Η γνώμη σας για τα φροντιστήρια!

Leo 93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leo 93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
Πιστεύω ότι στη β λυκείου στα θετικά μαθήματα είναι μάλλον απαραίτητο το φροντ για να καλλιεργήσεις τον τρόπο σκέψης, να αποκτήσεις ευχέρια, αλλά και για αποκτήσεις γνώσεις που στο σχολείο δεν διδάσκονται σωστά.

Φυσικά αν κάποιος δε διαβάζει από μόνος σου δε γίνεται τίποτα, όμως τα φροντ μπορούν να δώσουν μία 'ώθηση' σε κάποιον καλό μαθητή.

Για αυτά που γράφετε πριν σχετικά με τα πανεπιστήμια δεν ξέρω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Kαλά φροντιστήρια από ΤΟΣΟ μικρά πια; Από Β' Γυμνασίου; Ξαφνιάζομαι γιατί κι εγώ είμαι μόλις 3 χρόνια μεγαλύτερη, και στο γυμνάσιο το να πηγαίνει κάποιο παιδί φροντιστήριο ήταν η υπερβολή της υπερβολής. Δηλαδή αν είναι δυνατόν. Όλοι όσοι άρχισαν στο σχολείο μας, ξεκίνησαν στην Α' Λυκείου και μερικοί μάλιστα στην Β' (άλλοι όπως του λόγου μας δεν άρχισαν ποτέ :D). Αυτό που μ' αρέσει είναι που θεωρείται και δεδομένο. Δεν πάμε καλά. :!:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

artemaki

Διάσημο μέλος

Η Άρτεμις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 3,249 μηνύματα.
Μην το βλεπετε ετσι.
Βεβαια δεν ειναι αυτονοητο, ουτε υποχρεωτικο αλλα πολλα παιδια πηγαινουν φροντιστηρια γιατι τους δινεται η δυνατοτητα να κατανοησουν καλυτερα το μαθημα ρε παιδι μου.Αλλοι ισως τους βολευει να τα μαθαινουν πιο ευκολα και να κανουν ερωτησεις που δεν θα ηθελαν να κανουν στον καθηγητη.Εξαρταται απο το τι θελει ο μαθητης και αν τον βοηθαει στην αποδοση του.Δεν το βρισκω υπερβολικο ουτε φυσιολογικο.Επιλογη ειναι.Απλα τα συγκεκριμενα παιδια θα εχουν λιγοτερο ελευθερο χρονο.Εκεινοι το επιλεγουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4kR!bn:)

Νεοφερμένος

Η Ακριβή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Μοσχάτο (Αττική). Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Αν ο σκοπός της εκπαίδευσης είναι να περάσουμε τις πανελλήνιες,τότε ναι τα φροντηστήρια βοηθάνε τους αδύναμους μαθητές αλλά όχι ρε παιδιά και να μη δίνουμε καθόλου σημασία στο σχολείο.Η πλειοψηφία των παιδιών έχει τη νοοτροπία του:πάω φροντ. οπότε δε με νοιάζει το σχολείο.Ε όταν σκεφτόμαστε έτσι και δεν κάνουμε μια προσπάθεια δεν μπορούμε μετά να λέμε ότι το σχολείο δεν μπορεί να σε βοηθήσει!Επίσης το θεωρώ μεγάλη βλακεία που όλοι ξεκινάνε φροντ.από α' λυκείου(ή και από γυμνάσιο)για να "πάρουν τις βάσεις".Έλεος δηλαδή!!Η ύλη της α' λυκείου είναι επανάληψη του γυμνασίου,τις βάσεις έπρεπε να τις έχεις ήδη,αν εσύ δεν έχεις στρωθεί ποτέ να διαβάσεις δε φταίει το σχολείο.Έχουμε κάνει τα φροντ. 1ο σχολείο,ούτε καν 2ο.Δε λέω πως κάποιος που δυσκολεύεται δεν πρέπει να πάει στη β' γ' λυκείου,αλλά ΌΛΟΙ πια έχουν πρόβλημα από την α λυκείου???Πολλοί απλά νομίζουν ότι στο φροντιστήριο είναι μάγοι και θα τους ανοίξουν το κεφάλι να τα βάλουν όλα μέσα,χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια από την πλευρά τους.
Έχω μια φίλη,μαθήτρια του 19,που ξεκίνησε φέτος φροντιστήριο στα βασικά μαθήματα και με πήρε τις προάλλες τηλέφωνο να με ρωτήσει το ειμι ποιανού ρήματος είναι:sΘα τις περάσει τις πανελλήνιες.Θα μάθει απέξω τα κατεβατά που θα της δώσουν στο φροντιστήριο και θα περάσει.Τι να το κάνεις όμως αν ολα αυτά μείνουν στ μυαλό της ίσα ίσα μέχρι να τα γράψει στην κόλλα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paparounas

Νεοφερμένος

Ο paparounas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Εγω προσωπικα αρχισα φετος, 3η λυκειου, φροντιστηριο, παλιοτερα δεν εκανα ποτε (εκτος των αγγλικων).

Στην εποχη που ζουμε ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ, προσωπικα δε μου αρεσει που πρεπει να σπαταλαω τοσο χρονο στο σχολειο και στο φροντιστηριο. Ουσιαστικα το φροντιστηριο κανει οτι ΕΠΡΕΠΕ να κανει το σχολειο απο μονο του.
Αν δεν υπηρχε αναγκη δεν θα υπηρχαν.
Ας αναλογιστουμε και το οτι τα παιδια που πανε σε ιδιωτικα σχολεια, δεν πανε στην πλειοψηφια τους σε φροντιστηρια, τοτε ειναι σιγουρο οτι τα δημοσια κατι κανουν λαθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,066 μηνύματα.
....τα παιδια που πανε σε ιδιωτικα σχολεια, δεν πανε στην πλειοψηφια τους σε φροντιστηρια....
Αυτό δεν είναι αλήθεια. Και των ιδιωτικών όλα τα παιδιά πάνε φροντιστήριο. Εκτός αν εννοείς ότι κάνουν το φροντιστήριο μέσα στο σχολείο τους ή εννοείς ότι δεν κάνουν φροντιστήριο αλλά κάνουν ιδιαίτερα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nikos93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Nikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Fronthsthria will save us all :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4kR!bn:)

Νεοφερμένος

Η Ακριβή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Μοσχάτο (Αττική). Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Αυτό δεν είναι αλήθεια. Και των ιδιωτικών όλα τα παιδιά πάνε φροντιστήριο. Εκτός αν εννοείς ότι κάνουν το φροντιστήριο μέσα στο σχολείο τους ή εννοείς ότι δεν κάνουν φροντιστήριο αλλά κάνουν ιδιαίτερα.

Δίκιο έχεις.Φέτος,επειδή το λύκειο μου δεν είναι και πολύ καλό οι γονείς μου ήθελαν να με στείλουν ιδιωτικό,και όσους ρώτησα που πάνε ή έχουν συγγενείς σε ιδιωτικά,όλοι κάνουν ιδιαίτερα ή έκαναν τουλάχιστον στην γ λυκείου,όπως και στο δημόσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Και αν χρειάζεται στη γ για τα παιδιά των ιδιωτικών δε χρειάζεται επειδή οι καθηγητές είναι ανίκανοι και δεν νοιάζονται αλλά επειδή τα παιδιά τους απαξιώνουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4kR!bn:)

Νεοφερμένος

Η Ακριβή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Μοσχάτο (Αττική). Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Ακριβώς!Γιατί απαξιώνουν τους καθηγητές στο ιδιωτικό και όχι στο φροντιστήριο? Και τα δύο δεν τα πληρώνουν οι γονείς τους?Αρα τελικά μόνοι μας μπαίνουμε στο τριπάκι να πιστεύουμε ότι χρειαζόμαστε φροντιστήρια ακόμη και όταν δεν είναι απαραίτητο.Δε λέω ότι όλοι οι καθηγητές κάνουν σωστα τη δουλειά τους αλλά όχι και να τα φορτώνουμε όλα σε αυτούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Σε μένα πάντως οι καθηγητές είναι άψογοι.Μπαίνουν στο τρυπάκι γιατί οι φίλοι τους τους βάζουν εκει:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4kR!bn:)

Νεοφερμένος

Η Ακριβή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Μοσχάτο (Αττική). Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Και οι γονείς:PΑκούνε από τους άλλους και νομίζουν πως με το που μπούμε στο λύκειο πρέπει να ξεκινήσουμε 10 φροντιστήρια και να πληρώνουμε ένα κάρο λεφτά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

germ1984

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
Θα διαφωνήσω με τους περισσότερους, τα φροντιστήρια ΔΕΝ είναι απαραίτητα. Ενας μαθητής που πραγματικά το θέλει και το έχει, μπορεί να αριστεύσει και χωρίς φροντιστήριο.
Το μόνο ίσως αρνητικό, είναι οτι στην αρχή θα βρεί ένα χάος και ίσως τρομάξει. Μόλις τα βάλει όμως κάτω θα δεί οτι όλα είναι under control. Χωρίς το φροντιστήριο θα αρχίσει να εμπιστεύεται τον εαυτό του και να ανακαλύπτει τις ικανότητές του. Μόλις τα βρίσκει σκούρα, δεν θα έχει καμία βοήθεια. Ετσι θα μάθει να σκέφτεται μόνος του (σημαντικότατο). Αυτό ίσως πάρει περισσότερο χρόνο, αλλα τα αποτελέσματα θα είναι στέρεα και δε θα βγεί ένας αγχωμένος-παπαγάλος όπως η πλειοψηφία των φοιτητών-μαθητών. Σπάνια πράγματα, αλλά εγώ βγάζω το καπέλο μου σε αυτά τα ελάχιστα παιδιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Δε διαφωνώ έχω και παράδειγμα που έβγαλε πολλά μόρια έτσι.Αλλά για ορισμένους χαρακτήρες το να υπάρχει μια συνοχή βοηθάει:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Εχω αρκετα παραδειγματα αλλα θα πω συγκεκριμενα ενος παιδιου που πηγαινε ΠΔΣ μονο οταν ειχε μαζεμενες αποριες και περασε πρωτος ιατρικη αθηνας. Σκοτωνοταν στο διαβασμα βεβαια, γιατι ηταν και θετικη κατευθυνση και στην ουσια ειχε την απειροελαχιστη βοηθεια του σχολειου αποκλειστικα και μονο.
Λοιπον, ΟΧΙ, δεν ειναι αναγκη να παει κανεις φροντιστηριο για να μπει σε υψηλοβαθμη σχολη. Πραγματικα καποιος που θελει κανει τα παντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~kynthia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κύνθια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Έτσι νομίζω κι εγώ.
Το φροντιστήριο σε ωθεί να ακολουθείς ένα πιο αυστηρό και συγκεκριμένο πρόγραμμα και έχεις στη διάθεσή σου περισσότερες ασκήσεις, προσομοιώσεις Πανελληνίων και έναν καθηγητή με λιγότερους μαθητές - άρα πιο αποδοτικό, συνήθως.

Σε καμία περίπτωση δεν είναι πράγματα που δεν μπορεί να τα καλύψει μόνος του κάποιος - απλά χρειάζεται πολλή περισσότερη συγκέντρωση και αποφασιστικότητα.

Κυρίως για την απόφαση να μην πιέσεις τους γονείς σου για κάποιου είδους επιπλέον διδασκαλία, αλλά να βασιστείς στο σχολείο και, χμ, σε σένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,066 μηνύματα.
Μέχρι τώρα δεν είχα πάει ποτέ φροντιστήριο και φέτος πρώτη φορά άρχισα ιδιαίτερο στην έκθεση. Μέχρι τώρα στην έκθεση προσπαθούσα μόνος μου με τη βοήθεια όσων μας έλεγαν στο σχολείο καικάποιων βοηθημάτων. Με το ιδιαίτερο κατάλαβα πράγματα που δεν είχα σκεφτεί ως τώρα και νομίζω ότι μπήκα σε μια σειρά. Σε όλα τα άλλα μαθήματα δουλεύω μόνος μου με βάση το σχολείο και βοηθήματα και μέχρι τώρα τα καταφέρνω νομίζω πολύ καλά. Για παράδειγμα είχα το μοναδικό 20 στο διαγώνισμα φυσικής κατεύθυνσης και το επόμενο ήταν 17,8 από τη συμμαθήτρια που είναι απουσιολόγος και πάει φροντιστήριο από το γυμνάσιο συνεχώς.

Όμως επειδή έρχονται οι πανελλήνιες δεν μπορώ να βασιστώ μόνο στη δική μου δουλειά. Οπωσδήποτε νοιώθω την ανάγκη κάποιος να με οδηγεί στο ποιες ασκήσεις να διαλέγω να λύσω και ποια σημεία πρέπει να προσέξω πιο πολύ. Μάλλον από το Φεβρουάριο θα αρχίσω ιδιαίτερα μαθηματικά και φυσική για προετοιμασία στην ύλη της Γ λυκείου. Από το καλοκαίρι σκέφτομαι να βασιστώ κυρίως στη δική μου μελέτη, όμως θα κάνω και λίγες ώρες ιδιαίτερο στα μαθήματα που θα δώσω. Νομίζω ότι εντελώς μόνος θα μπορούσα αλλά θα έχανα πολύτιμο χρόνο. Οι καθηγητές πιστεύω θα με βοηθάνε να μη χάσω το δρόμο μου και θα μου λύνουν απορίες. Προτιμώ τα ιδιαίτερα γιατί το φροντιστήριο είναι πολλές ώρες χαμένες.

Για αυτά που λέτε τα παραδείγματα που εντελώς μόνοι τους μερικοί κατάφεραν να αριστεύουν ίσως είναι εξαιρέσεις. Όμως είμαι και λίγο δύσπιστος και δεν τα πολυπιστεύω όλα αυτά. Και αυτό γιατί ξέρω περιπτώσεις ατόμων που έκαναν ιδιαίτερα και το έκρυβαν από όλους ακόμα και από τους φίλους τους και μετά πούλαγαν μούρη ότι εντελώς μόνοι τους τα κατάφεραν.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Το εχω δει κι αυτο που λες Δια. Το παραδειγμα που ειπα πριν προκειται για παιδι που γνωριζα καιρο, και ηξερα οτι δεν εβγαινε απο το σπιτι του ΠΟΤΕ. Μονο για να παει σχολειο.
Επισης ομως εχω και το παραδειγμα απο αυτο που λες.. ημασταν σε μια καφετερια με εναν που ειναι στο δευτερο ετος φετος, και γενικα εχει πει σε ολον τον κοσμο οτι κι αυτος μονο με ΠΔΣ εβγαλε 19 χιλιαρικα+. Ετσι οπως μιλουσαμε του ελεγα για αυτον που μου κανει ιδιαιτερα στην εκθεση, οτι καθε φορα που ερχεται σπιτι τρωει κουλουρακια και ο,τι του δωσει η μανα μου(:p). Και του ξεφυγε οτι οποτε πηγαινε στο δικο του σπιτι ετρωγε κι εκει συνεχεια. Και του λεω ''α εκανες με τον ιδιο ιδιαιτερο?'' και αφου το σκεφτηκε λιγο ειπε ναι.
Γενικα πολλοι μαθητες λενε ''α εγω δεν διαβαζω καθολου'' και μ@λακιες τετοιες, ωστε οταν βγαλουν το 18αρι, να τους θεωρουν ολοι πανεξυπνους. Αυτη ομως ειναι μια αλλη ομαδα ατομων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Νομιζω οτι δεν λαμβανετε υποψιν σας πολλες και σημαντικες παραμετρους ή εστω, τις υποβαθμιζετε, στην συζητηση που κανετε. Η ολη συζητηση εχει στραφει στην αναγκη ή οχι υπαρξης φροντιστηριων απ'ότι βλεπω, και αρκετοι απο εσας εχουν εκφρασει την αποψη πως ενας μαθητης μπορει να αρκεστει στην ΠΔΣ.

Ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη, και η αρχη του συλλογισμου μου ειναι το ελληνικο σχολειο. Στα ματια των μαθητων, "σχολειο" ειναι οι καθηγητες του. Ας δουμε λιγο το υποβαθρο τους, το προφιλ τους αν θελετε:

Ενας μεσος καθηγητης εχει μια ηλικια γυρω στα 45. Αυτο σημαινει οτι περιπου μια εικοσαετια βρισκεται στην θεση αυτη, του διδασκοντος. Αυτο αφενος του δινει μεγαλη εμπειρια, μιας και απο τα χερια του εχουν περασει εκατονταδες παιδια. Αφετερου, του δινει μια υπεροχη βαρεμαρα. Εκτος αυτων, ο ανθρωπος αυτος ξερει οτι δεν εχει να φοβαται τιποτα: Ο,ΤΙ και να γινει θα πληρωθει στις αρχες καθε μηνα, και θα παρει μια ωραιοτατη συνταξη. Τελος, οσον αφορα τους καθηγητες για τα περισσοτερα απο τα πανελληνια μαθηματα, οι καθηγητες αυτοι εβγαλαν μια σχολη, απο την οποια βρηκαν μια δουλεια σχεδον...καταναγκαστικη: Που αλλου μπορει να δουλεψει ενας μαθηματικος π.χ.; Αυτο αφηνει και ενα περιθωριο ανοιχτο, ο ανθρωπος αυτος να μην γουσταρει με την δουλεια του. Μπορει οταν μπηκε στο μαθηματικο να μπηκε επειδη γουσταρε την επιστημη, αλλα ειναι αλλο πραγμα η επιστημη και αλλο πραγμα η διδασκαλια της. Επισης, κανεις απο τους καθηγητες σας δεν περασε απο καποιου ειδους "κριση" απο καποια επιτροπη ξερω 'γω, ωστε να αποφανθει ενας αρμοδιος αν αυτος ο ανθρωπος μπορει να κανει σωστα την δουλεια ενος καθηγητη. Και τελος, τα τμηματα που καλουνται αυτοι οι καθηγητες να διδαξουν, αριθμουν συνηθως 15-25 παιδια. Αριθμος αρκετα μεγαλος.

Συνδυαστε τα:
Εμπειρια, ισως βαρεμαρα, μονιμοτητα, απουσια κινητρου, απουσια κριτηριων για το αν ειναι καταλληλος, και πιθανοτητες να μην του αρεσει η δουλεια του, μεγαλα τμηματα.

O καθηγητης λοιπον ο οποιος κανει καλα την δουλεια του [ω ναι, υπαρχουν και αυτοι], πρεπει να ειναι κυριως ενας ανθρωπος που γουσταρει ΚΑΙ ειναι ευσυνειδητος ΚΑΙ εχει αντοχες, χωρις να τον ενδιαφερει η μονιμοτητα ή χωρις να χρειαζεται κινητρο να κανει καλα την δουλεια του.

Θα ελεγα, και οι καθηγητες που πετυχα επιβεβαιωνουν την αποψη μου, οτι ειναι θεμα τυχης να πετυχεις καλο καθηγητη. Παρολο που πηγα σε πειραματικο γυμνασιο και λυκειο [οπου υποτιθεται το επιπεδο ειναι ανεβασμενο], οι καθηγητες μου δεν ηταν ολοι καλοι.

Απο την αλλη, εχεις τον Ελληνα γονιο: Με μια μεση ηλικια και αυτος γυρω στα 45, εζησε την εποχη που πριν 25-30 χρονια, δεν εμπαιναν ολοι απο την γενια του στο πανεπιστημιο. Οσοι μπηκαν τοτε, εχουν σημερα μια καλυτερη ζωη απο οσους δεν μπηκαν. Και θελει οπωσδηποτε το παιδι του να περασει καπου. Εγω αυτο το αποκαλω "το βιτσιο του Ελληνα γονιου". Λες και ειναι η λυση σε ολα τα προβληματα η εισαγωγη σε μια σχολη ή η αποκτηση του πτυχιου αυτης. Τελος παντων. Ο Ελληνας γονιος σημερα θεωρει ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι θα στειλει το παιδι του στο φροντιστηριο.

Παρτε απο την αλλη ενα φροντιστηριο:
Οι καθηγητες, που ειναι και αυτο που "βλεπει" ενα παιδι ως το "φροντιστηριο" του, ειναι ανθρωποι με μεσο ορο ηλικιας γυρω στα 25-30. Ανθρωποι απειροι απο την μια, με περισσοτερες αντοχες απο την αλλη. Βρισκονται εκει αφου εχουν περασει απο μια συνεντευξη , και ξερουν πως, αν δεν κανουν καλα την δουλεια τους η πορτα της εξοδου ειναι παντα ανοιχτη. Η οποια δουλεια τους ομως, δεν ειναι απλως να μαθουν στους μαθητες το μαθημα της ημερας, αλλα να τους προετοιμασουν για τις πανελληνιες εξετασεις. Ως εκ τουτου, ειναι υποχρεωμενοι να φτιαξουν δικα τους κορπους με ασκησεις ή να ξεσκιστουν να ψαχνουν βοηθηματα, γιατι η δουλεια τους ειναι ακριβως αυτη. Τελος, μπαινουν σε τμηματα με κατα κανονα λιγοτερα παιδια απο ο,τι μπαινει ο διορισμενος συναδελφος.

Μεσα σε ολα αυτα, ας μην ξεχναμε και την πλευρα του μαθητη: Αναρωτιεστε αν μπορει ενας μαθητης με δικο του διαβασμα αποκλειστικα να γραψει καλα: Ξεχνατε ομως οτι ο "ενας μαθητης" δεν ειναι ιδιος σε ολες τις περιπτωσεις. Δεχομαι οτι ενας μαθητης μπορει να το κανει αυτο, αλλα για αυτον τον εναν μαθητη αναγνωριζω αλλους 20 που δεν μπορουν να το κανουν αυτο. Ειτε γιατι δεν εχουν τις βασεις, ειτε γιατι θελουν σπρωξιμο, ειτε γιατι σε ενα πολυαριθμο τμημα "χανονται", ειτε γιατι δεν επεσαν σε καποιον σωστο καθηγητη να τους καθοδηγησει, και παει λεγοντας...

Αν "μπορουσαν" ολοι οι μαθητες να διαβασουν και να γραψουν καλα, δεν θα ειχαμε σχολειο, παρα μονο παροχη των βιβλιων.

Ας μην ξεχναμε και την σχεση γονιου-καθηγητη στις δυο περιπτωσεις. Στα χαρτια, και τους δυο τους πληρωνει ο γονεας. Ελαχιστοι ομως γονεις αντιμετωπιζουν τους καθηγητες του σχολειου ως ανθρωπους που τους πληρωνουν: Ο φορος ειναι κατι που το πληρωνουν εδω και χρονια και ετσι δεν τους φαινεται. Αντιθετως, στο φροντιστηριο, αυτη η αντιμετωπιση υπαρχει: Και οχι μονο απο την πλευρα του γονεα, αλλα και απο την πλευρα του καθηγητη. Οπως ειπα και πριν, ο καθηγητης σε ενα φροντιστηριο ξερει οτι το καθε λαθος του μπορει να του στοιχισει, και, αν εχει τα μυαλα του στο κεφαλι του, θα προσπαθησει να ελαχιστοποιησει αυτην την περιπτωση.


Μεσα σε ολα αυτα, πυροδοτειται ενας φαυλος κυκλος:

Οι γονεις στελνουν τα παιδια τους φροντιστηριο γιατι "ολοι το κανουν", τα παιδια υποτιμουν το σχολειο και τον καθηγητη τους, ο καθηγητης, ξεροντας οτι τα παιδια ριχνουν βαση στο φροντιστηριο δεν κανουν τελεια την δουλεια τους, τα παιδια παραπονιουνται γιατι γινεται αυτο, οι γονεις αγανακτουν με την δημοσια παιδεια, και ετσι θα στειλουν και το 2ο παιδι τους στο φροντιστηριο, και παλι απο την αρχη.


Κατα την γνωμη μου, για να εξαφανιστουν τα φροντιστηρια απο την ωραια μας χωρα, απαιτουνται να γινουν τα εξης:

-Γκρεμισμα ολων των κτιριων και κατασκευη νεων.
-Αρση της μονιμοτητας στους καθηγητες.
-Επανακριση ολων των καθηγητων για το αν ειναι καταλληλοι ή οχι.
-Προσληψη αλλων τοσων καθηγητων ωστε να υποδιπλασιαστει ο αριθμος των παιδων ανα τμημα.
-Αλλαγη της λιστας μαθηματων για καθε ταξη και διαφορετικος προσαναντολισμος στην διδασκαλια του καθε μαθηματος.
-Ως εκ τουτου, σεμιναρια σε ολους τους εκπαιδευτικους για το πως θα κανουν το μαθημα τους και ελεγχος μετα για το αν οντως το κανουν σωστα.

...Η λιστα ειναι ατελειωτη, σταματω εδω.

Ποιος εχει τα αρχιδια και κυριως τα λεφτα να το κανει; Κανεις :)

Ετσι, συντηρειται εσκεμμενα μια κατασταση που συμφερει πολλους, εκτος απο τις οικογενεις των μαθητων:

Οι δημοσιοι καθηγητες κανουν την ζωαρα τους,
οι ιδιωτικοι βρισκουν δουλεια [καμια κυβερνηση δεν θα ηθελε τοσους καθηγητες ανεργους, πιστεψτε με], και αρα, εχουν λεφτα να καταναλωνουν και να αυξανουν την ενεργο ζητηση στην αγορα, συν οτι φορολογουνται.

Χαιρετε :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nightwish 4 ever

Νεοφερμένος

Η Nightwish 4 ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
Εχω την εντυπωση οτι τα φροντιστηρια ειναι τις περισσοτερες φορες αναγκαιο κακο....Βεβαια το γεγονος οτι καποιος πηγαινει φροντιστηριο, δε του εξασφαλιζει μια θεση στην τριτοβαθμια εκπαιδευση. Ειναι ολα θεμα εξασκησης. Κανεις δεν θα πρεπει να επαναπαυεται στις ασκησεις του φροντιστηριου, αλλα θα πρεπει να λυνει ασκησεις απο βοηθηματα και μονος του.Το φροντιστηριο απλα σου δινει μια ωθηση, σου προσφερει βοηθεια στο σημειο που θα κολλησεις, σε βαζει σε προγραμμα...Ολα τα αλλα ειναι υποθεση του μαθητη....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top