''Εσύ, πώς αξιολογείς τον εαυτό σου;''

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Ο τίτλος δε θα σας κατατοπίσει. Πάμε λοιπόν να εξηγήσω τι εννοώ.

Λίγο-πολύ οι περισσότεροι θα είχαμε κάποιον καθηγητή που θα μας έκανε την ερώτηση: '''Εσύ, πώς αξιολογείς τον εαυτό σου;'' ή ''Τι βαθμό πιστεύεις/περιμένεις να πάρεις;'', όταν επρόκειτο να πάρουμε βαθμούς.

Πώς βλέπετε αυτή τη συμπεριφορά των καθηγητών;
Σας φέρνει σε δύσκολη θέση το να αξιολογήσετε τον εαυτό σας;
Με βάση ποια κριτήρια τον αξιολογείται;
Πιστεύετε ότι αυτή η τακτική προσφέρει κάτι; Αν ναι, τι ακριβώς;
Λέτε κάποιον βαθμό παραπάνω, παρακάτω απʼ ότι αξίζετε ή ακριβώς το βαθμό με τον οποίο θα αξιολογούσατε τον εαυτό σας αν ήσασταν στη θέση του καθηγητή;
Ακόμα, θεωρείτε ότι αυτή η τακτική δημιουργεί αντιζηλίες μεταξύ των μαθητών;


Ακούω! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick K2

Νεοφερμένος

Ο Nick K2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Βασικα ολοι πιστευουμε οτι ή τα πηγαμε πλ καλλα ή πλ χαλιι ομωσ υπαρχουν μερικοι ε3υπνοι π νομιζουν πωσ εαν α3ιολογισουν τον εαυτο τουσ με εναν χαμηλο βαθμο τοτε ο καθηγητησ θα τουσ "λυπηθει" και θα τουσ βαλει περισσοτερο αποτι πρεπει !!πλ σπαστικο αυτο !!!



:verymad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ζεύς

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Προσωπικά την βλέπω άδικη και πονηρή συμπεριφορά εκ μέρους των καθηγητών. Και ναι, με φέρνει σε δύσκολή θέση ενώ ακούω καλούς μαθητές να μιλάνε για χαμηλούς βαθμούς και μέτριους/κακούς μαθητές για καλούς βαθμούς. Υποτίθεται θα 'πρεπε να αξιολογούμε τον εαυτό μας με βάση αυτών των 20 μονάδων, όμως αυτό είναι αδύνατο αφού ο καθένας βαθμολογεί με τον δικό του τρόπο (με βάση το γενικό επίπεδο της τάξης , με επιρροή από την συμπεριφορά, με διαφορετική βαρύτητα στους γραπτούς βαθμούς και στους προφορικούς κτλ.). Πιστεύω η τακτική αυτή προσφέρει στον καθηγητή κάποια καθοδήγηση στην διαδικασία της βαθμολόγησης των μαθητών. Και ναι, λέω 1 βαθμό πιο πάνω από ότι πιστεύω ότι αξίζω κανονικά στον καθηγητή, γιατί έτσι και αλλιώς ο ένας κοροϊδεύει τον άλλον :D! Σχετικά με την πρόκληση αντιζηλίας μεταξύ τον μαθητών θα 'θελα να πιστεύω πως δεν κάθονται οι συμμαθητές μου να δίνουν ιδιαίτερη σημασία σ' αυτά... απλά εκμεταλλεύονται την ευκαιρία χάνοντας λίγο μάθημα! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Το θεωρώ λάθος και ανούσιο, λες και ο καθηγητής θα άλλαζε ποτέ τον βαθμό που είχε επιλέξει με βάση το τι θα του έλεγε ο μαθητής. Επίσης φέρνει σε δύσκολη θέση τους μαθητές, και τους ωθεί σε πράγματα του τύπου " λέω 3 μονάδες κάτω απ' όσο θα ήθελα για να φανώ μετριόφρων" που προσωπικά μου προκαλούν αηδία. Κατά τη γνώμη μου ο κύριος λόγος που το κάνουν αυτό οι καθηγητές είναι ή για να υπολογίσουν τη γκρίνια που θα πέσει μετά τους βαθμούς, ή για να πάρει καμιά εικόνα για κάποιον μαθητή ο οποίος δεν έχει δώσει αρκετά στοιχεία για να καταλάβει ο καθηγητής σε τι "κάστα" ανήκει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Μου έχει τύχει κάποιες φορές. Όμως, τώρα που το σκέφτομαι, κανένας από όσους το ζήτησαν δεν ήταν αξιόλογος καθηγητής. Δεν ξέρω, νοιώθουν αβέβαιοι, θέλουν να κάνουν γκάλοπ για να προβλέψουν αντιδράσεις, ψάχνουν για άλλοθι? Στην Α γυμνασίου είχαμε μια μελιτζάνα που μας έκανε οικιακά και είχε ζητήσει κάτι παραπάνω: μας μοίρασε σε όλους καταστάσεις για να βαθμολογήσουμε και τον εαυτό μας και όλους τους συμμαθητές μας!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

element skate

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βρασιδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Λιχτενστάιν (Ευρώπη). Έχει γράψει 950 μηνύματα.
χθες μα το ρωτησε ο φυσικος το τι θα θελαμε να παρουμε νμζ το κανουν γτ δεν ειναι ικανοι να αξιολογησουν τους μαθητες και φοβουνται την αντιδραση τους αν το κανουν.προσωπικα το θεωρω απαραδεκτο και οταν με ρωταν τι βαθμο θελω λεω 21 για να βγω:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fanouria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η fanouria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 261 μηνύματα.
εγώ πιστεύω πως οι καθηγητές θέλουν να δουν τι βαθμό πιστεύουμε εμείς οι ιδιοι ότι αξίζουμε ,να δουν πόσο επιεικείς ή αυστηροί είμαστε με τον εαυτό μας και αν είμαστε σε θέση να τον αξιολογήσουμε σωστά
και οχι γιατι δεν είναι ικανοί από μόνοι τους να μας κρίνουν (τουλαχιστον οι καθηγητές που μου έκαναν αυτή την ερώτηση ήταν όλοι αξιόλογοι )
προσωπικά, απάντησα αυτό που πραγματικά πίστευα ότι αξίζω στο συγκεκριμένο μάθημα ,με βάση την προσπάθεια μου ,την απόδοση μου στο μάθημα κλπ και δεν προσπάθησα να κάνω τη''μετριόφρων'' ούτε να πω ένα βαθμό κάτω για να με '' λυπηθούν'' ούτως ή άλλως νομίζω πως ήξεραν από πριν τι βαθμό θα μας βαλουν ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,735 μηνύματα.
Στην Α γυμνασίου είχαμε μια μελιτζάνα που μας έκανε οικιακά και είχε ζητήσει κάτι παραπάνω: μας μοίρασε σε όλους καταστάσεις για να βαθμολογήσουμε και τον εαυτό μας και όλους τους συμμαθητές μας!!!!!

Και μετά έβγαλε το μέσο όρο για κάθε μαθητή απ' τις καταστάσεις κι του τον έβαλε στο τρίμηνο? :P


Ας πω κι εγώ την άποψη μου επί του θέματος.
Θεωρώ χαζό εκ μέρους των καθηγητών να ρωτάνε τους μαθητές πόσο πιστεύουν ότι αξίζουν να τους βάλουν στο τρίμηνο.Γιατί όταν είσαι αδύναμος σ' ένα μάθημα ντρέπεσαι να πεις τον πραγματικό βαθμό που πιστεύεις ότι σου αξίζει στον καθηγητή (ευελπιστώντας ότι θα σε ανεβάσει λίγο)και από την άλλη άμα είσαι καλός ντρέπεσαι να πεις αυτό που θεωρείς ότι σου αξίζει για να μη φανείς "το ψώνιο".Όπως κι να έχει , τέτοιες συζητήσεις θα μπορούσαν να γίνονται σε διαλείμματα.Δηλαδή άμα ένας καθηγητής προβληματίζεται για τον βαθμό που θα βάλει σε ένα παιδί , να τον πιάσει , να συζυτήσουνε για την πρόοδό του παιδιού , κι από 'κει και πέρα να δει τι θα κάνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Εμένα δεν με φέρνει σε δύσκολη θέση να αξιολογήσω τον εαυτό μου. Τον αξιολογώ με βάση τον γραπτό βαθμό σε τεστ και διαγωνίσματα (με μεγαλύτερη βαρύτητα στα διαγωνίσματα) καθώς επίσης και την συμμετοχή στο συγκεκριμένο μάθημα στην τάξη, τις εργασίες, αν ήξερα να πω μάθημα όταν με ρώτησε ο καθηγητής και γενικά την συμπεριφορά μου. Αλλά πάντα βάζω έναν- δύο βαθμούς παραπάνω (αν και μπορεί να μην το αξίζω :D) γιατί ότι συνήθως λες στον καθηγητή αυτό θα σου βάλει στο τρίμηνο με απόκλιση έναν βαθμό.

Δεν πιστεύω πως αυτή η τακτική είναι και τόσο σωστή, γιατί πολλοί μαθητές ενώ δεν αξίζουν υψηλό βαθμό λένε στον καθηγητή έναν υψηλό βαθμό και εκείνος τους τον βάζει στο τρίμηνο. Αν και κατά βάθος όλοι ξέρουμε τι ακριβώς βαθμό αξίζουμε και αν τα πήγαμε καλά ή χάλια σε ένα μάθημα. Το ίδιο και ο καθηγητής. Απλά ρωτάει ίσως για να δει αν έχουμε αυτογνωσία, είτε γιατί καμιά φορά κάποιοι μαθητές γράφουν πολύ χαμηλά και φέρνουν σε δύσκολη θέση τον καθηγητή αποφασίσει τι θα τους βάλει. Ναι, μερικές φορές δημιουργούνται αντιζηλίες μεταξύ των μαθητών. Και πολλοί αφού πάρουν τους βαθμούς τους λένε γιατί βάλατε παραπάνω στον τάδε και όχι σε εμένα. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
εγώ κάτι τέτοιο δεν θα έκανα ποτέ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Εγω απλως λεω το βαθμο που πιστευω πως αξιζω. Δηλαδη πχ διαγωνισμα 17, αλλα συμμετεχω ολη την ωρα στο μαθημα οποτε θα πω 18.

Και δεν με νοιαζει τι θα σκεφτουν οι συμμαθητες μου, ας με θεωρησουν ψωνιο, δεν με νοιαζει και πολυ :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
εγώ κάτι τέτοιο δεν θα έκανα ποτέ

Απόφαση σου, αν και δεν το πιστεύω αυτό. Όλοι σίγουρα βάζουν κάτι παραπάνω από ότι αξίζουν. Π.χ. αν έχεις γράψει σε ένα μάθημα 15 εεε δεν θα πεις στον καθηγητή να σου βάλει 15 αλλά θα πεις 16 ή 17. Πάντως, μπορεί να φάνηκα λίγο υπερβολική λέγοντας ένα-δύο βαθμούς. Γενικά, πιστεύω πως αξίζω τον βαθμό που λέω γιατί συμμετέχω και λέω πάντα μάθημα αλλά στηρίζομαι περισσότερο στον γραπτό βαθμό και όχι στον προφορικό. Δηλαδή, αν έχω γράψει σε ένα διαγώνισμα 17 αν και συμμετέχω, νιώθω πως δεν αξίζω έναν-δύο βαθμούς παραπάνω ενώ μπορεί και να αξίζω επειδή λέω μάθημα και σηκώνω το χέρι μου. Γι'αυτό είπα στο παραπάνω μήνυμα αν και μπορεί να μην τον αξίζω. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Είναι που δίνω μεγαλύτερη βαρύτητα στα γραπτά. Τέλος πάντων μπορεί και να ισχύει αυτό που λες για εσένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
Απόφαση σου, αν και δεν το πιστεύω αυτό. Όλοι σίγουρα βάζουν κάτι παραπάνω από ότι αξίζουν. Π.χ. αν έχεις γράψει σε ένα μάθημα 15 εεε δεν θα πεις στον καθηγητή να σου βάλει 15 αλλά θα πεις 16 ή 17. Πάντως, μπορεί να φάνηκα λίγο υπερβολική λέγοντας ένα-δύο βαθμούς. Γενικά, πιστεύω πως αξίζω τον βαθμό που λέω γιατί συμμετέχω και λέω πάντα μάθημα αλλά στηρίζομαι περισσότερο στον γραπτό βαθμό και όχι στον προφορικό. Δηλαδή, αν έχω γράψει σε ένα διαγώνισμα 17 αν και συμμετέχω, νιώθω πως δεν αξίζω έναν-δύο βαθμούς παραπάνω ενώ μπορεί και να αξίζω επειδή λέω μάθημα και σηκώνω το χέρι μου. Γι'αυτό είπα στο παραπάνω μήνυμα αν και μπορεί να μην τον αξίζω. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Είναι που δίνω μεγαλύτερη βαρύτητα στα γραπτά. Τέλος πάντων μπορεί και να ισχύει αυτό που λες για εσένα.

ποιος σου είπε ότι απευθύνθηκα στο δικό σου πόστ?:hmm:
εγώ απάντησα στο θρέντ και είπα ότι αν ήμουν καθηγητής δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να ρωτάω τους μαθητής τι βαθμό θέλουν/αξίζουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
ποιος σου είπε ότι απευθύνθηκα στο δικό σου πόστ?
εγώ απάντησα στο θρέντ και είπα ότι αν ήμουν καθηγητής δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να ρωτάω τους μαθητής τι βαθμό θέλουν/αξίζουν.

Φάνηκε σαν να απαντούσες σε εμένα... Δεν ήξερα ότι ήσουν καθηγητής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rakels

Δραστήριο μέλος

Η Ράκελ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 720 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι οι καθηγητές το κάνουν αυτό για να δουν τι πιστεύει ο καθένας για τον εαυτό του. Πολλές φορές δε σας έχει τύχει να πιστεύει κάποιος μαθητής ότι αξίζει για 20 αλλά πραγματικά η απόδοσή του να είναι για 15? Νομίζω πως πιστεύουν ότι με αυτόν τον τρόπο θέλουν να καταλάβουν πόσο έξω μπορεί να έχει πέσει είτε ο καθηγητής (πιο σπάνια) είτε ο μαθητής (πιο συχνά) .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaroulitaaaaa

Νεοφερμένος

Η Xaroulitaaaaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
εξαρταται, εμενα μου εχει τυχει αλλα απο αξιολογους καθηγητες...το κανουν γιατι και στην πορεια θα πρεπει να μαθουμε σε πολλα πραγματα να αξιολογουμε τον ευατο μας...εγω λεω αυτο που πιστευω οτι αξιζω συνηθως....βεβαια μου τη σπαει που καποια παιδια ενω ξερουν οτι αξιζουν για 19-20 λενε εεε 15....ελεος δηλαδη!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Άντε μαθητούδια, επιχειρηματολογήστε!
Ανοίγουν τα σχολεία σιγά-σιγά. :spasiklas:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ViPeRMiMiS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο FA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 257 μηνύματα.
χθες μα το ρωτησε ο φυσικος το τι θα θελαμε να παρουμε νμζ το κανουν γτ δεν ειναι ικανοι να αξιολογησουν τους μαθητες και φοβουνται την αντιδραση τους αν το κανουν.προσωπικα το θεωρω απαραδεκτο και οταν με ρωταν τι βαθμο θελω λεω 21 για να βγω:D
xa0x0axa0x0ax0a0

Εγω απλως λεω το βαθμο που πιστευω πως αξιζω. Δηλαδη πχ διαγωνισμα 17, αλλα συμμετεχω ολη την ωρα στο μαθημα οποτε θα πω 18.

Και δεν με νοιαζει τι θα σκεφτουν οι συμμαθητες μου, ας με θεωρησουν ψωνιο, δεν με νοιαζει και πολυ :whistle:

ΕΤΣΙ! 17 διαγωνισμα, ειπα 19, εβαλε 19 FUCK YEAH!!!!! :bleh:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
και σε μας έχουν ρωτήσει αρκετές φορές, εντάξει τους λέω αυτόν του διαγωνίσματος πάνω κάτω, που συνήθως αυτός που αξίζω είναι, εκτός και αν σε κανένα έτυχε να γράψω αρκετά πιο χαμηλά οπότε λέμε κάτι παραπάνω...
εντάξει, δεν μου λέει κάτι να ρωτήσει ένας καθηγητής πως αξιολογεί ένα παιδί τον εαυτό, αν ρωτάει τους άλλους είναι το πρόβλημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

FRIENDLY GIRL

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η FRIENDLY GIRL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Πιστευω οτι οι καθηγητες το κανουν για να δουν εαν μπορουμε να αξιολογισουμε σωστα τον εαυτο μας.(μερικοι το λενε κιιολας).
Με φερνει σε δυσκολη θεση και δεν ξερω τι να απαντησω.Απανταω λιγους η πολλους βαθμους πιο κατω και αυτο ειτε γιατι ετσι το πιστευω ειτε γιατι νιωθω ανασφαλια να πω καποιον βαθμο και να ειναι πιο πανω .Και δεν ειναι οτι το κανω για να με λυπηθει ο καθηγητης οπως ειπε ενας αλλος οτι το κανουν μερικοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top