Επανάσταση στα μαθηματικά από την Σιγκαπούρη

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Επανάσταση στα μαθηματικά από την Σιγκαπούρη


Κάτι τρέχει με τη Σιγκαπούρη. Τα τελευταία χρόνια έρχεται σταθερά πρώτη (άντε, δεύτερη) σε όλους τους διεθνείς πίνακες όσον αφορά τις επιστήμες- και δη τα Μαθηματικά.Και να σκεφτεί κανείς πως στις τάξεις του δημοτικού η προπαίδεια θεωρείται «non grata», η μηχανική αποστήθιση απαγορεύεται και τα παιδιά ενθαρρύνονται να κάνουν φασαρία.

Τα Μαθηματικά της Σιγκαπούρης, το πρόγραμμα εκμάθησης Μαθηματικών που εφήρμοσε η χώρα τη δεκαετία του 1990, έχουν γίνει πλέον διάσημα σε ολόκληρο τον κόσμο και έχουν αρχίσει να υιοθετούνται σε διάφορες χώρες, ανάμεσά τους η Βρετανία και οι ΗΠΑ. Σε τι ακριβώς συνίστανται; Κατ΄ αρχάς, πρέπει να επισημανθεί πως το περιεχόμενο της «σχολικής ύλης» δεν διαφέρει ιδιαίτερα από εκείνο στην Ευρώπη: τα ίδια πράγματα μαθαίνουν τα παιδιά, απλώς με διαφορετικόκαι όπως αποδεικνύουν οι διεθνείς πίνακες, καλύτερο- τρόπο.

Παίζουν και μαθαίνουν
Όπως επισημαίνει η Λινγκ Γιουάν, υπεύθυνη Μαθηματικών στο Καθολικό Γυμνάσιο της Σιγκαπούρης, η οποία βρέθηκε πρόσφατα στη Βρετανία για μία σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων, κλειδί στο πρόγραμμα που εφαρμόζεται στην Σιγκαπούρη είναι η διασφάλιση ότι τα παιδιά πρέπει πρώτα να κατανοήσουν τα βασικά προτού περάσουν στα περίπλοκα - και ο καλύτερος τρόπος να κατανοήσουν τα βασικά είναι η οπτικοποίηση των αριθμών και της αναλογίας μέσω του παιχνιδιού. :D:D:D

«Αν μπείτε σε μια τάξη μας θα πάθετε σοκ» λέει η Γιουάν. «Θα ψάχνετε να βρείτε τη δασκάλα και δεν θα μπορείτε! Δεν θα είναι μπροστά στον πίνακα, αλλά θα δουλεύει με τη μία ή την άλλη ομάδα παιδιών στα θρανία τους. Επίσης, γίνεται πολύς θόρυβος, ενώ ενθαρρύνουμε τα παιδιά να λύνουν από κοινού τα προβλήματα. Καμιά φορά, οι γονείς έρχονται να μας δουν ανήσυχοι, γιατί τα παιδιά τους λένε πως στα Μαθηματικά παίζουν συνεχώς παιχνίδια. Όταν όμως βλέπουν τα αποτελέσματά τους στις εξετάσεις, είναι πανευτυχείς». Πρακτικές ασκήσεις
Οι δάσκαλοι επιμορφώνονται με παραδείγματα πρακτικών ασκήσεων και τρόπους εικονογράφησης των μαθηματικών εννοιών, γεγονός που τους βοηθάει ιδιαίτερα μιας και στο δημοτικό οι εκπαιδευτικοί δεν είναι εξειδικευμένοι στα Μαθηματικά, αλλά διδάσκουν όλα τα μαθήματα. «Διδάσκω από το 1973 και ποτέ δεν μου άρεσαν τα σχολικά εγχειρίδια ούτε ο τρόπος που διδάσκουμε τα Μαθηματικά στα παιδιά», λέει ο Μπέρνι Γουέστακοτ, υπεύθυνος Μαθηματικών σε ένα δημοτικό του Χερτφορντσάιρ που έχει αρχίσει να υιοθετεί τα Μαθηματικά της Σιγκαπούρης. «Πάντα έψαχνα κάτι πιο δημιουργικό και διασκεδαστικό ώσπου πριν από λίγα χρόνια έμαθα για τα Μαθηματικά της Σιγκαπούρης και μου φάνηκαν τέλεια. Αντί να μαθαίνουν στα παιδιά να αποστηθίζουν δεδομένα και πράξεις, δίνεται έμφαση στην εκμάθηση των μαθηματικών εννοιών με την πρακτική εμπειρία. :no1::no1::no1:

Πράγματι, έχουμε δει στα παιδιά μας μεγάλη βελτίωση όσον αφορά την ικανότητά τους να λύνουν προβλήματα».

Πηγή:ΤΑ ΝΕΑ, 03 Ιουλίου 2009

Κι εμείς εδώ αποστηθίζουμε αποδείξεις θεωρείες που στο μέλλον θα ξεχάσουμε....
(Η Ελλάδα σε επίπεδο εκπαιδευτικού συστήματος έρχεται 83η από τις 151 και 52η στη διδασκαλία μαθηματικών).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papaki94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Θοδωρής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 129 μηνύματα.
Και στην Ελλαδα γίνεται ακριβώς το αντίθετο . Τα παιδία μισούν τα μαθηματικά ( ένα ενδιαφέρον μαθημα κατα την γνώμη μου) . Γιατί οι αρμόδιοι δεν προσπαθούν να λλάξουν την σημερινή κατάσταση λαμβάνοντας παράδειγμα το συστημα της Σιγκαπούρης ???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Γιατί αν οι γονείς εκεί πέρα πάνε να τους δουν ανήσυχοι, οι γονείς εδώ θα πάνε να τους δουν εξαγριωμένοι.
Και γιατί, σαφώς, θέλει σχεδιασμό, ενημέρωση των εκπαιδευτικών, χρήματα, κι αυτά -λένε πως- δεν τα έχουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
KΚατγά τη γνώμ ημου δε θέλει και πολλές δαπάνες να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας. ΤΟ θέμα είναι το πως συντάσσεται το αναλυτικό πρόγραμμα, η εκπαίδευση και κατάρτιση των εκπαιδευτικών και να φύγει η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία.

Δε μπορώ να φανταστώ το μαθηματικό μου αναμεσα σε παιδιά και να γίνεται φασαρία...Μακάρι όμως να υπήρχε αυτό το ομαδικό πνεύμα...που αναφέρεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
οταν παψει το εκπαιδευτικο συστημα μας να συντηρει μια αγωνη ''δηθεν'' παιδεια τοτε μονο μπορει να γινει κατι...νομιζω παραδειγματα υπαρχουν πολλα απο λανθασμενο τροπο διδασκαλιας
-----------------------------------------
Δε μπορώ να φανταστώ το μαθηματικό μου αναμεσα σε παιδιά και να γίνεται φασαρία...Μακάρι όμως να υπήρχε αυτό το ομαδικό πνεύμα...που αναφέρεται


χα χα !εγω να δεις,προκειται για τον πιο αντιπαθητικο ανθρωπο που εχω συναντησει


οι επιστημες ειναι ομορφες ,οχι ομως παντα και οι ανπρωποι που μας τις ''διδασκουν''
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Αυτό ξαναπές το!!!...Παρεπιπτόντως έχετε γαμάτες παραλίες....Αυτή η Βγλα και ο Άγιος Προκόπης ήταν το κάτι άλλο...χαχαχα

Μακάρι και οι καθηγητές να είχαν αυτή την ομορφιά των επιστημών...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
KΚατγά τη γνώμ ημου δε θέλει και πολλές δαπάνες να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας. ΤΟ θέμα είναι το πως συντάσσεται το αναλυτικό πρόγραμμα, η εκπαίδευση και κατάρτιση των εκπαιδευτικών και να φύγει η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία.

Δε θέλει χρήματα για να κάνεις τους εκπαιδευτικούς να αλλάξουν μυαλό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza_dora

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pizza_dora αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 165 μηνύματα.
Οντως, το επαγγελμα του δασκαλου ειναι πολυ υποτιμημενο. Θα επρεπε να αυξησουν και τους μισθους για να βρεθουν και τα κινητρα επιτελους!

Παντως εχει σημασία και ο εκπαιδευτικος τωρα, δεν φταίει μονο το συστημα διδασκαλιας. Τον μαθηματικό μου το λατρευα! Με κανονικες μεθοδους διδασκε, αλλα ειχε τοση ενεργεια, κατειχε τοσο πολυ το αντικειμενο και οι παρατηρησεις του ήταν τόσο στοχευμενες, που εβγαζε σε μιση ωρα, υλη που μας εκανε η καθηγητρια στο σχολειο σε 1 μηνα...

Και η φασαρία στην ελλαδα συνηθως δεν εχει σχεση με το μαθημα...:( Μακαρι να υπηρχε τοσο πολυ ενδιαφερον ωστε να δημιουργουταν αναμπουμπουλα μόνο και μόνο για να συζητησουν για ασκησεις μαθηματικων! Θα ηταν η ιδανικη ταξη... Και τετοια νοοτροπια δεν μπορεις να την περασεις ξαφνικα στο γυμνασιο ή στο λυκειο. Τετοιου ειδους εκπαιδευση πρεπει να ξεκινησει απο το νηπιαγωγιο, ωστε να μαθουν τα παιδια να κανουν φασαρια συζητωντας για μαθηματικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
KΚατγά τη γνώμ ημου δε θέλει και πολλές δαπάνες να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας. ΤΟ θέμα είναι το πως συντάσσεται το αναλυτικό πρόγραμμα, η εκπαίδευση και κατάρτιση των εκπαιδευτικών και να φύγει η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία.

Δε μπορώ να φανταστώ το μαθηματικό μου αναμεσα σε παιδιά και να γίνεται φασαρία...Μακάρι όμως να υπήρχε αυτό το ομαδικό πνεύμα...που αναφέρεται

αναφερεται στο δημοτικο, οχι στο γυμνασιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gialouris

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 105 μηνύματα.
Μια δασκάλα στο δημοτικό, όταν πήγαινε ο αδερφός μου, μετά από κάποια χρόνια αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο διδασκαλίας της, να πάρει για όλα τα παιδιά με δικά της λεφτά τετράδια(όχι για όλα τα μαθήματα φυσικά), φακέλους, στυλό κτλ αλλά απ'ότι έμαθα κάποιοι γονείς όχι μόνο θύμωσαν αλλά και την έβρισαν κατά την ενημέρωση γονέων... Δηάδή τι να πει κανείς!:mad: Κάτι καλό πάει να κάνει κάποιος και πέφτουν όλοι να τον φάνε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eftychialou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eftychialou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Τα μαθηματικά μου αρέσουν πολύ...όμως δυσκολεύομαι, εαν γινόταν σωστή εκμάθηση θα τα λάτρευα....:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AEK21

Νεοφερμένος

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 14 μηνύματα.
:Dεμας ο μαθηματικος μας κ στην Α κ στη Β ταξη πρωτα μας γραμματική κ συντακτικό κ αν μεινει ωρα μαθηματικά. Οταν πηγαν οι γονεις μου να τον ρωτησουν άρχισε να τους μιλαει για γλωσσα που τα παιδειά σήμερα δεν ξερουν να χειριστούν κ δεν καταλαβαίνουν τιποτα. Αντε επειτα να κανεις μαθημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Οντως, το επαγγελμα του δασκαλου ειναι πολυ υποτιμημενο. Θα επρεπε να αυξησουν και τους μισθους για να βρεθουν και τα κινητρα επιτελους!

Παντως εχει σημασία και ο εκπαιδευτικος τωρα, δεν φταίει μονο το συστημα διδασκαλιας. Τον μαθηματικό μου το λατρευα! Με κανονικες μεθοδους διδασκε, αλλα ειχε τοση ενεργεια, κατειχε τοσο πολυ το αντικειμενο και οι παρατηρησεις του ήταν τόσο στοχευμενες, που εβγαζε σε μιση ωρα, υλη που μας εκανε η καθηγητρια στο σχολειο σε 1 μηνα...

Και η φασαρία στην ελλαδα συνηθως δεν εχει σχεση με το μαθημα...:( Μακαρι να υπηρχε τοσο πολυ ενδιαφερον ωστε να δημιουργουταν αναμπουμπουλα μόνο και μόνο για να συζητησουν για ασκησεις μαθηματικων! Θα ηταν η ιδανικη ταξη... Και τετοια νοοτροπια δεν μπορεις να την περασεις ξαφνικα στο γυμνασιο ή στο λυκειο. Τετοιου ειδους εκπαιδευση πρεπει να ξεκινησει απο το νηπιαγωγιο, ωστε να μαθουν τα παιδια να κανουν φασαρια συζητωντας για μαθηματικα.


Μιας και πιάσαμε το θέμα το μισθών. Η οικονομολόγος στο σχολείο μας με 28 έτη προϋπηρεσίας και δύο παιδιά παίρνει 1700 με 1800 Ευρώ. Δεν το βρίσκω και κακό για να είμαι ειλικρινής. Στον ιδιωτικό τομέα (εκτός από τα υψηλόβαθμα στελέχη) δεν παίρνουν τέτοια λεφτά πόσο μάλλον για πέντε ώρες που κάθονται στο σχολείο οι καθηγητές.
Δε λέω καθηγητές είναι πρέπει να πληρώνονται και όσοι δουλεύουν καλά το αξίζουν. Αλλά δεν είναι και λίγα αυτά που παίρνει η οικονομολόγος μας...

Οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί είναι αδικημένοι οι καθηγητές όχι και τόσο (ειδικά αυτοί που δε δουλεύουν καλά...θα έπρεπε να πάρουν πόδι).

Και για να έρθω στο θέμα μας όταν η πρόσληψη ενός εκπαιδευτικού εξαρτάται μόνο και μόνο από το τί θα γράψει στον ΑΣΕΠ και τίποτά άλλο (συνέντευξη, ψυχομετρικά τεστ, ικανότητα διδασκαλίας, αξιολόγηση) όπως γίνεται στο εξωτερικό τί να πει κανείς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chrysa32485

Νεοφερμένος

Η Χρύσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ελληνικό (Αττική). Έχει γράψει 65 μηνύματα.
:Dεμας ο μαθηματικος μας κ στην Α κ στη Β ταξη πρωτα μας γραμματική κ συντακτικό κ αν μεινει ωρα μαθηματικά. Οταν πηγαν οι γονεις μου να τον ρωτησουν άρχισε να τους μιλαει για γλωσσα που τα παιδειά σήμερα δεν ξερουν να χειριστούν κ δεν καταλαβαίνουν τιποτα. Αντε επειτα να κανεις μαθημα

Δυστυχώς οι περισσότεροι δάσκαλοι προέρχονται από τη θεωρητική. Δεν έχω τίποτα με την κατεύθυνση, το κάθε άλλο. Δυστυχώς όμως τα περισσότερα παιδιά της θεωρητικής δεν τα πάνε καλά με τα μαθηματικά. Πως λοιπόν θα τα μεταδώσουν σωστά στα παιδάκια του δημοτικού και πως θα τα κάνουν να τα αγαπήσουν? Βέβαια, δεν συνίσταται εκεί το πρόβλημα της επαίδευσης αλλά είναι ένα ακόμη θέμα που πάσχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Μιας και πιάσαμε το θέμα το μισθών. Η οικονομολόγος στο σχολείο μας με 28 έτη προϋπηρεσίας και δύο παιδιά παίρνει 1700 με 1800 Ευρώ. Δεν το βρίσκω και κακό για να είμαι ειλικρινής. Στον ιδιωτικό τομέα (εκτός από τα υψηλόβαθμα στελέχη) δεν παίρνουν τέτοια λεφτά πόσο μάλλον για πέντε ώρες που κάθονται στο σχολείο οι καθηγητές.
Δε λέω καθηγητές είναι πρέπει να πληρώνονται και όσοι δουλεύουν καλά το αξίζουν. Αλλά δεν είναι και λίγα αυτά που παίρνει η οικονομολόγος μας...

Οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί είναι αδικημένοι οι καθηγητές όχι και τόσο (ειδικά αυτοί που δε δουλεύουν καλά...θα έπρεπε να πάρουν πόδι).

Και για να έρθω στο θέμα μας όταν η πρόσληψη ενός εκπαιδευτικού εξαρτάται μόνο και μόνο από το τί θα γράψει στον ΑΣΕΠ και τίποτά άλλο (συνέντευξη, ψυχομετρικά τεστ, ικανότητα διδασκαλίας, αξιολόγηση) όπως γίνεται στο εξωτερικό τί να πει κανείς...

Ναι, οι μισθοί τους είναι σχετικά εντάξει. Αν θέλουν αύξηση, να απαιτήσουν όχι μόνο αύξηση, αλλά και περισσότερες ώρες στο σχολείο, για να μπορέσουν να καλύψουν την ύλη και τις ψυχομαθησιακές ανάγκες των παιδιών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chrysa32485

Νεοφερμένος

Η Χρύσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ελληνικό (Αττική). Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Μιας και πιάσαμε το θέμα το μισθών. Η οικονομολόγος στο σχολείο μας με 28 έτη προϋπηρεσίας και δύο παιδιά παίρνει 1700 με 1800 Ευρώ. Δεν το βρίσκω και κακό για να είμαι ειλικρινής. Στον ιδιωτικό τομέα (εκτός από τα υψηλόβαθμα στελέχη) δεν παίρνουν τέτοια λεφτά πόσο μάλλον για πέντε ώρες που κάθονται στο σχολείο οι καθηγητές.
Δε λέω καθηγητές είναι πρέπει να πληρώνονται και όσοι δουλεύουν καλά το αξίζουν. Αλλά δεν είναι και λίγα αυτά που παίρνει η οικονομολόγος μας...

Οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί είναι αδικημένοι οι καθηγητές όχι και τόσο (ειδικά αυτοί που δε δουλεύουν καλά...θα έπρεπε να πάρουν πόδι).

Και για να έρθω στο θέμα μας όταν η πρόσληψη ενός εκπαιδευτικού εξαρτάται μόνο και μόνο από το τί θα γράψει στον ΑΣΕΠ και τίποτά άλλο (συνέντευξη, ψυχομετρικά τεστ, ικανότητα διδασκαλίας, αξιολόγηση) όπως γίνεται στο εξωτερικό τί να πει κανείς...
Στα κριτήρια για την πρόσληψη στην Ελλάδα ξέχασες τις γνωριμίες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 66 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Όταν πρίν μερικές μέρες μιλούσαμε γιά παιδιά που με 19000 μόρια θα μπούν να γίνουν δάσκαλοι μερικά από τα παιδιά αυτά μού την έπεσαν γιατί λέει ειρωνεύομαι τους δασκάλους ενώ θα έπρεπε να καταλάβουν ότι δεν χρειάζονται τόσα μόρια γιά να γίνεις δάσκαλος.Τα περισσότερα από αυτά τα παιδιά είναι από τη θεωρητική κατεύθυνση που ποτέ δεν θα μπορέσουν να διδάξουν σωστά τα μαθηματικά στα παιδιά μας.Δεν αρκεί να λες επειιδή αγαπώ τα παιδιά θέλω να γίνω δάσκαλος.Είναι άλλοθι η αγάπη γιά τα παιδιά.Γιά ρωτήστε τους μαθηματικούς στο Γυμνάσιο να σας πουν τι ποσοσστό μαθητών φτάνει από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο έχοντας αποκτήσει τουλάχιστον τη στοιχειώδη μαθηματική σκέψη σε αυτή την ηλικία.Οι περισσότεροι θα σας πουν τη δράση κλισέ: "Στρατιές ανίδεων μαθητών καταφτάνουν στο Γυμνάσιο".
Όχι ότι κι εκείνοι μετά δεν έχουν τις ευθύνες τους.Ο καθένας λέει άσε θα τα μάθει στην επόμενη τάξη μικρό είναι ακόμη το παιδί.
Δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία στο φούλ σε όλες τις βαθμίδες.
Αλλά θα πρέπει να συμφωνήσουμε ότι δεν μπορεί να γίνεται ο καθένας αυτό που θέλει να γίνει απλά, αλλά αυτό που θέλει να γίνει και να το αξίζει ταυτόχρονα.
Είναι μεγάλη υπόθεση να παίρνεις στα χέρια σου μικρά παιδιά και να τα διαμορφώνεις.Οι ευθύνες τού εκπαιδευτικού περιορίζονται λίγο, όσο το παιδί μεγαλώνει και έχει την ικανότητα να κρίνει μόνο του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top