Είναι οι νεοι φοιτητές- επιστήμονες πραγματικοί επιστήμονες;

christosxanthi

Δραστήριο μέλος

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
Τα αναλυτικα προγραμματα σπουδων των διαφορων πανεπιστημιακων σχολων και τμηματων περιεχουν απο αρκετα εως παρα πολλα μαθηματα γεματα με πληροφοριες, τεχνικες κτλ με τα οποια εφοδιαζεται ο μελλοντικος γιατρος, μηχανικος κτλ ( γενικα το θεμα αφορα περισσοτερο τους των θετικων επιστημων- επιστημων υγειας- τεχνολογιας). Αναποφευκτα, βγαινοντας απο την εκαστοτε σχολη, καθε ατομο κατεχει λιγο εως πολυ εναν μεγαλο ογκο γνωσεων. Παραγονται ομως πραγματικοι επιστημονες; Που γνωριζουν τα θεμελια των γνωσεων που παπαγαλισαν και ειναι φορεις του θετικου τροπου σκεψης; Ενα παραδειγμα απο την Ιατρικη: ποσο σωστος γιατρος μπορει να γινει καποιος που αγνοει φυσικη και μαθηματικα; Με τι τροπο σκεψης και πανω σε ποιες βασεις θα χτισει τις γνωσεις της Φυσιολογιας και κατ' επέκταση της Παθολογίας κτλ; Η πόσο σωστός γιατρός μπορεί να είναι κάποιος χωρίς το επιστημονικό υπόβαθρο για να αντικρούσει τον νόμο των αραιώσεων στην Ομοιοπαθητική; Παραδείγματα χιλιάδες και όχι μόνο στην Ιατρική. ( που στην Ελλάδα μαζεύει μέρος των καλύτερων μαθητών).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
η σχολη σου δινει οτι ειναι να σου δωσει....οφειλει ο φοιτητης αυτα που δινει η σχολη να τα κατεχει αριστα
και οχι μονο,αλλα να συμπληρωνει γνωσεις απο πεδια τα οποια η εκαστοτε σχολη δεν εχει τον χρονο να τα αγγιξει (ή απλα αδιαφορει)

ποσοι το κανουν αυτο; ελαχιστοι
ε αυτοι οι ελαχιστοι ειναι οι κορυφαιοι στο ειδος τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christosxanthi

Δραστήριο μέλος

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
η σχολη σου δινει οτι ειναι να σου δωσει....οφειλει ο φοιτητης αυτα που δινει η σχολη να τα κατεχει αριστα
και οχι μονο,αλλα να συμπληρωνει γνωσεις απο πεδια τα οποια η εκαστοτε σχολη δεν εχει τον χρονο να τα αγγιξει (ή απλα αδιαφορει)

ποσοι το κανουν αυτο; ελαχιστοι
ε αυτοι οι ελαχιστοι ειναι οι κορυφαιοι στο ειδος τους.
σωστη αποψη, αλλα αναφερομαι περισσοτερο στον μεσο αποφοιτο ας πουμε μιας υψηλου σχετικα επιπεδου σχολης. Ειναι ας πουμε ο μεσος γιατρος/ ΗΜΜΥτης/ βιολογος/ φυσικος που ορκιστηκε πριν ενα μηνα επιστημονας; Και αν δεν ειναι, μηπως το προβλημα αρχισε πισω στο σχολειο οταν δεν εμβαθυνε οσο επρεπε σε καποια μαθηματα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,161 μηνύματα.
Eπειδή νομίζω christos ότι δεν πρέπει να δαιμονοποιούμε τον κάθε άνθρωπο με τη φράση «δεν εμβάθυνε όσο έπρεπε», μήπως θα έπρεπε να εξετάσουμε τι είδους ερεθίσματα δίνει τόσο το σχολείο όσο και το Πανεπιστήμιο. Να συνυπολογίσουμε σ' αυτό ότι κάποιες επιστήμες γίνονται απίστευτα δύσκολες και απαιτούν ειδικά στομάχια αντοχής. Εκεί η λέξη κίνητρο στην Ελλάδα τουλάχιστον... δεν υπάρχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.Quantum

Δραστήριο μέλος

Ο Dr.Quantum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 512 μηνύματα.
Το σκεφτόμουν τις τελευταίες μέρες αυτό.

Κατά τη γνώμη μου το πανεπιστήμιο είναι ένας οργανισμός που προσφέρει εξειδίκευση στον εκάστοτε τομέα. Από μόνο του το πανεπιστήμιο δεν δημιουργεί επιστήμονες. Έχω τον πραγματικό επιστήμονα στο μυαλό μου ως έναν άνθρωπο ολοκληρωμένο με γενική παιδεία και ευρύ φάσμα γνώσεων με εξειδίκευση στο τομέα του. Ο πραγματικός επιστήμονας έχει σαν βάση της ζωής του την επιστημονική μέθοδο και τα πιστεύω, οι αξίες και γενικότερα, ο τρόπος με τον οποίο αυτός ο άνθρωπος ζει είναι αποτέλεσμα εμβάθυνσης και επιστημονικής σκέψης.

Με λίγα λόγια, φαντάζομαι τον πραγματικό επιστήμονα ως ένα άνθρωπο με γνωση "λίγο απ' όλα" με εξειδίκευση σε ένα συγκεκριμένο τομέα που έχει σπαταλήσει χρόνο στο να εμβαθύνει και να σχηματίσει άποψη για τη πραγματικότητα. Δεν είμαι σίγουρος αν αποτύπωσα επιτυχώς την ιδέα που έχω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Αν και ακόμη αρχάριος σε αυτόν τον "κόσμο", πιστεύω ότι το να έχεις μόνο τις γνώσεις που σου δίνει το πανεπιστήμιο δεν σε καθιστά ολοκληρωμένο επιστήμονα. Για εμένα επιστήμονας είναι αυτός που επιπρόσθετα θα θέσει και θα ερευνήσει (η "έρευνα" δεν έχει υποχρεωτικά την πανεπιστημιακή σημασία εδώ αν και θα μπορούσε) ερωτήματα και θα ασχοληθεί με την επιστήμη πέρα από το πλαίσιο του πανεπιστημίου. Ένα καλό παράδειγμα: Σου λένε ότι η εξής συνάρτηση ορίζεται στο (0,1), ένας σωστός επιστήμονας θα γεννήσει και θα προσπαθήσει να απαντήσει στα ερωτήματα: "Γιατί τι γίνεται αν πάω κοντά στα 0 ή 1;" ή "Μήπως μπορώ να το επεκτείνω;", "Τι λέει η wikipedia για αυτό και ποιο δικό μου στοιχείο μπορώ να προσθέσω;" και άλλα πολλά ερωτήματα που δεν μπορώ να φανταστώ. Διότι μόνο έτσι πάει μπροστά η επιστήμη, η μασημένη γνώση από μόνη της δεν προσφέρει πολλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

N.F

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η N.F αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με τον Κομνηνό. Το πανεπιστήμιο απλά σου δίνει κάποιες κατευθυντήριες γραμμές και εσύ υποχρεώνεσαι αν θές να κάνεις κάτι καλύτερο να τρέξεις εσύ και μόνο εσύ. Για αυτό και οι περισσότεροι κάνουν τον αγώνα δρόμου σπίτι-ξενύχτι- καφετέρια, που τους είναι πιο εύκολο. Ένας καθηγητής που είχε έρθει στην σχολή μου να δώσει δίαλεξη μας είχε ρωτήσει πόσες ώρες την ημέρα διαβάζουμε πριν έρθουμε στο μάθημα και όταν όλοι του απάντησαν διαβάζουμε μόνο στις εξεταστικές εκείνος μας είπε ότι για αυτό δεν θα γίνεται ποτέ επιστήμονες:/:.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα κενά που είχαμε στο σχολείο να μας φταίνε τώρα στο πανεπιστήμιο. Το επίπεδο εδώ είναι πιο ανεβασμένο και επιπλέον, όσο αναφορά τις θεωρητικές επιστήμες η 'υλη σχολείου - πανεπιστημίου είναι σχεδόν άσχετες μεταξύ τους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christosxanthi

Δραστήριο μέλος

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με τον Κομνηνό. Το πανεπιστήμιο απλά σου δίνει κάποιες κατευθυντήριες γραμμές και εσύ υποχρεώνεσαι αν θές να κάνεις κάτι καλύτερο να τρέξεις εσύ και μόνο εσύ. Για αυτό και οι περισσότεροι κάνουν τον αγώνα δρόμου σπίτι-ξενύχτι- καφετέρια, που τους είναι πιο εύκολο. Ένας καθηγητής που είχε έρθει στην σχολή μου να δώσει δίαλεξη μας είχε ρωτήσει πόσες ώρες την ημέρα διαβάζουμε πριν έρθουμε στο μάθημα και όταν όλοι του απάντησαν διαβάζουμε μόνο στις εξεταστικές εκείνος μας είπε ότι για αυτό δεν θα γίνεται ποτέ επιστήμονες:/:.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα κενά που είχαμε στο σχολείο να μας φταίνε τώρα στο πανεπιστήμιο. Το επίπεδο εδώ είναι πιο ανεβασμένο και επιπλέον, όσο αναφορά τις θεωρητικές επιστήμες η 'υλη σχολείου - πανεπιστημίου είναι σχεδόν άσχετες μεταξύ τους
Η πρωτη παραγραφος με βρισκει συμφωνο, αν και ειναι λυπηρη αν το καλοσκεφτεις. Οταν λεω κενα στο σχολειο, δεν εννοω τοσο το θεμα της υλης. Αυτα με λιγη παραπανω προσπαθεια καλυπτονται. Ειναι σημαντικα, γιατι αν και πολυ χαμηλοτερου επιπεδου αποτελουν τις βασεις, αλλα δεν αναφερομαι μονο εκει. Κυριως, αναφερομαι στην μη διδασκαλια μεθοδων διαβασματος, προσεγγισης του αντικειμενου και τροπου σκεψης. Ειδικα στα θετικα μαθηματα.
Eπειδή νομίζω christos ότι δεν πρέπει να δαιμονοποιούμε τον κάθε άνθρωπο με τη φράση «δεν εμβάθυνε όσο έπρεπε», μήπως θα έπρεπε να εξετάσουμε τι είδους ερεθίσματα δίνει τόσο το σχολείο όσο και το Πανεπιστήμιο. Να συνυπολογίσουμε σ' αυτό ότι κάποιες επιστήμες γίνονται απίστευτα δύσκολες και απαιτούν ειδικά στομάχια αντοχής. Εκεί η λέξη κίνητρο στην Ελλάδα τουλάχιστον... δεν υπάρχει.
και η οικογενεια, η παρεα , η κοινωνια γενικοτερα. Μια ολιστικη προσεγγιση ειναι πιο πρεπουσα. Και ομως τα κινητρα του σχολειου και του Πανεπιστημιου ειναι αρκετα για πολλους ανθρωπους. Σιγουρα λιγοτερα αποτι σε αλλες χωρες, αλλα η φυγοπονιστικη δικαιολογια του οτι δεν εχουμε τιποτα στην παιδεια κλπ θα εκανε οποιονδηποτε που εζησε προ 30ετιας σχολικα-φοιτητικα χρονια και πετυχε να πεθανει στα γελια. Αυτο το στομαχι που λες ειναι προιον '' προπονησης''. Κινητρο υπαρχει, ακομα και αν ειναι ξενικης προελευσης, απλα το θεμα ειναι αν ειναι αρκετα ισχυρο για να πετυχει μια ισορροπια που θα οδηγησει στην δημιουργια του '' σωστου επιστημονα''... Τωρα οσον αφορα την '' δαιμονοποιηση'' που λες, δεν κανω κατι τετοιο. Λεω κατι πολυ συγκεκριμενο και λογικο. το παραδειγμα παραπνω με την συναρτηση που οριζεται στο (0,1) ειναι πολυ τυπικο αυτουνου που λεω. Δεν αναρωτηθηκες για τιποτα, δεν εμβαθυνες, δεν εχεις βασεις να ασκησεις επιστημη ως σωστος επιστημονας. Διπλα μπραβο αν αποκτησεις νοοτροπια στα 20+ ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Το βασικό πτυχίο σου δίνει γενικές και μερικές εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο που σπουδάζεις.Αν θέλεις να εμβαθύνεις και να γίνεις επιστήμονας μόνο με τα μεταπτυχιακά μπορείς να το κάνεις.Οι περισσότεροι διαβάζουν λίγο πριν τις εξεταστικές,απομνημονεύουν πράγματα και μετά απο ένα μήνα τα ξεχνάνε.Μην έχουμε την απαίτηση ο προπτυχιακός φοιτητής να είναι παντογνώστης και άριστος κάτοχος μιας επιστήμης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christosxanthi

Δραστήριο μέλος

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
Το βασικό πτυχίο σου δίνει γενικές και μερικές εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο που σπουδάζεις.Αν θέλεις να εμβαθύνεις και να γίνεις επιστήμονας μόνο με τα μεταπτυχιακά μπορείς να το κάνεις.Οι περισσότεροι διαβάζουν λίγο πριν τις εξεταστικές,απομνημονεύουν πράγματα και μετά απο ένα μήνα τα ξεχνάνε.Μην έχουμε την απαίτηση ο προπτυχιακός φοιτητής να είναι παντογνώστης και άριστος κάτοχος μιας επιστήμης.
Αρα, γινεσαι επιστημονας, αλλα οχι αν κανεις το μεσο ελληνικο φοιτητηλικι φοιτητη μαθηματικου; Παρακαλω ξεκαθαρα επιχειρηματα πανω στην ερωτηση που τεθηκε!( 1ος κανονας για να ελπιζεις να γινεις επιστημονας) Οτιδηποτε αλλο κουραζει και ειναι ασκοπο;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Τα αναλυτικα προγραμματα σπουδων των διαφορων πανεπιστημιακων σχολων και τμηματων περιεχουν απο αρκετα εως παρα πολλα μαθηματα γεματα με πληροφοριες, τεχνικες κτλ με τα οποια εφοδιαζεται ο μελλοντικος γιατρος, μηχανικος κτλ ( γενικα το θεμα αφορα περισσοτερο τους των θετικων επιστημων- επιστημων υγειας- τεχνολογιας). Αναποφευκτα, βγαινοντας απο την εκαστοτε σχολη, καθε ατομο κατεχει λιγο εως πολυ εναν μεγαλο ογκο γνωσεων. Παραγονται ομως πραγματικοι επιστημονες; Που γνωριζουν τα θεμελια των γνωσεων που παπαγαλισαν και ειναι φορεις του θετικου τροπου σκεψης; Ενα παραδειγμα απο την Ιατρικη: ποσο σωστος γιατρος μπορει να γινει καποιος που αγνοει φυσικη και μαθηματικα; Με τι τροπο σκεψης και πανω σε ποιες βασεις θα χτισει τις γνωσεις της Φυσιολογιας και κατ' επέκταση της Παθολογίας κτλ; Η πόσο σωστός γιατρός μπορεί να είναι κάποιος χωρίς το επιστημονικό υπόβαθρο για να αντικρούσει τον νόμο των αραιώσεων στην Ομοιοπαθητική; Παραδείγματα χιλιάδες και όχι μόνο στην Ιατρική. ( που στην Ελλάδα μαζεύει μέρος των καλύτερων μαθητών).

Με το βασικο πτυχιο δεν γινεσαι επιστημονας απλα αποκτας μια σφαιρικη εικονα των τομεων της επιστημης σου .Για να γινεις απαιτείται δια βιου ενασχοληση με το αντικειμενο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Αρα, γινεσαι επιστημονας, αλλα οχι αν κανεις το μεσο ελληνικο φοιτητηλικι φοιτητη μαθηματικου; Παρακαλω ξεκαθαρα επιχειρηματα πανω στην ερωτηση που τεθηκε!( 1ος κανονας για να ελπιζεις να γινεις επιστημονας) Οτιδηποτε αλλο κουραζει και ειναι ασκοπο;)

Τι έχει το μέσο ελληνικό φοιτητηλίκι φοιτητή μαθηματικού δηλαδή;:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Με το βασικο πτυχιο δεν γινεσαι επιστημονας απλα αποκτας μια σφαιρικη εικονα των τομεων της επιστημης σου .Για να γινεις απαιτείται δια βιου ενασχοληση με το αντικειμενο

Όταν θα το καταλάβουν οι Έλληνες φοιτητές αυτό τότε θα γίνουμε και Ευρώπη....Νομίζει ο κάθε ένας με ένα πτυχίο ότι γίνεται επιστήμονας........Αυτοί που συνεχίζουν σε μεταπτυχιακές διδακτορικές μεταδιδακτορικές σπουδές γιατι το κάνουν ? Έτσι για να περνάει η ώρα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
εγω πιστευω γινεσαι επιστημονας και με το πρωτο πτυχιο,αρκει να εχεις διαβασεις σε βαθος τα μαθηματα και να συμπληρωνεις τα κενα
ο σκοπος αυτος ειναι,δεν ειναι να δωσουν γενικες ιδεες...αυτες τις δινουν εκλαικευμενα βιβλια στην αγορα.

στα μεταπτυχιακα παιρνεις εξειδικευση

αν ειναι σαλατα το πρωτο πτυχιο,τοτε λογικο ειναι η εμπειρια να μετραει πολυ οταν βγεις...ενας αρτια εκπαιδευμενος φοιτητης εχει αναγκη της παρατηρησης μεν αλλα σε μικροτερους χρονους,δεν εχει την ιδια ενταση,το ιδιο βαρος το προσον"εμπειρια" πανω του,αισθανεται σιγουρια και αυτοπεποιθηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,161 μηνύματα.
Δεν ξέρω σε τι είδους Πανεπιστήμια σπουδάζετε οι περισσότεροι, από πλευράς οργάνωσης ή/και κουλτούρας σπουδών. Από όσο θυμάμαι, έζησα περιόδους έντονης κομματικής "επανάστασης" με κάθε κόστος στην ομαλή λειτουργία των μαθημάτων αλλά και των εξετάσεων. Ποιος δεν θυμάται, τους φοιτητοπατέρες να μπουκάρουν εν ώρα μαθήματος χωρίς ίχνος σεβασμού του διδάσκοντα και του ακροατηρίου, να διακόπτουν βιαίως και αναιδώς το μάθημα για να πουν τα δικά τους, γνωστά ποιήματα κομματικής πολιτικής; Πολλοί καθηγητές με «δικαιολογία» αυτή την κατάσταση, επαναπαύτηκαν στη μικρή ύλη, σ' αυτό που γνώριζαν και διδάσκουν δεκαετίες. Μάλιστα ο τρόπος που εξέταζαν τα μαθήματα ήταν τέτοιος που αν είχες τολμήσει να ψάξεις λεπτομέρειες ή/και να έχεις διαβάσει από άλλα βιβλία (πλην του δικού τους), σε έκοβαν με χίλιες φτηνές δικαιολογίες. Απορώ που δεν βλέπετε τα σοβαρά προβλήματα της Εκπαίδευσης σε κάθε βαθμίδα. Συνεπώς δεν έχει κανένα νόημα να μιλάμε για επιστημονική εκπαίδευση. Πιστεύω όμως ότι με το πέρας των σπουδών, όποιος θέλει πλέον, χωρίς τα «καθηγητικά» κατεστημένα, να καλύψει κενά ή και να μάθει πράγματα στην επιστήμη, μόνος του. Υπάρχουν βιβλία, υπάρχει το διαδίκτυο και η πρόσβαση στη διεθνή επικαιροποιημένη επιστημονική γνώση είναι άμεση και φθηνή. Ξέρω ότι αυτό δεν γίνεται πουθενά στον κόσμο, επειδή έχουν οργάνωση και κάθε τι το μαθαίνουν στην ώρα που πρέπει με τον τρόπο που πρέπει, όμως η χώρα μας έχει ιδιαιτερότητες. Αυτές οι ιδιαιτερότητες ξεκινούν από τις βασικές αξίες όπως φιλία, ερωτική σχέση, το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών στο σχολείο, ... μέχρι το πως λειτουργεί ένα Πανεπιστήμιο. Βρίσκω απολύτως λογικό ή μάλλον φυσιολογικό, η πλειοψηφία φοιτητών Μαθηματικού να μην έχει κάποιο ερέθισμα για τα Μαθηματικά (και για το παράδειγμα με το (0,1)), αφού το σύστημα εισαγωγής είναι τέτοιο που ένα Τμήμα Μαθηματικών δεν προσελκύει συνήθως τους καλούς επί των Μαθηματικών και γενικότερα καλούς μαθητές, αλλά εκείνους που δεν είχαν εναλλακτική επιλογή στο Μηχανογραφικό Δελτίο. Δεν με ενδιαφέρει η επέκταση περί ζήτησης σε σχέση με άλλες επιστήμες ή με ποιον τρόπο επιλέγουν Τμήματα οι απόφοιτοι μαθητές. Στέκομαι στο αποτέλεσμα. Η χώρα μας έχει ιδιαιτερότητες. Έχει καθηγητές Πανεπιστημίου κυρίως και σε βασικά μαθήματα της επιστήμης, οι οποίοι αντιμετωπίζουν το μάθημα ως 3η ασχολία. Μεγάλη ζημιά έχουν συντελέσει σ' αυτό, οι φοιτητικές παρατάξεις οι οποίες έχουν διαμορφώσει το ανάλογο Ελληνικό Πανεπιστήμιο στα μέτρα τους. Απουσιάζει η κουλτούρα της αξιολόγησης όχι ως μέτρο λαϊκισμού και «κυβερνητικής» τιμωρίας, αλλά ως όχημα για βελτίωση, για ανανέωση της Ακαδημαϊκής κοινότητας. Οι καθηγητές μένουν όμηροι της υπολειτουργίας, της υποτονικότητας των σπουδών, του Τμήματος και πολλές φορές τους βολεύει αυτό. Κανείς δεν τους ελέγχει αν διδάσκουν, πως διδάσκουν, τι διδάσκουν ή τι είδους δεξιότητες αποκτά ο φοιτητής από αυτό που του διδάσκουν. Υπάρχει μια μεταφορά και συγκάλυψη ευθυνών. Το διαβρωμένο σύστημα εκπαίδευσης στη χώρα μας και οι «κακοί» φοιτητές που δεν διαβάζουν όπως πρέπει... ένα «πρέπει» σε μια χώρα που δεν κάνει υπερβάσεις σε αυτονόητα πράγματα. Δεν ψάχνω δικαιολογίες. Αναφέρομαι σε παθογένειες που ως κοινωνία ποτέ δεν κάναμε κάτι για να βγούμε από αυτό το τούνελ. Πρέπει κάποτε να συμβιβαστούμε με τις επιλογές μας και με τις ανοχές μας. Ζητάμε επιστήμονες σε ένα περιβάλλον καθαρά εξετασιοκεντρικό και «αναπαραγωγής» παλιών θεμάτων, ενώ καθημερινά στον δημόσιο βίο εμφανίζονται προβλήματα έξω από την απλή λογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Συμφωνώ απόλυτα με τις αναρτήσεις 2 και 5. Είναι γνωστό ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει πολλά προβλήματα αλλά όταν κάποιος έχει μεράκι για την επιστήμη του σίγουρα θα βρει τον τρόπο να ψαχτεί. Παίρνοντας εναύσματα από τη σχολή του, προχωράει μόνος του. Γιαυτό εξάλλου παρατηρείται το φαινόμενο πτυχιούχοι του ίδιου τμήματος να απέχουν όσο η ανατολή από τη δύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos4

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 893 μηνύματα.
όχι.έχω δει άτομα με χαμληό επιπεδο νοημοσύνης,αυτογνωσίας και σχεδον καθόλου γενικες γνώσεις (π.χ να μην ξέρουν τα βασικα απο υπολογιστες) να παίρνουν πτυχία μαθηματικών κτλ.Ο Αινσταιν είχε ως χόμπυ την φυσική αλλά και επιπλέον εμβάθυνση σε άλλους τομείς και ήταν ολοκληρωμένος νοήμων άνθρωπος.Το πτυχίο είναι ένα χαρτί.Το Πανεπιστήμιο σου δίνει τα μέσα,εσύ προσπαθείς να αξιοπήσεις αυτά που σου δίνει και να εξειδικευτείς σε εναν τομέα.Αυτό γίνεται με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που θέλουν κόπο.Για επιπλέον γνώσεις για να είσαι σκεπτόμενος,δεν αρκούν τα πτυχία και τα συγγράματα που σου δίνουν τζάμπα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ο αινσταιν δεν ηταν χομπιστας!
ολοκληρωμενος επιστημονας ηταν,φυσικο σπουδασε..απλα δεν βρηκε εδρα σε πανεπιστημιακη σχολη και αναγκαστηκε για λιγο να βρισκεται σε γραφειο ευρεσιτεχνιων(παραλληλα αφιερωνε πολλες ωρες στην φυσικη,μαλιστα τοτε εβγαλε τις εργασιες για τις οποιες εμεινε στην ιστορια)
επισης κατοπιν επι δεκαετιες δουλευε στα τμηματα φυσικης των πανεπιστημιων


ΥΣ η εγκυκλοπαιδικη γνωση ειναι κατι αλλο(και συμφωνω σε αυτο το σημειο με το μηνυμα σου),ο νηματοθετης θετει διαφορετικο ερωτημα νομιζω
επισης διαφωνω πως μπορει καποιος να αποφοιτησει απο φυσικομαθηματικη σχολη "περπατωντας",δεν το πιστευω και δεν το εχω δει να γινεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

christosxanthi

Δραστήριο μέλος

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
Ειστε off-topic. Βασει ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑΣ ο αποφοιτος πανεπιστημιου ειναι επιστημονας! Το θεμα μας ειναι αν αυτο ισχυει η απλα μενει στην θεωρια! Μαθετε να διαβαζετε την ερωτηση πριν απαντησετε :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos4

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 893 μηνύματα.
Ειστε off-topic. Βασει ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑΣ ο αποφοιτος πανεπιστημιου ειναι επιστημονας! Το θεμα μας ειναι αν αυτο ισχυει η απλα μενει στην θεωρια! Μαθετε να διαβαζετε την ερωτηση πριν απαντησετε :)

Οι Δαπιτες ειναι καλοι επιστημοονες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top