ΗΜΜΥ vs ΙΑΤΡΙΚΗ

Chris00

Νεοφερμένο μέλος

Ο Chris00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Καλησπέρα,
Είμαι μαθητής της Α λυκείου και βρίσκομαι σε ένα δίλλημα που με τρώει εδώ και ένα χρόνο: 2ο ή 3ο πεδίο;

Είμαι μαθητής του 20 και έχω πάρει με εξετάσεις υποτροφία 100 τις εκατό των διδάκτρων σε φροντιστήριο του Εύοσμου. Φυσικά αυτά τα λέω για να γίνει κατανοητή η θέση μου.

Μου αρέσει πολύ η Φυσική (όταν βέβαια μπορώ και την καταλαβαίνω) και άλλα μαθήματα όπως τα μαθηματικά και η Χημεία. Με τη Βιολογία έχω μια περίεργη σχέση , δεν έχω πρόβλημα να τη διαβάζω και τη θεωρώ (έως τώρα) πολύ εύκολο μάθημα (σκεφτείτε όλη τη χρονιά διάβασα δύο φορές πριν γράψω διαγώνισμα και έγραψα 20 με αυστηρή καθηγήτρια).

Τα μαθηματικά ενώ στην αρχή της χρονιάς μου άρεσαν αρκετά, κάπου στη μέση με έχασαν και τώρα στο τέλος με ξαναβρήκαν ακόμα πιο πολύ.

Από το οικογενειακό μου περιβάλλον επιμένουν ότι η ιατρική μου ταιριάζει απόλυτα και είναι η καλύτερη επιλογή (έχω και τη φήμη του ψυχακια γιατί πότε δεν αηδίαζα με τα αίματα). Για το πολυτεχνείο ούτε λόγος. Λένε ότι μπορεί να είναι αρκετά χρόνια η ιατρική αλλά στο τέλος αξίζει και έχεις κύρος και λεφτά.

Το πρόβλημα μου δεν είναι τόσο πολύ τα χρόνια αλλά φοβάμαι ότι παρά τον τεράστιο κόπο μου δεν θα βγάζω και τρελά λεφτά, ενώ και σαν επάγγελμα δεν είναι και ότι καλύτερο υπάρχει για εμένα (όχι ότι δεν θα μου αρέσει αλλά όχι ας πούμε σαν μηχανικός)

Διαβάζω ότι οι ΗΜΜΥ βγάζουν κάμποσα χρήματα και υπάρχει ενασχόληση με τη τεχνολογία που μου αρέσει ιδιαίτερα αλλά οι δικοί μου δεν λένε να το καταλάβουν αυτό. Πόσες φορές ακούω «Στην Ελλάδα που να βρεις δουλειά»

Θέλω αν κάποιος γνωρίζει να με βοηθήσει: Δεν είμαι τόσο αφελής να μην περάσω ιατρική επειδή μου αρέσουν λίγο παραπάνω τα μαθήματα και η φυσική, αλλά δεδομένου του τόσο μεγάλου κόπου που θα κάνω θέλω να ξέρω αν από οικονομικής πλευράς αξίζει.