Guest 019112
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~LoVeR BoY~
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alouni
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 019112
Επισκέπτης


Εννοείται! Εγώ πιο πολύ θέλω να μάθω τι θέμα είχε η έκθεση που σας έβαλαν και ποια κείμενα είχατε στη λογοτεχνία!θελει κανεις θεματα γλωσσας κ λογοτεχνικων κειμενων?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
@titi
Νεοφερμένος


θελει κανεις θεματα γλωσσας κ λογοτεχνικων κειμενων?
ΝΑΙ pls κ γω θελω.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alouni
Νεοφερμένος



μπορει καποιος να μου πει τι ακριβως να διαβασω ομηρο???????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΑΓΝΗΓΙΩΡΓΟΣ
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elinaki97
Νεοφερμένος


Ιστορία
Α΄ ομάδα:
1)Αντιστοίχιση των μεγάλων ελληνικών πολιτισμών(μινωικός,κυκλαδικός,μυκηναικός) με δίαφορα εργα τέχνης,γραμμική κ.λ.π.
2)Σωστό-Λάθος
3)Ότι γνωρίζουμε για τις λειτουργίες
4)Περσικοί πόλεμοι(ημερομηνίες,μάχες-ναυμαχίες και ονόματα στρατηγών)αντιστοίχιση.
5)ορισμούς:μετοίκιο,Νόμοι του Δράκοντα,οπλιτική φάλλαγγα,είλωτες
και
Β΄ ομάδα:
1)Παράθεμα:Γιατί ψηφίστηκε ο νόμος του οστρακισμού
2)Περιγράψτε τις διαφορές του δωρικού και ιωνικού ρυθμού στους ναούς(εικόνα)
3)Ποιές ήταν οι συνέπειες των περσικών πολέμων
4)Παράθεμα:Έκοβε τα στάχυα που εξείχαν.
Θρησκευτικά
1)Κενά με την παράγραφο που αφορά την μετάφραση των Εβδομήκοντα
2)Σωστό-Λάθος
3)Έδω έπρεπε να διαλέξουμε απάντηση(π.χ η Παλαιά και η Καινή Διαθήκη αποτέλουν:Tην Αγία Γραφή)
4)Αντιστοίχιση (Όλα σχετικά με τον Αβραάμ και τους απογόνους του)
5)Τι γνωρίζετε για τον προφήτη Ησαΐα;
6)Τι γνωρίζετε για τους Κριτές;
7)Γιατί ο Δαβίδ ήταν τόσο σημαντικός βασιλιάς για τους Ισραηλίτες;Και τι σημαίνει η λέξη <<χριστός>>;
Οι παίδες εν καμίνω.Τι προεικονίζει;
9)Γιατί ο Ιωνάς δεν ήθελε να κηρύξει στη Νινευί;
Αυτά μας έβαλαν εμάς..α..θρησκευτικά προσέξτε ιδιαίτερα ημερομήνιες...



ΓΛΩΣΣΑ.... θεμα εκθεσης ηταν οι δημιουργηκες δραστηριοτητες στη ζωη μου που με ενθουσιασαν........ ειχε 2 ερωτησεις κατανοησης κειμενου το κειμενο ηταν σελ 56 τετραδιο εργασιων το κειμ 6..... καταταξη προτασεων ως προς την δομη,το περιεχομενο,την ποιοτητα....... ειχε κατι ρηματα κ επρεπε ν πουμε διαθεση,φωνη,συζυγια.χρονο...... αλλα δεν θυμαμαι!!! ΚΕΙΜΕΝΑ..... το κειμενο ηταν τα κοκκινα λουστρινια κ οι ερωτησεις ηταν πανω σε αυτο.....
μπορει καποιος να μου πει τι ακριβως να διαβασω ομηρο???????
Όμηρο καλά θα κάνεις να διαβάσεις πολύ καλά ραψωδίες α΄ και ε΄
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sweet11
Νεοφερμένος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


παμε για το 20 βεβαια ...!
φυλλο χαρτι εχουμε και μεις καλε!Μου κάνει εντύπωση που πολλοί από εσάς λέτε ότι είχατε αντιστοιχίες και σωστά - λάθος στην ιστορία. Εμάς μόνο ερωτήσεις είχε και τις απαντάγαμε σε ένα φύλλο χαρτί..

ιιιιεεειιιιιι!!! τι απο ολα? ολο το μαθημα? 1 ωρα το καθενα θα παρει...οχουυυυυ!5)Τι γνωρίζετε για τον προφήτη Ησαΐα;
6)Τι γνωρίζετε για τους Κριτές;
γιατι που εχει??θρησκευτικά προσέξτε ιδιαίτερα ημερομήνιες...![]()

εσυ πρωινιατικα μπαινεις ischool??ποποπο 7 και τοσο...αα...εγω κοιμαμαι...ναιιι να τα πεειιιις τα θεματα κακο δεν κανει...και εμενα μου αρεσουν οι εξετασεις μια χαρα ειναι!περισσοτερο καθομαι απ' οτι πριν...Εμένα οι εξετάσεις μου αρέσουν και δεν είμαι αγχωμένη. Γράψαμε Αρχαία αλλά τώρα δεν προλαβαίνω να βάλω θέματα. Θέλετε; Αν θέλετε σας τα λέω μετά. Εμείς γράφουμε θρησκευτηκά σήμερα... Εσάς πόσα κεφάλαια σας έβλε? Εμάς 18... Όσοι έγραψαν θρησκευτηκά είχαν αντιστοιχίσεις ή μόνο ερωτήσεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
@titi
Νεοφερμένος



εμεις σημερα γραψαμε γλωσσα..
Α'
ασκ.1.
κειμενο σελ.44(πανω απο την μυτιληνη)
ασκ.2
ποιες ηταν οι εντυπωσεις του αφηγητη??
ασκ.3
το κειμενο ηταν αφηγηση ή περιληψη και να γραψετε (δεν θυμαμαι κατι για την δομη του κειμενου κατα βαση αν ειναι περιγραφης ή αφηγηση)
ασκ.4
δινονται 3 λεξεις της α΄παραγραφου να τις βρειτε συντακτικα.
ασκ.5
βρειτε τις συνθετες λεξεις της α΄παραγραφου κ διαλεξτε 3 κ φτιαξτε προτασεις
Β'
ΕΚΘΕΣΗ
καλη επιτυχια..!!

παιδια..την επομενη τριτη κ πεμπτη τι γραφετε??

εμεις μαθηματικα κ γαλλικα/γερμανικα..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 019112
Επισκέπτης


Την άλλη εβδομάδα γράφουμε μαθηματικά και... ΑΡΧΑΙΑ.παιδια..την επομενη τριτη κ πεμπτη τι γραφετε??
εμεις μαθηματικα κ γαλλικα/γερμανικα..![]()

και την αντιστοιχηση εκει την μεταφερουμε...

Και τι, είναι δυο στήλες, τις αντιγράφετε σε ένα φύλλο και μετά κάνετε την αντιστοίχηση?
Θα μπορούσαν απλά οι καθηγητές να την έγραφαν σ' ένα άλλο φύλο χαρτί κι όχι στο φύλλο με τα θέματα. Έτσι δε θα χάναμε τον χρόνο μας να γράφουμε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
@titi
Νεοφερμένος


α..καλα..Την άλλη εβδομάδα γράφουμε μαθηματικά και... ΑΡΧΑΙΑ.![]()

εμεις τα αρχαια ειναι το τελευταιο μαθημα που γραφουμε..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΑΓΝΗΓΙΩΡΓΟΣ
Πολύ δραστήριο μέλος


Αρχαία-πανεύκολα
Κείμενο- Γόρδιος Δεσμός και τις ερωτήσεις που είχε από πίσω
Άσκηση με λέξεις που είναι στην ίδια οικογένεια ε το δεσμός πανεύκολες
Μετά έπρεπε να βάλουμε την προσωπική και δεικτική αντωνύμια σε όποιο πρόσωπο μας ζητούνταν, ουσιαστικά επείσης σε πρόταση από όλες τις κλίσεις με βάση το άρθρο που είχε καταλαβαίναμε που έπρεπε να μπει, χμ τι άλλο; Α, ναι επρεπε να πουμε αν οι 4 προτασεις ηταν απλες επαυξημενες ελειπτικες και συνθετες και να χαρακτηρισουμε συντακτικα τις υπογραμμισμενες λεξεις και να βαλουμε καποια ρηματα στον τυπο που ηθελε. Και κατι ακομα νομιζω αλλα δεν το θυμαμαι

Εμείς γράφουμε μαθηματικα και γλωσσα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elinaki97
Νεοφερμένος


Δεν έχουμε και την ίδια ύλη αλλά...στις Βιβλικές διηγήσεις έχει αρκετές ημερομηνίες..Α!Και επίσης τα θέματα τα οποία σας είπε ο καθηγητής/καθηγήτρια σας ότι είναι SOS θα πέσουν ημερομηνίες.Εμάς η καθηγήτριά μας μας είπε ότι SOS είναι η μετάφραση των Εβδομήκοντα..και μας έβαλε υποερώτημα που ζητούσε αίωνα που γράφτηκε(3ος επί της ευκαιρίας,εγώ έβαλα 5ος

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


ημερομηνιες και χρονολογιες κτλ μονο στην αρχη καθε ενοτητας εχουμε στη υλη μας...ποσα μαθηματα ειχατε για διαβασμα?LiViNGtheLiFE,
Δεν έχουμε και την ίδια ύλη αλλά...στις Βιβλικές διηγήσεις έχει αρκετές ημερομηνίες..Α!Και επίσης τα θέματα τα οποία σας είπε ο καθηγητής/καθηγήτρια σας ότι είναι SOS θα πέσουν ημερομηνίες.Εμάς η καθηγήτριά μας μας είπε ότι SOS είναι η μετάφραση των Εβδομήκοντα..και μας έβαλε υποερώτημα που ζητούσε αίωνα που γράφτηκε(3ος επί της ευκαιρίας,εγώ έβαλα 5ος).
ΟΟΟχ! τι και τα δυο μαζι?ποποπο...εμεις εχουμε βιολογια κα γαλλικα...Την άλλη εβδομάδα γράφουμε μαθηματικά και... ΑΡΧΑΙΑ.![]()
ουτε καν σαν προχειρο δεν μας αφηνουν να το κανουμε πανω...εγω που ΠΡΙΝ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥΝΕ το ειχα κανει μου το πηρανε το σχισανε και μου δωσανε αλλο...!ελεος τι δλδ? αφου θα τα μετεφερα!! ομως αγγλικα οι περισσοτερες ασκησεις γινοταν πανω...εκτος απο τις ερωτησεις κειμενου...
Και τι, είναι δυο στήλες, τις αντιγράφετε σε ένα φύλλο και μετά κάνετε την αντιστοίχηση?
Θα μπορούσαν απλά οι καθηγητές να την έγραφαν σ' ένα άλλο φύλο χαρτί κι όχι στο φύλλο με τα θέματα. Έτσι δε θα χάναμε τον χρόνο μας να γράφουμε!
περιεργο...Αρχαία-πανεύκολα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Flok
Νεοφερμένος


Μεθαυριο γράφουμε Αρχαία, αλλά επειδή η υλη είναι ιδια με το διαγώνισμα του 2ου τριμήνου (δεν μας έβαλε τιποα απ'οτι καναμε στο τρίτο!) δεν έχω πολύ αγχος.
Να κάτι χρήσιμο:
- Μαθηματικά
- Δίνονται δύο θέματα θεωρίας της διδαγμένης ύλης και τρεις ασκήσεις ή προβλήματα. Οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε ένα θέμα θεωρίας και σε δύο θέματα ασκήσεων. Τα θέματα είναι βαθμολογικά ισοδύναμα. Είναι δυνατόν κάθε θέμα να έχει περισσότερα από ένα ερωτήματα (όχι όμως περισσότερα από 3), αρκεί αυτά να ανήκουν στην ίδια περιοχή της ύλης (ίδια διδακτική ενότητα).
- Γλωσσικά Μαθήματα
- Αρχαία Ελληνική Γραμματεία (από μετάφραση)
- Δίνεται φωτοτυπημένο απόσπασμα 20-30 στίχων από διδαγμένη ενότητα και οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε 4 ερωτήσεις:
- Δίνεται φωτοτυπημένο απόσπασμα 20-30 στίχων από διδαγμένη ενότητα και οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε 4 ερωτήσεις:
- 1η ερώτηση (4 μονάδες). Αφορά το γραμματειακό είδος και το συγγραφέα του κειμένου (εποχή και έργο του συγγραφέα)
- 1η ερώτηση (4 μονάδες). Αφορά το γραμματειακό είδος και το συγγραφέα του κειμένου (εποχή και έργο του συγγραφέα)
- 2η ερώτηση (4 μονάδες). Είναι σχετική με το περιεχόμενο του κειμένου που εξετάζεται. Μπορεί να αναφέρεται σε κατανόηση φράσεων ή τμήματος του κειμένου, σε διερεύνηση θεμάτων ή προβλημάτων που τίθενται σε αυτό, ή ακόμα σε περιληπτική απόδοση όλου του κειμένου ή μέρους αυτού.
- 2η ερώτηση (4 μονάδες). Είναι σχετική με το περιεχόμενο του κειμένου που εξετάζεται. Μπορεί να αναφέρεται σε κατανόηση φράσεων ή τμήματος του κειμένου, σε διερεύνηση θεμάτων ή προβλημάτων που τίθενται σε αυτό, ή ακόμα σε περιληπτική απόδοση όλου του κειμένου ή μέρους αυτού.
- 3η ερώτηση (6 μονάδες). Σχετίζεται με τη δομή του κειμένου και συνήθως θα αναλύεται σε δύο ισοδύναμα υποερωτήματα. Μπορεί να ζητηθεί ο χωρισμός σε μικρότερες ενότητες με κριτήρια αφηγηματικά ή θεματικά, ή απόδοση πλαγιότιτλων, ο εντοπισμός των στοιχείων της αφηγηματικής τεχνικής που χρησιμοποιείται στο συγκεκριμένο κείμενο κλπ.
- 3η ερώτηση (6 μονάδες). Σχετίζεται με τη δομή του κειμένου και συνήθως θα αναλύεται σε δύο ισοδύναμα υποερωτήματα. Μπορεί να ζητηθεί ο χωρισμός σε μικρότερες ενότητες με κριτήρια αφηγηματικά ή θεματικά, ή απόδοση πλαγιότιτλων, ο εντοπισμός των στοιχείων της αφηγηματικής τεχνικής που χρησιμοποιείται στο συγκεκριμένο κείμενο κλπ.
- 4η ερώτηση (6 μονάδες). Αναλύεται σε δύο ισοδύναμα ερωτήματα που αναφέρονται σε χαρακτηρισμούς προσώπων ή στη συγκέντρωση, ταξινόμηση και αξιολόγηση πολιτισμικών στοιχείων που εντοπίζονται στο κείμενο.
- 4η ερώτηση (6 μονάδες). Αναλύεται σε δύο ισοδύναμα ερωτήματα που αναφέρονται σε χαρακτηρισμούς προσώπων ή στη συγκέντρωση, ταξινόμηση και αξιολόγηση πολιτισμικών στοιχείων που εντοπίζονται στο κείμενο.
- Στους μαθητές της γ Γυμνασίου μπορεί να δοθεί και ένα δεύτερο κείμενο που να σχετίζεται με το κυρίως κείμενο και να ζητηθεί να προχωρήσουν σε συγκρίσεις των ιδεών, των στάσεων και των συμπεριφορών που περιγράφονται στα δύο κείμενα. Οι μαθητές αφού μελετήσουν και τα δύο κείμενα συντάσσουν ένα τρίτο δικό τους κείμενο 80-120 λέξεων, το οποίο αξιολογείται τόσο για το περιεχόμενό του, όσο και για τα μορφικά του στοιχεία (ορθογραφία, συντακτικό)
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα (από πρωτότυπο)
- Α γυμνασίου
- Δίνεται φωτοτυπημένο κάποιο διδαγμένο κείμενο χωρίς το εισαγωγικό σημείωμα και τα γλωσσικά σχόλια του βιβλίου και ζητείται να απαντηθούν
- Δίνεται φωτοτυπημένο κάποιο διδαγμένο κείμενο χωρίς το εισαγωγικό σημείωμα και τα γλωσσικά σχόλια του βιβλίου και ζητείται να απαντηθούν
- Δύο ασκήσεις γραμματικής (2,5 μονάδες η καθεμία)
- Μία άσκηση συντακτικού (2 μονάδες)
- Δύο ασκήσεις λεξιλογικές –σημασιολογικές (2,5 μονάδες η καθεμία)
- Δύο ερωτήσεις κατανόησης οι οποίες θα αναλύονται συνήθως σε δύο υποερωτήματα η καθεμία (4 μονάδες η κάθε ερώτηση)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elinaki97
Νεοφερμένος



Άσε για το πόσα μαθήματα μας έβαλε..19 μαθήματα + κάποιες παραγράφους πού δεν είχαμε πει + ένα μάθημα που μας το έβαλε δώρο την ημέρα που έκλειναν τα σχολεία(

Μόνο αυτά τα λίγα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΑΓΝΗΓΙΩΡΓΟΣ
Πολύ δραστήριο μέλος


Εμείς γράψαμε Μαθηματικά (πανεύκολα) και Νεα την Πεμπτη. Πολύ ευκολά και τα δύο, όλοι τελειώσαμε μέσα σε 40λεπτά.
Μεθαυριο γράφουμε Αρχαία, αλλά επειδή η υλη είναι ιδια με το διαγώνισμα του 2ου τριμήνου (δεν μας έβαλε τιποα απ'οτι καναμε στο τρίτο!) δεν έχω πολύ αγχος.
Να κάτι χρήσιμο:
- Μαθηματικά
- Δίνονται δύο θέματα θεωρίας της διδαγμένης ύλης και τρεις ασκήσεις ή προβλήματα. Οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε ένα θέμα θεωρίας και σε δύο θέματα ασκήσεων. Τα θέματα είναι βαθμολογικά ισοδύναμα. Είναι δυνατόν κάθε θέμα να έχει περισσότερα από ένα ερωτήματα (όχι όμως περισσότερα από 3), αρκεί αυτά να ανήκουν στην ίδια περιοχή της ύλης (ίδια διδακτική ενότητα).
- Γλωσσικά Μαθήματα
- Αρχαία Ελληνική Γραμματεία (από μετάφραση)
- Δίνεται φωτοτυπημένο απόσπασμα 20-30 στίχων από διδαγμένη ενότητα και οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε 4 ερωτήσεις:
- 1η ερώτηση (4 μονάδες). Αφορά το γραμματειακό είδος και το συγγραφέα του κειμένου (εποχή και έργο του συγγραφέα)
- 2η ερώτηση (4 μονάδες). Είναι σχετική με το περιεχόμενο του κειμένου που εξετάζεται. Μπορεί να αναφέρεται σε κατανόηση φράσεων ή τμήματος του κειμένου, σε διερεύνηση θεμάτων ή προβλημάτων που τίθενται σε αυτό, ή ακόμα σε περιληπτική απόδοση όλου του κειμένου ή μέρους αυτού.
- 3η ερώτηση (6 μονάδες). Σχετίζεται με τη δομή του κειμένου και συνήθως θα αναλύεται σε δύο ισοδύναμα υποερωτήματα. Μπορεί να ζητηθεί ο χωρισμός σε μικρότερες ενότητες με κριτήρια αφηγηματικά ή θεματικά, ή απόδοση πλαγιότιτλων, ο εντοπισμός των στοιχείων της αφηγηματικής τεχνικής που χρησιμοποιείται στο συγκεκριμένο κείμενο κλπ.
- 4η ερώτηση (6 μονάδες). Αναλύεται σε δύο ισοδύναμα ερωτήματα που αναφέρονται σε χαρακτηρισμούς προσώπων ή στη συγκέντρωση, ταξινόμηση και αξιολόγηση πολιτισμικών στοιχείων που εντοπίζονται στο κείμενο.
- Στους μαθητές της γ Γυμνασίου μπορεί να δοθεί και ένα δεύτερο κείμενο που να σχετίζεται με το κυρίως κείμενο και να ζητηθεί να προχωρήσουν σε συγκρίσεις των ιδεών, των στάσεων και των συμπεριφορών που περιγράφονται στα δύο κείμενα. Οι μαθητές αφού μελετήσουν και τα δύο κείμενα συντάσσουν ένα τρίτο δικό τους κείμενο 80-120 λέξεων, το οποίο αξιολογείται τόσο για το περιεχόμενό του, όσο και για τα μορφικά του στοιχεία (ορθογραφία, συντακτικό)
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα (από πρωτότυπο)
- Α γυμνασίου
- Δίνεται φωτοτυπημένο κάποιο διδαγμένο κείμενο χωρίς το εισαγωγικό σημείωμα και τα γλωσσικά σχόλια του βιβλίου και ζητείται να απαντηθούν
- Δύο ασκήσεις γραμματικής (2,5 μονάδες η καθεμία)
- Μία άσκηση συντακτικού (2 μονάδες)
- Δύο ασκήσεις λεξιλογικές –σημασιολογικές (2,5 μονάδες η καθεμία)
- Δύο ερωτήσεις κατανόησης οι οποίες θα αναλύονται συνήθως σε δύο υποερωτήματα η καθεμία (4 μονάδες η κάθε ερώτηση)
Μήπως μπορείς να πεις τι έπεσε μαθηματικά; Και δεν εννοώ να πεισ πχ ολόκληρο το πρόβλημα αλλά κεφάλαιο πχ αρνητικοί κλπ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 21 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.