Λίγο-πολύ οι περισσότεροι θα είχαμε κάποιον καθηγητή που θα μας έκανε την ερώτηση: '''Εσύ, πώς αξιολογείς τον εαυτό σου;'' ή ''Τι βαθμό πιστεύεις/περιμένεις να πάρεις;'', όταν επρόκειτο να πάρουμε βαθμούς.
Πώς βλέπετε αυτή τη συμπεριφορά των καθηγητών;
Σας φέρνει σε δύσκολη θέση το να αξιολογήσετε τον εαυτό σας;
Με βάση ποια κριτήρια τον αξιολογείται;
Πιστεύετε ότι αυτή η τακτική προσφέρει κάτι; Αν ναι, τι ακριβώς;
Λέτε κάποιον βαθμό παραπάνω, παρακάτω απʼ ότι αξίζετε ή ακριβώς το βαθμό με τον οποίο θα αξιολογούσατε τον εαυτό σας αν ήσασταν στη θέση του καθηγητή;
Ακόμα, θεωρείτε ότι αυτή η τακτική δημιουργεί αντιζηλίες μεταξύ των μαθητών;
Ακούω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ζεύς
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
element skate
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fanouria
Εκκολαπτόμενο μέλος
και οχι γιατι δεν είναι ικανοί από μόνοι τους να μας κρίνουν (τουλαχιστον οι καθηγητές που μου έκαναν αυτή την ερώτηση ήταν όλοι αξιόλογοι )
προσωπικά, απάντησα αυτό που πραγματικά πίστευα ότι αξίζω στο συγκεκριμένο μάθημα ,με βάση την προσπάθεια μου ,την απόδοση μου στο μάθημα κλπ και δεν προσπάθησα να κάνω τη''μετριόφρων'' ούτε να πω ένα βαθμό κάτω για να με '' λυπηθούν'' ούτως ή άλλως νομίζω πως ήξεραν από πριν τι βαθμό θα μας βαλουν ....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής
Στην Α γυμνασίου είχαμε μια μελιτζάνα που μας έκανε οικιακά και είχε ζητήσει κάτι παραπάνω: μας μοίρασε σε όλους καταστάσεις για να βαθμολογήσουμε και τον εαυτό μας και όλους τους συμμαθητές μας!!!!!
Και μετά έβγαλε το μέσο όρο για κάθε μαθητή απ' τις καταστάσεις κι του τον έβαλε στο τρίμηνο?
Ας πω κι εγώ την άποψη μου επί του θέματος.
Θεωρώ χαζό εκ μέρους των καθηγητών να ρωτάνε τους μαθητές πόσο πιστεύουν ότι αξίζουν να τους βάλουν στο τρίμηνο.Γιατί όταν είσαι αδύναμος σ' ένα μάθημα ντρέπεσαι να πεις τον πραγματικό βαθμό που πιστεύεις ότι σου αξίζει στον καθηγητή (ευελπιστώντας ότι θα σε ανεβάσει λίγο)και από την άλλη άμα είσαι καλός ντρέπεσαι να πεις αυτό που θεωρείς ότι σου αξίζει για να μη φανείς "το ψώνιο".Όπως κι να έχει , τέτοιες συζητήσεις θα μπορούσαν να γίνονται σε διαλείμματα.Δηλαδή άμα ένας καθηγητής προβληματίζεται για τον βαθμό που θα βάλει σε ένα παιδί , να τον πιάσει , να συζυτήσουνε για την πρόοδό του παιδιού , κι από 'κει και πέρα να δει τι θα κάνει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
Δεν πιστεύω πως αυτή η τακτική είναι και τόσο σωστή, γιατί πολλοί μαθητές ενώ δεν αξίζουν υψηλό βαθμό λένε στον καθηγητή έναν υψηλό βαθμό και εκείνος τους τον βάζει στο τρίμηνο. Αν και κατά βάθος όλοι ξέρουμε τι ακριβώς βαθμό αξίζουμε και αν τα πήγαμε καλά ή χάλια σε ένα μάθημα. Το ίδιο και ο καθηγητής. Απλά ρωτάει ίσως για να δει αν έχουμε αυτογνωσία, είτε γιατί καμιά φορά κάποιοι μαθητές γράφουν πολύ χαμηλά και φέρνουν σε δύσκολη θέση τον καθηγητή αποφασίσει τι θα τους βάλει. Ναι, μερικές φορές δημιουργούνται αντιζηλίες μεταξύ των μαθητών. Και πολλοί αφού πάρουν τους βαθμούς τους λένε γιατί βάλατε παραπάνω στον τάδε και όχι σε εμένα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Και δεν με νοιαζει τι θα σκεφτουν οι συμμαθητες μου, ας με θεωρησουν ψωνιο, δεν με νοιαζει και πολυ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
εγώ κάτι τέτοιο δεν θα έκανα ποτέ
Απόφαση σου, αν και δεν το πιστεύω αυτό. Όλοι σίγουρα βάζουν κάτι παραπάνω από ότι αξίζουν. Π.χ. αν έχεις γράψει σε ένα μάθημα 15 εεε δεν θα πεις στον καθηγητή να σου βάλει 15 αλλά θα πεις 16 ή 17. Πάντως, μπορεί να φάνηκα λίγο υπερβολική λέγοντας ένα-δύο βαθμούς. Γενικά, πιστεύω πως αξίζω τον βαθμό που λέω γιατί συμμετέχω και λέω πάντα μάθημα αλλά στηρίζομαι περισσότερο στον γραπτό βαθμό και όχι στον προφορικό. Δηλαδή, αν έχω γράψει σε ένα διαγώνισμα 17 αν και συμμετέχω, νιώθω πως δεν αξίζω έναν-δύο βαθμούς παραπάνω ενώ μπορεί και να αξίζω επειδή λέω μάθημα και σηκώνω το χέρι μου. Γι'αυτό είπα στο παραπάνω μήνυμα αν και μπορεί να μην τον αξίζω. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Είναι που δίνω μεγαλύτερη βαρύτητα στα γραπτά. Τέλος πάντων μπορεί και να ισχύει αυτό που λες για εσένα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Απόφαση σου, αν και δεν το πιστεύω αυτό. Όλοι σίγουρα βάζουν κάτι παραπάνω από ότι αξίζουν. Π.χ. αν έχεις γράψει σε ένα μάθημα 15 εεε δεν θα πεις στον καθηγητή να σου βάλει 15 αλλά θα πεις 16 ή 17. Πάντως, μπορεί να φάνηκα λίγο υπερβολική λέγοντας ένα-δύο βαθμούς. Γενικά, πιστεύω πως αξίζω τον βαθμό που λέω γιατί συμμετέχω και λέω πάντα μάθημα αλλά στηρίζομαι περισσότερο στον γραπτό βαθμό και όχι στον προφορικό. Δηλαδή, αν έχω γράψει σε ένα διαγώνισμα 17 αν και συμμετέχω, νιώθω πως δεν αξίζω έναν-δύο βαθμούς παραπάνω ενώ μπορεί και να αξίζω επειδή λέω μάθημα και σηκώνω το χέρι μου. Γι'αυτό είπα στο παραπάνω μήνυμα αν και μπορεί να μην τον αξίζω. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Είναι που δίνω μεγαλύτερη βαρύτητα στα γραπτά. Τέλος πάντων μπορεί και να ισχύει αυτό που λες για εσένα.
ποιος σου είπε ότι απευθύνθηκα στο δικό σου πόστ?
εγώ απάντησα στο θρέντ και είπα ότι αν ήμουν καθηγητής δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να ρωτάω τους μαθητής τι βαθμό θέλουν/αξίζουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
ποιος σου είπε ότι απευθύνθηκα στο δικό σου πόστ?
εγώ απάντησα στο θρέντ και είπα ότι αν ήμουν καθηγητής δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να ρωτάω τους μαθητής τι βαθμό θέλουν/αξίζουν.
Φάνηκε σαν να απαντούσες σε εμένα... Δεν ήξερα ότι ήσουν καθηγητής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rakels
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaroulitaaaaa
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ανοίγουν τα σχολεία σιγά-σιγά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ViPeRMiMiS
Εκκολαπτόμενο μέλος
xa0x0axa0x0ax0a0χθες μα το ρωτησε ο φυσικος το τι θα θελαμε να παρουμε νμζ το κανουν γτ δεν ειναι ικανοι να αξιολογησουν τους μαθητες και φοβουνται την αντιδραση τους αν το κανουν.προσωπικα το θεωρω απαραδεκτο και οταν με ρωταν τι βαθμο θελω λεω 21 για να βγω
Εγω απλως λεω το βαθμο που πιστευω πως αξιζω. Δηλαδη πχ διαγωνισμα 17, αλλα συμμετεχω ολη την ωρα στο μαθημα οποτε θα πω 18.
Και δεν με νοιαζει τι θα σκεφτουν οι συμμαθητες μου, ας με θεωρησουν ψωνιο, δεν με νοιαζει και πολυ
ΕΤΣΙ! 17 διαγωνισμα, ειπα 19, εβαλε 19 FUCK YEAH!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
εντάξει, δεν μου λέει κάτι να ρωτήσει ένας καθηγητής πως αξιολογεί ένα παιδί τον εαυτό, αν ρωτάει τους άλλους είναι το πρόβλημα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
FRIENDLY GIRL
Εκκολαπτόμενο μέλος
Με φερνει σε δυσκολη θεση και δεν ξερω τι να απαντησω.Απανταω λιγους η πολλους βαθμους πιο κατω και αυτο ειτε γιατι ετσι το πιστευω ειτε γιατι νιωθω ανασφαλια να πω καποιον βαθμο και να ειναι πιο πανω .Και δεν ειναι οτι το κανω για να με λυπηθει ο καθηγητης οπως ειπε ενας αλλος οτι το κανουν μερικοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.