Ενδοσχολικές εξετάσεις Β' Λυκείου

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Δεν είναι άδικο αφού οι ενδοσχολικές εξετάσεις δεν γίνονται πανελλαδικώς.
Ο κάθε Φώτης μπορεί να βγάζει στο σχολείο που φοιτά 19 και σε ενα άλλο να βγάζει 18. Οι πανελλήνιες αποτελούν μια κοινή εξέταση η οποία ξεχωρίζει τους καλούς από τους κακούς. Σε άλλες εξετάσεις οι οποίες δεν είναι κοινές δεν μπορούμε να αναφερόμαστε στη δικαιοσύνη ή την αδικία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mhtrogoal

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 921 μηνύματα.
δηλαδη εμενα που στο λυκειο μας τον ακουμπαγανε κομψα μεν, ασαλιωτα δε, και για να παρει καποιος στην ταξη πανω απο 15 αλγεβρα/γεωμετρια πρεπει να ειναι gifted, γιατι να με βαζεις χαμηλοτερα απο εναν ξυστη, που καθοτανε και εβγαζε χαλαρα 18;

το οτι βολευει εσας φωτη, αντυ και λοιπους δεν σημαινει οτι ειναι δικαιο, get real
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

osfp123123

Νεοφερμένος

Ο osfp123123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Σωστά..πάντως εγώ θα ήμουν υπέρ πανελλαδικών στη β λυκείου στα δυο μαθήματα κατεύθυνσης μειώνοντας παράλληλα διαφορες ανοησίες γενικής παιδείας(βλ.φιλοσοφία, αντιγονη,λογοτεχνία,project σε περίπτωση που γίνεται από αδαείς καθηγητές) ώστε να μην υποτιμάται η γνώση στα μαθήματα κατευθνσης(π.χ η θερμοδυναμική δε χρειάζεται για τη φυσική γ λυκείου οποτε δε το διαβάζω όπως και τα διανυσματα στα μαθηματικα κατευθυνσης)και να μετράει σε ένα ποσοστό 17 τοις εκατό στο γενικό βαθμό πρόσβασης..ισως και να είναι λάθος αυτά που λέω αλλα η β λύκειο έπρεπε να είναι περισσότερο τάξη εξιδικευσης και να μετράω σε ένα μικρότερο ποσοστό βέβαια από τη γ λυκείου στην είσοδο στη τριτοβάθμια εκπαίδευση...αυτο βεβαια για να γίνει προϋποθέτει τα παιδια να χωριζονται καταλληλα απο τη β λυκειου σε θετικη-θεωρητικη-τεχνολιγικη και καλυτερο σχολικό επαγγελματικο προσανατολισμό αφού τα παιδιά θα πρέπει να διαλέγουν στη β λυκείου τον προσανατολισμό που τους ενδιαφέρει και να μη συμβαίνουν τα ευτράπελα οι μαθητές να βλέπουν το μηχανογραφικό σα δελτίο τζοκερ. το άλλο το εξοργιστικό γεγονος είναι κάτι καθηγητές που αποφοίτησαν πριν απο 1000 χρονια να προτρέπουν τα παιδιά που τους αρέσουν τα μαθηματικά να παν ημμυ και όχι μαθηματικο επειδή το ημμυ έχει καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση ξεχνώντας ότι θα τα μαθηματικά έχουν τεράστιο χώρο εφαρμογής και οι ημμυ διαφορετικό αντικείμενοαπασχολησης... ξέφυγα από το θέμα περιμένω και τις δικές σας αποψεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mhtrogoal

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 921 μηνύματα.
εγω θεωρω τις Πανελλαδικες ενα τραγικο συστημα, αλλα that's life.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
δηλαδη εμενα που στο λυκειο μας τον ακουμπαγανε κομψα μεν, ασαλιωτα δε, και για να παρει καποιος στην ταξη πανω απο 15 αλγεβρα/γεωμετρια πρεπει να ειναι gifted, γιατι να με βαζεις χαμηλοτερα απο εναν ξυστη, που καθοτανε και εβγαζε χαλαρα 18;

Δες την θετική πλευρά, εσύ θα είσαι συνηθισμένος στο ασάλιωτο όταν αποφοιτήσεις. Τους άλλους θα τους έρθει ξαφνικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιππολύτη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιππολύτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,972 μηνύματα.
Διαφωνώ και με τους δύο antnyyy και mhtro. Αλλά περιμένω να μου πείτε αντιπροτασεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.
παιδες δεν ξερω τι λετε,φωτη περασες την ταξη;πες βαθμους να τα υπολογισουμε τσακ μπαμ τωρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

osfp123123

Νεοφερμένος

Ο osfp123123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Σε τι διαφωνείς ακριβώς???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιππολύτη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιππολύτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,972 μηνύματα.
Σε τι διαφωνείς ακριβώς???

Υποστηρίζεις την ακόμα πιο πρόωρη εξειδίκευση, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της ελληνικής Εκπαίδευσης. Και όχι, τα αρχαία Γενικής στη Β Λυκείου δεν είναι άχρηστο μάθημα. Μαθαίνουν σε όλη την Ευρώπη Σοφοκλή και Πλάτωνα κι εμείς τα λέμε άχρηστα. Ε, σορρυ αλλά όχι δεν είναι έτσι. Πες μου τι προτείνεις ακριβώς για να σου πω γιατί δε συμφωνώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

osfp123123

Νεοφερμένος

Ο osfp123123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Καταρχάς δεν είπα να φυγουν απο το σχολείο γενικα αλλα από τη β λυκείου...μπορουν να διδάσκονται σε άλλη τάξη..φετος οφείλω να ομολογήσω ότι έγινε ένα σωστό βήμα απο το υπουργείο που εστειλε εντολή να μη διδάσκεται συντακτικό και γραμματική στο μαθημα αυτο...ειναι ένα σωστό βημα γιτι σκοπός του μαθήματος είναι η αναζήτηση αξιών μέσα απο αυτή τη μεγάλη τραγωδία και η θεμελίωση τους στη σύγχρονη ζωή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Σωστά..πάντως εγώ θα ήμουν υπέρ πανελλαδικών στη β λυκείου στα δυο μαθήματα κατεύθυνσης μειώνοντας παράλληλα διαφορες ανοησίες γενικής παιδείας(βλ.φιλοσοφία, αντιγονη,λογοτεχνία,project σε περίπτωση που γίνεται από αδαείς καθηγητές) ώστε να μην υποτιμάται η γνώση στα μαθήματα κατευθνσης(π.χ η θερμοδυναμική δε χρειάζεται για τη φυσική γ λυκείου οποτε δε το διαβάζω όπως και τα διανυσματα στα μαθηματικα κατευθυνσης)και να μετράει σε ένα ποσοστό 17 τοις εκατό στο γενικό βαθμό πρόσβασης..ισως και να είναι λάθος αυτά που λέω αλλα η β λύκειο έπρεπε να είναι περισσότερο τάξη εξιδικευσης και να μετράω σε ένα μικρότερο ποσοστό βέβαια από τη γ λυκείου στην είσοδο στη τριτοβάθμια εκπαίδευση...αυτο βεβαια για να γίνει προϋποθέτει τα παιδια να χωριζονται καταλληλα απο τη β λυκειου σε θετικη-θεωρητικη-τεχνολιγικη και καλυτερο σχολικό επαγγελματικο προσανατολισμό αφού τα παιδιά θα πρέπει να διαλέγουν στη β λυκείου τον προσανατολισμό που τους ενδιαφέρει και να μη συμβαίνουν τα ευτράπελα οι μαθητές να βλέπουν το μηχανογραφικό σα δελτίο τζοκερ. το άλλο το εξοργιστικό γεγονος είναι κάτι καθηγητές που αποφοίτησαν πριν απο 1000 χρονια να προτρέπουν τα παιδιά που τους αρέσουν τα μαθηματικά να παν ημμυ και όχι μαθηματικο επειδή το ημμυ έχει καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση ξεχνώντας ότι θα τα μαθηματικά έχουν τεράστιο χώρο εφαρμογής και οι ημμυ διαφορετικό αντικείμενοαπασχολησης... ξέφυγα από το θέμα περιμένω και τις δικές σας αποψεις

Το πρότζεκτ (ερευνητική εργασία) είναι από τα λίγα μαθήματα που με «υποχρέωσαν» να εργαστώ με άλλους, να συνεργαστώ και να κάνω έρευνα, αντί να παπαγαλίσω ένα βιβλίο.
Η Αντιγόνη σου διδάσκει έναν ολόκληρο πολιτισμό. Μαθαίνεις να σκέφτεσαι.

Το θέμα για τους καθηγητές είναι διαχρονικό. Πρέπει να υπάρξει η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού! Κάθε καθηγητής, ειδικά αν διδάσκει στη Γ Λυκείου, να κρίνεται με βάση την επιτυχία των μαθητών του σε ανεξάρτητες και κοινές εξετάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Το πρότζεκτ (ερευνητική εργασία) είναι από τα λίγα μαθήματα που με «υποχρέωσαν» να εργαστώ με άλλους, να συνεργαστώ και να κάνω έρευνα, αντί να παπαγαλίσω ένα βιβλίο.
Η Αντιγόνη σου διδάσκει έναν ολόκληρο πολιτισμό. Μαθαίνεις να σκέφτεσαι.

Το θέμα για τους καθηγητές είναι διαχρονικό. Πρέπει να υπάρξει η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού! Κάθε καθηγητής, ειδικά αν διδάσκει στη Γ Λυκείου, να κρίνεται με βάση την επιτυχία των μαθητών του σε ανεξάρτητες και κοινές εξετάσεις.
Η επιτυχία των μαθητών θα είναι δικό τους κατόρθωμα ή απλά θα παίρνουν τα credits των φροντιστηρίων;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιππολύτη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιππολύτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,972 μηνύματα.
Καταρχάς δεν είπα να φυγουν απο το σχολείο γενικα αλλα από τη β λυκείου...μπορουν να διδάσκονται σε άλλη τάξη..φετος οφείλω να ομολογήσω ότι έγινε ένα σωστό βήμα απο το υπουργείο που εστειλε εντολή να μη διδάσκεται συντακτικό και γραμματική στο μαθημα αυτο...ειναι ένα σωστό βημα γιτι σκοπός του μαθήματος είναι η αναζήτηση αξιών μέσα απο αυτή τη μεγάλη τραγωδία και η θεμελίωση τους στη σύγχρονη ζωή.
Μάλιστα. Που λες antnyyy σήμερα τελείωσα τις ενδοσχολικές με το καλό. Ας σου πω κανά 2-3 παραδειγματάκια για το τι άκουσα αυτές τις δύο βδομάδες. Κοπέλα θεωρητικής σήμανε ως Σωστή την εξής πρόταση στο μάθημα της Βιολογίας : ''Με τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης εκλύεται στην ατμόσφαιρα διοξείδιο του άνθρακα.''. Τρία διαφορετικά άτομα με ρώτησαν στο μάθημα της Ιστορίας Κοινωνικών Επιστημών ποια είναι η διαφορά μεταξύ της πρόληψης, της καταστολής και της επανένταξης, ως προσπάθειες της πολιτείας να αποτρέψουν το έγκλημα. Α, επίσης μία άλλη κοπέλα είχε πρόσφατα την εξής απορία ''Μπορώ να μείνω έγκυος αν καταπιώ σπέρμα;''. Δεν είναι χρήσιμη η γραμματική των αρχαίων στη Β' Λυκείου ε; Ε ναι, δεν μπορεί να λύσει τα προβλήματα στη διδαχή της που ξεκινούν από το Δημοτικό. Όμως στην Α' και Β' Λυκείου η διδακτέα ύλη της γραμματικής περιλαμβάνει τα εις -μι. Δεν διδάσκονται φυσικά. Γι' αυτό μας φεύγουν τα αυτιά όταν ακούμε τα ''επιτίθομαι''. Αν δεν ξέρεις αρχαία, δεν ξέρεις νέα, που να χτυπάς τον κώλο σου. Τα παραπάνω είναι παραδείγματα που -έστω κατ' εμένα- είναι ακόμα μία ένδειξη της ελλιπούς γενικής παιδείας. Φταίνε και οι καθηγητές. Φταίμε και οι μαθητές που δεν αξιοποιούμε αυτά που μας δίνονται, ακόμη κι αν είναι ''σκατά''. Δε θα λυθούν αυτά με τα μαθήματα γενικής παιδείας στη Β Λυκείου. Αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν έμαθα και δεν πήρα κάτι από τα περσινά μαθήματα γενικής παιδείας. Γενικά, είναι πολύ εύκολο να κατηγορούμε το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά καλό είναι να μην ξεχνάμε ότι ανήκουμε και εμείς σε αυτό... Θέλω να ελπίζω ότι οι πατάτες που άκουσα τις τελευταίες 2 εβδομάδες περιορίζονται στο σχολείο μου, αλλά δυστυχώς αυτό θα ήταν μια πολύ αισιόδοξη τοποθέτηση.

Edit: Θυμήθηκα κι άλλο ένα φοβερό παράδειγμα! Στο μάθημα της Ιστορίας Κοινωνικών Επιστημών πάλι, υπήρχε η πρόταση ''Κατά την εποχή του Μεσαίωνα υπήρχε έντονη θεοκρατία'', που έπρεπε να χαρακτηριστεί ως σωστή ή λάθος. Φυσικά και υπήρχαν αμφιβολίες ως προς το αν ήταν Σωστή ή Λάθος. Forza la γενική παιδεία και ευρεία καλλιέργεια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

osfp123123

Νεοφερμένος

Ο osfp123123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Αυτά τα άτομα που σε ρώτησαν τέτοια πραγματα απλώς μπορεί να μην είχαν ανοίξει βιβλίο στη ζωή τους..ισα ίσα το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι απο τα συστήματα που δίνουν τις περισσότερες γνώσεις σε πολλούς διαφορετικούς τομεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιππολύτη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιππολύτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,972 μηνύματα.
Αυτά τα άτομα που σε ρώτησαν τέτοια πραγματα απλώς μπορεί να μην είχαν ανοίξει βιβλίο στη ζωή τους..ισα ίσα το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι απο τα συστήματα που δίνουν τις περισσότερες γνώσεις σε πολλούς διαφορετικούς τομεις..
Είναι παιδιά που βγάζουν ίδιο βαθμό με σένα. Με νιώθεις;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτή τη μαλακία να δίνετε ενδοσχολικές πριν τις πανελλαδικές ποιος έξυπνος την σκέφτηκε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

osfp123123

Νεοφερμένος

Ο osfp123123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Ο υπουργός λογικά :P

Καταλαβαίνω τι εννοείς τα παιδιά αυτά προφανώς δε διαβάζουν σωστά αλλα δε σημαίνει απαραίτητα οτι ευθύνονται τα ίδια...το ελληνικό σύστημα μπάζει απο παντού
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ιππολύτη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιππολύτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,972 μηνύματα.
Ο υπουργός λογικά :P

Καταλαβαίνω τι εννοείς τα παιδιά αυτά προφανώς δε διαβάζουν σωστά αλλα δε σημαίνει απαραίτητα οτι ευθύνονται τα ίδια...το ελληνικό σύστημα μπάζει απο παντού
Προφανώς και μπάζει. Απλά η ακόμη περισσότερη εξειδίκευση μόνο χειρότερα μπορεί να κάνει τα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Σωστά..πάντως εγώ θα ήμουν υπέρ πανελλαδικών στη β λυκείου στα δυο μαθήματα κατεύθυνσης μειώνοντας παράλληλα διαφορες ανοησίες γενικής παιδείας(βλ.φιλοσοφία, αντιγονη,λογοτεχνία,project σε περίπτωση που γίνεται από αδαείς καθηγητές) ώστε να μην υποτιμάται η γνώση στα μαθήματα κατευθνσης(π.χ η θερμοδυναμική δε χρειάζεται για τη φυσική γ λυκείου οποτε δε το διαβάζω όπως και τα διανυσματα στα μαθηματικα κατευθυνσης)και να μετράει σε ένα ποσοστό 17 τοις εκατό στο γενικό βαθμό πρόσβασης..ισως και να είναι λάθος αυτά που λέω αλλα η β λύκειο έπρεπε να είναι περισσότερο τάξη εξιδικευσης και να μετράω σε ένα μικρότερο ποσοστό βέβαια από τη γ λυκείου στην είσοδο στη τριτοβάθμια εκπαίδευση...αυτο βεβαια για να γίνει προϋποθέτει τα παιδια να χωριζονται καταλληλα απο τη β λυκειου σε θετικη-θεωρητικη-τεχνολιγικη και καλυτερο σχολικό επαγγελματικο προσανατολισμό αφού τα παιδιά θα πρέπει να διαλέγουν στη β λυκείου τον προσανατολισμό που τους ενδιαφέρει και να μη συμβαίνουν τα ευτράπελα οι μαθητές να βλέπουν το μηχανογραφικό σα δελτίο τζοκερ. το άλλο το εξοργιστικό γεγονος είναι κάτι καθηγητές που αποφοίτησαν πριν απο 1000 χρονια να προτρέπουν τα παιδιά που τους αρέσουν τα μαθηματικά να παν ημμυ και όχι μαθηματικο επειδή το ημμυ έχει καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση ξεχνώντας ότι θα τα μαθηματικά έχουν τεράστιο χώρο εφαρμογής και οι ημμυ διαφορετικό αντικείμενοαπασχολησης... ξέφυγα από το θέμα περιμένω και τις δικές σας αποψεις

Βεβαια να πουμε την αληθεια να θες να καταλαβεις την φυσικη σε βαθος ο διανυσματικος λογισμος ειναι απαραιτητος.Επιπλεον στην φυσικη στις πλαγιες κρουσεις ειδικα οπου δεν μπορεις να εφαρμοσεις ευκολα την ΑΔΟ τα διανυσματα σε βοηθουν παρα πολυ και με εναν νομο συνημιτονων η ημιτονων εχεις ξεμπλεξει.Να τονισω οτι η ορμη ειναι διανυσματικο μεγεθος οποτε αν θες να βρεις το αθροισμα πχ της P1,P2 πρεπει να προσθεσεις καταλληλα τα διανυσματα για να βρεις και την φορα.Αλλιως ειναι να τα εχεις μπροστα σου και αλλιως να κανεις ολη αυτην την σκεψη στο μυαλο σου.Βεβαια θα μου πεις σιγα μην πεσουν πλαγιες αλλα καλο ειναι γενικα να εισαι σιγουρος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,809 μηνύματα.
Παιδια οντως οι πανελληνιες ειναι οτι χειρωτερο και πρεπει να καταργηθουν.Ειναι πολυ αδικο ενας μαθητης να κρινεται απο ενα γραπτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top