Εξεταστική

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
το εκανα και μου βρηκε το για x<38 270 ατομα..μετα πηρα απο την αρχη για x<38 για τα 1200 ατομα και μου βγηκαν 790..πηρα μετα x>42 για τα ατομα που εμειναν και μου βρηκαν 270 ατομα..ετσι ειναι?

Πρόσεξε πώς διαβάζεις τον πίνακα της κανονικής κατανομής! Έχεις σωστά γράψει το εξής:


Από εδώ και πέρα, τώρα, πρέπει να δεις τι πίνακα της κανονικής έχεις στο πίσω μέρος του βιβλίου σου - ή όπου είναι αυτός, τέλος πάντων.

Αν είναι σαν τον παρακάτω:
1581448374868.png

Τότε έχεις:



οπότε και μπορείς να πεις:



και να κάνεις τις πράξεις σου. Αν όμως έχεις έναν πίνακα σαν κι αυτόν:

1581448618503.png

τότε παίρνεις τα «μισά» εμβαδά, άρα ισχύει ότι:



οπότε παίρνεις ότι:



Έτσι, σε αυτήν την περίπτωση, έχεις:



που είναι, προφανώς, το ίδιο με πριν, και συνεχίζεις κατά τα γνωστά.

Προσοχή, λοιπόν, στο τι πίνακα χρησιμοποιείς!
 

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
Στρατός αρρώστια και εξεταστική ... Δεν χρειάζονται πολλά για να μην πάω καλά ...τελείωσα τέταρτο έτος με τέσσερα για πτυχίο και πήγα στο τρία για πτυχίο ...
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.
Έφυγε και το 4ο μάθημα!Περιφερειακη ανάπτυξη έγραφα,σίγουρα πάνω από 8!!!

Ένα μάθημα και τέλος!!!
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Πραγματικά για λύπηση φίλε.Τι να πω.
Εμάς μέχρι τώρα είναι πολύ καλοί αυτοί που έχουμε.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Λίγο ασχετο έπαθα σοκ με το ποσό αντιγραφή πέφτει στο πανεπιστήμιο🤣

Δεν το περιμενα



Η αντιγραφή που πεφτει ειναι ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΉ .
Σε μας τουλάχιστον ,οφείλεται σε μεγαλο βαθμο οτι οι επιτηρητές ειναι απλα μεταπτυχιακοι κι 1-2 χρονια πανω απο εμας που κανουν αγγαρεία και αισθανόταν ασχημα να κανουν παρατηρήσεις.
Πάντως τα ιδια συμβαίνουν κι σς αλλα τμήματα του ΑΠΘ, φιλη μου στην οδοντιατρική λεει οτι γίνεται της τρελής.
Αυτο που εμένα με ενοχλούσε παντα , είναι οτι πολλες φορες δεν ειναι παιδιά που απλα θέλουν να περάσουν το μάθημα αρα ειναι καπως -λιγότερο - μεμπτό.Παρα πολλοι θελουν απλα απο το 7 να πανε στο 8/9 μεσω της βοήθειας του κινητού...😅
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Κακώς είστε ανεκτικοί στο θέμα της αντιγραφής πάντως... :) Απλά λέω..!
 

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 14,802 μηνύματα.
Κάτι πρέπει να γίνει με την εξεταστική περίοδο. Δεν γίνεται να επιφορτίζομαι με ΤΟΣΟ άγχος για 1μηνα που κρατά η εξεταστική. Δεν είναι μόνο η δυσκολία των μαθημάτων, αλλά και οι ενοχές σου για 30 ημέρες. Δεν διάβασα σήμερα, δεν ήταν αρκετό, τώρα θα έπρεπε να διαβάζω .
Ψυχοφθόρο.

Εκτός απροόπτου, πιστεύω ότι τα πέρασα όλα.
Καλά αποτελέσματα και καλή λευτεριά. :P
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Κακώς είστε ανεκτικοί στο θέμα της αντιγραφής πάντως... :) Απλά λέω..!
Δεν είναι αντιγραφή, είναι ομαδική προσπάθεια.
Που πέρα από την πλάκα δεν είναι εφικτό πολλά μαθήματα να περαστούν από σκονάκια λόγω όγκου ύλης ή φύσης του μαθήματος. Τζάμπα σοκ και χαμός με λίγα λόγια.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,899 μηνύματα.
Κακώς είστε ανεκτικοί στο θέμα της αντιγραφής πάντως... :) Απλά λέω..!
Eσείς φταίτε. Αν όλοι έχουν τα ίδια θέματα φυσικό επακόλουθο είναι η αντιγραφή. Βάλτε τράπεζα θεμάτων και κάθε φοιτητή να έχει τυχαία θέματα από αυτά.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Μεγάλη κουβέντα αυτή και πολύ σωστή!
Αν ήταν στο χέρι μου δεν θα υπήρχαν εξεταστικές με τον τρόπο αυτό, στα θεωρητικά τουλάχιστον μαθήματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Eσείς φταίτε. Αν όλοι έχουν τα ίδια θέματα φυσικό επακόλουθο είναι η αντιγραφή. Βάλτε τράπεζα θεμάτων και κάθε φοιτητή να έχει τυχαία θέματα από αυτά.

Να πω, πάντως, εδώ ότι αυτό ακούγεται απλό αλλά δεν είναι εύκολο και εφαρμόσιμο για όλα τα τμήματα. Πρέπει, μέσα σε όλα τα άλλα να εξασφαλίζεται και η ισοδυναμία της δυσκολίας των θεμάτων που παίρνει ο κάθε φοιτητής, γιατί αλλιώς αλλοιώνεται το τελικό αποτέλεσμα.

Πιο απλό θα ήταν να κάνουμε μία στροφή στο να δίνεται βαρύτητα σε θεματικές εργασίες μέσα στο εξάμηνο κ.λπ., τουλάχιστον για αρχή και μετά βλέπουμε για τράπεζες θεμάτων και τα συναφή.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
Η λύση είναι απλή . Βάζεις πολύ δύσκολα θέματα και αφήνεις ανοικτές τις σημειώσεις . Όποιος μπορεί να αντιγράψει be my guest .

Οι εργασίες μέσα στο εξάμηνο έχουν πολλά θετικά αλλά δυστυχώς δεν είναι καθόλου αξιόπιστες . Στην πράξη όμως μπορούν να χρησιμοποιηθούν για βελτίωση βαθμού κάτι που το βρίσκω πολύ ωραίο και καλό για όσους έχουν σκοπό να ασχοληθούν πράγματι . Μαθαίνεις πολλά απο τέτοιες εργασίες και αν μη τι άλλο έχεις bonus για το τέλος .
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.
Μεγάλη κουβέντα αυτή και πολύ σωστή!
Αν ήταν στο χέρι μου δεν θα υπήρχαν εξεταστικές με τον τρόπο αυτό, στα θεωρητικά τουλάχιστον μαθήματα.
Η καλύτερη εξεταση σε εμάς είναι στην οικονομία.Επειδη έχει καταλάβει τι γίνεται γράφουμε στο εργαστήριο πληροφορικής ανα 20 άτομα με 20 ερωτήσεις ο καθένας από μια δεξαμενή 1.000+ ερωτήσεων.Ετσι είναι αδύνατον να αντιγράψει ο άλλος συν ότι βγαίνει εκείνη την ώρα ο βαθμός του επειδή γράφουμε στον υπολογιστή!!!
Πολύ ωραίο σύστημα!
 

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Ο καλύτερος τρόπος να κοπεί η αντιγραφή είναι εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία, σημειώσεις κλπ. και αντίστοιχα αυξημένη δυσκολία και πίεση χρόνου.

EDIT: A, με πρόλαβαν πριν μερικά μηνύματα. Οκ, καλό είναι να διαβάζω λίγο τα θρεντ πριν απαντάω.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Η λύση είναι απλή . Βάζεις πολύ δύσκολα θέματα και αφήνεις ανοικτές τις σημειώσεις . Όποιος μπορεί να αντιγράψει be my guest .

Οι εργασίες μέσα στο εξάμηνο έχουν πολλά θετικά αλλά δυστυχώς δεν είναι καθόλου αξιόπιστες . Στην πράξη όμως μπορούν να χρησιμοποιηθούν για βελτίωση βαθμού κάτι που το βρίσκω πολύ ωραίο και καλό για όσους έχουν σκοπό να ασχοληθούν πράγματι . Μαθαίνεις πολλά απο τέτοιες εργασίες και αν μη τι άλλο έχεις bonus για το τέλος .
Ο καλύτερος τρόπος να κοπεί η αντιγραφή είναι εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία, σημειώσεις κλπ. και αντίστοιχα αυξημένη δυσκολία και πίεση χρόνου.

EDIT: A, με πρόλαβαν πριν μερικά μηνύματα. Οκ, καλό είναι να διαβάζω λίγο τα θρεντ πριν απαντάω.

Νομίζω ότι αυτό είναι πολύ case specific. Σε αντικείμενα όπως τα μαθηματικά, τα πολύ δύσκολα θέματα πετάνε έξω όλους εκείνους τους φοιτητές που είναι καλοί αλλά θέλουν τον χρόνο τους. Ένα δύσκολο θέμα χρειάζεται πολλές φορές ώρες να ζυμωθεί και να καταλήξει κανείς σε συμπέρασμα. Επομένως, το να αφήνουμε ανοικτές σημειώσεις και να δυσκολεύουμε τα μαθήματα, κάνοντας και τον χρόνο πιο πιεστικό, είναι δώρον άδωρον σε κάποιες περιπτώσεις.

Πιο λογικό μου φαίνεται να βάλουμε ένα mix από μεθόδους εξέτασης στο παιχνίδι, παρά να κολλήσουμε σε έναν «ενιαίο» τρόπο εξέτασης.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
Νομίζω ότι αυτό είναι πολύ case specific. Σε αντικείμενα όπως τα μαθηματικά, τα πολύ δύσκολα θέματα πετάνε έξω όλους εκείνους τους φοιτητές που είναι καλοί αλλά θέλουν τον χρόνο τους. Ένα δύσκολο θέμα χρειάζεται πολλές φορές ώρες να ζυμωθεί και να καταλήξει κανείς σε συμπέρασμα. Επομένως, το να αφήνουμε ανοικτές σημειώσεις και να δυσκολεύουμε τα μαθήματα, κάνοντας και τον χρόνο πιο πιεστικό, είναι δώρον άδωρον σε κάποιες περιπτώσεις.

Πιο λογικό μου φαίνεται να βάλουμε ένα mix από μεθόδους εξέτασης στο παιχνίδι, παρά να κολλήσουμε σε έναν «ενιαίο» τρόπο εξέτασης.

Εγώ δεν συμφωνώ με την πίεση χρόνου για τον λόγο που είπες,μπορεί κάποιος να σκαλώσει ή οτιδήποτε .Το σωστό είναι να υπάρχει μια στάνταρ διάρκεια, ώστε οι φοιτητές να δουλέψουν τα θέματα, είτε είναι πανεύκολα είτε δύσκολα , π.χ. 4 ώρες και τα θέματα να βγαίνουν σε 2 ή και 3 ώρες. Εξάλλου ο σκοπός της ιδέας δεν είναι να ρημάξει όσους τα ξέρουν αλλά χρειάζονται τον χρόνο τους αλλά να αποτρέψει τους αδιάβαστους απο το να ανατρέχουν στις σημειώσεις εκείνη την στιγμή και να βρίσκουν παρόμοια ή και ίδια θέματα .
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Εγώ δεν συμφωνώ με την πίεση χρόνου για τον λόγο που είπες,μπορεί κάποιος να σκαλώσει ή οτιδήποτε .Το σωστό είναι να υπάρχει μια στάνταρ διάρκεια, ώστε οι φοιτητές να δουλέψουν τα θέματα, είτε είναι πανεύκολα είτε δύσκολα , π.χ. 4 ώρες και τα θέματα να βγαίνουν σε 2 ή και 3 ώρες. Εξάλλου ο σκοπός της ιδέας δεν είναι να ρημάξει όσους τα ξέρουν αλλά χρειάζονται τον χρόνο τους αλλά να αποτρέψει τους αδιάβαστους απο το να ανατρέχουν στις σημειώσεις εκείνη την στιγμή και να βρίσκουν παρόμοια ή και ίδια θέματα .

Μπορούμε, βέβαια, όταν αυτό είναι εφικτό, να βάζουμε και ημερήσιες εξετάσεις. π.χ. για να δώσεις Αντίστιξη (μουσική) έχεις 2-3 μέρες να γράψεις, με ό,τι θες μαζί σου. Προφανώς, σε θέματα που έχουν απαιτήσεις. Αν και αναγνωρίζω ότι το παραπάνω προϋποθέτει το μάθημα να χρειάζεται κάποια δημιουργικότητα ή κάτι τέτοιο. Αν είναι ένα μάθημα κονσέρβα, δεν έχουν νόημα όσα λέμε.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
Μπορούμε, βέβαια, όταν αυτό είναι εφικτό, να βάζουμε και ημερήσιες εξετάσεις. π.χ. για να δώσεις Αντίστιξη (μουσική) έχεις 2-3 μέρες να γράψεις, με ό,τι θες μαζί σου. Προφανώς, σε θέματα που έχουν απαιτήσεις. Αν και αναγνωρίζω ότι το παραπάνω προϋποθέτει το μάθημα να χρειάζεται κάποια δημιουργικότητα ή κάτι τέτοιο. Αν είναι ένα μάθημα κονσέρβα, δεν έχουν νόημα όσα λέμε.

Οι ημερήσιες εξετάσεις είναι κατά την γνώμη μου πάντα πιο stressful . Εγώ π.χ. μπορεί να θέλω να κάνω "κραιπάλες" αύριο και μεθαύριο ή να μην ασχοληθώ καθόλου . Γιατί να με υποχρεώσει κάποιος κάθε μέρα να είμαι στην τσίτα ;

Απο την άλλη πολλά μπορούμε να κάνουμε αλλά ξέρουμε οτι κατά βάθος στο δημόσιο Ελληνικό πανεπιστήμιο που δεν ελέγχεται κανένας , όλα είναι στο έλεος του Θεού . Φυσικά δεν θα αλλάξει αυτό γιατί απλούστατα εαν πάρουμε την κατάσταση σοβαρά, το 50% ++ των καθηγητών που δουλεύουν θα έπρεπε να απολυθούν και ένα 70%-80% των φοιτητών να βρεθούν εκτός σχολής . Ποιός πολιτικός θα είχε τα @@ να λάβει τέτοια απόφαση; :P
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.
Τέλος με Στατιστική σήμερα!
Πάνω από 9 🤣
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.
Ήταν η πρώτη μου εξεταστική!Μου άρεσε πολύ αυτό το συναίσθημα!!!
Εύχομαι να συνεχίσω και στα υπόλοιπα εξάμηνα έτσι παιδιά!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top