Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
και γω σμρα πηγα να δωσω εφαρμοσμενα μαθηματικα μπας κ αντιγραψω απο καναν αλλον καθως δν ειχα διαβασει τπτ αλλα δεν μπορεσα μας ειχαν βαλει με δυο θεσεις κενο βαρεθηκα σηκωθηκα κ φυγα...τωρα χημεια ...ε πιστευω θα την περασω μην σ πω θα χτηπησω και βαθμο δεν βαζουν ιδιαιτερα δυσκολα ημουν κ θετικη...
πολύ δύσκολα δεν βάζουν, να διαβάσεις ότι εξαιρέσεις υπάρχουν, γενικά
απλά να ξες ότι είναι λίιιιγο περίεργοι στην αξιολόγηση αυτοί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Είμαι φύσει και θέσει κατά της αντιγραφής. Δεν ωφελεί σε κάτι η αντιγραφή. Γράφω ό,τι ξέρω και την κάνω. Ωστόσο, δεν επικρίνω όσους/ες έχουν αντίθετη γνώμη. Η διαφορετικότητα είναι δικαίωμα.
..αρκεί να οφελεί το κοινωνικό σύνολο. Με κάποιες καταστάσεις που απλά διαιωνίζονται λόγω αδράνειας του διδακτικού συστήματος ο αντικειμενικός στόχος της εκπαίδευσης υποβαθμίζεται. Διαφορετικότητα στην βλακεία επειδή το διδακτικό μοντέλο είναι αποτυχημένο και παρακινεί τον μαθητή σε αυτή την "λύση-σωτηρία"; Ουσιαστικά με την αντιγραφή και το σκονάκι, ο μαθητής ζημιώνεται χειρότερα. Πέραν του γεγονότος ότι δεν μαθαίνει το x μάθημα ή την y ενότητα, δεν μαθαίνει να εργάζεται, να σκέφτεται, να ψάχνει.. αλλά μαθαίνει στην εύκολη λύση της προσωρινής επιτυχίας. Στο βάθος κήπος: η αποτυχία. Η εύκολη λύση της προσωρινής επιτυχίας βέβαια, έχει πολλές κακές προεκτάσεις στην κοινωνία των ανθρώπων. Μερικά παραδείγματα ήδη τα βιώνουμε με την οικονομική-κοινωνική κρίση του facebook.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πληροφορικάριος
Δραστήριο μέλος
Εχω συναντήσει άτομα που το έχουν και καμάρι.
Εντάξει στο γυμνάσιο όλοι έχουμε γράψει καμιά ημερομηνία στο θρανίο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Είμαι φύσει και θέσει κατά της αντιγραφής. Δεν ωφελεί σε κάτι η αντιγραφή. Γράφω ό,τι ξέρω και την κάνω. Ωστόσο, δεν επικρίνω όσους/ες έχουν αντίθετη γνώμη. Η διαφορετικότητα είναι δικαίωμα.
Σα να διαβάζω δοκίμιο για την έκθεση της τρίτης λυκείου...αρκεί να οφελεί το κοινωνικό σύνολο. Με κάποιες καταστάσεις που απλά διαιωνίζονται λόγω αδράνειας του διδακτικού συστήματος ο αντικειμενικός στόχος της εκπαίδευσης υποβαθμίζεται. Διαφορετικότητα στην βλακεία επειδή το διδακτικό μοντέλο είναι αποτυχημένο και παρακινεί τον μαθητή σε αυτή την "λύση-σωτηρία"; Ουσιαστικά με την αντιγραφή και το σκονάκι, ο μαθητής ζημιώνεται χειρότερα. Πέραν του γεγονότος ότι δεν μαθαίνει το x μάθημα ή την y ενότητα, δεν μαθαίνει να εργάζεται, να σκέφτεται, να ψάχνει.. αλλά μαθαίνει στην εύκολη λύση της προσωρινής επιτυχίας. Στο βάθος κήπος: η αποτυχία. Η εύκολη λύση της προσωρινής επιτυχίας βέβαια, έχει πολλές κακές προεκτάσεις στην κοινωνία των ανθρώπων. Μερικά παραδείγματα ήδη τα βιώνουμε με την οικονομική-κοινωνική κρίση του facebook.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Σα να διαβάζω δοκίμιο για την έκθεση της τρίτης λυκείου.
Καλά το εξηγιέμαι το δοκίμιο;imioq
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Βαρετό. Γι' αυτό τα διάβασα καλά, έγραψα 19, μη τα ξαναδώ ποτέ στη ζωή μου.Καλά το εξηγιέμαι το δοκίμιο;imioq
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Βαρετό. Γι' αυτό τα διάβασα καλά, έγραψα 19, μη τα ξαναδώ ποτέ στη ζωή μου.
Εγώ 18, 25 είχα γράψει στην έκθεση προ αμνημονεύτων χρόνων (Ιούνιος 1995). Είμαι και γιαγιούλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Συγχαρητήρια.Εγώ 18, 25 είχα γράψει στην έκθεση προ αμνημονεύτων χρόνων (Ιούνιος 1995). Είμαι και γιαγιούλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Επίσης!Συγχαρητήρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Επίσης!
Danke.
Άκλαυτο πήγε. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Danke.
Άκλαυτο πήγε. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε.
Ναι. Έλα ντε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Demlogic
Πολύ δραστήριο μέλος
Για να δούμε πόσο fair play παίζουμε.
Είστε "τίμιοι" φοιτητές του κατηχητικού , λίγο πιο ανήσυχοι ή χύμα στο κύμα στην εξεταστική; Έχετε αντιγράψει ποτέ; Σας έχουν πιάσει ή έχετε πάρει master και πάτε για PhD στο άθλημα;
Και σε τι μεθόδους καταφεύγετε;
Το κλασικό σκονάκι; Ή φέρνετε έτοιμο το έδρανο από το σπίτι;
Έχετε καταφύγει ποτέ στο "συνεργείο" (δίνω τα θέματα σε κάποιον άλλον εκτός αμφιθεάτρου και μου τα επιστρέφει πίσω, στην τουαλέτα) ή είστε των παραδόσεων; (Βλέπω από τον δίπλα) "Βοήθησαν" ποτέ οι επιτηρητές;
Πείτε και καμιά ιστορία που θυμάστε!
και μετα αναρωτιομαστε πως βγαινουν τα 9.6 στη σημμυ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
και μετα αναρωτιομαστε πως βγαινουν τα 9.6 στη σημμυ
στην ιατρική ίσως βγαίνουν μερικοί βαθμοί έτσι γιαί βασιζεται στην παπαγαλία στο σήμμυ δε νομίζω να παίρνεις 9,6 από αντιγραφή αφού σε πολλά μαθήματα από ότι ξέρω είναι νομικο ακόμα και το σκονάκι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nektariosmakris
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
casaras
Νεοφερμένος
Οποιος ξερει να μου απαντησει θα το εκτιμουσα
Ευχαριστω
Σημείωση συντονιστή: Τα μηνύματα 116 ως 149 προήλθαν από παρόμοιο θέμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Italian dream...
Διάσημο μέλος
Αλλα απο την άλλη ο επιτηρητης μας χτες μας ελεγε ότι στο μαθημα που ηταν εισηγητής δυο παιδια άλλαξαν κόλλες, ο επιτηρητης τους δεν τοκαταλαβε αλλα το καταλαβε αυτος την ώρα που τα διορθωνε. Παρόλα αυτά δεν μπορουσε να το μηδενισει γιατι δεν μπορει να το αποδείξει.
Αν και δεν νομιζω, εφοσον ο καθηγητης ακομα και μετα την παραδοση του γραπτου, ξερει ότι έχεις αντιγράψει και οτι δεν εγραψες μονος σου, γιατι να μην μπορει να σε μηδενισει?? Εχει καθε δικαιωμα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Italian dream...
Διάσημο μέλος
Για να μηδενιστει το γραπτο πρεπει να σε πιασουν ΕΚΕΙΝΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. Οπως και με τα σκονακια το ιδιο
Ναι αλλα αν ξερουν οτι εχεις αντιγράψει, γιατι να μην σε μηδενισουνε??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
αποδειξεις;;;;;;;;;Ναι αλλα αν ξερουν οτι εχεις αντιγράψει, γιατι να μην σε μηδενισουνε??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 24 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.