NikoBellic
Νεοφερμένος
Ο NikoBellic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
04-07-22
20:08
Καλησπέρα ,
Ανάμεσα στις δύο σχολές,και συγκεκριμένα το τμήμα ΗΜΜΥ στα Χανιά και Χημικών μηχανικών στην Πάτρα , ποια ειναι η καλύτερη επιλογή και ποια έχει καλύτερη αποκατάσταση; Επιπλέον αν έχω μηδενικές γνώσεις πληροφορικής, θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στα μαθήματα των ΗΜΜΥ;
Ανάμεσα στις δύο σχολές,και συγκεκριμένα το τμήμα ΗΜΜΥ στα Χανιά και Χημικών μηχανικών στην Πάτρα , ποια ειναι η καλύτερη επιλογή και ποια έχει καλύτερη αποκατάσταση; Επιπλέον αν έχω μηδενικές γνώσεις πληροφορικής, θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στα μαθήματα των ΗΜΜΥ;
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,931 μηνύματα.
04-07-22
23:10
Ναι η ελειψη προτερων γνωσεων σου στην πληροφορικη ειναι αδιαφορη για τους ημμυ, ουτε εγω ειχα ,δεν θα εχεις προβλημα.Καλησπέρα ,
Ανάμεσα στις δύο σχολές,και συγκεκριμένα το τμήμα ΗΜΜΥ στα Χανιά και Χημικών μηχανικών στην Πάτρα , ποια ειναι η καλύτερη επιλογή και ποια έχει καλύτερη αποκατάσταση; Επιπλέον αν έχω μηδενικές γνώσεις πληροφορικής, θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στα μαθήματα των ΗΜΜΥ;
Και οι δυο τεχνες εχουν πολυ καλη αποκατασταση , η του χημικου μηχανικου μπορει να ειναι ανθυγιεινη λογω περιβαλοντος επεξεργασιας υγρων.
Μαθηματικα φυσικη οι ημμυ
Μαθηματικα φυσικη χημεια οι χημικοι μηχανικοι
NikoBellic
Νεοφερμένος
Ο NikoBellic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
05-07-22
18:13
Οκ , ευχαριστώ πολύ!Ναι η ελειψη προτερων γνωσεων σου στην πληροφορικη ειναι αδιαφορη για τους ημμυ, ουτε εγω ειχα ,δεν θα εχεις προβλημα.
Και οι δυο τεχνες εχουν πολυ καλη αποκατασταση , η του χημικου μηχανικου μπορει να ειναι ανθυγιεινη λογω περιβαλοντος επεξεργασιας υγρων.
Μαθηματικα φυσικη οι ημμυ
Μαθηματικα φυσικη χημεια οι χημικοι μηχανικοι
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,174 μηνύματα.
06-07-22
03:06
Ρε παιδιά εαν κάποιος μπορεί ας μου εξηγήσει, γιατί ανησυχείτε όλοι σας εαν χρειάζεστε προηγούμενες γνώσεις πάνω στην πληροφορική και τους υπολογιστές εαν πάτε σε ένα τμήμα ημμυ ; Που το έχετε ακούσει αυτό το πράγμα ; Δεν μπορεί να είστε τόσοι πολλοί που το ρωτάτε τυχαία, κάποιος λόγος θα υπάρχει.Καλησπέρα ,
Ανάμεσα στις δύο σχολές,και συγκεκριμένα το τμήμα ΗΜΜΥ στα Χανιά και Χημικών μηχανικών στην Πάτρα , ποια ειναι η καλύτερη επιλογή και ποια έχει καλύτερη αποκατάσταση; Επιπλέον αν έχω μηδενικές γνώσεις πληροφορικής, θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στα μαθήματα των ΗΜΜΥ;
Arvacon
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 934 μηνύματα.
06-07-22
03:35
Ρε παιδιά εαν κάποιος μπορεί ας μου εξηγήσει, γιατί ανησυχείτε όλοι σας εαν χρειάζεστε προηγούμενες γνώσεις πάνω στην πληροφορική και τους υπολογιστές εαν πάτε σε ένα τμήμα ημμυ ; Που το έχετε ακούσει αυτό το πράγμα ; Δεν μπορεί να είστε τόσοι πολλοί που το ρωτάτε τυχαία, κάποιος λόγος θα υπάρχει.
Έλα ντε! Να ανησυχειτε για μαθηματικά και φυσική, γιατί απ' αυτά θα φαμε με το τσουβαλι!
Johnnys
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
12-07-22
22:19
Καλησπέρα από έναν απόφοιτο. Χωρίς προηγούμενες γνώσεις πληροφορικής η σχολή βγαίνει, αν βέβαια αποφύγεις τις ανάλογες κατευθύνσεις.
Εγώ δεν θεωρώ παράλογη την ερώτηση. Μηχανικός υπολογιστών είναι ο μισός τίτλος, είναι η σχολή Πολυτεχνείου με τον περισσότερο προγραμματισμό, οπότε λογικό να ανησυχούν.
Ως προς την αποκατάσταση θεωρητικά οι ΗΜΜΥ είναι καλύτερα επειδή μπορούν να κάνουν περισσότερα πράγματα σε περισσότερους τομείς. Αλλά θέλει ψάξιμο, εγώ που τελείωσα ακόμα δεν ξέρω τι με ενδιαφέρει και οι πολλές επιλογές σε χαώνουν λίγο
Εγώ δεν θεωρώ παράλογη την ερώτηση. Μηχανικός υπολογιστών είναι ο μισός τίτλος, είναι η σχολή Πολυτεχνείου με τον περισσότερο προγραμματισμό, οπότε λογικό να ανησυχούν.
Ως προς την αποκατάσταση θεωρητικά οι ΗΜΜΥ είναι καλύτερα επειδή μπορούν να κάνουν περισσότερα πράγματα σε περισσότερους τομείς. Αλλά θέλει ψάξιμο, εγώ που τελείωσα ακόμα δεν ξέρω τι με ενδιαφέρει και οι πολλές επιλογές σε χαώνουν λίγο
Arvacon
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 934 μηνύματα.
12-07-22
22:32
Καλησπέρα από έναν απόφοιτο. Χωρίς προηγούμενες γνώσεις πληροφορικής η σχολή βγαίνει, αν βέβαια αποφύγεις τις ανάλογες κατευθύνσεις.
Εγώ δεν θεωρώ παράλογη την ερώτηση. Μηχανικός υπολογιστών είναι ο μισός τίτλος, είναι η σχολή Πολυτεχνείου με τον περισσότερο προγραμματισμό, οπότε λογικό να ανησυχούν.
Ως προς την αποκατάσταση θεωρητικά οι ΗΜΜΥ είναι καλύτερα επειδή μπορούν να κάνουν περισσότερα πράγματα σε περισσότερους τομείς. Αλλά θέλει ψάξιμο, εγώ που τελείωσα ακόμα δεν ξέρω τι με ενδιαφέρει και οι πολλές επιλογές σε χαώνουν λίγο
Ποια σχολη τελειωσες συγκεκριμενα?
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,174 μηνύματα.
12-07-22
22:36
Εμένα μου φαίνεται περίεργη όχι παράλογη η ερώτηση. Και άλλα τμήματα έχουν διάφορα στον τίτλο τους αλλά δεν ρωτάνε οι υποψήφιοι εαν χρειάζεται να έχουν εκ των προτέρων γνώσεις.Καλησπέρα από έναν απόφοιτο. Χωρίς προηγούμενες γνώσεις πληροφορικής η σχολή βγαίνει, αν βέβαια αποφύγεις τις ανάλογες κατευθύνσεις.
Εγώ δεν θεωρώ παράλογη την ερώτηση. Μηχανικός υπολογιστών είναι ο μισός τίτλος, είναι η σχολή Πολυτεχνείου με τον περισσότερο προγραμματισμό, οπότε λογικό να ανησυχούν.
Ως προς την αποκατάσταση θεωρητικά οι ΗΜΜΥ είναι καλύτερα επειδή μπορούν να κάνουν περισσότερα πράγματα σε περισσότερους τομείς. Αλλά θέλει ψάξιμο, εγώ που τελείωσα ακόμα δεν ξέρω τι με ενδιαφέρει και οι πολλές επιλογές σε χαώνουν λίγο
Επίσης γιατί αναφέρεις οτι η σχολή βγαίνει εαν κάποιος αποφύγει τις σχετικές κατευθύνσεις ; Αφού είτε τις έχει κανείς είτε όχι, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτών τις αποκτάει σιγά σιγά. Δηλαδή εαν δηλώσει μια σχετική κατεύθυνση πιστεύεις δεν θα ανταποκριθεί κάποιος ;
F1L1PAS
Νεοφερμένος
Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 72 μηνύματα.
13-07-22
14:10
Τα παιδιά δεν έχουν ακόμα μπει στο νόημα για το τι μπορείς να κάνεις με Πληροφορική, πόσο δύσκολο είναι να τη μαθαίνεις, ενώ από Φυσική, Μαθηματικά και Χημεία στα οποία βασίζονται τα περισσότερα μαθήματα μιας σχολής (στο 2ο πεδίο) καταλαβαίνουν στο περίπου ότι είναι αντιμετωπίσιμα, επειδή τα συναντούσαν συνέχεια στο Λύκειο.Εμένα μου φαίνεται περίεργη όχι παράλογη η ερώτηση. Και άλλα τμήματα έχουν διάφορα στον τίτλο τους αλλά δεν ρωτάνε οι υποψήφιοι εαν χρειάζεται να έχουν εκ των προτέρων γνώσεις.
Πάντως, και εγώ, θα έμπαινα CEID, όμως επειδή δεν μπορώ να ξέρω από τώρα αν θα μου αρέσει η Πληροφορική/προγραμματισμός κλπ. (γιατί πρέπει να μου αρέσει οπωσδήποτε, αλλιώς θα μου πάρει 8 χρόνια να τη βγάλω, αν σκεφτούμε ότι είναι αρκετά δύσκολη σχολή) δεν μπορώ να ρισκάρω να μπει στην κορυφή των προτιμήσεών μου. Στην κορυφή των προτιμήσεών μου, όμως, θα μπει το ΗΜΜΥ, στο οποίο η Πληροφορική είναι λίγο πιο χαλαρή και το τμήμα βασίζεται πιο πολύ στα Μαθηματικά και τη Φυσική.
Ελπίζω να είμαι κατανοητός.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,975 μηνύματα.
13-07-22
14:32
Καλησπέρα από έναν απόφοιτο. Χωρίς προηγούμενες γνώσεις πληροφορικής η σχολή βγαίνει, αν βέβαια αποφύγεις τις ανάλογες κατευθύνσεις.
Εγώ δεν θεωρώ παράλογη την ερώτηση. Μηχανικός υπολογιστών είναι ο μισός τίτλος, είναι η σχολή Πολυτεχνείου με τον περισσότερο προγραμματισμό, οπότε λογικό να ανησυχούν.
Ως προς την αποκατάσταση θεωρητικά οι ΗΜΜΥ είναι καλύτερα επειδή μπορούν να κάνουν περισσότερα πράγματα σε περισσότερους τομείς. Αλλά θέλει ψάξιμο, εγώ που τελείωσα ακόμα δεν ξέρω τι με ενδιαφέρει και οι πολλές επιλογές σε χαώνουν λίγο
Ναι απλά η σχολή ιδρύθηκε ως Σχολή Ηλεκτρολόγων και Μηχανολόγων Μηχανικών, άλλαξε σε Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και μετονομάστηκε σε Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών το 1991. Η βασική όμως γραμμή είναι Μηχανικοί Ηλεκτρισμού, Ηλεκτρονικής, Ηλεκτρομαγνητισμού. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι το αντιπροσωπευτικό Τμήμα για σπουδές πάνω στην Ηλεκτρονική και Ενέργεια. Πρέπει κάποτε να συμφωνούμε με τις λέξεις και όχι με την τάση των καιρών, που δίνουν μεγαλύτερη έμφαση σε υπολογιστικές τεχνολογίες και ανάλυση δεδομένων. Για μένα θα ήταν πιο έντιμο να ακούσω έναν μαθητή να πει ότι θα τον ενδιέφερε η επιστήμη του Ηλεκτρομαγνητισμού και βιομηχανικές εφαρμογές της, οπότε και επέλεγε ΗΜΜΥ. Όλα τα άλλα είναι απλά σε κουβέντα να βρισκόμαστε.
Αλλά θέλει ψάξιμο, εγώ που τελείωσα ακόμα δεν ξέρω τι με ενδιαφέρει και οι πολλές επιλογές σε χαώνουν λίγο
Να φανταστώ ότι εξαιτίας τόσο πολλών επιστημονικών περιοχών που έχεις εκτεθεί, σε κάποια πράγματα δεν έχει γίνει και η ανάλογη εμβάθυνση γιατί ο χρόνος είτε δεν φτάνει, είτε κάποιοι παράγοντες δεν είναι πάντα ευνοϊκοί όπως: κακός καθηγητής, ανεπαρκείς σημειώσεις, υποστελεχωμένο εργαστήριο, ανωριμότητα ηλικίας, δυσκολία αντικειμένου κτλ. Δεν γίνεται να τα μάθεις όλα στα 22 σου και ούτε υπάρχει ο χρόνος όταν σε κάθε εξάμηνο έχεις κατά μέσο όρο 7 μαθήματα με δύσκολο περιεχόμενο να έχεις επάρκεια expert. Όσο αυξάνει ο αριθμός των μαθημάτων σε ένα πρόγραμμα σπουδών, τόσο μειώνεται η αντοχή αλλά και η δυνατότητα ισομερούς κατανόησης της ύλης, οπότε και η διδακτέα ύλη μειώνεται χρόνο με το χρόνο ή πενταετία με πενταετία, υπάρχει μια διαφορά.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,174 μηνύματα.
13-07-22
14:49
Κοίτα εν μέρει ναι το κατανοώ, αλλά επί της ουσίας η μόνη εμπειρία του μαθητή στα μαθηματικά και την φυσική μέσω του λυκείου πρακτικά είναι η επίλυση ασκήσεων. Δεν εγγυάται δηλαδή κανένας οτι κάποιος επειδή του αρέσουν τα μαθηματικά/φυσική στο λύκειο, θα συνεχίσει να τα αγαπάει και στο πανεπιστήμιο. Ίσα ίσα εκτός των αντίστοιχων τμημάτων έχω ακούσει για πάμπολα άτομα που κατέληξαν να τα "σιχαίνονται" κιόλας. Ενώ στα αντίστοιχα τμήματα ο φοιτητής να απογοητεύεται καθώς δεν ήταν η επιστήμη αυτό που περίμενε.Τα παιδιά δεν έχουν ακόμα μπει στο νόημα για το τι μπορείς να κάνεις με Πληροφορική, πόσο δύσκολο είναι να τη μαθαίνεις, ενώ από Φυσική, Μαθηματικά και Χημεία στα οποία βασίζονται τα περισσότερα μαθήματα μιας σχολής (στο 2ο πεδίο) καταλαβαίνουν στο περίπου ότι είναι αντιμετωπίσιμα, επειδή τα συναντούσαν συνέχεια στο Λύκειο.
Πάντως, και εγώ, θα έμπαινα CEID, όμως επειδή δεν μπορώ να ξέρω από τώρα αν θα μου αρέσει η Πληροφορική/προγραμματισμός κλπ. (γιατί πρέπει να μου αρέσει οπωσδήποτε, αλλιώς θα μου πάρει 8 χρόνια να τη βγάλω, αν σκεφτούμε ότι είναι αρκετά δύσκολη σχολή) δεν μπορώ να ρισκάρω να μπει στην κορυφή των προτιμήσεών μου. Στην κορυφή των προτιμήσεών μου, όμως, θα μπει το ΗΜΜΥ, στο οποίο η Πληροφορική είναι λίγο πιο χαλαρή και το τμήμα βασίζεται πιο πολύ στα Μαθηματικά και τη Φυσική.
Ελπίζω να είμαι κατανοητός.
Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις που πάνε συνειδητοποιημένα και είναι ψαγμένες οπότε ξέρουν εκ των προτέρων τι θα αντιμετωπίσουν. Αλλά και πάρα πολλές περιπτώσεις μαθητών που πήγαν με άλλες απόψεις και εν τέλει είδαν οτι αυτές οι επιστήμες είναι κάπως διαφορετικές, και τις λάτρεψαν ακόμα περισσότερο. Όλα είναι σχετικά. Ωστόσο ο προγραμματισμός δεν πρέπει να σας φοβίζει. Μπορείτε να εξασκηθείτε και μόνοι σας λίγο με πολύ άμεσο και φτηνό τρόπο. Χημεία ή φυσική δεν είναι τόσο φτηνό να κάνετε πειράματα σε σχέση με το να γράψετε κώδικα και να τον τρέξετε .
Arvacon
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 934 μηνύματα.
13-07-22
15:13
Χημεία ή φυσική δεν είναι τόσο φτηνό να κάνετε πειράματα σε σχέση με το να γράψετε κώδικα και να τον τρέξετε .
Με ενα τετοιο ομως, θα γινοταν δουλιτσα..
Athens2002
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 325 μηνύματα.
13-07-22
15:38
Η ερώτηση αυτή εικάζω πως έμεινε από τα χρόνια που υπήρχαν ακόμα οι κατευθύνσεις. Τοτε μπορούσε κάποιος να εισαχθεί στις πολυτεχνικες αρα και στο ημμυ είτε από την θετική κατεύθυνση ( μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία και έκθεση) είτε από την τεχνολογική( μαθηματικά, φυσική, ΑΟΔΕ, πληροφορικη και έκθεση). Στο μάθημα της πληροφορικής οι μαθητές διδάσκονταν μόνο ψευδογλωσσα ωστόσο ακόμα και αυτή αποτελούσε μια σημαντική εμπειρία των μαθητών της τεχνολογικης έναντι των μαθητών της θετικής. Έτσι, όταν εισαγονταν στις σχολές ημμυ οι μαθητές της τεχνολογικης είχανε μεγαλύτερη ευχέρεια και ήταν πιο έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τα πρώτα προγραμματιστικα μαθήματα. Τα χρόνια εκείνα λοιπόν η ερώτηση γινόταν από τους μαθητές της τοτε θετικής για το αν θα αντιμετώπιζα δυσκολίες πηγαίνοντας σε μια σχολή που αντικειμενικά η καταλληλοτερη κατεύθυνση για να εισαχθούν θα ηταν η τεχνολογική. Αυτό γενικα το θέμα ήταν κάτι που απασχολούσε τους εισαχθέντων μέχρι το 2015 δηλαδή μέχρι και τους πρόσφατα αποφοιτησαντες οι οποίοι σε συμβουλές για το αν θα επιλέξει καποιος την σχολή πάντα έκαναν και μια μικρή αναφορά στις προηγούμενες γνώσεις προγραμματισμού. Ετισ η ερώτηση συνεχιζε να γίνεται μέσα στα χρόνια όμως από όλο και λιγότερους μαθητές ενώ πλέον δεν έχει καν νόημα ύπαρξης καθώς όλοι οι φοιτητές εισάγονται στη σχολή έχοντας δώσει τα ιδια μαθήματα ( Η πληροφορικη δεν ειναι ένα από τα εξεταζόμενα μαθήματα).Εμένα μου φαίνεται περίεργη όχι παράλογη η ερώτηση. Και άλλα τμήματα έχουν διάφορα στον τίτλο τους αλλά δεν ρωτάνε οι υποψήφιοι εαν χρειάζεται να έχουν εκ των προτέρων γνώσεις.
Επίσης γιατί αναφέρεις οτι η σχολή βγαίνει εαν κάποιος αποφύγει τις σχετικές κατευθύνσεις ; Αφού είτε τις έχει κανείς είτε όχι, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτών τις αποκτάει σιγά σιγά. Δηλαδή εαν δηλώσει μια σχετική κατεύθυνση πιστεύεις δεν θα ανταποκριθεί κάποιος ;
Ωστοσο, ειναι σημαντικό να πούμε ότι ακόμα και εκείνα τα χρόνια που κάποιοι εξεταζονταν στην πληροφορική του λυκείου παλι οι γνώσεις προγραμματισμού ΔΕΝ ήταν απαραίτητες για να ανταποκριθουν καλά ή καλύτερα οι φοιτητές στη σχολή. Απλώς φυσικό και επόμενο ήταν οι φοιτητές που δεν είχαν καθολου εμπειρία να καταβάλουν λιγο μεγαλύτερη προσπάθεια να μπούνε στο κλίμα του προγραμματισμού.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,174 μηνύματα.
13-07-22
16:39
Καλούτσικο είναι μωρέ αλλά ξέρεις τι γίνεται. Όταν μεγαλώνεις θες μεγαλύτερα και πιο επικίνδυνα παιχνίδια , και αυτά κοστίζουν δυστυχώς . Απο την άλλη τα μαθηματικά και ο κώδικας είναι εξίσου ωραία και φτηνά(σχετικά). Πιο προσβάσιμο ένα βιβλίο μαθηματικών ή ένα υπολογιστής απο έναν επιταχυντή λόγου χάρη . Ωραίο πάντως, εμένα οι γονείς μου γιατί μου έπαιρναν lego ρε φίλε .Με ενα τετοιο ομως, θα γινοταν δουλιτσα..
Νταξ πιστεύω οτι εαν κάποιος έχει το mindset δεν θα έχει θέμα. Ξέρω και παιδιά που όντως είναι πανέξυπνα στα πάντα αλλά για κάποιον απροσδιόριστο λόγο ακόμα δεν το έχουν καθόλου με το να γράφουν κώδικα. Είναι λίγο διαφορετικός ο τρόπος σκέψης πράγματι, απλά όχι σε βαθμό που δεν μπορεί κανείς να ανταπεξέλθει. Τουλάχιστον στο ημμυ έτσι. Διότι τα μαθήματα καθαρού προγραμματισμού δεν είναι τόσα πολλά. Θεωρώ πως εαν υπάρχει κατάλληλη εξάσκηση και ενασχόληση κάποιος δεν θα έχει θέμα ακόμα και να μην το έχει. Στην χειρότερη και με λίγη βοήθεια απο τους πάρα πολλούς που θα ξέρουν προγραμματισμό, και ότι δυσκολία τυχόν υπάρχει λύνεται.Η ερώτηση αυτή εικάζω πως έμεινε από τα χρόνια που υπήρχαν ακόμα οι κατευθύνσεις. Τοτε μπορούσε κάποιος να εισαχθεί στις πολυτεχνικες αρα και στο ημμυ είτε από την θετική κατεύθυνση ( μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία και έκθεση) είτε από την τεχνολογική( μαθηματικά, φυσική, ΑΟΔΕ, πληροφορικη και έκθεση). Στο μάθημα της πληροφορικής οι μαθητές διδάσκονταν μόνο ψευδογλωσσα ωστόσο ακόμα και αυτή αποτελούσε μια σημαντική εμπειρία των μαθητών της τεχνολογικης έναντι των μαθητών της θετικής.
Απλά μου κάνει εντύπωση που το ρωτάνε λόγου χάρη για το ημμυ αλλά όχι για την πληροφορική. Το οποίο είναι περίεργο εκτός εαν αυτά τα παιδιά αποφεύγουν πληροφορική ακριβώς για αυτό τον λόγο.
Εε πόσα να είναι, ένα του δομημένου, ένα του object-oriented, ένα της αρχιτεκτονικής, κάτι σε Assembly λογικά και άντε άλλο ένα σε αλγόριθμους. Πιστεύω οτι είναι πολύ βασικές γνώσεις που θα χρειαστούν όχι μόνο σε όλες τις κατευθύνσεις αλλά και σε ότι άλλο θετικό τμήμα ακολουθούσαν.Έτσι, όταν εισαγονταν στις σχολές ημμυ οι μαθητές της τεχνολογικης είχανε μεγαλύτερη ευχέρεια και ήταν πιο έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τα πρώτα προγραμματιστικα μαθήματα.
Ναι καταλαβαίνω τι εννοείς, και έτσι όπως το λες βγάζει νόημα. Πλέον η ερώτηση όντως δεν έχει αξία καθώς οι περισσότεροι δεν ξέρουν πρακτικά τίποτα. Θα μπορούσε κάλλιστα να ρωτήσει κάποιος εαν χρειάζεται να ξέρει και βασική ηλεκτρονική πριν μπει στην σχολή και εαν θα δυσκολευτεί. Εδώ καλά καλά μέχρι πριν μερικά χρόνια κάποιος εισαγόταν σε σχολή ημμυ χωρίς να έχει παρακολουθήσει ποτέ στην ζωή του στο σχολείο έστω βασικό ηλεκτρομαγνητισμό...σε ένα τμήμα που λέγεται ηλεκτρολόγων μηχανικών. Στον προγραμματισμό θα κολλήσουμε ;Τα χρόνια εκείνα λοιπόν η ερώτηση γινόταν από τους μαθητές της τοτε θετικής για το αν θα αντιμετώπιζα δυσκολίες πηγαίνοντας σε μια σχολή που αντικειμενικά η καταλληλοτερη κατεύθυνση για να εισαχθούν θα ηταν η τεχνολογική. Αυτό γενικα το θέμα ήταν κάτι που απασχολούσε τους εισαχθέντων μέχρι το 2015 δηλαδή μέχρι και τους πρόσφατα αποφοιτησαντες οι οποίοι σε συμβουλές για το αν θα επιλέξει καποιος την σχολή πάντα έκαναν και μια μικρή αναφορά στις προηγούμενες γνώσεις προγραμματισμού. Ετισ η ερώτηση συνεχιζε να γίνεται μέσα στα χρόνια όμως από όλο και λιγότερους μαθητές ενώ πλέον δεν έχει καν νόημα ύπαρξης καθώς όλοι οι φοιτητές εισάγονται στη σχολή έχοντας δώσει τα ιδια μαθήματα ( Η πληροφορικη δεν ειναι ένα από τα εξεταζόμενα μαθήματα).
Γενικά πιστεύω υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που το σχολείο δεν σε προετοιμάζει για αργότερα. Για κάποια πράγματα είναι κατανοητό καθώς δεν είναι ακριβώς αυτός ο σκοπός ούτε υπάρχει τόσος πολύ διαθέσιμος χρόνος(κυρίως αυτό). Είναι μέσα στην φοιτητική πορεία να έρχεται κανείς συνεχώς αντιμέτωπος με δύσκολες και αρκετές φορές πρωτόγνωρες έννοιες που δεν έχει ακόμα τα εφόδια να αντιληφθεί.Ωστοσο, ειναι σημαντικό να πούμε ότι ακόμα και εκείνα τα χρόνια που κάποιοι εξεταζονταν στην πληροφορική του λυκείου παλι οι γνώσεις προγραμματισμού ΔΕΝ ήταν απαραίτητες για να ανταποκριθουν καλά ή καλύτερα οι φοιτητές στη σχολή. Απλώς φυσικό και επόμενο ήταν οι φοιτητές που δεν είχαν καθολου εμπειρία να καταβάλουν λιγο μεγαλύτερη προσπάθεια να μπούνε στο κλίμα του προγραμματισμού.
Αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς, επειδή και η δουλειά έτσι είναι, αυτό που θα ακούει κανείς συχνά, και δικαίως είναι..."προσπαθούμε". Αρπάζεις εκεί και προσπαθείς να καταλάβεις με όποιον τρόπο μπορείς. Πιθανότατα δεν θα καταλαβαίνεις αρχικά Χριστό γιατί κανένας δεν σε έχει προετοιμάσει για ορισμένα πράγματα. Αλλά δεν πειράζει, είναι αναμενόμενο να συμβεί αυτό, το αρπάζεις και το ξαναδιαβάζεις, τρέχεις σε άλλες πηγές, ακόμα και σημειώσεις άλλων τμημάτων πιο ειδικευμένων εαν χρειαστεί. Προσπαθείς γενικά να χτίσεις ακόμα και μόνος σου εαν χρειαστεί όσο περισσότερη κατανόηση μπορείς. Θέλω να πω δεν είναι μόνο ο προγραμματισμός που δεν θα προσφέρεται στο πιάτο.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,975 μηνύματα.
13-07-22
16:59
Στη Γερμανία και Αυστρία το κάθε σχολείο έχει μια αυτονομία ύλης και εκπαιδευτικού προσανατολισμού. Έτσι με βάση ένα επιχειρησιακό πλάνο που υποβάλλει στο ομοσπονδιακό γραφείο εκπαίδευσης και υπουργείο οικονομίας, έρευνας του κάθε κρατιδίου (διαφορετικό σε κάθε κρατίδιο) που εποπτεύει την επιστημονική επάρκεια του σχολείου, μπορεί από σχολείο γενικής εκπαίδευσης να μετασχηματιστεί σε σχολείο ειδικότητας και αυτό θα σημαίνει νέα χρηματοδότηση από εταιρίες αλλά και πρόσληψη νέων καθηγητών με σύστημα συμβολαίου ορισμένου χρόνου (με αξιολόγηση έργου). Υπάρχει δυνατότητα μια εταιρία να στηρίξει ένα σχολείο σε εργαστηριακή υποδομή αλλά και με δυνατότητα πρακτικής των μαθητών γιατί είναι δεδομένο στη γερμανική κουλτούρα ότι η εργασία είναι κομμάτι της θεωρίας.
Με αυτό τον τρόπο υπάρχουν σχολεία ανώτερης μέσης εκπαίδευσης για 16χρονους και άνω με 3-4 χρονιές σπουδών ανάλογα την ειδικότητα που εκπαιδεύουν. Υπάρχουν δημόσια σχολεία ειδικά για μαθητές που θέλουν να σπουδάσουν Οικονομικά ή για μαθητές που θέλουν να σπουδάσουν Τεχνολογικές και Βιομηχανικές επιστήμες όπου εκεί υπάρχει 1-1.5 χρόνος επιπλέον από το κλασικό λύκειο με ειδικά μαθήματα πάνω στην Ηλεκτρονική, Μηχατρονική, Ρομποτική, Βιομηχανικό Σχεδιασμό. Έτσι ο κάθε μαθητής προχωράει με βάση αν του επιτρέπουν οι βαθμοί του, στην επόμενη φάση σπουδών. Για την εισαγωγή σε ένα Τμήμα Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ, μπορεί να απαιτείται και επιπλέον εξέταση σε ειδικά μαθήματα πέρα από τις εξετάσεις για το εθνικό απολυτήριο, το οποίο δεν είναι δεδομένο. Επίσης είναι συνηθισμένο να βλέπεις 17χρονα παιδιά να πηγαίνουν σε άλλο κρατίδιο της χώρας τους και να ψάχνουν για σπίτι, προκειμένου να φοιτήσουν σε κάποιο δημόσιο σχολείο ειδικότητας.
Οι ογκόλιθοι της παιδείας μας τι λένε για όλα αυτά; Πολλές φορές έχω την εντύπωση ότι στην Ελληνική πολιτική πρέπει να προσπαθούν πολύ να γίνονται τόσο δυστοπικοί και βαρετοί.
Με αυτό τον τρόπο υπάρχουν σχολεία ανώτερης μέσης εκπαίδευσης για 16χρονους και άνω με 3-4 χρονιές σπουδών ανάλογα την ειδικότητα που εκπαιδεύουν. Υπάρχουν δημόσια σχολεία ειδικά για μαθητές που θέλουν να σπουδάσουν Οικονομικά ή για μαθητές που θέλουν να σπουδάσουν Τεχνολογικές και Βιομηχανικές επιστήμες όπου εκεί υπάρχει 1-1.5 χρόνος επιπλέον από το κλασικό λύκειο με ειδικά μαθήματα πάνω στην Ηλεκτρονική, Μηχατρονική, Ρομποτική, Βιομηχανικό Σχεδιασμό. Έτσι ο κάθε μαθητής προχωράει με βάση αν του επιτρέπουν οι βαθμοί του, στην επόμενη φάση σπουδών. Για την εισαγωγή σε ένα Τμήμα Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ, μπορεί να απαιτείται και επιπλέον εξέταση σε ειδικά μαθήματα πέρα από τις εξετάσεις για το εθνικό απολυτήριο, το οποίο δεν είναι δεδομένο. Επίσης είναι συνηθισμένο να βλέπεις 17χρονα παιδιά να πηγαίνουν σε άλλο κρατίδιο της χώρας τους και να ψάχνουν για σπίτι, προκειμένου να φοιτήσουν σε κάποιο δημόσιο σχολείο ειδικότητας.
Οι ογκόλιθοι της παιδείας μας τι λένε για όλα αυτά; Πολλές φορές έχω την εντύπωση ότι στην Ελληνική πολιτική πρέπει να προσπαθούν πολύ να γίνονται τόσο δυστοπικοί και βαρετοί.
Arvacon
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 934 μηνύματα.
13-07-22
19:48
Καλούτσικο είναι μωρέ αλλά ξέρεις τι γίνεται. Όταν μεγαλώνεις θες μεγαλύτερα και πιο επικίνδυνα παιχνίδια , και αυτά κοστίζουν δυστυχώς . Απο την άλλη τα μαθηματικά και ο κώδικας είναι εξίσου ωραία και φτηνά(σχετικά). Πιο προσβάσιμο ένα βιβλίο μαθηματικών ή ένα υπολογιστής απο έναν επιταχυντή λόγου χάρη . Ωραίο πάντως, εμένα οι γονείς μου γιατί μου έπαιρναν lego ρε φίλε .
Περιεργο.. Πως και ξεφυγε απ τη lego κανα τετοιο πειραματικο σετακι?
Στη Γερμανία και Αυστρία το κάθε σχολείο έχει μια αυτονομία ύλης και εκπαιδευτικού προσανατολισμού. Έτσι με βάση ένα επιχειρησιακό πλάνο που υποβάλλει στο ομοσπονδιακό γραφείο εκπαίδευσης και υπουργείο οικονομίας, έρευνας του κάθε κρατιδίου (διαφορετικό σε κάθε κρατίδιο) που εποπτεύει την επιστημονική επάρκεια του σχολείου, μπορεί από σχολείο γενικής εκπαίδευσης να μετασχηματιστεί σε σχολείο ειδικότητας και αυτό θα σημαίνει νέα χρηματοδότηση από εταιρίες αλλά και πρόσληψη νέων καθηγητών με σύστημα συμβολαίου ορισμένου χρόνου (με αξιολόγηση έργου). Υπάρχει δυνατότητα μια εταιρία να στηρίξει ένα σχολείο σε εργαστηριακή υποδομή αλλά και με δυνατότητα πρακτικής των μαθητών γιατί είναι δεδομένο στη γερμανική κουλτούρα ότι η εργασία είναι κομμάτι της θεωρίας.
Με αυτό τον τρόπο υπάρχουν σχολεία ανώτερης μέσης εκπαίδευσης για 16χρονους και άνω με 3-4 χρονιές σπουδών ανάλογα την ειδικότητα που εκπαιδεύουν. Υπάρχουν δημόσια σχολεία ειδικά για μαθητές που θέλουν να σπουδάσουν Οικονομικά ή για μαθητές που θέλουν να σπουδάσουν Τεχνολογικές και Βιομηχανικές επιστήμες όπου εκεί υπάρχει 1-1.5 χρόνος επιπλέον από το κλασικό λύκειο με ειδικά μαθήματα πάνω στην Ηλεκτρονική, Μηχατρονική, Ρομποτική, Βιομηχανικό Σχεδιασμό. Έτσι ο κάθε μαθητής προχωράει με βάση αν του επιτρέπουν οι βαθμοί του, στην επόμενη φάση σπουδών. Για την εισαγωγή σε ένα Τμήμα Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ, μπορεί να απαιτείται και επιπλέον εξέταση σε ειδικά μαθήματα πέρα από τις εξετάσεις για το εθνικό απολυτήριο, το οποίο δεν είναι δεδομένο. Επίσης είναι συνηθισμένο να βλέπεις 17χρονα παιδιά να πηγαίνουν σε άλλο κρατίδιο της χώρας τους και να ψάχνουν για σπίτι, προκειμένου να φοιτήσουν σε κάποιο δημόσιο σχολείο ειδικότητας.
Οι ογκόλιθοι της παιδείας μας τι λένε για όλα αυτά; Πολλές φορές έχω την εντύπωση ότι στην Ελληνική πολιτική πρέπει να προσπαθούν πολύ να γίνονται τόσο δυστοπικοί και βαρετοί.
Ε, κ' εδω καπως ετσι δεν ειναι?
Τι, οχι???
Johnnys
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
14-07-22
21:47
H.Μ.Μ.Υ Ε.Μ.ΠΠοια σχολη τελειωσες συγκεκριμενα?
Μιλάω για κάποιον που του φαίνεται δύσκολος ο προγραμματισμός. Αν αυτός διαλέξει Υ,Λ (ροές με άπειρο προγραμματισμό) τότε θα δυσκολευτεί πάρα πολύ.Εμένα μου φαίνεται περίεργη όχι παράλογη η ερώτηση. Και άλλα τμήματα έχουν διάφορα στον τίτλο τους αλλά δεν ρωτάνε οι υποψήφιοι εαν χρειάζεται να έχουν εκ των προτέρων γνώσεις.
Επίσης γιατί αναφέρεις οτι η σχολή βγαίνει εαν κάποιος αποφύγει τις σχετικές κατευθύνσεις ; Αφού είτε τις έχει κανείς είτε όχι, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτών τις αποκτάει σιγά σιγά. Δηλαδή εαν δηλώσει μια σχετική κατεύθυνση πιστεύεις δεν θα ανταποκριθεί κάποιος ;
Μετά είδα σχόλια που λένε πως δεν δώσατε ψευδογλώσσα στις πανελλήνιες και σκέφτομαι πόσο μεγάλωσα χαχα.
Πέρα από την πλάκα, αν σας ενδιαφέρει κάτι μην διστάσετε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 110 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- exotic xo
- Hased Babis
- user2k
- mvas
- koaidin
- Jesse_
- Lydia555
- savethetrees
- Giannis_19
- margavare35448
- bill09876
- Apocalypse
- marioushi
- Steliosgkougkou
- Nic Papalitsas
- SoyN
- thenutritionist
- oups
- arisgiap
- Arvacon
- natalix
- NikoBellic
- BilLaKows
- sophiaa
- angeloskar
- liana
- Kostakis45
- Unboxholics
- george777
- Stergios
- korlef
- Athens2002
- Nala
- Meow
- F1L1PAS
- Giii
- Joji
- Wonderkid
- Johnnys
- indecisive
- Φινεύς
- Georgekk
- Fara
- tsiobieman
- KingOfPop
- το κοριτσι του μαη
- alpha.kappa
- Drglitterstar
- bruh_234
- Πα.Κ
- Ryuzaki
- SlimShady
- Pharmacist01
- kiyoshi
- emilyfan85
- ougka pougka
- Scandal
- anakiriak@yahoo
- kost28
- gregory nub
- MariosG
- V@Per
- Billys 13
- azula
- eukleidhs1821
- GeorgePap2003
- anixia
- papa2g
- χημεια4λαιφ
- ggl
- fairyelly
- Mammy Nun
- Mary_03
- the purge
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.