[Ειδικό Μάθημα] Βοήθεια/Απορίες στο Σχέδιο

ΕΥΘΥΜΗΣ

Νεοφερμένος

Ο ΕΥΘΥΜΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 50 μηνύματα.
E που να φανταστει ρε οτι για τμημα φωτογραφιας ηθελε σχέδιο??
Εγω ειμαι της αποψης οτι δεν πρεπει να δινουμε το σχεδιο σε πανελλαδικο επιπεδο απλα οταν εισαγωμαστε σε μια σχολη που ειναι απαραιτητο να το διδασκομαστε εκει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Δεν είπε κανείς να το φανταστεί, αλλά όταν μια σχολή είναι μέσα στις επιλογές σου, ψάχνεις καλά να δεις τι απαιτείται, και στο internet και παντού.

Θα διαφωνήσω μαζί σου. Δηλαδή γιατί το κάθε φυτό που μπορεί να πάρει καλούς βαθμούς σε προγραματισμό-ΑΟΔΕ-στατιστική-έκθεση ή μπορεί να γράψει καλά μαθηματικά-φυσική να περνάει σε μια σχολή αρχιτεκτονικής πχ, ενώ δεν έχει ιδέα για το αντικείμενο, δεν έχει καμμία αίσθηση του χώρου κλπ, και μάλιστα να στερήσει τη θέση από κάποιον που το θέλει πολύ και ίσως αποδειχτεί και πολύ καλύτερος στο μέλλον?
Το σχέδιο είναι ακριβώς το ίδιο με την αρμονία και τις ξένες γλώσσες. Για να σπουδάσεις κάτι πρέπει να έχει και τις απαραίτητες ικανότητες/γνώσεις. Δεν θα έρθει το πανεπιστήμιο που υποτίθεται ότι παρέχει και εκπαίδευση ενός επιπέδου να συμπληρώσει και να διορθώσει τις ελλείψεις του λυκείου. Ούτε είναι υποχρεωμένο το πανεπιστήμιο να πληρώνει τα κενά του καθενός που δεν ξέρει τι θέλει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Μολις εμαθα οτι η σχολη που με ενδιαφερει θελει ΣΧΕΔΙΟ...ΕΛΕΟΣ. . .
Πειτε ιδεες....τι να κανω;

Η σχολή σου δεν θέλει σχέδιο, άμα πιάσεις την βάση γενικά μπορείς να μην δώσεις. Το σχέδιο είναι για να πάρεις extra μόρια, αν δεν θες δεν δίνεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Να πιάσεις τη βάση τουλάχιστον πρέπει και στα σχέδια. Είναι υποχρεωτικό απ' όσο ξέρω (μέχρι πέρσι τουλάχιστον ήταν, δεν νομίζω να άλλαξε κάτι).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gogokostaki

Νεοφερμένος

Η Γωγώ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Νέα Ιωνία (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Η σχολή σου δεν θέλει σχέδιο, άμα πιάσεις την βάση γενικά μπορείς να μην δώσεις. Το σχέδιο είναι για να πάρεις extra μόρια, αν δεν θες δεν δίνεις...

Παιδιά όσες σχολές θέλουν σχέδιο το απαιτούν, δεν είναι προεραιτικό. Και φυσικά για να τις δηλώσει κάποιος πρέπει να πιάσει 10 και στα δύο σχέδια αλλιώς δεν έχει δικαίωμα να τις συμπεριλάβει στο μηχανογραφικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Παιδιά όσες σχολές θέλουν σχέδιο το απαιτούν, δεν είναι προεραιτικό. Και φυσικά για να τις δηλώσει κάποιος πρέπει να πιάσει 10 και στα δύο σχέδια αλλιώς δεν έχει δικαίωμα να τις συμπεριλάβει στο μηχανογραφικό.

Α ναι; Ε θα τα έδινα έτσι κι αλλιώς οπότε δεν έχω πρόβλημα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βικτωρία39112

Νεοφερμένος

Η Βικτωρία39112 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
καλησπερα ,δινω φετοσ στισ εξετασεισ ελευθερο σχεδιο ,με σκοπο να περασω σε καποια απο τισ σχεδιαστικεσ σχολεσ, και για αυτο το λογο θα ηθελα αν μπορειτε να μου δωσετε μερικεσ συμβουλεσ στο τι να προσεξω και τισ λεπτομεριες που θα κανουν την διαφορα....αν μπορει να με συμβουλεψει καποιοσ σχετικοσ καθηγητησ ή καποιοσ που εχει βαθμολογησει σχεδια για πανελληνιεσ .....θα ηταν ακομη καλυτερα ,merci:D....:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xrusa!

Νεοφερμένος

Η xrusa! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Εγώ δεν έχω δώσει πανελλήνιες γενικά... είμαι ακόμα β λυκείου και κάνω μαθήματα ελ. σχεδίου στο σχολείο (δεν θα δώσω πανελλαδικά) αλλά θα σου πω τι μας έχει πει ο καθηγητής μας.
Δεν πρέπει να χρησιμοποιείς πολύ μαλακά μολύβια του τύπου 5B γιατί μετά δεν τα παιρνας με φεταφιξ και αυτοί βάζουν τα σχέδια το ένα πάνω στο άλλο και δημιουργούνται μουτζούρες. Χρησιμοποίησε πιο σκληρά μολύβια και εκεί που θέλεις να το κάνεις πιο σκούρο πέρνα το πιο πολλά χέρια. Επήσεις να ζητήσεις να αλλάξεις θέση αν γίνεται σε περίπτωση που σε βάλουν να έχεις φόντο κάτι πολύ σκούρο π.χ μαύρο πίνακα (από όσο ξέρω μπορείς να αλλάξεις θέση αλλά δεν είμαι κ σίγουρη)
Να μην κάτσεις πολύ μακρία αλλά ούτε πολύ κοντά από το αντικείμενο σχεδίασης για να μην κάνεις λάθος στις διαστάσεις. Αυτά από εμένα! Ελπίζω να σε βοήθησα λιγάκι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βικτωρία39112

Νεοφερμένος

Η Βικτωρία39112 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Εγώ δεν έχω δώσει πανελλήνιες γενικά... είμαι ακόμα β λυκείου και κάνω μαθήματα ελ. σχεδίου στο σχολείο (δεν θα δώσω πανελλαδικά) αλλά θα σου πω τι μας έχει πει ο καθηγητής μας.
Δεν πρέπει να χρησιμοποιείς πολύ μαλακά μολύβια του τύπου 5B γιατί μετά δεν τα παιρνας με φεταφιξ και αυτοί βάζουν τα σχέδια το ένα πάνω στο άλλο και δημιουργούνται μουτζούρες. Χρησιμοποίησε πιο σκληρά μολύβια και εκεί που θέλεις να το κάνεις πιο σκούρο πέρνα το πιο πολλά χέρια. Επήσεις να ζητήσεις να αλλάξεις θέση αν γίνεται σε περίπτωση που σε βάλουν να έχεις φόντο κάτι πολύ σκούρο π.χ μαύρο πίνακα (από όσο ξέρω μπορείς να αλλάξεις θέση αλλά δεν είμαι κ σίγουρη)
Να μην κάτσεις πολύ μακρία αλλά ούτε πολύ κοντά από το αντικείμενο σχεδίασης για να μην κάνεις λάθος στις διαστάσεις. Αυτά από εμένα! Ελπίζω να σε βοήθησα λιγάκι!
Ευχαριστω για την βοηθεια.βασικα αυτο που και εσυ ειπεσ οτι τα βαζουν το ενα πανω στο αλλο και κανουν σκιεσ το σκεφτηκα και εγω ,αλλα το αλλο για το μαυρο φοντο??γιατι ειναι χειροτερο απο ενα λευκο φοντο??αμα εχεισ και αλλεσ τετοιεσ συμβουλεσ αν μπορεισ να τισ δημοσιευσεισ ...θα σε ευχαριστουσα πολυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Το φόντο αποτελούσε πάντα πρόβλημα, και δεν υπάρχει standard συμβουλή. Το 2008 είχε γίνει χαμός γιατί τα μισά εξεταστικά κέντρα είχαν πράσινους πίνακες, άλλα μαύρους και άλλα λευκούς... Οπότε το καλύτερο είναι να δεις και να κρίνεις τι είναι καλύτερο τη μέρα που θα δώσεις. :)

Μάθε να δουλεύεις καλά το 2Β σε επίπεδο να μπορείς να κάνεις τα πάντα με αυτό, και να μη χρειάζεσαι πιο σκληρά μολύβια για τους ανοιχτούς τόνους. Καλό θα ήταν να χρησιμοποιείς σκληρά μολύβια όπως το 2Η σπάνια, γιατί βγάζουν μια άλλη ποιότητα γκρίζου που μπορεί να "χαλάσει" το σχέδιο.
Και φρόντισε να αποδώσεις όσο είναι δυνατόν και τους ακραίους τόνους, το μαύρο και το λευκό να υπάρχουν μέσα στο σχέδιό σου για να υπάρχει κάποιο μέτρο σύγκρισης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βικτωρία39112

Νεοφερμένος

Η Βικτωρία39112 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Το φόντο αποτελούσε πάντα πρόβλημα, και δεν υπάρχει standard συμβουλή. Το 2008 είχε γίνει χαμός γιατί τα μισά εξεταστικά κέντρα είχαν πράσινους πίνακες, άλλα μαύρους και άλλα λευκούς... Οπότε το καλύτερο είναι να δεις και να κρίνεις τι είναι καλύτερο τη μέρα που θα δώσεις.

Μάθε να δουλεύεις καλά το 2Β σε επίπεδο να μπορείς να κάνεις τα πάντα με αυτό, και να μη χρειάζεσαι πιο σκληρά μολύβια για τους ανοιχτούς τόνους. Καλό θα ήταν να χρησιμοποιείς σκληρά μολύβια όπως το 2Η σπάνια, γιατί βγάζουν μια άλλη ποιότητα γκρίζου που μπορεί να "χαλάσει" το σχέδιο.
Και φρόντισε να αποδώσεις όσο είναι δυνατόν και τους ακραίους τόνους, το μαύρο και το λευκό να υπάρχουν μέσα στο σχέδιό σου για να υπάρχει κάποιο μέτρο σύγκρισης.


ευχαριστω για την συμβουλη σου.εγω χρησιμοποιοω ,πορολαυτα, 2Η ....βασικα εχω βρει ενα τροπο που με βολευει....δηλαδη περναω ολο το σχεδιο με αχνο 2Η για να εχω το δειγμα του πωσ θα γινουν τα πιο λευκα μερη....και μετα ξεκιναω και το μαυριζω.........ο καθηγητησ μου δεν μου κανει και ιδιαιτερεσ διορθωσεισ ...αν και αρχικα μου ειχε πει να χρησιμοποιω 2Β οπωσ λεσ και εσυ δηλαδη....εδω ειναι μια κλασικη καρεκλα.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • P1010052.JPG
    P1010052.JPG
    3.3 MB · Εμφανίσεις: 866

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Αν σε βολεύει και παράγει καλά αποτελέσματα δεν μπορώ να πω κάτι. Πάντως συνήθως το 2Β δεν γράφει εξίσου καλά πάνω στο 2Η απ' ότι στο λευκό χαρτί. Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις να κάνεις αρχίσεις το περίγραμμα με 2Β, να το μισοσβήσεις και να δουλεύεις κάποια κομμάτια συνολικά. Δηλαδή να μην παίρνεις ως δεδομένο τον πιο ανοιχτό τόνο και να μαυρίζεις τα υπόλοιπα. Ξεκίνα να σκιαγραφείς ένα σημείο με πολλούς τόνους μαζί για να δημιουργείς καλύτερους συσχετισμούς.

Η καρέκλα φαίνεται καλή though. Δοκίμασε να χρησιμοποιείς λιγότερα περιγράμματα και να τα αποδίδεις με τόνους. πχ κάνε πιο ανοιχτό ή σκούρο το διπλανό κομμάτι του φόντου/αντικειμένου. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iamtacoc

Νεοφερμένος

Ο Τάσος Ρ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Καλησπέρα καταρχάς.
Ειμαι 1η λυκείου φέτος και θελω να περάσω αρχιτεκτονικη
αλλα με το σχέδιο δεν εχω ασχοληθει .... αμα αρχισω απο την επομενη χρονια (2α λυκειου) μαθηματα σε φροντιστήριο πιστεύεται οτι θα τα καταφέρω να ειμαι ετοιμος να το δωσο πανελλαδικα ή να το ξεχάσω ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Καλησπέρα καταρχάς.
Ειμαι 1η λυκείου φέτος και θελω να περάσω αρχιτεκτονικη
αλλα με το σχέδιο δεν εχω ασχοληθει .... αμα αρχισω απο την επομενη χρονια (2α λυκειου) μαθηματα σε φροντιστήριο πιστεύεται οτι θα τα καταφέρω να ειμαι ετοιμος να το δωσο πανελλαδικα ή να το ξεχάσω ?

Φυσικά, γιατί όχι?
Ξέρω κοπέλα που ξεκίνησε μαθήματα στη Γ' και "έγραψε" πολύ καλά στις πανελλήνιες, άσχετα που δεν είχε ασχοληθεί ποτέ της με σχέδιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iamtacoc

Νεοφερμένος

Ο Τάσος Ρ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Φυσικά, γιατί όχι?
Ξέρω κοπέλα που ξεκίνησε μαθήματα στη Γ' και "έγραψε" πολύ καλά στις πανελλήνιες, άσχετα που δεν είχε ασχοληθεί ποτέ της με σχέδιο.

φίλη μου με ανακούφησες τώρα!!!
γιατι με εχει πιάσει μουρλα τελευταία με το μέλλον μου και εχω τρελαθεί!!!!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
φίλε μου με ανακούφησες τώρα!!!
γιατι με εχει πιάσει μουρλα τελευταία με το μέλλον μου και εχω τρελαθεί!!!!! :)

φίλη* :P

Δε χρειάζεται μούρλα!
Άμα σ'αρέσει μην το αφήσεις! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iamtacoc

Νεοφερμένος

Ο Τάσος Ρ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
φίλη* :P

Δε χρειάζεται μούρλα!
Άμα σ'αρέσει μην το αφήσεις! ;)

ναι πρίν απο λίγο το είδα και το διόρθωσα :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vampi

Περιβόητο μέλος

Η Vampi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,185 μηνύματα.
θελω help. Δεν δίνω ειδικό μάθημα αλλά έχω σχέδιο στο σχολείο. Έχω ένα θεματάκι με το κεντράρισμα του σχεδίου στο χαρτί. Μετράς τις διαστασεις του σχεδίου και του χαρτιού αλλά δε θυμάμαι τι πολλ/ζεις με ποιο κλπ. Θα με κατατοπίσει κανείς; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Βασικά εγώ θυμάμαι πέρσι πως μετρούσαμε το αντικείμενο και ανάλογα επιλέγαμε αν θα τοποθετήσουμε κάθετα ή οριζόντια το χαρτί, ανάλογα με το ύψος/πλάτος του αντικειμένου. Για το κεντράρισμα δεν κάναμε κάποια πράξη, θα το θυμόμουν. :/

Ξέρει κανείς γενικά τι χρειάζεται να έχεις μαζί σου για το ελεύθερο σχέδιο στις πανελλήνιες; Για την πλάκα μου θα πάω μιας και το έχω αφήσει φέτος, από περιέργεια για το πως βαθμολογούν, έτσι κι αλλιώς μόνο μία σχολή ανοίγω. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

renoskiller44

Νεοφερμένος

Ο Ρένος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 105 μηνύματα.
Βασικά εγώ θυμάμαι πέρσι πως μετρούσαμε το αντικείμενο και ανάλογα επιλέγαμε αν θα τοποθετήσουμε κάθετα ή οριζόντια το χαρτί, ανάλογα με το ύψος/πλάτος του αντικειμένου. Για το κεντράρισμα δεν κάναμε κάποια πράξη, θα το θυμόμουν. :/

Ξέρει κανείς γενικά τι χρειάζεται να έχεις μαζί σου για το ελεύθερο σχέδιο στις πανελλήνιες; Για την πλάκα μου θα πάω μιας και το έχω αφήσει φέτος, από περιέργεια για το πως βαθμολογούν, έτσι κι αλλιώς μόνο μία σχολή ανοίγω. :D

Ναι,συνηθως δεν κανεις υπολογισμους για την τοποθετηση...:hmm:

1 Πιαστράκια (κλιπς για το ελεύθερο-προτίμησε τα μικρά,καθως βολευουν περισσοτερο).
2. α)Γόμα για κάρβουνο β)κανονική γόμμα.
3. Βελόνες (ακτίνες ποδηλάτου) 2-3(θα σε συμβούλευα να μην πάρεις τις μαύρες).
4. Μηχανικό μολύβι.
5. Μύτες 3Β,2Β,Β,ΗΒ (κυρίως 2Β και ΗΒ).
6. Καμπάνα ξυσίματος (ή καλυτερα μια ξύστρα "βαρελακι",που ειναι πιο φθηνή).

Άλλη όρεξη μωρέ δεν έχεις,και θα πας να δώσεις σχέδιο???τι βίτσια είναι αυτα!!!???:P:D:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top