Εργασία σε διυλιστήρια

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά φέτος θα πάω 1η λυκείου σε ΕΠΑΛ και θα με ενδιέφερε να δουλέψω σε δυλυστήρια απλά δεν ξέρω τι κατεύθυνση χρειάζεται να πάρω και τι σπουδές χρειάζεται κάποιος ώστε να βρει μια καλή δουλειά με καλό μισθό σε δυλυστήρια.Γνωριζει κάποιος κάτι για τον κλάδο και αν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος ?
 

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6,577 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά φέτος θα πάω 1η λυκείου σε ΕΠΑΛ και θα με ενδιέφερε να δουλέψω σε δυλυστήρια απλά δεν ξέρω τι κατεύθυνση χρειάζεται να πάρω και τι σπουδές χρειάζεται κάποιος ώστε να βρει μια καλή δουλειά με καλό μισθό σε δυλυστήρια.Γνωριζει κάποιος κάτι για τον κλάδο και αν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος ?
Κατι με χημεια
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,652 μηνύματα.
1725673597882.png
 

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 824 μηνύματα.

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Μάλλον ότι παίρνοντας οποιαδήποτε από τις κατευθύνσεις που δεν έχουν κόκκινο strike-through μπορείς να δουλέψεις σε διυλιστήριο.
Δεν έχει κάνει όμως strike τεχνικός οχημάτων.Μπορει να δουλέψει κάποιος ως τεχνικός οχημάτων σε δυλυστήρια?Τέλος πάντων εγώ θέλω να μάθω πληροφορίες για τον κλάδο και αν είναι εύκολο να μπεις ή θες μέσον όπως και στις ναυτιλιακές και αν είναι κλάδος που είναι καλά αμοιβομενος.Με λογια θα με ενδιέφερε να ακολουθήσω τον κλάδο από ΕΠΑΛ αλλά δεν ξέρω πως και αν αξίζει
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Δεν έχει κάνει όμως strike τεχνικός οχημάτων.Μπορει να δουλέψει κάποιος ως τεχνικός οχημάτων σε δυλυστήρια?Τέλος πάντων εγώ θέλω να μάθω πληροφορίες για τον κλάδο και αν είναι εύκολο να μπεις ή θες μέσον όπως και στις ναυτιλιακές και αν είναι κλάδος που είναι καλά αμοιβομενος.Με λογια θα με ενδιέφερε να ακολουθήσω τον κλάδο από ΕΠΑΛ αλλά δεν ξέρω πως και αν αξίζει
Σπούδασε 5-7 χρόνια μηχανικός, γιατί χωρίς πτυχίο μια ζωή θα είσαι με 3 και 60 και κανείς δεν θα σε παίρνει στα σοβαρά.
 

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Σπούδασε 4-5 χρόνια μηχανικός, γιατί χωρίς πτυχίο μια ζωή θα είσαι με 3 και 60 και κανείς δεν θα σε παίρνει στα σοβαρά
Μηχανικός σε τι εξήγησε μου λίγο ποιο αναλυτικά εγώ σαν πρώτη λυκείου που είμαι σε ΕΠΑΛ τι κατεύθυνση και ειδικότητα πρεπει να διαλέξω και μετά σε τι πανεπιστήμιο πρέπει να μπω.Μαλλον θα εννοείς να γίνω μηχανικός για να μπω σε δυλυστήρια
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Μηχανικός σε τι εξήγησε μου λίγο ποιο αναλυτικά εγώ σαν πρώτη λυκείου που είμαι σε ΕΠΑΛ τι κατεύθυνση και ειδικότητα πρεπει να διαλέξω και μετά σε τι πανεπιστήμιο πρέπει να μπω.Μαλλον θα εννοείς να γίνω μηχανικός για να μπω σε δυλυστήρια
Εννοώ να σπουδάσεις σε πολυτεχνική σχολή ή πρώην ΤΕΙ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Μηχανολόγος Μηχανικός, Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός ή Χημικός Μηχανικός.

Άμα θες ντε και καλά διυλιστήρια, τότε αυτό θα είναι το πλάνο σου:

Θα σπουδάσεις Μηχανολόγος Μηχανικός ή Χημικός Μηχανικός και θα ειδικευτείς στην ενέργεια - πετρέλαιο με μεταπτυχιακό ή ακόμα καλύτερα διδακτορικό.

Και από εκεί και πέρα:

Ισπανικά και Βενεζουέλα, ή
Αραβικά (MSA) και Σαουδική Αραβία, Ιράκ, Κουβέιτ, ΗΑΕ, Λιβύη, Κατάρ, Αλγερία ή
Περσικά, Ιράν ή
Ρωσικά Ρωσία, Καζακστάν

Και προφανώς υπάρχει και η επιλογή των Κινέζικων αλλά πιο πολύ για ΑΠΕ και πυρηνική ενέργεια
 

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Άστο φίλε για δυλυστήρια ολόκληρο βουνό είναι εννουσα δουλειά γραφείου όχι έξω.Ανεφερες μερικά μηχανολογικά επαγγέλματα πιο από όλα αξίζει περισσότερο και είναι εύκολο και σε θέμα σπουδών και υπάρχει γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση και φυσικά καλά χρήματα ?
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Άστο φίλε για δυλυστήρια ολόκληρο βουνό είναι εννουσα δουλειά γραφείου όχι έξω.Ανεφερες μερικά μηχανολογικά επαγγέλματα πιο από όλα αξίζει περισσότερο και είναι εύκολο και σε θέμα σπουδών και υπάρχει γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση και φυσικά καλά χρήματα ?
Κάνε πιο συγκεκριμένη την ερώτηση σου.

Ποιο από τα STEM επαγγέλματα αξίζει περισσότερο; Ελλάδα η εξωτερικό;
Ποιο από τα μηχανικά - engineerικα επαγγέλματα αξίζει περισσότερο; Ελλάδα ή εξωτερικό;

Για Ελλάδα δεν ξέρω πολλά. Μόνο το real estate και ο τουρισμός αξίζουν στην Ελλάδα, αλλά λένε ότι είναι φούσκα που θα σκάσει, όπως το χρηματιστήριο του Σημίτη και η κρίση 2009+.

Στην πληροφορική, data science κτλ, υπάρχουν πολλά επαγγέλματα remotely όπου μπορείς να δουλεύεις για χώρα εξωτερικού και να ζεις Ελλάδα.

Δουλειά γραφείου στην Ελλάδα με καλές απολαβές; Σπουδές μηχανικού με μεταπτυχιακό - διδακτορικό σε Data Science, AI ή Οικονομικά.

Για εξωτερικό έχεις πολλές επιλογές. Εκμάθηση 2 ξένων γλωσσών πέρα από τα Αγγλικά, και μεταπτυχιακό - διδακτορικό σου ανοίγουν απίστευτες ευκαιρίες.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,103 μηνύματα.
Άστο φίλε για δυλυστήρια ολόκληρο βουνό είναι εννουσα δουλειά γραφείου όχι έξω.Ανεφερες μερικά μηχανολογικά επαγγέλματα πιο από όλα αξίζει περισσότερο και είναι εύκολο και σε θέμα σπουδών και υπάρχει γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση και φυσικά καλά χρήματα ?
Χημικός μηχανικός πιθανότατα. Βέβαια μπορείς να μπλεχτείς και μέσω άλλων ειδικοτήτων όπως αναφέρθηκε(μηχανολόγος, ηλεκτρολόγος), αλλά εάν θες το αντικείμενο να αφορά τον κύριο ρόλο των διυλιστηρίων συγκεκριμένα...τότε χημικός μηχανικός.

Δεν είναι εύκολη σχολή.
Είναι πολύ απαιτητική με βαρύ πρόγραμμα και πολλά μαθηματικά και φυσική, αλλά ανοίγει πάρα πολλές πόρτες από άποψη επαγγελματικών δικαιωμάτων και ευκαιριών απασχόλησης και οι μισθοί είναι υψηλοί. Αρκεί βέβαια να την παλέψεις με την σχολή :P.
 

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Δεν είμαι της χημείας και της φυσικής γενικά δεν μου αρέσουν οι θετικές επιστήμες.Δεν εχω σκοπό να γίνω χημικός για να πάω να δουλέψω στα δυλυστήρια έξω εκεί μου γίνονται αναμείξεις εννουσα να κάνω δουλειά γραφείο στέλεχος όπως στις ναυτιλιακές.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Κάνε πιο συγκεκριμένη την ερώτηση σου.

Ποιο από τα STEM επαγγέλματα αξίζει περισσότερο; Ελλάδα η εξωτερικό;
Ποιο από τα μηχανικά - engineerικα επαγγέλματα αξίζει περισσότερο; Ελλάδα ή εξωτερικό;

Για Ελλάδα δεν ξέρω πολλά. Μόνο το real estate και ο τουρισμός αξίζουν στην Ελλάδα, αλλά λένε ότι είναι φούσκα που θα σκάσει, όπως το χρηματιστήριο του Σημίτη και η κρίση 2009+.

Στην πληροφορική, data science κτλ, υπάρχουν πολλά επαγγέλματα remotely όπου μπορείς να δουλεύεις για χώρα εξωτερικού και να ζεις Ελλάδα.

Δουλειά γραφείου στην Ελλάδα με καλές απολαβές; Σπουδές μηχανικού με μεταπτυχιακό - διδακτορικό σε Data Science, AI ή Οικονομικά.

Για εξωτερικό έχεις πολλές επιλογές. Εκμάθηση 2 ξένων γλωσσών πέρα από τα Αγγλικά, και μεταπτυχιακό - διδακτορικό σου ανοίγουν απίστευτες ευκαιρίες.
Κοίτα με ενδιαφέρουν απλές σπουδές ένα ΤΕΙ η ΙΕΚ το οποίο να σου προσφέρει και πόρτες στο εξωτερικό και δουλειές γραφείου στην Ελλάδα (στέλεχος).Για πληροφορική δεν ξέρω τι επαγγέλματα αξίζουν που χρειάζονται μόνο πανεπιστήμιο και όχι μεταπτυχιακά και έξτρα γλώσσες.θα με ενδιαφέρε να ασχοληθώ γιατί έχω μια κλίση αλλά δεν ξέρω τον κλάδο και τι παίζει αν ξέρεις κάτι θα με ενδιέφερε
 

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6,577 μηνύματα.
Δεν είμαι της χημείας και της φυσικής γενικά δεν μου αρέσουν οι θετικές επιστήμες.Δεν εχω σκοπό να γίνω χημικός για να πάω να δουλέψω στα δυλυστήρια έξω εκεί μου γίνονται αναμείξεις εννουσα να κάνω δουλειά γραφείο στέλεχος όπως στις ναυτιλιακές.
Oλες οι δουλειες γινονται δουλειες γραφειου με το καταλληλο μεσον :P
 

AggelikiGr

Νεοφερμένος

Η AggelikiGr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Καταρχάς δεν υπάρχουν πλέον ΤΕΙ.
Γενικότερα, έχω προσέξει σε διάφορα θρεντς που γράφεις ότι θες να βρεις ένα επάγγελμα που να απαιτεί να λίγες έως ελάχιστες σπουδές και γνώσεις, να έχει εύκολη επαγγελματική αποκατάσταση, να αποφέρει πολλά λεφτά και να είναι δουλειά γραφείου/θέση στέλεχους εταιρίας. Συγγνώμη αλλά αυτό που ζητάς είναι ουτοπικό και για την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό, πουθενά δεν θα χαρίζονται έτσι οι δουλειές και τα λεφτά χωρίς πολλές σπουδές ή έστω πολλά χρόνια προϋπηρεσίας ή ακόμα και συνδιασμό και των δύο.

Θα σου συνιστούσα να ψάξεις να βρεις πρώτα τι σε ενδιαφέρει σαν αντικείμενο και θα δεις ότι θα σου είναι πιο ευχάριστο το να κοπιάσεις για αυτό. Μην περιμένεις όλα να σου έρθουν ιδανικά χωρίς ίδιος να έχεις καταβάλλει την ανάλογη προσπάθεια.
Το λέω με κάθε καλή διάθεση.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,103 μηνύματα.
Δεν είμαι της χημείας και της φυσικής γενικά δεν μου αρέσουν οι θετικές επιστήμες.Δεν εχω σκοπό να γίνω χημικός για να πάω να δουλέψω στα δυλυστήρια έξω εκεί μου γίνονται αναμείξεις εννουσα να κάνω δουλειά γραφείο στέλεχος όπως στις ναυτιλιακές.
Και γιατί σε ενδιαφέρει να δουλέψεις συγκεκριμένα σε διυλιστήρια αφού οι θέσεις οι οποίες σε ενδιαφέρουν πάνω κάτω υπάρχουν σε όλες τις εταιρίες ; Απλά κάποιο φετίχ σου ή έχεις συγκεκριμένο λόγο ; :P

Πάντως το να γίνεις μηχανικός δεν σε αποκλείει από το να κάνεις δουλειά γραφείου(σε πόστο διοίκησης), εάν και μάλλον όχι κατευθείαν. Ίσα ίσα προτιμάται καθώς οι CEO πολλών εταιριών έχουν STEM υπόβαθρο αφού αυτό βοηθάει στο να γνωρίσεις κάποιος την ακριβή φύση της δουλειάς. Πολύ ενδεικτικά παραδείγματα : για την SpaceX και την Tesla ο Elon Musk(φυσικός), για την nVidia ο Jen Hsun Huang(ηλεκτρολόγος μηχανικός), για την AMD η Lisa Su(ηλεκτρολόγος μηχανικός με PhD κιόλας) κτλπ.

Επειδή δεν σε βλέπω καθόλου ψημένο όμως και ψάχνεις για εύκολες λύσεις, και το πολυτεχνείο μόνο εύκολη λύση δεν είναι, καλύτερα πήγαινε σπούδασε κάτι από τις οικονομικές επιστήμες όπως διοίκηση επιχειρήσεων ας πούμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 492 μηνύματα.
Ίσα ίσα προτιμάται καθώς οι CEO πολλών εταιριών έχουν STEM υπόβαθρο αφού αυτό βοηθάει στο να γνωρίσεις κάποιος την ακριβή φύση της δουλειάς. Πολύ ενδεικτικά παραδείγματα : για την SpaceX και την Tesla ο Elon Musk(φυσικός), για την nVidia ο Jen Hsun Huang(ηλεκτρολόγος μηχανικός), για την AMD η Lisa Su(ηλεκτρολόγος μηχανικός με PhD κιόλας) κτλπ.

+ Akio Morita (Φυσικός) και Masaru Ibuka (ΗΜ) της Sony, Ferdinand Piech (Μηχ. Μηχ.) της VW και άλλοι.

Ο Piech ήταν μάλιστα ήταν εγγονός του Ferdinand Porsche, και αφού τελείωσε το πολυτεχνείο αξιοποίησε τις γνώσεις που έμαθε από την διπλωματική του σε κινητήρα που δημιούργησε η Porsche για την F1 άλλα τελειοποιήθηκε και σε αυτοκίνητα για αγώνες αντοχής, στην Audi δημιούργησε έναν πεντακύλινδρο κινητήρα που ήταν η καρδία τόσο του επαναστατικού σπορ αυτοκινήτου και ακροπολικού για να είμαστε και στο κλίμα των ημερών αγωνιστικού Quattro (Βεβαία προηγήθηκε το Jensen FF) όσο και των επιτυχημένων 80 και 100 και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. ο Piech ηγήθηκε τις Audi, και μετά του ομίλου VW κάνοντας την μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία, εξαγοράζοντας από την ταπεινή Skoda μέχρι της Prestigious Lamborghini και Bugatti. βέβαια έκανε ένα ολέθριο λάθος. στα 2000s προσπαθούσε ως CEO της Volkswagen προσπαθούσε να προωθήσει τους κινητήρες Diesel ως καλή εναλλακτική των κινητήρων βενζίνης σε βαθμό που η εκστρατεία έφτασε και μέχρι τους αγώνες που συμμετείχαν οι μάρκες του ομίλου με αγωνιστικά να εφοδιάζονται με κινητήρες TDI. Και κάποια στιγμή έγινε το Dieselgate αποδείχτηκε οτί οι κινητήρες του ομίλου μάλλον δεν ήταν και η καλύτερη λύση, ο Piech παραιτήθηκε περνώντας τα χρόνια που του είχαν απομείνει με την γυναίκα του. Ήταν όμως ένας ιδιοφυής μηχανικός, και επιχειρηματίας, και η απόδειξή οτί πρέπει η ΕΠΙΧΕΡΙΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ να πηγαίνει πακέτο με την ΔΗΜΗΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Argyrisar

Νεοφερμένος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Και γιατί σε ενδιαφέρει να δουλέψεις συγκεκριμένα σε διυλιστήρια αφού οι θέσεις οι οποίες σε ενδιαφέρουν πάνω κάτω υπάρχουν σε όλες τις εταιρίες ; Απλά κάποιο φετίχ σου ή έχεις συγκεκριμένο λόγο ; :P

Πάντως το να γίνεις μηχανικός δεν σε αποκλείει από το να κάνεις δουλειά γραφείου(σε πόστο διοίκησης), εάν και μάλλον όχι κατευθείαν. Ίσα ίσα προτιμάται καθώς οι CEO πολλών εταιριών έχουν STEM υπόβαθρο αφού αυτό βοηθάει στο να γνωρίσεις κάποιος την ακριβή φύση της δουλειάς. Πολύ ενδεικτικά παραδείγματα : για την SpaceX και την Tesla ο Elon Musk(φυσικός), για την nVidia ο Jen Hsun Huang(ηλεκτρολόγος μηχανικός), για την AMD η Lisa Su(ηλεκτρολόγος μηχανικός με PhD κιόλας) κτλπ.

Επειδή δεν σε βλέπω καθόλου ψημένο όμως και ψάχνεις για εύκολες λύσεις, και το πολυτεχνείο μόνο εύκολη λύση δεν είναι, καλύτερα πήγαινε σπούδασε κάτι από τις οικονομικές επιστήμες όπως διοίκηση επιχειρήσεων ας πούμε.
Θα με ενδιέφερε ο τομέας αυτός.Εμενα προσωπικά μου αρέσουν τα αυτοκίνητα και ότι έχει να κάνει σχέση με τεχνολογία και ηλεκτρονικά.Εξηγησε μου λοιπόν τι σταδιοδρομία χρειάζεται από ΕΠΑΛ και τι σπουδές και που μπορείς να δουλέψεις μετά χωρίς μέσον πάντα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καταρχάς δεν υπάρχουν πλέον ΤΕΙ.
Γενικότερα, έχω προσέξει σε διάφορα θρεντς που γράφεις ότι θες να βρεις ένα επάγγελμα που να απαιτεί να λίγες έως ελάχιστες σπουδές και γνώσεις, να έχει εύκολη επαγγελματική αποκατάσταση, να αποφέρει πολλά λεφτά και να είναι δουλειά γραφείου/θέση στέλεχους εταιρίας. Συγγνώμη αλλά αυτό που ζητάς είναι ουτοπικό και για την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό, πουθενά δεν θα χαρίζονται έτσι οι δουλειές και τα λεφτά χωρίς πολλές σπουδές ή έστω πολλά χρόνια προϋπηρεσίας ή ακόμα και συνδιασμό και των δύο.

Θα σου συνιστούσα να ψάξεις να βρεις πρώτα τι σε ενδιαφέρει σαν αντικείμενο και θα δεις ότι θα σου είναι πιο ευχάριστο το να κοπιάσεις για αυτό. Μην περιμένεις όλα να σου έρθουν ιδανικά χωρίς ίδιος να έχεις καταβάλλει την ανάλογη προσπάθεια.
Το λέω με κάθε καλή διάθεση.
Ψάχνω για εύκολες σπουδές γιατί πολλά παιδιά εδώ λένε ότι από ΕΠΑΛ δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα και ότι αν μπεις πανεπιστήμιο θα δυσκολευτείς και όλα αυτά στο κεφάλι μου έχουν γίνει μια σαλάτα και δεν ξέρω τι ακριβώς να ακολουθήσω.Εχω μια κλήση στα ηλεκτρονικά αλλά θέλει φυσική την οποία δεν μπορώ με τίποτα η έστω ηλεκτρολογικά πάντως κάτι που να μην έχει θετικές επιστήμες (εκτός από μαθηματικά) Απλά δεν ξέρω αν αξίζει να μπω σε αυτόν τον κλάδο και που θα μπορώ να δουλέψω χωρίς μέσον και τι μισθοί παίζουν φυσικά γιατί δεν αξίζει να πας να σπουδάσεις 4 χρόνια για να περνεις 1 χιλιάρικο μεικτά
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

+ Akio Morita (Φυσικός) και Masaru Ibuka (ΗΜ) της Sony, Ferdinand Piech (Μηχ. Μηχ.) της VW και άλλοι.

Ο Piech ήταν μάλιστα ήταν εγγονός του Ferdinand Porsche, και αφού τελείωσε το πολυτεχνείο αξιοποίησε τις γνώσεις που έμαθε από την διπλωματική του σε κινητήρα που δημιούργησε η Porsche για την F1 άλλα τελειοποιήθηκε και σε αυτοκίνητα για αγώνες αντοχής, στην Audi δημιούργησε έναν πεντακύλινδρο κινητήρα που ήταν η καρδία τόσο του επαναστατικού σπορ αυτοκινήτου και ακροπολικού για να είμαστε και στο κλίμα των ημερών αγωνιστικού Quattro (Βεβαία προηγήθηκε το Jensen FF) όσο και των επιτυχημένων 80 και 100 και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. ο Piech ηγήθηκε τις Audi, και μετά του ομίλου VW κάνοντας την μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία, εξαγοράζοντας από την ταπεινή Skoda μέχρι της Prestigious Lamborghini και Bugatti. βέβαια έκανε ένα ολέθριο λάθος. στα 2000s προσπαθούσε ως CEO της Volkswagen προσπαθούσε να προωθήσει τους κινητήρες Diesel ως καλή εναλλακτική των κινητήρων βενζίνης σε βαθμό που η εκστρατεία έφτασε και μέχρι τους αγώνες που συμμετείχαν οι μάρκες του ομίλου με αγωνιστικά να εφοδιάζονται με κινητήρες TDI. Και κάποια στιγμή έγινε το Dieselgate αποδείχτηκε οτί οι κινητήρες του ομίλου μάλλον δεν ήταν και η καλύτερη λύση, ο Piech παραιτήθηκε περνώντας τα χρόνια που του είχαν απομείνει με την γυναίκα του. Ήταν όμως ένας ιδιοφυής μηχανικός, και επιχειρηματίας, και η απόδειξή οτί πρέπει η ΕΠΙΧΕΡΙΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ να πηγαίνει πακέτο με την ΔΗΜΗΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ.
Πιστευω πως δεν αξίζει αυτ πεα ασχοληθεί κάποιος με την μηχανολογία πάνω σε αυτοκίνητα γιατί όπως βλέπεις αρχίζουν και βγάζουν ηλεκγγββ
+ Akio Morita (Φυσικός) και Masaru Ibuka (ΗΜ) της Sony, Ferdinand Piech (Μηχ. Μηχ.) της VW και άλλοι.

Ο Piech ήταν μάλιστα ήταν εγγονός του Ferdinand Porsche, και αφού τελείωσε το πολυτεχνείο αξιοποίησε τις γνώσεις που έμαθε από την διπλωματική του σε κινητήρα που δημιούργησε η Porsche για την F1 άλλα τελειοποιήθηκε και σε αυτοκίνητα για αγώνες αντοχής, στην Audi δημιούργησε έναν πεντακύλινδρο κινητήρα που ήταν η καρδία τόσο του επαναστατικού σπορ αυτοκινήτου και ακροπολικού για να είμαστε και στο κλίμα των ημερών αγωνιστικού Quattro (Βεβαία προηγήθηκε το Jensen FF) όσο και των επιτυχημένων 80 και 100 και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. ο Piech ηγήθηκε τις Audi, και μετά του ομίλου VW κάνοντας την μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία, εξαγοράζοντας από την ταπεινή Skoda μέχρι της Prestigious Lamborghini και Bugatti. βέβαια έκανε ένα ολέθριο λάθος. στα 2000s προσπαθούσε ως CEO της Volkswagen προσπαθούσε να προωθήσει τους κινητήρες Diesel ως καλή εναλλακτική των κινητήρων βενζίνης σε βαθμό που η εκστρατεία έφτασε και μέχρι τους αγώνες που συμμετείχαν οι μάρκες του ομίλου με αγωνιστικά να εφοδιάζονται με κινητήρες TDI. Και κάποια στιγμή έγινε το Dieselgate αποδείχτηκε οτί οι κινητήρες του ομίλου μάλλον δεν ήταν και η καλύτερη λύση, ο Piech παραιτήθηκε περνώντας τα χρόνια που του είχαν απομείνει με την γυναίκα του. Ήταν όμως ένας ιδιοφυής μηχανικός, και επιχειρηματίας, και η απόδειξή οτί πρέπει η ΕΠΙΧΕΡΙΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ να πηγαίνει πακέτο με την ΔΗΜΗΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ.
Δεν άξιζει σε αυτήν την γενιά που ειμαστε κάποιος να ασχοληθεί με μηχανολογία πάνω στα αυτοκίνητα γιατί όπως βλέπεις όλα πάνε να γίνουν ηλεκτρικά και σαν τομέας αρχίζει και χάνεται σιγά σιγά
 
Τελευταία επεξεργασία:

AggelikiGr

Νεοφερμένος

Η AggelikiGr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Ψάχνω για εύκολες σπουδές γιατί πολλά παιδιά εδώ λένε ότι από ΕΠΑΛ δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα και ότι αν μπεις πανεπιστήμιο θα δυσκολευτείς και όλα αυτά στο κεφάλι μου έχουν γίνει μια σαλάτα και δεν ξέρω τι ακριβώς να ακολουθήσω.Εχω μια κλήση στα ηλεκτρονικά αλλά θέλει φυσική την οποία δεν μπορώ με τίποτα η έστω ηλεκτρολογικά πάντως κάτι που να μην έχει θετικές επιστήμες (εκτός από μαθηματικά) Απλά δεν ξέρω αν αξίζει να μπω σε αυτόν τον κλάδο και που θα μπορώ να δουλέψω χωρίς μέσον και τι μισθοί παίζουν φυσικά γιατί δεν αξίζει να πας να σπουδάσεις 4 χρόνια για να περνεις 1 χιλιάρικο μεικτά
Οι σπουδές ενός ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρονικού μηχανικού απαιτούν καλές γνώσεις φυσικής και μαθηματικών, επιπέδο το οποίο το επαλ δεν προσφέρει, οπότε δεν θα σου τις συνιστούσα από τη στιγμή που δεν δείχνεις και πολύ ψημένος για να ζορίστεις πολύ.

Από εκεί και πέρα γιατί δεν ακολουθείς τον κλάδο του τεχνίτη ηλεκτρολόγου από επάλ και μετά ιεκ ή μαθητεία πάνω στο ίδιο αντικείμενο μιας που λες ότι σου αρέσει σαν κλάδος; Έτσι μπορείς να ασχοληθείς με κάτι που σε ενδιαφέρει γλυτώνοντας δύσκολη φυσική και μαθηματικά. Άσε που μπορείς να δουλέψεις σαν ελεύθερος επαγγελματίας και ως εκ τούτου να μην έχεις ταβάνι στο εισόδημά σου.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,103 μηνύματα.
Θα με ενδιέφερε ο τομέας αυτός.Εμενα προσωπικά μου αρέσουν τα αυτοκίνητα και ότι έχει να κάνει σχέση με τεχνολογία και ηλεκτρονικά.Εξηγησε μου λοιπόν τι σταδιοδρομία χρειάζεται από ΕΠΑΛ και τι σπουδές και που μπορείς να δουλέψεις μετά χωρίς μέσον πάντα
Νομίζω πως είσαι εξαιρετικά μπερδεμένος στο τι ακριβώς θες ή τουλάχιστον έχεις μπερδέψεινεμενς. Αναφέρεις ένα ενδιαφέρον για τα αμάξια και την τεχνολογια, και κάπως αυτό το συνδέεις με την εργασία σε διυλιστήρια, τα οποία αντικειμενικά είναι πράγματα μεταξύ τους άσχετα. Μετά λες πως δεν βλέπεις νόημα να ασχοληθείς με αυτοκίνητα που έχουν ΜΕΚ καθώς τα ηλεκτρικά φαίνεται να είναι το μέλλον ενώ θες να ασχοληθείς με διυλιστήρια που αφορούν αυτοκίνητα με ΜΕΚ. Το ακόμα πιο μπερδευτικο της υπόθεσης όμως είναι οτι είχες πει ότι θες να χωθείς σαν διοικητικό στέλεχος ή έστω σε μια δουλειά γραφείου(άρα μιλάμε πιο πολύ για οικονομικά) και όχι ως επιστημονικό προσωπικό, μηχανικός, τεχνήτης ή τέλος πάντων κάτι με άμεση επαφή με τις κύριες εργασίες ενός διυλιστηρίου.

Πιστεύω πως θα ήταν καλό να κάτσεις να αφιερώσεις χρόνο να σκεφτείς τι θες να κάνεις ακριβώς.

Υ.Γ. δυστυχώς η Ελλάδα είναι η χώρα του μέσου. Όσο καλός και να είσαι δεν έχει σημασία. Υπάρχουν πολλοί καλοί όπως καταλαβαίνεις οπότε κράτα μικρό καλάθι χωρίς αυτό :P.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top