giannhs2001
Επιφανές μέλος
Η υπαρξη των εξετασεων (οποιασδηποτε μορφης) ωφελει εως ένα σημείο. Επίσης αυτά που μαθαίνετε στο λύκειο γενικότερα όχι απλώς είναι χρήσιμα αλλά ΠΟΛΥΤΙΜΑ για κάθε πολίτη. Οι γνώσεις του σχολείου δεν αποσκοπούν να σε κάνουν διάνοια στη φυσική ή στα αρχαία αλλά να σε διδάξουν βασικές αρχές και τρόπο σκέψης. Κια δυστυχώς όπως εσύ θεωρείς πολλά άχρηστα πράγματα στο Λύκειο έτσι θεωρούν και πολλοί άλλοι και καταλήγουμε να έχουμε μια κοινωνία με ανιστόρητους και γκαρσόνια που θέλουν κομπιουτεράκι να κάνουν προσθαφαίρεση. Θα έπρεπε να νιώθετε ΤΥΧΕΡΟΙ που έχουμε την ευκαιρία να βρισκόμαστε σε ένα τόσο πλούσια γνωσιακό εκπαιδευτικό σύστημα, πράγματα που έμαθα στο λύκειο δεν τα έχουν κάνει καν σε πανεπισήμια (!) εξωτερικού. Το κακό είναι πως η πλειοψηφία διαβάζει απλά για να διαβάσει ή να πάρει βαθμό και μετά γεια σας.
Δε γίνεται να θεωρείτε άχρηστη τη βιολογία (γενικής παιδείας), την κοινωνιολογία ή ακόμη και τη λογοτεχνία... Αλίμονο πόσο χειρότερη θα γίνει πια η ελληνική κοινωνία εάν αμελείτε και τη μαγεία της γνώσης που σας δίνεται ΔΩΡΕΑΝ;
Παρε παραδειγμα Σκανδιναβικες χωρες ρε φιλε μου . Τι συγκρινεις τωρα ? Εμας με αυτους ? Κακογραμμενα βιβλια , προσωπικο με την νοοτροπια του σιγουρου μισθου και ασχημες εγκαταστασεις ειναι απο τα λιγα που μπορω να σου πω γιατι εχουμε ενα απο τα χειροτερα συστηματα . Οι εξετασεις δεν ωφελουν πουθενα καθως εγω και ολοι οι μαθητες που εχω γνωρισει με το που γραφουμε την επομενη μερα ξεχναμε και πως λεγετε το μαθημα .. Τιποτα δεν ειναι χρησιμο . Αν θες να μαθεις ιστορια της χωρας σου παιρνεις Κορδατο , την ιστορια των Βαλκανιων Ραφαηλιδη . Καμια σχεση η ιστορια με την παραποιηση στα βιβλια της <<Ιστοριας>> που εχουμε στα σχολεια . Προσωπικα ανιστορητο δεν μπορεις να με πεις σε καμια περιπτωση. Η Ιστορια για εμενα ειναι μερος της καθημερινοτητας μου οπως και η Γεωγραφια και η Πολιτικη . Τα Θετικα μαθηματα απο την αρχη της σχολικης μου καριερας αν μπορω να το πω ετσι απετυχαν να μου τραβηξουν το ενδιαφερον και εχω κενα απο δημοτικο .. Δεν με απασχολει καθολου. Βασικα μαθηματικα εμαθα , ισως λιγο βασικη φυσικη με προβληματιζει που δεν εμαθα . Ωστοσο τα γκαρσονια καλα κανουν και εχουν κομπιουτερακι γιατι ανθρωποι ειμαστε και λαθοι γινονται και ειδικα στο θεμα των χρηματων οι παρεξηγησεις γινονται με το παραμικρο . Ατυχος νιωθω που μια ΤΕΤΟΙΑ χωρα εχει ενα εκπαιδευτικο συστημα που δεν της αρμοζει καθολου . Δουλεια του σχολειου ειναι να με βοηθησει και να με προετοιμασει για την μετεπειτα ζωη που ακολουθει και να με βοηθησει να πραγματοποιησω τα ονειρα μου . Οχι μονο δεν με βοηθαει σε τιποτα απο αυτα αλλα ουτε καν σε τι επαγγελμα να ακολουθησω . Ολοι παμε στα τυφλα . Μια λαθος επιλογη και μετα εχασες . Ξανα πανελληνιες . Μαθηματα οπως Σεξολογια και Μαγειρικη, ΣΕΠ κλπ ΠΡΕΠΕΙ να ειναι στο ωρολογιο προγραμμα . Οσο και αν τα κοροιδευουμε τωρα αργοτερα θα καταλαβουμε οτι ειναι πολυ σημαντικα . Ειδικα η σεξολογια που ειμαστε μια χωρα σε μεγαλο αριθμο εκτρωσεων και σε ανηλικες !!!!Η επιλεκτικη φοιτηση καθως και σχολεια εξοπλισμενα με εργαστηρια ειναι αυτα που θα μας σωσουν αλλα φως στο τουνελ δεν φαινεται . Αυτο που με προβληματιζει ειναι που στην Ελλαδα την χωρα που στην αρχαιοτητα εδινε τα φωτα στις υπολοιπες χωρες σε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ δεν μπορει να κανει το ιδιο τωρα .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chem2000
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spinalgr1990
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δημοσιεύθηκε σήμερα στο ΦΕΚ (1322/18-4-2018) η Υπουργική Απόφαση για την ημερομηνία λήξης μαθημάτων στα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με την Υ.Α. ορίζεται ως ημερομηνία λήξης των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2017-2018:
α. των ημερησίων και εσπερινών Γυμνασίων, Ειδικών Γυμνασίων, Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων και Γυμνασίων των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών) της χώρας, η Πέμπτη 31 Μαΐου 2018.
β. των ημερησίων και εσπερινών Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Ειδικών Λυκείων, Ειδικών Επαγγελματικών Λυκείων και Λυκείων των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών) της χώρας, η Παρασκευή 25 Μαΐου 2018.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Οι τελευταίες ενδοσχολικές της ζωής μου,θα μου λείψουν αυτή την φορά θα τις ευχαριστηθώ γιατί δίνουμε 5 μαθήματα θα κάθομαι μέσα 1.5 ώρα το λιγότερο!
Ετσι ελεγα και εγω...τελικα οταν τελειωσεις φυγεις απο το μπ@$!ρδελο η ζωη ειναι πολυ καλυτερη και χειροτερη,αναλογα που εστιαζεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 648211
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
καλησπέρα. Είμαι μαθητής β λυκείου και στιε 29 μαϊου ξεκινουν οι ενδοσχολικές εξετάσεις. Σε κάποια μαθήματα πχ φυσική γενικής, αλγ,γεωμετρία, δε ξέρω τίποτα. τι να κάνω; Κάποιοι που είχα ρωτήσει μου είπανε να πάω σε ένα φροντιστήριο κι ν τους πω *δώστε μου θεματα τα οποία θα πέσουν παρόμοια στις εξετάσεις*.
Εννοειται οτι δεν πρεπει να πας σε φροντιστηριο γιατι απλα θα φας τσαμπα χρημα για τοσο λιγο καιρο.
Μην αγχωνεσαι καταρχας γιατι δεν κανει καλο στην υγιεια.Δευτερον δεν θα εισαι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος που δεν εχει παει καλα σε ενδοσχολικες εξετασεις.Γεωμετρια Β λυκειου ειχα πατωσει επισης καθως διαβασα τελευταια στιγμη.
Διαβασε οσο πιο πολυ μπορεις,κανε το καλυτερο σου και πηγαινε γραψε.Εαν κοπεις εχεις και τις επαναληπτικες που θα εχεις περισσοτερο χρονο,δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα,επομενως θετικη σκεψη και δουλεια .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
περσι στην γεωμετρια εγραψα 18!
Μπορούσες και καλυτερα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Annanoula
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spinalgr1990
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αντωνόπουλος Γιώργος Αντωνόπουλος Γιώργος
Η προτεινόμενη διάταξη σύμφωνα με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, κρίνεται αναγκαία, καθώς η εξαγωγή του Γενικού Μέσου Όρου απόλυσης των μαθητών της Γ' Τάξης Ημερησίου και της Δ' Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου πραγματοποιείται με μειωμένο αριθμό των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων στις εξετάσεις Ιουνίου, μετά την ψήφιση του ν.4521/2018.
Συνεπώς όπως υποστηρίζουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στην τροπολογία, πρέπει να περιγραφεί ο υπολογισμός των υπολοίπων (μη γραπτώς εξεταζόμενων) μαθημάτων και η συμβολή τους στον Γενικό Μέσο Όρο.
Επιπλέον, ορίζονται τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται οι μαθητές στις ειδικές εξεταστικές περιόδους και καθορίζεται η συγκρότηση της επιτροπής που διενεργεί την προφορική εξέταση.
Όπως ορίζει η τροπολογία:
Για την απόλυση των μαθητών της Γ' τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ) και της Δ' τάξης Εσπερινού ΓΕΛ απαιτείται γενικός Μ.Ο. τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει:
α) για τη Γ' τάξη Ημερησίου ΓΕΛ από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, με εξαίρεση το μάθημα της Φυσικής Αγωγής,
β) για τη Δ' τάξη Εσπερινού ΓΕΛ από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων.
Οι μαθητές των Α' και Β' τάξεων του Ημερησίου ΓΕΛ και των Α', Β' και Γ' τάξεων του Εσπερινού ΓΕΛ, που δεν επιτυγχάνουν το γενικό Μ,Ο. της παρ. 1, παραπέμπονται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου του ίδιου έτους σε ειδική εξεταστική περίοδο, που διενεργείται σύμφωνα με τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων, για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός επίδοσης είναι μικρότερος από εννέα και πέντε δέκατα (9,5). θ! μαθητές, που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου δεν επιτυγχάνουν το γενικό Μ.Ο. προαγωγής, επαναλαμβάνουν τη φοίτηση,
Οι μαθητές της Γ' τάξης του Ημερησίου ΓΕΛ και της Δ' τάξης του Εσπερινού ΓΕΛ που δεν επιτυγχάνουν το γενικό Μ,Ο, της παρ. 2 παραπέμπονται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου του ίδιου έτους σε ειδική εξεταστική περίοδο για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός επίδοσης είναι μικρότερος από εννέα και πέντε δέκατα (9,5). Για τα μαθήματα της Ομάδας Α' οι εξετάσεις είναι γραπτές και διεξάγονται σύμφωνα με τη διαδικασία των απολυτηρίων εξετάσεων. Για τα μαθήματα των Ομάδων Β', Γ' και Δ' της Γ' τάξης του Ημερησίου ΓΕΛ και για τα μαθήματα των Ομάδων Β' και Γ' της Δ' τάξης του Εσπερινού ΓΕΛ οι εξετάσεις είναι προφορικές. Οι μαθητές της Γ' τάξης του Ημερησίου ΓΕΛ δεν αξιολογούνται στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
Η προφορίκή εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οττοία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής ως πρόεδρος και δύο καθηγητές που είτε έχουν την ίδια ειδικότητα είτε διδάσκουν κατ' ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα.
Οι μαθητές της Γ' τάξης του Ημερησίου ΓΕΛ και της Δ' τάξης του Εσπερινού ΓΕΛ που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου δεν επιτυγχάνουν το γενικό Μ.Ο. απόλυσης παραπέμπονται στην ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στηνπερίπτ. β', για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός επίδοσής τους είναι μικρότερος από εννέα και πέντε δέκατα (9,5). Οι μαθητές, που κατά την εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου δεν επιτυγχάνουν το Μ.Ο. απόλυσης, επαναλαμβάνουν τη φοίτηση.
Για την απόλυση των μαθητών της Γ' τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ) και της Δ' τάξης Εσπερινού ΓΕΛ απαιτείται γενικός ΜΌ, τουλάχιστον εννέα και:
α)για τηΓ τάξη Ημερησίου ΓΕΛ από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, με εξαίρεση το μάθημα της Φυσικής Αγωγής,
β) για τη Δ' τάξη Εσπερινού ΓΕΛ από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων.
Οι μαθητές των Α' και Β' τάξεων του Ημερησίου ΓΕΛ και των Α', Β' και Γ' τάξεων του Εσπερινού ΓΕΛ, που δεν επιτυγχάνουν το γενικό Μ,Ο, της παρ. 1, παραπέμπονται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου του ίδιου έτους σε ειδική εξεταστική περίοδο, που διενεργείται σύμφωνα με τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων, για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός επίδοσης είναι μικρότερος από εννέα και πέντε δέκατα (9,5). Οι μαθητές, που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου δεν επιτυγχάνουν το γενικό Μ.Ο. προαγωγής, επαναλαμβάνουν τη φοίτηση,
Οι μαθητές της Γ τάξης του Ημερησίου ΓΕΛ και της Δ τάξης του Εσπερινού ΓΕΛ που δεν επιτυγχάνουν το γενικό Μ Ό. της παρ. 2 παραπέμπονται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου του ίδιου έτους σε ειδική εξεταστική περίοδο για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός επίδοσης είναι μικρότερος από εννέα και πέντε δέκατα (9,5). Για τα μαθήματα της Ομάδας Α* οι εξετάσεις είναι γραπτές και διεξάγονται σύμφωνα με τη διαδικασία των απολυτηρίων εξετάσεων. Για τα μαθήματα των Ομάδων Β', Γ' και Δ' της Γ' τάξης του Ημερησίου ΓΕΛ και για τα μαθήματα των Ομάδων Β' και Γ' της Δ' τάξης του Εσπερινού ΓΕΛ οι εξετάσεις είναι προφορικές. Οι μαθητές της Γ' τάξης του Ημερησίου ΓΕΛ δεν αξιολογούνται στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής ως πρόεδρος και δύο καθηγητές που είτε έχουν την ίδια ειδικότητα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.