ApUtIf
Νεοφερμένος
Θα ήθελα να πουν απόφοιτοι αλλά και νυν μαθητές της Γ' Λυκείου μια γενική εντύπωση από τα μαθήματα της θετικής κατεύθυνσης(και οι τεχνολογικοί για μαθηματικά και φυσική).
Απ'ό,τι ξέρω λοιπόν:
Βιολογία κατεύθυνσης : δύσκολο, θεωρητικό μάθημα, θέλει πολύ διάβασμα.
Χημεία κατεύθυνσης : πιο εύκολη από της Β'.
Φυσική κατεύθυνσης : το πιο δύσκολο και πολύπλοκο(αυτό το κατάλαβα από φέτος!)
Μαθηματικά κατεύθυνσης : τεράστια ύλη, αν θες να γράψεις πάνω από 15 χιλιάδες μόρια πρέπει να λύσεις αμέτρητες ασκήσεις και να ξέρεις καλά μεθοδολογία.
Εσείς τί λέτε;Ποιες οι εμπειρίες σας;
Οι της Β΄ τί περιμένετε να δείτε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyridoul@
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ApUtIf
Νεοφερμένος
Παιδιά της Γ' μου έχουν πει ότι είναι μάθημα καθαρά λογικής, δεν χρειάζεται ουσιαστικά θεωρία, πέρα από λίγα πράγματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyridoul@
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kate 2in1
Νεοφερμένος
διοικηση εχω να πω οτι ειναι το πιο απαισιο μ8μ που υπαρχει... ειναι ολο γ παπαγαλουσ...χωρισ ουσια...:S
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Astraxan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Λοιπόν...όσο γι' αυτό που είπε η kate 2in1 θα διαφωνήσω...Δεν έχω δεί πιο άθλια μαθηματικά από τα φετινά..δεν μπόρεσα να τα καταλάβω και ούτε πρόκειται να γράψω στις εξετάσεις..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kate 2in1
Νεοφερμένος
Ωχ μόνο που σκέφτομαι ότι σε ένα καλοκαίρι πρέπει να μεταμορφωθώ από έναν κοπρίτη που βαριέται το διάβασμα σε ένα πολύ μελετηρό παιδί δεν μπορώ...Πρέπει να καλύψω αρκετά κενά αλλά θα βάλω τα δυνατά μου...
Λοιπόν...όσο γι' αυτό που είπε η kate 2in1 θα διαφωνήσω...Δεν έχω δεί πιο άθλια μαθηματικά από τα φετινά..δεν μπόρεσα να τα καταλάβω και ούτε πρόκειται να γράψω στις εξετάσεις..
μα δν ειπα οτι ειναι ωραια...εχεισ δικιο..χαλια ειναι...αλλα τσαμπα τ μα8αινεισ κατα καποιο τροπο....εφοσον στη 3η δν 8 σ χρειαστουνε κ8λ!!! ενω τα μα8ηματικακια τησ 3η ειναι πλ πιο ωραια κ ενδοαφεροντα...ειναι πικρα λογψ ποσοτητασ!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Μερσί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος
μ8ματικα κατευ8υνσησ οντωσ ειναι τεραστια η υλη....κ με πολλα 8εωρηματα...δν εχει ομωσ ΚΑΜΙΑ σχεση με αυτα τησ 2ασ...αυτο ειναι το κακο... η φυσικη βασιζεται κ αυτη παρα πλ στησ α λυκειου......
διοικηση εχω να πω οτι ειναι το πιο απαισιο μ8μ που υπαρχει... ειναι ολο γ παπαγαλουσ...χωρισ ουσια...:S
Ναι όντως πολύ βλακεία.
Χωρίς πλάκα αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα τα άλλα επειδή δεν μπορώ με ΤΙΠΟΤΑ την παπαγαλλία.
Και βέβαια δεν προσφέρει τίποτα πραγματικά η παπαγαλλία, αλλά πρέπει να τα μάθεις επειδή έτσι είναι το κ*λ*σύστημα......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Χωρίς ουσία πάντως δεν είναι το μόνο μάθημα που ανταποκρίνεται στη σύγχρονη πραγματικότητα και όχι σε πράγματα άκρως...επιστημονικά και πεπαλαιωμένα.
Δεν κατηγορώ βέβαια τα παιδιά που δεν μπορούν να αντιληφθούν κάποιες έννοιες βασικότατες για έναν μέλλοντα πολίτη που θα ψηφίζει κιόλας. Φταίει το σύστημα που μετατρέπει όσους δεν ψάχνονται σε χαιβάνια που ξέρουν να λύνουν μαθηματικά και χημεία σαν κομπιουτεράκια, αλλά χρειάζονται μέρες σκέψης για να σου απαντήσουν στην ερώτηση "Τι είναι το Σύνταγμα;". Αν δεν ενημερώνεσαι μόνος σου καταλήγεις εκεί. Το σύστημα δεν έχει άλλες διεξόδους. Εγώ προσωπικά ενημερώνομαι εδώ και πολλά χρόνια με ειδήσεις, άρθρα, εφημερίδες και ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα σε τέτοιου είδους μάθημα. Αυτό νομίζω πρέπει να κάνουν όλοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Φάουλ.Μαθηματικά κατεύθυνσης : τεράστια ύλη, αν θες να γράψεις πάνω από 15 χιλιάδες μόρια πρέπει να λύσεις αμέτρητες ασκήσεις και να ξέρεις καλά [highlight]μεθοδολογία[/highlight].
Στα μαθηματικά γενικής έπεσε φέτος κάτι από την καθημερινή ζωή* και όσοι ακολουθούσαν τις στενές λογικές των φροντιστηρίων τα 'παιξαν.
*το πρόβλημα ήταν σαν να λέμε: έχω δύο σκληρούς δίσκους, ο ένας 80? και 250GB αποθηκευτικό χώρο κι ο δεύτερος 100? και ο δεύτερος 300GB με 100?. Ποιος με συμφέρει; Μα φυσικά ο πρώτος, γιατί με 1? αγοράζω 3,125 GB, ενώ με τον δεύτερο το 1? μου δίνει 3 GB,
Οκ, κάποια πράγματα είναι "τεχνικές" (πχ το να βγάζεις ολοκληρώματα πολυωνύμου επί λογάριθμου), αλλά σε γενικές γραμμές η μεθοδολογία "αν δω πολυώνυμο κάνω Horner, αν δω απόλυτο υψώνω στο τετράγωνο" σε πάει το πολύ μέχρι το 13 (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα).
Η Γ' Λυκείου έχει ένα χαρακτηριστικό: η επιτροπή θεμάτων ακολουθεί αντιφροντιστηριακή πολιτική τα τελευταία χρόνια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος
Η Γ' Λυκείου έχει ένα χαρακτηριστικό: η επιτροπή θεμάτων ακολουθεί αντιφροντιστηριακή πολιτική τα τελευταία χρόνια.
Έτσι πρέπει. Τα φροντιστήρια μας κάνουν ρομπότ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ellaki
Νεοφερμένος
Η σχολική αυτή χρονιά τελειώνει σιγά σιγά, και μπαίνουμε στο κλίμα της Γ' Λυκείου και φυσικά στο ρυθμό των Πανελληνίων!
Θα ήθελα να πουν απόφοιτοι αλλά και νυν μαθητές της Γ' Λυκείου μια γενική εντύπωση από τα μαθήματα της θετικής κατεύθυνσης(και οι τεχνολογικοί για μαθηματικά και φυσική).
Απ'ό,τι ξέρω λοιπόν:
Βιολογία κατεύθυνσης : δύσκολο, θεωρητικό μάθημα, θέλει πολύ διάβασμα.
Χημεία κατεύθυνσης : πιο εύκολη από της Β'.
Φυσική κατεύθυνσης : το πιο δύσκολο και πολύπλοκο(αυτό το κατάλαβα από φέτος!)
Μαθηματικά κατεύθυνσης : τεράστια ύλη, αν θες να γράψεις πάνω από 15 χιλιάδες μόρια πρέπει να λύσεις αμέτρητες ασκήσεις και να ξέρεις καλά μεθοδολογία.
Εσείς τί λέτε;Ποιες οι εμπειρίες σας;
Οι της Β΄ τί περιμένετε να δείτε;
δε νομίζω ότι η φυσική της δευτέρας ήταν δύσκολη, σιγά τη φιλοσοφία , λίγο στο τέλος η επαγωγή τσιμπάει αλλά έτσι κι αλλιώς πουθενά δε διδάσκεται σοβαρα και είναι στα τελευταία, εγώ για τη δευτέρα τουλάχιστον νομίζω ότι τα 2 κατεύθυνσης (τεχνολογική) ήταν ευχάριστα και εύκολα σε αντίθεση με την άλγεβρα που χρειάζεται και του χρόνου στη φυσική και άμα την κάνεις σοβαρά και όχι τα γελοία του σχολικού τα ψιλοπαίζεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ApUtIf
Νεοφερμένος
δε νομίζω ότι η φυσική της δευτέρας ήταν δύσκολη, σιγά τη φιλοσοφία , λίγο στο τέλος η επαγωγή τσιμπάει αλλά έτσι κι αλλιώς πουθενά δε διδάσκεται σοβαρα και είναι στα τελευταία, εγώ για τη δευτέρα τουλάχιστον νομίζω ότι τα 2 κατεύθυνσης (τεχνολογική) ήταν ευχάριστα και εύκολα σε αντίθεση με την άλγεβρα που χρειάζεται και του χρόνου στη φυσική και άμα την κάνεις σοβαρά και όχι τα γελοία του σχολικού τα ψιλοπαίζεις...
βασικά ο καθηγητής μας μας έκανε πολλές δύσκολες ασκήσεις, και τα είχα ψιλοπαίξει.όπως αναφέρω και σε άλλα θέματα, φέτος δεν διάβασα πολύ, κάθε άλλο, αλλά χάρη σε αυτές τις ασκήσεις ίσως να έγραψα πολύ κοντά στο 100.τα θέματα ήταν απλά, αλλά ξαναλέω, με το διάβασμα που έκανα φέτος...ούτε 70 δεν θα έπιανα χωρίς αυτές τις ασκήσεις.
Φάουλ.
Στα μαθηματικά γενικής έπεσε φέτος κάτι από την καθημερινή ζωή* και όσοι ακολουθούσαν τις στενές λογικές των φροντιστηρίων τα 'παιξαν.
*το πρόβλημα ήταν σαν να λέμε: έχω δύο σκληρούς δίσκους, ο ένας 80? και 250GB αποθηκευτικό χώρο κι ο δεύτερος 100? και ο δεύτερος 300GB με 100?. Ποιος με συμφέρει; Μα φυσικά ο πρώτος, γιατί με 1? αγοράζω 3,125 GB, ενώ με τον δεύτερο το 1? μου δίνει 3 GB,
Οκ, κάποια πράγματα είναι "τεχνικές" (πχ το να βγάζεις ολοκληρώματα πολυωνύμου επί λογάριθμου), αλλά σε γενικές γραμμές η μεθοδολογία "αν δω πολυώνυμο κάνω Horner, αν δω απόλυτο υψώνω στο τετράγωνο" σε πάει το πολύ μέχρι το 13 (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα).
Η Γ' Λυκείου έχει ένα χαρακτηριστικό: η επιτροπή θεμάτων ακολουθεί αντιφροντιστηριακή πολιτική τα τελευταία χρόνια.
σύμφωνοι, και εγώ αυτής της λογικής είμαι.αλλά είμαι περισσότερο της λογικής ότι η μεθοδολογία χρειάζεται για να ξέρει ο μαθητής από πού να ξεκινήσει.δυστυχώς απλά με την κοινή λογική, πολύ λίγα λύνονται(σαν αυτό το θέμα που ανέφερες.)
p.s.: αυτό το θέμα στα Μαθηματικά γενικής, είναι γελοίο...ελπίζω να μην ήταν 4ο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος
Για μένα τουλάχιστον τις έβρισκα εντελώς άχρηστες....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΛΑΓΟΔΗΜΟΣ ΜΑΡΙΟΣ
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kate 2in1
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ApUtIf
Νεοφερμένος
Λοιπόν θα σου μιλήσω από προσωπική πείρα αφου έδωσα πέρυσι πανελλαδικές καταρχήν θα πρέπει να είσαι πιο χαλαρός για την βιολογία κατευθυνσης θα πω ότι έιναι ένα μάθημα που με πολύ διάβασμα και παπαγαλλία γράφεις και είκοσι η χημεία είναι αρκετα εύκολη αφού τα θέματα έχουν μια στάνταρ μεθοδολογία. μην ανησυχείς αν δυσκολευτικές στη φυσική κατευθυνσης στη β λύκειου αφού το μόνο που θα χρειαστείς είναι οι ταλαντώσεις που είναι στην γενική παιδεια!να ξέρεις πολύ καλά την φυσική της α λυκείου!σε σχέση με τα μαθηματικά τώρα σε ότι αφορά προηγούμενες γνώσεις θα χρειαστείς λίγα πράγματα από β λυκείου κατευθυνση!πράγματι είναι αρκετα μεγάλη ύλη αλλά το βασικότερο είναι ότι ξεφευγεί από τα κλάσικα μαθηματικά που έχεισ δεί μέχρι τώρα.απαιτεί καλή γνώση τησ θεωρίασ και ένα σχετικά πιο έλευθερο τρόπο σκέψης(κ φαντασία κάποιεσ φορέσ)όι χρειαστείς είμαι πρόθυμοσ να βοηθήσω
μάλιστα!έβγαλα τα συμπεράσματά μου, ήσουν αρκετά σαφής!αν έχω κάποια απορία μέσα στη χρονιά, θα την ποστάρω στο forum!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.