Θάνατος στις Φυσικές Επιστήμες!

GhastaL

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GhastaL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Νομίζω πάντως ότι δεν ξέρουμε τι θέλουμε από το λύκειο... Αν θέλουμε Γενική Παιδεία, δεν νοείται να περνούν άτομα με 4, δε γίνεται. Μπορεί να είσαι αδύναμος σε κάποιο μάθημα, αλλά αν το προσπαθήσεις λίγο νομίζω ένα 8 δεν είναι ακατόρθωτο. Μην κοροϊδευόμαστε τώρα, δε νομίζω να ήμουν ο μοναδικός με συμμαθητές που τα είχαν όλα φορτώσει στον κόκκορα, στο τέλος ούτε καν διάβαζαν και περίμεναν να γράψουν...
Βέβαια, έτσι όπως είναι πλέον τα ελληνικά σχολεία, κανονικά ίσως δε θα έπρεπε καν να δίνουν εξετάσεις οι μαθητές... Είναι άχρηστο να απορροφάς γνώσεις για μια μέρα, και αμέσως μετά την εξέταση να τις ξεχνάς. Σημασία κανονικά θα έπρεπε να έχει τι μαθαίνεις μέσα στη χρονιά.

Σημ.: Για όσους δεν το συνειδητοποιούν, η Τράπεζα Θεμάτων δημιουργήθηκε όχι για να δυσκολέψει το επίπεδο, αλλά να το ισορροπήσει μεταξύ των σχολείων πανελλαδικά. Το αν το πετυχαίνει, είναι άλλο θέμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
5 στους 13 της Α' Λυκείου του σχολείου μας έμειναν για Σεπτέμβρη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δία δεν μας είπες, τι θα κάνουν όλα αυτά τα παιδιά που θα φύγουν (καλώς όπως είπες) από το λύκειο μέσω του νέου συστήματος; Υπάρχει κάποια δομή για να τα υποστηρίξει; Ή θα αφεθούν στην τύχη τους;

Και πιστεύεις ότι έτσι θα χάσουν τη δουλειά τους οι "ανίκανοι" καθηγητές; Ποιος το λέει; Γιατί πώς αλλιώς δικαιολογείς αυτό που είπες, το ότι οι καθηγητές αντιτίθενται για να μη χάσουν τη δουλειά τους; Ένας ικανός καθηγητής γιατί να χάσει τη δουλειά του, ειδικά αυτή την εποχή; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,066 μηνύματα.
Δία δεν μας είπες, τι θα κάνουν όλα αυτά τα παιδιά που θα φύγουν (καλώς όπως είπες) από το λύκειο μέσω του νέου συστήματος; Υπάρχει κάποια δομή για να τα υποστηρίξει; Ή θα αφεθούν στην τύχη τους;
Και πιστεύεις ότι έτσι θα χάσουν τη δουλειά τους οι "ανίκανοι" καθηγητές; Ποιος το λέει; Γιατί πώς αλλιώς δικαιολογείς αυτό που είπες, το ότι οι καθηγητές αντιτίθενται για να μη χάσουν τη δουλειά τους; Ένας ικανός καθηγητής γιατί να χάσει τη δουλειά του, ειδικά αυτή την εποχή;
1) Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος απευθύνεται σε μένα χωρίς να έχει διαβάσει με προσοχή τι έχω γράψει, με αποτέλεσμα να μου αποδίδει απόψεις που δεν έχω.
2) Πουθενά δεν είπα ότι "καλώς να φύγουν παιδιά από το λύκειο". Να μείνουν, αλλά για να μείνουν ας κάνουν κάποια προσπάθεια. Δεν νομίζω ότι πρέπει κάποιος να είναι μεγαλοφυΐα για να έχει μέσο όρο 10 στα Μαθηματικά και τα Ελληνικά. Ένα στοιχειώδες διάβασμα αρκεί και ούτε το φροντιστήριο είναι αναγκαίο. Πόσο σωστό είναι να προάγεται μαθητής με 5 Μ.Ο. ελληνικά και 5 Μ.Ο. μαθηματικά, επειδή έχει μεγάλους βαθμούς στα θρησκευτικά και το Project? Αυτό δεν είναι Λύκειο, είναι "παιδική χαρά".
3) Για όσους δεν μπορούν το Γενικό Λύκειο, υπάρχει και η Τεχνική - Επαγγελματική Εκπαίδευση. Στις Ευρωπαϊκές χώρες τη γενική εκπαίδευση ακολουθεί ένα ποσοστό 30 - 50%, ενώ σε μας το 90%. Τελειώνουν πολλοί το πολύ χαλαρό γενικό Λύκειο, αρκετοί παίρνουν ένα χαριστικό απολυτήριο, βγάζουν 3000 μόρια στις πανελλήνιες και βρίσκονται στο απόλυτο μηδέν. Ενώ ακολουθώντας την Τεχνική - Επαγγελματική Εκπαίδευση θα είχαν κάποιο εφόδιο για να συνεχίσουν. Ξέρω την απάντηση - ατάκα "η τεχνική εκπάιδευση είναι υποβαθμισμένη", αλλά δεν νομίζω ότι αυτό είναι απόλυτα σωστό και από αυτούς που θα την ακολουθήσουν εξαρτάται και η βελτίωσή της.
4) Προφανώς πουθενά δεν έγραψα ότι << θα χάσουν τη δουλειά τους οι "ανίκανοι" καθηγητές >> όπως αναφέρεις. Ούτε κατηγόρησα γενικά τους καθηγητές. Έγραψα συγκεκριμένα για τους συνδικαλιστές που λένε πάντα όχι σε οποιαδήποτε αλλαγή και ενδιαφέρονται μόνο για τις καρέκλες τους και όχι για την αναβάθμιση της Εκπαίδευσης.
5) Βέβαια, ήδη έχει αναγγελθεί ότι μέχρι τη Δευτέρα θα έχουν ανακοινωθεί "διορθωτικά" μέτρα (δηλαδή ...εκπτώσεις) που θα περιορίσουν αναδρομικά τον αριθμό των επανεξεταστέων της Α Λυκείου. Αυτή είναι η Ελλάδα, η χώρα της προχειρότητας, της λούφας, του βολέματος και των υπαναχωρήσεων. Και Ελλάδα δεν είναι μόνον οι κυβερνώντες, είμαστε κι εμείς οι απλοί πολίτες.




 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
1) Αν έχεις κάποιο στοιχείο επί τούτου να μας το δώσεις, ίσως βέβαια έχω θέμα αντιληπτικής ικανότητας :confused:

2) "Βλέποντας οι καρεκλοκένταυροι ότι μένουν πολλά παιδιά για τον Σεπτέμβριο, θα αρχίσουν τις "εκπτώσεις" σκοτώνοντας όποια θετικά στοιχεία υπάρχουν στο σύστημα και μαζί τις ελπίδες να πάψει κάποτε το Λύκειο να είναι παιδική χαρά".

Μην το παίρνεις αρνητικά. Εγώ είμαι υπέρ του να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στο Γενικό Λύκειο, αλλά σίγουρα όχι με αυτόν τον τιμωρητικό στην καλύτερη τρόπο. Περισσότερα στο 3). Το πρόβλημα εστιάζεται στην αδυναμία του παιδιού να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του νέου εξεταςιοκεντρικού συστήματος. Δεν θα μείνουν αυτοί που αξίζουν, αλλά αυτοί που έχουν στοιχεία όπως μεγάλη αντοχή, οικονομική άνεση βέβαια και ανταγωνιστικό πνεύμα. Περισσότερα στο 5)

3) Όχι, η Τεχνική Εκπαίδευση είναι υποβαθμισμένη, υποβαθμίςτηκε περαιτέρω με την κατάργηση ειδικοτήτων και μάλιστα δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς. Εξάλλου, το ποσοστό 90% που ανέφερες το καταδεικνύει. Δεν γίνεται να συγκρινόμαστε με χώρες όπως η Γερμανία, μιας και εκεί υπάρχει ανεπτυγμένη βιομηχανία και καλές συνθήκες τεχνικής εργασίας. Η Ελλάδα πάσχει σαφώς σε υποδομές, βιομηχανία και βιοτεχνία, αλλά κυρίως σε συνθήκες. Αυτός είναι και ένας στόχος του νέου συστήματος, να σπρώξει παιδιά στην υποβαθμισμένη τεχνική εκπαίδευση, ώστε να βγάλει ανειδίκευτους εργάτες που θα κοστίζουν ελάχιστα στο κράτος και τον εργοδότη. "Άσχετο", αλλά το ότι ο σχεδιασμός, έστω και πρόχειρος, του νέου συστήματος ανατέθηκε στα ΙΕΚ ΔΟΜΗ, όπως μου έχουν πει, έχει την σημασία του.

4) "Και όπως πάντα το συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών (ΟΛΜΕ) δεν κάνει καμιά πρόταση, αλλά ζητά την απόσυρση του νέου συστήματος και την επιστροφή στο παλιό. Πάντα άρνηση από τους κυρίους αυτούς σε όλα, με τη σκέψη μη μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στο Λύκειο και χάσουν τη θεσούλα τους".

Εφόσον κατάλαβα λάθος, αυτό το τελευταίο θέλει εξήγηση. Στόχος πάντως του συστήματος δεν μπορεί να μην είναι και η μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, καθώς και των ΑΕΙ (μνημονιακές δεσμεύσεις). Προτάσεις από ότι έχω διαβάσει έχουν γίνει, μπορώ σε επόμενο μήνυμα να παραθέσω τους συνδέσμους. Από κει και πέρα, η λογική του "πρέπει κάπου να συμφωνώ" για μένα δεν ισχύει.

5) Τελικά, αυτό που βλέπω εγώ από το νέο σύστημα (προσωπικές εμπειρίες) είναι παιδιά που εκφράζουν απέχθεια για το σχολείο, θέλουν να εγκαταλείψουν, να ενσωματωθούν όπου μπορούν σε σχολεία άλλης χώρας, ενώ τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο, το μάθημα πήρε τη μορφή της Γ Λυκείου, δηλαδή τα γνωστά, αγωνία για την κάλυψη της άπειρης ύλης, μηχανιστική διδασκαλία με βάση την τράπεζα και βέβαια μείωση στο ελάχιστο πολιτιστικών, αθλητικών και άλλων δραστηριοτήτων. Εκπαιδευτικές εκδρομές φέτος: 0

τώρα αν η κυβέρνηση που την χαρακτηρίζεις όπως την χαρακτηρίζεις, κατάφερε και ξεπέρασε τόσο πολύ τον εαυτό της και εφάρμοσε ένα τέτοιο θετικό σχέδιο για την παιδεία τι να πω, μπράβο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maraki4you

Νεοφερμένος

Η Maraki4you αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Κατά την άποψη μου δεν είναι τόσο τραγικό να επαναλάβει ένας μαθητής την ίδια τάξη.Από την στιγμή που δεν έχει δουλέψει γιατί να προαχθεί; Το ότι κάποιος θα μείνει σε μια τάξη δεν σημαίνει ότι είναι αποτυχημένος. Μπορεί όταν την επαναλάβει να το πάρει απόφαση να στρωθεί και να αλλάξει. Γνωρίζω τέτοια περίπτωση προσωπικά... Αλλά ακόμη και να μην στρωθεί ποτε τι πρόβλημα υπάρχει; Γιατί πρέπει να περάσουν όλοι στο πανεπιστήμιο; Με αυτή την νοοτροπία ο πρωτογενής τομέας στη χώρα μας είναι είδος προς εξαφάνιση...
Επιπλέον όλοι αναφέρουν τους καημενους τους μαθητές που δεν κατάφεραν να περάσουν όλα τα μαθήματα κλπ κλπ... Το ποσοστό των μαθητών που κατάφεραν να ανταπεξέλθουν σε όλες τις απαιτήσεις του νέου συστήματος και τελικά να αριστευσουν δεν το ανέφερε κανένας. Αλλά βέβαια τι περιμένεις αφού και το Νέο Λύκειο να καταργηθεί θέλουν και όχι να βελτιωθούν τα αρνητικά του που ασφαλώς και υπάρχουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top