American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 32,137 μηνύματα.
Παιδιά Εγω θέλω την άσοεε όμως οι καθηγητές μου και ο μπαμπάς μου μου λένε να πάω Πολυτεχνείο τι να κάνω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Παιδιά Εγω θέλω την άσοεε όμως οι καθηγητές μου και ο μπαμπάς μου μου λένε να πάω Πολυτεχνείο τι να κάνω
Κλασικά, όποιος δίνει μαθηματικά πρέπει να στοχεύει πολυτεχνείο. Τους καθηγητές απλά αγνόησέ τους. Όσο για τον μπαμπά σου, έχεις κάτσει να συζητήσεις μαζί του ότι θέλεις οικονομικό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 32,137 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ η δασκάλα της γεωμετρίας μου είπε ότι είναι απαράδεκτο ένας Αρίστος μαθητής πρέπει να πηγαίνει στο Πολυτεχνείο . Ο μπαμπάς μου επειδή είναι ναυπηγός θέλει να σπουδάσω ναυπηγός ώστε να με βάλει στην ναυτιλιακή που δουλεύει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,266 μηνύματα.
Αν δεν το έχετε γενικά με τα Μαθηματικά, ξεχάστε και το Τμήμα Στατιστικής. Γενικά, τα μαθηματικά δεν είναι τόσο εύπεπτα όσο ενδεχόμενα νομίζουν κάποιοι μαθητές του λυκείου (υποψήφιοι). ΔΕΝ είναι μόνο το λύσιμο των ασκήσεων. Η δυσκολία υπεισέρχεται σε πολλά σημεία. Η Στατιστική έχει απίστευτες προοπτικές αλλά όχι με εύκολη διαδρομή διότι δεν έχει καμία σχέση με αυτό που νομίζετε ότι είναι η Στατιστική ή τη συγκρίνετε με το Μαθηματικό Τμήμα, το Οικονομικό Τμήμα κλπ καθώς δεν έχετε καμία ιδέα για το τι μελετάει η Στατιστική ή πώς αυτή συνδέεται με τα Μαθηματικά με σχέση όχι και τόσο ξεκάθαρη μεταξύ τους (αλληλεξάρτηση).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 14,820 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ η δασκάλα της γεωμετρίας μου είπε ότι είναι απαράδεκτο ένας Αρίστος μαθητής πρέπει να πηγαίνει στο Πολυτεχνείο . Ο μπαμπάς μου επειδή είναι ναυπηγός θέλει να σπουδάσω ναυπηγός ώστε να με βάλει στην ναυτιλιακή που δουλεύει
Γιατί υπάρχουν τέτοιοι καθηγητές στην εκπαίδευση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 32,137 μηνύματα.
αυτο λεω και εγω γιατι πραματικα γιατι:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,266 μηνύματα.
Γιατί υπάρχουν τέτοιοι καθηγητές στην εκπαίδευση;

Γιατί λόγω μορίων δεν πέρασαν τότε που έπρεπε στο Πολυτεχνείο. Απλό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ria99

Νεοφερμένος

Η Ria99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
τι εχετε να πειτε για την ειδικη αγωγη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Ανάμεσα σε οικονομικό ή στατιστικό τμήμα, σαφώς το οικονομικό είναι πιο ψηλά για μένα... Αλλά θέλω να ξέρω τι παιζει και με άλλα τμήματα ώστε να μην μετανιώνω αργότερα. Και πρώτες προτιμήσεις είναι σχολές που μμπορείς να κάνεις κάτι μόνος σου, πχ. πληροφορική και οικονομικά τα οποία μπορείς και να διδάξεις, οσο θα υπάρχουν παιδιά και σχολεία.

Πάντως από το τμήμα στατιστικής μπορείς με μεταπτυχιακές σπουδές να βγεις αναλογιστής, ο οποίος μπορεί να εκτιμά και να διαχειρίζεται επιχειρηματικούς και οικονομικούς κινδύνους σε εταιρίες. Λεπτομέρειες δεν ξέρω αλλά αναλογιστές στην Ελλάδα υπάρχουν πολύ λίγοι, αυτό ίσως δείχνει την δυσκολία να καταφέρει κάποιος να φτάσει στο σημείο αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,266 μηνύματα.
Πάντως από το τμήμα στατιστικής μπορείς με μεταπτυχιακές σπουδές να βγεις αναλογιστής, ο οποίος μπορεί να εκτιμά και να διαχειρίζεται επιχειρηματικούς και οικονομικούς κινδύνους σε εταιρίες. Λεπτομέρειες δεν ξέρω αλλά αναλογιστές στην Ελλάδα υπάρχουν πολύ λίγοι, αυτό ίσως δείχνει την δυσκολία να καταφέρει κάποιος να φτάσει στο σημείο αυτό.

Αυτό ακριβώς. Ο κλάδος αυτός θέλει πρώτα αξιοζήλευτη ενασχόληση με τα Μαθηματικά. Οι γοητευτικές εξειδικεύσεις ακολουθούν κλίμακα πυραμίδας προς το στόχο. :P Ωραία αυτά που κάνει ο κλάδος των Αναλογιστικών αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι γοητευτικά αυτού του είδους μαθηματικά...



πίσω από αυτά τα υπέροχα γραφήματα που οι περισσότεροι έχουν δει στο Χρηματιστήριο:



Το παραπάνω Λήμμα είναι κομμάτι της Θεωρίας Πιθανοτήτων και ανήκει στο πεδίο των Στατιστικών Επιστημών, όπου ανήκει και ο κλάδος των Αναλογιστικών Μαθηματικών και ο κλάδος των Χηματοοικονομικών (Στοχαστικών) Μαθηματικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς. Ο κλάδος αυτός θέλει πρώτα αξιοζήλευτη ενασχόληση με τα Μαθηματικά. Οι γοητευτικές εξειδικεύσεις ακολουθούν κλίμακα πυραμίδας προς το στόχο. :P Ωραία αυτά που κάνει ο κλάδος των Αναλογιστικών αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι γοητευτικά αυτού του είδους μαθηματικά...



πίσω από αυτά τα υπέροχα γραφήματα που οι περισσότεροι έχουν δει στο Χρηματιστήριο:



Το παραπάνω Λήμμα είναι κομμάτι της Θεωρίας Πιθανοτήτων και ανήκει στο πεδίο των Στατιστικών Επιστημών, όπου ανήκει και ο κλάδος των Αναλογιστικών Μαθηματικών και ο κλάδος των Χηματοοικονομικών (Στοχαστικών) Μαθηματικών.

Εγώ αυτό το άκουσα σε ένα σεμινάριο επαγγελματικού προσανατολισμού της employ. Μας ανέφεραν ότι οι αναλογιστές είναι πραγματικά πολύ λίγοι στην Ελλάδα. Καλά κάνουν και μας ενημερώνουν για τις προοπτικές κάθε κλάδου και των εξειδικεύσεών τους, αλλά αγνοούν σχεδόν πάντα να αναφέρουν τις δυσκολίες που μπορούν να εμφανιστούν. Το ότι υπάρχουν λίγοι αναλογιστές μπορεί να σημαίνει ότι αν εγώ γίνω αναλογιστής θα έχω καλές πιθανότητες να βρω καλή δουλειά, αλλά το γεγονός ότι υπάρχουν λίγοι δεν σημαίνει ότι υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες στην πορεία; Αυτό πολλές φορές παρασύρει τα παιδιά τα οποία αντιλαμβάνονται ότι δεν είναι όλα ρόδινα στην πορεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,266 μηνύματα.
Εγώ αυτό το άκουσα σε ένα σεμινάριο επαγγελματικού προσανατολισμού της employ. Μας ανέφεραν ότι οι αναλογιστές είναι πραγματικά πολύ λίγοι στην Ελλάδα. Καλά κάνουν και μας ενημερώνουν για τις προοπτικές κάθε κλάδου και των εξειδικεύσεών τους, αλλά αγνοούν σχεδόν πάντα να αναφέρουν τις δυσκολίες που μπορούν να εμφανιστούν. Το ότι υπάρχουν λίγοι αναλογιστές μπορεί να σημαίνει ότι αν εγώ γίνω αναλογιστής θα έχω καλές πιθανότητες να βρω καλή δουλειά, αλλά το γεγονός ότι υπάρχουν λίγοι δεν σημαίνει ότι υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες στην πορεία; Αυτό πολλές φορές παρασύρει τα παιδιά τα οποία αντιλαμβάνονται ότι δεν είναι όλα ρόδινα στην πορεία.

Μα έχεις δίκιο. Σε αυτά τα σεμινάρια δεν λένε την ουσία των πραγμάτων. Απλά περιγράφουν με 2-3 λόγια συνήθως εύηχα για τις ...θετικές φυσικά, προοπτικές του x επαγγέλματος. Οι ομιλητές σε καμία περίπτωση δεν περιγράφουν τη δική τους βιωματική κατάσταση από τότε που ήταν μαθητές μέχρι που έγιναν επαγγελματίες στη x επιστήμη. Το αναλογιστικό σώμα δεν είναι και τόσο εύκολα προσβάσιμο λόγω των δύσκολων μαθηματικά, εξετάσεων σε πολύ εξειδικευμένα αντικείμενα μαθηματικών που ελάχιστοι θα μπορούσαν να ανταπεξέλθουν αφού δεν χωράει η λογική "θα κάνω φροντιστήριο για να δώσω εξετάσεις". Η ύλη αφορά μια περισσότερο κατάσταση όπου ο υποψήφιος γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο και ιδίως τη μαθηματική του μορφή. Η Στοχαστική Ανάλυση για παράδειγμα, δεν είναι τόσο εύκολο αντικείμενο στα Μαθηματικά, ούτε «ξεπετιέται» με κανένα φροντιστήριο της πλάκας (Ελληνική λογική με τα φροντιστήρια στο Πανεπιστήμιο ή για το ΑΣΕΠ ή για το Δικαστικό Σώμα κλπ). Όμως αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της κατανόησης μαθημάτων πάνω στα Αναλογιστικά Μαθηματικά όπως, στο παράδειγμα του ΠΜΣ του Παν. Manchester της Αγγλίας. Τα αντικείμενα (μαθήματα) αυτά δεν είναι και τόσο αυτοτελή όσο αλληλεξαρτώμενοι ευρείς επιστημονικοί τομείς "εξειδίκευσης".

  • Martingales Theory for Finance
  • Time Series Analysis and Forecasting in Finance
  • Generalised Linear Models and Survival Analysis
  • Stochastic Modelling in Finance
  • Actuarial Models 1
  • General Insurance
  • Risk Theory
  • Quantitative Risk Management



Τα μαθήματα με μια πρόχειρη ματιά καλύπτουν πολύ μεγάλο εύρος της Μαθηματικής επιστήμης, ή και σε λιγότερο φανερό σημείο (για κάποιον που δεν γνωρίζει ίσως). Δεν είναι μόνο οι τίτλοι που προφανώς παραπέμπουν σε Μαθηματικά Στατιστικής και Στοχαστικών Διαδικασιών.

Έτσι, οι Αναλογιστές είναι ελάχιστοι σε κάθε χώρα. Σαφώς και οι άριστοι Μαθηματικοί μπορούν να γίνουν Αναλογιστές (δεν υπάρχει αντιστροφή στη συνεπαγωγή για ευνόητους λόγους) χωρίς όμως να σημαίνει ότι θα είναι επιτυχημένοι επαγγελματίες στην πράξη. Πάντα υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες. Είναι τα ενδιάμεσα βήματα που συνήθως αποσιωπούνται. Αλλιώς τα υπολογίζουμε στο χαρτί και αλλιώς εμφανίζονται στην πράξη. Ή αλλιώς τα φανταζόμαστε πολλές φορές, συνήθως όχι και τόσο κοντά στην πραγματικότητα που δεν θέλουμε να βλέπουμε. Αυτό που θα πρότεινα σε ένα παιδί που δελεάζεται από αυτό το χώρο εργασίας, θα ήταν να αναλύσει πρώτα τις λέξεις: «Αναλογιστικά Μαθηματικά» και να δει ότι η μια λεξούλα είναι Μαθηματικά. Σε επόμενο επίπεδο θα πρέπει να κατανοήσει ότι είναι Μαθηματικά για την Αναλογιστική (Actuary). Mόνο και μόνο ο ορισμός ότι an actuary is a business professional who deals with the measurement and management of risk and uncertainty καθιστά εμφανή την αναζήτηση περίπλοκων μαθηματικών. Ο business professional θα πρέπει να γνωρίζει και επικοινωνιακές δεξιότητες αλλιώς θα είναι ακατάλληλος για τη διαχείριση περίπλοκων συστημάτων λήψης αποφάσεων στον πραγματικό επιχειρηματικό κόσμο.

Οι λέξεις measurement, risk και management αναφέρονται στη Θεωρία Πιθανοτήτων σε όχι και τόσο υπολογιστική μορφή, όσο σε rigorous θεωρήματα της (Κλασικής) Ανάλυσης. Σε πολλά βιβλία γίνεται προφανής αναφορά στα 2-3 πρώτα κεφάλαια, στη Θεωρία Μέτρου και Ολοκλήρωσης (άλλο πυκνογραμμένο αντικείμενο των θεωρητικών Μαθηματικών) σε σημείο που δεν γίνεται εμφανής διαχωρισμός μεταξύ του "γοητευτικού" κλάδου του Financial, Actuarial Risk και του κλασικού μαθηματικού βιβλίου προχωρημένης Ανάλυσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Konstantinosg00

Νεοφερμένος

Ο Konstantinosg00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γεωγραφίας Χαροκοπείου. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Γεια σας, είμαι μαθητής δευτερας λυκείου, θετική κατεύθυνση. Λογω οικονομικής κατάστασης θελω να περάσω οπωσδήποτε Αθήνα, για να μην πληρωνω νοικια. Ως πρωτη επιλογη εχω το μαθηματικο του εκπα, ωστόσο εχω και κάποιες εναλλακτικές σε περίπτωση που δεν πιασω τη βαση για μαθηματικο( 16060 φετος) . Αυτες ειναι οι εξης:
Εφαρμοσμενων μαθηματικών και φυσικων επιστημων - ΕΜΠ (16024)
Στατιστικης - ΟΠΑ (13158 )
Γεωλογιας και γεωπεριβαλλοντος - ΕΚΠΑ (13468 )
Γεωγραφιας - Χαροκοπειο (11324)

Αυτο που δεν εχω αποφασισει είναι ποια απο τις εναλλακτικές αυτες να προτιμήσω και με ποια σειρα να τις βαλω στο μηχανογραφικο του χρόνου. Τι μου προτείνετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Σπούδασε το αντίκειμενο και μην πας σε μία σχολή απλώς για να πάρεις ένα χαρτί. Έχοντας σχεδόν τελειώσει το 5ο εξάμηνο (ήτοι μπαίνω στο 2ο μισό της σχολής μου πλέον) η διαπίστωσή μου είναι ότι από τα 280 άτομα που ησήχθησαν το 2014 στο τμήμα μου, 1/2 θα πάρει πτυχίο στα 5-6 χρόνια, 1/4 θα πάρει στα 7-8-9 και 1/4 θα πάρει πτυχίο από 10 χρόνια έως ποτέ.

Το να σπουδάσεις σε μία άλλη πόλη έχει ένα μέσο κόστος της τάξεως των 8.000 ευρώ το χρόνο. Συνολικά 30-40 χιλιάδες δηλαδή, αναλόγως αν θα πας σε 4ετή ή 5ετή σχολή. Δεν είναι μεγάλο ποσό, αν πρόκειται για ένα αντικείμενο που α) σε ενδιαφέρει να σπουδάσεις και β) σε ενδιαφέρει να το εξασκήσεις ως επάγγελμα.
Κυρίως δεν είναι μεγάλο ποσό, αν το συγκρίνεις με το κόστος του να περάσεις σε μία σχολή που δεν σε ενδιαφέρει στην Αθήνα, προκειμένου να "εξοικονομήσεις" χρήματα. Γιατί εκεί πρέπει να λάβεις υπόψιν ότι σπουδάσεις κάτι που δεν πρόκειται να επαγγελθείς, σπαταλάς δηλαδή τον χρόνο σου σε σπουδές αντί να πιάσεις μια δουλειά (3.500-4.000 ευρώ το χρόνο τουλάχιστον οι χαμένες απολαβές), χάνεις εργασιακή εμπειρία, η οποία θα σου επέτρε καλύτερες προοπτικές στο μέλλον και υψηλότερες απολαβές κ.ο.κ.

Οι σπουδές είναι επένδυση στο μέλλον. Μπορεί να διευρύνεις τους ορίζοντες σου, μαθαίνεις νέους τρόπους σκέψεις και όλα τα σχετικά. Αλλά στο τέλος της μέρας, αν σπουδάσεις Μηχανικός, για να πας να κάνεις καριέρα σερβιτόρου, τζάμπα ο χρόνος που έφαγες πάνω στα βιβλία, αντί να μαθαίνεις να κρατάς δίσκο. Υπάρχει το ιδεαλιστικό και το ρεαλιστικό κομμάτι. Και η ουσία είναι, αν σπουδάζεις για να σπουδάζεις, βρες και κάνε κάτι άλλο καλύτερα. Ιδίως αν η οικονομική κατάσταση της οικόγενειας είναι μέτρια έως κακή.

Στο οποίο να προσθέσω, το σε τι οικονομική κατάσταση βρίσκεστε οικογενειακώς, συζήτα το πρώτα με τους γονείς σου. Αν οι ίδιοι σου λένε ότι μπορούν να σπουδάσεις το αντικείμενο που σε ενδιαφέρει σε άλλη πόλη, δεν είναι ούτε αφελείς, ούτε ονειροβάμονες. Καλή επιτυχία! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Konstantinosg00

Νεοφερμένος

Ο Konstantinosg00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γεωγραφίας Χαροκοπείου. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Ευχαριστώ για την απάντησή σου,αλλα πρωτα απ'ολα εγω θέλω να εξοικονομησω χρήματα, και επιπλέον, η Αθήνα μου αρέσει πιο πολυ. Δεν είμαι και αδιαφορος για τις αλλες σχολες που ανεφερα, απλα τις θεωρω δευτερευουσες. Δεν νομίζω οτι θα μου κοστίσει ιδιαίτερα αν δεν μπω μαθηματικο, μιας και ολες οι παραπάνω σχολες δεν έχουν και τις πιο υψηλες προοπτικές εργασίας. Απλα δεν ξέρω ποια να διαλεξω σαν κυρια εναλλακτική
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Με τη σειρά που τα έγραψες βάλ' τα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,957 μηνύματα.
@DumeNuke
Ξέρεις πόσο καλύτερο είναι από στατική άποψη να κρατάς δίσκο έχοντας τελειώσει Μηχανικός? :D

Οικονομοτεχνικά όπως το θέτεις συμφωνώ μαζί σου, αλλά δεν ζούμε ένα ντετερμινισμό. Ο τρόπος σκέψης που έχεις κερδίσει, σου δίνει τη δυνατότητα (σε ένα βαθμό, γιατί μπλέκουν και άλλοι παράγοντες), ακόμη και αν δεν βρεις δουλειά στο αντικείμενο σπουδών σου, να κάνεις τις κατάλληλες επιλογές για να καταφέρεις περισσότερα.

Επίσης το παιδί δεν έχει βάλει τόσο άσχετες σχολές ν-προτίμησης.

Με τη σειρά μου θα του πρότεινα να δει και άλλες σχολές θετικών επιστημών (μιας και είναι θετική), πιο κοντά βέβαια στον αρχικό του στόχο, όπως το χημικό/φυσικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ParisGr

Νεοφερμένος

Ο ParisGr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Είμαι μαθητής Α΄Λυκείου και μάλλον, χωρίς να έχω κατασταλάξει ακόμα, προσανατολίζομαι σε κάποια από αυτές τις δύο Σχολές:
Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, και Σχολή Μηχανικών Υπολογιστών (ΤΕ).
Υπάρχει κάποιος που να φοιτά σε αυτές τις Σχολές και να έχει εμπειρία;
Είναι καλές Σχολές;
Τι απαιτήσεις έχουν;
Πού μπορεί να δουλέψει ο απόφοιτος;
Έχουν πολλά και δύσκολα μαθηματικά, όπως σε άλλες Σχολές Πληροφορικής, όπως με ενημέρωσαν φίλοι εδώ, σε άλλο σημείο του forum;
Κάνουν και μαθήματα hardware (με ενδιαφέρουν)
Αν γνωρίζει κάποιος ας μου πει, γιατί έχω πελαγώσει!
Ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Αναρωτιέμαι αν κάποιος μας τρολλάρει πάλι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά! Φοιτώ σε επαρχιακό σχολείο , στην πρώτη τάξη του λυκείου.. Από το Γυμνάσιο , ειδικά, μου αρέσουν πολύ τα μαθηματικά και ασχολούμαι μαζί τους συνεχώς. Έχω καλούς βαθμούς και στην Άλγεβρα και στην Γεωμετρία. Γενικότερα, μου αρέσουν όλα τα μαθήματα θετικών επιστημών που διδασκόμαστε( Φυσική, Χημεία κτλ) . Φέτος, λοιπόν , άρχισα να σκέφτομαι για το τι θέλω να κάνω στη ζωή μου. Τι θέλω να σπουδάσω, ειδικότερα. Είμαι κοινωνικός άνθρωπος και θα μου άρεσε να γίνω καθηγήτρια.( Θα έλεγα και δασκάλα , αλλά δεν τα βγάζω πέρα με τα μικρά παιδιά, προτιμώ να ασχολούμαι με έφηβους). Θα μου άρεσε να σπουδάσω μαθηματικά και μετά να κάνω φροντιστήρια, ή αν καταφέρω να μπω στο δημόσιο στη δευτεροβάθμια. Εδώ όμως βρίσκεται και το πρόβλημα... Θα έχω επαγγελματική αποκατάσταση ; Θα καταφέρω να μπω στο δημόσιο; Θα έχουν ζήτηση τα φροντιστήρια μέχρι να τελειώσω εγώ;
Ο καθηγητής της γεωμετρίας, μου έχει πει πολλές φορές, ότι θα ήταν ωραίο ένα κορίτσι να σπουδάσει αρχιτέκτονας.. Όμως, δεν ξέρω αν θα μου αρέσει και πολύ αυτό και σκέφτομαι ότι θα πρέπει να αλλάξω σχολείο γιατί στο δικό μου δεν γίνονται μαθήματα σχεδίου. Επίσης, δεν ξέρω ούτε εκεί αν θα έχω επαγγελματική αποκατάσταση.. Και θεωρώ πως σημαντικός παράγοντας, είναι και τα χρόνια της σχολής.. Η αρχιτεκτονική , λένε , έχει περίπου 7 χρόνια μέσο όρο για να την τελειώσεις. Αν θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει, θα το εκτιμούσα πολύ! :) ( Ξέρω ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα, αλλά θέλω να ξέρω, και να μου λυθούν οι απορίες)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top