Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών (ΕΜΠ)

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Οι διπλωματούχοι της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ έχουν κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα στον υπερσύνδεσμο https://www.semfe.ntua.gr/docs/sem.pdf

Η σχολή είναι πενταετούς φοίτησης και στο 10ο εξάμηνο προβλέπεται υποχρεωτική εκπόνηση διπλωματικής εργασίας. Στο 5ο εξάμηνο καλούνται οι προπτυχιακοί φοιτητές της σχολής να επιλέξουν μία από τις εξής δύο προσφερόμενες κατευθύνσεις σπουδών: α) μαθηματικού εφαρμογών, β) φυσικού εφαρμογών.

Οι φοιτητές που επιλέγουν την α κατεύθυνση έχουν ουσιαστικά τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους πτυχιούχους των τμημάτων μαθηματικών των πανεπιστημίων (και εφαρμοσμένων μαθηματικών πανεπιστημίου Κρήτης) και μπορούν να διοριστούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγητές (θεωρητικά γιατί με τα χάλια της οικονομίας μας ούτε σε 10 χρόνια δεν θα γίνουν διορισμοί αλλά αυτό είναι αλλουνού παππά ευαγγέλλιο). Αντίστοιχα, οι φοιτητές που επιλέγουν την κατεύθυνση φυσικού εφαρμογών έχουν ουσιαστικά τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους πτυχιούχους των τμημάτων φυσικής των πανεπιστημίων και μπορούν να διοριστούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγητές. Τα πεδία ενασχόλησής τους περιγράφονται στο ΠΔ 226/2007. Διευκρινίζεται ότι οι απόφοιτη της ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ δεν εγγράφονται στο ΤΕΕ και δεν έχουν κανένα επαγγελματικό δικαίωμα μηχανικού (εκπόνηση μελετών, επίβλεψη εργασιών, κατασκευή έργων)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιωργος94

Νεοφερμένος

Ο Γιωργος94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
απ οτι καταλαβαινω απο το ονομα σου πρεπει να εισαι φοιτητης σ αυτο το τμημα:) πως την βλεπεις την σχολη γενικα?εχω ακουσει και θετικα και αρνητικα γ αυτο ζηταω γνωμες...
όχι όχι δεν είμαι φοιτητής.. τελειώνω την δευτέρα λικειου τώρα όπωϛ εγραψα κε στο μήνυμά μου. οι αποψειϛ για την σχολή παντωϛ είναι αμφιλεγομενεσ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

asteriva88

Νεοφερμένος

Ο asteriva88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Για τα επαγγελματικά δικαιώματα δες και στην σελίδα των αποφοίτων
https://www.aposemfe.gr/mme/item/88-adesmeutos_tupos.html
https://www.aposemfe.gr/mme/item/39-vima-no-14711.html
και στο forum της σχολής
https://www.semfe.gr/forum/viewtopic.php?f=15&t=3790
https://www.semfe.gr/forum/viewtopic.php?f=18&t=512
https://www.semfe.gr/forum/viewtopic.php?f=18&t=2243
δεν ξέρω τι ακριβώς ισχύει και με το "Επιμελητήριο Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών" αν αλλάζει κάτι στα επαγγελματικά δικαιώματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dan@h

Νεοφερμένος

Η Dan@h αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Γεια!! ειμαι καινουργια εδω κ θελω πληροφοριες για σχολες γτ δινω τ χρονου...δν εχω αποφασισει ακομα κ τ μονο σιγουρο ειναι οτι μ αρεσουν τ μαθηματικα... ωστοσο δν σκευτομαι το μαθηματικο γτ δν μ πολυενδιαφερει ν γινω καθηγητρια... εχει κανεις ν προτυνει καποια σχολη? εγω εχω αρχισει ν σκευτομαι τ σεμφε αλλα γραφονται διαφορα γι'αυτο...ξερει καποιος σχετικα μ τν σχολη αυτη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
το να πας μα8ηματικο δε συνεπαγεται αυτοματα οτι 8α πρεπει να γινεις κα8ηγητρια...αυτο μας ελειπε...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Παντως τα τμηματα θετικων επιστιμων δεν περιοριζονται μονο σε προτημασια καθηγητων 2 βαθμιας εκπευδευσης αλλα στην προτημασια επιστιμων που μπορουν να καληψουν ενα εβριτερω μερος επιστιμωνικων τομεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Στο ischool θα βρεις πολλά θέματα για τη σχολή Ε.Μ.Φ.Ε (που συνήθως καταλήγουν σε τσακωμούς:whistle::P), κάνε μία αναζήτηση στο φόρουμ με λέξη-κλειδί σεμφε και για ό,τι παραπάνω χρειαστείς ρωτάς.

Επιμένω σε όσους ανοίγετε παρόμοια θέματα για πληροφορίες ότι το πρώτο βήμα στην αναζήτηση σας είναι το αντικείμενο της σχολής και το πρόγραμμα σπουδών της. Αυτά συνήθως (πάντα) βρίσκονται στην ιστοσελίδα της εκάστοτε σχολής. Προτού ρωτάτε το ο,τιδήποτε, καλό είναι να έχετε μελετήσει λίγο αυτά τα δύο.

Ενδεικτικά θέματα για τη ΣΕΜΦΕ:


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dan@h

Νεοφερμένος

Η Dan@h αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
το να πας μα8ηματικο δε συνεπαγεται αυτοματα οτι 8α πρεπει να γινεις κα8ηγητρια...αυτο μας ελειπε...;)
ναι οκ δν λεω τ αντιθετο, απλα εχω τν εντυπωση οτι απ τ σεμφε εχουν περισσοτερες επιλογες για τν επαγγελματικη τς αποκατασταση... δν ισχυει κατι τετοιο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
ναι οκ δν λεω τ αντιθετο, απλα εχω τν εντυπωση οτι απ τ σεμφε εχουν περισσοτερες επιλογες για τν επαγγελματικη τς αποκατασταση... δν ισχυει κατι τετοιο?

για τη ΣΕΜΦΕ δε γνωριζω πολλα πραγματα, οποτε δεν μπορω να σ απαντησω...για το μα8ηματικο-οπως και για τα περισσοτερα τμηματα-3ερω οτι η επαγγελματικη σταδιοδρομια ε3αρταται απο σενα-το τι 8ες να κανεις και τις δυνατοτητες σου...βγαινοντας απο το μα8ηματικο υπαρχουν διαφορα μεταπτυχιακα απο τα οποια μπορεις να διαλε3εις αυτο που σου ταιριαζει...μπορεις επισης να βρεις διε3οδο σε αλλες επιστημες οπως η οικονομια, η πληροφορικη, η χημεια κτλ.

συμφωνω με την pop corn...ρι3ε μια ματια και σε αλλα 8εματα, και κυριως στο ΣΕΜΦΕ VS ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ αφου αυτες οι 2 ειναι οι σχολες που οπως λες σε ενδιαφερουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

StratosRIP

Δραστήριο μέλος

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 467 μηνύματα.
Ρε παιδιά μπορεί κάποιος απλά, κατανοητά και συγκεκριμένα να μου πει με τι ακριβώς μπορώ να ασχοληθώ αφού τελειώσω τη ΣΕΜΦΕ (το μαθηματικό κομμάτι με ενδιαφέρει κυρίως); Με ενδιαφέρει κυρίως έρευνα...Όχι διδασκαλία...Που μπορώ να μπω για έρευνα μετά τη ΣΕΜΦΕ; Και γενικότερα τι δυνατότητες έχω...Συγκεκριμένα...Ευχαριστώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Semfer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Semfer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
Με ενδιαφέρει κυρίως έρευνα...Όχι διδασκαλία...Που μπορώ να μπω για έρευνα μετά τη ΣΕΜΦΕ; Και γενικότερα τι δυνατότητες έχω...Συγκεκριμένα...Ευχαριστώ.

Πουθενα... τουλαχιστον πρεπει να κανεις διδακτορικο... μην σου πω και μεταδιδακτορικο. Πολλοι πανε για μεταπτυχιακα και μετα κανουν ερευνα. Για την κατευθυνση εφαρμοσμενων μαθηματικων δεν μπορω να σου πω κατι παραπανω γιατι ειμαι ειμαι φυσικος... Παντως πολλα παιδια ασχολουνται μετα με οικονομικα, πληροφορικη και αλλα τετοια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Πουθενα... τουλαχιστον πρεπει να κανεις διδακτορικο... μην σου πω και μεταδιδακτορικο. Πολλοι πανε για μεταπτυχιακα και μετα κανουν ερευνα. Για την κατευθυνση εφαρμοσμενων μαθηματικων δεν μπορω να σου πω κατι παραπανω γιατι ειμαι ειμαι φυσικος... Παντως πολλα παιδια ασχολουνται μετα με οικονομικα, πληροφορικη και αλλα τετοια...
μια διόρθωση. Το μεταδιδακτορικό (post-doc) ΔΕΝ είναι κάποιο έξτρα πτυχίο ή βαθμίδα εκπαίδευσης.
Post-doc research είναι η έρευνα που κάνεις ώς ...ερευνητής ΜΕΤΑ τη λήψη του διδακτορικού σου αλλά όχι ως μόνιμος συνεργάτης του εργαστηρίου στο οποίο την κάνεις.
Αλλά ... έρευνα είναι. Δεν είναι κάποιο πτυχίο ή βαθμίδα εκπαίδευσης παραπάνω.
(Σε αντίθεση με το διδακτορικό που είναι πτυχίο που βασίζεται σε ερευνητική εργασία πάνω σε κάποιο αντικείμενο η οποία οδηγεί στη συγγραφή διατριβής, την εξέτασή της και την απονομή του αντίστοιχου τίτλου σπουδών)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
ναι οκ δν λεω τ αντιθετο, απλα εχω τν εντυπωση οτι απ τ σεμφε εχουν περισσοτερες επιλογες για τν επαγγελματικη τς αποκατασταση... δν ισχυει κατι τετοιο?

Δηλαδή, λες να υπάρχουν Τμήματα που ασχολούνται με Μαθηματικά & Εφαρμογές δυο ταχυτήτων; :hmm:Κάτι σαν «ΤΕΙ» και «ΑΕΙ» για τα Μαθηματικά ας πούμε; :confused: Αυτό το "περισσότερες επιλογές για την επαγγελματική αποκατάσταση" σου φαίνεται λογικό να το προσφέρει μόνο η ΣΕΜΦΕ; Βασικά χωρίς μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών σε κάποια συναφή επιστήμη όπως θεωρητική φυσική, βιοστατιστική,... πτυχία με μαθηματικά και φυσική οδηγούν μονάχα στην μέση εκπαίδευση ή στον δημόσιο/ ιδιωτικό τομέα σε άσχετη θέση εργασίας με τα μαθηματικά ή την φυσική. Αυτή η πραγματικότητα ισχύει και για τους πτυχιούχους των Τμημάτων Μαθηματικών. Να ξέρεις ότι τα μαθηματικά και η φυσική στο Πανεπιστήμιο διδάσκονται ως μαθηματικά και ως φυσική σε Τμήματα που ασχολούνται με αυτά αποκλειστικά. Με αυτό θέλω να πω ότι ένα κλασικό Τμήμα Μαθηματικών δεν διαφέρει από την ΣΕΜΦΕ (κατεύθυνση μαθηματικού εφαρμογών) κατά ένα ποσοστό 95%. Απλά υπάρχει κάποια διαφορά ως προς τον τρόπο εξέτασης των μαθηματικών και της φυσικής. Μην ξεχνάς ότι η ΣΕΜΦΕ ανήκει στο Πολυτεχνείο και αυτό διαφοροποιεί λιγάκι τον τρόπο μελέτης των μαθηματικών σε σχέση με ένα Τμήμα Μαθηματικών που ανήκει στην Σχολή Θετικών Επιστημών. Έχει διαφορά η μελέτη των μαθηματικών στα πλαίσια καθαρά μιας θετικής επιστήμης σε σχέση με την "πολυτεχνειακή" τους εφαρμογή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
Εμμ...Δεν κάθισα να διαβάσω όλα τα ποστ,αλλά απ' όσο ξέρω,η ΣΕΜΦΕ είναι μόνο στο 4ο πεδίο,όχι στο 2ο που λέει εδώ.....Έτσι δεν είναι??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εμμ...Δεν κάθισα να διαβάσω όλα τα ποστ,αλλά απ' όσο ξέρω,η ΣΕΜΦΕ είναι μόνο στο 4ο πεδίο,όχι στο 2ο που λέει εδώ.....Έτσι δεν είναι??

είναι και στο 2ο και στο 4ο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixariti

Νεοφερμένος

Η mixariti αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν ο υπολογιστής είναι απαραίτητος στο πρώτο έτος ή σε κάποιο επόμενο στην σεμφε και αν ναι για ποιο λόγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

WoodyWoodperker

Νεοφερμένος

Ο WoodyWoodperker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σάμος (Σάμος). Έχει γράψει 100 μηνύματα.
Ναι να παρεις,χρειαζεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
Βασικά πλέον ο υπολογιστής είναι απαραίτητος σε κάθε φοιτητή,ανεξάρτητα σχολής...Μα για να πάρεις σημειώσεις,ή για να επικοινωνήσεις με συμφοιτητή/καθηγητή...Όλοι και όλα έτσι λειτουργούν,θα τα βρεις δύσκολα διαφορετικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwerty111

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο qwerty111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,376 μηνύματα.
Βασικά πλέον ο υπολογιστής είναι απαραίτητος σε κάθε φοιτητή,ανεξάρτητα σχολής...Μα για να πάρεις σημειώσεις,ή για να επικοινωνήσεις με συμφοιτητή/καθηγητή...Όλοι και όλα έτσι λειτουργούν,θα τα βρεις δύσκολα διαφορετικά.
ή για να κάνεις εργασία, ή για να βρεις πληροφορίες στο διαδίκτυο, ή κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
ή για να κάνεις εργασία, ή για να βρεις πληροφορίες στο διαδίκτυο, ή κλπ
Ναι ναι,αυτά είναι δεδομένα κι απ' το Λύκειο ακόμα...Οπότε υπολογιστής απαραίτητος πλέον!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top