nPb
Επιφανές μέλος
Ελληνικό αμφιθέατρο:
Αμφιθέατρο Χαϊδελβέργης:
Και θα σου απαντήσουν εδώ..οι φοιτητές οι έμμεσα "κομματόσκυλοι" στα Πανεπιστήμια: «μας αρέσει που είναι τόσο χάλια τα αμφιθέρετρά μας, για να μπορούμε να συδικαλιζόμαστε». Οι φοιτητές στο εξωτερικό κατά τις πεποιθήσεις την ντόπιας "αριστοκρατίας" των χλιδάνεργων φοιτητών, θεωρούνται αρκετά μαλθακοί που πάνε στο Πανεπιστήμιο μόνο για τέννις και για μάθημα. Αφού το βλέπεις και εσύ, ότι είναι πιο "μοδάτο" να μπαίνεις σε έναν τεκέ για μάθημα, που μόνο για μάθημα δεν πηγαίνεις: αλλά για να κάνεις κοινωνικές σχέσεις με Ελληνίδες γκομενοφοιτήτριες. Αλλά επειδή έχω προσωπική εμπειρία σε αμφιθέατρο του εξωτερικού θα σου πω τούτο: ότι και εκεί οι φοιτητές στην πλειοψηφία τους κοιμόντουσαν εν ώρα μαθήματος πλην ελαχίστων που πρόσεχαν και συμμετείχαν. Μάλιστα είναι τόσο καθαρό το περιβάλλον που άνετα το κόβεις στον ύπνο..οπότε παντού είναι οι ίδιοι οι φοιτητές. Επίσης οι φοιτητές εκεί φαίνονται λιγάκι «μπούληδες» σε σχέση με την κουραδομαγκία των Ελλήνων φοιτητών: φραπέ, μαλλί, γυαλί. Βέβαια υπάρχουν τα κοπρόσκυλα, οι μέτριοι του λίγο απ' όλα και οι σοβαροί. Η χώρα μας απλά το δείχνει ωμά..ενώ οι ξένες χώρες το κρύβουν μέσα στα καθαρά αμφιθέατρα, ξεχνώντας ότι μιλάμε για ανθρώπους με τις ίδιες ανάγκες και ελαττώματα και όχι για διαφορετικά όντα ασχέτως διαφορετικής κουλτούρας, ζόρικου λυκείου,..κ.α. παραγόντων.
Υ.Γ. Στο αμφιθέατρο της Χαϊδελβέργης ο φοιτητής θα μάθει καλύτερη Φυσική ΙΙ; Δεν νομίζω. Αν δεν στρώσει τον κώλο του ο ίδιος να διαβάσει, το αποτέλεσμα δεν θα είναι τόσο αξιοπαίνευτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
schooliki
Δραστήριο μέλος
Έγραψα απλά ότι το University of Heidelberg είναι ένα από τα κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου.Ποια πανελλαδικώς εξεταζόμενα και απολυτήρια και τρίχες ρε φίλε;Ο άλλος στην αρχαιολογία Ιωαννίνων ήταν και μετά από 2 χρόνια ξυσίματος έκανε τα χαρτιά του και τον πήραν στο έτσι!
Θες να σου δώσω το link απ'το facebook του να τα πείτε;
Επίσης,μην κάνετε σα μωρά και γκρινιάζετε κάθε φορά που αναφέρεται κάτι "αρνητικό" για το πανεπιστήμιο σας λες και σας θίξανε τη μάνα ή τη γκόμενα!
Και να σχόλια ο ένας,να εικόνες από αμφιθέατρα ο άλλος,να λίστες αξιολόγησης ο τελευταίος!
Τι διάολο,σας πληρώνουν για να κάνετε τους "οπαδούς" των πανεπιστημίων;Τι πώρωση είναι αυτή που σας έχει πιάσει;
Εγώ είπα αυτό που είπα,τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο!Ούτε για καλό το είπα ούτε για κακό...
Από εκεί και πέρα το αν είναι "κορυφαίο" ή "πάτος" ή δε ξέρω κι εγώ τι άλλο και η έπαρση που νιώθετε δε μ'ενδιαφέρουν,ανοίξτε ένα αντίστοιχο θέμα και πείτε τα!
Να το θυμηθείτε αυτό που γράφει ο nPb πιο πάνω όσοι σπουδάζετε έξω...
Δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν είμαι φοιτητής του παραπάνω πανεπιστημίου.
Υ.Γ.
Εκτός από την έπαρση, υπάρχει και το κόμπλεξ κατωτερότητας.
Δυστυχώς το τελευταίο, όταν εκδηλώνεται επιθετικά, τείνει να ισοπεδώνει τα πάντα.
Όπως έγραψε και ο Johnnaousa νωρίτερα, κάτι ήξερε και ο Αίσωπος για το θέμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Ξαφνικά "ισοπέδωσα" τα πάντα κι έγινα κι επιθετικός,φέροντας μάλιστα "κόμπλεξ κατωτερότητος"!Σκέτο παραλήρημα!Υ.Γ.
Εκτός από την έπαρση, υπάρχει και το κόμπλεξ κατωτερότητας.
Δυστυχώς το τελευταίο, όταν εκδηλώνεται επιθετικά, τείνει να ισοπεδώνει τα πάντα.
Όπως έγραψε και ο Johnnaousa νωρίτερα, κάτι ήξερε και ο Αίσωπος για το θέμα.
Πιο πιθανό είναι φίλε μου εγώ προσωπικά να διακατέχομαι από κόμπλεξ "ανωτερότητος" μια που στον τομέα μου,στην ηλικία μου,στην Ελλάδα θέλω 10 σαν τον κάθε μηχανολόγο απ'το πανεπιστήμιο σου και άλλα "ξακουστά" ιδρύματα της Αλλοδαπής για να με δασκαλέψει!Αλλά και πάλι,έξω πέφτεις...
Αυτό στο οποίο επιδίδομαι εδώ μέσα κατά καιρούς και μετά περισσής ευχαρίστησης,είναι ο χλευασμός προς κάθε γελοίο "αίσθημα ανωτερότητας" που μπορεί να υπάρχει στα κεφάλια των εκάστοτε ανεγκέφαλων!
Αλλά επιμένω,εν προκειμένω ΔΕΝ μιλάμε καν για κάτι τέτοιο!
Έχουμε εμφανή διαφορά νοοτροπίας...κι εξηγώ:
Είπα "στη Γερμανία πάει όποιος θέλει"...αυτό το σχόλιο κατ'εμέ δεν είναι στοιχείο που "υποβαθμίζει","ισοπεδώνει" ή οτιδήποτε (ως μη Νεοελληναράς και ανοιχτόμυαλος) και είναι καθ'όλα "κόσμιο"...κατά το δικό σου μυαλό όμως (που λέει ότι "όποιος φεύγει για σπουδές έξω είναι ο αποτυχημένος των πανελληνίων" κ.λπ. βλακείες) ενδεχομένως να είναι "ισοπεδωτικό" και "επιθετικό"!
Εκεί χαλάει η μαγιονέζα κι αρχίζεις τις παρλαπίπες!Και ξέρεις γιατί;
Γιατί κι εσύ μεταξύ άλλων θες ντε και καλά να αρπαχτούμε χωρίς λόγο!
Δε θα σου κάνω τη χάρη φιλαράκο,εκεί να σε φάει η φαγούρα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
schooliki
Δραστήριο μέλος
Ξέρω το θεό σου, ξέρω το κριτήριο της επιτυχίας για σένα.........
Πιο πιθανό είναι φίλε μου εγώ προσωπικά να διακατέχομαι από κόμπλεξ "ανωτερότητος" μια που στον τομέα μου,στην ηλικία μου,στην Ελλάδα θέλω 10 σαν τον κάθε μηχανολόγο απ'το πανεπιστήμιο σου και άλλα "ξακουστά" ιδρύματα της Αλλοδαπής για να με δασκαλέψει!Αλλά και πάλι,έξω πέφτεις...
Εγώ ο ίδιος είμαι το αντιπαράδειγμα αυτού που νομίζεις ότι πιστεύω.........
Έχουμε εμφανή διαφορά νοοτροπίας...κι εξηγώ:
Είπα "στη Γερμανία πάει όποιος θέλει"...αυτό το σχόλιο κατ'εμέ δεν είναι στοιχείο που "υποβαθμίζει","ισοπεδώνει" ή οτιδήποτε (ως μη Νεοελληναράς και ανοιχτόμυαλος) και είναι καθ'όλα "κόσμιο"...κατά το δικό σου μυαλό όμως (που λέει ότι "όποιος φεύγει για σπουδές έξω είναι ο αποτυχημένος των πανελληνίων" κ.λπ. βλακείες) ενδεχομένως να είναι "ισοπεδωτικό" και "επιθετικό"!
Σπουδάζω θεωρητική φυσική στην Αγγλία έχοντας πάρει σχεδόν 19.400 μόρια στις πανελλήνιες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Τότε γιατί πετάχτηκες να "υπερασπιστείς" τη Χαϊδελβέργη;Εγώ ο ίδιος είμαι το αντιπαράδειγμα αυτού που νομίζεις ότι πιστεύω.
Σπουδάζω θεωρητική φυσική στην Αγγλία έχοντας πάρει σχεδόν 19.400 μόρια στις πανελλήνιες.
Εγώ ξέρω γιατί,αλλά έτσι είμαι περίεργος να δω τι θα μου απαντήσεις!
Που είναι τελικά η επιθετικότητα και η "ισοπέδωση" σε ΑΥΤΟ;
Στη Χαϊδελβέργη (όπως έγραψα και προηγουμένως) δέχονται και την κουτσή Μαρία,μαθητές με 5 χιλιάδες μόρια,"αιώνιους" φοιτητές που παρατάνε άλλες σχολές μετά από 2-3 χρόνια κ.λπ. οπότε τι ακριβώς "δε φτάνει η αλεπού";
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Πραγματικά, σε ένα τόπικ μπορείς να μην μιζεριάζεις;Αλλά επειδή έχω προσωπική εμπειρία σε αμφιθέατρο του εξωτερικού θα σου πω τούτο: ότι και εκεί οι φοιτητές στην πλειοψηφία τους κοιμόντουσαν εν ώρα μαθήματος πλην ελαχίστων που πρόσεχαν και συμμετείχαν. Μάλιστα είναι τόσο καθαρό το περιβάλλον που άνετα το κόβεις στον ύπνο..οπότε παντού είναι οι ίδιοι οι φοιτητές.
Άσε την «εμπειρία» σου από αμφιθέατρο του εξωτερικού στην άκρη. Ξέρω ότι σ' αρέσει να ρίχνεις λάσπη, αλλά επειδή εγώ έχω διδάξει επί δύο σερί εξάμηνα στο Πανεπιστήμιο που είμαι τώρα, έχω μια πιο καθαρή εικόνα απ' την δική σου. Και δεν μιλάω για μία φορά που πάτησα σε ένα αμφιθέατρο (μάλλον στο κυλικείο ήσουν), αλλά για εξάμηνα.
Δύο γρήγορα σχόλια:
- Απ' την δική μας μεριά, που διδάσκουμε, υπάρχει ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο οργάνωσης απ' αυτό που θα δεις σε ένα τυπικό ελληνικό πανεπιστήμιο: ασκήσεις στην ώρα τους, mailing lists για απορίες φοιτητών, εν ανάγκη ακόμα και προσωπικά meetings με φοιτητές που έχουν απορίες.
Φυσικά, διόρθωση γραπτών στην εβδομάδα και σωστή βαθμολογία: καθένας ακριβώς όσο αξίζει. - Απ' την δε μεριά των φοιτητών, τουλάχιστον για το δικό μας μάθημα, είχαμε φοβερή ανταπόκριση. Ενεργό ενδιαφέρον στις διαλέξεις, ωραίες κι εύστοχες απορίες και πολύ καλή συμμετοχή και στα εργαστήρια. Το δε μάθημα το αξιολόγησαν με 5.5 / 6 νομίζω, που θεωρείται εξαιρετική βαθμολογία για μάθημα.
Και συνέχισε εσύ να ρίχνεις τη λάσπη σου..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
1)Όλα αυτά που λες είναι ψιλοάσχετα σε σχέση με όσα περιέγραψε ο nPb,αλλά nevermind!1)Απ' την δική μας μεριά, που διδάσκουμε, υπάρχει ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο οργάνωσης απ' αυτό που θα δεις σε ένα τυπικό ελληνικό πανεπιστήμιο: ασκήσεις στην ώρα τους, mailing lists για απορίες φοιτητών, εν ανάγκη ακόμα και προσωπικά meetings με φοιτητές που έχουν απορίες.
Φυσικά, διόρθωση γραπτών στην εβδομάδα και σωστή βαθμολογία: καθένας ακριβώς όσο αξίζει.
2)Απ' την δε μεριά των φοιτητών, τουλάχιστον για το δικό μας μάθημα, είχαμε φοβερή ανταπόκριση. Ενεργό ενδιαφέρον στις διαλέξεις, ωραίες κι εύστοχες απορίες και πολύ καλή συμμετοχή και στα εργαστήρια. Το δε μάθημα το αξιολόγησαν με 5.5 / 6 νομίζω, που θεωρείται εξαιρετική βαθμολογία για μάθημα.
Στην μια (δική σου) περίπτωση παρουσιάζεις έναν συνεπή και "επαγγελματία" καθηγητή και στην άλλη έναν 60χρονο γερολεχρίτη σκατόψυχο καθηγητούκο με το ενάμιση πόδι στη σύνταξη!
Όχι,δε μεροληπτείς καθόλου!
Τέτοιους καθηγητές έχει κι εδώ ξέρεις και δεν είναι τόσο λίγοι όσο νομίζεις,κρίμα αν δε συνάντησες κανένα...
"mailing lists";"meetings";Πρέπει ντε και καλά να δώσεις cool ξενίζουσες ονομασίες σε απλά καθημερινά πραγματάκια (όπως π.χ. να πας να δεις έναν καθηγητή στο γραφείο του να τον ρωτήσεις κάτι ή να του στείλεις ένα mail) έτσι;
2)Εντάξει,ειδικά σε αυτό μπαμ κάνει ότι βλογάς τα γένια σου!Καλά κάνεις βέβαια,who can blame you...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Έχω συναντήσει. Αλλά στην Ελλάδα τείνουν να είναι η εξαίρεση.Τέτοιους καθηγητές έχει κι εδώ ξέρεις και δεν είναι τόσο λίγοι όσο νομίζεις,κρίμα αν δε συνάντησες κανένα...
Όσον αφορά όλα τα άλλα του τι πιστεύεις για μένα, μισό, πάω να βάλω την γάτα μου να κλαίει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ναι.Στο αμφιθέατρο της Χαϊδελβέργης ο φοιτητής θα μάθει καλύτερη Φυσική ΙΙ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Θα ανοίξουν το κεφάλι του φοιτητή να του τη βάλουν μέσα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εντάξει, έχω τελειώσει τη μελέτη μου για σήμερα, απαντώ: Συμφωνείς ότι το περιβάλλον που απεικονίζεται στις δύο φωτογραφίες παρουσιάζει μια εμφανέστατα έντονη αντίθεση? Νομίζω ότι θα υποτιμούσε τη νοημοσύνη και των δύο μας το να μπούμε σε τέτοια συζήτηση για το προφανές, θεωρώ λοιπόν ότι συμφωνούμε. Είναι πρόδηλο ότι πολλά ξένα πανεπιστήμια (συμπεριλαμβανομένου και αυτού της Χαϊδελβέργης) έχουν ένα αξιοζήλευτο οικονομικό υπόβαθρο, που τους επιτρέπει να παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, χρεώνοντας υποθέτω και τα ανάλογα δίδακτρα. Έχουν καλύτερα κτίρια, εργαστήρια, βιβλιοθήκες, κοιτώνες, εστιατόρια, κοινόχρηστους / εξωτερικούς χώρους, εξοπλισμό, διδακτικό και διοικητικό προσωπικό. Δεν νομίζω ότι θα διαφωνήσουμε λοιπόν για τα προφανή. Η υπεροχή τους αυτή δεν συνεπάγεται φυσικά ότι όλοι ανεξαιρέτως οι φοιτητές τους είναι αστέρια. Ακόμα κι αν ίσχυε αυτό όμως, δεν θα μείωνε σε τίποτα τον σοβαρό Έλληνα φοιτητή που παλεύει να μορφωθεί μέσα σε δυσχερέστερες συνθήκες. Πιστεύω όμως ότι ένας σοβαρός φοιτητής θα διευκολυνόταν ιδιαίτερα από ένα αναβαθμισμένο, λειτουργικά και αισθητικά, περιβάλλον. Το ότι ο σοβαρός αυτός φοιτητής είναι αναντίρρητα αξιέπαινος δεν μπορεί όμως να ακυρώνει την ανωτερότητα των καλών ιδρυμάτων του εξωτερικού, όπως αυτά αξιολογούνται στις λίστες κατάταξης που ανέφερε πιο πάνω ο schooliki. Κλείνοντας, να δηλώσω i) ότι δεν είμαι φοιτητής της Χαϊδελβέργης, ούτε καν φοιτητής γενικά, καθώς τον Σεπτέμβριο θα πάω Γ' Λυκείου, ii) ότι δεν χρηματίζομαι από τους Γερμανούς για να τους διαφημίζω, αλλά μπορώ να κρίνω και να έχω την άποψή μου και τέλος iii) ότι στους όρους χρήσης του ischool δεν αναφέρεται πουθενά ότι οφείλουμε να ζητάμε την άδεια για να "πεταγόμαστε", καθώς εδώ δεν είναι στρατόπεδο.Θα ανοίξουν το κεφάλι του φοιτητή να του τη βάλουν μέσα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
schooliki
Δραστήριο μέλος
Αντέδρασα σε μια προσπάθεια απαξίωσης του University of Heidelberg, που το θεωρώ ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.Τότε γιατί πετάχτηκες να "υπερασπιστείς" τη Χαϊδελβέργη;
Εγώ ξέρω γιατί,αλλά έτσι είμαι περίεργος να δω τι θα μου απαντήσεις!
Που είναι τελικά η επιθετικότητα και η "ισοπέδωση" σε ΑΥΤΟ;
Είμαι σίγουρος ότι θέλει κότσια για να μπεις. Δε μπαίνει και η κουτσή Μαρία, πως να το κάνουμε τώρα.
Παραθέτω και ένα σημείωμα που έγραψα παλαιότερα, με μια ολοκληρωμένη άποψη για τις σπουδές ή μη στο εξωτερικό, για να καταλάβεις πως βλέπω το θέμα.
"Λέω ναι στα προπτυχιακά σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού (άλλωστε, το έκανα και ο ίδιος), με τις εξής προϋποθέσεις:
1. Να μπορεί η οικογένεια να πληρώσει (τα έξοδα δεν είναι συνήθως περισσότερα από αυτά που χρειάζονται για να σπουδάσεις σε μιά άλλη πόλη στην Ελλάδα, αλλά βεβαίως μπορεί να μην υπάρχουν). (Όταν το έγραψα η Αγγλία είχε ακόμα χαμηλά δίδακτρα, υπάρχουν όμως ακόμα η Σκωτία, η Γερμανία κ.λ.π.)
2. Να έχεις γίνει δεκτός από ένα πολύ καλό (λίγο αυστηρό αυτό, σίγουρα όμως πρέπει να είναι καλό) πανεπιστήμιο του εξωτερικού, που θα σου δώσει τη δυνατότητα να συνεχίσεις με περαιτέρω σπουδές (με υποτροφία ή χωρίς, ανάλογα με τις δυνατότητες τις δικές σου και τα οικονομικά των γονιών) και μετά, με καλή δουλειά.
Για να γίνεις όμως δεκτός σε ένα τέτοιο πανεπιστήμιο πρέπει να έχεις δουλέψει γερά από το σχολείο στην Ελλάδα. Πιθανόν να έχεις βαθμούς στις πανελλαδικές, που σε βάζουν σε όλες τις σχολές. Το εξωτερικό να είναι επιλογή, όχι ανάγκη. Το να σπουδάσεις σε ένα ασήμαντο πανεπιστήμιο, διότι δεν δούλεψες στο σχολείο και δεν πέρασες εκεί που ήθελες στις πανελλαδικές, νομίζω ότι δεν είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις.
Η μόνη περίπτωση που το συνιστώ ανεπιφύλακτα, είναι να έχει ο μπαμπάς ή η μαμά μια καλή δουλειά που αρέσει και σε σένα (ελπίζοντας ότι θα συνεχίσει να είναι καλή και αύριο) και εσύ θα την αναλάβεις, ενδιαφέρεσαι με λίγα λόγια μόνο για τα τυπικά προσόντα και την άδεια εργασίας.
3. Να είσαι αποφασισμένος να δουλέψεις σκληρά και να μείνεις στο εξωτερικό για πολλά χρόνια (Αν θέλεις να γυρίσεις αμέσως μετά τις σπουδές στην Ελλάδα, καλύτερα να κρύψεις τα πτυχία σου, γιατί στην Ελλάδα του σήμερα, πόσο μάλλον του αύριο, τα πολλά και καλά πτυχία δυσκολεύουν την εύρεση εργασίας)."
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σέβομαι την άποψή σου, προσπερνώντας τον υπαινιγμό "που καθορίζουν την ακαδημαϊκή κοινότητα". Κι εγώ μεθαύριο φιλοδοξώ να είμαι φοιτητής στην Ελλάδα, κάνω ό,τι μπορώ για να το καταφέρω σε ΠΟΛΥ αντίξοες συνθήκες και πίστεψέ με, πρώτη μου προτεραιότητα δεν είναι η "γκομενοφοιτήτριες" που προανέφερες, αλλά η μόρφωση. Άλλωστε, η σχολή στην οποία θέλω να μπω είναι διαβόητη για την έλλειψη γυναικείου κόσμου. Ας συμφωνήσουμε λοιπόν πολιτισμένα ότι σε κάποια σημεία διαφωνούμε και να το κλείσουμε εδώ φιλικά.Οι Έλληνες φοιτητές που καθορίζουν την ακαδημαϊκή κοινότητα έχουν άλλη άποψη από τη δική σου. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι θέλουν το Πανεπιστήμιο να είναι στην μορφή που δεν αρέσει σε κανέναν (παράδοξο) αλλά όταν πάνε στο εξωτερικό, υιοθετούν την συμπεριφορά και τις συνήθειες των φοιτητών του εξωτερικού. Το Ελληνικό Πανεπιστήμιο στη μορφή που είναι, εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα πέρα από τη μάθηση η οποία δεν αποτελούσε (αποτελεί πλέον;; δεν ξέρω) άμεση προτεραιότητά του. Συνευθύνη σ' αυτό είχαν και οι καθηγητές, οι οποίοι "χρησιμοποιούν" τους φοιτητές. Από εκεί και πέρα, ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του ως φοιτητής και όχι μόνο, για την αισθητική μορφή των Ελληνικών Πανεπιστημίων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
element skate
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mamaguena
Εκκολαπτόμενο μέλος
Το καλύτερο είναι ότι σε δύο σελιδες καθονται και μαλωνουν ολοι αν το πανεπιστημιο στην γερμανια ειναι καλο ή οχι και αν μπαινεις με 50000 μορια ή 5000.Στο πανεπιστημιο αυτο σε ολα τα πανεπιστημια και γενικα στα παντα στην σημερινη ζωη μπαινεις αν εχεις λεφτα ή μεσο.Οποτε χαζη στραβη η κουτση μαρια ή διανοια μονο λεφτα χρειαζεται για να μπει.Επισης δεν υπαρχει λογος να συγκρινει καποιος τα ελληνικα πανεπιστημια με τα ξενα γτ απλα δεν υπαρχουν ελληνικα. Εκτος αν καποιος ονομαζει αυτην την κοροιδια και χασιμο χρονου των φοιτητων που θελουν να προκοψουν πανεπιστημιο (now tell how everyone works and succeeds by himself)
Ό,τι να'ναι όμως. Ο καθείς με το μακρύ και το κοντό του, χωρίς καν τη στοιχειώδη τεκμηρίωση. Πολύ ωραία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ό,τι να'ναι όμως. Ο καθείς με το μακρύ και το κοντό του, χωρίς καν τη στοιχειώδη τεκμηρίωση. Πολύ ωραία.
Eσύ τι άποψη έχεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mamaguena
Εκκολαπτόμενο μέλος
Eσύ τι άποψη έχεις;
Συμφωνώ με τις ουσιαστικές ελλείψεις και τα τρωτά των ελληνικών πανεπιστήμιων, αλλά δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ως χώρα έχουμε να επιδείξουμε επιστήμονες, οι οποίοι φοίτησαν στα ελληνικά πανεπιστήμια και κατάφεραν να διαπρέψουν στο εξωτερικό. Επιπλέον, πολλές σχολές των ελληνικών πανεπιστημίων θεωρούνται πιο δύσκολες και πιο απαιτητικές σε σύγκριση με σχολές της δυτικής Ευρώπης. Δεν έχω καμία διάθεση να στατιστικά στοιχεία και πίνακες, τα οποία τις περισσότερες φορές είναι φτιαχτά και δεν αποτελούν ορθά τεκμήρια. Γενικότερα, πιστεύω πως κάποτε πρέπει να ξεπεράσουμε αυτό το σύνδρομο ξενομανίας, που μας διακατέχει, και να δούμε τα πράγματα λίγο πιο ξεκάθαρα. Επίσης, θέλω να πω πως δεν εναντιώνομαι στα παιδιά, τα οποία αποφασίζουν να σπουδάσουν στο εξωτερικό (προσωπικά, δεν απορρίπτω μια τέτοια εξέλιξη των πραγμάτων ακόμη και για εμένα), αλλά διαφωνώ με την νοοτροπία που υπάρχει για τα ελληνικά πανεπιστήμια, από τη στιγμή που είναι προϊόν γενικεύσεων και ενίοτε λαϊκισμού. Προφανώς και υπάρχουν προβλήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τα οποία χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης, αλλά μπορούν να ξεπεραστούν, αυτό το πιστεύω ακράδαντα. Μην ξεχνάμε ότι έχουμε και εξαίρετους καθηγητές και πανεπιστήμια, τα οποία συνεργάζονται με πανεπιστήμια του εξωτερικού και μυαλά, τα οποία αξίζουν.
Όπως είπα και πριν, δεν είμαι κατά των παιδιών που μεταναστεύουν (συμπεριλαμβανόμενης και της πρώτης των πρώτων), τουναντίον τους παραδέχομαι, καθώς η μετανάστευση δεν αποτελεί εύκολο εγχείρημα. Ο καθένας μπορεί να καταλάβει ότι οι σπουδές στο εξωτερικό απαιτούν ωριμότητα, αυτοπειθαρχία, διάθεση για αυτονομία και ψυχική δύναμη. Παρ' όλα αυτά, δεν πρέπει να υποτιμάται σε καμία περίπτωση και το έργο των εγχώριων πανεπιστημίων και των παιδιών που σπουδάζουν σε αυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Συμφωνώ με τις ουσιαστικές ελλείψεις και τα τρωτά των ελληνικών πανεπιστήμιων, αλλά δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ως χώρα έχουμε να επιδείξουμε επιστήμονες, οι οποίοι φοίτησαν στα ελληνικά πανεπιστήμια και κατάφεραν να διαπρέψουν στο εξωτερικό. Επιπλέον, πολλές σχολές των ελληνικών πανεπιστημίων θεωρούνται πιο δύσκολες και πιο απαιτητικές σε σύγκριση με σχολές της δυτικής Ευρώπης. Δεν έχω καμία διάθεση να στατιστικά στοιχεία και πίνακες, τα οποία τις περισσότερες φορές είναι φτιαχτά και δεν αποτελούν ορθά τεκμήρια. Γενικότερα, πιστεύω πως κάποτε πρέπει να ξεπεράσουμε αυτό το σύνδρομο ξενομανίας, που μας διακατέχει, και να δούμε τα πράγματα λίγο πιο ξεκάθαρα. Επίσης, θέλω να πω πως δεν εναντιώνομαι στα παιδιά, τα οποία αποφασίζουν να σπουδάσουν στο εξωτερικό (προσωπικά, δεν απορρίπτω μια τέτοια εξέλιξη των πραγμάτων ακόμη και για εμένα), αλλά διαφωνώ με την νοοτροπία που υπάρχει για τα ελληνικά πανεπιστήμια, από τη στιγμή που είναι προϊόν γενικεύσεων και ενίοτε λαϊκισμού. Προφανώς και υπάρχουν προβλήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τα οποία χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης, αλλά μπορούν να ξεπεραστούν, αυτό το πιστεύω ακράδαντα. Μην ξεχνάμε ότι έχουμε και εξαίρετους καθηγητές και πανεπιστήμια, τα οποία συνεργάζονται με πανεπιστήμια του εξωτερικού και μυαλά, τα οποία αξίζουν.
Όπως είπα και πριν, δεν είμαι κατά των παιδιών που μεταναστεύουν (συμπεριλαμβανόμενης και της πρώτης των πρώτων), τουναντίον τους παραδέχομαι, καθώς η μετανάστευση δεν αποτελεί εύκολο εγχείρημα. Ο καθένας μπορεί να καταλάβει ότι οι σπουδές στο εξωτερικό απαιτούν ωριμότητα, αυτοπειθαρχία, διάθεση για αυτονομία και ψυχική δύναμη. Παρ' όλα αυτά, δεν πρέπει να υποτιμάται σε καμία περίπτωση και το έργο των εγχώριων πανεπιστημίων και των παιδιών που σπουδάζουν σε αυτά.
Απλά όπως είδες κάποιοι συνομήλικοί σου και όχι μόνο, εμμένουν στις..κουρτίνες και στα μαλακά καθισματάκια του αμφιθεάτρου. Παραθέτω μια προσωπική εμπειρία μου: το Πανεπιστήμιο εν μέσω κρίσης, ανανέωσε αρκετά αμφιθέατρα με μηχανικούς πίνακες διδασκαλίας (που ανεβοκατεβαίνουν με ρεύμα και υπάρχουν 2-3 φύλλα πίνακα από κάτω ώστε ο γραμμένος πίνακας να είναι σηκωμένος ψηλά και να συνεχίζει ο καθηγητής στον άγραφο πίνακα), αναπαυτικά καθίσματα, ...αλλά οι φοιτητές δυστυχώς δεν έδειξαν τον ανάλογο σεβασμό (χωρίς να γενικεύω). Τα πεντακάθαρα έδρανα γέμισαν σκονάκια, τραγούδια, καρδούλες,..και άλλες μαλακίες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
καλά αυτό συμβαίνει σε κάθε σχετικό θέμα..Τα είπε όλα ο Αίσωπος. Ξέρεις, για μια αλεπού....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.