Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΕΜΠ vs ΑΠΘ

philipakos

Νεοφερμένος

Ο Φίλιππος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Γεια σας! Είμαι μαθητής Γ' Λυκείου από Ξάνθη και ενδιαφέρομαι για το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του...
Εδώ ειναι το θέμα, δεν μπορώ να καταλήξω σε ποιό πανεπιστήμιο θέλω να περάσω!

Από τη μία το Μετσόβειο με τη μεγάλη φήμη, τις προοπτικές ανέλιξης και την μεγάλη ποικιλία μαθημάτων (τα έβλεπα στο προπτυχιακό πρόγραμμα της σχολής και πετούσα απ' την χαρά μου!),
και από την άλλη το Αριστοτέλειο στην "φοιτητούπολη" Θεσ/νίκη η οποία προσφέρει μία πιο ανθρώπινη ζωή από την πρωτεύουσα.Ένα ακόμη πλεονέκτημα του ΑΠΘ είναι ότι δεν ειναι τόσο μεγάλος ο κίνδυνος να χαθούν εξεταστικές λόγω καταλήψεων όσο στο Μετσόβειο.

Υπάρχει βέβαια και αντίστοιχο τμήμα στην πόλη μου αλλά δεν ενδιαφέρομαι και τόσο λόγω ότι θέλω να αλλάξω παραστάσεις, να φύγω από το σπίτι και να βρώ την ευκαιρία να σταθώ στα πόδια μου. (έπι τη ευκαιρία, πρόκειται για μια υπέροχη πόλη,αν και μικρή, και ειδικά για φοιτητές)

Τέλος, να μην σας κουράζω θα ήθελα τις γνώμες παιδιών που ήδη φοιτούν σε αυτά τα τμήματα και γνωρίζουν τα πράγματα εκ των έσω. Παρακαλώ μόνο σίγουρες απόψεις διότι τα "έχω ακούσει ότι..." μπερδεύουν αρκετά την κατάσταση!
(Ξέρω ότι ο καθένας μάλλον θα υποστηρίξει τη σχολή που φοιτά γι' αυτό όσο γίνεται προσπαθήστε να φανείτε αντικειμενικοί :D)

Σας ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Γεια σας! Είμαι μαθητής Γ' Λυκείου από Ξάνθη και ενδιαφέρομαι για το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του...
Εδώ ειναι το θέμα, δεν μπορώ να καταλήξω σε ποιό πανεπιστήμιο θέλω να περάσω!