aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος


Άλλωστε πριν τις Πανελλήνιες, όλοι τα ίδια θα ξέρουμε.όλοι τα ίδια θα ξέρουμε. όλοι τα ίδια θα ξέρουμε![]()
Η ύλη είναι ίδια, το πόσα ξέρει κάποιος εξαρτάται από το διάβασμά του.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Η ύλη είναι ίδια, το πόσα ξέρει κάποιος εξαρτάται από το διάβασμά του.![]()
Κάτι ξέρει για να το λέει η Loreley. Εννοεί ότι κανείς δεν παραδέχεται την αδιαβασία του.

Πρώτη φορά το ακούω αυτό. Η άλγεβρα έχει πολύ πιο τυποποιημένες ασκήσεις συνεπώς είναι απείρως πιο εύκολη για την πλειοψηφία των μαθητών. Προσωπικά τη θεωρώ και πιο χρήσιμη γιατί πέρα απ' τα μαθηματικά έχει εφαρμογή σε όλες τις θετικές επιστήμες αντίθετα με τα μαθ.κατ. που είναι λίγο-πολύ "τα μαθηματικά για τα μαθηματικά".
Νομίζω πως κάποια πράγματα της φετινής άλγεβρας θα έπρεπε ήδη να τα έχουμε διδαχθεί, δε γίνεται ρε φίλε να είναι τελευταίο κεφάλαιο της Β' οι λογάριθμοι! Έστω κάποιος ορισμός κ' οι βασικές ιδιότητες έπρεπε να είναι γνωστά, ειδικά τη στιγμή που τα συναντάς σε τύπους της φυσικής (βλ. θερμοδυναμική) και αναγκαστικά μας τα διδάσκουν πρώτα οι φυσικοί...
Η Άλγεβρα του λυκείου είναι τα βασικά μαθηματικά εργαλεία για τα μαθηματικά και για τη φυσική καθώς και όποιο άλλο μάθημα χρειάζεται κάποια στοιχειώδη αλγεβρική σκέψη. Νομίζω ότι κάποιος που σέβεται τον εαυτό του και θέλει να σπουδάσει κάποια επιστήμη που βασίζεται στα μαθηματικά, πρέπει να την κατέχει σε καλό βαθμό. Ειδάλλως, μιλάμε για τα φαινόμενα φοιτητών Πολυτεχνείου, Φυσικής, Μαθηματικών,... που δεν θυμούνται βασική άλγεβρα πολυωνύμων, τριγωνομετρία...κλπ. Για να μην λέμε ότι φταίνε τα Ελληνικά Πανεπιστήμια για το χάλι τους. Για παράδειγμα, η Φυσική στις ταλαντώσεις χρησιμοποιεί τριγωνομετρία. Αν θυμάμαι καλά, στη Θερμοδυναμική και στην Οξειδοαναγωγή (Χημεία), έπαιζαν κάτι λογάριθμοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Δεν είναι καθόλου έτσι. Η "αναλυτική γεωμετρία" (μετά το λύκειο) είναι πολύ σημαντική και απαραίτητη για τη Φυσική και όχι μόνο.με τα μαθ.κατ. που είναι λίγο-πολύ "τα μαθηματικά για τα μαθηματικά"....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος


*.* Εγω τετοια ωραια πραματα θελω να κανουμε οχι τις χαζομαρες με γραμμες και βρες το ενα βρες το αλλο λες και ειμαστε ζωα να πουμε, για αυτο δεν τα μπορωΔεν είναι καθόλου έτσι. Η "αναλυτική γεωμετρία" (μετά το λύκειο) είναι πολύ σημαντική και απαραίτητη για τη Φυσική και όχι μόνο.
![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


*.* Εγω τετοια ωραια πραματα θελω να κανουμε οχι τις χαζομαρες με γραμμες και βρες το ενα βρες το αλλο λες και ειμαστε ζωα να πουμε, για αυτο δεν τα μπορω![]()
Μάθε πρώτα την αλφαβήτα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος


μα εμαθα τα βασικαΜάθε πρώτα την αλφαβήτα...![]()


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fedde le Grand
Πολύ δραστήριο μέλος


Το πιο σημαντικό είναι ότι όποιος δεν έχει καλά μελετήσει και κατανοήσει την Άλγεβρα γενικής παιδείας της Β Λυκείου, στη Γ θα αντιμετωπίσει δυσκολίες.
![]()
Τέτοιο πρόβλημα δεν έχω αλλά απλώς - με εξαίρεση τα διανύσματα που με ζόρισαν στην αρχή - η ύλη της Άλγεβρας είναι και πιο μεγάλη και θεωρώ είναι πιο εύκολο να κάνεις λάθη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος


Η ύλη είναι ίδια, το πόσα ξέρει κάποιος εξαρτάται από το διάβασμά του.![]()
Εννοώ ότι όλοι θα έχουμε διδαχθεί την ίδια ύλη.

Είσαι πολύ πνεύμα αντιλογίας και με συγχύζεις.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


Σε πανεπιστημιακό επίπεδο έτσι κι αλλιώς οι επιστήμες συγχέονται μεταξύ τους, όταν τα φτάνεις στα άκρα δε ξέρεις που τελειώνει το ένα και που αρχίζει το άλλο.Δεν είναι καθόλου έτσι. Η "αναλυτική γεωμετρία" (μετά το λύκειο) είναι πολύ σημαντική και απαραίτητη για τη Φυσική και όχι μόνο.
Είναι κατεύθυνση, θα κάνεις κάτι παραπάνω αλλά νομίζω κάποια πράγματα είναι πολύ τραβηγμένα τη στιγμή που δεν έχουμε μάθει άλλα πολύ πιο βασικά. Δεν ξέρουμε λογαρίθμους και τους συναντάμε σε τύπους φυσικής και είναι οι κωνικές τομές το ζήτημα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος


γιατι το Ischool ειναι και φορουμ φιλοσοφικων αναζητησεων, ρητοριας και αλλων[...]καταλαβαίνω ότι το point σου δεν ήταν το πόσο σωστά είναι κατανεμημένη η σχολική ύλη, αλλά είπα να επεκταθώ


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σε πανεπιστημιακό επίπεδο έτσι κι αλλιώς οι επιστήμες συγχέονται μεταξύ τους, όταν τα φτάνεις στα άκρα δε ξέρεις που τελειώνει το ένα και που αρχίζει το άλλο.
Είναι κατεύθυνση, θα κάνεις κάτι παραπάνω αλλά νομίζω κάποια πράγματα είναι πολύ τραβηγμένα τη στιγμή που δεν έχουμε μάθει άλλα πολύ πιο βασικά. Δεν ξέρουμε λογαρίθμους και τους συναντάμε σε τύπους φυσικής και είναι οι κωνικές τομές το ζήτημα;
καταλαβαίνω ότι το point σου δεν ήταν το πόσο σωστά είναι κατανεμημένη η σχολική ύλη, αλλά είπα να επεκταθώ
Το πρόβλημα είναι διδάσκονται όλα επιφανειακά και πρόχειρα. Χωρίς καμία νοηματική συνοχή ή έναν σκοπό. Στο Πανεπιστήμιο συνεχίζεται η ίδια νοοτροπία, απλά εκεί υπάρχει εύρος σε βαθμό τέτοιο που πολλές επιστήμες να συναντιώνται σε ένα πρόγραμμα σπουδών. Βέβαια και πάλι κανείς δεν κάθεται να σου εξηγήσει γιατί. Μπαίνεις στον φαύλο κύκλο των περιοδικών εξετάσεων κάθε εξάμηνο και επέρχεται η ρουτίνα. Σκέψου ότι σε ένα Μαθηματικό Τμήμα αν και το πτυχίο σαν τίτλος ακούγεται κάτι ομοιογενές, στην πραγματικότητα υπάρχει ανομοιογένεια: Μαθηματικά σε τι; Συνεπώς μιλάμε για ετερόκλητα αντικείμενα σπουδών μέσα στο ίδιο πτυχίο. Υπάρχουν πτυχιούχοι Μαθηματικοί που γνωρίζουν Φυσική, άλλοι γνωρίζουν Στατιστική, άλλοι γνωρίζουν κάτι άλλο...κλπ με αδυναμία της καθολικής γνώσης. Ο καθένας θεωρεί "ξένο" τον συνάδελφό του που είναι σε άλλη ειδίκευση. Γνωρίζει μια κοινή βάση αλλά αγνοεί πάνω από το 50% λόγω της άλλης ειδίκευσης. Αυτό συμβαίνει σε πολλές επιστήμες. Οι επιστήμες στο Πανεπιστήμιο ακολουθούν άλλη φιλοσοφία, ειδάλλως και το λύκειο θα ήταν Πανεπιστήμιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


είπα να δικαιολογηθώ για τα άσχετα που είπα ως απάντηση σε μήνυμα που ήταν ήδη off-topicγιατι το Ischool ειναι και φορουμ φιλοσοφικων αναζητησεων, ρητοριας και αλλων(δεν το λεω να παρεξηγηθεις πλακα κανω
απλα σπανια βλεπω ανθρωπο να λεει εδω μεσα ειπα να επεκταθω και με εντυπωσιασες)

Ακριβώς, δεν υπάρχει συνεκτικότητα ούτε στο ίδιο το μάθημα, πόσο μάλλον να θέλουμε να το συσχετίσουμε και με άλλα, όπως θα έπρεπε.Το πρόβλημα είναι διδάσκονται όλα επιφανειακά και πρόχειρα. Χωρίς καμία νοηματική συνοχή ή έναν σκοπό. Στο Πανεπιστήμιο συνεχίζεται η ίδια νοοτροπία, απλά εκεί υπάρχει εύρος σε βαθμό τέτοιο που πολλές επιστήμες να συναντιώνται σε ένα πρόγραμμα σπουδών. Βέβαια και πάλι κανείς δεν κάθεται να σου εξηγήσει γιατί. Μπαίνεις στον φαύλο κύκλο των περιοδικών εξετάσεων κάθε εξάμηνο και επέρχεται η ρουτίνα. Σκέψου ότι σε ένα Μαθηματικό Τμήμα αν και το πτυχίο σαν τίτλος ακούγεται κάτι ομοιογενές, στην πραγματικότητα υπάρχει ανομοιογένεια: Μαθηματικά σε τι; Συνεπώς μιλάμε για ετερόκλητα αντικείμενα σπουδών μέσα στο ίδιο πτυχίο. Υπάρχουν πτυχιούχοι Μαθηματικοί που γνωρίζουν Φυσική, άλλοι γνωρίζουν Στατιστική, άλλοι γνωρίζουν κάτι άλλο...κλπ με αδυναμία της καθολικής γνώσης. Ο καθένας θεωρεί "ξένο" τον συνάδελφό του που είναι σε άλλη ειδίκευση. Γνωρίζει μια κοινή βάση αλλά αγνοεί πάνω από το 50% λόγω της άλλης ειδίκευσης. Αυτό συμβαίνει σε πολλές επιστήμες. Οι επιστήμες στο Πανεπιστήμιο ακολουθούν άλλη φιλοσοφία, ειδάλλως και το λύκειο θα ήταν Πανεπιστήμιο.
Και δυστυχώς αναλωνόμαστε σε κουραστικές ασκήσεις που κάπου χάνουν την ουσία, στο τέλος καταλήγουμε να αλλάζουμε μόνο νούμερα και διατύπωση, και εκεί είναι που παύει να σκέφτεται ο μαθητής.
Βλέπε αποδεικτικές ασκήσεις στις κωνικές τομές που πιάνουν μια σελίδα, η ουσία είναι 5 σειρές και τα άλλα αχανείς πράξεις.
Για εξετάσεις Β' λυκείου να μιλούμε τώρα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johnietraf
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johnietraf
Πολύ δραστήριο μέλος


ειμαι ξυπνιος απο τις 4:40![]()
Ωραιος.. σε βλεπω ενα γεματο 8ωρο υπνο μετα τα μαθηματικα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος


το προγραμμα σημερα ειναι ως εξης:Ωραιος.. σε βλεπω ενα γεματο 8ωρο υπνο μετα τα μαθηματικα![]()
9-ο,τι ωρα με παρει : ΜαθΚατ
11-12:30 : θα παω σε ενα σπιτι να δουμε ταινια
13-15: αγγλικα
16: φαι
16:15: καφες

αυτη η σχεση μου με τον καφε πρεπει να σταματησει..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johnietraf
Πολύ δραστήριο μέλος


Εγω ξεκολιαστηκα στο να κανω χημεια και ασκησεις... θα παω να γραψω χημεια και αγγλικα...μετα ενα καφε και αντε γεια υστερα... με βλεπω να κοιμαμαι μεχρι αυριοτο προγραμμα σημερα ειναι ως εξης:
9-ο,τι ωρα με παρει : ΜαθΚατ
11-12:30 : θα παω σε ενα σπιτι να δουμε ταινια
13-15: αγγλικα
16: φαι
16:15: καφες
![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος


κι εγω με ασκησεις μαθκατ περασα ενα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ 2ημερο. δεν ξερεις ποσο λυπαμαι που περασεΕγω ξεκολιαστηκα στο να κανω χημεια και ασκησεις... θα παω να γραψω χημεια και αγγλικα...μετα ενα καφε και αντε γεια υστερα... με βλεπω να κοιμαμαι μεχρι αυριο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johnietraf
Πολύ δραστήριο μέλος



Βσκ σε εχω ικανο
Με εχει πειραξει η νυστα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeli Graf
Περιβόητο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 93 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- vade
- ck_chrysiis
- andro.mar
- ioanna2007
- Corfu kitty
- karr
- Kanastasia_5883
- Melilian2007
- melina_51
- jellojina
- Indecisive2
- maria17022023
- bill09876
- ένας τυχαίος
- Jbb
- shezza94
- AggelikiGr
- sotirislk
- Startx0
- Μήτσος10
- bibliofagos
- constansn
- Leo komm
- math2arch
- Chrisphys
- Hased Babis
- giannhs2001
- Wonderkid
- george777
- TheNorth
- psap2006
- Aggel0sss
- Ματουλινι
- burningfire
- kanenas090
- blissele
- Helen06
- εχω κοκο ειμαι λοκο
- Alex2006
- cinnamongirl
- onegreek
- Stavros o Arkas
- marinoudi
- Mariaathens
- Eleni12
- beckyy
- menual
- Apocalypse
- Cat lady
- Ameliak
- Antonisbairac1
- thesupreme
- Scandal
- Mouse
- SlimShady
- Σωτηρία
- Georgia110
- EiriniS20
- Φινεύς
- jims
- giorgosp97
- American Economist
- pink_panther
- tinaskrd
- leo41
- Athens2002
- tsiobieman
- ssalex
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.