Επαναλήψεις για τις Πανελλαδικές

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 235 μηνύματα.
Καθώς έχουμε εμείς οι φετινοί διαγωνιζόμενοι φτάσει σε ένα σημείο όπου αρχίζει πλέον η επανάληψη, παίρνω πρωτοβουλία να ρωτήσω πώς ο καθένας αξιολογεί μία "καλή" επανάληψη. Θεωρώ ότι ο αυξημένος βαθμός δυσκολίας - αν και όχι κατά πολύ - των διαγωνισμάτων/ασκήσεων μπορεί να φανεί πιεστικός.
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 865 μηνύματα.
My biggest flex: Βγάζω οικονομία-κόμματα από δυο φορές την κάθε παράγραφο σε 8-9 ώρες
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Καθώς έχουμε εμείς οι φετινοί διαγωνιζόμενοι φτάσει σε ένα σημείο όπου αρχίζει πλέον η επανάληψη, παίρνω πρωτοβουλία να ρωτήσω πώς ο καθένας αξιολογεί μία "καλή" επανάληψη. Θεωρώ ότι ο αυξημένος βαθμός δυσκολίας - αν και όχι κατά πολύ - των διαγωνισμάτων/ασκήσεων μπορεί να φανεί πιεστικός.
Η σημασία της επανάληψης είναι να θυμηθείς αυτά που έχεις κάνει και να εστιάσεις σε λεπτομερειες και κάποιες αδυναμίες σου (π.χ σημεία που σε δυσκολεύουν ή δεν έχεις κατανοήσει πλήρως). Όσον αφορά τα διαγωνίσματα και τις ασκήσεις εφόσον έχεις κατανοήσει τα βασικά είναι σημαντικό να κανεις και κάτι πιο δύσκολο γιατί δεν μπορείς να ξέρεις στις πανελλήνιες τι θα πέσει οποτε πρέπει να έχεις προετοιμαστεί. Αυτό φυσικά εξαρτάται και από τη φύση του εκάστοτε μαθήματος
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top