Argyrisar
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 203 μηνύματα.
24-01-25
20:13
Καλησπερα παιδιά είμαι μαθητής ΕΠΑΛ και σκέφτομαι του χρόνου να διαλέξω ναυτιλιακά.Εχω ακούσει ότι πέρα από τις ναυτιλιακές υπάρχουν και παραναυτιλιακες εταιρίες οι οποίες προμηθεύουν να πλοία με μπογιές,ανταλλακτικά,χημικά κλπ.Με το πτυχίο που θα πάρω μολις τελειώσω το λύκειο μπορώ να εργαστώ σε αυτες και αν ναι σε τι θέση ? Επίσης μπορείτε να μου δώσετε παραδείγματα εταιριών γιατί δεν βρίσκω άκρη στο google ?
nearos
Επιφανές μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,984 μηνύματα.
24-01-25
23:16
πλοιαρχος ή μηχανικός
Argyrisar
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Που κολλάει ο πλοίαρχος και ο μηχανικός ? Είναι σαν ναυτιλιακή στην στεριά η παρά ναυτιλιακή απλά προμηθεύειπλοιαρχος ή μηχανικός
nearos
Επιφανές μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,984 μηνύματα.
Πλοιαρχος η μηχανικος βγαινεις απο επαλ ναυτιλιακα
δες εδω, τα εξηγει καλύτερα απο οτι μπορει ο οποιοσδήποτε εδω περα
Παραναυτιλιακή Βιομηχανία - Δημόσια Ναυτική Εκπαίδευση
mareduplus.ynanp.gr
Argyrisar
Εκκολαπτόμενο μέλος