιοντα , πχ ενα ατομο Ηλιου που εχει χασει ενα ηλεκτρονιο ειναι ενα υδρογονοειδες ιον (η υδρογονοειδες κατιον ακριβεστερα, λογω του οτι εχει μονο ενα ηλεκτρονιο). Οφειλουμε λοιπον να σημειωσουμε οτι το προτυπο του Bohr δεν ισχυει ουτε για το υδρογονο ουτε για κανενα ατομο ή ιον που εχει εφευρεθει ή θα εφευρεθει στο μελλον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Mr.Blonde
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βέβαια, εδώ ο μετασχηματισμός Laplace δε χρειάζεται.Ο μετασχτηματισμος Laplace (η αλλιως η Λαπλασιανη) μια συναρτησης ειναι ενα χρησιμο εργαλειο επιλυσης κλαδικων διαφορικων . Εδω εφαρμοζεται σε ενα περιεργο φαινομενο.
edit:
Αν λ=σταθ. και αντί δ(t), θέταμε λδ(t), τότε θα βλέπαμε ότι το λ είναι η ορμή που δώσαμε στο σώμα εκείνη τη στιγμή, πράγμα που δένει με τα γνωστά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Dias
Επιφανές μέλος
Σωστά. Όμως, μπορούμε να καταλήξουμε στο ίδιο συμπέρασμα με άλλο σκεπτικό:Μια μελετη που ειχα κανει σαν μαθητης και εξεταζομενος στην Φυσικη Γενικης της Τριτης Λυκειου. Εχει να κανει με την εκφραση της ενεργειας αντιδρασης μιας πυρηνικης αντιδρασης συναρτησει των ενεργειων συνδεσης των πυρηνων στα αντιδρωντα και τα προιοντα.
Η ενέργεια σύνδεσης ΕΒ, με θετικό πρόσημο είναι η ενέργεια που εκλύεται αν ένας πυρήνας "διασπασθεί" στα συστατικά του (νουκλεόνια), ενώ με αρνητικό πρόσημο είναι η ενέργεια που προσφέρεται για να "δημιουργηθεί" ένας πυρήνας από τα συστατικά του.
Έτσι για την αντίδραση: Α + Β --> Γ + Δ , αν υποθέσουμε ότι οι πυρήνες Α και Β διασπώνται στα νουκλεόνιά τους, απορροφάται ενέργεια - ΕΒ(Α) - ΕΒ(Β) .
Αν αυτά τα νουκλεόνια σχηματίσουν τους πυρήνες Γ και Δ , εκλύεται ενέργεια + ΕΒ(Γ) + ΕΒ(Δ) .
Οπότε η ενέργεια της αντίδρασης είναι : Q = - ΕΒ(Α) - ΕΒ(Β) + ΕΒ(Γ) +Ε Β(Δ) =>
Q = [ΕΒ(Γ) + ΕΒ(Δ) ] - [ΕΒ(Α) + ΕΒ(Β)] .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.