ΗΜΜΥ Βόλου ή Αθήνας

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Θέλω γνώμες!
 

hl_amhxanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 803 μηνύματα.
ΕΜΠ, κορυφαίο peer group ώστε να σπρώχνει ο ένας τον άλλον στην γνώση, τάδε έφη Κωνσταντίνος Δασκαλάκης
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,903 μηνύματα.

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,350 μηνύματα.
Είχα ακούσει για το μηχανολόγων στο Βόλο έχουν θέματα με τις εγκαταστάσεις.
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει , και αν ισχύει και για ημμυ , αν μπορείς να βρεις κάποιον που φοιτά εκεί να σου πει με σιγουριά
Πώς και απέρριψες όλες τις υπόλοιπες πόλεις ;
 

Kostas_Athens

Νεοφερμένος

Ο Kostas_Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
Στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ που τελείωσα εγώ έχουν κάποια βασικά καλά:

1) Οι φοιτητές είναι οι άριστοι των αρίστων, πράγμα που σημαίνει ότι οι συζητήσεις στα διαλείμματα και κατά την διάρκεια των μαθημάτων μπορεί να πηγαίνουν σε πολύ πιο ενδιαφέροντα τόπικς.

2) Υπάρχουν πολλές επιλογές μαθημάτων στις κατευθύνσεις / ροές, πράγμα που σημαίνει ότι άτομα σαν εμένα που αργούν να ωριμάσουν και να καταλήξουν στο τι θέλουν να ακολουθήσουν στην ζωή τους έχουν πολλές ευκαίριες. Μπορείς να αποκτήσεις γνώσεις σε πολύ εύρος ή μπορείς να ειδικευτείς πολύ. Εγώ πήρα τις ροές Σ και Μ, και πιστεύω πολλά μαθήματα αυτών των ροών δεν τα έχει ούτε το ΑΠΘ. Αποτέλεσμα να βγω ανεπίσημα κάτι σαν Μηχανικός Μαθηματικών, πράγμα που με βοήθησε πολύ στα επόμενα βήματά μου.

3) Το ΕΜΠ έχει μια σημαντική φήμη, αλλά μόνο στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό όλα τα Ελληνικά πανεπιστήμια είναι ίσα.

Από εκεί και πέρα πάνω κάτω στην διδασκαλία των μαθημάτων όλα τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είναι ίδια. Δηλαδή παρότι οι μη-ΕΜΠ σχολές μηχανικών διδάσκουν πιο λίγα σε αριθμό μαθήματα από ότι το ΕΜΠ, αυτά τα λίγα τα διδάσκουν στο ίδιο επίπεδο με το ΕΜΠ πάνω κάτω. Το ίδιο και τα πρώην ΤΕΙ που τώρα έγιναν Πανεπιστήμια.

Αυτό είναι το καλό των Ελληνικών δημοσίων πανεπιστημίων, τουλάχιστον στο STEM... Ακόμα και αυτοί που δεν τα πήγαν καλά στις Πανελλήνιες, θα έχουν τις ευκαιρίες στην ζωή τους να πετύχουν, ακόμα και απο σχολές χαμηλών μορίων.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,903 μηνύματα.
Από εκεί και πέρα πάνω κάτω στην διδασκαλία των μαθημάτων όλα τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είναι ίδια. Δηλαδή παρότι οι μη-ΕΜΠ σχολές μηχανικών διδάσκουν πιο λίγα σε αριθμό μαθήματα από ότι το ΕΜΠ, αυτά τα λίγα τα διδάσκουν στο ίδιο επίπεδο με το ΕΜΠ πάνω κάτω. Το ίδιο και τα πρώην ΤΕΙ που τώρα έγιναν Πανεπιστήμια.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι δυνατό το ΕΜΠ πλέον σε αντίθεση με άλλα ιδρύματα η αλήθεια είναι . Πέρα απο τις ροές που ανέφερες τις υπόλοιπες τις έχουν ψηλοσκοτώσει και ασχολούνται κυρίως με λογισμικό , τεχνητές νοημοσύνες κτλπ . Δεν το υποτιμάω αλλά το scope του ημμυ είναι πολύ broader απο υπολογιστές και πληροφορική . Ακόμα και σε διδακτορικό επίπεδο έχουν "σκοτώσει" πολλά μαθήματα . Όσο για το θέμα του περίγυρου , η αλήθεια είναι οτι ειδικά στο ημμυ ΕΜΠ υπάρχουν πολλά ξιπασμένα άτομα που ο κύριος στόχος τους είναι να περάσουν τους υπόλοιπους βαθμολογικά , παρά να μοιραστούν το ενδιαφέρον τους για την επιστήμη αυτή καθευατή . Οπότε το περιβάλλον δεν αποτελείται μόνο απο άτομα που θα σε σπρώξουν να ανέβεις , αλλά και απο αρκετούς που θα θέλουν να σε σπρώξουν να πέσεις . Παντού υπάρχει ανταγωνισμός αλλά μάλλον στο ΕΜΠ αποκτά κακιές διαστάσεις .

Δεν προσπαθώ να μειώσω το ΕΜΠ για να είμαι ξεκάθαρος . Σίγουρα παραμένει ένα απο τα καλύτερα και αρχαιότερα ιδρύματα της χώρας για σχολές μηχανικών . Απλώς επισημαίνω οτι τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα όπως μας έλεγαν όλους μικρούς + οτι δεν έχει την καταξίωση που είχε κάποτε για να μην βρεθεί κανείς προ εκπλήξεων όταν το "απομυθοποιήσει" στο μυαλό του . Το επίπεδο έχει πέσει , σε σχέση με τους φοιτητές των παλιότερων γενιών πάντα .
 

Kostas_Athens

Νεοφερμένος

Ο Kostas_Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι δυνατό το ΕΜΠ πλέον η αλήθεια είναι . Πέρα απο τις ροές που ανέφερες τις υπόλοιπες τις έχουν ψηλοσκοτώσει και ασχολούνται κυρίως με λογισμικό , τεχνητές νοημοσύνες κτλπ . Δεν το υποτιμάω αλλά το scope του ημμυ είναι πολύ broader απο υπολογιστές και πληροφορική . Ακόμα και σε διδακτορικό επίπεδο έχουν "σκοτώσει" πολλά μαθήματα . Όσο για το θέμα του περίγυρου , η αλήθεια είναι οτι ειδικά στο ημμυ ΕΜΠ υπάρχουν πολλά ξιπασμένα που ο κύριος στόχος τους είναι να περάσουν τους υπόλοιπους βαθμολογικά , παρά να το ενδιαφέρον τους για την επιστήμη αυτή καθευατή . Οπότε το περιβάλλον δεν αποτελείται μόνο απο άτομα που θα σε σπρώξουν να ανέβεις , αλλά και απο αρκετούς που θα θέλουν να σε σπρώξουν να πέσεις . Παντού υπάρχει ανταγωνισμός αλλά μάλλον στο ΕΜΠ αποκτά κακιές διαστάσεις .

Δεν προσπαθώ να μειώσω το ΕΜΠ για να είμαι ξεκάθαρος . Σίγουρα παραμένει ένα απο τα καλύτερα και αρχαιότερα ιδρύματα της χώρας για σχολές μηχανικών . Απλώς επισημαίνω οτι τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα όπως μας έλεγαν όλους μικρούς + οτι δεν έχει την καταξίωση που είχε κάποτε . Το επίπεδο έχει πέσει , σε σχέση με τους φοιτητές των παλιότερων γενιών πάντα .

Σε κάποια διαφωνώ, σε κάποια άλλα συμφωνώ.

Καταρχάς δεν υπάρχουν πολλές τεχνητές νοημοσύνες. 1 μάθημα στην Υ, 1 στην Λ, 2 στην Σ και 1 επιλογής στον κορμό.

Από εκεί και πέρα εγώ βλέπω τις επόμενες δεκαετίες μόνο το λογισμικό να έχει νόημα. Πιστεύω ότι το AI θα αντικαταστήσει πολλά επαγγέλματα, και προφανώς η σοβαρή έρευνα στα πανεπιστήμια πρέπει να γίνεται 50-50 μεταξύ ανθρώπων και AI. Δηλαδή πιστεύω και στην ενέργεια πρέπει με έναν τρόπο να γίνει forcible η συνεργασία με AI. Θες να κάνεις έρευνα στις ηλεκτρικές μηχανές ή στην ηλεκτρική ενέργεια; Πολύ ωραία, το 50% της έρευνάς σου θα είναι να βάλεις το AI να κάνει έρευνα. Με απλά λόγια πρωτίστως στο STEM, αλλά και σε όλες τις επιστήμες εγώ βλέπω τις επόμενες δεκαετίες τους καλούς επιστήμονες να είναι όχι αυτοί που καταλαβαίνουν καλά ένα αντικείμενο, αλλά αυτοί που ξέρουν να συνεργάζονται καλά με το AI σε αυτό το αντικείμενο. Τουλάχιστον αυτοί θα ξεχωρίσουν και θα έχουν 100πλάσιες ευκαιρίες.

Στα άλλα που λες συμφωνώ. Και για τα σκοτωμένα μαθήματα και για αυτούς που τους νοιάζει μόνο ο βαθμός και όχι η επιστήμη αυτή καθεαυτή. Σχετικά με τον ανταγωνισμό δεν ξέρω αν υπάρχει ή όχι. Πιστεύω υπάρχει χώρος για όλους.

Τέλος, όσον αφορά τη σύγκριση παλαιότερων φοιτητών με τους σημερινούς εγώ πιστεύω ότι ο μέσος όρος ήταν πιο έξυπνος παλιά, αλλά σήμερα οι τοπ έξυπνοι είναι πιο έξυπνοι από τους παλιούς τοπ έξυπνους. Αλλά αυτή είναι μια γενικότερη συζήτηση, δεν αφορά μόνο τους μηχανικούς και τα Πανεπιστήμια, είναι κάτι πιο γενικό και κοινωνικό, ίσως για ένα διαφορετικό thread.

Και γενικά το όλο ζητούμενο στα Ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι να κάνεις έναν χαζό, τεμπέλη, κουτοπόνηρο, να τον κάνεις μορφωμένο για να πάει ψηλά. Το ζητούμενο είναι ένας πραγματικά έξυπνος, δουλευταράς, αγνός που σκέφτεται και λίγο το κοινωνικό συμφέρον, να έχει πραγματικά ευκαιρίες στην ζωή του να πετύχει.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,903 μηνύματα.
Σε κάποια διαφωνώ, σε κάποια άλλα συμφωνώ.
Καταρχάς δεν υπάρχουν πολλές τεχνητές νοημοσύνες. 1 μάθημα στην Υ, 1 στην Λ, 2 στην Σ και 1 επιλογής στον κορμό.
Κατάλαβες τι θέλω να πω , προφανώς όλο το πρόγραμμα σπουδών δεν περιέχει μόνο AI.
Από εκεί και πέρα εγώ βλέπω τις επόμενες δεκαετίες μόνο το λογισμικό να έχει νόημα.
Επέτρεψε μου να διαφωνήσω . Και όχι μόνο θα διαφωνήσω αλλά θα τονίσω πως όσο όλοι οι υπόλοιποι τομείς υποστελεχώνονται , τόσο πιο πολύ θα φρενάρει η ανάπτυξη σε πολλά πράγματα .
Πιστεύω ότι το AI θα αντικαταστήσει πολλά επαγγέλματα, και προφανώς η σοβαρή έρευνα στα πανεπιστήμια πρέπει να γίνεται 50-50 μεταξύ ανθρώπων και AI. Δηλαδή πιστεύω και στην ενέργεια πρέπει με έναν τρόπο να γίνει forcible η συνεργασία με AI. Θες να κάνεις έρευνα στις ηλεκτρικές μηχανές ή στην ηλεκτρική ενέργεια; Πολύ ωραία, το 50% της έρευνάς σου θα είναι να βάλεις το AI να κάνει έρευνα. Με απλά λόγια πρωτίστως στο STEM, αλλά και σε όλες τις επιστήμες εγώ βλέπω τις επόμενες δεκαετίες τους καλούς επιστήμονες να είναι όχι αυτοί που καταλαβαίνουν καλά ένα αντικείμενο, αλλά αυτοί που ξέρουν να συνεργάζονται καλά με το AI σε αυτό το αντικείμενο. Τουλάχιστον αυτοί θα ξεχωρίσουν και θα έχουν 100πλάσιες ευκαιρίες.
Τα λες καλά εν μέρει , έτσι είναι . Αλλά πρέπει να είμαστε και κάπως σοφοί . Καμία τεχνολογία δεν είναι πανάκεια , και το ξέρουμε καλά αυτό . Η τεχνητή νοημοσύνη όσο φοβερή και εαν είναι , παραμένει μια ακόμα τεχνολογία . Εαν τα πράγματα ήταν τόσο απλά θα κλείναμε όλα τα τμήματα και θα ανοίγαμε τμήματα που σπουδάζεις μόνο την τεχνητή νοημοσύνη .

Η δική μου εμπειρία προέρχεται κυρίως απο το υλικό . Και αυτά που ξέρω και γνωρίζω εγώ είναι πως κάποια πράγματα όσο και να χτυπάει κανείς τον κώλο του κάτω δεν θα μπορέσει να τα κάνει με το λογισμικό είτε καθόλου είτε όχι στον ίδιο βαθμό . Σε ένα επίπεδο και μετά είσαι περιορισμένος απο την φυσική και την χημεία . Οπότε αυτή η νέα τάση πάμε λογισμικό , μόνο τεχνητή νοημοσύνη και όλα τα υπόλοιπα στον κάδο , μόνο κακό μπορεί να κάνει στην ανθρωπότητα αλλά και στην επιστήμη . Θα φέρει η τεχνητή νοημοσύνη τρομερές αλλαγές στον κόσμο ; Ναι . Αξίζει να επενδύσουμε πολύ ; Ναι . Σημαίνει οτι οι υπόλοιποι τομείς πρέπει να υποστελεχώνονται και όλες οι επενδύσεις να πηγαίνουν εκεί ; Όχι .

Και αυτό αποδεικνύεται απο τις κινήσεις που κάνουν τελευταία χώρες όπως η Γερμανία να επενδύσουν δισεκατομμύρια στο υλικό και στην τεχνολογία ημιαγωγών . Επειδή καταλαβαίνουν οτι όταν όλος ο κόσμος κάνει τεχνητή νοημοσύνη , αλλά τα μέσα για την κατασκευή και την ανάπτυξη υλικού τα κατέχουν λίγες εταιρίες στην Ασία , τότε οδηγούμαστε σε μια τρομερή ανισορροπία . Σε τι θα τρέξει το λογισμικό εαν δεν έχεις υλικό ;
 

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Αν είχατε συναισθηματικό κίνητρο να μείνετε βολο αλλά πιάνετε εμπ τι θα κανατε
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,903 μηνύματα.

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 173 μηνύματα.
ναι
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Οι σπουδές προέχουν, αν μείνεις Βόλο κανένας δεν σου εγγυάται οτι θα περάσεις και τα 5-6 χρόνια της σχολής με το άλλο άτομο ούτως ή αλλως. Οπότε..
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,903 μηνύματα.
Θα σου δώσω ειλικρινή απάντηση , και δεν θα σου αρέσει .
Ακόμα και Βόλο να μείνεις , η πίεση που θα έχεις θα είναι απίστευτη . Εαν ήσουν φοιτητής που δεν τον ενδιέφερε θα έλεγα οκει , αλλά απο ημμυ εαν θες βαθμούς , αναπόφευκτα ο προσωπικός χρόνος που θα έχεις θα είναι ούτως η άλλως ελάχιστος εως και καθόλου σε ορισμένα εξάμηνα . Οπότε σε κάποια φάση ούτως η άλλως θα χωρίσεις πιθανότατα (θλιβερό αλλά είναι αλήθεια) . Ένα αυτό . Δεύτερο , δεν είναι σοφό να αποφασίσεις στα 18 σου βάσει μιας σχέσης . Η σχέση έρχεται και φεύγει σε αυτές τις ηλικίες . Αντίθετα η ακαδημαϊκή σου σταδιοδρομία μένει καθόλη την διάρκεια της ζωής σου . Εαν εσύ θες να πας για μεταπτυχιακό/διδακτορικό μετά ας πούμε έξω τι θα κάνεις ; Θα το αρνηθείς εαν η άλλη δεν θέλει ή δεν μπορεί να πάει έξω ;

Ίσως...ίσως...εαν και εκείνη είναι σε παρόμοια απαιτητική σχολή να έχετε μια ελπίδα . Ίσως...
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Ίσως...ίσως...εαν και εκείνη είναι σε παρόμοια απαιτητική σχολή να έχετε μια ελπίδα . Ίσως...
Καλά αν υπάρχει κατανόηση τα βρίσκουν. Απλά μπορεί σε 1 μήνα πχ να χωρίσουν , σε ένα χρόνο , ένα εξάμηνο κλπ. Κανένας δεν ξέρει .
Μετά απλά θα λέει πωπω τι μαλακας ήμουν που έχασα την ευκαιρία μου να πάω ΕΜΠ και έμεινα Βόλο , έχοντας κιόλας την πίκρα του χωρισμού. Eh this aint it
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,903 μηνύματα.
Καλά αν υπάρχει κατανόηση τα βρίσκουν. Απλά μπορεί σε 1 μήνα πχ να χωρίσουν , σε ένα χρόνο , ένα εξάμηνο κλπ. Κανένας δεν ξέρει .
Μετά απλά θα λέει πωπω τι μαλακας ήμουν που έχασα την ευκαιρία μου να πάω ΕΜΠ και έμεινα Βόλο , έχοντας κιόλας την πίκρα του χωρισμού. Eh this aint it
Όλα εξαρτώνται απο τον Άρκο και σε τι επίπεδο θέλει να κυνηγήσει τα πράγματα . Εαν έχει excellent time management και είναι πολύ εύστροφος τότε θα είναι οκει . Εαν πιέζεται ή/και δεν έχει πραγματικά άριστο time management θα έχει σοβαρό θέμα και θα πρέπει να επιλέξει .

Το να πάει στην Αθήνα του ανοίγει πολλές πόρτες η αλήθεια είναι λόγω των ροών και του επιπέδου όπως αναφέρθηκε . Αλλά όπως είπα για να ξεχωρίσει θα πρέπει να παλέψει πολύ περισσότερο πιθανότατα απο οτι στον Βόλο .
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Όλα εξαρτώνται απο τον Άρκο και σε τι επίπεδο θέλει να κυνηγήσει τα πράγματα . Εαν έχει excellent time management και είναι πολύ εύστροφος τότε θα είναι οκει . Εαν πιέζεται ή/και δεν έχει πραγματικά άριστο time management θα έχει σοβαρό θέμα και θα πρέπει να επιλέξει .

Τροφή για σκέψη - έστω ποιητικά
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,903 μηνύματα.

Τροφή για σκέψη - έστω ποιητικά
Η δική μου θέση είναι η εξής . Μην κάνετε σχέσεις (σοβαρές) στα 18 γιατί προκύπτουν ακριβώς τέτοια διλλήματα . Που μεταξύ μας δεν είναι δίλλημα . Αντικειμενικά , εαν έχει λόγους να πάει ΕΜΠ , σοβαρούς , τότε πρέπει να πάει . Εαν κάτσει Βόλο έχει καλώς .
 

Kostas_Athens

Νεοφερμένος

Ο Kostas_Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
Επέτρεψε μου να διαφωνήσω . Και όχι μόνο θα διαφωνήσω αλλά θα τονίσω πως όσο όλοι οι υπόλοιποι τομείς υποστελεχώνονται , τόσο πιο πολύ θα φρενάρει η ανάπτυξη σε πολλά πράγματα .
Εδώ δεν κατάλαβα τι εννοείς. Γιατί να υποστελεχώνονται οι άλλοι τομείς;
Τα λες καλά εν μέρει , έτσι είναι . Αλλά πρέπει να είμαστε και κάπως σοφοί . Καμία τεχνολογία δεν είναι πανάκεια , και το ξέρουμε καλά αυτό . Η τεχνητή νοημοσύνη όσο φοβερή και εαν είναι , παραμένει μια ακόμα τεχνολογία . Εαν τα πράγματα ήταν τόσο απλά θα κλείναμε όλα τα τμήματα και θα ανοίγαμε τμήματα που σπουδάζεις μόνο την τεχνητή νοημοσύνη .

Τα πράματα είναι απλά: Στην αρχή είχαμε μόνο μαθηματικά και η φυσική και το engineering ήταν μπλα μπλα μπλα. Ξαφνικά υπήρξε η ανάγκη να μπουν τα μαθηματικά μέσα στην φυσική και το engineering και μετά τα μαθηματικά έγιναν ο πυρήνας και των δύο. Το επόμενο στάδιο είναι το λογισμικό και το AI. Θα μπουν σε πολλές επιστήμες και θα γίνει ο πυρήνας τους. Φυσιολογική εξέλιξη είναι. Και γιατί να κλείσουν όλα τα τμήματα και να πάμε όλοι στην ΤΝ; Όλα τα τμήματα θα μείνουν ως έχουν, απλά για αρχή θα μειωθεί το μπλα μπλα μπλα και θα αυξηθεί η αξιοποίηση του AI στην εκάστοτε επιστήμη. Σε κάποιες σχολές, σίγουρα STEM, αλλά ακόμα και βιολογία - ιατρική, υποχρεωτική θα γίνει η γνώση του πως να αξιοποιείς το AI για την επιστήμη σου, και στις υπόλοιπες σχολές απλά 1-2 προαιρετικά μαθήματα. Αυτά για αρχή.

Η δική μου εμπειρία προέρχεται κυρίως απο το υλικό . Και αυτά που ξέρω και γνωρίζω εγώ είναι πως κάποια πράγματα όσο και να χτυπάει κανείς τον κώλο του κάτω δεν θα μπορέσει να τα κάνει με το λογισμικό είτε καθόλου είτε όχι στον ίδιο βαθμό . Σε ένα επίπεδο και μετά είσαι περιορισμένος απο την φυσική και την χημεία . Οπότε αυτή η νέα τάση πάμε λογισμικό , μόνο τεχνητή νοημοσύνη και όλα τα υπόλοιπα στον κάδο , μόνο κακό μπορεί να κάνει στην ανθρωπότητα αλλά και στην επιστήμη . Θα φέρει η τεχνητή νοημοσύνη τρομερές αλλαγές στον κόσμο ; Ναι . Αξίζει να επενδύσουμε πολύ ; Ναι . Σημαίνει οτι οι υπόλοιποι τομείς πρέπει να υποστελεχώνονται και όλες οι επενδύσεις να πηγαίνουν εκεί ; Όχι .
Συμφωνώ σωστά τα λες, αλλά πιστεύω ότι αυτή την στιγμή είμαστε στο στάδιο που το AI δεν αντικαθιστά ανθρώπους, αλλά κάνει πράγματα που δεν μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι, δηλαδή είναι μονόδρομος το AI. Π.χ. στην Σιβηρία υπάρχουν πολλές πηγές πρώτων υλών αλλά δεν μπορούν να πάνε άνθρωποι να δουλέψουν λόγω ψύχους και απομόνωσης. Εκεί τα ρομπότ είναι η μόνη λύση.

Και αυτό αποδεικνύεται απο τις κινήσεις που κάνουν τελευταία χώρες όπως η Γερμανία να επενδύσουν δισεκατομμύρια στο υλικό και στην τεχνολογία ημιαγωγών . Επειδή καταλαβαίνουν οτι όταν όλος ο κόσμος κάνει τεχνητή νοημοσύνη , αλλά τα μέσα για την κατασκευή και την ανάπτυξη υλικού τα κατέχουν λίγες εταιρίες στην Ασία , τότε οδηγούμαστε σε μια τρομερή ανισορροπία . Σε τι θα τρέξει το λογισμικό εαν δεν έχεις υλικό ;
Ναι σωστά, τώρα κατάλαβα τι λες. Απλά εγώ επιμένω ότι όλοι οι τομείς θα μείνουν και απλά το AI θα είναι ένα έξυπνο εργαλείο. Δηλαδή δεν θα εστιάσουμε 100% μόνο στην έρευνα της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά η έρευνα θα μείνει σε κάθε τομέα στο επιθυμητό ποσοστό και απλά η χρήση του AI για την εκάστοτε έρευνα θα φτάσει σε ποσοστό πάνω από 50%. Δηλαδή το AI δεν είναι ένας εχθρός που θα μας αντικαταστήσει, αλλά ένα εργαλείο που θα μας βοηθήσει.

Πάντως γενικά η Κίνα είναι ο καθοριστικός παράγοντας του AI. Δηλαδή αυτού του είδους η αντικινεζοποίηση της Γερμανίας δεν θα της βγει.
 

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Εννοώ πέρα από την ποικιλία ροών, έχει αντικειμενικά πλεονεκτήματα το ΕΜΠ ή τελικα δεν έχει τόση σημασία; Έχω ακούσει κι ότι το μεταπτυχιακό έχει μεγαλύτερη βαρυτητα
 
Top