Η γνώμη σας για την αγορά έτοιμων εργασιών για ΑΕΙ, ΤΕΙ

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Bέκκα (γιατί τώρα κατάλαβα ότι το «ρε» είναι προσβλητικό...:D :lol: :lol:) η λήψη του πτυχίου με ή χωρίς πτυχιακή εργασία πόσο κοστίζει; Από 10.000 ? και άνω μήπως;

χαχαχαχαχαχαχα!!!

δεν έχω ιδέα για το εσωτερικό...Στο εξωτερικό πάντως, θέλεις ένα τριαντάρι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JosefK

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχαήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,361 μηνύματα.
, δεν μπορούν να γράψουν ούτε μια σελίδα με ειρμό και σωστά πράγματα...όλα copy-paste από google και μάλιστα με κακή μετάφραση!

σα να περιγράφεις τις εργασίες μου... :confused:

Εμείς τους δίνουμε πηγές, άρθρα από περιοδικά επιστημονικά, προτεινόμενη βιβλιογραφία και μόνο ένα 30% των παιδιών ενδιαφέρεται να κάτσει να το ψάξει.

καλό ποσοστό είναι το 30%. :confused:

Το θέμα είναι τι εργασίες είναι όλες αυτές και τι όφελος έχει ο φοιτητής. Μία καθαρά βιβλιογραφική εργασία, που δεν περιέχει καθόλου πειράματα, προσωπική έρευνα ή επίλυση κάποιων ασκήσεων, είναι εντελώς άχρηστη. Χαμένος χρόνος είναι να κάθεσαι να ψάχνεις σε βιβλιογραφία και μετά να προσπαθείς να μεταφράσεις σκόρπια αποσπάσματα από 10 διαφορετικά papers μέχρι να φτάσεις τον απαιτούμενο αριθμό σελίδων που ζήτησε ο καθηγητής. Δε μαθαίνεις έτσι.

Νίκο,κάποιος που δεν μπορεί να κάνει τη δική του εργασία,de facto δε μπορεί να κάνει κάποιου άλλου.

Θα εμπιστευόσουν κάποιον που σου έλεγε:

"Θέλεις να σου κάνω την εργασία σου?Ασ'το πάνω μου,κι εμένα άλλοι μου την είχαν κάνει :) "


?

καλά, μη φαντάζεσαι ότι όσοι κάνουν αυτή τη δουλειά ήταν τίποτα φοιτητές-ξεφτέρια. Ένας γνωστός μου ασχολείται επαγγελματικά πλέον με φοιτητικές εργασίες. Ως ψιλοτουρίστα τον θυμάμαι, και το πτυχίο του το είχε πάρει με αρκετά χρόνια καθυστέρηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
σα να περιγράφεις τις εργασίες μου... :confused:

καλό ποσοστό είναι το 30%. :confused:

Το θέμα είναι τι εργασίες είναι όλες αυτές και τι όφελος έχει ο φοιτητής. Μία καθαρά βιβλιογραφική εργασία, που δεν περιέχει καθόλου πειράματα, προσωπική έρευνα ή επίλυση κάποιων ασκήσεων, είναι εντελώς άχρηστη. Χαμένος χρόνος είναι να κάθεσαι να ψάχνεις σε βιβλιογραφία και μετά να προσπαθείς να μεταφράσεις σκόρπια αποσπάσματα από 10 διαφορετικά papers μέχρι να φτάσεις τον απαιτούμενο αριθμό σελίδων που ζήτησε ο καθηγητής. Δε μαθαίνεις έτσι.

Καλό ποσοστό θα ήταν το διπλάσιο...!!

Δεν έχουν όλες οι σχολές πειράματα για να μπουν σε εργασίες...Επίσης, δεν υπάρχει πολλές φορές ο χρόνος για να κάνεις πειράματα σε απλές εργασίες εξαμήνου. Αλλά και όταν μιλάμε για εργασίες δημιουργίας (πχ. φτιάξτε ένα site), που σε καμία περίπτωση δεν είναι βαρετό και άχρηστο, κανένας δεν το επιλέγει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Φυσικά και δεν επιλέγουν να κάνουν εργασία, γιατί πολύ απλά ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ! Ειδικά όταν είναι προαιρετικές οι εργασίες, μόνο οσοι ενδιαφέρονται πραγματικά για το μάθημα παίρνουν εργασία, ακόμα και αν αυτή δίνει μπόνους μονάδες.
Βέβαια, παίζει και το άλλο. Όταν ο καθηγητής απαιτεί να την παρουσιάσεις, ο φοιτητής το σκέφτεται διπλά και τριπλά. Και έρχεται το "ντρέπομαι να παρουσιάσω", "δεν μπορώ να μιλήσω μπροστά στους συμφοιτητές μου" και κάτι τέτοια...τα οποία προσωπικά τα βλέπω τραγικά. Και είναι και πάρα πολύ συχνά. μάλιστα, όταν έρχεται κάποιος στη δική μου σχολή και λέει αυτό το "δεν μπορώ να παρουσιάσω", λέω εγώ "και πώς θα βγείτε μπροστά στην τάξη να κάνετε μάθημα και να μιλήσετε???"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Όλα είναι μια συνήθεια!Ντρέπεται, θα βγει μία φορά και θα το ξεπεράσει!!!

Είναι κρίμα να μην δείχνουν ενδιαφέρον...πολύ κρίμα...
μόνο λούφα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
"δεν μπορώ να παρουσιάσω", λέω εγώ "και πώς θα βγείτε μπροστά στην τάξη να κάνετε μάθημα και να μιλήσετε???"


:confused:
Σιγά μωρέ, αφού σε παιδιά θα μιλήσει.
Δεν έχει σημασία τι θα τους πεί, αυτά θα παίζουν στο κινητό :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
:confused:
Σιγά μωρέ, αφού σε παιδιά θα μιλήσει.
Δεν έχει σημασία τι θα τους πεί, αυτά θα παίζουν στο κινητό :P

:hmm:
Αν πρόκειται για φιλόλογο που δεν τον νοιάζει αν οι μαθητές του είναι ικανοποιημένοι από το μάθημά του, δεν ψάχνεται κ.ο.κ.
Βέβαια, αν δεν ενδιαφέρεται όταν σπουδάζει, εξίσου δεν θα ενδιαφέρεται και όταν γίνει καθηγητής....Δυστυχώς! Γι' αυτό πολλοί καθηγητές έχουν κάνει τα βοηθήματα χρυσά!

Επίσης, εγώ είμαι κατά των πανεπιστημιακών φροντηστηρίων γενικότερα, όχι μόνο για τις εργασίες. Φυσικά σε περιπτώσεις μαθημάτων θετικών επιστημών, παραδεχομαι πως μπορεί να χρειαστείς φροντηστήριο...για επιπλέον ασκήσεις και τέτοια. Αλλά πιστεύω πως η λογική "πάω φροντιστήριο για να τα μάθω, να μου δώσουν μασημένη τροφή" και όχι "πάω στη σχολή να μάθω και ψάξω και λίγο μόνος μου", είναι η ακριβής συνέχεια της λογικής που υπάρχει στο λύκειο.
Έτσι, φαύλος κύκλος. Απαξίωση του σχολείου, απαξίωση και του πανεπιστημίου...
Πώς φταίει; Μεγάλο ζήτημα
(για να προλάβω τους επικριτές, προσωπικά είμαι κατά των φροντηστηρίων σε οποιοδήποτε επίπεδο (δε πήγα ποτέ) και ως καθηγήτρια πλέον αναλαμβάνω μαθητές που πραγματικά τα χρειάζονται και προσπαθώ να τους κάνω να αυτονομηθούν. Ο ρόλος του δασκάλου είναι να οδηγήσει το μαθητή στην αυτονόμηση ώστε να μπορέσει να συνεχίσει να μαθαίνει μόνος του και όταν τελειώσει το σχολείο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JosefK

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχαήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,361 μηνύματα.
Καλό ποσοστό θα ήταν το διπλάσιο...!!

Δεν έχουν όλες οι σχολές πειράματα για να μπουν σε εργασίες...Επίσης, δεν υπάρχει πολλές φορές ο χρόνος για να κάνεις πειράματα σε απλές εργασίες εξαμήνου. Αλλά και όταν μιλάμε για εργασίες δημιουργίας (πχ. φτιάξτε ένα site), που σε καμία περίπτωση δεν είναι βαρετό και άχρηστο, κανένας δεν το επιλέγει.

Αλάξτε το στυλ των εργασιών.
Δεν έχει νόημα μια εργασία πχ 10 σελίδων όπου δεν θα υπάρχει καθόλου προσωπική δουλειά του φοιτητή, αλλά θα είναι αντιγραφή, περίληψη ή στην καλύτερη περίπτωση σύγκριση και αξιολόγηση της δουλειάς άλλων ερευνητών.
Εφόσον δεν υπάρχει προσωπική έρευνα του φοιτητή, τότε αντί για μία πολυσέλιδη αναφορά, που είναι χρονοβόρα και άχρηστη (και είναι σχεδόν αναπόφευκτο να καταλήξει σε αυτό που λες, ένα κακομεταφρασμένο κείμενο χωρίς ειρμό), μπορείς να του ζητήσεις να μελετήσει τη βιβλιογραφία και να κάνει ΜΟΝΟ μία παρουσίαση 15-20 διαφάνειες, κατά τη διάρκεια της οποίας ο φοιτητής θα εξετάζεται κιόλας για το κατά πόσο έχει κατανοήσει το αντικείμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Εμείς κυρίως έχουμε εργασίες δημιουργίας, όπως το να φτιαχτεί μια εφαρμογή ή μία ιστοσελίδα.

10 σελίδες όμως που ζητούνται σε τέτοιες εργασίες, ούτε πολλές σελίδες είναι, ούτε δύσκολο. Είναι στην ουσία, οι σημειώσεις που θα κάνει ο φοιτητής για να παρουσιάσει τις 20 διαφάνειες που λες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Εμείς κυρίως έχουμε εργασίες δημιουργίας, όπως το να φτιαχτεί μια εφαρμογή ή μία ιστοσελίδα.


Eλα ρε συ Β που είναι αυτό δημιουργικό. Ένα γκουγκλάρισμα φτάνει για να τα κατεβάσεις έτοιμα :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ευτυχώς που δεν σε έχω φοιτητή!!!!
Δεν θα έπαιρνες ποτέ πτυχίο αν πέρναγε από το χέρι μου!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Ευτυχώς που δεν σε έχω φοιτητή!!!!
Δεν θα έπαιρνες ποτέ πτυχίο αν πέρναγε από το χέρι μου!!!!



Αυτό που λες,
δεν είναι και πολύ παιδαγωγικό ξερεις. :P


Υγ. Έχεις φοιτητές; :confused:


Υγ2. Καμμία άλλη εργασία έτσι "ερευνητική" δεν έχεις; Διψάω για γνώση :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αυτό που λες,
δεν είναι και πολύ παιδαγωγικό ξερεις. :P


Υγ. Έχεις φοιτητές; :confused:


Υγ2. Καμμία άλλη εργασία έτσι "ερευνητική" δεν έχεις; Διψάω για γνώση :P

Με όσο χιούμορ μου σχολιάζεις, με άλλο τόσο σου απαντώ!:P:P

Ναι, έχω κανονικά φοιτητές!Οι διδακτορικοί είναι υποχρεωμένοι από τον κανονισμό της σχολής να κάνουν μαθήματα και εργαστήρια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,120 μηνύματα.
Eλα ρε συ Β που είναι αυτό δημιουργικό. Ένα γκουγκλάρισμα φτάνει για να τα κατεβάσεις έτοιμα :confused:
ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
Το να κλέβεις ιδέες ενός είναι 'λογοκλοπή', το να κλέβεις τις ιδέες πολλών είναι 'επιστημονική έρευνα'..
Συνακόλουθο: ότι δεν μπορείς να γράψεις , μετάφρασέ το!!
πηγή
https://neanikos-provlimatismos.blogspot.com/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Οι διδακτορικοί είναι υποχρεωμένοι από τον κανονισμό της σχολής να κάνουν μαθήματα και εργαστήρια!

Χαχ... Κάποιος δουλεύει στην θέση άλλων που κάθονται και πληρώνονται γι' αυτό :P_:P


Υγ. Πες καμμιά άλλη εργασία να κάνουμε. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Εγώ είμαι υπέρ της Revekkas.
Το googlαρισμα δεν αρκεί πολλές φορές. Εάν, για παράδειγμα, βρίσκεσαι σε μια καθηγητική σχολή και ο καθηγητής σου σου ζητάει να φτιάξεις ένα blog το οποίο θα χρησιμοποιούσες ως καθηγητής, και στη συνέχεια να μου αιτιολογήσεις για ποιό λόγο το έφτιαξες έτσι...πες μου αν μπορείς να το βρεις αυτό στο google
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Νομίζω ότι σε μεγάλο βαθμό τα λένε και για πλάκα τα παιδιά...
Αν πραγματικά όμως λειτουργούν έτσι κάποιοι (αντιγραφές, αγορές, μεταφράσεις και επικολλήσεις) καλό θα είναι να τιμωρούνται...Δείτε το και αλλιώς...Ο άλλος που προσπαθεί τι είναι...;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,120 μηνύματα.
Εγώ είμαι υπέρ της Revekkas.
Το googlαρισμα δεν αρκεί πολλές φορές. Εάν, για παράδειγμα, βρίσκεσαι σε μια καθηγητική σχολή και ο καθηγητής σου σου ζητάει να φτιάξεις ένα blog το οποίο θα χρησιμοποιούσες ως καθηγητής, και στη συνέχεια να μου αιτιολογήσεις για ποιό λόγο το έφτιαξες έτσι...πες μου αν μπορείς να το βρεις αυτό στο google
Και εγώ υπέρ της είμαι :D
Δυστυχώς δεν είναι όλοι οι καθηγητές σαν την Revekka. Όταν έκανα τις πρώτες εργασίες μου, τις έκανα κανονικότατα σπαταλούσα ώρες στην βιλβιοθήκη να βρω κάποια πράγματα και στο τέλος μου βάζανε έναν μεσαίο βαθμό ενώ στα παιδιά από τα κόμματα ή σε παιδιά που googlarane βαζανε καλούς βαθμούς.

Στο 3ο και 4ο έτος όμως όταν οι εργασίες άρχιαν να σοβαρεύουν εγώ εφάρμοσα αυτή την μεθοδολογία https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=2525718&postcount=49 η οποία μου πηρε αρκετό καιρό όταν την πρωτοεφαρμόσα και γενικά απαιτεί χρόνο για να γίνει σωστά. Π.χ. δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι googlaroyne και δεν χρησμοποιούν μια λιγόρτερο γνωστή μηχανή αναζητησης. Με την μεθοδολογία αυτή όλο 10ρια έπαιρνα (ενώ αφιέρωνα λιγότερο χρόνο από ότι τις προηγούμενες). Στις εργασίες μου δεν παρουσίαζα αυτά που έβρισκα αλλά αυτά που θέλανε αυτοί να βρω.

δε μας είχανε εργασίες τύπου blog ή εφαρμογών αν είχα τέτοιες πιστεύω πως τις έκανα με μεγάλη χαρά Αλλά γενικά πιστεύω ότι οι παλιές κλασικές εργασίες πρέπει να γινονται σε συνδιασμό και με τις κλασικές εξετάσεις (δηλαδή να μην υπάρχουν απαλαχτικές εργασίες).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Για να είναι πάντως μια εργασία απαλλακτική, θα ανεβαίνει και ο βαθμός δυσκολίας. Δηλαδή θα θέλει ένα πείραμα, μία έρευνα, θα είναι σαφώς περισσότερες σελίδες, θα είναι συνδυαστική. Αν βαθμολογηθεί κάτω από 7 ας πούμε, ας είναι συμπληρωματική με την εξεταστική. Αν πιάνει 8 και πάνω, ας είναι απαλλακτική.

Γίνονται θαύματα αν κάτσεις να συννενοηθείς με τους φοιτητές...Πραγματικά όμως!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top