Ελλάδα: 1η στην Ευρώπη σε αύξηση εισακτέων από το 1999 έως το 2007

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.
Το ότι ένα μεγάλο πλήγμα στη Δημόσια Ελληνική Τριτοβάθμιαεκπαίδευση ήταν η «μεταρρύθμιση Αρσένη» κατά την οποία ξαφνικά το 1999 διπλασιάστηκαν οιεισακτέοι στα ΑΕΙ (και, παράλληλα, έχει συρρικνωθεί η αγορά εργασίας) έχειαναφερθεί πολλάκις. Το αυτό έρχεται ο ΟΟΣΑ (έκθεση 2010) να σημειώσει με τηνΕλλάδα να είναι 2η στην Ευρώπη στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ανά100.000 άτομα πληθυσμού και 1η στην αύξηση εισακτέων από το 1999 έωςτο 2007.

Εγγραφές στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ανά 100.000 άτομα
Χώρα.............................1999....................2007............. αύξηση (%)
Φινλανδία.......................5147...................5920..................15,0%
Ελλάδα.......................... 3591...................5478................. 52,5%
Νορβηγία........................4260...................4671....................9,6%
Σουηδία..........................3818 ..................4577.................. 19,9%
Ιρλανδία........................ 4089....................4440.................... 8,6%
Δανία .............................3617....................4315.................. 19,3%
Ισπανία.......................... 4514................... 4081................... -9,6%
Ηνωμένο Βασίλειο .........3587....................3928.....................9,5%
Βέλγιο ............................3498................... 3781.................... 8,1%
Ολλανδία........................3006................... 3627................... 20,7%
Γαλλία ............................3464................... 3576.................... 3,2%
Πορτογαλία.................... 3545....................3481 ...................-1,8%
Ιταλία .............................3180 ....................3476.....................9,3%
Αυστρία..........................3197.................... 3172....................-0,8%

Ναι, η Ελλάδα των ~9 εκ. πληθυσμό! Βέβαια, όλοι θα ισχυριστούμε«περικοπές», αλλά για τους «επόμενους» και όχι «για εμάς που πάμε να μπούμε»! Αυτό τροφή για σκέψη για αυτούς που θέλουν να επενδύσουν στηζωή τους για ένα πτυχίο ΑΕΙ στην Ελλάδα.

Επίσης, πέρα από τους εισακτέους 90%, 10% (6-4), τρίτεκνοι-πολύτεκνοι-κοινωνικάκριτήρια κ.λπ., το κάθε ΑΕΙ (~450 ακόμα στον αριθμό και μετά το Σχέδιο ΑΘΗΝΑ) δέχεταιεπιπλέον από τις ειδικές κατηγορίες:
1. 30%για ΤΕΦΑΑ και 1% για τα υπόλοιπα ΑΕΙ: Αθλητές με διακρίσεις μέχρι και τον Οκτώβριο2009
2. 20%για ΤΕΦΑΑ και 3% για τα υπόλοιπα ΑΕΙ: Αθλητές με διακρίσεις την τελευταίαπενταετία
3. 3%:τέκνα Ελλήνων του εξωτερικού απόφοιτοι ελληνικών λυκείων
4. 1%:τέκνα Ελλήνων υπαλλήλων αποσπασμένων σε ελληνικές δημόσιες υπηρεσίες στοεξωτερικό ή διεθνών οργανισμών
5. 1,5%:Έλληνες & Κύπριοι απόφοιτοι ξένων λυκείων, πλην της Κύπρου
6. 1,5%:Έλληνες & Κύπριοι απόφοιτοι ξένων λυκείων
7. 1%:Έλληνες απόφοιτοι ξένων λυκείων χώρας μη-μέλους ΕΕ
8. 2%:Αλλοδαποί-Αλλογενείς ξένων λυκείων χώρας μη-μέλους ΕΕ για τα ΑΕΙ 1ουΠεδίου
9. 1%:Αλλοδαποί-Αλλογενείς ξένων λυκείων χώρας μη-μέλους ΕΕ για τα ΑΕΙ 2-3-4-5ουΠεδίου
10. 20%;Αλλοδαποί-Αλλογενείς ξένων λυκείων χώρας μη-μέλους ΕΕ για τις ΕκκλησιαστικέςΑκαδημίες
11. 10%: Απόφοιτοιλυκείων χωρών ΕΕ μη ελληνικής καταγωγής (εκτός Ιερατικών σπουδών)
12. 20%: Απόφοιτοιλυκείων χωρών ΕΕ μη ελληνικής καταγωγής για σπουδές
13. 3,5%: ΥπότροφοιΑλλοδαποί-Αλλογενείς για Θεολογία & Εκκλησιαστικές Ακαδημίες
14. 1%: ΥπότροφοιΑλλοδαποί-Αλλογενείς για τα υπόλοιπα ΑΕΙ
15. 1%: ΥπότροφοιΟμογενείς για όλα τα ΑΕΙ
16. 0,5%: Έλληνεςπολίτες-Μουσουλμάνοι της Θράκης (εκτός Θεολογία, Ποιμαντική, ΕκκλησιαστικώνΑκαδημιών)
17. 0,5%: Έλληνεςπολίτες-Μουσουλμάνοι της Θράκης από ΕΠΑΛ (Ομάδα Α) για όλα τα ΑΕΙ
18. 5%: Πάσχοντεςαπό σοβαρές παθήσεις


Πηγή


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
Δηλαδη τι πρεπει να κανουμε?
Να συρρικνωσουμε και την παιδεια στο κοινωνικο συνολο,για να βγαινουν οι αριθμοι της αγορας??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
Στην Ελλάδα του σήμερα, φαίνεται ότι είναι κακό να είσαι αγρότης ή υδραυλικός.

Όλοι θέλουν να σπουδάσουν, όλοι θέλουν να γίνουν γιατροί,δικηγόροι, επιστήμονες..

Μην απορείτε λοιπόν γιατί έχει φτάσει η ανεργία σε αυτό το σημείο , όπως και μην απορείτε για τα αποτελέσματα αυτού του άρθρου.

''Το παιδί μου εμένα θα γίνει μεγαλογιατρός, δεν αξίζει τίποτα λιγότερο''
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Στην Ελλάδα του σήμερα, φαίνεται ότι είναι κακό να είσαι αγρότης ή υδραυλικός.

Όλοι θέλουν να σπουδάσουν, όλοι θέλουν να γίνουν γιατροί,δικηγόροι, επιστήμονες..

Μην απορείτε λοιπόν γιατί έχει φτάσει η ανεργία σε αυτό το σημείο , όπως και μην απορείτε για τα αποτελέσματα αυτού του άρθρου.

''Το παιδί μου εμένα θα γίνει μεγαλογιατρός, δεν αξίζει τίποτα λιγότερο''

Ή μεγαλογιατρός ή τίποτα! ΠΟΣΟ ΙΣΧΥΕΙ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Δηλαδη τι πρεπει να κανουμε?
Να συρρικνωσουμε και την παιδεια στο κοινωνικο συνολο,για να βγαινουν οι αριθμοι της αγορας??

Ναι ,να την συρρικνωσουμε. Στα περισσοτερα τμηματα οι "φοιτητες" τελειωνουν στα 6-8 χρόνια με Μ.Ο πτυχιου 6 ,κατι που ειναι λογικο αφου μπηκανε χωρις να τους ενδιαφερει το αντικειμενο(ετσι ,για να λεμε οτι "σπουδαζουμε").Ολοι αυτοι λοιπον ,αντι να μολυνουν με την παρουσια τους τα ΑΕΙ ,καλο θα ηταν να κανανε κατι αλλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Δε κατάλαβα ποσοστά δε δίνεις; Αν ναι τι μας τονίζεις το 9 εκατομμυρίων;

Δε μας τα συγκρίνεις όλα. Σύγκρινε τη κατανομή επαγγελμάτων ανάμεσα στις χώρες τις ευροζώνης. Τις ετήσιες αποδοχές κατά μέσο όρο κάθε επαγγέλματος. Την όποια μέριμνα της πολιτεία για κάθε χώρας για πιο τεχνικά επαγγέλματα.
Μας πετάς μια random στατιστική και μας το αποκαλείς τροφή για σκέψη; σοβαρά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
Καλα χανω πασα ιδεα απο αυτο το αρθρο.Δηλαδη αν θελουν να σπουδασει ο κοσμος θα του το απαγορεψουμε?
Οτι γουσταρει δεν κανει ο καθενας?
Για υδραυλικος και γεωργος που λετε υπαρχουν σχολες.
Γεωπονια και μηχανολογος υδραυλικα συστηματα.

Ελεος ρε παιδια λιγο

Ουτε ενας εξω απο το πανεπιστημιο,που θελει να σπουδασει.Ειστε απαραδεκτοι

Επειδη καποιος που μπεινει στη σχολη τελειωνει σε 7 χρονια η δεν του αρεσει το αντικειμενο,πρεπει να μειωθουν οι εισακτεοι η πρεπει να αλλαξει το συστημα ολο?

Πραγματικα οι αποψεις σας ειναι για τα μπαζα,και καλυτερα στον καθηγητη που εστειλε στο αρθρο να παραδωσει τα εκπαιδευτικα του διαπιστευτηρια,οταν θελει να εκπαιδευσει λιγοτερους ελληνες.

Πραγματικα απορω και αηδιαζω με τις αποψεις αυτες που η αγορα θα ρυθμιζει την παιδεια του τοπου,και που καθηγητες διαμαρτυρονται για το οτι οι φοιτητες τους θελουν να σπουδασουν.

Αυτη την ελλαδα θελετε να φτιαξετε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Καλα χανω πασα ιδεα απο αυτο το αρθρο.Δηλαδη αν θελουν να σπουδασει ο κοσμος θα του το απαγορεψουμε?
Οτι γουσταρει δεν κανει ο καθενας?

Ναι ,ειμαι σιγουρος ,οσοι δινουν πανελληνιες καθε χρονο θελουν να σπουδασουν...Πραγμα ,που φυσικα αντικατοπτριζεται και μεσα στο πανεπιστημιο οπου η πλειονοτητα ειναι φραπεδοφοιτητες κλαμποκαγκουρες.
Ναι ,γιαυτο ειμαστε εδω που ειμαστε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
notis_19, τι επιχειρημα εχεις για το οτι υπαρχουν σχολες υδραυλικων συστηματων και γεωπονιας στην τριτοβαθμια εκπαιδευση?

Δηλαδη τι επιπεδου ειναι η αναλυση που κανεις?Καφενειου?Η ανεργια ανεβηκε μονο για αυτο?Η για το οτι δεν υπαρχουν δουλειες,δεν υπαρχει αγροτικη πολιτικη και οι κατασκευες εχουν μηδενιστει στην ελλαδα λογω μη υπαρξης ρευστου στην αγορα και η πραγματικη οικονομια εχει νεκρωθει?

Bemanos τι μας λες?Δεν πινεις φραπε?Οσο για τις βλακειες που λες που και καλα δινουν στερεοτητα,μιλα στον τοιχο σου για να στερεωσει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Γιώργο γνωρίζεις πολύ καλά τις απόψεις μεγάλης μερίδας νέων για το επάγγελμα του υδραυλικού ή του αγρότη. Μην κοροϊδευόμαστε άλλο. Σε χρόνο dt, ανοίγουν διάσπαρτα στο google θέματα με νέους που θέλουν διακαώς να σπουδάσουν και να συνεχίσουν με τουλάχιστον ένα μεταπτυχιακό, ενώ έχουν άγνοια παντελή και από τα δυο. Ή μάλλον προσπαθούν να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες των γονιών τους. Στην Ελλάδα όπως έχουμε ξαναπεί, όλοι νομίζουν ότι είναι ικανοί για όλα. Ουδείς ψάχνει να εργαστεί.

Μέση λογική-συμβουλή Έλληνα γονιού: Παιδί μου αφού μας τρώνε οι γιατροί και οι δικηγόροι, άντε πήγαινε να σπουδάσεις κάτι από αυτά μπας και τα κονομήσεις. Το παιδί του Έλληνα είναι ανώτερο, εξυπνότερο, ομορφότερο από το παιδί του άλλου μέσου Έλληνα. Επίσης και τα δυο παιδιά, δεν έχουν άποψη. Οι απόψεις είναι αποτέλεσμα πλύσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
Πρέπει να αλλάξει το σύστημα όλο και να μειωθούν οι θέσεις. ΚΑΙ πάνω απ' όλα να αλλάξει η νοοτροπία των Ελλήνων. Μεχρί να συμβεί αυτό, δε βλέπω ούτε να αλλάζει το σύστημα, αγγίζοντας ευρωπαικά στάνταρτς, αλλά ούτε και να μειώνονται οι θέσεις. Γιατί αγαπητέ Γιώργο να σπουδάζουν μερικοί-μερικοί για να λένε μόνο και μόνο ότι σπουδάζουν? Για να έχουν δικαιολογία, όταν βρεθούν άνεργοι? Αφού δε σε ενδιαφέρει το αντικείμενο ή δε το χεις με τα γράμματα ρε φίλε, γιατί πρέπει ντε και καλά να σπουδάσεις? Δε μπορείς να συνεισφέρεις στη κοινωνία με άλλο τρόπο, όχι παρασιτικό!?
Μην αναρωτιόμαστε μετά γιατί έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο, όπου βρισκόμαστε. Στις περισσότερες ευρωπαικές χώρες αν το παιδί δεν έχει τα εφόδια να σπουδάσει, απλά δε σπουδάζει. Ακολουθεί έναν άλλον δρόμο, ενός τεχνικού επαγγέλαμτος για παράδειγμα. Έτσι και αυτό είναι ευχαριστήμενο και δε πιέζεται να κάνει κάτι που δεν του αρέσει, αλλά και οι γύρω του, καθώς μπορούν να απολαύσουν του καρπούς της εργασίας του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
Γιατι για να μπεις στις σχολες δεν δινεις εξετασεις?Αρα πως δεν το εχουν με τα γραμματα?
ΚΑταρευσε το επιχειρημα σου οτι οσοι σπουδαζουν δεν το εχουν με τα γραμματα.
Η αλλαγη νοοτροπιας ειναι καραμελα .Την νοοτροπια σου δεν την θελω στην ελλαδα του μελοντος.

Το οτι οσοι σπουδαζουν ειναι παρασιτικοι,επειδη μπηκαν σε μια σχολη που δεν τους αρεσε και για αυτο φταιει το ελληνικο συστημα εισαγωγης,αρα δεν φταιει το οτι καποιοι θελουν να σπουδασουν στην τριτοβαθμια αλλα οτι το συστημα ειναι παρασιτικο.ΤΟ επιχειρημα σου αυτο ειναι σε λαθος βαση.Καταρεει.

Τα εφοδια για να σπουδασει καποιος τα αποκτα με σκληρο διαβασμα.Με ξενυχτι και με μαθηματα συμπληρωματικα.Αρα τα εφοδια μπορει να τα βρει.Αρα το οτι εχει η δεν τα εχει τα εφοδια θα φανει στις εξετασεις και οχι στο πληκτρολογιο σου.

Τα τεχνικα επαγγελματα ειναι και αυτα σε κλιμακες που ξεκινουν στην τριτοβαθμια εκπαιδευση και φθανουν μεχρι τα τει και τα ΙΕΚ.Αναλογα το που μπορει καποιος να σπουδασει εκει θα επιλεξει να μπει.Το οτι θελουν να σπουδασουν ξαναλεω δεν παει να πει οτι επειδη μπηκαν σε λαθος σχολη λογω συστηματος τους λεμε παρασιτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
Γιατι για να μπεις στις σχολες δεν δινεις εξετασεις?Αρα πως δεν το εχουν με τα γραμματα?
ΚΑταρευσε το επιχειρημα σου οτι οσοι σπουδαζουν δεν το εχουν με τα γραμματα.
Η αλλαγη νοοτροπιας ειναι καραμελα .Την νοοτροπια σου δεν την θελω στην ελλαδα του μελοντος.

Το οτι οσοι σπουδαζουν ειναι παρασιτικοι,επειδη μπηκαν σε μια σχολη που δεν τους αρεσε και για αυτο φταιει το ελληνικο συστημα εισαγωγης,αρα δεν φταιει το οτι καποιοι θελουν να σπουδασουν στην τριτοβαθμια αλλα οτι το συστημα ειναι παρασιτικο.ΤΟ επιχειρημα σου αυτο ειναι σε λαθος βαση.Καταρεει.

Τα εφοδια για να σπουδασει καποιος τα αποκτα με σκληρο διαβασμα.Με ξενυχτι και με μαθηματα συμπληρωματικα.Αρα τα εφοδια μπορει να τα βρει.Αρα το οτι εχει η δεν τα εχει τα εφοδια θα φανει στις εξετασεις και οχι στο πληκτρολογιο σου.

Τα τεχνικα επαγγελματα ειναι και αυτα σε κλιμακες που ξεκινουν στην τριτοβαθμια εκπαιδευση και φθανουν μεχρι τα τει και τα ΙΕΚ.Αναλογα το που μπορει καποιος να σπουδασει εκει θα επιλεξει να μπει.Το οτι θελουν να σπουδασουν ξαναλεω δεν παει να πει οτι επειδη μπηκαν σε λαθος σχολη λογω συστηματος τους λεμε παρασιτα.

Όταν ο άλλος μπαίνει με 4.000 και 5.000 μόρια σε τει κωλοπετινίτσας μόνο και μόνο για να πει πως πέρασε και σπουδάζει κάπου, ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, τι να σου πω φίλε.....

Φταίει το ελληνικό σύστημα όταν σπουδάζεις σε σχολή που δεν σου αρέσει?
Χαχαχαχα, μήπως θες να σου κάνει τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού για να καταλήξεις τι σχολή θες?

Δεν συνεχίζω,νομίζω φτάνει....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
Γιώργο γνωρίζεις πολύ καλά τις απόψεις μεγάλης μερίδας νέων για το επάγγελμα του υδραυλικού ή του αγρότη. Μην κοροϊδευόμαστε άλλο. Σε χρόνο dt, ανοίγουν διάσπαρτα στο google θέματα με νέους που θέλουν διακαώς να σπουδάσουν και να συνεχίσουν με τουλάχιστον ένα μεταπτυχιακό, ενώ έχουν άγνοια παντελή και από τα δυο. Ή μάλλον προσπαθούν να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες των γονιών τους.

Μέση λογική-συμβουλή Έλληνα γονιού: Παιδί μου αφού μας τρώνε οι γιατροί και οι δικηγόροι, άντε πήγαινε να σπουδάσεις κάτι από αυτά μπας και τα κονομήσεις. Το παιδί του Έλληνα είναι ανώτερο, εξυπνότερο, ομορφότερο από το παιδί του άλλου μέσου Έλληνα. Επίσης και τα δυο παιδιά, δεν έχουν άποψη. Οι απόψεις είναι αποτέλεσμα πλύσης.

Γνωριζω ναι.
Ξερω παιδια που πηγαν σε ΙΕΚ και δουλευουν σαν υδραυλικοι και βοηθοι υδραυλικων συστηματων σε εργα.

Αγροτης.Ξερω παιδια με πτυχια απο πανεπιστημια που στραφηκαν στην αγροτια και για αυτο φταιει καποια αλλαγη πολιτικης στην αγροτικη παραγωγη,που τους δινει την ευκαιρια.ΜΕταπτυχιακα οσα θελει ο καθενας κανει,αφορα τον εαυτο του και την εξειδικευση του.

Στην Ελλάδα όπως έχουμε ξαναπεί, όλοι νομίζουν ότι είναι ικανοί για όλα. Ουδείς ψάχνει να εργαστεί.

Πλακα κανεις?Με 18αχρονα μιλας στην καθημερινοτητα σου?

Οι αποψεις ειναι αποτελεσμα πλυσης?Ισχυει μεχρι ενος σημειου.Και για αυτο φταει φυσικα η αγορα ,η οικονομικη πολιτικη και το εκπαιδευτικο συστημα.Δικηγοροι 40000, γιατροι 30000, μηχανικοι 140000 υπολογιστακιδες αλλοι τοσοι.ΠΙο πολλοι ειναι οι μηχανικοι δεν ειναι οι γιατροι και οι δικηγοροι.

Όταν ο άλλος μπαίνει με 4.000 και 5.000 μόρια σε τει κωλοπετινίτσας μόνο και μόνο για να πει πως πέρασε και σπουδάζει κάπου, ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, τι να σου πω φίλε.....

Φταίει το ελληνικό σύστημα όταν σπουδάζεις σε σχολή που δεν σου αρέσει?
Χαχαχαχα, μήπως θες να σου κάνει τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού για να καταλήξεις τι σχολή θες?

Δεν συνεχίζω,νομίζω φτάνει....


Και τι μας λεει αυτο ?
Πρεπει να ανεξαρτητοποιηθει το λυκειο απο το πανεπιστημιο,τα παιδια να δινουν εξετασεις μεσα στη σχολη εισαγωγης που θελουν και επιλεγουν αυτοι με μαθηματα πανεπιστημιακα.Εγω ειμαι αυτης της αποψης.Καποιος που δεν τα καταφερνει θα παει σε ΙΕΚ,Καποιος που τα καταφερνει καλυτερα θα παει σε ΑΕΙ.Τι παει να πει να μην σπουδαζει επειδη το θες εσυ?Εαν το θελει αυτος δηλαδη δεν αρκει?Ασε μας ρε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

EngineSp

Νεοφερμένος

Ο EngineSp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Φίλε κάτι τύποι σαν κι εσένα μας οδήγησαν εδώ που είμαστε.
Που ακούστηκε σε μια χώρα των 10.000.000 κατοίκων κάθε χρόνο να εισάγονται στην τριτοβάθμια 100.000; Είμαστε σοβαροί;
Υποβαθμίζεται και το πτυχίο και η ακαδημαική διαδικασία όταν ο καθηγητής πρέπει να κάνει διάλεξη σε 250+ άτομα.
Οπότε καλύτερα να ξανασκεφτείς τι λες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
Εγω σου λεω οτι κατι τυποι σαν εσενα μας εφτασαν εδωπερα!Κατι τυποι σαν εσενα που εχει μεσα το πασοκ και η νεα δημοκρατια,και αυτοι που σου δινουν θετικες και συμφωνουν με αυτες τις αποψεις.
Οσοι θελουν να σπουδαζουν ,πρεπει να σπουδαζουν και να τους δινετε η ευκαιρια να σπουδασουν στη σχολη της 1ης επιλογης τους,δινοντας εξετασεις μεσα στο πανεπιστημιο/τει/ιεκ/

Επιχειρημα 1 .Δηλαδη η λογικη σου εσενα παει 1 καθηγητης για 250 ατομα ?Δεν παει παραπανω?Γιαυτο υποβαθμιζεται η παιδεια.Γιατι τοτε δεν βαζεις κιαλλους καθηγητες?

Επιχειρημα 2.Δηλαδη το μονο επιχειρημα σου για την εκπαιδευτικη διαδικασια ειναι το πληθυσμιακο?Και εχεις και 3 θετικες?Εσεις μας φθασατε και οι αποψεις σας ,σαν και εσας εχει το πασοκ και η νεα δημοκρατια μεσα.

Προσωπικα εγω αμφισβητω το ολο εκπαιδευτικο συστημα καθως και ολη την εκπαιδευτικη πολιτικη.Και ερχεσαι εσυ τωρα να μου πεις για το πληθυσμιακο...

Παιδεια ειναι το τι ζηταει η αγορα ε?Αντε απο κει και ασε μας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Βασικά αν ο βασικός μισθός βρισκόταν στα 1200€ και ο εχων 1 πτυχιο παιρνει 1500€ τοτε κανεις δε θα πηγαινε παν/μιο, δηλαδη θα πηγαιναν αλλα μονο εκεινοι που θέλουν να πάνε πραγματικά. Για μένα υπό άλλες συνθήκες η αύξηση των εισακτέων (και φοιτητων) στα παν/μια θα ήταν μια ευχαριστη είδηση που θα σημαινε άτομα με θέληση για παραπάνω γνώση κλπ. Δυστυχώς δεν ισχύει αυτό και πλέον το να δώσει καποιος πανελληνιες εξετάσεις είναι κάτι απλό, μπορεί να δοκιμάσει την τύχη του μήπως και περάσει κάπου γιατι αν δεν περάσει κάπου τι θα κάνει; Δεν είναι έτσι όμως, αλλά αφού οι μισθοι δεν είναι αρκετά υψηλοί ώστε να βρίσκονται στα πανεπιστήμια αυτοι που το θέλουν, μέχρι να συμβει κάτι τέτοιο απλά ας παραπονιόμαστε που τα παν/μια πήξαν στους φοιτητες κτλ κτλ. Ή απλά αντί να παραπονιόμαστε μπορουμε να άλλαξουμε αυτη την πραγματικοτητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cherchez

Νεοφερμένος

Ο Cherchez αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Δηλαδη τι πρεπει να κανουμε?
Να συρρικνωσουμε και την παιδεια στο κοινωνικο συνολο,για να βγαινουν οι αριθμοι της αγορας??

Θες να μας πεις οτι οι υπολοιπες χωρες δεν ενδιαφερονται για την 3 βαθμια εκπαιδευση αλλα εμεις σαν Ελλαδαρα μεσα στον πολιτισμο και την αναπτυξη εχουμε 10 φορες περισσοτερους εισακτεους?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
Η διαφορα ειναι πρεπει να σπουδαζουν οσοι θελουν.ΤΟ οτι θα βρουν δουλεια διευθυντικη δεν τους το εγγυαται κανεις.Κανεις δεν εγγυαται πχ οτι ο μηχανολογος μηχανικος δεν θα κανει τη δουλεια του υδραυλικου και θα καθεται να κανει σχεδια πισω απο ενα πισι.Θα κανει και τον υδραυλικο και οτι δουλεια χρειαστει.

Ετσι θα παει η κοινωνια μπροστα και ετσι θα αλλαξει η κατασταση.
Οχι με το να συρρικνωσουμε και την παιδεια.Μονο με καλυτερη παιδεια θα παει μπροστα ο τοπος,θα αλλαξουν οι νοοτροπιες που στην ΕΛλαδα ειναι 40 χρονια πισω και θα υπαρχει καλυτερη και δημοκρατικοτερη κοινωνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EngineSp

Νεοφερμένος

Ο EngineSp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Εγω σου λεω οτι κατι τυποι σαν εσενα μας εφτασαν εδωπερα!Κατι τυποι σαν εσενα που εχει μεσα το πασοκ και η νεα δημοκρατια,και αυτοι που σου δινουν θετικες και συμφωνουν με αυτες τις αποψεις.
Οσοι θελουν να σπουδαζουν ,πρεπει να σπουδαζουν και να τους δινετε η ευκαιρια να σπουδασουν στη σχολη της 1ης επιλογης τους,δινοντας εξετασεις μεσα στο πανεπιστημιο/τει/ιεκ/

Επιχειρημα 1 .Δηλαδη η λογικη σου εσενα παει 1 καθηγητης για 250 ατομα ?Δεν παει παραπανω?Γιαυτο υποβαθμιζεται η παιδεια.Γιατι τοτε δεν βαζεις κιαλλους καθηγητες?

Επιχειρημα 2.Δηλαδη το μονο επιχειρημα σου για την εκπαιδευτικη διαδικασια ειναι το πληθυσμιακο?Και εχεις και 3 θετικες?Εσεις μας φθασατε και οι αποψεις σας ,σαν και εσας εχει το πασοκ και η νεα δημοκρατια μεσα.

Προσωπικα εγω αμφισβητω το ολο εκπαιδευτικο συστημα καθως και ολη την εκπαιδευτικη πολιτικη.Και ερχεσαι εσυ τωρα να μου πεις για το πληθυσμιακο...

Παιδεια ειναι το τι ζηταει η αγορα ε?Αντε απο κει και ασε μας
Επιχείρημα νούμερο 1: Προφανώς δεν έχεις ιδέα από την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πάνε σε κανένα αμφιθέατρο και μετά περιμένω feedback.

Επιχείρημα νούμερο 2: Μιλάς για Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ, αλλά μάλλον αγνοείς πως οι αυξήσεις των θέσεων έγιναν από τους συγκεκριμένους και προφανώς όχι για την καλή τους την καρδιά.

Δεν είναι όλοι για το πανεπιστήμιο. Τελεία και παύλα.
Δε θα συνεχίσουμε να υποβαθμίζουμε την παιδεία γιατί εσύ γουστάρεις να λες αύριο-μεθαύριο πως ο γιος σου είναι στο πανεπιστήμιο.
Έχουμε γεμίσει τμήματα μαθηματικών, φιλολογιών, πολυτεχνεία, ιατρικές. Πού θα δουλέψουν όλοι αυτοί; Ήδη το μόνο ουσιαστικά που "εξάγουμε" είναι πτυχιούχοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top