tinymouse!
Νεοφερμένος
Φανταστείτε οτι είσαστε ταξιδιώτες με τη μηχανή του χρόνου στην ιστορία της Ευρώπης.
- Επιλέξτε την περίοδο της ευρωπαϊκής ιστορίας στην οποία θα ταξιδέψετε (Προτιμήστε μία από τις περιόδους ιστορίας που διδάσκεστε τη χρονιά αυτή).
- Κάθε μαθητής μόνος του, να επιλέξει τη χώρα που θα επισκεφτεί.
- Σε ένα κείμενο:
- Αφηγηθείτε τη συνάντησή σας με κάποιο σημαντικό πρόσωπο που θα μπορούσατε να είχατε συναντήσει στην κάθε χώρα την περίοδο που επιλέξατε.
- Περιγράψτε κάποια σημαντικά μέρη τα οποία θα μπορούσατε να είχατε επισκεφτεί.
- Μιλήστε για κάποια σημαντικά έργα τέχνης που θα μπορούσατε να γνωρίσετε στη χώρα που επισκεφτήκατε.
- Παρουσιάστε τα αντικείμενα που θα φέρνατε μαζί σας πίσω στην πατρίδα σας.
Δεν έχω καθόλου ιδέες...
Παρακαλώ βοηθήστε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
μμ γιατί δεν ανοίγεις το βιβλίο της ιστορίας , εκεί με το διαφωτισμό ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
melinor
Νεοφερμένος
Αντιπολεμικό Μουσείο
Χρειάζομαι υλικό και θέλω βοήθεια. Ό,τι φωτογραφία, κείμενο, πίνακα τραγούδι κ.λ.π που στέλνει ένα αντιπολεμικό μήνυμα...το θέλω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ἅλς
Διάσημο μέλος
-----------------------------------------
Λογοτεχνικά έργα:
ΔΙΔΩ ΣΩΤΗΡΙΟΥ "Ματωμένα χώματα"
ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟϊ "Πόλεμος και Ειρήνη"
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ "Άξιον εστί",
ΗΛΙΑΣ ΒΕΝΕΖΗΣ "Το νούμερο 31328"
ΚΩΣΤΑΣ ΤΑΧΤΣΗΣ "Κι έχουμε πόλεμο", κά.
Ποιήματα:
Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος του Τάσου Λειβαδείτη (Ο άνθρωπος με το ταμπούρλο)
Ειρήνη του Γιάννη Ρίτσου (ΠΟΙΉΜΑΤΑ 1941-1958, ΑΓΡΥΠΝΙΑ)
sites:
www.amnesty.org.gr
Πίνακας:
ΓΚΟΥΕΡΝΙΚΑ του Πικάσσο
Η ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥ του Ντελακρουά
Το αντιπολεμικό μουσείο θα μπορούσε να περιέχει είτε αντικείμενα που δείχνουν τη φρίκη του πολέμου (φωτογραφίες, στατιστικά στοιχεία, πίνακες, κά.) είτε αντίστοιχο υλικό που εξυμνεί την ειρήνη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jfire
Δραστήριο μέλος
Το πνεύμα λοιπόν των ημερών των Χριστουγέννων και του Αϊ-Βασίλη είναι το κατάλληλο κλίμα για τη διόγκωση της επαιτείας. Οπου και αν σταθεί κανείς πλήθος οι ζητιάνοι. Στις λαϊκές αγορές, στα μαγαζιά, στα λεωφορεία, στις εκκλησίες, στα κόκκινα φανάρια των δρόμων, ακόμη και στα δημόσια γραφεία, ικετευτικά χέρια απλώνονται προς το μέρος σου ζητώντας τον οβολό σου. Είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς πότε ο ζητιάνος είναι ένας άτυχος και αδικημένος συνάνθρωπός μας, πότε είναι επαγγελματίας ή πότε η ζητιανιά είναι το δεύτερο επάγγελμά του. Και επειδή πολλοί άνθρωποι αισθάνονται ότι είναι προτιμότερο να κάνουν λάθος ευνοώντας κάποιον παρά να κάνουν λάθος αγνοώντας ή αδικώντας κάποιον, προσφέρουν τη μικρή βοήθειά τους καθιστώντας έτσι την επαιτεία μια προσοδοφόρα απασχόληση.
Θα μπορούσε κανείς να εξετάσει και να αντιληφθεί την επαιτεία με πολλούς τρόπους. Για παράδειγμα, θα μπορούσε κανείς να δει την επαιτεία και την λόγω αυτής παρεχόμενη βοήθεια ως μια συναλλαγή μεταξύ δύο ανθρώπων στην οποία εκφράζεται η ελεύθερη βούλησή τους. Ο επαίτης, με την εμφάνισή του, τις κινήσεις του και τα λόγια του, καθιστά γνωστό το αίτημά του είτε προς τον καθένα χωριστά ή προς όλους ταυτόχρονα. Ο δίδων εκτιμά το αίτημα, την οικονομική του δυνατότητα, την ευφορία που θα αισθανθεί αν δώσει, ίσως και τις αμαρτίες που θα του διαγράψει ο Αγιος Πέτρος και αποφασίζει ανάλογα. Συνεπώς η επαιτεία ως συναλλαγή μεταξύ ελεύθερων ατόμων αυξάνει την κοινωνική ευημερία.
Επίσης θα μπορούσε κανείς να αντιληφθεί την επαιτεία ως ένα κοινωνικό φαινόμενο το οποίο, ανεξαρτήτως των λόγων της ύπαρξής του, λειτουργεί ως μηχανισμός αναδιανομής του εθνικού εισοδήματος υπέρ των αδυνάτων (έτσι φαίνεται τουλάχιστον) και συνεπώς ως ένας μηχανισμός μείωσης των κοινωνικών εντάσεων που θα μπορούσαν να προκύπτουν αν οι επαίτες διεκδικούσαν τα προς το ζην με διαφορετικό και ίσως απειλητικό τρόπο. Επειδή δε η επαιτεία βασίζεται στην ατομική βούληση και πρωτοβουλία και δεν απαιτεί κρατικούς γραφειοκρατικούς διοικητικούς μηχανισμούς, δεν επιβαρύνει άμεσα την εθνική οικονομία.
Οι απόψεις αυτές φαίνονται λογικές και πρέπει να περιέχουν σημαντική αναλογία ορθότητας. Διαφορετικά τα άγια κείμενα δεν θα έλεγαν «μακάριοι οι ελεήμονες». Ανεξάρτητα από τις θρησκευτικές και εκκλησιαστικές μας δοξασίες δεν μπορούμε να παραγνωρίσουμε τη σοφία των αγίων γραφών. Και όμως, δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου ότι η ελεημοσύνη, στην περίπτωση όπου εκφράζεται με παροχή προς τους επαίτες, είναι μια αντικοινωνική πράξη που μειώνει και αυτόν που απαιτεί και αυτόν που ελεεί.
Η επαιτεία είναι πράξη μειωτική για τον επαίτη είτε το αντιλαμβάνεται είτε όχι. Ταυτόχρονα είναι πράξη βαθιά αντικοινωνική γιατί επιτρέπει σε ένα άτομο να ζει σε μια κοινωνία χωρίς να εκπληρώνει το ελάχιστον καθήκον του προς αυτή, δηλαδή να προσφέρει στα κοινά. Επίσης, είναι πράξη άκρως συντηρητική γιατί ακόμη και όταν γίνεται υπό την ανάγκη της επιβίωσης μετατρέπει τα κοινωνικά προβλήματα και τις κοινωνικές αντιθέσεις σε προσωπικές διαφορές.
Για τον ελεήμονα, τον ευσπλαχνικό άνθρωπο που δίδει στον επαίτη, η ελεημοσύνη μπορεί να είναι αποτέλεσμα ηθικού εκβιασμού. Είναι ταυτόχρονα συνενοχή για μια πράξη μειωτική και εξευτελιστική για τον επαίτη. Επίσης, μπορεί να είναι μια πράξη με την οποία καθησυχάζει την κοινωνική του συνείδηση πείθοντας τον εαυτό του ότι έτσι έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς την κοινωνία, και ταυτόχρονα απομακρύνει τη σκέψη του από άλλους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαν να λυθούν τα κοινωνικά προβλήματα και απέχει από την κοινωνική δράση. Φυσικά δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ότι κάποιος βοηθά τον επαίτη από απλό αλτρουισμό, αλλά επειδή δεν παρατηρούμε συχνά άλλες πράξεις αλτρουισμού, η σημασία αυτού του κινήτρου πρέπει να είναι μάλλον μικρή. Γι' αυτούς τους λόγους, μου φαίνεται ότι η επαιτεία και η ελεημοσύνη όταν συμπίπτουν αποτελούν μια πράξη που διαφθείρει (υπό μία έννοια) και αυτόν που παίρνει και αυτόν που δίδει, και η οποία δεν θα πρέπει να ευνοείται.
Ελπιζω να σε βοηθησα!!!!!!!!:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος
https://www.lifo.gr/content/x8/1275
Ορίστε. (:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jfire
Δραστήριο μέλος
-----------------------------------------
:-) : )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
melinor
Νεοφερμένος
τέλεια ήταν η εργασία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντώνης
Δραστήριο μέλος
Η καθηγήτριά μας, μου ανέθεσε την εξής εργασία: να ψάξω και να βρω στοιχεία για την Επίδαυρο και να τα παρουσιάσω στην τάξη, έτσι ώστε να μην βλέπουμε πέτρες κατά την ξενάγησή μας.
Έχετε καμιά ιδέα για το που μπορώ να ψάξω;
Και μην μου πείτε google.
Υ.Γ. Λίγο γρήγορα γιατί πρέπει να παραδόσω την εργασία την Τετάρτη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Βγάζει αυτό:
https://www.theaterinfo.gr/abouttheatre/ancientgreektheatre/epidavrostheater/index.html.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ἅλς
Διάσημο μέλος
Παιδιά, έχετε κάνει σαν εργασία στην Πληροφορική Λεύκωμα της τάξης σας;
Ξέρει κάποιος αν υπάρχει κάπου έτοιμο λεύκωμα ή κάτι σχετικό; :thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmzk
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ἅλς
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
domenica7
Πολύ δραστήριο μέλος
Εγώ στη θέση σου θα έκανα το εξής:
1)Θα έφτιαχνα το εξώφυλλο στο φώτοσοπ.(μπορείς να βάλεις φώτο απο το σχολείο σου ή αστεία matchstick παιδάκια ή φώτο απο τα παιδιά-κατα προτίμηση φώτο που δείχνουν να παίζουν ή να χαζολογάνε όλοι μαζι ή να ποζαρει όλη η τάξη- σαν κολάζ κάτι.Διαφορετικά μπορείς να αρκεστείς σε ένα απλό μονόχρωμο εκτυπωσέ το σε χοντρό χαρτόνι )
2)κάτι σαν πρόλογος
3)Φώτο της τάξης σου(για λεζάντες μπορείς να γράψεις διστιχα ποιηματάκια)
4)Φώτο ομαδικές των παιδιών.-καθηγητών
5)Μιά σελίδα για το κάθε παιδί οπού θα έχει τη φώτο του και λίγα λόγια απο το ίδιο το παιδί για την τάξη του κ.α..
6)κάτι σαν επίλογος(μπορεί να είναι κάποιο ποιήμα)
Τέλος δώστο για βιβλιοδεσία σε κάποιο βιβλιοπωλείο.
Αυτά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ἅλς
Διάσημο μέλος
Θα λάβω υπ΄όψιν και αυτά που προτείνεις! Ευχαριστώ.
Αν σου έλθει κάποια άλλη ιδέα, ευπρόσδεκτη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμελί
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ωστοσο μας ειχε δωσει μια πααρα πολυ καλη ιδεα. Αυτο μπορεις να κανεις και εσυ αν θελεις. Παιρνεις βιντεο το καθε παιδι να μιλαει για ολα τα παιδια της ταξης ή΄ξεχωριστα, οπως θες, και μετα το επεξεργαζεσαι με τη βοηθεια ενος προγραμματος για βιντο (συνηθεστερο ειναι το Windows Movie Maker), και το φτιαχνεις οπως θελεις μετα.. Ειναι παααρα πολυ καλη ιδεα!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ἅλς
Διάσημο μέλος
:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμελί
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ωραία η ιδέα σου, Rosi ! Ευχαριστώ πολύ. Έχω ξεκινήσει το προηγούμενο σχέδιο, αλλά τη Δευτέρα θα πω την ιδέα σου στα παιδιά και αν συμφωνήσουν μπορούμε να κάνουμε και τα δυο. Πλάκα , θα έχει!!
:thanks:
τιποταααα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Daskalenko7
Δραστήριο μέλος
-----------------------------------------
Ωραιο θεμα για εργασια παντως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SONIA14
Νεοφερμένος
Πολεμική ιστορία(Α.Σαμαράκης)
Ελένη(Ευριπίδη)
Πείτε μου κάποια ιστοσελίδα που να αναλύει αυτά τα κείμενα ή δώστε μου κάποιες ιδέες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLEASE
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.