Θέλω να γίνω ο καλύτερος μαθητής, μπορώ;

ant.siametis

Νεοφερμένος

Ο ant.siametis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
παιδια προσπαθω και θελω να μου πειτε μερικους τροπους γιανα γινω ο καλυτερος μαθητης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,089 μηνύματα.
Θα φτιαξεις πρωτα απ' ολα ενα προγραμμα.
Σχολας, πας σπιτι, τρως και μετα αποφασιζεις: ή ξεκουραζεσαι βλεποντας λιγη τηλεοραση ή αρχιζεις κατευθειαν το διαβασμα. Βεβαια αμα επιλεξεις το πρωτο μην ξεχαστεις:P. Μια ωρα το πολυ.
Μετα διαβασμα. Ξεκινας απ' οπου θες, και αρχιζεις να διαβαζεις προσεκτικα, αλλα να καταλαβαινεις τι διαβαζεις. Μην τα μαθαινεις παπαγαλια, και κλεισε τα βιβλια οταν θα τα εχεις μαθει πολυ καλα ολα. Μπορεις να κανεις ερωτησεις στον εαυτο σου, και να απαντας.
Στα μαθηματικα και στα θετικα μαθηματα, μαθαινεις πρωτα θεωρια και μετα παιρνεις χαρτι και μολυβι για ασκησεις. Αν δεν λυσεις δεν τα μαθαινεις.

Επισης, θα σου εκανε καλο να διαβαζες καποιο εξωσχολικο βιβλιο, θα σε βοηθησει και για την εκφραση σου στην εκθεση. Αχμμ... Τι αλλα... Αυτα πανω κατω.
Και να προσπαθησεις να συμμετεχεις στη ταξη. Να λες μαθημα, να σηκωνεσαι στο πινακα, να σηκωνεις χερι κτλλ..

Δεν ειναι τοσο δυσκολο.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Το 'να γίνω ο καλύτερος μαθητής' ακούγεται πολυ γενικό και πάρα πολύ αφελές - αμφιβάλλω αν έτσι πέτυχε κανείς τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
παιδια προσπαθω και θελω να μου πειτε μερικους τροπους γιανα γινω ο καλυτερος μαθητης

Θα σου πω αλλά τι θέλεις να παρεις αριστείο πρωτείο ή να περάσεις στην σχολή που θέλεις. Θα σου δώσω μεθοδολογία που αν την ακολουθήσεις θα πετύχεις τον στόχο σου (αλλά πρέπει πρώτα να μου πεις τι θέλεις). και πες μου τι τάξη πας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

A_myrto

Νεοφερμένος

Η A_myrto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
προσωπικά πιστεύω ότι όλοι μπορούν να γίνουν άριστοι μαθητές οπότε δεν τίθεται θέμα αν μπορείς να γίνεις ο καλύτερος μαθητής.το μυστικό της επιτυχίας κατά τη γνώμη είναι να ενδιαφέρεσαι πραγματικά και να το περνάς και στον καθηγητή,μην ντρέπεσαι να ρωτήσεις τον καθηγητή μέσα στην τάξη για κάτι που δεν κατάλαβες και κυνήγησε τον ακόμα και στα διαλείμματα χωρίς όμως να γίνεσαι ανυπόφορος/η.το πόσο θα διαβάσεις είναι καθαρά δικό σου θέμα.πάντως μην μαθαίνεις για την επόμενη μέρα,διάβαζε για να αποκτήσεις γενικές και παντοτινές γνώσεις.κατόπιν,πρέπει να συμμετέχεις πάρα πολύ στην τάξη και να μην προδιαθέτεις αρνητικά τους καθηγητές,φασαρία,βρισιές μέσα στην τάξη....αν έχεις πρόβλημα με κάποιον καθηγητή απλά δείξε στον καθηγητή ότι κάνει λάθος για σένα και φυσικά μην θέσεις το μάθημα στη μαύρη λίστα αλλά στη λίστα με τα μαθήμα που σε ενδιαφέρουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ailexc

Νεοφερμένος

Η ailexc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
Για να πετύχει κάποιος ένα στόχο, πρέπει να είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα γι' αυτόν. Ειδικά στο διάβασμα σημαίνει πολλές ώρες απασχόλησης με βιβλία. Όμως, μια καθημερινή ρουτίνα στο τέλος θα σου φέρει κούραση και βαριεμάρα. Γι' αυτό είναι προτιμότερο να διαβάζεις λίγο αλλά σταθερά (κάθε μέρα, χωρίς δικαιολογίες τύπου "αργότερα... έχω χρόνο και μετά", πάντα κατά προτίμηση την ίδια ώρα κ.τ.λ...) παρά 500 ώρες την ημέρα. Και το μάθημα να το κάνεις πρώτο-πρώτο ώστε να ξεμπερδεύεις και να έχεις όλο την επόμενη ημέρα ελεύθερη. Αλλιώς όχι μόνο δεν θα το κάνεις, αλλά θα σε πρίζουν και οι τύψεις μέχρι να το κάνεις. Δεν θα μπορείς να ευχαριστηθείς την υπολοιπη μέρα έτσι...

Ένα άλλο πράγμα που βοηθάει πολύ είναι να κοιτάς τον καθηγητή στα μάτια. Μου το είχε πει ο πατέρας μου σαν οδηγία εννοώντας να είμαι αρκετά τίμια ώστε να έχω το θάρρος να τον κοιτάω χωρίς να μπορεί να μου κάνει παρατήρηση ότι π.χ ξεχνιέμαι με διάφορα άλλα πράγματα δεξιά κι αριστερά (πολύχρωμες κασσετίνες, όμορφα μολύβια, χαρούμενες πεταλουδίτσες στα εξώφυλλα των τετραδίων κ.τ.λ, κ.τ.λ...) ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή έτσι θα έκανα.... εγώ όμως το πήρα κυριολεκτικά (χωρίς να ξέρω τι εννοούσε) και προσπαθούσα να τον κοιτάζω συνεχώς. :P Αυτό με οδήγησε (εντελώς τυχαία βέβαια) στην προσήλωση του τι έλεγε. Και έτσι κόλλησα... άρχισα να βρίσκω το μάθημα εκπληκτικά ενδιαφέρον.

Το ποιο σημαντικό όμως νομίζω πως είναι η καλή πίστη σε αυτό που κάνεις. Ότι αξίζει αυτό που κάνεις. Το σώμα δεν πράττει χωρίς την καρδιά να το οδηγεί. Προσπάθησε να βλέπεις το πράγμα σαν διασκέδαση που μαθαίνεις, παρά σαν βαρετή καθημερινή ρουτίνα.Αν δεν έχεις αυτό, δεν έχεις τίποτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
τι παει να πει δηλαδη ο καλυτερος μαθητης?ο καλυτερος που καταρχην? στην προσπαθεια?στους βαθμους?στα διαγωνισματα?παντου?που? και αναμεσα σε ποιους?στο τμημα σου?στην ταξη σου?σε ολη την χωρα?που? και δεν μου φαινεται σωστη η επιθυμια καποιου να γινει ο καλυτερος μαθητης, δηλαδη να γινει καλυτερος σε συγκριση με καποιους αλλους...σωστη επιθυμια θα ηταν το "θελω να γινω αριστος μαθητης"...αλλα ακομη και αυτο ειναι κατι ειναι λιγο ασαφες και υποκειμενικο...κοιτα να ξεπερασεις το εαυτο σου και οχι τους αλλους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mitsaras7

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κατούνα (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Το 'να γίνω ο καλύτερος μαθητής' ακούγεται πολυ γενικό και πάρα πολύ αφελές - αμφιβάλλω αν έτσι πέτυχε κανείς τίποτα.

Γιατί το θές τόσο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioanna00

Νεοφερμένος

Η ioanna00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Για να πετύχει κάποιος ένα στόχο, πρέπει να είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα γι' αυτόν.
Ειδικά στο διάβασμα σημαίνει πολλές ώρες απασχόλησης με βιβλία. Όμως, μια καθημερινή ρουτίνα στο τέλος θα σου φέρει κούραση και βαριεμάρα. Γι' αυτό είναι προτιμότερο να διαβάζεις λίγο αλλά σταθερά (κάθε μέρα, χωρίς δικαιολογίες τύπου "αργότερα... έχω χρόνο και μετά", πάντα κατά προτίμηση την ίδια ώρα κ.τ.λ...) παρά 500 ώρες την ημέρα. Και το μάθημα να το κάνεις πρώτο-πρώτο ώστε να ξεμπερδεύεις και να έχεις όλο την επόμενη ημέρα ελεύθερη. Αλλιώς όχι μόνο δεν θα το κάνεις, αλλά θα σε πρίζουν και οι τύψεις μέχρι να το κάνεις. Δεν θα μπορείς να ευχαριστηθείς την υπολοιπη μέρα έτσι...

Ένα άλλο πράγμα που βοηθάει πολύ είναι να κοιτάς τον καθηγητή στα μάτια. Μου το είχε πει ο πατέρας μου σαν οδηγία εννοώντας να είμαι αρκετά τίμια ώστε να έχω το θάρρος να τον κοιτάω χωρίς να μπορεί να μου κάνει παρατήρηση ότι π.χ ξεχνιέμαι με διάφορα άλλα πράγματα δεξιά κι αριστερά (πολύχρωμες κασσετίνες, όμορφα μολύβια, χαρούμενες πεταλουδίτσες στα εξώφυλλα των τετραδίων κ.τ.λ, κ.τ.λ...) ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή έτσι θα έκανα.... εγώ όμως το πήρα κυριολεκτικά (χωρίς να ξέρω τι εννοούσε) και προσπαθούσα να τον κοιτάζω συνεχώς. :P Αυτό με οδήγησε (εντελώς τυχαία βέβαια) στην προσήλωση του τι έλεγε. Και έτσι κόλλησα... άρχισα να βρίσκω το μάθημα εκπληκτικά ενδιαφέρον.

Το ποιο σημαντικό όμως νομίζω πως είναι η καλή πίστη σε αυτό που κάνεις. Ότι αξίζει αυτό που κάνεις. Το σώμα δεν πράττει χωρίς την καρδιά να το οδηγεί. Προσπάθησε να βλέπεις το πράγμα σαν διασκέδαση που μαθαίνεις, παρά σαν βαρετή καθημερινή ρουτίνα.Αν δεν έχεις αυτό, δεν έχεις τίποτα...

Άμα ήταν και κανένας ωραίος καθηγητής φαντάζομαι!! χαχα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Συμφωνώ με τους τρόπους που σε συμβουλευσαν τα παιδιά αλλά ένα θα σου πω.Φρόντισε ανα τα μαθητικά σ χρόνια να καταλαβαίνεις συνεχώς πως οτι κάνεις είναι για το δικό σου καλό και την δικιά σου ευχαρίστηση.Εγώ δυστυχώς έκανα το λάθος μέχρι πρόσφατα να μην υπολογίζω τον εαυτό αλλά μόνό το τι νομίζουν οι γονείς μου.Μου πήγε στραβά η όλη κατάσταση. Τώρα όμως έχω πάρει κάποιες αποφάσεις και νομίζω πως βαδίζω καλά!Τέλος κανείς δεν είναι τέλειος.Κανεις.Θα έρθει και η στιγμή του 5 και του 7 σε διαγώνισμα.Εκείνη την στιγμή κάνε την κριτική σου όμως μην σε παίρνει από κάτω.Χρειάζεται και ο εγωισμός!Αυτα είχα να πω.Και να θυμάσαι πως οι δυνατοί επιβιώνουν.Βάλε στόχους στην ζωή σου.Καλή τύχη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
το καλός μηθητής είναι σαν το καλός καθηγητής και σαν το καλός φίλος..Δεν έχει σαφή ορισμό και αυτό είναι που πρέπει να κάνει πρώτα είναι να καταλάβεις τι είναι για σένα το καλός μαθητής για μένα ας πούμε καλός μαθητής είναι αυτός που κάνει κτήμα του αυτό που μαθαίνει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Το θεωρεις απαραιτητο? Καλυτερα μη προσπαθεις να κατακτησεις το τελειο γιατι ισως ετσι να μην το καταφερεις! Προσπαθησε οσο περισσοτερο μπορεις για να περασεις μετεπειτα εκει που θελεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathakis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ευσταθιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,671 μηνύματα.
κατα την γνωμη μου ο καλος μαθητης δεν εχει σχεση με το βαθμο που βγαζει αλλα το ποσο προσπαθει για το καλυτερο,ενδιαφερεται για το μαθημα,σεβεται τους καθηγητες του,και ποτε δεν παρατα μια ασκηση η' ενα μαθημα χωρις να εχει καταβαλλει προσπαθεια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CSX2033

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
παιδια προσπαθω και θελω να μου πειτε μερικους τροπους γιανα γινω ο καλυτερος μαθητης


Τώρα κάνεις πλάκα. Δηλαδή πες μου τώρα ότι δεν ήξερες ποιες θα είναι οι απαντήσεις στο θέμα σου.:confused: "Να διαβάζεις αρκετά και να καταλαβαίνεις", "Να προσέχεις στο μάθημα", "Να κάνεις τις ασκήσεις σου", "Να αναπτύξεις τον λόγο σου" κλπ κλπ. Πες μου ότι αυτά θέλεις να σου πούμε. Αν όντως δεν τα ξέρεις ήδη αυτά τότε δεν παίζει αυτό που θες....:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariophys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
Καλό είναι να είσαι καλός μαθητής, από τη στιγμή που το κάνεις για σένα και σε ευχαριστεί. Όπως, πρέπει να μάθεις να βάζεις και ισορροπία στη ζωή σου. Δεν πρέπει να είναι το διάβασμα το μόνο πράγμα στο μυαλό σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stratos1997

Νεοφερμένος

Ο Ευστράτιος Μπεκτασιάδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Φιλε ακου... Αλλο ειναι το να γινεις καλυτερο για σενα και αλλο για να δειξεις την εξυπναδα σου... Λοιπον κάνεις οτι μπορείς στο σχολείο γιατι οτι κανεις το κανεις για τον ευατο σου και για κανεναν αλλο...Απλα διαβαζε... Αλλοστε αυτη ειναι η δουλεια στην ηλικια μας;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Αμελί

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Αμελί αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 343 μηνύματα.
Θα σου πω αλλά τι θέλεις να παρεις αριστείο πρωτείο ή να περάσεις στην σχολή που θέλεις. Θα σου δώσω μεθοδολογία που αν την ακολουθήσεις θα πετύχεις τον στόχο σου (αλλά πρέπει πρώτα να μου πεις τι θέλεις). και πες μου τι τάξη πας.
Καλησπέρα. Είμαι μαθήτρια της γ λυκείου και πολύ καλή μαθήτρια, αλλά πιστεύω πως έχω ακόμη περιθώρια βελτίωσης. Στόχος μου είναι οι ιατρικές κυρίως και οι θετικές σχολές. Μπορείς να μου πεις την άποψη σου για τη μεθοδολογία, γιατι στη βιολογία κατεύθυνσης έχω πρόβλημα στην απομνημόνευση. Ευχαριστώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
παιδια προσπαθω και θελω να μου πειτε μερικους τροπους γιανα γινω ο καλυτερος μαθητης
Στείλε όσους είναι καλύτεροι από σένα στο απέναντι τμήμα. Έτσι θα είσαι ο καλύτερος της τάξης σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Στείλε όσους είναι καλύτεροι από σένα στο απέναντι τμήμα. Έτσι θα είσαι ο καλύτερος της τάξης σου.
η καλυτερη ιδεα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Καλησπέρα. Είμαι μαθήτρια της γ λυκείου και πολύ καλή μαθήτρια, αλλά πιστεύω πως έχω ακόμη περιθώρια βελτίωσης. Στόχος μου είναι οι ιατρικές κυρίως και οι θετικές σχολές. Μπορείς να μου πεις την άποψη σου για τη μεθοδολογία, γιατι στη βιολογία κατεύθυνσης έχω πρόβλημα στην απομνημόνευση. Ευχαριστώ.
Βασικά η βιολογία πιστεύω ότι είναι μύθος ότι θέλει απομνημόνευση. Αρχικά πρέπει να την καταλάβεις αν την καταλαβεις μαθαίνετε εύκολα γιατί υπάρχει μια λογική συνεχεια δεν είναι π.χ. οπως τα αρχαία που είναι ότι να ναι.

Για την απομνημονευση υπάρχουν πολλοί τρόποι αυτό που χρησιμοποιώ εγώ γιατί και εγώ δεν είμαι καλος σε αυτά είναι να γράφω τα μέρη που δε θυμάμαι στο πιο ακυρο σημείο. Με το πολύ θα λυθει το χέρι και το μυαλό.

Ανατομια κατάφερα και εμαθα (που είναι η απόλυτη παπαγαλία) κάνοντας πίνακες ανατομίας. Αυτή την στιγμή ξέρω καλύτερη ανατομία από πολλους παπαγάλους και το σημαντικότερο είναι ότι δε θα την ξεχάσω ποτέ αφού προσπάθησα πάρα πολυ για να την μάθω.

Το κακό που κάνουν οι φροντιστές ειναι ότι δε βλέπου το παιδί ατομικά (ως προς την διδασκαλία). Εφαρμόζουν την ίδια μεθοδολογία ανεξάρτητα αν το παιδί ειναι οπτικός ή ακουστικός τύπος με αποτέλεσμα πολλά παιδιά έξυπνα να μην γράφουν καλά και να θεωρόυν τους εαυτούς τους αδύναμους.

Σε αυτές τις κατηγορίες παιδιών παίζει σημαντικό ρόλο το προσωπικό διάβασμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top