Εργασία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Καλησπέρα στην ομάδα πάω 1η λυκείου (ΕΠΑΛ) και έχω πάθος με τα γρήγορα αυτοκίνητα και θα μου άρεσε να δουλέψω σε κάποια μεγάλη ομάδα πχ formula 1 (όχι σαν οδηγός) κλπ κατά πόσο αξίζει πιστεύεται είναι εύκολο ?
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,611 μηνύματα.
Καλησπέρα στην ομάδα πάω 1η λυκείου (ΕΠΑΛ) και έχω πάθος με τα γρήγορα αυτοκίνητα και θα μου άρεσε να δουλέψω σε κάποια μεγάλη ομάδα πχ formula 1 (όχι σαν οδηγός) κλπ κατά πόσο αξίζει πιστεύεται είναι εύκολο ?
Είναι αρκετά δύσκολο. Θα σου πω λοιπόν από εμπειρία από συγγενή που δουλεύει σε αυτόν τον κλαδο (σε εταιρεία που κατασκευάζει κομμάτια για μια από τις γνωστές ιταλικές luxury car μάρκες).

Πιο ρεαλιστικό θα ήταν να δουλέψεις σε εταιρεία που κατασκευάζει κομμάτια για γρήγορα αυτοκίνητα.
Απαραίτητο προσόν είναι να έχεις δίπλωμα μηχανολόγου μηχανικού/ηλεκτρολόγου μηχανικού από πολυτεχνική σχολη, ώστε να πληρώνεσαι με αξιοπρέπεια, και να αυξήσεις τις πιθανότητες πρόσληψης.

Αν μπορείς να σπουδάσεις σε Πολυτεχνείο του Μιλάνο ή της Μπολόνια, ακόμη καλύτερα, διότι υπάρχουν συνεργασίες για πρακτική. Καλό είναι να έχεις και μεταπτυχιακό πάνω στο θέμα.

Τώρα για ομάδες formula 1, ακολουθείς την ίδια διαδικασία. Βέβαια εκεί παίζει τρέλα και το ρουσφέτι, και οι μισθοί για απλο μηχανικό δεν είναι καλοί, στις τόσο μεγάλες εταιρείες. Θα μου πεις δεν πειράζει πάμε σε ομάδες f2. Οκευ.

Ενημερωτικά, έχουμε Ελληνίδα μηχανικό στο γκαράζ της Sauber. Σπούδασε όμως Αγγλία .
Δηλαδή είναι κάτι που πρέπει να το πιάσεις στο εξωτερικό, διότι στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτος ο κλάδος.

Καλή τύχη σου εύχομαι!
 

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 492 μηνύματα.
Να θυμάσαι ότι δεν πρόκειται να γίνεις αμέσως ο επόμενος Newey ή Brawn.

Για να δεις πόσοι άνθρωποι δουλεύουν σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο σου έχω την ομάδα που δούλεψε για την τελευταίο αυτοκίνητο της ομάδας της McLaren.

Rob Marshall (Chief Designer)
Peter Prodromou (Technical Director, Aerodynamics)
Neil Houldey (Technical Director, Engineering)
Mark Temple (Technical Director, Performance)
Andrea Stella (Technical Director, Performance)
David Sanchez (Technical Director, Car Concept and Performance)

Βάλε και τους μηχανικούς της Mercedes για τον κινητήρα, τους μηχανικούς των προμηθευτών για τα ηλεκτρονικά, θα είμαστε μέχρι αύριο

Ψάξε περισσότερα :).
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,611 μηνύματα.
Να θυμάσαι ότι δεν πρόκειται να γίνεις αμέσως ο επόμενος Newey ή Brawn.

Για να δεις πόσοι άνθρωποι δουλεύουν σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο σου έχω την ομάδα που δούλεψε για την τελευταίο αυτοκίνητο της ομάδας της McLaren.

Rob Marshall (Chief Designer)
Peter Prodromou (Technical Director, Aerodynamics)
Neil Houldey (Technical Director, Engineering)
Mark Temple (Technical Director, Performance)
Andrea Stella (Technical Director, Performance)
David Sanchez (Technical Director, Car Concept and Performance)

Βάλε και τους μηχανικούς της Mercedes για τον κινητήρα, τους μηχανικούς των προμηθευτών για τα ηλεκτρονικά, θα είμαστε μέχρι αύριο

Ψάξε περισσότερα :).
Και σκέψου αυτοί που γράφεις είναι οι directors. Ο καθένας από αυτούς έχει δική του ομάδα μηχανικών.

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν πολλοί είναι ότι ένα μονοθέσιο f1 έχει τελείως διαφορετική κατασκευαστική φιλοσοφία από τα κλασσικά αυτοκίνητα.

Σίγουρα ο θεματοθετης πρέπει να ψάξει πολλά.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.
  1. Ξεκινάς να παρακολουθείς τακτικά σχολείο.
  2. Παίρνεις σοβαρά το διάβασμα.
  3. Παρατάς παρέες ώστε να μπεις στο πανεπιστήμιο σε τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.
Όλοι από κάπου ξεκινούνε. Εσύ ξεκινάς από την είσοδο σου στο ΑΕΙ.
 

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6,575 μηνύματα.
Αμα δε θες να φτιάχνεις το σαράβαλο του μπαρμπα γιώργη απο το χωριό ενα απλο απολυτήριο επαλ δε θα αρκέσει.
Όπως προαναφέρθηκε, θα χρειαστεί να μπείς σε ΑΕΙ, μηχανολογων μηχανικων. Και φίλε θα χέζεις ολοκληρώματα και παραγώγους. Μαθηματικά εκεί θα τα ακολουθείς οπως ο πάπας τον θεό
 

Steliosgkougkou

Νεοφερμένος

Ο Steliosgkougkou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Όπως είπαν και τα υπόλοιπα παιδιά πιο πάνω , πρέπει να μπεις σε ΑΕΙ Μηχανολόγων και να μπεις στην ομάδα formula student που θα έχει η σχολή σου . Θα πρέπει να είσαι αρκετά ανταγωνιστικός , καθώς δεν θα είναι καθόλου εύκολο , θα χρειαστείς απαράμιλλο πείσμα , υπομονή και πειθαρχία για να τα καταφέρεις. Οπότε πρέπει να είσαι σίγουρος ότι θες να ακολουθήσεις αυτην την καριέρα.
 

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Είναι αρκετά δύσκολο. Θα σου πω λοιπόν από εμπειρία από συγγενή που δουλεύει σε αυτόν τον κλαδο (σε εταιρεία που κατασκευάζει κομμάτια για μια από τις γνωστές ιταλικές luxury car μάρκες).

Πιο ρεαλιστικό θα ήταν να δουλέψεις σε εταιρεία που κατασκευάζει κομμάτια για γρήγορα αυτοκίνητα.
Απαραίτητο προσόν είναι να έχεις δίπλωμα μηχανολόγου μηχανικού/ηλεκτρολόγου μηχανικού από πολυτεχνική σχολη, ώστε να πληρώνεσαι με αξιοπρέπεια, και να αυξήσεις τις πιθανότητες πρόσληψης.

Αν μπορείς να σπουδάσεις σε Πολυτεχνείο του Μιλάνο ή της Μπολόνια, ακόμη καλύτερα, διότι υπάρχουν συνεργασίες για πρακτική. Καλό είναι να έχεις και μεταπτυχιακό πάνω στο θέμα.

Τώρα για ομάδες formula 1, ακολουθείς την ίδια διαδικασία. Βέβαια εκεί παίζει τρέλα και το ρουσφέτι, και οι μισθοί για απλο μηχανικό δεν είναι καλοί, στις τόσο μεγάλες εταιρείες. Θα μου πεις δεν πειράζει πάμε σε ομάδες f2. Οκευ.

Ενημερωτικά, έχουμε Ελληνίδα μηχανικό στο γκαράζ της Sauber. Σπούδασε όμως Αγγλία .
Δηλαδή είναι κάτι που πρέπει να το πιάσεις στο εξωτερικό, διότι στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτος ο κλάδος.

Καλή τύχη σου εύχομαι!
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου μου ακούγεται ωραια δουλειά αυτή που κάνει ο συγγενής σου και θα μου άρεσε να ασχοληθώ τι σπουδές θέλει εγώ είμαι επαλ αυτήν την στιγμή και κατά πόσο αξίζει δηλαδή πως θα βρω τέτοια δουλειά και τι μισθοί παίζουν
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Να θυμάσαι ότι δεν πρόκειται να γίνεις αμέσως ο επόμενος Newey ή Brawn.

Για να δεις πόσοι άνθρωποι δουλεύουν σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο σου έχω την ομάδα που δούλεψε για την τελευταίο αυτοκίνητο της ομάδας της McLaren.

Rob Marshall (Chief Designer)
Peter Prodromou (Technical Director, Aerodynamics)
Neil Houldey (Technical Director, Engineering)
Mark Temple (Technical Director, Performance)
Andrea Stella (Technical Director, Performance)
David Sanchez (Technical Director, Car Concept and Performance)

Βάλε και τους μηχανικούς της Mercedes για τον κινητήρα, τους μηχανικούς των προμηθευτών για τα ηλεκτρονικά, θα είμαστε μέχρι αύριο

Ψάξε περισσότερα :).
Τι είναι ο προμηθευτής ηλεκτρονικών και πως μπορεί να γίνει κάποιος ?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

  1. Ξεκινάς να παρακολουθείς τακτικά σχολείο.
  2. Παίρνεις σοβαρά το διάβασμα.
  3. Παρατάς παρέες ώστε να μπεις στο πανεπιστήμιο σε τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.
Όλοι από κάπου ξεκινούνε. Εσύ ξεκινάς από την είσοδο σου στο ΑΕΙ.
Και μετά πως μπαίνω στον κλάδο ?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Όπως είπαν και τα υπόλοιπα παιδιά πιο πάνω , πρέπει να μπεις σε ΑΕΙ Μηχανολόγων και να μπεις στην ομάδα formula student που θα έχει η σχολή σου . Θα πρέπει να είσαι αρκετά ανταγωνιστικός , καθώς δεν θα είναι καθόλου εύκολο , θα χρειαστείς απαράμιλλο πείσμα , υπομονή και πειθαρχία για να τα καταφέρεις. Οπότε πρέπει να είσαι σίγουρος ότι θες να ακολουθήσεις αυτην την καριέρα.
Δεν το είχα ξανακαουσει για αυτήν την ομάδα ευχαριστώ
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,611 μηνύματα.
προμηθευτής ηλεκτρονικών
Η εταιρεία είναι καλέ. Βιομηχανία που παράγει τα ηλεκτρονικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

τι σπουδές θέλει εγώ είμαι επαλ αυτήν την στιγμή και κατά πόσο αξίζει δηλαδή πως θα βρω τέτοια δουλειά και τι μισθοί παίζουν
Εκείνος σπούδασε μηχανολόγος μηχανικός στο εξωτερικό (Μπολόνια), τελείωσε Γενικό λύκειο.
Από μισθούς μη περιμένεις τρελό ποσό από το πρώτο έτος εργασίας. Σταδιακά αυξάνεται αναλόγως τα πρότζεκτ που θα αναλάβεις.

Το πρώτο σου βήμα είναι περάσεις σε ΑΕΙ μηχανολόγων (εξωτερικού ή εσωτερικού) οπωσδήποτε. Από ΕΠΑΛ θα είσαι απλά υπάλληλος σέρβις αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Η εταιρεία είναι καλέ. Βιομηχανία που παράγει τα ηλεκτρονικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Εκείνος σπούδασε μηχανολόγος μηχανικός στο εξωτερικό (Μπολόνια), τελείωσε Γενικό λύκειο.
Από μισθούς μη περιμένεις τρελό ποσό από το πρώτο έτος εργασίας. Σταδιακά αυξάνεται αναλόγως τα πρότζεκτ που θα αναλάβεις.

Το πρώτο σου βήμα είναι περάσεις σε ΑΕΙ μηχανολόγων (εξωτερικού ή εσωτερικού) οπωσδήποτε. Από ΕΠΑΛ θα είσαι απλά υπάλληλος σέρβις αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Ποια εταιρία είναι αυτή με τα ηλεκτρονικά πχ ένα όνομα και πως μπορεί να δουλέψει κάποιος εκεί ?
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,611 μηνύματα.
Ποια εταιρία είναι αυτή με τα ηλεκτρονικά πχ ένα όνομα και πως μπορεί να δουλέψει κάποιος εκεί ?
Δεν είναι μόνο μια σίγουρα. Διάφορες είναι, εταιρείες - βιομηχανίες που κατασκευάζουν τα κομμάτια αυτά, , αν θες να βρεις ονόματα πρέπει να τις ψάξεις.
Δεν γνωρίζω τι χρειάζεται να έχεις για να δουλέψεις εκεί και πως, αν δηλαδή αρκεί μια τεχνική εκπαίδευση στο εξωτερικό ή χρειάζεται πτυχίο ΑΕΙ ηλεκτρολόγου μηχ. Σίγουρα εξαρτάται και από την θέση.
 

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 492 μηνύματα.

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Θα το ψάξω παιδιά και θα σας πω τι βρήκα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Denso, Bosch, Panasonic κ.α.
Έψαξα στην boss για θέσεις εργασίας σε εξαρτήματα αυτοκινήτων αλλά δεν βρήκα κάτι
 
Τελευταία επεξεργασία:

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Βρήκα και άλλες εταιρίες πχ michelin bridgestone κλπ.Γενικα θα μου άρεσε να δουλέψω σε εταιρία που ασχολείται με αγωνιστικά αυτοκίνητα τι με συμβουλευεται να κάνω ?
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.
Βρήκα και άλλες εταιρίες πχ michelin bridgestone κλπ.Γενικα θα μου άρεσε να δουλέψω σε εταιρία που ασχολείται με αγωνιστικά αυτοκίνητα τι με συμβουλευεται να κάνω ?
Θα στο πω άλλη μια φορά.

Κοιτάς από τώρα να φτάσεις στο βήμα 700 ενώ δεν έχεις κάνει ούτε το 0.

Πρέπει να κοιτάξεις να μπεις σε αντίστοιχο Τμήμα ΑΕΙ που ασχολείται με Μηχανολογία.

Από εκεί θα πάρεις μια σχετική κατεύθυνση.

Μέχρι να το κάνεις αυτό μιλάμε για 5 έτη.

Οπότε μη βιάζεσαι.

Καταρχάς είσαι καλός μαθητής;
 

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Θα στο πω άλλη μια φορά.

Κοιτάς από τώρα να φτάσεις στο βήμα 700 ενώ δεν έχεις κάνει ούτε το 0.

Πρέπει να κοιτάξεις να μπεις σε αντίστοιχο Τμήμα ΑΕΙ που ασχολείται με Μηχανολογία.

Από εκεί θα πάρεις μια σχετική κατεύθυνση.

Μέχρι να το κάνεις αυτό μιλάμε για 5 έτη.

Οπότε μη βιάζεσαι.

Καταρχάς είσαι καλός μαθητής;
Μέτριος προς καλός
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
Αν δεν έχεις γνωστό στο επάγγελμα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Χρειάζεται πρακτική εμπειρία που άλλοι την έχουν αποκτήσει από 20 ετών συμμετέχοντας σε μικρότερης κατηγορίας ραλλυ, drifts κ.λπ.
 

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Αν δεν έχεις γνωστό στο επάγγελμα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Χρειάζεται πρακτική εμπειρία που άλλοι την έχουν αποκτήσει από 20 ετών συμμετέχοντας σε μικρότερης κατηγορίας ραλλυ, drifts κ.λπ.
Δεν εννοούσα οδηγός αγώνων εννουσα να δουλέψω εκτός πίστας
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Να δουλέψεις σε αυτό, άσε μετά το που θα στέλνεις βιογραφικά.
Για να δουλέψω πάνω σε αυτό πρέπει πρώτα να ξέρω με το ακριβώς πρέπει να ασχοληθώ και αν αξίζει
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.
Δεν εννοούσα οδηγός αγώνων εννουσα να δουλέψω εκτός πίστας
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Για να δουλέψω πάνω σε αυτό πρέπει πρώτα να ξέρω με το ακριβώς πρέπει να ασχοληθώ και αν αξίζει
Σου εξηγούμε εδώ και πόσα μηνύματα.

Αν εσύ αρνείσαι να το δεις δε φταίμε.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top