Η γνώμη σας για τα φροντιστήρια!

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
και ο πατερας μου πηγε φροντιστηριο σε καποια φαση νομιζω :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Εντάξει άτοπο.Εμάς κανένας καθηγητής μας δεν πήγαινε,από τους 55άρηδες ως τους 40άρηδες.
-----------------------------------------


Ρε παιδιά κυνηγήστε το λίγο,βάλτε τους στη γωνία,πηγαίνετε και στη διεύθυνση εν ανάγκει.Τέτοιες μαλακίες δεν πρέπει να τις ανεχόμαστε.Αν δεν καταλαβαίνουν ότι διδάσκουν σε παιδιά που θα δώσουν Πανελλήνιες να πάτε στη Δευτεροβάθμια.Τους έχουμε δώσει τόσο αέρα που την είδαν επιστήμονες.Όσο ανεξέλεγκτους τους αφήνουμε,τόσο θα αποθρασύνονται κι αυτοί.
Toυς έχουμε πάει και τους έχουμε καταγκείλει στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.Καμία αλλαγή.Λες το πούμε στο δήμαρχο;:jumpy:
Όλοι οι ενήλικες που ξέρω πάντως,40-45 χρονων πήγαιναν.Μάλλον ήταν ηλίθιοι σαν κι εμένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hvairline

Νεοφερμένος

Ο hvairline αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Συγνωμη ,δηλαδη λετε πως ειστε ευχαριστιμενοι με την 300η,400η η και 500η θεση των πανεπιστημιων μας.Ειστε ευχαριστημενοι με το γεγονος οτι το καλυτερο πανεπιστημιο της ελλαδας εχει θεση 251-300?Για την χωρα που ξεκινησε την πανεπιστημιακη ιδεολογια?Αυτο ειναι γελιο.Να γιατι δεν εχουμε καλυτερες θεσεις.Αλλα τι να περιμενει κανεις..
ΥΠ=>Οτι το 60% των πανεπιστημιων ειναι πανεπιστημια αγορας πτυχιων η και αχρηστα οποτε μην λετε τιποτα για το 300/12000.Ελεος!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Συγνωμη ,δηλαδη λετε πως ειστε ευχαριστιμενοι με την 300η,400η η και 500η θεση των πανεπιστημιων μας.Ειστε ευχαριστημενοι με το γεγονος οτι το καλυτερο πανεπιστημιο της ελλαδας εχει θεση 251-300?Για την χωρα που ξεκινησε την πανεπιστημιακη ιδεολογια?Αυτο ειναι γελιο.Να γιατι δεν εχουμε καλυτερες θεσεις.Αλλα τι να περιμενει κανεις..
ΥΠ=>Οτι το 60% των πανεπιστημιων ειναι πανεπιστημια αγορας πτυχιων η και αχρηστα οποτε μην λετε τιποτα για το 300/12000.Ελεος!
Μην τα υποτιμαμε ολα.Κατι ειναι και αυτο:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Συγνωμη ,δηλαδη λετε πως ειστε ευχαριστιμενοι με την 300η,400η η και 500η θεση των πανεπιστημιων μας.Ειστε ευχαριστημενοι με το γεγονος οτι το καλυτερο πανεπιστημιο της ελλαδας εχει θεση 251-300?Για την χωρα που ξεκινησε την πανεπιστημιακη ιδεολογια?Αυτο ειναι γελιο.Να γιατι δεν εχουμε καλυτερες θεσεις.Αλλα τι να περιμενει κανεις..
ΥΠ=>Οτι το 60% των πανεπιστημιων ειναι πανεπιστημια αγορας πτυχιων η και αχρηστα οποτε μην λετε τιποτα για το 300/12000.Ελεος!


Τα πανεπιστημια μας ναι εχουν προβληματα αλλα 300 και 500 στα 12000 ειναι πολυ ψηλα πως να το κανουμε. Ειναι αντικειμενικο αυτο. Και για χωρα που ξεκινησαμε την πανεπιστημιακη ιδεολογια και που παει τοσο χαλια στον εργασιακο και οικονομικο τομεα τα παμε πολυ καλα σε σχεση με το επιπεδο σπουδων μας.
Το "να γιατι δεν εχουμε καλυτερες θεσεις" ειναι τελειως γελοιο επιχειρημα και ατοπο γιατι 1ον κανεις δεν ειπε οτι τα πανεπιστημια μας δεν χρειαζονται βελτιωση 2ον κανεις απο δω μεσα δεν εχει τετοια θεση ωστε να επηρεασει το επιπεδο σπουδων τοσο πολυ οσο υπονοεις οτι το κανουμε και γιατι αναγεις μια δυο αποψεις που ειπαμε εδω στις αποψεις ολων πανελλαδικως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Toυς έχουμε πάει και τους έχουμε καταγκείλει στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.Καμία αλλαγή.Λες το πούμε στο δήμαρχο;:jumpy:
Όλοι οι ενήλικες που ξέρω πάντως,40-45 χρονων πήγαιναν.Μάλλον ήταν ηλίθιοι σαν κι εμένα.

Δε λέω ότι είσαι ηλίθιος.Δήλωσες ότι όλοι πήγαιναν φροντιστήριο και σου λέω ότι είναι άτοπο,γιατί γνωρίζω αρκετούς συγγενείς,γνωστούς και καθηγητές που δεν πήγαιναν.

Όχι μόνο δήμαρχο,και πιο πάνω θα σου έλεγα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dancing_spirit

Νεοφερμένος

Η dancing_spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Τα πανεπιστημια μας ναι εχουν προβληματα αλλα 300 και 500 στα 12000 ειναι πολυ ψηλα πως να το κανουμε. Ειναι αντικειμενικο αυτο. Και για χωρα που ξεκινησαμε την πανεπιστημιακη ιδεολογια και που παει τοσο χαλια στον εργασιακο και οικονομικο τομεα τα παμε πολυ καλα σε σχεση με το επιπεδο σπουδων μας.
Το "να γιατι δεν εχουμε καλυτερες θεσεις" ειναι τελειως γελοιο επιχειρημα και ατοπο γιατι 1ον κανεις δεν ειπε οτι τα πανεπιστημια μας δεν χρειαζονται βελτιωση 2ον κανεις απο δω μεσα δεν εχει τετοια θεση ωστε να επηρεασει το επιπεδο σπουδων τοσο πολυ οσο υπονοεις οτι το κανουμε και γιατι αναγεις μια δυο αποψεις που ειπαμε εδω στις αποψεις ολων πανελλαδικως.

πραγματι η θεση μας σε σχεση με τα υπολοιπα ειναι πολυ καλη και φυσικα πανω απο την μεση, ειμαστε στα top500:P ...και φυσικα δεν ειναι η αριστη θεση αλλα ειναι ομως αρκετα ενθαρρυντικη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,163 μηνύματα.
...ξεκινησαμε την πανεπιστημιακη ιδεολογια και...

ποια είναι η πανεπιστημιακή ιδεολογία; :)
-----------------------------------------
πραγματι η θεση μας σε σχεση με τα υπολοιπα ειναι πολυ καλη και φυσικα πανω απο την μεση, ειμαστε στα top500:P ...και φυσικα δεν ειναι η αριστη θεση αλλα ειναι ομως αρκετα ενθαρρυντικη

Γιατί, ποια θέση θα ήθελες; :P
Συγκρίνονται τα Ελληνικά Πανεπιστήμια (Εκπαιδευτικά Ιδρύματα) με τις Πανεπιστημιακές Βιομηχανίες-Ερευνητικά Κέντρα της Δυτικοκεντρικής Ευρώπης και ΗΠΑ; Φονάζουμε για την έρευνα, ενώ δεν έχουμε καμία βιομηχανία για να την υποστηρίξει (όχι μόνο χρηματικώς). Αλλά και ποιοι θα μπορούσαν να ήταν οι ερευνητικοί στόχοι των Ελληνικών Πανεπιστημίων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
ποια είναι η πανεπιστημιακή ιδεολογία; :)
-----------------------------------------


Γιατί, ποια θέση θα ήθελες; :P
Συγκρίνονται τα Ελληνικά Πανεπιστήμια (Εκπαιδευτικά Ιδρύματα) με τις Πανεπιστημιακές Βιομηχανίες-Ερευνητικά Κέντρα της Δυτικοκεντρικής Ευρώπης και ΗΠΑ; Φονάζουμε για την έρευνα, ενώ δεν έχουμε καμία βιομηχανία για να την υποστηρίξει (όχι μόνο χρηματικώς). Αλλά και ποιοι θα μπορούσαν να ήταν οι ερευνητικοί στόχοι των Ελληνικών Πανεπιστημίων;


Υπεθεσα οτι εννοουσε αυτα που γινονταν στην αρχαια ελλαδα, με την Ακαδημια κτλ. και το γεγονος οτι υπηρχαν δασκαλοι και μαθητες. Αν δεν εννοει αυτο δεν ξερω τι αλλο μπορει να εννοει...
Προσωπικα δεν πιστευω οτι πρεπει οι βιομηχανιες και οι επιχειρησεις να μπαινουν στα χωραφια των πανεπιστημιων... δε ξερεις τι ερευνες μπορει να χρηματοδοτησουν υπερ τους (το κλασικο οτι η κοκα κολα κανει καλο και πρεπει να την πινουμε-απλοϊκο παραδειγμα αλλα you get the point ελπιζω:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,163 μηνύματα.
Προσωπικα δεν πιστευω οτι πρεπει οι βιομηχανιες και οι επιχειρησεις να μπαινουν στα χωραφια των πανεπιστημιων... δε ξερεις τι ερευνες μπορει να χρηματοδοτησουν υπερ τους (το κλασικο οτι η κοκα κολα κανει καλο και πρεπει να την πινουμε-απλοϊκο παραδειγμα αλλα you get the point ελπιζω:P)

Ξαναρωτάω: ποιοι θα μπορούσαν να ήταν οι ερευνητικοί στόχοι των Ελληνικών Πανεπιστημίων; Σαν χώρα θα κάνουμε έρευνα για να περνάει η ώρα μας ή για την πλάκα μας ή για να λέμε ότι έχουμε Τριτο/Τεταρτο-βάθμια εκπαίδευση;


Συμφωνώ με την μη ένταξη βιομηχανικών μονάδων στα Πανεπιστήμια. Αλλά τα καλά ξένα Πανεπιστήμια που ονειρευόμαστε να φοιτήσουμε έστω και μεταπτυχιακά (και όχι μόνο) είναι Βιομηχανίες. Προάγουν έρευνα για την τεχνολογική εξέλιξη...η οποία υλοποιείται μέσω τις παραγωγικής διαδικασίας (βιομηχανίας) με πολλά οφέλη (χρήματα, διαφήμιση,...κτλ) του Πανεπιστημίου. Ας θυμήσω την έρευνα στον αλγόριθμο Monte-Carlo από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια (ΗΠΑ) στις αρχές του 20ου αιώνα, ο οποίος εκτός από την "ακαδημαϊκή" ώθηση του αυτοτελή κλάδου των υπολογιστικών μαθηματικών, ώθησε και την επιστήμη των υπολογιστών και την βιομηχανία (Δ.Ευρώπης & ΗΠΑ) σε θέματα εφαρμογών (π.χ. ιατρική φυσική - ιατρική τεχνολογία,...κτλ) τα οποία με την σειρά τους προκάλεσαν αυξημένο παγκόσμιο ακαδημαϊκό ενδιαφέρον (θεωρητική έρευνα σε Πανεπιστήμια)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ξαναρωτάω: ποιοι θα μπορούσαν να ήταν οι ερευνητικοί στόχοι των Ελληνικών Πανεπιστημίων; Σαν χώρα θα κάνουμε έρευνα για να περνάει η ώρα μας ή για την πλάκα μας ή για να λέμε ότι έχουμε Τριτο/Τεταρτο-βάθμια εκπαίδευση;

Οι ερευνες για οπτικες ινες που γινονται στο ΙΤΕ για παραδειγμα δεν ειναι για την πλακα μας αλλα ουτε τις χρηματοδοτει μια εταιρια για το δικο της συμφερον αποκλειστικα. Αυτο που με απασχολει ειναι αν μπουν συγκεκριμενες εταιριες να χρηματοδοτησουν τα πανεπιστημια το ποσο θα γινεται ερευνα για το καλο ολων και οχι μονο των εταιριων αποκλειστικα οπως εχω ακουσει περιστατικα στο εξωτερικο...Η τριτοβαθμια εκπαιδευση δεν εχει στοχο την ερευνα αλλα τη μορφωση, η πρωτη ερχεται μετα τη δευτερη και οχι παντα γιατι δεν γινονται ολοι ερευνητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,163 μηνύματα.
Μα εδώ στην Ελλάδα, είναι που έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας. Γιατί οι καθηγητές να κάνουν συγχρόνως (αν κάνουν) έρευνα; Στο εξωτερικό, συνηθίζεται να υπάρχει ειδική ομάδα έμισθων ερευνητών* η οποία είναι αποκομμένη από την ακαδημαϊκή διαδικασία (διδασκαλία-εξέταση μαθημάτων σε Τμήματα του Πανεπιστημίου).

* όχι μεταπτυχιακοί ή (μετά)διδακτορικοί φοιτητές

Κανονικά, έπρεπε να δίνεται έμφαση στην έρευνα, διότι το Διδακτικό Προσωπικό σε αυτήν την περίπτωση, θα εξομοιωθεί στο τέλος σε γνώσεις με τον απόφοιτο επιστήμονα. Τι να το κάνω, αν ο καθηγητής μου έκανε θεωρητικές διατριβές στην στατιστική φυσική και παπαγάλισε τις κατανομές Bose-Einstein, ενώ δεν έχει ιδέα από πρακτικές εφαρμογές ή πρακτική εργασιακή εμπειρία της φυσικής στην σύγχρονη βιομηχανία; :p Στο εξωτερικό, πολλοί καθηγητές (πριν φτάσουν στην βαθμίδα καθηγητή) εργάζονται σε βιομηχανίες σε εξειδικευμένα ερευνητικά πόστα συναφή με τις διδακτορικές διατριβές τους και έτσι πέραν της εργασιακής εμπειρίας που αποκτούν, τους δίνεται μια καλή ευκαιρία να δουν στην πράξη την επιστήμη τους. Έτσι, γίνονται και καλύτεροι δάσκαλοι στους αυριανούς επιστήμονες, αφού κατέχουν το αντικείμενό τους πάρα πολύ καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Μα εδώ στην Ελλάδα, είναι που έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας. Γιατί οι καθηγητές να κάνουν συγχρόνως (αν κάνουν) έρευνα; Στο εξωτερικό, συνηθίζεται να υπάρχει ειδική ομάδα έμισθων ερευνητών* η οποία είναι αποκομμένη από την ακαδημαϊκή διαδικασία (διδασκαλία-εξέταση μαθημάτων σε Τμήματα του Πανεπιστημίου).

* όχι μεταπτυχιακοί ή (μετά)διδακτορικοί φοιτητές

Κανονικά, έπρεπε να δίνεται έμφαση στην έρευνα, διότι το Διδακτικό Προσωπικό σε αυτήν την περίπτωση, θα εξομοιωθεί στο τέλος σε γνώσεις με τον απόφοιτο επιστήμονα. Τι να το κάνω, αν ο καθηγητής μου έκανε θεωρητικές διατριβές στην στατιστική φυσική και παπαγάλισε τις κατανομές Bose-Einstein, ενώ δεν έχει ιδέα από πρακτικές εφαρμογές ή πρακτική εργασιακή εμπειρία της φυσικής στην σύγχρονη βιομηχανία; :p

Τελικα δεν καταλαβα θες ή οχι οι καθηγητες να κανουν και ερευνα; γιατι μου φαινεται στην πρωτη παραγραφο λες οτι δε θες και μετα λες οτι θες γιατι πρεπει να εχει πρακτικες γνωσεις...;:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,163 μηνύματα.
Zητάω συγγνώμη Δέσποινα, για την ανακρίβεια! :p
Aπλά, οι καθηγητές θα πρέπει να συμμετέχουν στην έρευνα σε συνεργασία με τους έμισθους ερευνητές (και όχι να αναλαμβάνουν την επίβλεψη και διεκπεραίωση όλου του ερευνητικού έργου μόνοι τους, αποσπώμενοι από τα διδακτικά καθήκοντα) ώστε να είναι ακαδημαϊκά ενεργοί επιστήμονες άρα και καλοί δάσκαλοι. Αυτό γίνεται στο εξωτερικό. Όμως εκεί δίνεται περισσότερη έμφαση κατά το διορισμό καθηγητή, να έχει και εργασιακή εμπειρία (όσο ήταν επίκουρος, μέσω ειδικής "άδειας") εκτός Πανεπιστημίου σε θέση σχετική με την επιστήμη του και την διδακτορική διατριβή. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
λοιπον....τα φροντιστηρια...αν δεν πας αισθανεσαι ανασφαλης, παρολαυτα αν ο μαθητης ειναι παιχταρας και ξερει να διαβαζει, χαραζοντας (το τονιζω) την γνωση και οχι γραφοντας την.....οπως ειπατε και παραπανω : η αξια σου θα φανει αργα η γρηγορα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Τωρα μαλιστα :P Ναι συμφωνω μαζι σου, σιγουρα θα πρεπει να εχει επαφη με τις ερευνες ο καθε καθηγητης, αλλιως θα καταληξουν σαν τους καθηγητες γυμνασιου και λυκειου που ειναι αποκομμενοι απο την επιστημη και εχουν γινει μηχανακια με το ηλιθιο συστημα της δευτεροβαθμιας... αλλα ναι θα ηταν προτιμοτερο οπως το λες εσυ.
Βεβαια νομιζω πιο πολυ θα πρεπει οι καθηγητες του πανεπιστημιου να μαθαινουν και πως να διδασκουν σωστα, ειναι ανευθυνο να λεγεσαι επιστημονας και να μην προσπαθεις να διδασκεις με το βελτιστο τροπο, να μην προσπαθεις να γινεσαι οσο το δυνατον πιο κατανοητος. Εχουμε καθηγητες που ειναι ετσι αλλα και πολλους (οι περισσοτεροι μαλλον) που δυστυχως αυτο δεν το εχουν καταφερει και το μαθημα τους γινεται πολυ κουραστικο καθως πολλες φορες χανονται και κανουν ακυρους συνειρμους που χαλαει τη ροη του μαθηματος. Πιστευω οτι θα ηταν πολυ καλο να μπορουσαμε να τους αξιολογησουμε (εμεις οι φοιτητες) ωστε να βελτιωθουν τα πραγματα αλλα δυστυχως δεν το κανουν γιατι δε τους συμφερει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,163 μηνύματα.
Βεβαια νομιζω πιο πολυ θα πρεπει οι καθηγητες του πανεπιστημιου να μαθαινουν και πως να διδασκουν σωστα, ειναι ανευθυνο να λεγεσαι επιστημονας και να μην προσπαθεις να διδασκεις με το βελτιστο τροπο, να μην προσπαθεις να γινεσαι οσο το δυνατον πιο κατανοητος. Εχουμε καθηγητες που ειναι ετσι αλλα και πολλους (οι περισσοτεροι μαλλον) που δυστυχως αυτο δεν το εχουν καταφερει και το μαθημα τους γινεται πολυ κουραστικο καθως πολλες φορες χανονται και κανουν ακυρους συνειρμους που χαλαει τη ροη του μαθηματος. Πιστευω οτι θα ηταν πολυ καλο να μπορουσαμε να τους αξιολογησουμε (εμεις οι φοιτητες) ωστε να βελτιωθουν τα πραγματα αλλα δυστυχως δεν το κανουν γιατι δε τους συμφερει...

Καλημέρα! :P
Συμφωνώ με αυτό που λες. Δυστυχώς σε Ελληνικά Φυσικομαθηματικά Τμήματα το Διδακτικό-Ερευνητικό Προσωπικό δεν φημίζεται για την μεταδοτικότητά του. Ευτυχώς που έχουμε και έναν Ολλανδό Θεωρητικό Φυσικό και μαθαίνουμε σωστά, σύγχρονη φυσική! :D Οι Έλληνες Φυσικομαθηματικοί καθηγητές δίνουν το βάρος του λειτουργήματός τους, στην μεταδιδακτορική διατριβή ή "έρευνα" αν θα μπορούσε να ειπωθεί. Δυστυχώς! Παρόλο που σχεδόν όλοι οι μαθηματικοί ή φυσικοί, έχουν διδαχθεί κάποια προπτυχιακά μαθήματα παιδαγωγικής - διδακτικής των μαθηματικών ή της φυσικής αντίστοιχα δεν βλέπω να αποδίδουν θετικά στην πράξη (διδασκαλία). Οι λεγόμενοι "τρελο-επιστήμονες" καθηγητές είναι αυτοί που εκπονούν υψηλού επιπέδου επιστημονικές διατριβές (κάνουν έρευνα, "τρώνε" πακέτα χρημάτων, έχουν εξωπανεπιστημιακές δραστηριότητες...κτλ) και έχουν τις χειρότερες σημειώσεις στο μάθημα καθώς εκφράζονται λες και το ακροατήριο είναι υψηλού ακαδημαϊκού επιπέδου αποτελούμενο από φοιτητές Αινσταϊν και καταξιωμένους ερευνητές. Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι είχα καθηγητή με μεταπτυχιακές σπουδές στην Διδακτική των Μαθηματικών και ήταν ακαταλαβίστικος! Τέλος, κατά την γνώμη μου, η μεταδοτικότητα ενός καθηγητή στο μάθημα (είτε είναι στο Παν/μιο είτε είναι στο σχολείο είτε είναι στο φροντιστήριο) είναι έμφυτο ταλέντο και δεν διδάσκεται. Κάτι μεταπτυχιακά προγράμματα ή σεμινάρια του ΥΠΕΠΘ στην Διδακτική κάποιας βασικής επιστήμης (Μαθηματική, Φυσική,...) τα ακούω βερεσέ...διότι η πράξη δείχνει αντίθετα αποτελέσματα. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ειναι κυριως εμφυτο αλλα σιγουρα μπορει καποιος να βελτιωθει αν το προσπαθησει και οταν λεω προσπαθησει εννοω φυσικα να δεχεται και γνωμες των μαθητων του ωστε να μπορει να βελτιωθει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlitos

Δραστήριο μέλος

Ο Παύλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 725 μηνύματα.
Ρε παιδιά μην βγαίνετε οφφ. Έλεος δηλαδή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top