PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος


Όσο για τη χημεία, ο μπαμπάς μου απλά παράγει κρασί εραστιτεχνικά. Για το χημικό, γιατί ακούω πολλά αρνητικά σχόλια;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


ΠΙστεύω ότι η σχολή είναι πολύ δύσολη αλλά πλέον δεν προσφέρει τιποτα το σίγουρο, επίσης από ότι ξέρω από τον akiko ή σχολή δε σου παρέχει την εκπαίδευση για να κάνει κάποιος τις μελέτες που υπογράφει κα λίγο πολύ πρέπει να ψαχτεί μετά μόνος του.
Επίσης επειδή ξέρω πόσο διάβασε ο akikos για να την βγάλει την σχολή ειναι πολύ πιο δύσκολη σχολή από κάθε ιατρική σχολή και απαιτεί περισσότερο διάβασμα. Το ξέρω ότι δεν είναι όλες οι σχολές ιατρική αλλά με αυτή μπορώ να την συγκρίνω για άλλες σχολές δεν έχω αποψη.
Το επίπεδο ειδικά στο Μετσόβιο είναι εξαιρετικό για αυτό πολλοί απόφοιτοι έχουν λαμπρή ακαδημική και επαγελματικοί καριέρα πολλές φορές σε αντικειμενα άσχετα με το μηχανικών (π.χ. μαθηματικοί, φυσικοι)
σιγουριά αυτή η σχολή δε προσφέρει σε καμία περίπτωση σιγουρια... δε θα τελειώσετε και θα σας ψάχνουν οι εταιρίες ούτε θα σας παρακαλάνε να δουλέψετ. Δεν είναι λίγοι οι απόφοιτοι ΗΜΜΥ που κλαίνε την μοίρα τους ούτε λίγοι οι φοιτητες που την παρατάνε από το πρώτο έτος της σχολής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος


Ναι και γω το σκεφτομουν το τμημα Μοριακης Βιο..ειναι και κοντα..Νομίζω ότι θα σου ταίριαζε το τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής
Δεν ξέρω κατά πόσο μια ειδίκευση απλά θα μπορέσει να ανταγωνιστεί πτυχιούχους με 4ετή σπουδές πάνω στην οινολογία όπως είναι το τμήμα Οινολογίας & Τεχνολογίας Ποτών του Τει Αθήνας ή κάποια από τα γεωπονικά τμήματα όπως του ΑΠΘ για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω αν έχουν κάτι αντίστοιχο, φαντάζομαι ίσως το γεωπονικό πανεπιστήμιο Αθηνών.




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος


Ναι και γω το σκεφτομουν το τμημα Μοριακης Βιο..ειναι και κοντα.....οσο για το αλλο..δεν σκεφτηκα κι ουτε θελω να ασχοληθω με την οινολογια...απλα αν πηγαινα χημικο θα παρακολουθουσα τα μαθηματα για να παρω τη βεβαιωση στην οινολογια παραπανω για χατιρι του μπαμπα μου
Ωστοσο, γιατι το λες οτι θα μου πηγαινε;;;;
Έχεις κάνει έναν συνδυασμό της νοσηλευτικής, ιατρικής, βιολογίας, χημικού, φαρμακευτικής, έρευνας

Την καλλιτεχνική σου τάση προς την υποκριτική δεν την λαμβάνω υπόψιν, μπορείς κάλλιστα να το ακολουθήσεις συγχρόνως με τις σπουδές σου σε έναν ανώτατο ίδρυμα. Και εγώ είχα τέτοιες τάσεις άλλα δεν με επηρέασαν (κατά ένα βαθμό) στις σπουδές που διάλεξα. Ξεκίνησα τα μαθήματα ελεύθερου και γραμμικού σχεδίου από το δημοτικό κιόλας, συνέχισα με τα μαθήματα Αγιογραφίας από το Γυμνάσιο μέχρι την στιγμή που σπούδαζα ( 9 χρόνια ).
Βέβαια όλα αυτά είναι λίγο άσχετα με το τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών που αφορά και η συζήτηση


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος


Η ΣΑΝ προσφέρει εξαιρετική εκπαίδευση αλλά το κακό είναι ότι καταλήγεις νοσηλευτικής το οποίο είναι φοβερή δουλειά αφού προσφέρεις στον άνθρωπο παραπάνω από κάθε άλλο επάγγελμα αλλά έχει πάρα πολλά αρνητικά.
Επειδή σκεφτόμουν και εγώ φαρμακευτική (ξέχασα να το πω δεν έδωσα γιατί είχε πιο δύσκολες εξετάσεις ) νομίζω ότι αν δουλέψεις για 5 χρόνια σε ένα άγονο μέρος μπορείς να μεταφέρεις την άδεια του φαρμακείου σου όπου θέλεις.
το ανοιξαν ομως το επαγγελμα,στα δικαστηρια ειναι οι φαρμακοποιοι
πλεον το 80% ενος φαρμακειου μπορουν να το εχουν και ασχετοι,που δεν εχουν πτυχιο φαρμακευτικης
το 20% παλι βεβαια θα αφορα φαρμακοποιους
επισης μπορει να εχει παραπανω απο μια αδεια καποιος(μεχρι ενα οριο βεβαια)και μεσα στο δημο μπορει να την μεταφερει οπου θελει,ενω δεν υπαρχουν και περιορισμοι στους χωρους
παντως το πληθυσμιακο οριο παρεμεινε.ενα στα 1000
βεβαιως να δουμε τι θα πει και το ΣτΕ,γιατι υπαρχει η σοβαρη πιθανοτητα να καταπεσει ο νομος
κυριως αφορουν παντως τομεις της σχολης τους που συνορευουν με τα φυσικομαθηματικαΤο επίπεδο ειδικά στο Μετσόβιο είναι εξαιρετικό για αυτό πολλοί απόφοιτοι έχουν λαμπρή ακαδημική και επαγελματικοί καριέρα πολλές φορές σε αντικειμενα άσχετα με το μηχανικών (π.χ. μαθηματικοί, φυσικοι)
.
επισης μεταπτυχιακα και διδακτορικα αντιστοιχα σε φυσικη και μαθηματικα ειναι και εδω απαραιτητα βεβαιως
να πουμε στο εξωτερικο αυτο δεν ειναι σπανιο και μαλιστα και απο εντελως ασχετα αντικειμενα,αν αποδειξει καποιος πως μπορει να ανταπεξελθει ,εχει την γνωση(συχνα και τα λεφτα για να χρηματοδοτησει τις σπουδες του,εκτος και αν του δωσουν υποτροφια) γινεται δεκτος σε μεταπτυχιακα και διδακτορικα αλλων τμηματων
ετσι ακριβωςΕπίσης ξανασκέψου και το ενδεχόμενο του καθηγητή. Κι εγώ έτσι έλεγα στην ηλικία αλλά πλέον θεωρώ ότι είναι ένα από τα πιο ωραία επαγγέλματα. Αν και ρουτινιάζεις με το να λες τα ίδια πράγματα σε τόσα τμήματα και κάθε χρόνο (σε εργαστήριο βέβαια ίσως ρουτινιάζεις περισσότερο) η επαφή που έχεις με τα παιδιά και η ικανοποίηση που παίρνεις όταν βελτιώνεις κάποιον μαθητή πιστεύω ότι είναι κάτι πολύτιμο...
Το αρνητικό βέβαια είναι οι επαγγελματικές προοπτικές όπου πέφτει μεγάλη εκμετάλευση ειδικά από τα φροντιστήρια...
καλα ρουτινα λιγο πολυ ολα τα επαγγελματα εχουν
αμα καποιος ειναι ιδιαιτερα εργατικος ισως και ικανος μπορει να διαπρεψει π.χ και στην θεωρητικη φυσικη!οπου εκει μπορει να διδασκει σε ενα καλυτερο ποιοτικα επιπεδο στα αμφιθεατρα και παραλληλα να κανει ερευνα διχως την εργαστηριακη ρουτινα ,ενω παραλληλα εχει και την ανεξαρτησια του
αλλα βεβαια ουδεις ξερει αν εχει το ταλεντο για να φτασει τοσο ψηλα!ισως το ανακαλυψει καποιος αν το εχει ή οχι και αργα,στο διδακτορικο και παντως οχι στο σχολειο.
ειναι και ελαχιστα τα διδακτορικα θεωρητικης φυσικης ετσι κι αλλιως στην αμερικη,οποτε καταλαβαινουμε το μεγεθος της δυσκολιας
μια φορα και σε επιπεδο δευτεροβαθμιας εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον η διδασκαλια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος


Με λίγα λόγια δεν συνιστάς να πάει κανείς φαρμακευτική;το ανοιξαν ομως το επαγγελμα,στα δικαστηρια ειναι οι φαρμακοποιοι
πλεον το 80% ενος φαρμακειου μπορουν να το εχουν και ασχετοι,που δεν εχουν πτυχιο φαρμακευτικης
το 20% παλι βεβαια θα αφορα φαρμακοποιους
επισης μπορει να εχει παραπανω απο μια αδεια καποιος(μεχρι ενα οριο βεβαια)και μεσα στο δημο μπορει να την μεταφερει οπου θελει,ενω δεν υπαρχουν και περιορισμοι στους χωρους
παντως το πληθυσμιακο οριο παρεμεινε.ενα στα 1000
βεβαιως να δουμε τι θα πει και το ΣτΕ,γιατι υπαρχει η σοβαρη πιθανοτητα να καταπεσει ο νομος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος


αλλωστε ειπα κιολας ο νομος μπορει να καταπεσει στα δικαστηρια ή ξερω γω να ρθει αλλη κυβερνηση και να το δει αλλιως στο μελλον.μπορειομως και οχι.το ξερεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος


Προς Θεού, δεν είπα πως παίρνεις κανέναν στο λαιμό..την άποψή σου ζητάω...με τις νέες εξελίξεις πιστεύεις πως έχει κανείς έναν λόγο λιγότερο ή περισσότερο να σπουδάσει φαρμακευτική;οχι οχι,δεν παιρνω κανεναν στον λαιμο μου,απλα λεω αυτην την στιγμη πως εχουν τα επαγγελματικα,ας το ψαξει καποιος διεξοδικοτερα,να παρει και καποιες αποψεις και να δει τα τι και τα πως,τα θελω του και αν αξιζει ή οχι.
αλλωστε ειπα κιολας ο νομος μπορει να καταπεσει στα δικαστηρια ή ξερω γω να ρθει αλλη κυβερνηση και να το δει αλλιως στο μελλον.μπορειομως και οχι.το ξερεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


npb, όταν το δεις αυτό απάντησε στην εξής ερώτηση: Τι συμβουλή θα έδινες σε κάποιον που σκεφτόταν να πάει μαθηματικό.
Στην σημερινή εποχή νομίζω όπου όλα είναι σε διαρκή αναθεώρηση δεν υπάρχουν βέλτιστες επιλογές σπουδών ή επαγγελματικών διεξόδων. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει πρωτίστως να επιλέξεις π.χ. τα Μαθηματικά (κάποιο από τα 6-7 Τμήματα στη χώρα μας) με κύριο γνώμονα ότι σ' αρέσουν τα "Μαθηματικά και" και όχι ξερά τα Μαθηματικά. Δεν ζούμε στην εποχή της Φιλοσοφικής Διατύπωσης των Επιστημών. Πλέον οι εποχές προτάσσουν προγράμματα σπουδών "Μαθηματικά και" όπου το "και" συμπληρώνεται με προσωπικές επιλογές είτε σε κάποια εσωτερική κατεύθυνση / ροή του προγράμματος στο Τμήμα είτε σε δικές σου επαγγελματικές βλέψεις. Μπορεί να είναι ένας προθάλαμος σκέψης για μεταπτυχιακό ή και για αλλαγή πορείας: να κάνεις κάτι δικό σου στο ελεύθερο εμπόριο. Κάποτε θα πρέπει να βλέπουμε το πτυχίο όχι τόσο ως προθάλαμο δυσκίνητων σπουδών με προβλέψιμη κατάληξη (όχι και τόσο εφικτή για πολλούς ανθρώπους) σε ακαδημαϊκή καριέρα αλλά ως δυνατότητα πολυδιάστατης δημιουργίας στην αγορά εργασίας. Στο εξωτερικό συνηθίζεται. Πιο συγκεκριμένα:
Γενική Περιγραφή
Το Μαθηματικό πτυχίο είναι general academic πτυχίο. Μαθαίνεις και αναπτύσσεις: (ι) ικανότητες σκέψης, (ιι) αναλυτικές τεχνικές, (ιιι) δυνατότητες λήψης αποφάσεων ή επίλυσης πολύπλοκων προβλημάτων λογικής. Σε δεύτερο επίπεδο αναπτύσσεται η Μαθηματική γνώση και σε ένα τρίτο επίπεδο ασχολείσαι με περιοχές που βρίσκουν έδαφος τα σύγχρονα Καθαρά και Εφαρμοσμένα Μαθηματικά, αλλά χωρίς να αγγίζεις άλλες επιστήμες (βέβαια σ' αυτό παίζει ρόλο η φιλοσοφία σπουδών του Τμήματος).
Επαγγελματικές Διέξοδοι
1. Σε όλο τον κόσμο θεωρούν ως talented επαγγελματική διέξοδο την διδακτική των Μαθηματικών σε μαθητές. 2. Οι εξειδικευμένες θέσεις εργασίας σε πιο οικονομοτεχνικά περιβάλλοντα (με καθεστώς πίεσης κλπ) θέλουν και ανάλογα μεταπτυχιακά πάνω στο συγκεκριμένο πτυχίο. Οπότε παίζει ρόλο τι ακριβώς θέλεις να κάνεις επαγγελματικά μετά τις σπουδές στο Μαθηματικό. Οι επιλογές περιορίζονται σε τρεις άξονες: Σχολείο, Πανεπιστήμια / Ερευνητικά Κέντρα, Βιομηχανία-Εταιρείες-Ινστιτούτα Υπηρεσιών. Ο κάθε πτυχιούχος επιλέγει και παίρνει εκείνο που τον εκφράζει.

Σημείωση: Μπορεί επίσης κάποιος και με έναν μεταπτυχιακό τίτλο, να ασχοληθεί επίσης με την μέση εκπαίδευση. Σημασία έχει ο καθένας να κάνει εκείνο που τον γεμίζει ως άνθρωπο.
Ερώτηση: Για ποιο λόγο η επιλογή της διδασκαλίας ακόμη και σε φροντιστήρια κατακεραυνώνεται από πολλούς, ενώ δεν γίνεται σωστή προσέγγιση: να δίνονται εύσημα σε ανθρώπους που δίνουν την ψυχή τους στην διδασκαλία των Μαθηματικών;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος


Α και μία ερώτηση. Τι εννοείς ότι κάποιος χρειάζεται μεταπτυχιακό για μέση εκπαίδευση; για να σε πάρουν σε φροντιστήριο πρέπει να κάνεις μεταπτυχιακό;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Α και μία ερώτηση. Τι εννοείς ότι κάποιος χρειάζεται μεταπτυχιακό για μέση εκπαίδευση; για να σε πάρουν σε φροντιστήριο πρέπει να κάνεις μεταπτυχιακό;
Όχι. Απλά μπορείς να το δεις ως δική σου επένδυση στη γνώση.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος


Επίσης ξανασκέψου και το ενδεχόμενο του καθηγητή. Κι εγώ έτσι έλεγα στην ηλικία αλλά πλέον θεωρώ ότι είναι ένα από τα πιο ωραία επαγγέλματα.
Είναι πράγματι επάγγελμα ο καθηγητής ή μια μέση λύση ανάγκης ;

Καθηγητής μπορείς να γίνεις από οποιοδήποτε τμήμα είτε παρακολουθώντας μαθήματα που προσφέρει το ίδιο το τμήμα είτε από μονοετής φοίτηση σε σχολές ΑΣΠΑΙΤΕ(έχοντας φυσικά το κατάλληλο πτυχίο). Στόχος ενός τμήματος μάλλον δεν είναι να σε κάνει καθηγητή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος


Αν με το να διδάσκεις κάνεις αυτό που αγαπάς και σε ικανοποιεί, τότε σαφώς και είναι επάγγελμα. Βεβαίως υπάρχουν σίγουρα και πολλοί που είχαν όνειρα και κατά κάποιον τρόπο "κατέληξαν" εκεί..αυτοί συνήθως είναι οι "κακοί" καθηγητές.Είναι πράγματι επάγγελμα ο καθηγητής ή μια μέση λύση ανάγκης ;
Καθηγητής μπορείς να γίνεις από οποιοδήποτε τμήμα είτε παρακολουθώντας μαθήματα που προσφέρει το ίδιο το τμήμα είτε από μονοετής φοίτηση σε σχολές ΑΣΠΑΙΤΕ(έχοντας φυσικά το κατάλληλο πτυχίο). Στόχος ενός τμήματος μάλλον δεν είναι να σε κάνει καθηγητή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος


Αν με το να διδάσκεις κάνεις αυτό που αγαπάς και σε ικανοποιεί, τότε σαφώς και είναι επάγγελμα.
Αυτό ερμηνεύεται και ως: <<Δεν είναι επάγγελμα κάτι το οποίο δεν σε ικανοποιεί και δεν το αγαπάς>>
Όμως ο σκουπιδιάρης(τυχαίο παράδειγμα) για παράδειγμα δεν θεωρείται επάγγελμα; Δεν νομίζω πως κάποιος ευχαριστιέται με το να κάνει κάτι τέτοιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος


Ο καθένας ερμηνεύει τα πράγματα όπως θέλει αυτός.Αυτό ερμηνεύεται και ως: <<Δεν είναι επάγγελμα κάτι το οποίο δεν σε ικανοποιεί και δεν το αγαπάς>>
Όμως ο σκουπιδιάρης(τυχαίο παράδειγμα) για παράδειγμα δεν θεωρείται επάγγελμα; Δεν νομίζω πως κάποιος ευχαριστιέται με το να κάνει κάτι τέτοιο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος


Ο καθένας ερμηνεύει τα πράγματα όπως θέλει αυτός.![]()
Όχι. Δεν πάει έτσι.
Υπάρχουν κάποιοι κανόνες που καλώς ή κακώς δεν μπορούμε να τους παραβλέψουμε.
Εδώ για άλλη μια φορά τα μαθηματικά βάζουν το χεράκι τους.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος



όχι ότι συμφωνώ φυσικά αλλά w/e
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Είναι πράγματι επάγγελμα ο καθηγητής ή μια μέση λύση ανάγκης ;![]()
Λύση ανάγκης είναι για όποιον το επιλέξει με τη κλασική λογική: «δεν έχω κάτι άλλο να κάνω, άρα ας γίνω καθηγητής». Ο καθηγητής είναι λειτούργημα, ως επάγγελμα. Θέλει τρομερή αφοσίωση, υπομονή, συνεχή βελτίωση και ενημέρωση πάνω στο αντικείμενο που διδάσκει αν θέλει να έχει επιτυχίες ειδάλλως δεν θα έχει διάρκεια στον χώρο αυτό. Το πρόβλημα είναι αλλού. Οι περισσότεροι θεωρούν επαγγελματική αποτυχία να ασχοληθεί κάποιος με το χώρο της εκπαίδευσης ενώ αν γίνει με σοβαρότητα μια τέτοια επιλογή, θέλει συνεχές διάβασμα και ψάξιμο περισσότερο από άλλα επαγγέλματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος


και αλλο "ηρεμη" η δουλεια του καθηγητη
απο που προκυπτει αυτο;!
ο καθηγητης ασκει μια ηρεμη δουλεια στον βαθμο που ολα τα παιδια στα τμηματα που εχει ,τον βοηθουν με την ησυχια και την αφοσιωση τους να διδαξει το μαθημα
επιπροσθετα εχει και την ευθυνη για οτι συμβει στην διαρκεια του μαθηματος,στις εκδρομες κ.λπ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 56 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hased Babis
- georgetherrr
- ioanna2007
- despoina13
- Greg25
- TheNorth
- phoni
- arko
- stam23
- bruh_234
- alex2106
- redarrow
- thenutritionist
- Than003
- Vas199
- Appolon
- Leventagas456
- qwertyuiop
- Scandal
- igeorgeoikonomo
- vetas
- Xara
- thecrazycretan
- panosveki
- chester20080
- clevercat
- Jimmy20
- χημεια4λαιφ
- tsiobieman
- .aven
- Georgia110
- tosodoulhs12
- dhmm
- kz22
- KingOfPop
- Athens2002
- MarcoReus
- Arvacon
- TonyMontanaEse
- azula
- Eleni54
- EiriniS20
- iManosX13
- Viedo
- the purge
- Johnnnn
- eukleidhs1821
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.