Γενικό -  Εξετάσεις Α' Λυκείου

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Maraki πιστευεις ειναι καλυτερα να βαζει ο καθε καθηγητης τα δικα του ή να γινεται κληρωση απο τραπεζα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maraki4you

Νεοφερμένος

Η Maraki4you αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Δεν μπορώ να κρίνω γιατί η τράπεζα δεν έχει δοκιμαστεί ακόμη. Αλλά και οι καθηγητές δεν βάζουν ίδιας δυσκολίας θέματα οπότε μπορεί κάποιοι να αδικηθουν. Πχ κάποιος να πει δεν βαριέσαι και να βάλει γελοία , ένας άλλος κανονικα και ενας πιο απαιτητικός να βάλει πιο δύσκολα... Τίποτα δεν είναι απόλυτα σωστό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Μαλλον ναι, το καθενα εχει τα δικα του, εφοσον ομως θα μετραει ο βαθμος της α για το πανεπιστημιο τοτε χρειαζεται η τραπεζαγια να μην εχουμε τις αδικιες που λες. Προχειροδουλεια βεβαια σε 3 μερες με κλειστα σχολεια να διαβασει ο μαθητης τοσα θεματα για ολα τα μαθηματα. Απ την αλλη αν του χρονου η τραπεζα βγει πιο νωρις οπως λενε, βαζει το μαθητη στο λογικη να ξερει μονο οτι θα μπει. Δηλαδη ποιο το νοημα να ασχοληθει καποιος με ερωτημα που δεν ειναι στην τραπεζα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maraki4you

Νεοφερμένος

Η Maraki4you αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Σωστά άλλο 3μέρες και άλλο ένας χρόνος. Λογικά κάποια φροντιστήρια πλέον θα διδασκουν με την λογική τράπεζας και θα χαθεί το νόημα της γνώσης από την α λυκείου. Εδώ μερικά μικρότερα με ρωτάνε αν πρέπει να μελετήσουν όλο τοκαλοκαίρι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Τι τους απαντας???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

olgalicious97

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η olgalicious97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 281 μηνύματα.
μπαναγιά μου! Έριξα μια ματιά στα θέματα... Εκεί, στο υπουργείο, έχουν θέματαααα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pentium

Νεοφερμένος

Ο pentium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Τα θέματα της τράπεζας ειναι normal όσοι τα λέτε δύσκολα ειμαι οτι εσείς και ο καθηγητής που σας έκανε μάθημα είστε άσχετοι με το εξεταζόμενο μάθημα sorry
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Ειναι αδυντον καποιος να τα λυσει ολα τωρα που θυμηθηκαν να την ανοιξουν. Επισης θεωρω αδικο να γινεται με κληρωση.... Εστω 2 σχολεια Α και Β στο Α τυχαινει το Χ θεμα το οποιο ειναι πανευκολο, εχουν κανει 23456 παραδειγματα με τον καθηγητη. Στο Β πετυχαινει το Υ θεμα το οποιο ειναι πολυ δυσκολονα λυθει, ο καθηγητης δεν εδωσε τοση σημασια εκει μιας και η αποφαση βγηκε προσφατα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Συζητούσα με τη μάνα μου την όλη φάση με το νέο σύστημα και την Τράπεζα Θεμάτων.

Της λέω: "Αφού το ζητούμενο είναι να διασφαλίσουν τη διαφάνεια του συστήματος, γιατί ανακοινώσαν τα θέματα της Τράπεζας? Με το ίδιο σκεπτικό, γιατί δεν δημιουργούν Τράπεζα Πανελληνίων και να αναρτούν εκεί τα θέματα από τα οποία θα επιλεγούν αυτά των Πανελληνίων? Τώρα που το σκέφτομαι, ας μας δίναν εχθές (26/5) τα θέματα και να τους τα επιστρέφαμε αύριο (28/5)." (να τα δουλέψουμε λίγο σπίτι, ρε αδερφέ)

Στο οποίο μου απαντάει: "Έχεις δει πόσα είναι τα θέματα?"

"Ναι.", της λέω. "Στην Άλγεβρα είναι περίπου 300 θέματα. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι κάποια παιδιά δίνουν Άλγεβρα στις 29, ένα φροντιστήριο με 3 Μαθηματικούς προλαβαίνει να τα ξεσκαρτίσει και να κάνει στους μαθητές του τα 15-20 από αυτά, που αξίζουν."

Η μάνα μου με κοιτάει και μου λέει συγκαταβατικά "Ακριβώς. Ένα φροντιστήριο μπορεί να δουλέψει την Τράπεζα. Ένας μαθητής όμως, όχι."

Απλά, RESPECT στο Υπουργείο!:clapup::clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Συζητούσα με τη μάνα μου την όλη φάση με το νέο σύστημα και την Τράπεζα Θεμάτων.

Της λέω: "Αφού το ζητούμενο είναι να διασφαλίσουν τη διαφάνεια του συστήματος, γιατί ανακοινώσαν τα θέματα της Τράπεζας? Με το ίδιο σκεπτικό, γιατί δεν δημιουργούν Τράπεζα Πανελληνίων και να αναρτούν εκεί τα θέματα από τα οποία θα επιλεγούν αυτά των Πανελληνίων? Τώρα που το σκέφτομαι, ας μας δίναν εχθές (26/5) τα θέματα και να τους τα επιστρέφαμε αύριο (28/5)." (να τα δουλέψουμε λίγο σπίτι, ρε αδερφέ)

Στο οποίο μου απαντάει: "Έχεις δει πόσα είναι τα θέματα?"

"Ναι.", της λέω. "Στην Άλγεβρα είναι περίπου 300 θέματα. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι κάποια παιδιά δίνουν Άλγεβρα στις 29, ένα φροντιστήριο με 3 Μαθηματικούς προλαβαίνει να τα ξεσκαρτίσει και να κάνει στους μαθητές του τα 15-20 από αυτά, που αξίζουν."

Η μάνα μου με κοιτάει και μου λέει συγκαταβατικά "Ακριβώς. Ένα φροντιστήριο μπορεί να δουλέψει την Τράπεζα. Ένας μαθητής όμως, όχι."

Απλά, RESPECT στο Υπουργείο!:clapup::clapup::clapup:

Καημένε dume nuke, κάτι βρωμάει στην όλη υπόθεση. :P Συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια. Οι μαθητές όμως λόγω ηλικίας είναι λιγάκι εφησυχασμένοι. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

intrig(hue)ing

Νεοφερμένος

Η intrig(hue)ing αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Τι σημασια εχει να χασεις τον χρονο σου να διαβασεις ολα τα θεματα της τραπεζας? και ειδικα του πρωτου μαθηματος.
Οπως και στην αλγεβρα δεν πας να λυσεις ασκησεις τελευταιων κεφαλαιων αν δεν ξερεις καν απολυτες τιμες.

Γενικα εγω που ειμαι Α' Λυκειου, τα βρισκω λιγο πιεστικα τα πραγματα. Οχι τοσο για την τραπεζα θεματων, αλλα για την υλη. Αρχαια π.χ εχω ολο τον Ξενοφων και τον Θουκυδιδη και ειναι θανατος! Λιγο αδυνατο να θυμαμαι τελεια την μεταφραση σε ΟΛΑ τα κειμενα.
Οπως και Π.Π ,για ονομα, ολο το βιβλιο. Πολυ ακραια πραγματα.

Και γενικα φετος ειναι ασχημη χρονια για τις εξετασεις Α' Λυκειου. Τα παιδια δεν ξερουν που να δωσουν μεγαλυτερη βαση αφου οι καθηγητες δεν δινουν καποιες βοηθειες γιατι φοβουνται μην πεσει απο την τραπεζα καποιο θεμα το οποιο εκεινοι θα το εβγαζαν. Ουτε σοσ σημεια μας εχουν δωσει ουτε τιποτα.

Το αλλο το κουλο που ακουσα προσφατα απο μια ενημερωση ειναι οτι υπαρχει περιπτωση να δινεις μαθηματα θετικης κατευθυνσης για να περασεις ψυχολογια καθως το Υ.Π δεν εχει διευκρινισει αν η ψυχολογια ανηκει στις ανθρωπιστικες επιστημες ή στις κοινωνικες επιστημες τις οποιες τις εχουν βαλει μαζι με τα οικονομικα και τα παιδαγωγικα τα οποια θελουν τωρα πια μαθηματικα για να πας. (καλα τα οικονομικα παντα ηθελαν)

Ποσο ατυχη παιζει να ειμαι?! :mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pentium

Νεοφερμένος

Ο pentium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 83 μηνύματα.
αν ο καθηγητης ή το φροντιστηριο σας ηταν καλο δε θα εχετε κανενα προβλημα με την τραπεζα
αν ο καθηγητης σας το φροντιστηριο ή εσεις ειστε ασχετοι θα εχετε ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι σαν τις πανελλήνιες δηλαδή ένα θέμα για όλα τα σχολεία, ή να μην έβαζαν τα θέματα πριν τις εξετάσεις στο ιντερνετ, γιατί μπορεί κάποιο παιδί να έχει κάνει το συγκεκριμένο θέμα που θα του πέσει (σχεδόν αδύνατο) και να γράψει καλύτερα από κάποιον που "ξεσκίστηκε" στο διάβασμα,αλλά να έβγαζαν 20 προτεινόμενα θέματα (τα οποία δεν θα πέσουν) για κάθε μάθημα από την αρχή της χρόνιας για να έρθουν τα παιδιά σε μια επαφή με το πως θα είναι τα θέματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

8theo1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 8theo1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Τι σημασια εχει να χασεις τον χρονο σου να διαβασεις ολα τα θεματα της τραπεζας? και ειδικα του πρωτου μαθηματος.
Οπως και στην αλγεβρα δεν πας να λυσεις ασκησεις τελευταιων κεφαλαιων αν δεν ξερεις καν απολυτες τιμες.

Γενικα εγω που ειμαι Α' Λυκειου, τα βρισκω λιγο πιεστικα τα πραγματα. Οχι τοσο για την τραπεζα θεματων, αλλα για την υλη. Αρχαια π.χ εχω ολο τον Ξενοφων και τον Θουκυδιδη και ειναι θανατος! Λιγο αδυνατο να θυμαμαι τελεια την μεταφραση σε ΟΛΑ τα κειμενα.
Οπως και Π.Π ,για ονομα, ολο το βιβλιο. Πολυ ακραια πραγματα.

Και γενικα φετος ειναι ασχημη χρονια για τις εξετασεις Α' Λυκειου. Τα παιδια δεν ξερουν που να δωσουν μεγαλυτερη βαση αφου οι καθηγητες δεν δινουν καποιες βοηθειες γιατι φοβουνται μην πεσει απο την τραπεζα καποιο θεμα το οποιο εκεινοι θα το εβγαζαν. Ουτε σοσ σημεια μας εχουν δωσει ουτε τιποτα.

Το αλλο το κουλο που ακουσα προσφατα απο μια ενημερωση ειναι οτι υπαρχει περιπτωση να δινεις μαθηματα θετικης κατευθυνσης για να περασεις ψυχολογια καθως το Υ.Π δεν εχει διευκρινισει αν η ψυχολογια ανηκει στις ανθρωπιστικες επιστημες ή στις κοινωνικες επιστημες τις οποιες τις εχουν βαλει μαζι με τα οικονομικα και τα παιδαγωγικα τα οποια θελουν τωρα πια μαθηματικα για να πας. (καλα τα οικονομικα παντα ηθελαν)

Ποσο ατυχη παιζει να ειμαι?! :mad:


Σοβαρά τώρα στα αρχαία έχετε όλες τις μεταφράσεις; :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Το προβλημα ξεκιναει απ το οτι μετραει ο βαθμος της α λυκειου για τα πανεπιστημια. Επομενως σου λενε δε μπορει να βαζει ο καθε καθηγητης ο,τι θελει γιατι θα υπηρχαν αδικιες. Ειναι σαν μινι πανελληνιες απλα λιγες μερες πριν δωσεις παιρνεις μια ιδεα τι θα ζητηθει. Εχει παντως αρκετη παπαγαλια, καποιες λεπτομερειες σε χημεια, βιολογια και σε φυσικη κυριως καποια αρκετα τσιμπημενα που δεν προσφερουν. Και τα μαθηματικα εχουν κι αυτα καποια δυσκολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

intrig(hue)ing

Νεοφερμένος

Η intrig(hue)ing αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Σοβαρά τώρα στα αρχαία έχετε όλες τις μεταφράσεις; :(

Δυστηχως ναι :(

15 κειμενα, 61 στιχοι και 3 κειμενα μεταφρασμενα (τωρα αυτα τι μας τα εβαλαν, δεν ξερω)
Οπως και να το κανουμε ο Ξενοφων και ο Θουκυδιδης εχουν δυσκολα κειμενα. Βγαζεις την πιστη σου μεχρι να βγαλεις μια κυρια προταση αφου εχει βαλει 300 δευτερευουσες αναμεσα.

Κατα γραμμα η μεταφραση δεν βγαινει. Ελπιζω να βοηθησουν οι καθηγητες εδω, οταν θα ειναι να βαθμολογησουν :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

8theo1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 8theo1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Δυστηχως ναι :(

15 κειμενα, 61 στιχοι και 3 κειμενα μεταφρασμενα (τωρα αυτα τι μας τα εβαλαν, δεν ξερω)
Οπως και να το κανουμε ο Ξενοφων και ο Θουκυδιδης εχουν δυσκολα κειμενα. Βγαζεις την πιστη σου μεχρι να βγαλεις μια κυρια προταση αφου εχει βαλει 300 δευτερευουσες αναμεσα.

Κατα γραμμα η μεταφραση δεν βγαινει. Ελπιζω να βοηθησουν οι καθηγητες εδω, οταν θα ειναι να βαθμολογησουν :/:

Πφφ.. Αν είναι δυνατόν :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Κατά την γνώμη μου το καλό με το νέο λύκειο είναι:
1) ότι δεν θα βγαίνουν αγράμματα τα παιδιά, γιατί είναι υποχρεωμένα να διαβάζουν όλα τα μαθήματα. Θα έχουν γνώσεις και από τα μαθήματα γενικής παιδείας και δεν θα διαβάζουν μόνο αυτά που τους χρειάζονται για την γ' λυκείου, όπως είναι σε εμάς.
2) Δεν θα προάγεται κάθε άσχετος, αδιάφορος που δεν άνοιξε ποτέ του βιβλίο στην επόμενη τάξη. (Δεν έχουν όλοι κλίση στα γράμματα, σε κάποιον π.χ. μπορεί να αρέσουν οι τέχνες.) Έτσι, το επίπεδο των τάξεων θα είναι καλύτερο, τα τμήματα θα είναι περισσότερο ομοιογενή και συνεπώς το μάθημα ποιοτικότερο.
3) Ίσως πιο δίκαιο σύστημα για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αφού θα μετράνε οι βαθμοί και των τριών τάξεων του λυκείου.
4) Το επίπεδο των ασκήσεων της τράπεζας θεμάτων κινείται σε φυσιολογικά επίπεδα, έτσι όπως θα έπρεπε να είναι και τα δικά μας θέματα στις ενδοσχολικές και όχι εξεφτελιστικά εύκολα.

Ωστόσο δημιουργούνται και κάποια προβλήματα-μειονεκτήματα-λάθη:
1) Πολύ άγχος, κούραση, εξάντληση των μαθητών, λόγω της μεγάλης ύλης και του διαβάσματος που απαιτείται. (Προσωπικά πιστεύω πως κάποιος που διάβαζε όλη την χρονιά συστηματικά όλα τα μαθήματα, δεν έχει να φοβάται τίποτα.)
2) Η αξιολόγηση των γραπτών γίνεται από τους καθηγητές που είχαν κατά την διάρκεια της χρονιάς οι μαθητές. Άρα μπορεί κάποιος καθηγητής να μην βαθμολογήσει τόσο αντικειμενικά ένα γραπτό, αφού θα αναγνωρίσει τον γραφικό χαρακτήρα του μαθητή.
3) Τα θέματα δεν είναι ίδια για όλα τα σχολεία.
3) Δόθηκαν τα θέματα της τράπεζας θεμάτων!!! Γράφετε σε γνωστά θέματα! Κάποιος επομένως διαβάζοντας μόνο αυτά μπορεί να γράψει καλά στο τέλος. Αναφέρομαι κυρίως στα θετικά μαθήματα και όχι στα μαθήματα που χρειάζονται αποστήθιση, καθώς αυτά δεν προλαβαίνεις να τα βγάλεις σε λίγες μέρες. Τι είναι οι 283 ασκήσεις της άλγεβρας για 3 ημέρες, για έναν καλό μαθητή που έλυνε ασκήσεις καθ'όλη την διάρκεια της χρονιάς? Τίποτα!
4) Κάποιες ασκήσεις ίσως ξεφεύγουν από το επίπεδο των ασκήσεων του σχολικού βιβλίου, που είναι γελοίο.
5) Θα χρειάζεται φροντιστήριο σε όλα τα μαθήματα από την α' λυκείου ή και πιο πριν!

Προσωπικά δεν θα ήθελα να το περάσω όλο αυτό, αν και θεωρώ πως το καινούργιο σύστημα είναι κάπως καλύτερο, κυρίως λόγω του 1). Μεγάλη βλακεία που δημοσίευσαν τα θέματα της τράπεζας θεμάτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
^^ Ε ναι, θα σταματησουν να επιλεγουν το ΓΕΛ ολοι θα πηγαινουν σε ΕΠΑΛ ( οπου η τραπεζα επεμβαινει μονο στα μαθηματα γενικης) ή σε ΣΕΚ ( οπου η τραπεζα δεν επεμβαινει πουθενα).. Επομενως τα παιδια που θα πανε ΣΕΚ δεν εχουν την δυνατοτητα να μπουν σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Οι μαθητες του ΕΠΑΛ θα μπαινουν μονο στα ΤΕΙ και εκεινοι που θα μεινουν στο ΓΕΛ λογω της τραπεζας θα κοβονται ειτε γιατι τα θεματα θα ειναι αλλα αντι αλλων ειτε γιατι οπως πολυ σωστα ειπες θα πρεπει να ξεκινησουν φροντ απο την α λυκ και πολλους δεν τους συμφερει οικονομικα οποτε... Ελαχιστοι στα ΑΕΙ...
Συμπερασμα: εχουν πετυχει αυτο που ηθελαν εξαρχης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Παιδιά μην μπείτε στον κόπο να κάνετε όσα περισσότερα μπορείτε.Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να αγχωθείτε.Κάντε 2-3 έτσι για να δείτε πως είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top